Beoordelingen over Quentin Amsterdam Hotel 3-sterren

5,3

5,2

Slecht En niet schoon
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was vies. Gordijnen goor met scheuren uitzicht op de gracht nee dus .wij kijken op een binnen plaats met schuur . Het lag daar vol met peuken zeer klein ne kamer en dat voor 185€ dat kan echt niet wij gaan er nooit meer heen . De foto’s zien er goed uit maar schijn bedriegt.

De prijs veel te duur 185€.

Acceptabel

Kleine ruimte naast bed. Kleine badkamer. Twas netjes je slaapt er alleen en voor de rest ben je er toch niet op de kamer en dus daardoor acceptabel

De centrale ligging. Dichtbij delamar theater en leidseplein alles op loopafstand en dat was wat we zochten. Daarom zou ik het zo weer boeken. Accepteer de eenvoud en omarm de voordelen van de ligging.

Dat het zo dicht bij het centrum was!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bedden waren heel klein en de badkamer heel oud en niet erg schoon en het ontbijt was vies met en hele gemene ontbijt vrouw

Dat het zo dicht bij het centrum was!

Uitstekende kamer, service en netjes.

Geen/weinig aandacht tot het bedanken voor het verblijf in het hotel, na het uitchecken. Vonden we wel een terecht puntje aan ons verblijf.

Uitstekende kamer, service en netjes. Locatie super! Redelijk rustig met het feit dat je in het centrum bevindt. Niet ver van Qpark waar u veilig uw auto kwijt kan. Ik raad dit hotel zeker en vast aan bij vrienden & familie.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Geen 3 sterren, klein en achterstallig onderhoud

Erg kleine kamers, ramen kunnen niet open dus muf en warm. Te veel geld voor wat dit is. Kozijnen bladderen af, gordijnen gescheurd (23) en alles oud en versleten. Het ontbijt onder de maat, niks goed gekoeld, weinig keuze en croissants uit de vriezer. Teleurstellend verblijf gehad.

De ligging van het hotel is fijn, in het centrum

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed hotel voor nachtje Amsterdam

Prima hotel op goede locatie ten opzichte van het centrum Amsterdam. Ontbijt was prima, alleen veel te weinig ruimte voor alle gasten. Veel moesten langere tijd wachten om een tafeltje te kunnen bemachtigen. Zat je eenmaal dan kon je niet meer van je stoel af om nog iets te kunnen halen.

op gebied van kamer.....slecht
    • Economy Tweepersoonskamer

alles had beter gekund,het was een verouderd kot.de ramen bestonden uit enkelglas inplaats van dubbelglas.het water in de douces liepen over de rand,je kon met moeite op de wc zitten wegens plaatsgebrek,en moest er brand uitbreken dan kon je geen kant op.....triestig

om eerlijk te zijn,in 1 woord....,niets maar dan ook niets beviel ons

Geschikt voor 1 á 2 nachten als je het hotel enkel als uitvalsbasis gebruikt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer viel wat tegen: erg klein. We hadden een kamer met uitzicht op de gracht geboekt, maar kregen een kamer met uitzicht op een blinde muur. Ontbijt was oké, maar niet geweldig.

Voor 1 of 2 nachten is dit een prima hotel als je tevreden bent met een redelijk comfortabel bed (redelijk smal) en een douche. Het is niet bijzonder, maar de locatie is heel centraal; op loopafstand van het Leidseplein, Paradiso, Rijksmuseum, Stedelijk museum. Dus qua vertier, eten & drinken een prima uitvalsbasis. Personeel is vriendelijk.

We waren blij dat het maar voor 1 nacht was
    • Kleine Tweepersoonskamer

Alles! De kamer was een aftandse bende, leek TOTAAL niet op jullie plaatje, het bed was zo klein dat ik er met mijn 1.70 niet eens lang uit in kon liggen, de handdoeken waren écht vergaan. De tv ging midden in de nacht spontaan aan. Kamer was steenkoud. Het ontbijt was zonde van het geld

Tegenvaller

Zeer kleine kamer Nog kleinere badkamer waarbij je niet op wc kunt zitten omdat wastafel boven wc zit. Water van de douche spuit via plafond alles nat. Moest s ochtends bij ontbijt staan wachten omdat er veel te weinig zitplaatsen zijn tov aantal kamers en gasten.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goede ligging maar volgende keer bij een citytrip Amsterdam...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt: Basisontbijt - Alles uit pakjes of voorverpakt materiaal. Geen vers broodwaren van de bakker. Enkel brood om te roosteren. Charcuterie erg beperkt en enkel een hard gekookt ei als keuze. Jammer, want er zijn zoveel lekkere dingen. Muren zeer dus,.... helaas wakker geworden midden in de nacht van een parend koppel. Badkamer en toilet zijn zeer klein, toilet en douche lopen in elkaar door... Vloer heeft geen goede afwatering waardoor de badkamer helemaal onder water staat als je gedoucht hebt...

