Beoordelingen over Radisson BLU Hotel Amsterdam Airport 4-sterren

Boeing Avenue 2, 1119 PB Schiphol, Nederland

#6 van de 10 hotels in Schiphol

Gebaseerd op 1983 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

lekker ontspannen in een groene omgeving met tal van mogelijkheden
    • Premium Kamer

kaart voor avondeten mag wel iets uitgebreider.

heerlijk ontbijt, lekker avondeten, voortreffelijke wijnen. locatie : dicht bij schiphol - uitstekende verbindingen met Amsterdam. voortreffelijke kamer, uitstekend bed, vriendelijke, behulpzaam personeel. tweede maal dat wij er verbleven - blijft onze hub voor bezoek aan Amsterdam en hinterland.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

goed!!!
    • Premium Kamer

Wij aten ' s avonds in het restaurant van het hotel en daar viel de bediening tegen. We moesten lang wachten op onze bestelling. We waren met 8 volwassenen en 3 kinderen. De kinderen kregen als laatste hun eten, de volwassenen kregen hun eten op verschillende momenten...

Het ontbijt was in orde maar aan de prijzige kant.. De kamers waren dan wel weer perfect: heel proper, mooi, ruim... Het personeel aan de check-in was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Misleidende foto’s
    • Standaard Kamer

Blijkbaar is het volledige hotel nog niet gerenoveerd. Wij verbleven in een nog oudere kamer. Lijkt totaal niet op de foto’s waar mee geadverteerd wordt. Alsook €25 om een auto een dag te parkeren is iets teveel van het goede.

Goede locatie. Goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Geweldig ontbijt, bij prijs inbegrepen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

Er was geen extra bed, hoewel gereserveerd voor 3 personen. We zouden € 30,- bij moeten betalen om dat alsnog te doen. Gelukkig was het een super kingsize bed...

Geweldig ontbijt, bij prijs inbegrepen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Toch ontspannen op reis

Een iets gedateerde kamer

De service. Ons zoontje had gespuugd, naast een schoon bedje werden zelfs zn kleertjes gauw gewassen, waardoor we schone kleertje mee op reis konden nemen (hadden een park, sleep fly verblijf)

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Noodzakelijk kwaad bij vroeg vertrek van Schiphol ....
    • Standaard Kamer

Verouderd interieur, zeker de badkamer is aan update toe. Instapdouches zijn m.I. meer eigentijds dan instapbaden. Prijs (incl. Taxen) is aan de hoge kant voor gebodene.

Gemakkelijker dan 's morgens heel vroeg naar Schiphol te rijden of te laten rijden. Er rijden immers geen Thalys-treinen zo vroeg, gelet op onze vlucht van 10 uur en vereiste aanwezigheid op luchthaven van 2 à 3 uur op voorhand.

Oké
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

De badkamer was niet echt schoon

Ideaal dichtbij Schiphol. Wij hadden een combi: park, sleep, fly. Vanaf het hotel ben je binnen 10 a 15 min op Schiphol en je auto staat tijdens de vakantie veilig bij het hotel. Het hotel ligt op loopafstand van Aalsmeer, prima om de avond tevoren een hapje te eten. Inderdaad zijn de drankjes in de hotelbar wat aan de prijs.

Mooi verblijf voor een betaalbare prijs.
    • Standaard Kamer

Het is onbegrijpelijk dat er zoveel geld gevraagd wordt voor parkeren bij het hotel dit in vergelijking met andere hotels. Indien je denkt voordelig te hebben geboekt wordt dit weer ruimschoots gecompenseerd met het parkeergeld. Bij navraag waarom dit zoveel kost wordt aangegeven dat dit aan Amsterdam is te wijten. Deze gemeente vraagt voor elke vierkante centimeter belachelijk hoge parkeervergoeding.

Kamers zijn zeer riant en sfeervol ingericht. Bedden zijn top!

Matig hotel. Geen aanrader.
    • Suite

Niet het hele hotel is gerenoveerd. In eerste instantie werd er een hele gedateerde kamer aangeboden. Ook de gerenoveerde kamer was niet echt geweldig. De douche kwam view over doordat de naden bruin waren. Ook bij het bad was dit het geval. Verder werkte het entertainment systeem niet. Dit was op zaterdag avond en dat zou pas maandag opgelost kunnen worden .

Personeel was aardig.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Fantastisch hotel
    • Standaard Kamer

Omdat we maar een kort nachtje verbleven kregen we bij aankomst een gratis upgrade. Fantastisch bed, heerlijke koffie op de kamer. Rustig en het bad was ook heel fijn. Voor de prijs vond ik dit zeker de moeite waard!

