Beoordelingen over Hotel Café Restaurant 't Raedhûs 2-sterren

Koningstraat 1, 9101 LP Dokkum, Nederland

#10 van de 10 hotels in Dokkum

5,7

5,9

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd, de kamers waren...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Dat we het sanitair zouden delen met anderen dat wisten we, maar dat het sanitair oud en deels kapot was, is een groot minpunt. Hygiëne van de badkamer / toilet was door ouderdom matig. Hierdoor vonden we de prijs toch hoog vergeleken met de kwaliteit.

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd, de kamers waren sober maar ok. De locatie midden in Dokkum was zeer goed. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het viel tegen.

Het café/restaurant is meer gericht op mensen die komen eten en iets drinken. Het hotel is meer voor mensen die 's avonds aankomen, blijven slapen, ontbijten, en weer doorreizen (of verder gaan voor het werk). Niet voor een paar dagen vakantie.

Het eten en ontbijt was goed.

sobere kamer, komt overeen met prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

de kamer was erg sober; de hotelaccommodatie zou wel een oppimpbeurtje kunnen gebruiken. De unieke locatie biedt meer mogelijkheden

goed verzorgd ontbijt, mooi terras aan het water, prima keuken veilige stalling voor onze fietsen

Verblijf in Dokkum was super.

Bij de boeking was beloofd kamer met badkamer en toilet, dit was er niet moest gedeeld worden met 3 personen.

Ontbijt sober/ personeel heel aardig.

Mooie locatie en succes voor de eigenaars.

Geen stoelen op de kamer en een koelkast.

Het ontbijt was goed, personeel vriendelijk. Komend jaar worden de kamers vernieuwd doordat er een nieuwe eigenaar is gekomen moet er nog veel worden vernieuwd.

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Badkamer was te vies wc wastafel liep niet goed door douchegordijn beschimmeld en de aftuigen hing erbij plafond schimmel heb ook niet durven douchen daar was te vies

Personeel en het eten was super

Goed,spijtig van de heftige reactie

Men heeft bij het inchecken gevraagd om hoe laat het ontbijt mocht geserveerd wordenwij hebben 7u30 gevraagd, dit was ok maar de verantwoordelijke arriveerde pad om 8u30. Een reisgenoot maakte hier een opmerking over maar de verantwoordelijke met een kort lontje reageerde zeer hatelijk.

De ligging van het hotel en er werd een veilige afgesloten parkeerplaats voor onze motorscooters gratis aangeboden.

Kamer was ondermaats.

Kamer was ondermaats. Poffer badkamer geen licht aan bed kamer was half geschilderd. Patroon was beloofde ontbijt vergeten .ons vertrek was daardoor 2 uur later

Het ontbijt werd aan rafel gereserveerd met koffie, thee en...

Het uitzicht zat aan de achterkant En geen airco wel hadden ze een ventilator bij mijn kamer gezet

Het ontbijt werd aan rafel gereserveerd met koffie, thee en oranges jus. Diverse broodjes zoet en hartig beleg en een eitje

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

zolderkamer niet geschikt voor verblijf, bij openen van de dakvlakvensters vlogen de duiven de kamer binnen, we vonden zelf twee duiveneieren naast ons bed zeer veel buitenlawaai door het spelen van luide muziek op het terras tot 22.30u

prima verblijf voor 1 nacht

verouderde sanitair . weinig ventilatie. en dat er bij het uitchecken niet gevraagd is hoe het verblijf ervaren hadden.

het uitgebreide en lekkere ontbijt .

Slordigheid , de intree was erg vies en onverzorgd .

Slordigheid , de intree was erg vies en onverzorgd . Kamer was schoon maar gordijn hing los , lamp deed het niet en de tv was erg slordig op gehangen . Weinig aandacht voor de kamer vanuit de eigenaar .

De kamerr was een ramp ons uitzicht leek wel een stortplaats...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De kamerr was een ramp ons uitzicht leek wel een stortplaats de kabels van elektra liepen door heel het kamertje de vloer was ranzig de s hemerlampen deden het niet er stond zelfs niet een stoel alleen een houten krat om op te zitten

het plaatsje is leuk om te bekijken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

de hitte op de slaapkamer hebben snachts de deur open laten staan om meer lucht te krijgen. en de douche was lastig moest in het bad staan.

het plaatsje is leuk om te bekijken

Ligging was fijn.

