Beoordelingen over NH Waalwijk 4-sterren

Bevrijdingsweg 1, 5161 BZ Waalwijk, Nederland

#4 van de 7 hotels in Waalwijk

Fijn hotel voor of na een dagje Efteling
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de badkamer wat schimmelvlekken.

Ruime kamers met een zeer comfortabel bed. In- en uitchecken ging snel. Vriendelijk personeel. Dichtbij de Efteling.

Zalig hotel

Niets alles was perfect

Het is nu de 2de keer dat we met vrienden en collega’s gaan. Het is een tophotel. Proper vriendelijk mij zie je er zeker terug Toppie Aanrader boek met ontbijt daar ga je zeker geen spijt van hebben top gewoon!! Super vriendelijk tegen kinderen Ligt amper op pretpark efteling

'
    • Familiekamer (4 Personen)

Het bed vond ik net iets minder comfortabel, het matrasje op de boxspring vond ik iets te dunnetjes om comfortabel te zijn.

's avonds lekker gegeten in de brasserie, 's morgens van een uitgebreid en heel lekker ontbijt genoten. De kamers zijn comfortabel en lekker gekoeld. Heel vriendelijk personeel zowel bij ontvangst, brasserie en bij het ontbijt.

Onze dochter miste wel de poffertjes aan het ontbijt :), maar vooral genieten met een grote G.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een sfeervol hotel waar we al dan niet in combinatie met de Efteling logeren . Steeds een topper. Altijd al tijdens de wintermaanden geweest. Nu de eerste keer tijdens de zomervakantie en opnieuw subliem.

De bedden lagen heerlijk, ruime nette badkamer met bad!
    • Standaard Driepersoonskamer

Er lagen nog wat nootjes van de vorige gast (hoop ik) onder het bed dus echt goed was er niet gezogen.

De bedden lagen heerlijk, ruime nette badkamer met bad!

prettige comfortabele locatie, aardige mensen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Keuken manager/kok/ designer ontbijt, dagje stage lopen bij v.d. Valk??? Leuk bv als je vers gebakken broden neerlegt en een broodmes waar je nog geen ei mee doorsnijdt? Beleg (maar komt misschien omdat ik keurslager ben,) is armetierig en slechte kwaliteit

kamer

Het lijkt wel of belgen niet welkom zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alle tv zenders aanwezig zelfs russische behalve vlaamse zeer koud in restaurant ,met zeer warm weer zeker geen zomerjurk aandoen !!! we mochten ter plaatse betalen ,dat lukt niet bij de boeking? Ook het ontbijt was niet inbegrepen ,we hebben er daar ter plaatse teveel voor betaald

Ontbijt viel mee .kamer ook

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Diner was slecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Diner was slecht. Taaie biefstuk en halfgebakken groenten. Ober zag me niet zitten, ik moest 3 keer wenken alvorens hij kwam. Bestelde een glas witte wijn, na 20 minuten nog niet gekregen. Eten bijna op. Nochtans liep hij en zijn collega's constant door de zaal, maar ze keken niet rond. Teleurstellend voor zo'n hotel. Geen airco in de kamers dus ramen open, maar deze konden niet kantelen...

Nette uitstraling, ziet er allemaal erg mooi en netjes uit.
    • Familiekamer (4 Personen)

We misten de airco op onze kamer enorm!. was, zelfs met het raam open, bloed heet. Ook was er erg weinig koffie op de kamer. jammer.

Nette uitstraling, ziet er allemaal erg mooi en netjes uit.

Ideaal om van het hotel naar De Efteling te gaan.

De wijziging in het aantal personen gaf geen aanleiding tot een reductie in de prijs,alhoewel volgens booking.com een wijziging nog mogelijk was.

Zowel de kamers als het ontbijt waren prima

In orde!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant: De 1e avond was alles perfect en lekker. 2e avond was minder. Voor 3 personen kregen we een klein potje frieten waar we de vorige avond 2 porties frieten kregen. De groenten op de 2e avond waren niet gaar.