Prima zaken hotel, goed personeel, goede gym, dichtbij...
    • Standaard Kamer

Hotel is erg groot, veel lopen totdat je bij de kamer bent. Parkeren is er mogelijk maar wel duur.

Prima zaken hotel, goed personeel, goede gym, dichtbij Schiphol en de A4, comfortabele ruime kamer, goed restaurant en goede bar.

Voor herhaling vatbaar!
    • Premium Kamer

Om films te kijken moet €7,50 betaald worden. Maar nadat we dit hadden betaald kregen we een film vol storingen. Dit was jammer.

Heerlijk ontbijt, mooie kamer & heerlijk bed om in te slapen. Heel vriendelijk personeel en een pluspunt was dat de hond mee mocht.

Gratis dranken waren aangeboden toe we aankwaam

wij hadden 2 kamer gereserveren voor 7 persons, toen bleek dat de 2 kamer alleen voor 6 persons waren en wij moest dus betalen 30euros voor een extra bed te laten plaatsen in een kamer. Fout bij Booking.com of Radissonblue, is niet duidelijk, maar sins het is niet ons fout, ik had verwacht een gratis extra bed...

Gratis dranken waren aangeboden toe we aankwaam

Het onthaal is erg vlot gegaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

De kamer rook niet fris. De mat op de kamer was vochtig waardoor er een erge muffe onaangename geur was.

Het onthaal is erg vlot gegaan. De medewerkers aan de receptie zijn behulpzaam.

Het uitgebreide ontbijt en de manier waarop we in de watten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

Het uitchecken ging niet geweldig. Wij werden door de Engelstalige receptionist niet begrepen en wij begrepen hem daardoor niet. Hij vroeg ons wel 3 keer hetzelfde en dat was niet leuk.

Het uitgebreide ontbijt en de manier waarop we in de watten werden gelegd.

Prijs goed, ruime kamers.
    • Standaard Kamer

Spreken geen Nederlands, lange tijden bij het check-in. Ontbijt erg duur. Weinig te doen in de omgeving.

Prijs goed, ruime kamers. Locatie dicht bij Schiphol.

Aanrader met geweldige kamers
    • Twee Onderling Verbonden Tweepersoonskamers

Niet verkeerds over te zeggen. De afstand naar Amsterdam is wel niet kort als dat je doel is.

We waren hier 1 nacht omdat we niet vlakbij wonen en een nachtvlucht hadden via Schiphol. Daarom dat hier absoluut niets slechts over te zeggen valt. Supervriendelijk personeel dat je graag verder helpt, mooie en propere kamers met goeie bedden. Aanrader!

Het hotel is op het terrein rondom Schiphol.
    • Standaard Kamer

In de avond werden kleinere shuttlebussen ingezet, terwijl het nog steeds erg druk met hotelbezoekers was. Daardoor was het erg vol in de busjes. Beter gewoon de grote bussen inzetten die ook overdag rijden.

Het hotel is op het terrein rondom Schiphol. Vooral makkelijk als je een stop-over hebt. Er is 24/7 een gratis shuttlebus en dat is erg prettig.

Kamer was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

Dat wij niet snachts na arriveren op Schiphol niet met het hotelbus mee konden. Deze was veel te klein voor de 40 personen die stonden te wachten. Taxi zou worden betaald maar die hebben wij uiteindelijk zelf moeten betalen. Erg teleurgesteld.

Kamer was prima.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

• Standaard Kamer

Heel veel lawaai in de kamer van minibar en airconditioning. Beiden konden niet manueel uitgeschakeld worden waardoor slapen met oordopjes een must was. Slechte nacht gehad wegens lawaai.

Goede locatie, vlotte bereikbaarheid, goede parking. Shuttle naar luchthaven werkt goed, al duurt de rit wel 25 minuten wegens stop bij 2 andere hotels alvorens naar de luchthaven te rijden.

Ruime kamer, erg schoon
    • Standaard Kamer

Ze reserveren 50 euro op de credit of debet kaart voor de minibar en dit werdt bij het inchecken niet duidelijk gecommuniceerd.

Ruime kamer, erg schoon

Naar verwachting maar niet bijzonder.
    • Standaard Kamer

De verdieping stonk naar hash, in de hoekjes in de kamer lag van meer dan 2 weken stof (geconstateerd bij het zoeken van een stopcontact bij het bed)

Goede badkamer, ruime kamer

Fijn verblijf, maar wel paar schoonheidsfoutjes met babybed.