Goede ligging maar volgende keer bij een citytrip Amsterdam zou ik kiezen voor een hotel verder uit het centrum. Het tramverkeer is namelijk super georganiseerd en echt de moeite om een ticket aan te kopen voor het ganse verblijf. Meer luxe voor dezelfde prijs.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Niet fantastisch, maar voor een nachtje is het te doen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen stopcontacten in de kamer was toch wel een tegenvaller, en vonden we niet meer echt 'van deze tijd'. Daarnaast waren onze handdoeken niet schoon en de zeep was zo goed als op

Vooral de locatie was ideaal, we waren zo bij de Melkweg maar (waarschijnlijk omdat we aan de achterkant van het hotel zaten) het was toch rustig 's nachts.

Een ramp, nooit meer
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het personeel was heel onvriendelijk en de kaner was klein maar dat wisten we. Helaas zat het ontbijt niet inbegrepen en dat had ik wel gedacht maar de kamer was ronduit smerig. Vieze geur in de badkamer, overal vlekken, stuk beton zichtbaar op de grond waar geen vloerbedekking lag.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Kleine Tweepersoonskamer

De ontvangst: zeer lang wachten; het digitale tijdperk is hier nog niet begonnen. Te klein bed. Geen adequate ventilatie mogelijkheid. Zeer gehorig. Wel TV maar geen bedieningsmogelijkheid. Wel buro maar geen stoel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Ons weekend was zeker een meevaller dankzij de goede ligging van het hotel en het zomerse weer.
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De kamer was verre van proper. Stof op lichtarmaturen en plinten, vieze, kleverige plekken op het tapijt, achtergebleven haren in de badkamer... Jammer, want over de inrichting van de kamer was duidelijk wel nagedacht. Eigentijdse kleuren en decoratie vielen in het niets bij de nalatige hygiëne.

De ligging was perfect als uitvalsbasis voor onze City trip.

de stilte op de kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

zeer kleine kamer, bed waar we over elkaar heen moesten klimmen. geen nederlandse tv zenders zeer matig ontbijt.er werd alleen maar engels gesproken. Vooral gericht op jonge toeristen.

de stilte op de kamer

kamer was een hok, alleen een bed en een doorgang daar naar...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Alles viel tegen, kamer was een hok, moest om een stoel vragen, stond alleen een bed en een halve kast, kleine douche/toilet. Is dit echt een 3 sterrenhotel? En dat voor de prijs van 130 per nacht!

kamer was een hok, alleen een bed en een doorgang daar naar toe. Moest om een stoel vragen. TV alleen een paar buitenlandse zenders. Ontbijt rommelig. Ketel voor de koffie was de laatste dag defect. Hoe kunt u dit aanbevelen als 3 sterren hotel?

Prima verblijf gehad. Fijn de stad in geweest en heerlijk geslapen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Bij binnenkomst werd ons gevraagd of we gereserveerd hadden. Vervolgens mochten we eerst plaats nemen in de zitruimte bij de receptie. Na ons volgden er nog 3 koppels/ vrouw met kleindochter. En dan maar zitten wachten terwijl eigenlijk niemand wist waarom precies. Duurde vervolgens ruim een kwartier voordat de dame achter de receptie tijd voor ons had om ons te laten inchecken. Dat wil zeggen een mannelijke collega heeft dat uiteindelijk verzorgd. Misschien dat zij het zelf niet doen mocht.. Maar was erg onduidelijk allemaal. Vervolgens weer naar buiten om via een andere ingang naar de hotelkamer te komen. Verder spreken de mensen van de receptie geen Nederlands. Dat zou naar mijn idee toch wel handig zijn aangezien het een hotel in Amsterdam is.

