Beoordelingen over Best Western Plus Rotterdam Airport Hotel 4-sterren

Vliegveldweg 59 - 61, Rotterdam Overschie, 3043 NT Rotterdam, Nederland

#31 van de 58 hotels in Rotterdam

ideaal als overnachting om 's anderendaags een vlucht te nemen...geen stress onderweg , geen files..
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

het onthaal was correct en zeer vriendelijk wat wij vooral aangenaam vonden is dat de shuttle ons heeft komen ophalen aan de luchthaven, ondanks het late uur (23.30u) wegens een vertraging van de vlucht, dikke merci..

• Beoordeeld op: 12 september 2018

prima locatie voor 1 nacht, voor bijvoorbeeld vliegreis vanaf Vliegveld Rotterdam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner. Was enigszins karig. We hadden beide een vegetarisch gerecht. Een beetje frites en salade had het compleet gemaakt.

Gemakkelijk te bereiken met voldoende parkeerplaatsen

De bedden sliepen heerlijk, de kamer was mooi en we hadden...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Snachts hoorden wij de vliegtuigen wel goed overvliegen, dat viel wel tegen omdat het best een lawaai maakt.

De bedden sliepen heerlijk, de kamer was mooi en we hadden genoeg ruimte. De badkamer was mooi schoon en had een ruime douche. De kamer in totaal was ook mooi schoon en goedopgemaakt.

Perfect hotel als je moet vliegen van Rotterdam.
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

Hoewel de bar pas om 23:00 sluit, was het on 22:30 niet meer mogelijk om warme snacks te bestellen, omdat alles al schoongemaakt was.

Perfect hotel als je moet vliegen van Rotterdam. Prima bedden, moet goede kussen (dat is helaas nogal eens anders), en keurig ontbijt.

Zie boven

Allesziend bovenstaand. Gewoon te duur.

Ontbijt karig zoniet slecht. Eigenlijk was het gewoon slecht voor de prijs van kamer moeten wisselen, omdat er geen licht was,althans voldoende licht. Zou niemand di hotel meer aanraden. In verleden hier meerdere malen geweest, maar het is wel heel erg hard achteruit gegaan.

makkelijke lokatie om iemand op te halen of weg te brengen naar vliegveld
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jaren geleden ook overnacht in zelfde hotel, toen stukken beter ontbijt. Nu karig; voordeel destijds ook verse jus d'orange en lekkere broodjes. Nu croissants en sneedjes brood - matig

dicht bij Zestienhoven om dochter weg te brengen

De kamers waren erg schoon en goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten was prijzig voor het geen wat het was

De kamers waren erg schoon en goed. Voor een geweldige prijs kun je een mooie kamer in dit goede hotel boeken 2 minuten van rotterdam airport. De shuttle service is erg fijn

Dit hotel is een sterke aanrader als tussenstop voor je vliegreis(vliegveld op loopafstand of shutle

Alles was prima

Personeel was heel gastvrij en vriendelijk en bij het ontbijt werd er zelfs rekening gehouden met allergenen:fantastisch! Zeer mooie luxueuze kamer.

Sleep, park, fly.
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

Sleep, park, fly. Handig voor een vroege vlucht, max. 10 minuten lopen naar airport. Personeel allemaal super aardig. Nog bedankt meneer van de receptie voor de extra uitrijkaart. Origineel zat (natuurlijk) nog in de koffer.

Verder prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zaten meer dan 40 grote zwarte muggen achter het gordijn en op het plafond. We hebben een stofzuiger gevraagd en ze opgezogen. Wel is ons een andere kamer aangeboden...maar we hadden al uitgepakt.

Het lawaai van dalende vliegtuigen viel door de goede...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het meegegeven "ontbijt" (om 05.00 uur),was ver beneden pijl: een gammele doos met daarin een flesje water, 4 droge ,slecht belegde boterhammen, een Bounty, en 1 appel voor 2 personen.... Wij hadden afgesproken om 04.30 uur gewekt te worden. Dar is niet gebeurd. Het balkon was uitgesproken smerig.