Vriendelijk ontvangst. Ideaal gelegen voor een dagje Efteling.

Ons verblijf bij NH Waalwijk was uitstekend, met dank aan het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas geen mogelijkheid om naar buiten te gaan vanuit de kamer (balkon). Het was vrij warm op de kamer.

Het personeel is heel erg vriendelijk. Daarnaast was het eten uitstekend. Kamer was netjes en schoon.

Nette kamer in een mooi hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douchen in bad vinden we niet zo fijn, zeker niet met een klein schermpje. De deuren vielen nogal hard in het slot en dat maakte best herrie in de avond/nacht/vroege ochtend.

Mooie ruime kamer, goed bed, lekkere douche, we hebben niet gegeten in het hotel dus daar kunnen we niets over zeggen. Het restaurant zag er wel goed uit. vriendelijk personeel.

Prima voor doel van overnachting, maar voor vakantieverblijf zou ik er niet nog een keer naar toe ga
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit hotel is erg sober en doet muffig/ouwbollig aan. Douche in bad met superhoge instaprand is niet praktisch. Locatie en buitenruimte nodigt niet uit om op terras te gaan zitten.

Het bed op de kamer, heerlijk op geslapen

Aangenaam, buiten het restaurant.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat was het restaurant, éénmaal gegeten. Vreselijk... De kok of restaurant houder heeft geen kennis van foodparing. Kostelijk in vergelijking met de kwaliteit van de voeding. Zeker geen aanrader.

Goede service. Ontbijt lekker en uitgebreid. Kamer netjes.

leuk

het bijzetbed in de kamer van 3 maakte veel lawaai bij draaien in bed

ontbijt was zeer goed en attentie voor moederdag was leuk! hotelrun voor kinderen was ook zeer goed idee en leuk!

Hotel vlakbij Efteling met lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sommige kamers zijn aan een opfrisbeurt toe (los behangpapier, vlekken op tapijt). Diner in het restaurant viel tegen.

Ligging dichtbij de Efteling. Kamers waren netjes en ruim genoeg. Ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd.

• Familiekamer (4 Personen)

Niet zoveel menu-keuze in resto Thyme. Toch waren de gekozen gerechten lekker en grote porties.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Leuk om de kinderen zo te betrekken met de opdrachten-stickers.

kindvriendelijkheid van het hotel : aparte kinderhoek aan...

we hadden mieren op de kamer Het restaurant is niet zo groot, we konden dan naast de speelhoek zitten. Qua ligging ideaal met kindjes, maar de ruimte was minder gezellig dan het restaurant zelf beperkte keuze op de menukaart - heel wat aperitiefdranken waren uitverkocht

kindvriendelijkheid van het hotel : aparte kinderhoek aan restaurant - kinderopdrachtjes waarmee ze een cadeau konden verdienen - kinderbuffet

Fantastische ervaring

De extra attenties voor moederdag aan receptie en ontbijt, de vriendelijke en plichtsbewuste baliemedewerkers, het enorm uitgebreide en gevarieerde ontbijt.

Bedden zijn prima, personeel in de bar en bij uitchecken was...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vind het ontbijt echt te duur. 17,50 p.p? Daar kan je ook een 3 gangen diner van krijgen. Vond personeel bij de incheck niet heel gast vriendelijk..

Bedden zijn prima, personeel in de bar en bij uitchecken was prima

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De (gemeenschappelijke) gang en lift zag er wat groezelig uit, vlekken etc. Lobby/restaurant/kamer zagen er netjes uit en waren (op een haar in het bad na) schoon.

Nette kamer, erg vriendelijk personeel, ruime check-in tijden.

Kamer was prima, alles schoon en goede bedden en een heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren veel kinderen,smorgens 7 uur was het hollen en schreeuwen in de gang,dit ging door tot een uur of negen toen gingen ze voor Hun ontbijt. Wij hadden kamer 10 begane grond.