Goede kamer met een mooi bed en badkamer. Mooi centraal in het centrum. Lift aanwezig. Leuk uitzicht op de 4e etage.

Vreselijk

Het bed was vreselijk doorgezakt. Je rolde gewoon uit bed. Douche was erg klein, en de kamer daarin tegen was veel kleiner dan dat ik op de foto’s bij het boeken zag. Er werd om half 5 snachts nieuw Bedlinnen binnen gebracht in het hotel, hierbij werd er luidruchtig door de gangen gewandeld en gepraat. Omdat de vrachtwagen van dit bedrijf fout geparkeerd stond, ontstond er achter hem een hele stoet met ongeduldige taxi chauffeurs die een half uur lang hebben zitten toeteren en schelden. En aangezien wij een kamer aan de weg kant hadden, konden wij niet meer slapen en begon onze dag om half 5.

Eigenlijk niets.

Erg teleurstellend & verwaarloosd!

Het Hotel was zeer verwaarloost. Slechte liften, trappen, deuren die niet goed open gaan. Stinkende badkamer, lampen kapot, geen televisie zenders. Raamwerk met bladerende verf en stukken afgebroken hout. Zeer slecht hotel, dat er op de fotos mooi uitziet.

lokatie was goed, en parkeer gelegenheid voor het Hotel was ook redelijk goed (36 euro voor 24 uur).

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Matig comfort en derhalve te duur.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was wat armoedig. Er hing een rioollucht in de kamer. Er was geen zeep in de badkamer, of de dispenser was leeg. Geen schemerlamp, alleen fel licht. Personeel spreekt geen Nederlands.

De service was goed. Kreeg een betere kamer aangeboden en de bagage mocht een dag blijven staan.

De locatie was erg goed, vlakbij het leidseplein.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Wat niet beviel was het hotel zelf, met name de kamer. Wij hadden speciaal gekozen en extra betaald voor de kamer met uitzicht op de grachten. Dat hadden we dan ook; alleen de kamer was schandalig klein! Het was net een klein zolderkamertje in een driehoek.ook de badkamer was super klein en ouderwets!. Ook was er geen mogenlijkheid tot niet betaald parkeren.

De locatie was erg goed, vlakbij het leidseplein.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Klein en duur. Douche stroomde over door kapot putje. Deur naar balkon verrot en slecht sluitend. Geen goedkope parkeermogelijkheden bij het hotel.

ransig vuil...etc..etc.!!😞
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen commentaar!!! Heb alles al eens uitgelegd...over mijn ongenoegen van dit Hotel...

Wens hierover geen verder uitleg te geven...want heb reeds een klacht ingediend!!!...zowel per mail...als telefonisch!!! Mvg Sofie

al bij al toch geprobeerd er het beste van te maken
    • Kleine Tweepersoonskamer

hygiëne kan v eeeeeeeeeeeeeeeeel beter, ramen enorm vuil, bedrand lag dik van het stof, badkamer was ook niet helemaal netjes gepoetst, en er ging een vreemde geur in de kamer van het tapijt. veel lawaai op de gang van andere bezoekers.

wij zaten over heel dicht bij, vriendelijk personeel

Zeer matig / slecht voor de toch wel riante prijs t.o.v. andere hotels in de omgeving

Geen echt hotel maar een slecht onderhouden pand. (tapijt op de trappen was overal stuk en versleten. Zeer gehorig. Ontbijt, weinig keuze, stond in verschillende hoekjes vanwege "ruimtegebrek"

Matig ontbijt.

Worst hotel in the world!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Echt het allerslechtste hotel waar ik ook geslapen heb. Dramatisch slecht in ieder opzicht. Hele slechte bedden, muffe kamer, geen airco en veel te warm (kamer temperatuur 27 graden!, vies en oud sanitair. Superkleine kamer. En dat voor €156. Absoluut onder hostel niveau, en noemt zich een 4* hotel. Geen idee waar ze die 'gekocht' hebben. Vraag dan ook een chargeback aan op m'n betaling! Zeer, zeer, zeer ontevreden!!!

Niets. Echt helemaal niets

Het bed was zalig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kokend water in de douche, opletten! zeer kleine kamer, 1 stopcontact in de kamer 1 in de badkamer!, schimmel op plafond in de douche, geen shampoo of douchegel.

Het bed was zalig. Ontbijt beknopt maar goed.