Het lawaai van dalende vliegtuigen viel door de goede isolatie erg mee. De ontvangst aan de balie was zeer professioneel. Het was zeer prettig dat wij de auto voor slechts € 15 een week mochten laten staan.

• Comfort Driepersoonskamer met Douche

Ideaal hotel voor doorreis. Op wandelafstand van luchthaven Rotterdam. Eetgelegenheden op wandelafstand als je niet in het hotel wil eten. Mooie kamers. Goed bed. Alle comfort aanwezig.

Het uitzicht

Het was warm die dag ze hadden beter de gordijnen dicht kunnen houden, daarbij functioneerde de airco matig dus de Kan er bleef vreselijk warm. Wij hadden roomservice besteld en het eten was slecht en het ontbijt voel ook echt tegen voor de prijs die wij betaald hebben.

Het uitzicht

zeer comfortabel, dichterbij airport is onmogelijk

de kamer was erg warm bij binnenkomst omdat de electrakaart nog ingeschakeld was

personeel met een glimlach. Kamer ( upgrade ivm 2- persoonsmatras) fantastisch

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Mooi hotel

Een super hotel voor als je een vroege of late vlucht hebt. vanaf het balkon lijkt het net of je midden in de natuur zit. Ontbijt ruim voldoende. Lekkere bedden en alles netjes. Wij sliepen hier omdat we de volgende dag gingen vliegen. Was zo heel relaxed. Auto kon voor 15 euro daar blijven staan. Is ons allemaal heel goed bevallen.

Goede zakelijke locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kaart van het restaurant mag wat uitgebreider en ik miste broodjes bij het ontbijt.

Mooie kamer en redelijk zacht bed. Kwaliteit van het eten was goed en ook het ontbijt was compleet. Ideaal dat je gratis voor de deur kunt parkeren

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Goed verblijf en prima kunnen werken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na 23.00 uur is er een nachtslot op de ingang van hotel. Op zich prima, maar om nu je gast 10 minuten te laten wachten voordat ie naar binnen kan... Ik kwam rond 23.45 uur terug bij hotel. Dus zo extreem laat was ik nou ook weer niet.

Gratis parkeren en met een dagkaartje kon ik onbeperkt de parkeerplaats op en af. Ruime comfortabeler kamer met ruime badkamer, goede airco, gratis kluisje en prima internet via gratis WiFi. Ruime in- en uitcheck tijdstippen. Inchecken 13.00 uur en uitchecken 12.00 uur. Hierdoor heb ik het hotel als prima uitvalbasis kunnen gebruiken voor mijn zakelijke afspraken.

Lekker dicht bij Rotterdam Airport, 5 minuutjes lopen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker dicht bij Rotterdam Airport, 5 minuutjes lopen. Geen vliegtuigen gehoord, goed geïsoleerd. Keurig ontbijtnisje voor ons gereserveerd in het restaurant, ivm een hele grote groep Aziatische toeristen aan lange tafels. Ontzettend vriendelijk personeel! Kortom, top!

Locatie, 's morgens vroeg op de luchthaven zijn.
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

Bar plus hygiene aan de bar. Er werd op een vreemde manier bier getapt. Onder de tap was een dienblad geplaatst die vol lekbier stond. Waarschijnlijk zo gedaan zodat de lekbak inclusief rooster niet schoongemaakt hoefden te worden. Dienblad werd ook niet schoongemaakt. En dat was eigenlijk al aan begin vd avond en begon op gegeven moment een onfrisse geur te verspreiden. Tevens liep er ineens een muis vanaf ontbijtgedeelte snel richting de bar en verdween daar. Heb daar wel melding van gemaakt bij personeel. Ze keken er niet echt van op.

