Beoordelingen over Recreatiepark Wiringherlant

Noordstroeerweg 5, 1777 NG Hippolytushoef, Nederland

#3 van de 5 hotels in Hippolytushoef

Twee-sterren verblijf met vijf-sterren restaurant
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

De accommodatie was zeer eenvoudig. We sliepen in één van de vier houten barakken die pal tegen elkaar staan en daardoor zeer gehorig zijn. Temeer daar er om ons heen veel gasten met honden waren. Daar moet je van houden.

Het restaurant is geweldig en zonder twijfel het beste wat Wiringherlant te bieden heeft. De kok en de bediening zijn er super. Alleen dat al is een reden om nog eens terug te gaan.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Een fijne plek om tot rust te komen.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Het chalet is erg gehorig.

Chalet was gezellig ingericht inclusief een klein keukenblokje met senseo-apparaat met pads. Douche en toilet in kleine ruimte maar is verder wel prima. Heerlijk gegeten in het restaurant en in de ochtend een prima ontbijtje. Fijne en rustige plek aan de waddenzee, waar we hebben genoten van een prachtige zonsondergang.

Het bed was geweldig, koffie, thee etc op de kamer, erg...

We kwamen binnen in een huis, de deur aan de ene kant stond open en daar liepen we bijna binnen. Dit bleken andere mensen te zijn. Uiteraard hadden we gelezen dat er een gedeeld toilet was, maar het oogde klein. Toilet was naast onze deur, waardoor de privacy minder werd. En de douche was in de kamer en oogde daardoor ook erg klein.

Het bed was geweldig, koffie, thee etc op de kamer, erg lekker douche, super schone kamer. Fijne ontvangst (we konden onze sleutel ophalen bij de brievenbus). Genoeg parkeerplaats.

Wij hadden de overnachting kado gedaan.

Wij hadden de overnachting kado gedaan. Ze waren erg enthousiast over de kamer, ontbijt en personeel. Vonden het alleen jammer dat het toilet op de gang was en gedeeld moest worden met andere gasten.

Deluxe kamer is netjes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Veel te gehorig , je hebt in het huis 4 verschillende kamers. Onderverdieping heeft een heel dun wandje waardoor je alles vd buren kunt horen, zowel boven als naast je. Geen airco/ ventilator aanwezig als het erg warm is kan alleen een half klein raampje open / openslaande deuren.

Deluxe kamer is netjes. Douche en toilet zijn apart en zijn netjes. rustige omgeving met achter de dijk mooie uitkijk.

De openslaande deuren.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Niets viel ons tegen. Maar het zou handig zijn als er een flesje afwasmiddel en een theedoek aanwezig zou zijn. Dan kan je zelf afwassen!

De openslaande deuren. En het bed

Lekker even weg!

De Overgang van restaurant naar speeltuin is onveilig. Advies is om een zebra neer te leggen of een heuvel te maken zodat de snelheid van het kruisende verkeer verminder wordt. Park ligt aan zee; er wordt alleen niet vermeld dat aan zie geen strand is maar een dijk. Dus dat je vanaf het park geen mogelijkheid hebt om de zee in te gaan en op het strand te liggen (voor strand moet je dus altijd elders heen met de auto).

Fijne kamer (hotelchalet), met voldoende ruimte voor de kinderen buiten!

Fantastisch.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Enige nadeel is de gehorigheid van de tv van de buren en de afzuiginstallatie van jezelf en de buren. Gelukkig stopt deze als je het licht weer uit doet.

Het zijn fijne kamers met veel privacy. Prima plek en service. Musjes voor de deur. Stilte alom en vlak bij het Wad. Op het terrein een goed restaurant. Lekker ontbijtje.

Zeer geslaagd

Ontbijt niet mogelijk met allergieën

Restaurant super er was fantastisch rekening gehouden met gluten/lactose allergie op feestavond in restaurant. Echt super fijn!!

Prachtige locatie, heel mooi recreatiepark

De kamer was wel klein en er waren nog kamers naast en boven ons in het huisje. We konden onze bovenburen goed horen.

Prachtige locatie, heel mooi recreatiepark

Gastvrij en betaalbaar verblijf.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

De douche had soms koud water en de WiFi deed het niet (voor mij geen probleem).

Ondanks dat we laat zouden aankomen, was alles perfect geregeld. Ook de communicatie na de boeking was uitstekend.

• Hotelchalet (2 volwassenen)

Een prachtige locatie met vrij uitzicht en van alle gemakken voorzien. De schone lucht en de mooie omgeving om te wandelen. Vriendelijk ontvangst en de kamers waren heerlijk comfortabel met heerlijke bedden en heel schoon.

