Beoordelingen over Queen Hotel 3-sterren

Markt 7, Eindhoven Centrum, 5611 EB Eindhoven, Nederland

#4 van de 28 hotels in Eindhoven

• Beoordeeld op: 1 september 2018

we hebben genoten en het erg gezellig gehad.

de ruimte in de badkamer was wel vrij krap.

dat het hotel boven de markt zat. en dicht bij de uitgaansstraat. De restaurants in de buurt waren erg lekker. De kamer voor 3 personen was ook groter dan verwacht. We hebben erg genoten

Genoten van de heerlijke sfeer.Vooral het terras is erg gezellig.

We hebben hier niet ontbeten en gedineerd daar kunnen we niet over oordelen.

Kamers prima.Gezellig terras om wat te drinken of borrelen.Niets,behalve de entree deze is niet gezellig.Kleinhalletje met lift.Wordt niet begroet .Zijn wel van plan volgend jaar weer te gaan.

Praktisch in het centrum dichtbij station

Dat het boven en restaurant was en lastig te vinden was....we waren al bij het verkeerde hotel.

In verband met een ochtendvlucht vanaf Eindhoven airport, alvast in de buurt van de bus om er naartoe gebracht te worden. Lawaai op het plein ervoor was met de ramen dicht goed te doen. Wel wat gedateerde kamers. Bed was goed.

Prima hulpvaardig personeel van receptionist concierge en...

Veel kabaal s avonds en vooral s morgens als de lege flessen worden weggekieperd onder je raam. En helaas geen stallingsmogelijkheid voor de fiets (terwijl Brabant een prima fiets Provincie is.....)

Prima hulpvaardig personeel van receptionist concierge en ontbijt medewerkers

Prima verblijf voor 1 of meerdere dagen!

De badkamer was erg warm, er was geen afzuiging. De deur viel ook automatisch dicht, dus tenzij je iets tegen de deur zette bleef die niet openstaan om de warmte eruit te laten.

Centrale ligging van het hotel (ongeveer 5 min. van het station). De kamer was netjes en schoon. Van het rumoerige plein hoorde je niks als het raam dicht zat. Om de kamer toch lekker fris te houden was een airco aanwezig (redelijk stil). De bedden waren ook prima. Heerlijk geslapen. Extra korting van 10% op diverse eetgelegenheden rondom hotel en in hotelrestaurant zelf.

Mijn verblijf is mij wederom prima bevallen.

Hotel bevalt me prima. Helaas heb ik wel gemerkt, dat het volgend jaar 1/3 van de prijs van nu duurder wordt. Dat vind ik wel heel erg omhoog gaan met de prijs. Daar zit dan zelfs mijn korting van 8% bij. Dat alles duurder wordt dat begrijp ik, maar 1/3 duurder vind ik eigenlijk niet kunnen.

Prima bed heerlijk geslapen.

De douche in de badkamer was stuk minder. Zou het aanraden om het bad er uit tehalen en mooie inloop douche temaken. Dan wordt het verblijf echt top...

Prima bed heerlijk geslapen. Locatie is prima en parkeren was niet duur voor een heledag.

Geen hotel voor mensen die van boutique hotels houden

Airco in de slaapkamer verkeerd geplaatst zodat de kamer niet fris werd ,douchekop zat te weinig druk op vloerbedekking op de vloer en het rook niet fris op de kamer net of gerookt was ik kom er niet meer ben andere hotels gewend

Het bed was wel goed

Mijn vaste hotel

Kamer was schoon alleen in de hoeken stoffig.

Hartje centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Airco op de kamer. Koffie en thee en waterkoker op de kamer. 24 uur receptie. Handig bij het stappen. En ook veilig.

Fijn en huiselijk.

De centrale airco was noodzakelijk maar hinderlijk hoorbaar in de kamer.

De kamer was slim ingedeeld. Het leek op een klein appartement. Het gaf je een gevoel van thuis komen.

Ideaal voor concert/festival bezoek.