Het was een oud gebouw en slecht onderhouden. Kamer was erg klein en werd tijdens ons verblijf niet schoongemaakt. Kamer en badkamer waren oud, vieze vloerbedekking en een hele klein douche. Zag er allemaal smoezelig uit.

Ligging was fijn. Aan het water midden in ‘t centrum.

Prijs kwaliteit verhouding volkomen zoek.

De tweede nacht geen oog dicht gedaan wegens doorlopend nachtelijke herrie zowel buiten als binnen. Zeer gehorig hotel : slaande deuren , aangeschoten /dronken gasten . Bedden niet opgemaakt voor de tweede nacht. Het geheel lijkt meer op een matige jeugdherberg.

Ons vertrek.

Goed gegeten en gedronken....minder goed geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De kamers waren niet zo goed verzorgd, erg oud en versleten met hier en daar wat schimmelplekken

Personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten was uitstekend en omdat wij weer heel vroeg vertrokken, lag er een goed verzorgd ontbijtpakket klaar!

Kamer had wel beter schoongemaakt kunnen worden. Excuus is ook door hen aangeboden. Had niet mogen plaatsvinden. Leek net of hij niet schoongemaakt was. Lege flesjes in de douch vuil zakje.nog in de vensterbank. Maar het bed was schoon en opgemaakt. Tevens ontbrak de badlakens in de douch.

Zeer goede service. Goed ontbijt en diner

Top maar vermijd de kamers met gedeelde badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Het is een goed hotel maar jammer genoeg waren alleen de kamers met gedeelde badkamer nog vrij en deze zou ik niet aanraden. Het bad met douchegordijn, de wc en de lavabo zijn allemaal in dezelfde badkamer dus meestal was deze bezet. Zelfs met alleen familie op deze verdieping is het aanschuiven geblazen. Gelukkig was er nog een wasbak op de gedeelde overloop.

Het ontbijt was uitgebreid. Bolletjes, brood, yoghurt, fruit, jonge kaas + snijwaar, hardgekookt eitje en fantastische koffie! Het restaurant kan wat ons betreft wat sterren krijgen. Een sobere kaart maar wat een mooie bordjes! Lekker en creatief met seizoensgroenten. Daarvoor alleen zou je al naar Dokkum rijden! En al het personeel is even vriendelijk, top!

voor die prijs is 1 nachtje overnachten wel een redelijk goed hotel ondanks mijn matige beoordeling

De kamer

Het ontbijt was erg goed de kamer viel wat tegen t.o.v. van wat ik geboekt had echter voor 1 nachtje prima. Als voorbeeld; in omschrijving stond flatscreen tV in werkelijkheid een ouderwets heel klein tvtje. er stond uitzicht op bezienswaardigheid echter keek ik uit tegen lelijke muren en een rommelig dakje er stond dat het een kamer is met 2 losse bedden en 1 2persoonsbed het waren alleen 2 1 persoonsbedden die tegenelkaar waren geschroven. foto kwam niet overeen met de kamer die ik kreeg

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt gedateerde kamers en gehorig door de kroeg eronder.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Wij hadden de drie kamers van het appartement op de bovenste verdieping. Ondanks dubbelglas was het erg gehorig. Het was erg gedateerd maar maar voor een acceptabele prijs. Prima voor een nachtje en na een borrel

Het ontbijt was goed en het personeel erg vriendelijk. We mochten onze boot gewoon voor het terras laten liggen!

Rampzalig...zeker gezien dat het mijn verjaardagsweekend was

Mimale kamer met raamuitzicht op blinde muur...deur badkamer sloot niet goed...1 licht badkamer defect...ander licht badkamer peertje...dunne handdoeken...geluiden overige kamers goed te horen...dranger op kamerdeuren was zo afgesteld dat alle deuren erg hard in t slot vielen...bootje erbij gehuurd... motor viel 2x uit...ipv 5 uurtjes varen net 1 uur met bijna 1 uur stil liggen en wachten op 'hulp'

Elise...werkneemster op maandag 21 mei was Perfect...een 10...de rest matig tot zeer matig

Uitstekend adres voor een kort stads- of streekbezoekje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De kamer had toilet en douche op de gang, maar dat had ik kunnen weten, en de prijs was heel fair voor het geboden comfort.