Airco op kamer werkte slecht, hierdoor erg warm op de kamer. Babybedje was niet aanwezig op kamer, ondanks duidelijke hierom vragen. Bij booking aangegeven, extra e-mail gestuurd EN bij inchecken gevraagd. Alles positief beantwoord. En ondanks dat bij aankomst in kamer geen babybedje. Erg slordig!

Personeel netjes en beleefd. Eten in restaurant erg lekker. Transfer naar Schiphol tijdig en goed geregeld. Auto lang parkeren ook helemaal prima en goed prijs.

Boek hier nooit niet meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

De prijzen voor ontbijt versnapperingen , eten absurd duur en ben wel wat gewend in Noorwegen, maar 9 euro voor half liter bier , en 25 euro voor ontbijt pp is belachelijk. is het nog goedkoper in Noorwegen

Prijs kamer was ok

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

toch enigszins teleurstellend.
    • Standaard Kamer

Het betalen van een Borg! Ik heb nog nooit borg hoeven te betalen. Zeker niet bij een Radisson Blue hotel. Het terugkrijgen van de borg was erg moeilijk, het koste mij 20 minuten tijd en ik werd gehopen door een geïrriteerde medewerker! Ontbijt was het geld niet waard!

locatie

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

De ervaring blijft positief.
    • Standaard Kamer

-Jammer was. dat we om half vijf ( 's ochtends) van het hotel zouden worden opgehaald voor onze vlucht en dit niet bleek geregeld. Wél werd er een taxi geregeld en dat is dus positief opgelost! Fijn en goed geregeld. -Op de site staat dat parkeren kan. Dat dát juist mijn drijfveer was om daar te boeken.Tóch werd er voor elke dag parkeergeld gerekend! Mij is bekend dat parkeren in de garage niet gratis is.

De kamers zijn goed; het bed beviel goed; lekker geslapen! Het restaurant waar we gegeten hebben is goed. Het eten was erg lekker en met zorg bereid.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima hotel voor overnachting ifv job, verder geen bijzondere ervaring.
    • Standaard Kamer

Kamerwissel nodig omdat initiële kamer niet (voldoende) gepoetst was. Bij wijze van verontschuldiging kreeg ik gratis parking maar die had ik eigenlijk sowieso al...

Afstand tov kantoor. Ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

goed hotel onduidelijkheid over verdere kosten.

zie boven

hotelkamer is goed, alleen onduidelijk dat parkeren extra betaald moet worden per nacht 25 euro, wordt allemaal niet van te voren verteld kat in zak

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima stop dicht bij Schiphol
    • Standaard Kamer

De bar was rond 12 uur al dicht en dat is best vroeg!

Het was heerlijk stil doordat de kamers goed zijn geisoleerd. Verder beviel de shuttle service mij prima. Mijn verblijf was verder tekort om de andere faciliteiten te kunnen beoordelen.

Ruime kamer, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt
    • Standaard Kamer

(Te) vroege sluiting van de bar voor een hotel dat voornamelijk gasten heeft van en naar Schiphol

Ruime kamer, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt

Dat er om 7.
    • Standaard Kamer

Dat er om 7.30u door housekeeping op de deur werd geklopt en we dus wakker werden gemaakt, voor extra handdoeken...het bleek alleen dat ze op een andere kamer moesten zijn....

Kort maar noodzakelijk even slapen na een nacht vliegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

De shuttlebus rijdt langs alle Schiphol parkeerplaatsen, met stoppen etc. Terwijl ander hotels een busje hebben rijden puur tussen het hotel en Schiphol, daardoor heb ik besloten niet meer van dit hotel gebruik te gaan maken bij een volgende vakantie, vond ik een groot nadeel om 4 uur in de nacht!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Niet goed!!!!

we hadden een 3 persoonskamer geboekt voor volwassenen, maar kregen een 2 persoonskamer met een mobiel kinderbedje!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 persoonskamer stond ook op de boekingsformulier van Booking.com!!!!!!!!!!!!!!1

Goed voor zakelijk verblijf of als luxe transfer-hotel.
    • Standaard Kamer

Rustige kamer maar hoorde de buren zo nu en dan toch rommelen met e.e.a. (ondanks oordoppen) dus kamer viel een beetje tegen qua geluidsisolatie. Personeel bij receptie en ontbijt was vriendelijk, soms wat stijfjes, overig personeel in de wandelgangen stond daarentegen eerder in de negeer-modus.