Kamer was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt werd bijna niet aam gevuld. Er lagen nog maar 3 plakjes kaas en geen broodjes. Het personeel stond gezellig te kletsen en had hier geen oog voor

De kamer zelf.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, kwalitatief goede overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Informatie over de ontbijt tijden op zaterdag bij aankomst. We hadden begrepen dat het ontbijt tot 10.00 uur was, maar het was tot 11.00 uur.

Zeer vriendelijk personeel bij ontbijtzaal. Goede ruime kamer, fijn groot bed, mooie badkamer met heerlijke douche, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Verblijf pasen

Er was bij onze vrienden die samen reisden met ons een bed te weinig voor hun zoontje. Het kinderbuffet is een goed concept maar wel jammer dat onze kinderen voor 12euro50 de frieten waar andere kinderen poedersuiker hadden opgedaan moesten opeten.

De vriendelijkheid van het personeel!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goed hotel, makkelijk bereikbaar met de auto
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel doorreizende gasten, sfeer daardoor beetje apart.

Kamer was ruim en ook de badkamer was zelfs groot. We kregen een rustige kamer, van de snelweg hoorden we niets. Goede bedden. Restaurant was prima, goede kaart, smakelijk. Ontbijt erg uitgebreid, veel keuze. Veel parkeerplaatsen. Mijn oplader had ik laten liggen op de kamer, werd opgestuurd. Topservice!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Vanaf het boeken tot het vertrek ergerlijk en niet NH waardig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het raam viel elke keer dicht. Scharnier was lam. De badkamer is verouderd. Kit laat o.a. los bij het bad, ziet er dan wat groezelig en oogt dan onhygiënisch. Verder schoon. Ga eens op het toilet zitten en kijk om je heen. Hotel is gedateerd en is aan renovatie toe. Prijs/ kwaliteit voor 5 uur slaap absurd. Nachtpersoneel wist echt niet hoe het zat. Kon geen prijs noemen toen ik belde. Dat zou ik dan de volgende dag wel zien. Twee keer gebeld en hij zei toen dat hij een fout had gemaakt, maar wist nog de prijs niet. Slecht voor een NH hotel. Hij bood wel zijn excuus aan. Ik ben member en ik moest een formulier met alle gegevens midden in de nacht invullen. Ik had lang gewerkt en vroeg of ik s.v.p. naar bed mocht, omdat ik moe was. Dat begreep hij uiteindelijk wel... Niet gevraagd of ik nog iets nodig had. Volgende ochtend heel vroeg wakker geworden door een soort toeter die maar aan duurde. Bij het gebruik door mij van de vaste föhn aan de muur begreep ik dat dat de herrie was waardoor je dus andere mensen die niet om 06.00 uur opstaan direct wekt. Haal die oude föhns toch weg. Dat kan echt niet die herrie. In de ochtend gemeld aan de receptie. Eerst waren de twee heren vriendelijk en vroegen of ik het naar mijn zin had gehad. Toen ik vertelde dat dit niet geheel het geval was geweest, vonden ze dat wel vervelend voor mij. Waarom niet echt geïnteresseerd en ga kijken als ik het o.a. over het vreselijke geluid heb van de föhns op de kamers. Ze lieten er wel een monteur naar kijken. Als ik daar werkte zou ik dat willen weten. Je hoorde ze denken dat mens zeurt. Haakten toen gewoon af (lichaamstaal). Boden wel hun verontschuldigingen aan voor hun collega, maar waren zelf ook niet echt betrokken...

Het bed en de kussens en de grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prachtig verzorgde hotelkamer met heerlijk sanitair
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat de bar op vrijdagavond om 24u dicht gaat.

De kamer was gewoon heel erg mooi, netjes, nieuw, schoon en vooral het sanitair was supersjiek en dat vind ik belangrijk in een hotel. De bedden waren heerlijk, fijn dat je een kop koffie of thee kunt maken.