Gerund door vriendelijke, open, jonge mensen. Uitstekende keuken. Ligt midden in het sfeervolle centrum van Dokkum, aan de Zijl. Groot terras aan het water. Goede, ruime, stille kamer met lekkere bedden. Gasten kunnen via een eigen buitendeur de stad in. Gratis, ruim parkeerterrein op vijf minuten lopen.

Prima gegeten, goed geslapen, maar badkamers helaas matig.

Niet alle geboekte kamers waren beschikbaar. Niet alle 3 de badkamers waren goed schoongemaakt. Op niet iedere badkamer lag zeep en niet iedere kamer had de voldoende (grotere) handdoeken.

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam: de bedden waren goed en schoon

Prima (maar ietwat gehorig) hotel op prachtige centrale locatie in Dokkum.

De stroomkabels liepen via stekkerdozen aan de rand van de kamer en blijkbaar waren er stopcontacten die het niet deden, waar we achterkwamen toen de tv begon te werken nadat we verschillende stekkers hadden verwisseld. De kamer is ietwat gedateerd en het is hotel is behoorlijk gehorig. De warmteregeling van de douche kan verbeterd worden!

Het hotel ligt op een prachtig centrale locatie, de kamer was ruim, evenals de badkamer. Het ontbijt kon op verzoek vroeger verzorgd worden en was uitstekend. Het personeel was erg vriendelijk. En wellicht het belangrijkste: de bedden lagen heerlijk!

Dokkum is heerlijk! Mooie locatie, vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De kamer is erg basic. Dat hadden we op zich wel verwacht gezien de prijs. Maar het is allemaal wel erg gedateerd. In de hal was het erg rommelig met allerlei oude spullen. Bijvoorbeeld een oude keuken met allemaal rommel in de gootsteen. Dat doet niet echt gezellig aan. Ook had de kast in de kamer geen deuren, was eigenlijk een half in elkaar gezet meubel. Het is niet duur, maar dat soort details zouden toch wel beter kunnen.

De locatie is prachtig. Alles is op loopafstand te doen. Personeel is vriendelijk en de bedden slapen prima. Ook is de kamer schoon. De badkamer (gedeeld) is erg oud maar schoon.

Prijs/kwaliteit is zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Geen spiegel en wastafel op de kamer. Badkamer was gezamenlijk met 3 kamers, maar dat wist ik . De prijs is er ook naar.

Ontbijt was heerlijk. Prijs kwaliteit is zeer goed. Goede keuze voor een drankje aan de bar. Midden in het centrum.

Prachtig verblijf voor diegenen die van water , fietsen en wandelen houden

Wij hadden drie overnachtingen ; de kamer en badkamer is geen enkele keer gereinigd , de bedden zijn geen enkele keer opgemaakt

De locatie en de combinatie Hotel , restaurant, cafe. Het eten in het restaurant is geweldig en prijsvriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Basic, weinig comfort/gemak, niet geschikt voor zakenreis, maar goed eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Basic kamer, kledingkast zonder deur, gammel bureautje met klapstoeltje. Geen sanitair in de kamer. Weinig parkeerruimte. Jammer dat bij het diner de lentebok van de reclame op was, en bij het ontbijt de jus d'Orange.

Ontbijt en diner, goed geslapen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

We hebben het heerlijk gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De kamer was basic, de badkamer gedateerd en door het schuine dak was het lastig douchen. De kamers worden nog opgeknapt in de toekomst.

Gezellig restaurant waar we heerlijk gedineerd en ontbeten hebben. Vriendelijk personeel en goede sfeer.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Voor het doel, slapen, goed genoeg

De plek van de tv boven het bed, is te veraf en wordt door een lampekap gehinderd. De kamer is ouderwets en kaal. De wc en douche functioneren naar behoren , maar zijn uit de jaren 60 en echt aan vernieuwing toe.

Kamer op een rustige plek in het gebouw, de ontvangst en de contacten met het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goeie bar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Klein beetje geluidsoverlast op de kamer doordat er muziek aan stond, waarschijnlijk in de bar.

Goeie bar. Mooie locatie. Goed ontbijt. Top dat we ontbijt mee hebben gekregen!

Ontbijt, diner, bed, personeel,locatie Dokkum uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

WC maakte veel lawaai. We hadden helaas de kamer boven de geluidboxen en tot 3 uur s nachts was dit duidelijk hoorbaar. Ook was er op de zaterdagavond veel geluidsoverlast van schreeuwende jongeren in de straat.