Voor de prijs die wij hadden, hadden wij ons op het ergste...
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Oud bevallen hotel. Het leek of je dronken de trappen opliep en overal zaten scheuren in de muur.

Voor de prijs die wij hadden, hadden wij ons op het ergste voorbereid maar alles viel mee. Bed, toilet en badkamer waren schoon.

Vooral de ligging van het hotel was voor ons gemakelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer

De hygiene was niet wat het moet zijn stof was niet van de kasten en deurklink. Ons 2de glas hebben we de laatste dag onder het bed gevonden beschimmeld en met kersenpitten. Voor mij hoeft het onder het bed niet kraaknet te zijn maar hier lag toch veel rommel onder.

Vooral de ligging van het hotel was voor ons gemakelijk. Het ontbijt was voldoende niet te veel of te weinig keuze. Pluspunt bij het ontbijt was de mogelijkheid van alpro soya melk. Personeel is vriendelijk maar spreekt bijna geen nederlands.

Uiteindelijk prima geweest
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was allemaal erg sleets.. vergane glorie zo gezegd

Het feit dat we een andere kamer kregen toen bleek dat er een enorm dreunend geluid in onze kamer te horen was

Veel te duur voor wat je krijgt!

- ontbijt Beperkt buffet, accommodatie viel tegen (te weinig zitplaats) - personeel zeer lange wachtrij bij inchecken spreken geen Nederlands konden maar weinig vragen beantwoorden - kamer bed en kussens waren niet goed uitzicht zeer onverzorgd terras zeer kleine badkamer

- faciliteiten goede handdoeken op de kamer regendouche met fijne temperatuur van het water - ligging midden van het centrum, goed bereikbaar met openbaar vervoer

Niet zo bijzonder
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij aankomst zagen we dat het raam kapot was. We hadden een andere kamer gekregen en hier was het raam van ook kapot. Maar genoegen mee genomen. Vloer kraakt erg, en op de site lijkt alles mooier dan dat het echt is. Personeel is vriendelijk maar spreekt alleen engels. Toch kom ik hier niet weer.

Bedden

Dit nooit meer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Onze problemen begonnen toen we contact probeerden op te nemen vanuit Amsterdam met dit hotel. Het telefoonnummer op de site bleek niet overeen te komen met het telefoonnummer van de locatie. Hierdoor waren we genoodzaakt om vroeger dan voorzien in te checken. Bij aankomst bleek men geen woord Nederlands te praten. Een beetje triestig dat men in de Nederlandse hoofdstad de moedertaal niet machtig is... we hadden een economy kamer en deze bleek heel klein te zijn. Dit stoorde ons niet zo heel hard maar de badkamer bleek nog veel kleiner. De wc bleek zo geplaatst dat men een grote boodschap kan doen terwijl men doucht. De hygiëne van de kamer was ondermaats. Overal netten en stof. Na 10min mochten de allergie pillen reeds boven gehaald worden. We wisten dat parkeren niet inbegrepen was in de prijs, maar parkeren is hier werkelijk duur. Ook het ontbijt was niet denderend te noemen. Croissants die vermoedelijk een dag oud waren. Fruitsap met een smaakje aan en ei uit blik. We betaalden €188 voor 1 nacht in een economy kamer. Wat volgens mij qua prijs aan de hoge kant is zeker als je weet wat we er voor kregen. Prijs/kwaliteit een echte afrader

Het bed lag zacht...

Receptioniste was niet vriendelijk Het voelt dat ik niet welkom ben....heel jammer . Ik zou haar vervangen. Niet goed voor de business. Typische Russisch

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Op loopafstand van het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De (kleine)douche,wc met een douchegordijn...., hele vloer nat... gedoe. Het trappenhuis zier er niet uit. Gescheurde trapbekleding. Hang en sluitwerk is aan vervanging toe op onze kamer. , likje verf kan geen kwaad. Klemmende openslaande deuren naar het leuke balkonnetje.

Locatie is prima, van buitenaf is het een mooi oud pand. Goed bed. Ontbijt is niet zo uitgebreid, maar wel vers.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

De locatie is fantastisch.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers zijn erg klein. Geen plek om je koffer neer te leggen. De badkamer is zeiknat na 1 douche en de enige manier om het droog te maken is met je eigen handdoek. Het was erg warm en het raam kon alleen verticaal een stukje open. Je betaalt voor de locatie, verder is dit hotel zijn prijs niet waard.