Ideaal overnachtingshotel tussenstop van en naar efteling.
    • Familiekamer (4 Personen)

Weinig aan te merken behalve dat we in de keuze van tv-zenders onze eigen Belgische zenders niet vonden. En de matrassen waren voor ons nogal hard, maar voor andere gasten is dit misschien net goed.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Dichtbij Efteling. Comfortabele familiekamer. Vriendelijk personeel.

Prima verblijf.
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden een kapot kussen sloop. Zaten 2 gaten in, viel nog wel op te slapen. Was niet een groot probleem hoor.

Het personeel was vriendelijk. het was dichtbij de efteling.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de ochtend van ons vertrek werden we om 7 uur gewekt door een vreselijk geluid lijkend op een schuurmachine! Wij konden niet achterhalen waar dit vandaan kwam. Dit was jammer

Het ontbijt was prima en de kamers ruim en schoon

Heerlijk hotel voor of na een dagje Efteling!

Perfect hotel voor of na een dagje Efteling. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant/ontbijt. Schone, ruime kamers met alle comfort, en een mooie badkamer met heerlijk bad. Geen last van lawaai van buitenaf of van op de gang. Super ontbijtbuffet!

Prima verblijf op steenworp van de Efteling

Bijzonder vriendelijke ontvangst. Ondanks het latere tijdstip konden we nog aanschuiven in het restaurant voor een prima diner. Ontbijt was compleet en goed. Super dat je je eitje gewoon kunt bestellen bij de medewerkers. Kamers waren netjes en schoon. Kortom prima hotel!

Ideaal
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren te hard voor ons en niet comfortabel genoeg.

Zeer verzorgd en mooi hotel met alles wat je nodig hebt. Ook een heel tof onthaal gekregen met gluhwein en warme chocomelk. Het waren prachtige kamers en een heel uitgebreid en zeer vers ontbijt. Dus tophotel.

Ontbijt, hoewel niet in de prijs inbegrepen was zeer...
    • Familiekamer (4 Personen)

Behang in de slaapkamer zak op meerdere plekken een beetje los, ook op de badkamer. Daar was in de badrand ook wat schimmel of kalk aanwezig ( in de naad)

Ontbijt, hoewel niet in de prijs inbegrepen was zeer uitgebreid en heerlijk

Uitmuntend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden met oudejaarsavond een buffet bij geboekt. Deze was in tegenstelling tot het ontbijt zeer beperkt en aangezien mijn vriendin een vrij gecompliceerde allergie heeft kon zij niets nemen en moesten wij helaas ergens anders dineren.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de mogelijkheid om te ontbijten was ruim. Waardoor wij gewoon goed uit konden slapen. En dus elke dag goed uitgerust waren. De kamers waren zeer schoon en de bedden uitstekend.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Na een dagje Efteling zeker de moeite waard

Ontvangst bij de receptie was iets “koud”. Bediening in het restaurant maakte een hoop goed.

Diner goed georganiseerd met entertainment voor de kinderen. Kwaliteit van het eten is “OK”

• Beoordeeld op: 24 december 2017

We hadden een gezins kamer geboekt Maar die was over boekt...
    • Familiekamer (4 Personen)

Ontbijt hebben we niet genomen 20 euro voor een ontbijt vinden we wat aan de duren kant.

We hadden een gezins kamer geboekt Maar die was over boekt nu kregen we een suite. Zag er super netjes uit.

Goede locatie is gewoon een prima hotel
    • Standaard Driepersoonskamer

Onze kamer lag naast een bedieningslift voor personeel en die reden af en aan met karretjes tot 22:00 savonds

Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid.