Strijkplank met strijkbout aanwezig op kamer (niet nodig gehad maar wel erg netjes). Verder in orde maar niet boven verwachting voor deze prijs. Idem voor ontbijt. Fraai café gedeelte.

Fantastische rustpauze na lange vliegreis!

Duurtijd shuttle naar luchthaven was toch iets langer dan ik had gedacht wegens enkele stops onderweg. Shuttle rijdt niet klokvast, in geval van drukte duurt de rit iets langer. De keuze van gerechten is m.i. toch beperkt, had graag wat meer snacks op de kaart teruggevonden.

Fantastisch ontbijt en vriendelijk personeel. Het feit dat er 24 uur op 24 een maaltijd kon worden besteld, super handig na een lange transatlantische vlucht!

Uitstekend.

Eigenlijk niets. Roomservice kreeg niet mee dat we t aanbod kinderbox wilden, en niet alleen de pasta. Het eten was heel goed en de service verder ook.

Fijne schone kamer met heerlijk bed en voldoende ruimte voor kinderbed, vriendelijke receptie, luchthaven shuttle.

Mooi hotel en park-sleep-fly formule werkt zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

Het restaurant en cafégedeelte is wat aan de dure kant. (Amsterdamse prijzen)

Kamer was vrij luxe en mooi ingericht. Wij maakten gebruik vd "Park, sleep, fly" aanbieding, welke erg handig is als je de volgende dag vroeg moet vliegen. Wij hebben door het vroege tijdstip van vertrek geen ontbijt genoten maar een klein "ontbijt to go" meegekregen. Shuttle naar vliegveld rijdt regelmatig en werkt prima. Op de terugweg van Schiphol werkte het iets minder vlot.

Teleurstellend

Er was een luchthavenshuttle, maar onze ervaring ermee was zeer naar. We stonden op de juiste plek te wachten, maar omdat de shuttle lang wegbleef zijn we beginnen bellen. De receptionist heeft ons daarop naar een verkeerd perron gestuurd om verder op de luchthavenshuttle te wachten. Telkens als ik belde om te vragen of dat wel klopte, bleef hij volhouden dat we moesten blijven staan waar we stonden (een perron waar in werkelijkheid alleen lijnbussen kwamen). Ik heb er met 2 kinderen ongeveer 3 kwartier gestaan, midden in de nacht en in hevige wind. Pas na een 4e telefoontje kreeg ik iemand anders aan de lijn die het juiste perron aangaf. We boekten bovendien een kamer die op de website van booking.com vermeld stond als een vierpersoonskamer. Bij aankomst bleek er alleen een tweeepersoonsbed te staan. Iemand van housekeeping bracht een vouwbedje dat niet echt fijn lag. Er was ook niets voorzien ivm een leeslampje of zo; als iemand de staande lamp aan- en uitknipte (die we er zelf naartoe moesten slepen) gingen meteen alle lichten in de kamer aan of uit. Helemaal niet wat je van zo'n duur hotel verwacht. Toen ik ter plekke iets over mijn teleurstelling liet blijken was de eerste reactie telkens dat ik het moest begrijpen omdat ze met weinig personeel zaten en de boeking laat was binnengekomen. Ook zo'n reactie verwacht je niet van een dergelijk hotel. Geen aanrader.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Goed voor een nacht
    • Standaard Kamer

- We moesten vroeg naar het vliegveld en men zou "een busje voor ons regelen om half zes in de ochtend". In de ochtend bleek het gewoon om de grote pendelbus te gaan. Deze was al vertrokken toen we beneden kwamen. De volgende bus kwam een half uur later waardoor we wat laat op het vliegveld waren. - de badkamer was oud en versleten.

- Mooie gerenoveerde kamer. - stille kamer

shuttle vervoer
    • Standaard Kamer

De shuttle naar Schiphol was een reguliere bus die allerlei tussenstops had bij andere hotels en er dus veel langer over deed dan ik gewend ben bij andere, directe, hotelshuttles.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Super hotel waar alles aanwezig is.
    • Standaard Kamer

Afstand naar het centrum is nogal groot. Eerst via de shuttle naar de luchthaven +/- 20 min. En dan nog eens 25 minuten trien tot Amsterdam Centraal.

Mooie ruime kamers voorzien van alle comfort. Uitgebreid ontbijt. Super vriendelijk personeel.