De locatie is fantastisch. Vlak naast Leidseplein en aan een gracht.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heel veel hokken

De kamer is erg basic evenals het ontbijt. Wifi werkt niet en de tv heeft enkel Duitse, Franse en een Arabische zender. En het allerbelangrijkst: het personeel (m.n. de receptionist) is opvallend onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Gelukkig maar voor 1 nachtje geboekt. Zal dit zeker aan niemand aanraden.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Kamer was niet proper. Spiegels waren vuil. Gaten in de muren. Vuile muren. Voor de prijs die ik betaald heb had ik toch iets deftiger verwacht.

Stilte gedurende de nacht

Slecht !!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Bij het inchecken werden we al in het Engels ontvangen, in Nederland. Ik schrok daar wel een beetje van. Toen ik vroeg of mevr. mij in het Nederlands wou helpen bleek dat zij geen woord Nederlands sprak. De kamer was héél klein en dit voor een dure prijs. Wij hadden toch iets anders verwacht van de kamer voor die prijs. Het ontbijt was zeer summier, vechten voor een plaatsje, 30 zitplaatsen voor een groot hotel. We moesten zelfs 1 keer wachten om te kunnen ontbijten. Geen warm gerechtje, zoals een gebakken eitje of spek, geen pistolets, enkel brood (van slecht kwaliteit en uitgedroogd van lang te liggen) en uitgedroogde croissants. Alle beleg ed in potjes en zakjes, niets vers. Triestige charcuterie, hesp, kaas en kippewit. Het spijt ons maar wij kunnen niets goeds vertellen over deze accommodatie. Een dure prijs voor wat het was.

Niets beviel ons in het hotel, voor ons is dit niet hotel waardig.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Perfect!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De prijs kwaliteit verhouding was erg goed. De kamer was netjes en schoon. We hadden op de dag van vertrek de mogelijkheid om de koffers in het hotel te laten staan en in de avond weer op te halen.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Triestig en hebben even gedacht een ander hotel te nemen !!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers waren heel klein 2m op 5m en niet hygiënische, en dit voor de prijs van 309€, de foto's die te zien waren via internet waren heel anders dan we ter plaatse te zien kregen. Dat noemen ze bedrieglijke praktijken Wat betreft zuurstof was er veel te weinig, als we opstonden hadden we beide keelpijn en een droge mond, niet gezond in ieder geval. De prijs is de helft te veel als je de kamer van Van der valk waar we de dag ervoor zijn geweest vergelijkt, een eventuele compensatie op een volgende boeking zou niet slecht zijn. Niemand kon er Nederlands en dit dan in Amsterdam, vinden we wel erg.

De Locatie

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Goede locatie, verder matig
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontvangst, niet hartelijk Douche gordijn is klein, hele badkamer nat bij gebruik van de douche. Slechte kussens Gehorig, mensen praten hard in de gang en gooien met deuren na 00:00

Locatie Genoeg handdoeken Nette inrichting Klein maar praktisch

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Internationaal horror hotel Amsterdam

De hygiëne in dit hotel waren erbarmelijk de haren van de vorige bezoekers lagen nog in de badkamer. Daarnaast plakte de vloer in de badkamer en zat de douchekop onder de kalk en de lichtknoppen onder de witte spetters. De deurklinken waren goed vies evenals de deuren. Daarnaast zaten er zwarte vegen op de muur naast de badkamer en was de poef op de kamer flink bevlekt ook kon het raam slecht open omdat deze stuk was dit kon je provisorisch oplossen door er een houtje tussen te plaatsen. Daarnaast zaten er bloedspetters op de muur. En vielen de krullen van de trap de loper op de trap was dan ook flink versleten. Natuurlijk heeft dit horror hotel ook een toepasselijk ontbijt waar de honden geen brood van lusten (zo oud was het brood) Wel was het hotel voorzien van een mooi plafon. Daarnaast spreekt al het personeel alleen Engels en geen Nederlands. Conclusie een vreselijk hotel wat een schande is voor de stad Amsterdam.

Mooie plafonds

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Ga hier nooit naartoe!!!

De receptioniste was onvriendelijk, inchecken duurde een eeuwigheid, stonk rondom en in het hotel naar wiet, steile trappen naar de kamer, kamer leek meer op de grootte van een inloopkast, badkamer was schandalig klein, kapotte douchedeur en alles oud.