Ontbijt, diner, bed, personeel,locatie Dokkum uitstekend

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Mwa.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Geluiden erg gehorig, wc maakt geluid en mensen op de gang en andere kamers. Verder was het echt erg koud 's nachts.

Ontbijt en medewerker bij het ontbijt was Goed!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

1 x niet weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

kamer was zeer gehorig en de gang naar de kamers zeer koud. gezamenlijke bad ruimte zeer gedateerd beetje vies door de ouderdom

de bar eet gelegenheid was zeer netjes kamer was niet vies

De slaapkamer oké misten wel een gemakkelijke stoel om even in te zitten

Lawaaioverlast en het ontbijt was zeer matig. Het fruit was bruin. Niet voor beide personen was er een croissant . De eerste ochtend geen ei er was geen gas werd er gezegd. De badkamer, het toilet liep niet goed Door.

De locatie, alhoewel je op de site het idee krijgt dat het om een pand aan de gracht gaat . Het witte pand aaniet de gracht

Wij hebben het heerlijk gehad.

Wij hebben het heerlijk gehad. Vriendelijk personeel. Ideale ligging. Kamers inderdaad wel wat gedateerd maar wel schoon! Wij hebben er heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima en betaalbaar hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel; gezellige en sfeervolle drankgelegenheid onder het hotel Geen super- de- luxe kamers, maar wel netjes en schoon Een prima ontbijt met zicht op het centrum van Dokkum En dat alles voor een keurige prijs...

prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Een tikje rumoerig. Maar dat kon ook van een ander café restaurant komen.Dat kon ik slecht inschatten

De prijs kwaliteitverhouding is prima. Je kunt er prima eten en het ontbijt zat bij de prijs inbegrepen en was goed en meer dan genoeg!

Aardige mensen. Slechte kamer, ongestorte badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Kamer, vies, stoffig, muf, vieze badkamer, slecht bed. En in hotel wel goede opgeknapte kamers maar die zijn niet voor booking.com gasten??? Niet leuk.

prima. vriendelijke mensen, kan fietsen huren. ga dag naar schiermonnikoog.

Er zat op plafond een grote veeg. Verven van plinten ook muur beetje meegenomen. Beetje extra aandacht aan besteden opknappen kamers doet wonderen denken wij

prima eenvoudig, maar goed. Ze zijn aan het renoveren. Badkamers moeten ook echt nodig gerenoveerd worden. Kamers onlangs opgeknapt, maar had iets meer aandacht aan besteed mogen worden.

Voor 1 nacht prima.

Kamer erg klein, badkamer ook (wc-pot staat in de weg). Geen stoelen. Erg veel uitgaanslawaai (harde muziek, elke minuut slaande voordeur, geschreeuw onder het hotelraam) maar dat staat aangekondigd op de site en is ook nog bij aankomst verteld.

Bediening heel erg vriendelijk. Ontbijt prima. Diner ook goed. Leuke locatie.

Ouderwets gezellig

Uitgebreid prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Gratis parkeren op loopafstand (parkeerplaats de Helling, Dokkum west). Inrichting 'van vroeger', dus absoluut niet modern, wat wij heel gezellig vonden. 's Nachts geen last gehad van lawaai van beneden al was het vrijdag.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

kamers op zolder, smalle trap naar beneden met koffer. Dit wordt al opgepakt in de winter.

Midden in het centrum dichtbij alle mogelijkheden en een erg leuk terras. Dicht bij de molen.

Prima, weinig luxe wel centraal en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Kamer rook muffig naar echt een zolder. Sanitair mag echt een upgrade.

Erg basic, het voelt een beetje als bij oma op zolder slapen. Kamer was schoon. sanitair erg gedateerd. S avonds gegeten in het Raeshus, dat was erg lekker. Ontbijt is simpel maar prima zeker in het daglicht dan de totale prijs.

Het was een prima verblijf, alles wat ik nodig had was er, tegen een redelijke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De muren tussen de kamers zijn wel heel dun (gehorigheid), en het is toch fijner om een badkamer op de eigen kamer te hebben.

Goed bed, fijne kamer. Lekker ontbijt en mooie locatie in het centrum van Dokkum. Ook een fijn sfeertje in het hotel.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Alles ondermaats en zeer teleurstellend, behalve de ligging welke perfect is.