Locatie, 's morgens vroeg op de luchthaven zijn.

fijn dat er een shuttleservice is naar het vliegveld!
    • Comfort Tweepersoonskamer aan het Water

fijn dat er een shuttleservice is naar het vliegveld! Parkeren voor een aantal dagen komen wel extra kosten bij. (dit hadden wij niet begrepen vanuit de site van Booking.com)

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Moderne kamer, fijne douche heel dicht bij luchthaven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

airco leek maar matig te werken. In het restaurant was de ene persoon van de bediening heel correct en een ander daarmee vergeleken veel te amicaal.

Moderne kamer, fijne douche heel dicht bij luchthaven. Mogelijkheid tot langparkeren. Receptiepersoneel uitermate vriendelijk.

Niet meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontzettend zachte bedden. Leek wel een badkuip en dat us niet prettig als je een buikslaper bent en zover weg zakt. Trage bediening, voordat de bestelling opgenomen werd duurde dit ak even, maar we gebben ook nog 1,5 uur op het diner erna zitten wachten, als beloning wel gratis drankje gehad. Maar je bent het dan al aardig zat. Vooral als je de volgende dag de nn Rotterdam gaat lopen. Leuke diner ook beperkt. Alleen rundvlees en bij de dagschotel vis met asperge.

Nette schone kamer Vriendelijke bediening

Mooie zuiver hotel met super service!

Het ontvangt was super en dat we na onze marathon nog mochten douchen was subliem! Volgend jaar zijn we terug paraat in dit geweldig hotel... see you next year ;-)!

goede overnachtingsmogelijkheid, waar je verder niet vrolijk van wordt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Smakeloze inrichting. Lawaaiïge, ruziënde bezoekers voor de ingang. Ambiance matig. In badkamer geen behoorlijke plek om je toiletspullen neer te zetten. Minimale haakjes voor de handdoeken.

Goed bed. Goede isolatie; geen vliegtuig te horen.

Voor die voordelige prijs is het wel te doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- de maaltijd in het restaurant kan beter; - redelijk wat stof in de kamer. Stofzuiger defect? - de broodjes bij het ontbijt

Het personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

tevredenstellend en voor herhaling vatbaar

alles was perfect

Heel goed gedineerd ,ontbijt ook goed, maar wat het meeste beviel is het grote gemak om daar de auto te parkeren voor enige tijd en dan met hun shuttle busje naar Airport Rotterdam in 5 minuten te rijden

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

lekker begin van de vakantie
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

er hing een beetje een rioollucht op de gang, voor de rest geen klachten.

Diner was leuk aangekleed en heel lekker, kamer voor 1 nacht prima, geen ontbijt genomen ivm vroeg vertrek naar de luchthaven, lekker dichtbij het vliegveld, shuttlebus ook prima geregeld, zou het de volgende keer ook weer doen zo.

Een van de twee bedden had een grote kuil hetgeen zeer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een van de twee bedden had een grote kuil hetgeen zeer oncomfortabel was. Daarnaast Brande de verwarming permanent terwijl wij graag een frisse slaapkamer wilden. Ver keurig hotel

Aangenaam kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stoffige kamer, meerdere bloedvlekken van doodgeslagen muggen op de muur en plafond en gordijnen waren groezelig op kamer 303. Melkjes op de kamer waren over datum.

Makkelijk bereikbaar, vriendelijk onthaal, gratis parking, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

goed om zakelijke dichtbij het hotel te overnachten
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

geen shuttle in t weekend en de bestelde taxi nam eerst een andere groep mee (niet fout vh hotel, maar wel onprettig ivm halen vd vlucht)

dichtbij het vliegveld, voordelig parkeren

De kamer was erg warm.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg warm. 's Avonds veel licht buiten, de gordijnen sloten niet goed af zodat de kamer niet donker was. We hebben slecht geslapen. Ook onduidelijkheid over parkeren bij het hotel (we wilden de auto daar laten staan gedurende onze buitenlandse reis). Bleek extra kosten op te leveren die niet duidelijk waren tijdens de reservering van de kamer.