Ruime, schone kamer. Mijn kamer was niet aan de terraskant dus geen overlast. Koffie/thee aanwezig. Twijfelaarbed voor 1 persoon. Vriendelijk personeel. Ideaal gelegen nabij station en centrum. Bagageopslag.

We hadden een prachtige kamer aan de voorkant van het hotel (325) en alles was gewoon netjes!

We zijn hier 1 nacht verbleven, vanwege een concert in de buurt. En daarbij was dit hotel een uitstekend verblijf voor de nacht. Mooi centraal gelegen in het centrum en dichtbij het station.

Geweldig!

Bijna niets. "n horretje in het raam had wel lekker geweest, konden de ramen lekker openblijven.

Het ontbijt was heerlijk! De bedden waren goed.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Wij hadden niet direct door dat het hotel een aparte ingang heeft naast het restaurant.

Onze kamer was ruimer dan verwacht. Het is een heel mooi hotel. Je ligt pal in het centrum en het personeel is heel vriendelijk

Mooie schone ruime kamers

Kamers boven een terras. Dus als je absolute stilte wil kan dit tegen vallen. In de vroege ochtend wordt het plein schoongemaakt. Eventueel luiddruchtig uitgaanspubliek

Schone en mooie ruime kamers.

Bij aankomst zeer vriendelijk! Kamers zeer mooi, beter dan in het buitenland als je op vakantie gaat. Heerlijke bedden en een mooie badkamer. Je kan er heerlijk eten!

Leuk modern hotel.

De uiterst centrale ligging betekent ook dat het geluid van uitgaanspubliek 's avonds (en 's nachts), en winkel / kermis publiek (er staat blijkbaar altijd een draaimolen) 's ochtends, goed hoorbaar is. Wellicht raadzaam om een kamer aan de achterkant te vragen als je van rust houdt.

Leuk modern hotel. Comfortabele kamer. Boven een van de hotspots op de markt in Eindhoven. Als het terras en cafe / restaurant niet je doel zijn voor de avond, zit je in ieder geval midden in het centrum. Centraler kan niet.

lekker rustig aan de achterzijde

niets , heb er te weinig tijd voorgehad...

ik zat er maar voor 1 nachtje, ben gekomen tas neergezet, en doorr voor toeristen: je zit top midden de stad. ben je met de auto. en voor iets langer parkeer dan bij het PSV stadion, scheelt je per dag 8,00 euro. en als je een fiets nodig hebt zorg even dat je via internet een ov fiets abonnement neemt en 0,01 euro cent op die rekening stort dan kun je voor 3,85 euro een fiets huren voor 24 uur. hotel heeft ze zelfniet groetjes en veel plezier bert

Mooi centraal in het centrum gelegen.

Met het raam dicht werd het iets warm in de loop van de nacht - maar dat hadden we eenvoudig kunnen oplossen door de airco aan te zetten :)

Mooi centraal in het centrum gelegen. Mooie ruime en verzorgde kamers. Gezellig terras voor de deur.

uitstekend en goed en vriendelijke personeel

niks eigenlijk.

bed , locatie , en het uitzicht op het marktplein , let wel dit was kamer 123, een aanrader!! hoewel ik dacht dat rumoerig was aangezien je net boven een druk terras slaapt was het zeer goed geisoleerd! geen herrie dus lekker uit kunnen slapen met een 12u smiddags check uit. ik zou het zo weer gaan boeken.

Uitstekend verblijf in een keurig, nette hotel met klantvriendelijke medewerkers.

Ik weet op dit moment geen toevoegingen. Kudos and keep up the good work, zou ik zeggen.

De kamer was uitstekend, ik zat kennelijk aan de achterkant, dus niet rumoerig. Medewerkers waren heel klantvriendelijk en behulpzaam. De locatie was uitstekend, ca. 70 m van de Holland Casino parking, als je van shoppen, eten en entertainment houdt is dit aan te bevelen. Ik kom hier graag terug.

geweldig super verblijf gehad fijn recht in het het centrum

de kamer was geweldig royal kamer gehad super mooie kamer. alle luxe aanwezig mooi licht op de plafon allerlei kleuren was leuk en perfect recht in de stad.