Alles viel tegen, alleen de ligging was/is zeer goed.

De ligging is perfect, de rest alles ver onder de maat. Uiteraard is alles naar prijs en kwaliteit, maar er zijn grenzen. We verblijven regelmatig in en hotel maar wisten niet dat er in deze tijd nog dergelijke ondermaatse hotels bestaan.

De kamer was sterk verouderd, hele vieze vloerbedekking,...

De kamer was sterk verouderd, hele vieze vloerbedekking, zwarte randen in de gordijnen en slechte matrassen!! De foto's op de website komen totaal niet overeen met de werkelijkheid!

Tegengevallen helaas.

Bed...gehorigheid van de kamer...kon de tv van de buren gewoon horen...lawaai van het café...tot vroeg in de nacht..en de bouwvakker die vroeg begon te boren en zagen...en uitkijken op een afdakje waar allemaal troep ligt... verhoogt het vakantiegevoel niet echt

Ontbijt was wel goed...en in het centrum

Op de route van de 11stedenfietstocht, hartje centrum Dokkum, maar zeer verouderde kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

We hadden een kamer op zolder. Zeer gedateerd! Een gezamenlijke douche en toilet. Het was wel schoon maar zo oud!! De kamers ook, de trap naar boven is erg smal en het tapijt versleten. Ik vond het heel armoedig. Een kapotte kast met 7 verschillende hangertjes. Hoe liefdeloos was het ingericht. Nee, niks aan!

aardig personeel

Ongezellig en zo slecht, dat we heel veel spijt hadden dat we dit geaccepteerd hebben.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De kamer was erbarmelijk slecht. Geen voorzieningen in de vorm van een stoel, of tafeltje. Bedrading die los op de grond lag. Maar 1 klein bedlampje bij 1 bed.Het andere bed had geen lampje. Verder alleen groot licht. Uitzicht op een blinde muur, die er heel slecht uitzag, met schimmel etc.

Het ontbijt was goed. Het terras aan het water was mooi. En het restaurant zag er wel leuk uit.

Zeer gemoedelijk, maar zorg nog wel voor de puntjes op de i
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Hadden een kamer met gezamenlijke badkamer geboekt. Kwamen op een donker zolderkamertje, weinig verlichting, badkamer op de gang, moesten douchen in bad met een schuine wand. Dit was echt uit de tijd en veel te duur voor wat we kregen. Heb dit direct gemeld en het personeel vertelde mij ook dat dit ook niet meer kon. Kregen daarom een andere kamer met eigen douche en toilet. Fijn dat het opgelost was. Ontbijt was ook erg eenvoudig. Jammer, met een beetje fruit of yoghurt heeft een ontbijtje toch net dat kleine beetje extra. Er werd wel verteld dat de nieuwe eigenaar alles aan het veranderen is en nog veel plannen had. We zouden een hele tip lijst kunnen maken, maar hopelijk komt dit in de toekomst in orde want zoals ik al vermeld heb, personeel was super vriendelijk, locatie prachtig. Nu nog de kleine puntjes op de i .

Toplocatie, vriendelijk en behulpzaam Personeel, zeer gemoedelijk!

Leuk goedgeprijsd hotel in centrum Dokkum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Kamers nogal gehorig en een beetje overlast van uitgaanspubliek.

Prima hotelletje in het centrum van Dokkum met uiterst vriendelijk personeel, een mooi terras aan het water en een prima ontbijt en dat tegen een zéér schappelijke prijs.

Het ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Ik had een dag van tevoren gebeld voor het eventueel huren van fietsen. Ze zeiden dat ze een telefoonnummer klaar zouden leggen zodat wij na aankomst gelijk konden bellen. Bij aankomst was er geen telefoonnummer en wisten ze ook niet waar wij wel fietsen konden huren. Dit was zonde van de dag omdat wij een fietstocht geplant hadden. Er werd ons een verwijzing gedaan naar een buro waar ze het zouden weten. Jammer hier wisten ze ook van niets en konden ons niet verder helpen met het huren van fietsen.

Het ontbijt was goed. Kamers waren sober maar wel netjes. Je moest twee smalle trappen naar boven niet echt handig met je bagage. Deze kamer was nog niet gerenoveerd. Op de 1e verdieping zagen wij een kamer deze was gerenoveerd en zag er mooi uit.

Verblijf om snel te vergeten.