Zeer tevreden

Eigenlijk geen opmerkingen

Zeer goede locatie. We verbleven er om met ons dochtertje voor de eerste maal de Efteling te bezoeken. Zeer vriendelijk personeel, lekker gegeten, mooie ruime en vooral propere kamer. Top!

aangenaam verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt hebben we niet genomen, dan vinden we net als bij meer hotels veel te duur (EUR 18,- pp). Waalwijk zelf is geen leuke stad. Geen aparte douche.

Nette en ruime kamer. Mooie badkamer. Goed schoongemaakt. Kamer wat gedateerd. Voor ons iets te harde bedden. Rustig gelegen ondanks de snelweg. Lounge aanwezig. Brasserie waar je prima kan eten. Leuk personeel.

nvt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is geen gezellige sfeer hotel, dit verwacht je wel in deze prijsklasse, wellicht wel voldoende voor zakelijk verblijf. Kleine diner kaart, een los glas wijn was erg prijzig.

Heerlijk uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Super hotel
    • Standaard Driepersoonskamer

Ik dacht dat bij de boeking het ontbijt was inbegrepen. Dat stond er bij. Jammer ik had hier niet op gerekend. De prijs van het ontbijt is wel aan de hoge kant.

De kamer was ruim en alles was zeer schoon. Het ontbijt was goed.

het hotel ligt gewoon naast de efteling; een dagje uit wordt zo ook een nachtje uit!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ik vond de badkamer gedateerd. Douche in het bad niet zo handig (veel gespetter)

Ruime royale kamer waar ook een raam open kan. Bijzondere aardige medewerkers aan de balie en in het restaurant. Ontbijt was super goed georganiseerd: snel, steeds aanvullen en bijvullen, witte kleden op tafel (verzorgd en feestelijk) en zeer uitgebreid en lekker. Zeker voor alle smaken veel "wils" Oog voor gezonde voeding zoals kwark, veel vers fruit, sapjes en veel verschillende brood soorten.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de badkamer lawaaierige haardrogers die op de muur bevestigd zijn waardoor je meegeniet van de haardroger van je buren. Wel een beetje storend 's morgens vroeg.

heerlijk ontbijt! goed bed en ditto badkamer.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Lekker ontbijt, vriendelijke medewerkers, prima bed en goede...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche zit boven het bad, een aparte douche zou wel erg prettig zijn.

Lekker ontbijt, vriendelijke medewerkers, prima bed en goede locatie met veel parkeerruimte bij het hotel

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prima verblijf, goede service en lekker en verzorgd eten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vlekken in de vloerbedekking (kamer 113)

Prima faciliteiten alleen zaten er rare "groene vlekken" bij mij in het tapijt. Eten goed / service goed

Slecht, niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Driepersoonskamer

Alles op 2 personen (2 kopjes, 2 zeepjes) terwijl de kamer voor 3 personen is geboekt. De kamers was veel te klein. Ontbijt was niet vers en ook niet aangevuld.

Niets, geen zaken bevallen.

• Familiekamer (4 Personen)

Diner in het hotel in de speelruimte naast de brasserie super ongezellig lawaaierig en druk. Omdat we zelf twee kinderen hebben werd er vanuit gegaan dat we dat leuk zouden vinden...en onze kinderen niet geleerd hebben hebben om aan tafel te blijven zitten op restaurant ! Het heeft even geduurd eer we onze zin kregen maar uiteindelijk loste men het op en kregen we alsnog een tafel in het restaurant.

De kamer het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel

Fijn verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eerste uitstapje met onze dochter van 6 maanden. De kamer was voldoende groot om haar reisbedje te plaatsen. Er waren voldoende kinderstoelen beschikbaar. Bij het ontbijt en het avondeten was er oog voor de aanwezigheid van kinderen: kids corner, kindderbuffet, ...