Prima hotel met schone nette kamers

Geen koelkasten op de kamer

mooie schone nette kamer en een goed ontbijt waar ik wel voor bij moest betalen. Ligt in het centrum naast de ingang van de Heuvel passage.

Betaalbare, luxe hotelkamer met alle gewenste comfort

Geen opmerkingen

Ruime kamer, schoon, goed bed, alles werkte, veel comfort (waterkoker/koffie, föhn etc) en hartelijk personeel. Late check out van 12:00 is prettig.

fijn!

Per toeval zag ik dat t raam op een kier stond, gelukkig maar : dat scheelde een hoop lawaai met die terrasjes vol beneden. We hadden er prompt geen last meer van en hebben goed kunnen slapen, ondanks onze kamer aan de voorkant. Het was wat warm op de kamer. Ik zag niet hoe t koeler kon.

Het was niet groot, maar groot genoeg. Fijn : een bad. Het personeel was super aardig. Een kortingsbond voor bijbehorend restaurant is leuk.

Top ervaring
    • Superior Kamer

Er waren best luide geluiden van buiten en van de buren (vooral snachts) en het klonk of er snachts steeds een koffiezetapparaat aan ging.

Het personeel was erg vriendelijk. De kamer was erg ruim en prettig en het ontbijt niet al te uitgebreid maar wel ruim voldoende. De locatie is ook top.

De locatie, middenin het centrum.

Wij zaten boven de keuken, elke keer als je de kamer in kwam rook het naar chinees. Als je even in de kamer bent en de ramen open zet merkte je het niet meer. Bij de slaapbank (wij hadden familiekamer) voelde je de veren maar bij de receptie gaven ze aan een extra dekbed erop te doen en toen voelde je het een stuk minder.

De locatie, middenin het centrum. Geen geluidsoverlast van het uitgaan (nu zaten wij wel aan de achterkant van het gebouw)

De locatie van het hotel is precies middenin het centrum

Het tussenstuk op de grond op de kamer .het is een verhoging .maar voor de famillie kamer vind ik het niet geschikt. zeker niet voor peuters.

Het hotel is dichtbij het centraal station en de locatie precies middenin het centrum

Over de avondploeg.

Over de avondploeg... sorry maar hoe ik werd behandeld met mijn vrienden die mij kwamen halen voor naar het ziekenhuis te gaan. Personeel in het hotel had haast ermee.. wilde ons er gewoon uit hebben want het was na 10 uur en dan mag er geen bezoek meer. Nou vind het ten eerste schandalig dat mijn vriend niet eens naar boven mocht komen en wanneer hij toch boven kwam om me naar beneden te helpen werd er met grote mond tegen ons gesproken. Nee bedankt eerste keer en laatste keer!

Als we weer een keer een overnachting nemen in

Heel goede locatie, op de grote markt, vlakbij het muziektheater waar we ‘s avonds kaartjes hadden, vlakbij mooi winkelcentrum en station. Een heel mooi restaurant, en ook een leuk terras. Of het eten goed is weten we niet, daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Vriendelijk personeel. Ruime kamer.

Prima verblijf voor weekendje weg

Personeel heel vriendelijk. Heerlijk genoten van het mooie weer op het terras. Zelfs nadat ik na het ontbijt mijn koffer had ingepakt op mijn kamer, na een half uur een kop koffie dronk op het terras was er nog iemand die zei dat ik dit niet hoefde te betalen omdat dit bij het ontbijt inbegrepen zat. Ik heb wel andere ervaringen meegemaakt.

TOP!

Niets eigenlijk.

Goed ontvangst, nette ruime kamers met een prima badkamer en goede bedden! Niks te klagen. De wifi heb ik niet uitgetest dus daar kan ik niets over zeggen. Super centraal.

Centrale ligging, rustige kamer met ‘uitzicht’ op een dak...

Toilet mag meer waterdruk hebben, vloerbedekking op kamer zou ik vervangen in pvc oid (veel meer hygiëne).