De locatie is prima, bedden liggen goed.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Tegenvallend !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De badkamer liet te wensen over , oude boel, douche gordijn , allemaal een beetje uit de tijd . Bovendien lag er nog een onderbroek van de vorige gast .

Ontbijt hebben wij niet genoten omdat dit er niet zo geweldig uit zag !

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

eens maar nooit meer
    • Economy Tweepersoonskamer

kamer was in souterrain met tralies voor de raampjes ongeveer 10m2 , op de wc zitten met douchegordijn in je gezicht. Douche 4m2 . wel schoon maar afvoer lucht was zwart van stof en viezigheid. geen nederlandse zenders op tv, geen nederlandse receptie terwijl we toch in nederland waren. vieze ramen en randen. stoffig. vieze spiegels. onderlaken zaten vlekken in. Ontbijt was niet vies maar ook niet bijzonder. alleen croissants en bruine en witte boterhammen. eieren gepeld uit emmer van de groothandel( niet vers gekookt dus ) Gangen stonden vol troep, vluchtwegen moeilijk te begaan. Voelden ons absoluut niet veilig met elektrische kachels op de gang van meer dan 20 jaar oud. Alles krap oud en klein . vuile muren overal zwarte vegen . Zeer bekrompen voor 150 euro per nacht.. In souterrain zeer koud in de nacht niet warm te stoken. Halen hun schouders op bij klachten doen of ze je niet begrijpen. Voelde me in buitenland . Niet toegankelijk voor mensen die moeilijk lopen .veel steile trappen half afgesleten treden etc/

eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Slechtste hotel waar ik ooit ben geweest

De hygiëne was belabberd. Poetsvrouw die de vuilbak leegmaakt en het deken over het bed gooit. Gordijnen in jaren niet gewassen. Tabaksresten op de stoel. Voedsel van vorige gasten lag nog op de grond. Overal stof. Er zaten ook gaten in de muur en het plafond. Het houten sluitstuk van het slot was afgebroken dus de deur kon met een kleine duw zo open.

De ligging was uitstekend. Het feit dat we voor 14u in de kamer konden ook

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Prijs was in tegenstelling tot de vergane glorie van het pand.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Dat we geen Nederlands tv hadden. Was erg teleurstellend. Niet eerder meegemaakt op onze reizen dat er geen tv van het eigen land was. BBC altijd nodig. De manager heeft ons hiervoor gecompenseerd. Verder was er aan een kant van het bed geen mogelijkheid om iets op te zetten. Glazen ontbraken. Gordijn haakjes hingen los. Niemand van het personeel sprak Nederlands. We waren toch in ons eigen land?. De afstandsbediening van de tv was nogal onhygiënisch. Er is duidelijk achterstallig onderhoud aan het pand

Ligging was erg prettig. Bed was prima. Personeel was correct en beleefd en vriendelijk. Badkamer oké

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

boek een hotel net buiten de stad

eigenlijk zowat alles. Veel hotelbezoekers waren zwaar onder invloed van verdovende middelen. Hotelkamer is meer een studentenkamer. Prijzen zijn niet meer in verhouding, de parkeergelegenheden zijn extreem duur.

Alleen goede locatie

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Slecht hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er beviel helemaaal niets. Erg slecht hotel. Onvriendelijk, erg klein en vieze kamer, heel de badkamer vol water als je gedoucht hebt. Tv die erg klein en geen Nederlandse zenders heeft. Drama dit hotel.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Prima hotel om te verblijven na een dagje winkelen/Amsterdam ontdekken

- Geen Nederlands sprekend personeel - Ontzettend gehorig - Badkamer ontzettend klein (maar wel schoon)

- De bedden waren groot en lagen heel lekker (boxspring) - Modern interieur - Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

De verwarming>

De verwarming>>in de radiator knop zat geen beweging, viel niet te regelen>>snikheet. In de douche viel het element met de doorspoelknop eraf. Oud pand, stijle smalle trappen. Ontbijt karig, geen sluis bij de deur>>kwam veel kou binnen elke keer.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Voor 1 nacht prima
    • Kleine Tweepersoonskamer

Alleen Engels pratend personeel , niet vriendelijk Kamers zouden klein zijn , maar bed was dat ook 1.86 kan niet recht in bed liggen Blowende mensen op trap en hele gang tm lift rook erna

Ligging hotel

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Voor 1 overnachting prima verblijf ondanks kleine kamer

De kamer was erg klein. We waren er maar voor 1 nacht dus was het niet heel erg

Dat er nog een kamer vrij was terwijl we echt op het laatste moment geboekt hadden. We werden erg vriendelijk ontvangen. Prima locatie

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Nooit weer!