Tip top verblijf een aanrader , met een goed bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets,gaan regelmatig weg voor een nacht en we hebben het al veel slechter gehad,maar hier was alles ok dank u

Ontbijt super en avondeten nog beter kamers perfect alles top

Niet meer doen, tenzij je midden in de nacht aankomt en in het donker weer vertrekt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De sfeer was steriel. In ruimtes en qua personeel. Er zat geen kraak of smaak aan. Er vormelijk en afstandelijk. Het ontbijt was onder de maat. Er mag veel keus zijn maar de smaak was laf, de koffie had geen boon gezien, de champignons hadden duidelijk bij het spek in de pan gezetten. De pannekoekjes waren flauw en smaakloos.

Oppervlakte van de kamer was prima, badkamer netjes en comfortabel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Kort maar krachtig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel was niet volgeboekt de dag erna (ik wou verlengen) en toch werd dat niet aanvaard (tenzij ik de kamerprijs maal drie betaalde) en dat vond ik écht overdreven

De manier waarop ik als alleenstaande mama niet 'vies' bekeken werd...zou het aan de Nederlandse mentaliteit liggen misschien :-)??

Het onthaal en de kamer
    • Standaard Driepersoonskamer

Dat de kamer naast het lokaal van de postdienst lag terwijl ik 2 kinderen bijhad en die al om half 7 wakker werden van het geluid

Het onthaal en de kamer

Gewoon erg goed Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hebben hier ons Huwelijksnacht doorgebracht, de kamer was door het personeel erg leuk versierd en een erg attente verassing in een wijn koeler stond al op ons te wachten,ik overnacht in vele hotels en ik moet zeggen deze is toch wel TOPPIE, het zijn soms de kleine dingen die het verblijf aangenaam maken en waar je goede herinneringen aan over houd

Goede ontvangst en duidelijke uitleg over het hotel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Goede ontvangst en duidelijke uitleg over het hotel. Lift was kapot, dus moesten met de servicelift. + Ruime keuze in ontbijt - Kamers klein voor 3 personen. Prijs erg hoog voor de kwaliteit van de kamer.

Heel erg fijn verblijf.
    • Familiekamer (4 Personen)

Het ontbijt aanvullen mag wel wat sneller gebeuren. Soms waren dingen op.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was heel prettig. Voor een verblijf met de kinderen was er een stapelbed bij, erg handig ingericht. Een prima uitvalsbasis voor de Efteling.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Super verblijf gehad,voor herhaling vatbaar!!!!
    • Familiekamer (4 Personen)

De ruime en toch gezellige familiekamer, lekker eten in de brasserie top hoe er aan de kinderen gedacht word, en ook het ontbijt was heel uitgebreid. We gaan zeker nog is terug.

Ons verblijf in NH Waalwijk was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets we hadden alleen pech dat er door de buren wat hard met de deuren werd geslagen. misschien een 'dranger' plaatsen zodat de deuren dichtdoen geen overlast kan veroorzaken

Kamers waren netjes bedden prima ontbijt was goed

De locatie was erg handig met het oog op bezoek aan de...
    • Familiekamer (4 Personen)

De locatie was erg handig met het oog op bezoek aan de Efteling, nog geen 5 min rijden is toch wel erg fijn. Ontvangst was goed, extra leuk dat de kinderen stickers konden verzamelen voor een verrassing.

• Familiekamer (4 Personen)

Het enige minpunt wat ik kon vinden was dat de sluiting van het raam kapot was.

Prima ontbijt en ruime kamer zelfs inclusief het stapelbed voor de kinderen.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Om dan maar iets te zeggen: Afstandsbediening van de tv werkte amper.

De klantvriendelijkheid en meer bepaald de benadering tov kinderen. Er werden opdracht gegeven om ze tijdens het verblijf te entertainen. In ruil kregen ze vb een koksmuts en bij het uitchecken nog een leuke verrassing. Absoluut een meerwaarde! Leuke kamers, goeie douche. Uitgebreid en verzorgd ontbijt!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Luxe
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie, verzorgde kamer met vriendelijk personeel. Niets op te merken bij het hotel zelf :) Enkel wat problemen met het hotel terug te vinden via de gps vanuit centrum Kaatsheuvel. Geef de Efteling op als bestemming en je vindt het snel terug via de snelweg.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Vlakbij de Efteling.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij inchecken dienden we al onze gegevens op een incheckformulier te schrijven. Je zou verwachten dat het hotel al over deze gegevens beschikt via Booking.com. De badkamer was niet zo proper en aan vernieuwing toe.