Centrale ligging, rustige kamer met ‘uitzicht’ op een dak (daardoor heel rustig), lekkere bedden, prima prijs kwaliteitsverhouding, keurige complete faciliteiten voor een ‘standaard’ kamer. Ondanks zaterdagavond en kans op veel herrie van stappers, geslapen zonder oordopjes (lukt me thuis zelfs niet).

Aanrader!
    • Royal Kamer

Geen zaken te melden. Natuurlijk veel leven op het marktplein. Gewoon raam gesloten. Voor ons verder geen probleem.

Prettige en ruime kamer met een mooi uitzicht. Luxe kamer. Fijn bad en toilet apart van de badkamer.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Fijn weekend beleefd

De kamer was oké maar ik miste een koelkastje. De kamer was ook niet zo proper lag een laagje stof.

Fijn weekend met de dochter gehad. Leuk hotel en goed restaurant met vriendelijk personeel.

Perfect voor herhaling vatbaar.

De informatie en de prijs rond het parkeren. Veel hotels maken speciale afspraken met parkeergarages. Suggestie.

Kamer was sfeervol. Hotel midden in de stad. Sfeervol. Veiligheid in orde. Top vriendelijk personeelm

Prima, kom graag terug

Er was wat geluid van een installatie van binnen of buiten het hotel. Gelukkig liggend op het bed wat minder aanwezig. Om 4 uur ‘s nachts gewekt door medehotel gasten maar daar kan het hotel niets aandoen.. Muren zijn niet te dik en gelach en gepraat is goed te horen.

Heerlijke kamers, niet groot maar super gezellig! Top bed en beddengoed! Goede sfeer in het hotel.

Fijn hotel

Vloerbedekking leek een beetje vies. Zal vast goed schoon zijn maar voelt persoonlijk niet zo prettig aan.

Fijne bedden, aardige mensen bij de receptie die je vriendelijk ontvangen. Rustige kamer, prima hotel om na een late aankomst op de luchthaven van Eindhoven te verblijven.

De ligging is perfect centraal en de kamer is mooi ingericht

De isolatie van de kamers met betrekking tot de andere kamers en het buitenleven was zeer goed. De geluiden vanaf de gang waren minder goed geïsoleerd waardoor we wakker werden van rumoerigheid

De ligging is perfect centraal en de kamer is mooi ingericht We hebben genoten van ons verblijf en deze als zeer prettig ervaren Ook het verzoek tot een beetje extra romantiek werd fijn in behandeling genomen

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

voor 1 nacht prima.

ik had een kamer met een tussendeur, hierdoor kon ik letterlijk alles verstaan van de mensen in de kamer naast mij. Ook was het zeer gehorig, qua doortrekken de WC en douchen van kamer boven mij.

ontbijt, locatie

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Top locatie, grote mooie kamer
    • Royal Kamer

Helaas waren de muren erg dun van de royal kamer, we konden alles horen wat de buren zeiden en deden.. Me vriend en ik moesten continue fluisteren, omdat we anders bijvoorbeeld mensen wakker maakte.. Niet veel privacy dus!

De royal kamer was lekker groot en een heerlijk bad!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima verblijf midden in het centrum

Wel zijn de kamers wat gehorig.

Het hotel ligt echt midden in het centrum van Eindhoven. De hotelkamer is niet erg groot maar voldoende met een heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

prima in orde

de schaatsbaan tegenover het hotel gaf wel muziek tot 's nachts. Dat was de keerzijde van de centrale ligging.

was prima in orde! we hebben 's avonds ook gegeten in hun restaurant. was ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Helaas werden we om tot zes uur wakker vanwege een riolering’s werkzaamheden voor het hotel. Het was niet de nachtrust die we hadden gehoopt bij een leuke overnachting.

De kamer was netjes en gezellig ingericht en een toplocatie op de markt

top verblijf.komen zeker nog is terug
    • Royal Kamer

vind het ontbijt wel duur. 12.50 p.p zijn elders wezen ontbijten.

royal kamer was echt top. mooi uitzicht over de hele markt. gezellig in kerstsfeer,met leuke ijsbaan voor de deur.