Top lekker uitgerust
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Top ontbijt, Service top erg vriendelijk, schoon, We gaan er zeker weer naartoe. Heerlijk rustig. Ontbijt gebracht op de kamer heer in het zonnetje opgegeten. De dame bij de receptie uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

De accommodatie betreft een halve stacaravan en wordt verhuurd als hotelkamer. Tijdens het verblijf was de andere helft verhuurd aan andere gasten. Er zit in het midden een deur waarmee beide zijdes worden afgescheiden. Deze deur is niet geluidsdicht, je hoort de andere gasten praten. Het betreft een gehele open ruimte, alleen de badkamer is afgesloten. Het water in de douche werd om de minuut koud, zo koud dat je de kraan even weg moest draaien. Er was weinig afzetruimte voor toiletartikelen. Er zijn wel handdoeken aanwezig, geen badmat. Omdat het een hotelkamer moet voorstellen zijn er geen kookfaciliteiten aanwezig. Er zit een klein keukenblokje in met een senseo en een waterkoker daar staan kopjes bij met koffie/thee en suiker/melk. Daarnaast is er nog een koelkast aanwezig, verder geen bestek, servies of kookgerei o.i.d. Er is geen eettafel aanwezig, er staan bijna naast het bed 2 fauteuils met een klein tafeltje. Tot slot is er nog een klein terrasje buiten, in ons geval 'kamer' 1 keek dit uit op het doorgaande looppad. In de middag ligt het terrasje uit de zon. De kamers 3 en 4 kijken uit op een grasveld en liggen in de middag in de zon.

De omgeving is heerlijk, we hebben fietsen gehuurd (Euro 8,- per fiets per dag) en genoten van de mooie uitzichten en dorpjes in de buurt. Dw accomodaties was schoon.

Rust en ruimte, vlakbij de Waddenzee
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Douche ( ging vanzelf van warm naar koud en andersom ) Bed ( matras was doorgezakt, volgende dag last van rug ) WiFi ( hele slechte verbinding )

Rust en ruimte, vlakbij de Waddenzee

Een prettig verblijf/omgeving om tot rust te konen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Minpuntje: Bij tegelijkertijd douchen van andere gasten hadden we geen tot weinig waterdruk en na enkele minuten warmwater ging het over tot koud water. Er werden namelijk meerdere kamers met eigen douche in 1 vakantiehuis verhuurd

Uitstekend ontbijt en hele goede bedden , handdoekservice prima

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Aanrader!!

Niks vond alles prima

Allee was keurig en comfortabel. Ik werd echt vrolijk van de inrichting maar ook heerlijk gewandeld langs de dijk met de hond.Vlak naast een beschermd natuurgebied voor vogels.

Prachtige sfeervolle plek.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Enorm modderig, geen dweil o.i.d. om schoenen en poten van de hond schoon te maken. waardoor werd de vloer erg vies werd. meubels en dekbedden zijn dringend aan vervanging toe. De douche had een heel dun waterstraaltje. WIFI werkte niet.

Het eten in het restaurant en het ontbijt waren uitstekend. De ontvangst en het personeel waren erg vriendelijk

Proper bed.

Spinnen op de kamers. Koffiemachine was stuk. Geen water op de kamer. Minibar leeg.

Proper bed. Goede handdoeken. Mooie omgeving. Laat aangekomen, maar sleutel lag klaar in een envelop.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Het verassende lekker restaurant in het midden van niks.

Het verassende lekker restaurant in het midden van niks. Erg goed eten. leuke huisje alleen locatie kan ik niet veel over zeggen 1 nacht geweest ivm zaken

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Het is een mooi rustig gezellig recreatiedomein.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Er mocht iets grondiger worden afgestoft. Hadden in badkamer stofnetten hangen in de hoek. En de verlichting van slaapruimte was bewoont door een spin.

De mooie omgeving en rust.

Goed verblijf in de hotelaccommodaties op dit recreatiepark

We konden niet koken anders zou je er bijna permanent willen wonen. 😉

Een heel rustig recreatiepark met een heel bijzondere ligging zo vlak achter de dijk van de Waddenzee. Goede informatie bij aankomst door receptie.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Een te afgelegen accommodatie, met weinig klandizie.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Ik had deze accommodatie voor mijn moeder en nichtje van 9 geboekt. De volgende ochtend was het voor mijn moeder een behoorlijk gesteggel met de thermostaatkraan en die ging niet aan.Na hulp te hebben gevraagd kwam er een man en die vertrok na onverrichterzake weer.Ondertussen bleef de balie alleen maar bellen om uit te checken.Heel onbeleefd allemaal.