Prima overnachting hotel voor zaken of doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bar is echt niet gezellig . Ontbijt is voor het bedrag niet echt luxe .brood wel lekker vers .maar vleeswaren kunnen wel wat luxer m.i. Iets van rookvlees/ rosbief / ham .

Kosteloos parkeren,goede kamers .

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Jammer maar helaas.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een feest aan de gang in het hotel. Tot half vier ‘s nachts hebben de feestgangers onwaarschijnlijk veel lawaai in de gangen van het hotel gemaakt. Het was onmogelijk om te slapen. Het personeel hadmoeten ingrijpen.

Geen Ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

OP de gang 2e etage hing een vieze geur, riolering. Ook bij vorige keren was deze geur aanwezig. Op de 3e etage waar vrienden verbleven was een zware penetrante geur van tropisch fruit "DURIAN'" In Azie is het ten strengste verboden om "DURIAN "fruit mee te nemen in een hotel.

Geen Ontbijt. Kamer o/k

Zeer aangenaam zorgeloos weekend Rotterdam door goed verblijf in Best Western plus Hotel.

Weet ik niet!!

De kamers waren zeer ruim en schoon. Badkamer is zeer mooi en heel netjes. Elke dag schone handdoeken. Bedden waren heel leuk opgemaakt. Bij de receptie zeer vriendelijk personeel. Niks was te veel. Van het vliegveld hebben wij bijna niks vernomen, roosters dicht doen en je hoort helemaal niks meer.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Goed overnachting hotel .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is “gewoontjes “ kaas/worst/ kipfilet als vleeswaren geen luxe beleg oid . Prijs ontbijt te hoog voor het aanbod .

De ligging van het hotel is mooi centraal. Parkeergelegenheid gratis ! Mooie ruime kamers

De kamer was zeer goed, alles wat we vroegen hebben we...

Het ontbijt was langs de povere kant. Toen we aankwamen werd er gemeld dat we nog moesten betalen (ondanks dit al gedaan te hebben) dit bleek al snel een fout te zijn die dan ook snel opgelost was.

De kamer was zeer goed, alles wat we vroegen hebben we gekregen: balkon, groot tweepersoonsbed. Het bed: ZALIG! De grote douche is zeker een must!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

prima hotel voor bezoek aan rotterdam, bus bijna voor de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeepcontainers en dergelijk in badkamer werden niet aangevuld wel handdoeken, dus beetje meer aandacht en zorg voor kamers.

prima hotel voor bezoek aan rotterdam, bus bijna voor de deur zodat je je auto kunt laten staan, prima rijkelijk ontbijt, leuke hotel kamer

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Niet overdreven uitgebreid maar ok ontbijt.

In de "luxe" kamers was een ligbad wel fijn geweest. minibar prijzen te hoog. 4,5€ voor een klein flesje water is belachelijk.

Niet overdreven uitgebreid maar ok ontbijt. Vriendelijk personeel en schone kamers. Praktisch hotel en kamers. Goed gelet op klantgemak.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Niet zo prettig, zal hier niet nogmaals verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer aan het Water

Het tapijt in de gangen naar de kamers toe erg smerig. De kamers zelf ook niet superschoon, vlekken op de gordijnen, badkamer onverzorgd. Ontvangst bij receptie wat te populair, vind een wat zakelijkere proffesionelere houding naar de klant prettiger.

Ontvangstruimte ziet er erg goed en modern uit.

Aangenaam en goed.

Zie boven.

Drankjes bij diner nogal prijzig. Diner top! Parkeerplaatsen wat krap.. Vriendelijk personeel zeer rustig ondanks ligging naast startbaan.

Middelmatig hotel
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

Raam kon niet kantelen. Het ging op 3 plekken los. Stopcontact hing uit de muur. Prijs-kwaliteit was een beetje scheef.

De locatie is praktisch als je de volgende dag vroeg wil vliegen. Park, sleep, fly handig!