Het was een zeer aangename tijd en alles was prima verzorgt.

parkeergelegenheid en onder het raam stond in de ochtend een aggregaat te loeien voor een ijsbaantje. Beetje veel lawaai.

De sfeer, locatie eigenlijk alles wat er verwacht wordt dat was uitstekend aanwezig. Ook het ontbijt en diner waren prima verzorgt.

hotel is zeer goed gelegen

De airco werkte niet goed. Hij ventileerde wel, maar wilde niet koelen, waardoor de kamer erg warm bleef en we zonder de dikke deken geslapen hebben. Helaas geen bad in de kamer deze keer, waardoor dochter het gekregen badpakketje niet goed kon gebruiken (vorige keer wel een bad).Geluid op de gang is goed hoorbaar.

Vriendelijkheid van het personeel en dochter (3 jaar) was heel blij met het bonusbadpakket voor kinderen. Het hotel zit op een superlocatie: dicht bij het station en midden in het centrum. De kamer en badkamer waren heel schoon.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Aangename verrassing!

Ietwat kleine lobby/receptie, maar is prima.

Een aangename verrassing voor een drie sterren hotel in het centrum van de stad. Wij waren vertraagd met onze vlucht en hebben snel een hotel geboekt. Wij waren ingesteld op minder, maar zeer ruime kamer, nette en ruime badkamer met bad, prima locatie (beetje geluid van de stad, dat wel - ik gok in het weekend meer last van), konden eerder inchecken en prima baby bedje voor onze kleine, met bewegingsruimte op de kamer. Top!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Veel te gehorig

Overlast van andere gasten en receptie op de gang verstoorde mijn nachtrust. Veel te gehorig, geen hoteldeuren op kamers, ik kom hier niet meer terug.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Aangenaam verblijf in het centrum vd stad...

's avonds duurde het wel even vr de kamer opgewarmd was

'S avonds lekker gegeten in het restaurant, 's morgens lekker ontbijt en vooral suuuuupervriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Volgende keer dat ik in Eindhoven verblijf, boek ik dezelfde hotel.

Alles was goed georganiseerd. Kwamen iets eerder aan, dus was er een optie om de tassen achter te laten. Kamer was goed. We hebben niet ontbeten in het hotel, aangezien je in de stad goedkoper kunt ontbijten. Anders dan dat, prima weekend weg in het hartje Eindhoven.

voor herhaling vatbaar

n.v.t.

zeer centrale locatie aan gezellige Markt in Eindhoven. Kamers zijn goed geisoleerd zodat je vrijwel geen geluidsoverlast van het uitgaanspubliek op de Markt hebt. Heerlijke bedden en erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Al vier jaar kom ik via dit hotel T-DOSE in Fontys bijwonen. Prima onderkomen!

In november -nu met twee ramen open- lag ik nog steeds veel te warm onder een heerlijk licht dekbed. Weinig geslapen. In de kast vond ik geen dun Dralon dekentje... Volgende keer zet ik dat op de 'speciale wensen' er bij: lakens en dunne deken.

Kamers 320-serie perfect! Jammer dat de vloerbedekking niet koffie/thee/etcetera bestendig is. Maar daar wordt aandacht aan besteed. Een warm aanvoelende vloerbedekking, die toch prima tegen nattigheid kan, is echt wel in de handel. Ook goed met een vochtige lap stofvrij te maken. Restaurant: top. Ik eet elk jaar hetzelfde: lasagna vegetarisch met twee á drie glazen Palm. En het is elk jaar lekkerder, nu zelfs met sla en bruin broodje!!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

- Comfortabel Hotel...goed gelegen t.o.v. het centrum van de stad.

Het ontbijt in het sfeervolle restaurant was heel goed. Het personeel was ook erg attent en zeer vriendelijk. De ligging was midden in het centrum aan de sfeervolle markt met talloze terrassen. Ondanks dat we een kamer hadden aan de marktzijde was er totaal geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

het ontbijt was gevarieerd en goed, de kamers waren ruim en...