Vies, klein en de hele nacht geschreeuw. We konden niet slapen. Zeer traag personeel, waardeloze kamer en bedden. Schimmel in douche. Waterkoker vol drab

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

De locatie is uitstekend.

Er stonk naar marijuana binnen mijn kamer. Ontbijt was zeer matig, koud in mijn kamer en nog veel meer, maar kort gezegd de prijs correspondeert niet met wat je daarvoor krijgt.

De locatie is uitstekend.

De locatie was ideaal en we mochten onze koffers daar laten...

De kamer viel een beetje tegen qua grootte, maar het was opzich prima voor 1 nacht.

De locatie was ideaal en we mochten onze koffers daar laten na het uitchecken en ''s avonds weer ophalen.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Slecht! Mooier op website dan in het echt!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was heel klein en heel slecht onderhouden! Véél te duur voor wat we kregen! Op de website leek alles mooier... Ook het personeel was heel onvriendelijk en kon amper of geen Nederlands!

Goed locatie, dicht bij centrum van Amsterdam

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Waarschuwing: slecht hotel Amsterdam

Het hotel is zogezegd 3-sterren. Het is maar 1 ster waard. De kamers zijn schandalig klein, zoals de kajuit van een boot. Een bed letterlijk geperst tussen 3 muren. De rechtse persoon moest over de ander heenkruipen om uit bed te kunnen. Er was letterlijk GEEN ruimte tussen het bed en de muren. De "badkamer" van de ene kamer was letterlijk een gang, de echte gang buiten was nog groter. "Douche" ontzettend vies, slecht ontbijt in tochtige en koude ruimte, slecht werkende tv... Veeeeel te duur voor wat het was. 480 euro voor 2 kamers, 2 nachten. Schande!

De locatie (waar het gelegen is) en de gevel en het plafond in de hal.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Suite met Terras en Keuken

Als je in Amsterdam naar een hotel gaat verwacht je toch dat er tenminste 1 iemand van het personeel Nederlands praat, dit was niet het geval. Ik vond de dame aan de balie ook niet vriendelijk. De douche liet te wensen over, bijna geen druk en 10 minuten laten lopen eer je warm water hebt! Er was ook snachts een zeer storend geluid van lopend water. Ik ben normaal gezien geen klager maar dit hotel is overrated!

Prijs kwaliteit niet goed. Geen parkeerplaatsen. En de parkeerplaatsen zijn verschrikkelijk duur .

De ramen heel oud moeilijk om te kamer goed te verluchten. De glasgordijnen versleten. Verwarming niet te regelen. Ontbijt geen vers fruitsap en lekkere pistolets en krakende croissants.

De kamer was zuiver. We hebben rustig kunnen slapen. Koffie was wel lekker.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

prijs-kwaliteit niet OK

Kamer veel te krap, vooral douchehok, WC, wastafel is behelpen; zeer rumoerig en gehorig

niets, alles zeer matig; prijs - kwaliteit is niet OK. Ligging tov leidseplein wel goed

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Basic hotel voor een hoge prijs.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wat je verder krijgt voor de prijs is niet in verhouding. Heel basic, Wifi werkte niet fantastisch, de kleine kamer was verstopt in de kelder, waardoor je eerst door de schoonmaakspullen heen moest om bij je kamer te komen.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

gelukkig was het voor 1 nacht en was AMsterdam een leuke stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het ontbijt was zeer beperkt was volledig niet zoals op de foto, ze spraken geen Nederlands aan de balie, de TV gaf niet weer wat omschreven was, slecht enkele kanalen die niet goed zichtbaar was enkel Engels, Frans en Duitstalig

• Beoordeeld op: 20 november 2016

De locatie was perfect.