Vlakbij de Efteling. Ideaal om het meeste uit een dagje daar te halen. Uitgebreid ontbijtbuffet. In de bar was geen enkele moeite te veel. We kwamen aan met een groep van 9 mensen en er werden voor ons meteen enkele tafels bij elkaar geschoven zodat we een fijne avond hadden.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was onze huwelijksnacht en de kamer was vesierd . Op bed een mooi hart van handdoeken en rozeblaadjes op bed. De spiegel was beschreven en er stond een fles bubbles👍

Super!

Niets eigenlijk.

Ons verblijf was prima. Met name de kindvriendelijkheid scoorde goed. Onze meiden vonden het erg leuk om stickertjes te verzamelen. Personeel ook erg vriendelijk. Kamer gewoon netjes. Lekker gegeten en ontbijt was heerlijk.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verlichting bij de inrit van het parkeerterrein bij het hotel moet echt beter. In het donker rijd je er bijna voorbij. Onvoldoende zichtbaar.

Ruime kamer , prima badkamer, goede informatie verstrekking, heerlijk uitgebreid ontbijt

Verzorgd en plezierig en erg leuk voor kinderen en heerlijk eten

Eigenlijk niets

Was er met mijn dochter die in een rolstoel zit, er werd mij gevraagd of ik zonder bijkomende kosten een kamer wou die was aangepast op minder validen. Helemaal top!!

Prima voor een eenvoudig nachtje om dan weer door te reizen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het feit dat het behang los komt van de muren is geen visitekaartje. Bedden waren wel érg hard, wel nog goed op te slapen. En waarom moet het toch altijd zo warm zijn in hotels????? Zo ook hier...

Vriendelijk personeel!! Ruim assortiment bij het ontbijt, hoewel het aanvullen hiervan lastig bleek.

De capaciteiten van de chef in het restaurant

Het bad/de douche. Het bad is een ernstig potentieel risico op ongewenste valpartijen vooral voor oudere gasten. De vloer van het bad heeft geen anti-slip; Er zijn geen of onvoldoende handgrepen aangebracht om aan vast te houden; op schouderhoogte zelfs geen; De in en uitstap is veel te hoog en vormt een groot risico Pm het evenwicht te verliezen bij in/of uitstappen De glazen deur biedt geen enkele bescherming

De capaciteiten van de chef in het restaurant

Prima verzorgd!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is prima verzorgd, ligging is erg afhankelijk van het doel van je reis. Als het met vrije tijd te maken heeft (Efteling) is dat perfect. Anders wel wat afgelegen.

goed hotel, goed bereikbaar vanaf de snelweg, maar kan makkelijk verbeterd worden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was te warm (niet te regelen, geen airco) en met open raam veel overlast van verkeersgeluiden

otbijt goed,voldoende keuze en smakelijk kamer behoeft verbetering (ontbrekende stukken behang, badkamer had loszittendmuurbekleding

aangenaam
    • Familiekamer (4 Personen)

de hygiëne in de kamer, op onze badkamerdeur waren er nog sporen van handen ...

ontbijt was heerlijk zeer rustig aangenaam hotel vriendelijk en kindvriendelijk personeel leuke speelruimte voor de kinderen

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Raam open gaf heel veel muggen maar raam dicht was benauwd, iets luchtiger in de kamer zou tijdens het slapen erg prettig zijn, horretjes voor de raam bv.

Het ontbijt, zo lekker heb ik het nog nooit ervaren. Zo ook de dekbedden, heerlijk geslapen!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Waalwijk