In de kamer waren er geen kapstokken voor de jassen en in de badkamer was niets om je kledij op te hangen.

het ontbijt was gevarieerd en goed, de kamers waren ruim en proper, iets te veel lawaai ,'s avonds op het marktplein.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

kort verblijf

we hebben geen ontbijt genomen in hotel er zijn div gelegenheden in de buurt om te ontbijten, en omdat het midden in het centrum ligt was ik verbaasd hoe rustig de hotelkamer was.

Centrale ligging maakte mijn verblijf perfect.

Mijn kamer was wel erg smal waardoor er weinig loopruimte was tussen voeteind bed en muur. Dit vond ik echter niet al te storend. Maar als je slecht ter been bent kan het een probleem vormen.

Locatie bevindt zich midden in het centrum van Eindhoven. Voldoende eet- en drinkgelegenheden om je een echte Bourgondieer te wanen. Voor de shoppers onder ons zijn er ook voldoende winkelmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Vriendelijk personeel, prima ontbijt.

Helaas had het hotel geen deal (kunnen) krijgen met de parkeergarage waardoor we het volle tarief moesten betalen.

Vriendelijk personeel, prima ontbijt.

Een matig verblijf door een onnozele gast.

Onze nachtrust werd bruut verstoord door een of andere dronken man die minutenlang op onze kamerdeur bonkte en die schreeuwde. Na een telefoontje naar de receptie werd dit wel opgelost. Wij hadden het gevoel dat het hotelpersoneel weinig empathie toonde richting ons. Ook zou het personeel alerter moeten zijn op de gasten die binnen komen lopen in het hotel.

Ruime kamer met een groot bed.

Centraal gelegen

Jammer dat er geen 2persoonsbed meer beschikbaar was en dat we twee 1persoonsbedden kregen. De lift blijft wel eens hangen en maakte een raar geluid, maar verder heb ik niets negatiefs ontdekt.

De kamer was prima, geen last van andere gasten gehad. Een groot voordeel is dat het hotel echt in het centrum zit, dus dat je makkelijk even naar de kamer kan lopen om de tassen er neer te zetten en daarna kan je weer verder winkelen zonder ver te moeten lopen. Ook het station is erg dichtbij :)

Heerlijk centraal en kamers zijn super!

Neem oordoppen mee, de mensen die uitgaan en terugkomen hoor je goed over t plein lopen. Verder zijn de schoonmaak wagens ook vroeg bezig!

De kamers waren op en top, wij zaten aan de voorzijde, gezellig! Ontbijt was zeer uitgebreid, heerlijk! Kamer was al gereed ondanks de vroege check-in.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Leuk hotel in het gezellige centrum van Eindhoven

Ik vond persoonlijk dat het bed te zacht was.

Het hotel ligt midden in het centrum van Eindhoven aan de gezellige Markt. Zeer hartelijke ontvangst. Ik had een keurig verzorgde kamer aan de achterkant van het hotel. Badkamer is klein, maar wel voorzien van een douchecabine. Absoluut voor herhaling vatbaar.

heerlijk

boeken met bv parkeerkaart. Navigatie ook direct naar garage sturen... Als je navigatie toets op de site aanklik ga je naar de genderstraat Dit is aan de achterkant?

alles was prima,wel lastig te komen met auto. extra kosten zowiezo minimaal €14 voor auto.... dat is wel beetje jammer.

Voor ons was het genoeg, maar weet dat het daar beter kan.

Zie boven

Wij hadden nu een kleine kamer. Ben daar eerder geweest en had toen een mooier en ruimere kamer. Had ook groot twee persoons bed gevraagd maar die was er dus niet. Balkon hadden we wel. Locatie is geweldig

Wij vinden het ontbijt ten opzichte van de prijs te duur. Daarom nemen wij dit niet. Wij bestelden 's middags een wienerschnitzel, maar verwachtten daarbij een saus. Dat was er niet. Het is gewoon bacon met uitjes en champignons. Erg droog daardoor.