Kamer was veel slechter dan op de foto. Vanaf 07:00 overlast van het geluid van het ontbijt. Ook geluidsoverlast van de straat. De douche bleef ook niet op temperatuur.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goede locatie, iets te duur voor gedeelde budgetkamer
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kleine kamer, met gedeelde douche, je moet dan eerst een verdieping omhoog, ook voor het toilet, daar is er dan ook maar 1 van en als je pech hebt zijn ze beide bezet. Daarmee vind ik de prijs te duur voor wat je krijgt. €89 voor een budget room is niet echt budget, maar daarnaast zit je wel in het centrum, dat is dan wel weer fijn.

Locatie is super, leuk hotel verder, goede service.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

prijs kwaliteitverhouding niet gerechtvaardigd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De prijs kwaliteitverhouding is, zelfs voor Amsterdamse begrippen schandalig te noemen. We sliepen in een bezemkast, pasten zowel in de lengte als in de breedte niet in het bed dat maximaal 120cm breed was, de badkamer leek op die uit een studentenhuis en hoewel ons Engels prima is, vonden wij het vreemd dat je je als Nederlander alleen in het Duits en Engels tot het personeel kunt wenden. Onze kamer was, nog rekening houdend met de goede locatie maximaal Eur 80 waard. Geen Eur 180.

de locatie is uitstekend

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Meest teleurstellend verblijf qua prijs/kwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De kamer was erg duur voor wat wr kregen. Klein tegenover de foto. Hygiëne was ondermaats, stof en glasranden op de nachttafel.. verdachte plekken op de kussens. Douche was klein en gelijk met de grond waardoor de hele badkamer onder stroomt.. muffe geur in de kamer. Onvriendelijk personeel dewelke geen Nederlands spreken. De lugage room was onveilig: geen label aan uw koffer dus kan iedereen een koffer "kiezen" in feite.

Hotel is centraal in het centrum gelegen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Gehorig
    • Economy Tweepersoonskamer

Heel gehorig hotel snachts veel lawaai van mensen die thuis kwamen! Badkamer was niet goed schoongemaakt helaas

Kamer was ruimer dan verwacht. Goede locatie vlakbij het leidseplein

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Nooit meer terug!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ruimte klein en temperatuur van de kamer belachelijk hoog. Een blikje bier voor € 4.- is in een dergelijk hotel diefstal. Ik spreek prima Engels maar verwacht Nederlands sprekend personeel in Amsterdam.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

mooi gelegen bij centrum, maar ik vond de prijs/kwaliteit ver benedende maat.

- geen uitzicht, benauwend - bedden rolden van elkaar weg, bij de kleinste beweging. - klein, alles net te krap. ik ben 1,92m lang en ik stootte overal tegenaan. - glasplankje wastafel hing los, we konden er niets op zetten. - zeepplankje douche hing los, met loshangende voegkit randen. - om 01:00 midden in de nacht ging keihard een alarm af, terwijl er niets aan de hand was.

-locatie is prima in het centrum -goede matras -schoon bedlinnen en handdoeken

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Fantastisch bed, proper, vriendelijk personeel, eerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Geen frigo op de kamer, weinig stopcontacten, alles alleen maar Engelstalig, 2 nachten geweest en kamer is niet zuiver gemaakt, enkel nieuwe handdoeken, lift is veel te traag, hebben brandalarm gehad en dan is de trap levensgevaarlijk.

Fantastisch bed, proper, vriendelijk personeel, eerlijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het bed
    • Kleine Tweepersoonskamer

Werden in het Engels aangesproken terwijl er op de site staat dat we in het Nederlands verwelkomd worden. Foto's op de site geven geen goede impressie van de kamer die wij kregen.

Het bed

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Ondermaats

We voelden ons bedrogen. De foto's op de site zijn erg misleidend. Receptiepersoneel was arrogant en onvriendelijk. Pas na tussenkomst van Booking kregen we een upgrade, want de twinroom die we hadden geboekt, daarin konden we nauwelijks bewegen. Bovendien gaf het raam uit op een koker, vanwaaruit de weetlucht je tegemoet kwam. De luxe kamer was een stuk ruimer, maar groezelig tapijt en gordijnen, veel te kleine badkamer, waar op dag 2 geen badmat voorzien was voor de inloopdouche! Geen enkele Nederlandstalige televiepost op de flatscreen te zien, alleen onscherpe vreemde zenders. Receptioniste op dag 3, sprak Nederlands en was wel erg vriendelijk.

De locatie was prima, centraal gelegen om de stad te bezoeken.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Quentin Amsterdam Hotel