De enorme herrie van het cafe beneden die notabene tot -3:30 uur muziek bleef draaien . Geen nachtrust gehad .en dan valt de kamer tegen , geen leuke TV of iets dergelijks (een tv op een tafeltje met verlengsnoer was erbij gezet .

Jammer zooooo slechte kamers,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De kamers, we hadden twee zolderkamers, niet meer van deze tijd vreselijk, De douche moesten we delen met 6 personen vreselijk, Ook oud en gevaarlijk.

Het ontbijt was matig diner was uitstekend

Verblijf waar je niet teveel van moet verwachten.

Veel jong personeel, dat niet goed was ingewerkt (roken op straat en mobiel waren belangrijker dan de klanten). Rumoerig tot laat op de avond. Drankjes van de avond stonden niet op de rekening en waren ook nergens genoteerd. Moest zelf aangeven wat we gedronken hadden.

Kamer boven cafe, vlak bij het centrum van Dokkum. Goed ontbijt.

Goed ontbijt dichtbij centrum gratis parkeren vlakbij

Uitzicht vanuit hotelkamer op blinde muur Lawaaierige gang en ventilator die 's nachts aanstond Door drangers op de kamerdeuren klapten (ook 's nachts) de deuren hard dicht.

Goed ontbijt dichtbij centrum gratis parkeren vlakbij

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

gezellig

zie boven

ontbijt was voldoende met evt. uitbreiding voor een lunchpakket bedden waren goed,tv slecht,te klein lamp hing voor het scherm en afstandsbediening moest vervangen i.v.m. geluidsinstelling

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goed gegeten slechte kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De accomodatie, de kamer was op de 2e verdieping. Toilet en douche op de gang, was een heel eind lopen. Het aanzicht, inrichting was uit de tijd. Deze etage werd denk ik veel gebruikt voor groepen watersporters. Het had een jeugdherberg-1960 uitstraling.

Het diner was prima en hele goede wijn: het heeft mij goed gesmaakt.

Ik zou een andere accommodatie zoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Het ontbijt was slecht. De per stuk verpakte beschuiten waren drie weken(!!!) over datum. Toen ik dat tegen het personeel zei kregen we als reactie dat die bijna op waren en dat ze ze weg zou doen. Maar kreeg vervolgens geen vers beschuitje. De rest van het ontbijt viel ook tegen. Een paar uitgedroogde zachte bolletjes en gewone sneetjes brood (ook droog). Geen melk. Weinig keus wat betreft beleg. Nog een heel groot minpunt was de geluidsoverlast. Heel veel herrie uit het café. En mensen die met deuren smeten (de deur van de trap naar boven) en heel veel gestamp van diezelfde trap en bovenverdieping. We zijn wel wat gewend qua geluid in hotels maar dit was echt te erg. Zelfs met oordoppen in was het nog veel te veel lawaai.

De ligging vlakbij het centrum

Lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Mijn partner kon niet staan in de douche. Schuin dak en hij is 1.82.

Lekker ontbijt. Kamer stelde niet zo veel voor, maar dat hadden wij ook niet verwacht voor deze prijs. Leuk restaurant waar wij savonds even een biertje hebben gedronken.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Betaalbaar, aangenaam en authentiek hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Met warm weer is het erg warm op de bovenste verdieping. (Daar zitten de goedkoopste kamers.) Met open ramen slapen is dan echt noodzakelijk. Helaas is er veel geluidsoverlast aan het begin van de nacht en zelfs één keer langdurig midden in de nacht van mensen die onder je raam bij het hotel op straat zitten en lange gesprekken voeren. Ook buiten het weekend.

Uitstekend ontbijt en heerlijk diner genuttigd. Dat laatste op het terras aan het water. Vriendelijk personeel. Ligt midden in het centrum van het mooie Dokkum.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

we hadden liefst daar ,s avonds met een lekker flesje wijn , gedineerd!!! Maar helaas lukte dit niet

Ontvangst was goed en vriendelijk, maar we wilden er een 3 gangen menu met lekker wijntje wat in brochure dokkum stond. Eerst werd er na vragen een menu kaart zonder iets te zeggen op tafel gesmeten, werd niet gevraagd wat we wilden drinken ...... toen zijn we na ongeveer 45 minuten wachten.... terwijl wij de serveersters verderop zagen staan roken maar opgestapt....... en hebben later bij een Italiaans restaurant heerlijk gegeten en van een lekkere fles wijn genoten ... jammer , jammer , de volgende ochtend vriendelijk personeel in het hotel met een simpel maar goed verzorgd ontbijt.