Prijs, kwaliteit en kwantiteit in topverhouding!

Het hotel en personeel kon onze kleuter van 3 goed verdragen. Een kidscorner was aangenaam maar geen must. Zou gewoon “handig” geweest zijn.

Het ontbijt was ROYAAL! Heerlijk en absolute variatie! Er waren zelfs NOODLES! Het was gewoon SUBLIEM! Voldoende soorten brood(lekker vers! Geen afgebakken harde hotelbroodjes maar lekker vers!) er was fruit, yoghurt, 10 soorten zaadjes, eitjes, noodles, spek, voldoende beleg, zelfs HAGELSLAG EN MARSHMALLOWS VOOR DE KIDS! Absoluut: SUBLIEM!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Efficient en confortabel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de gegevens die ik via booking.com heb doorgegeven niet volledig op de factuur stond (bedrijsnaam) Snelheid koffie automaat bij het ontbijt (slechts 1 automaat) Dat ik bij het boeken geen info heb gekregen over het parkeren icm het vliegen - mogelijkheid van shuttle

Ontvangst na 22.00 uur (mogelijkheid voor) Lekker ontbijt

Bij binnenkomst van mijn kamer bleek deze nog niet tezijn...

zie boven

Bij binnenkomst van mijn kamer bleek deze nog niet tezijn schoongemaakt en nog geen schoon beddegoed geplaatst. Diner was acceptabel, ontbijt redelijk.Al met al een heel kleine voldoende en deze moet ik ver weghalen

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Goede parkeerruimte.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren nooit zo vroeg aan het ontbijt en dan werd het niet meer aangevuld.W

Goede parkeerruimte. Goed te bereiken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

vriendelijk personeel, handige shuttledienst, goede ligging...
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

De bedden zijn dringend aan vervanging toe. Staat van buiten niet aangegeven dat het een Best Western is, wat best verwarrend is.

vriendelijk personeel, handige shuttledienst, goede ligging op wandelafstand van de luchthaven

Werd versjteerd door hierboven
    • Comfort Tweepersoonskamer aan het Water

Bijna opgelicht door baliejuf die ons opzettelijk een extra nacht in rekening wilde brengen. Beslist niet per ongeluk maar moedwillig. Aan een ieder: zet niet zomaar een krabbel onder de factuur - reken het nauwkeurig na, en dan nog kunt u ruzie krijgen. Walgelijk.

Parkeergelegenheid

Prima voorafgaand of na afloop van een vroege of late vlucht.
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

Toch nog zo'n 10 minuten lopen naar de terminal en in het weekend geen shuttle service. Vrij kleine badkamer.

Goede locatie bij luchthaven, aantrekkelijke parkeertarieven en geode parkeermogelijkheden.

Zie hierboven.

Het was ontzettend stoffig op de kamer. Overal lag wel een laag can 1 a 2 mm aan stof. Zeer ergelijk.

Prima ruime kamer. Goede inloopdouche en een balkon. Bed lag goed.

een volgende keer zullen wij er zeker weer heengaan.

zie hiet boven

het ontbijtbuffet was goed maar vrij sober. de kamer was redelijk gezellig met 2 zits bankje, er had nog een klein fauteuiltje bij gekunt. bij de minibar alleen 2 wijnglazen voor alle aanwezige soorten drank ( o.a bier en de sterkere drankjes. ik heb 's nachts graag een stevig waterglas op mijn nachtkastje i.p.v. plastic bekertje. de bus, lijn 33, stopt vlak bij het hotel waarmee je binnen een half uur bij het Centraal Station bent en de passagetijden zijn max. 15 minuten en de airport rijdt er een gratis shuttelbus.

Tussenstop Vlakbij Rotterdam AirPort.
    • Park, Sleep & Fly - Comfort Tweepersoonskamer

Zijn maar een nacht gebleven. Dus moeilijk te zeggen.