Prima locatie voorafgaand aan onze vakantie met...
    • Standaard Kamer

De prijzen voor eten en drinken zijn hoog. Op zich logisch gezien het ontbreken van alternatieven in de nabije omgeving

Prima locatie voorafgaand aan onze vakantie met pendelservice naar Schiphol

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Very bad, not friendly and expensive
    • Standaard Kamer

wellness zeer beperkt geopend en zelfs gesloten op zondag. Hier staat nergens iets over vermeld op bookings of op hun site. Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid was personeel was ondermaats. Weinig attent en niet hartelijk. Prijzen eten en drinken exorbitant hoog. Prijs glas bijv. rode wijn 9,5€. Kortom echt een afrader.

24 uurs shuttle naar schiphol

• Beoordeeld op: 19 april 2017

verblijf

De hygiëne in de douches in de sauna. De panelen in de badkamer die los zaten en waar vuil tussen naar beneden viel.

Het ontbijt was zeer goed, en de bar super gezellig.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Prima zo'n sleep park en fly arrangement.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

We kregen een gratis upgrade maar het enige verschil met onze gebruikelijke kamer was het nespresso apparaat.... Room service is wel aan de prijs.

Net zoals elke keer een goede, nette kamer. Fijn dat je een sleep park fly arrangement kan boeken.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Teleurstellend shuttle service
    • Standaard Kamer

De informatie voor de shuttle bus. Had in de ochtend gebeld hoelaat de shuttle bus er zou zijn en toen wij optijd beneden kwamen bleek de bus al vertrokken. Bij de receptie werd verteld dat de volgende over 10 a 15 min er zou zijn, wij hebben nog een half uur moeten wachten. Ruim 45 min later op vliegveld dan gepland.

Service bij aankomst en kamer

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Goede ligging en shuttle service.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

Valt weinig te zeggen als je maar 1 nachtje verblijft.

Goede ligging en shuttle service. Heerlijk ontbijt. Mooie kamers. Vriendelijke service. Auto staat overdekt geparkeerd met een Park, sleep, fly formule

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer

Het viel me op dat de shuttledienst van de andere hotels via een vast schema rijdt, zodat je weet wanneer hij ongeveer komt. In het hotel zelf staat goed aangegeven wanneer het busje er is, maar als je van de luchthaven (of in ons geval van het station) naar het hotel moet, is het een beetje gokken en in de kou staan wachten tot de shuttle er is.

We waren er maar een nachtje voor een vroege vlucht, maar alles was naar wens. Mooie, ruime kamer voor een uitstekende prijs en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prima hotel voor overnachting bij de luchthaven. Goede shuttlebus mogelijkheid.
    • Standaard Kamer

Beauty en sauna stelde niet zoveel voor. Eén warme sauna en een stoombad dat niet aan stond. Niemand van het personeel was aanwezig. Baliemedewerkster heeft ons prima geholpen.

Service en klantvriendelijkheid. Restaurant was druk en gezellig met ook hier een perfecte bediening. Ondanks de drukte toch tijd voor de klant. Super!

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Erg goed hotel!
    • Standaard Kamer

Mannelijk personeel in het restaurant kan vriendelijker. Maken niet echt contact. Beetje afstandelijk en hautain. De dame die mij bediende was overigens wel erg vriendelijk en goed.

Zeer vriendelijke ontvangst bij receptie. Opgewekte en zeer contactuele dame bij ontbijt. Leuke start van de dag. Prima ontbijt ook. Zeer comfortabele kamer. Erg leuke bar, comfortabele zitjes. Eten en wijnen in restaurant zijn goed. Uitgebreide fitness. Uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ondermaats
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

We hadden het gevoel dat het personeel ons "te min" vond. Ook lagen er in de badkamer nog wat haren dus qua hygiene schoot het zeker tekort.

Locatie is perfect voor als je vanaf schiphol gaat reizen.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

tweede keer in Radisson Blu, geluiddichte kamers, 24 uurs shuttle-service, super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

Er is in de wijde omgeving niets te beleven. Met name geschikt om de volgende dag naar Schiphol te vertrekken.

De grote ruime kamer: suite! Vooral omdat die rustig gelegen was. Ontbijt prima, diner vrij duur.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Vriendelijk personeel, toegankelijkheid en locatie,...
    • Standaard Kamer

Na upgrade bleek tv het niet echt te doen en de airco leek niet echt goed te werken (ontzettend warm op de kamer). Jammer dat parking zo belachelijk duur moet zijn.