Kamer was simpel , gedateerd , maar dat wisten we

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Supergezellig en gastvrij hotel/restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Het hoteldeel op de bovenste verdieping was wat rommelig, niet echt schoon en gedeelde badkamer is wel erg achterhaald

Het restaurantgedeelte/de kroeg, het personeel en het eten

Matig tot goed

Het was s nachts heel luidruchtig je kon bijna iedereen horen. Verder er was geen Ligbad op de kamer Allebei de bedverlichting waren niet aangesloten Krappe kamer

Ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Elfsteden fiets tocht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De kamer was gehorig, de kamer die wij toegewezen kregen bevond zich boven het cafe.

Ontvangst was prima en een veilige locatie voor onze fietsen,het ontbijt was goed

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, gastvrij, geslaagd

Muziek in slaapkamer tot laat door café (maar dit wisten we van tevoren). Oud badkamerinterieur.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Toplocatie en zeer vriendelijk personeel.

Erg vriendelijk personeel. Prima bedden. Badkamer erg klein. Tot middernacht vrij rumoerig door bezoekers (eet)café. Prijs/kwaliteit helemaal in orde. Prima ontbijt met verse broodjes.

Topverblijf met fantastisch personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Vooral de badkamer mag wel worden opgeknapt. Maar wij waren er maar 1 nacht, voor ons minder belangrijk

Wat een fantastisch personeel! Heel hulpvaardig, en zeer vriendelijk. Lokatie in centrum Dokkum was top.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Slecht geslapen door geen comfort. Aardige mensen maken iets goed. Niet over gesproken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

Bedden zijn slecht , doorgezakt, kussens slecht, veel lawaai in de late avond en de nacht van mensen en verkeer. Badkamer klein, niet comfortabel

het ontbijt was redelijk goed.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

mooie en praktische plek voor een overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

beetje muf. het interieur gaat al een tijdje mee.

We hadden met zijn drieën de kamers op zolder. Je merkt hier zelfs op zaterdagavond niet dat je boven een druk café zit. Alleen wat geluid van straat. De badkamer is gedeeld en erg basic, maar voldoet zeker gezien de prijs. Het ontbijt is behoorlijk uitgebreid alleen miste ik vers broodbeleg als kaas of ham. De locatie is heel mooi aan de gracht. We konden onze mountainbikes keurig binnen stallen en al het personeel was behulpzaam en op de hoogte van ons verblijf en afspraken.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goed restaurant/cafe. Hotel is aan een verbouwing nodig.

De hotelkamer was zeer gedateerd. Bed erg klein. In de badkamer was de kraan lek, stond emmer onder, deurknop viel er continue af. Geen schone handdoeken de volgende dag. Al met al, zeer oude troep. Prijs te hoog voor de kamer. Op zaterdagavond was er een feestje met DJ, wat ons niet was verteld. Werd ons bed uit gedreunt. Personeel kwam met oplossing, een verdieping hoger slapen, het dreunen was in een iets mindere maten aanwezig. Wij kwamen voor onze rust maar die was ver te zoeken. Van hotel had ik wel enige compensatie verwacht. Want prijs/kwaliteit verhoudig lag ver uit elkaar.

Werden goed ontvangen, het personeel was zeer vriendelijk. Het eten in het restaurant was heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Prima hotel, mooi cafe, waar je ook goed kunt eten. een ruime 8

We waren al door u gewaarschuwd dat er geluidsoverlast zou kunnen zijn van de bar beneden. Wij waren op een rustige nacht, maandag op dinsdagnacht in uw hotel. Maar dan hoor je ook veel van de bar beneden. Dat is het enige nadeel.

Uw hotel staat op een mooie plek, de voorzieningen op onze kamer waren prima. We hebben ook bij u gedineerd. Personeel was heel vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Goed hotel, eten zeer goed! Kan iets royaler met garnituur, verder prima, complimenten!

Het vrouwelijke bedienend personeel heeft nog wat puntjes om verbeteren, of op cursus te sturen! Zit met handen aan het brood en overige eten van het ontbijt. De mannelijke ober ( lang met bril) verdiend een dikke 10+, vakkundig, en zeer vriendelijk met een lach en humor!!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Café Restaurant 't Raedhûs