De accomodatie ligt vlak bij het vliegveld van waaruit wij vertrokken naar onze vakantie bestemming. Ideaal om een nacht te boeken wanneer je heel vroeg weg moet. Bij het hotel kun je goed dineren, de auto parkeren gedurende je vakantie en het heeft een shuttle service van en naar het vliegveld.

Op site van booking.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op site van booking. com kon ik niets anders lezen dat parkeren gratis is, maar integendeel, we moesten bijbetalen voor de tijd dat we opvakantie zijn. Zet dat expliciet goed erbij. Dus volgens de tekst op desite is het gratis, maar dat kost me weer 15 euro extra

Een goed hotel, vriendelijk personeel en prima kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was niet klaar toen we om 6 uur wilde vertrekken; maar na even wachten stond alles het klaar.

TOP service van en naar het vliegveld!! Complimenten.

Fijn om zo'n uitvalsbasis te hebben!

Niets, erg tevreden

Gunstige ligging, zowel voor afreizen vanaf airport als het bezoeken van Rotterdam. Uitstekende verzorging/bediening. Prijs/kwaliteit is prima. Service van de pendeldienst van-/naar het hotel.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Zou niet nog eens hier overnachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zou een shuttle naar hotel zijn, vanaf vliegveld, wij kwamen echter na 11.00 uur aan, het onweerde flink, we konden geen taxi krijgen, omdat de afstand te klein was, telefoon naar hotel leverde niets op, uiteindelijk met veel vijf-en en zessen toch taxi. Bij aankomst hotel, werd er niet opengedaan, na herhaaldelijk bellen en op de ruit kloppen, werd de deur geopend door een "gast" op blote voeten!! Slecht begin van ons verblijf! Daarbij was de kamer erg warm, en sloegen er steeds deuren met een knal dicht. Wel redelijk goed geslapen op zeer zachte bedden!

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Voor die paar uur twee negatieve punten is best veel.
    • Comfort Tweepersoonskamer aan het Water

het personeel wist niet dat ik voor ontbijt betaald had. er stond een flesje rode wijn. na lange vermoeiende reis opengemaakt en jeetje, wat was dat smerig. veel te warm en van slechte kwaliteitvoor die paar uur twee minpunten. Jammer

De kamer en badkamer voldeden ruim voldoende aan mijn eisen

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Erg tevreden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat vroeger beginnen met het schoonmaken van de kamer.

Fijn en behulpzaam personeel !! Parkeerplaats (afgesloten) recht voor de deur. Goed en lekker ontbijt. Tot de volgende keer !!

Dikke tegenvaller na onze bruiloft
    • Suite

Weinig service voor het boeken van een honeymoonsuite na onze trouwdag. Niks feestelijks op de kamer zoals champagne of rozenblaadjes. Slecht en erg beperkt ontbijt. Vloer vd slaapkamer (vloerbedekking) was nat en er zaten kleine haartjes op de scheerspiegel ve vorige gast.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we terug moesten lopen omdat er dan geen busje rijd.

De accommodatie was vlak bij het vliegveld. En het busje bracht ons keurig op tijd naar de luchthaven

• Comfort Tweepersoonskamer aan het Water

Vreselijk kraak piep bed .plastic om matras onderhoes te groot allemaal vouwen.telefoon was dood geen kontakt met receptie! Airco deed het niet erg warm op kamer. Geen glazen om water te drinken of a. Aankomst tegen 24uur. 1 uur later hotel verlaten! Receptionist vond het vervelend maar kon niets doen. Zijn dus naR huis gegaan.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prima ligging en parkeren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kan voor 3/4 sterren iets beter Geen vers sinaasappelsap en ook geen oude kaas ( wat van die eenvoudige hotelkaas was er )

Prima ligging en parkeren Aardig personeel

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Top service!
    • Comfort Tweepersoonskamer aan het Water

Eigenlijk niks want heb een uitstekend verblijf gehad.

De service, wij hadden de kamer last minute kunnen wijzigen naar de week erop. Verder heerlijk geslapen in het bed. Hele nette badkamer met een super fijne douche!