Zoals altijd was het uitstekend. Vooral de vriendelijkheid van het personeel. Het was geen probleem om de boarding passes uit te laten printen. Ook werden wij zeer goed geholpen met de keuze van een visrestaurant. De kamer aan de achterkant ligt heerlijk rustig en is ruim. Waardeerden de koffie-/thee faciliteiten op de kamer. Ook fijn is het om wijn wat besteld is en niet is opgedronken in het restaurant, mee te kunnen nemen naar de kamer. Komen graag terug.

Heerlijk hotel midden in het centrum

Dat onze sleutelkaart het elke keer niet deed en we het elke keer bij de receptie moesten update

Alles is op loopafstand heerlijk aan het plein voor drankje en hapje

Fantastisch verblijf midden in het centrum van Eindhoven.

Niks.

Alles. Prima ligging, dicht bij station, royale en schone kamer met rustige ligging. Lekker gegeten bij Grand Café Centraal naast het hotel met de door het hotel aangeboden 10% korting op de rekening.

Wij vonden het voor deze 2 nachten heerlijk vertoeven in dit hotel. Wij gaan zeker nog een keer.

Het eten was lekker. Wij vonden dat de menukaart voor de hotelgasten wel wat meer keus kan hebben. Bijvoorbeeld met gebakken aardappelen en warme groente.

Airco op de kamer was heerlijk. Bedden zijn goed! Hebben als een blok geslapen! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Was eerder geweest voor een trip naar het buitenland de...

Hoop geen drukke buren krijgt!

Was eerder geweest voor een trip naar het buitenland de volgende dagen, vind een prima verblijf midden in het centrum ,waar je ook goed kunt lunchen, even gaan shopen /winkelen en de bus en trein station was oa tien minuten te bereiken, stadion van PSV en alle wegen kun je ook per openbare vervoer beruiken ,de JF AirPort, binnen tweentig minuten te bereiken, ook aan gesloten was een eet café waar je lekker kunnen benuttigen en als mooi weer kun je hun terras pakken met een drankje, verder alle bedieningen waren zeer goed en aardig voor de gasten, kamer was heel schoon en je kunt de trap of de lift nemen....

De gasten die naast ons sliepen. De deuren slaan heel hard dicht / piepen Als er gasten in de kamer er naast zitten kan je ze horen praten Geen slot op de badkamer deur die gaat van zelf dicht

De kamers waren heel goed! Airco aanwezig Eigen balkon

Een prettig verblijf, schone kamers en top locatie.

De douche had een wat zwakke straal. De apparaten op het dak maakte zoveel lawaai dat ik oordoppen in moest doen om in slaap te kunnen vallen.

Bed was super zacht. Badkamer was schoon en netjes. Het balkon was een onverwachte bonus.

Fantastische stad en superhotel!!

Geen idee

Niet ontbeten dit hadden we zelf geregeld prachtige kamer , ruim en hoog en super dat de drankjes in de koelkast bij de prijs in zaten en fruit en koffie en thee

Het ontbijt: voor 12,50 mag die beter en uitgebreider.
    • Superior Kamer

Het ontbijt: voor 12,50 mag die beter en uitgebreider. Ook moet er personeel stand-by staan zodat je die niet elke keer hoeft te zoeken als je koffie/thee wilt.

Goed hotel; ideale locatie midden in het centrum.

De kamers mochten wel iets groter zijn en minder gehorig. Maar dat was niet echt storend.

Goede service, opvallend vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamer, locatie uitstekend. Makkelijk parkeren onder de Heuvel voor €28,- voor 2 dagen. Ontbijt was goed en uitgebreid, volop keus. De koffie bij ontbijt en op het terras was bijzonder lekker.

Ik kom zeker weer terug. Aanrader

De kamer was wel schoon, maar de hoeken waren stoffig.

De centrale ligging. De mooie kamer. Goede voorzieningen zoals airco op de kamer. Waterkoker. Met koffie en thee. Lekker bed. Mooie grote tv 24 uur receptie. Veilig gevoel. En personeel was vriendelijk. Leuk restaurant beneden met gezellig terras.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Queen Hotel