Vriendelijk personeel, toegankelijkheid en locatie, prachtige luxueuze kamer met mooi design, heel comfortabel bed, zeer uitgebreid (doch prijzig) ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Een perfecte plek tussen reizen in
    • Standaard Kamer

De verlichting in de kamer viel tegen. Veel te weinig.

De indeling van de kamers was gewoon geweldig, vooral het principe van de walk-in closets. Verder was de lobby ook prachtig en heel goed georganiseerd, ondanks niveauverschil. Goede shuttle regeling.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Kort maar goed
    • Standaard Kamer

We kwamen laat aan en moesten vroeg weg om een vlucht te halen, dus weinig kunnen genieten van het hotel, maar het leek prima. Het personeel was in elk geval bijzonder vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Perfect.
    • Standaard Kamer

Heel professionele service, van receptie tot poetsvrouw. Topteam in het restaurant waar ik aangepast ontbijt kreeg toen ik meldde dat ik glutenvrij eet. Meevaller: op het moment van boeking was er via www.booking.com een korting van 60%! Was mijn tweede keer dat ik verbleef in dit hotel, ik kom terug.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Niet slecht, ook niet heerlijk
    • Standaard Kamer

Eerst en vooral de belichting in de kamer (236), voor een boekje te lezen is het te donker hoor, een flesje water erbij is niet te veel gevraagd denk ik.

De kussens

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Profecioneel en zeer vriendelijke personeel! Schone kamers, kortom kan dit hotel iedreen aanraden.
    • Standaard Kamer

Shuttle service/vervoer langer wachten dan aangegeven werd, kan lastig zijn als men op tijd moet inchecken op de luchthaven ook al verlaat je vroegtijdig het hotel, we hebben erg lang moeten wachten op de shuttle service, aangezien de bussen vol waren met passagiers reden deze het hotel voorbij.

Kamer/hygiëne/zeer vriendelijk en behulpzaam personeel/professionele instelling.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Top, volgende keer weer!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

uitstekend ontbijt, goede ontvangst, overnachten, ontbijt, 14 dagen auto overdekt en bewaakt parkeren en uitstekende shuttledienst naar het vliegveld voor nagenoeg hetzelfde bedrag als alleen parkeren op een van de terreinen in de nabijheid van schiphol. Volgende keer weer!!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Kindvriendelijk.
    • Premium Kamer

Er kon geen raam open. Alleen als je belde naar een speciaal nummer.

Kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

De Fitness ruimte

de locatie

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Gied restaurant, vriendelijke ontvangst bij de receptie
    • Junior Suite met Uitzicht op de Luchthaven

Parkeer kosten 25,- (x2 auto’s) Andere kamer dan geboekt (geen luchthaven uitzicht)

Gied restaurant, vriendelijke ontvangst bij de receptie

• Beoordeeld op: 26 september 2018

super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

Prachtige kamer, vriendelijk personeel en een geweldige service.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Vriendelijk personeel en fijne shuttle service naar het...
    • Standaard Kamer

Vriendelijk personeel en fijne shuttle service naar het vliegveld.

Goede plek aan snelweg

Omgeving is savonds verlaten

Goede plek aan snelweg Keurig hotel voor lage prijs

Ligging vh hotel

Slechte schoonmaak v kamer

Ligging vh hotel

• Beoordeeld op: 14 september 2018

goed tot zeer goed
    • Twee Onderling Verbonden Tweepersoonskamers

Prijs van het ontbijt is te duur.

Vriendelijk onthaal en customer friendly

• Beoordeeld op: 8 september 2018

uitstekend

het ontbijt was voortreffelijk

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Leuk voor 1 nacht
    • Standaard Kamer

De locatie, en het douchen in een vies bad.

Het leuke en vlotte personeel

• Standaard Kamer

Mooie strategische locatie, comfort en luxe. Maar luxe iets doorgeschoten in parkeerprijzen..
    • Standaard Kamer

Dure parkeerkosten, onduidelijkheid met afrekeken

Mooie inrichting in kamer en hotel!

Handig als je via Schiphol op vakantie gaat
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Park, Sleep & Fly

De kamer was erg oud stoffig en toe aan nieuw interieur

Ontbijt was geweldig en het personeel erg vriendelijk

Dicht bij Schiphol, transfer 24/7 gratis mogelijk
    • Standaard Kamer

Transfer-chauffeur zat non-stop te appen achter het stuur.

Dicht bij Schiphol, transfer 24/7 gratis mogelijk

Rustig en charmant verblijf ...

Gratis parking had gekund

Net , vriendelijk mooie kamers