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prachtig hotel , Ontzettend vriendelijk team & bereid om...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtig hotel , Ontzettend vriendelijk team & bereid om 't de gasten aan niets te laten ontbreken!! Top verblijf gehad in het Best Western plus Rotterdam AirPort

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Luxe kamers veel te duur! Formaat is hetelfde als de "normale" kamers

De shuttle rijdt niet in het weekend en dan is het ver lopen met je bagage. Omdat de "normale" kamers volgeboekt waren hebben we deze keer 2 luxe kamers gehad voor €150,-. Dat slaat werkelijk nergens op. de kamers zijn nagenoeg hetzelfde als de "normale" kamers die we voor ca €90,- huren. Het prijsverschil is wekelijk belachelijk. Erg jammer we maken zeker 5 keer per jaar gebruik van dit hotel en zijn eigenlijk tevreden.

We maken altijd gebruik van de Park-Sleep-Fly erg handig.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een prima hotel als uitvalsbasis voor een paar dagen Rotterdam en je wilt niet met je auto de stad in. De huurfietsen zijn goed. Openbaar vervoer is ook in de buurt. Bedden en douche prima. Voor het doel waarvoor wij er waren een prima keuze

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Een fijn verblijf met goede service!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het had erg fijn geweest als je bij het inchecken hotel aan kan geven wat de terugreis datum en tijd is voor de shuttlebus. Dat kan nu niet.Dan zou de service perfect zijn!

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prijs/kwaliteit niet in verhouding!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden waren erg zacht, er waren veel slordigheden aan de kamer (geen knopje op de lichtschakelaar, scheef gezakte douchedeur zodat deze niet sloot, ingedeukte lampenkap).

Shuttle service naar de luchthaven. Goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Handig
    • Comfort Tweepersoonskamer aan het Water

Niet-roken kamer stonk zelfs tot diep in de kussens naar een recent verleden van een zware roker. Raam stond open, airconditioning aan, dus het probleem was bekend. Ik werd er niet voor gewaarschuwd of naar gevraagd.

Locatie: op loopafstand van vertrekhal

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Een praktische oplossing voor een vroege vlucht in de ochtend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel is ideaal voor een reis de volgende ochtend vanaf het vliegveld Rotterdam. In het restaurant is lekkere koffie te krijgen en de bedden sliepen goed.

GOED HOTEL OP GOEIE LOKATIE -INFO GEVEN KAN BETER
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

afruimen voor volgende gasten bij het ontbijt heeeel traag spontane info over vervoersmogelijkheden vb openbaar vervoer (bemoeilijkt door Marathon-alternatieven )

KAMERS DIK IN ORDE BEDDEN SUPER bar en restaurant:VRIENDELIJK EN GOEDE BEDIENING

Uitstekend kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onduidelijkheid over uitrij kaart voor de slagboom wanneer er wel en niet betaald dient te worden. Informatie hiervover verstrekken zou welkom zijn. Nu 2x moeten navragen bij balie of ik wel of niet moest betalen of uitrijkaart nodig had. Na 19:00 blijkt de slagboom automatisch open te gaan.

Prima hotel, comfortabel, netjes en rustig. Standaard ontbijt met voldoende keuze. Een tevreden gast.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prima verblijf gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas zaterdagavond en nacht een groep luidruchtige jongeren in hotel zeer slecht geslapen hierdoor

Prima kamers en vriendelijke service bij de receptie

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Vlak bij vliegveld, modern en zeer attent personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet zo goed vanaf de straat aangegeven waar het precies is...

Zeer attent en vriendelijk personeel; goede service met shuttle bus, goede ruime kamer, modern comfort. Vlak bij vliegveld.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Oke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Transfer niet op zondag naar het vliegveld. Defecte slagbomen bij de ingang, dat is de 3-de keer dat het gebeurd als ik er overnacht.

Combinatie parkeren en vliegen