De kamer was netjes en schoon.

hoewel er geen glutenvrij ontbijt voorhanden was hebben we...
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

hoewel er geen glutenvrij ontbijt voorhanden was hebben we genoten van de andere lekkere dingen op de tafel. Super vriendelijk ontvangst. Prachtige omgeving.

Heerlijk rustig
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Het was fijn geweest als er een raam 's nachts open had gekund.

Heerlijk ontbijt erbij geboekt, welke in een picknick mand naar onze chalet gebracht werd.

Je ervaart hier een eilandgevoel terwijl het geen eiland meer is, heerlijk genieten dus.

Het ontbijt kon zonder problemen worden aangepast aan onze wensen, zonder vlees en alleen bruine broodjes en op het tijdstip dat wij wensten werd het bezorgd door zeer vriendelijk personeel. De hotelkamer was erg mooi en heerlijk om zo dicht bij de Waddenzee te zitten (100 meter) en ook ideaal dat we het restaurant naast de deur hadden met ook al weer erg vriendelijk personeel.

Prima verzorgd allemaal!
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Jammer dat je 's nachts geen raam of iets open kan zetten, erg benauwd.

Kamer was goed, alles aanwezig en schoon. Locatie, faciliteiten, ontbijt en personeel prima!

• Hotelchalet (2 volwassenen)

De faciliteiten in de bungalow zijn erg mager. Er is een keuken, maar geen keukengerei (bestek, borden, wijnopener) en dat is een beetje lastig als je wilt bbq-en!

Heerlijke rustig plek en fantastische omgeving. Goed restaurant zit erbij, echt een aanrader.

Prima verblijf in hotelchatel gehad.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Service en vriendelijkheid aan de receptie geweldig. Het betrof een hotel chalet op een klein bungalowpark/camping wat veel meer vrijheid geeft dan een standaard hotelkamer. Uitzicht op de waddenzee op loop afstand.

Mooie plek, kleine comfortabele kamer maar je krijgt helaas alles mee van je burende
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Zeeeer gehorig!!! Je deelt met ander stel (inclusie kindje en hond) 1 chalet. Al het toiletgebruik, spelend kind, jankende hond, is zo goed te horen alsof je met je buren in 1 ruimte zit. Receptie nam onze klacht nogal laconiek op wat vooral heel jammer was. 120€ betalen voor zoveel gehorigheid is echt veel te veel. Heel jammer van ons weekend weg waar we ons op verheugd hadden.

Prima plek en ruimte. Klein maar goed ingericht

Prima plek en accommodatie
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Als je pech hebt met de medebewoners kun je veel last van ze hebben qua geluid- een stacaravan is erg gehorig. Bijzonder dat we pas vanaf 9 uur konden ontbijten

Ligging vlak bij Waddenzee Stilte op het terrein Prima resaurant

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Een bijzonder en huiselijk hotelchalet op een prachtig park in het boerenland direct aan zee.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Niets, alles was voortreffelijk geregeld en ingesteld om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Het hotelchalet was verrassend huiselijk en gezellig ingericht. We voelden ons direct thuis in de grote leunstoelen die er stonden. We hebben heerlijk geslapen in het grote bed. 's morgens werd ons ontbijt gebracht in een grote picknickmand. We denken met een grote glimlach aan dit verblijf terug!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Geweldig!!
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Alles was prima. Mooie prijs, schone kamer, ruikte fris, leuk interieur. Je voelde je er onmiddellijk helemaal thuis. Heerlijk uitwaaien aan de Waddenzee. De hond was helemaal happy. Ook een aangename prijs voor de hond van 2,-! Onvoorstelbaar. Dit plekje onthouden wij!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Eiland Wieringen (her-)ontdekt!

De foto's gaven een wat vertekend beeld doordat ze met een groothoeklens waren genomen. De afmetingen van de kamer klopte niet helemaal met wat we aantroffen. Het aantal badlakens was niet afgestemd op het aantal bezoekers, er was geen badmat in de badkamer. Er was geen plankje waarop we shampoo flessen etc konden neerzetten in de douchecel. Geen tafeltje om aan te ontbijten binnen. Bedmatras was aan de hoofdzijde wat ingezakt zou moeten wordne omgedraaid.

Dat het een kamer was met een eigen voordeur naar buiten en terras ervoor en mooie tuin ernaast. En je in 2 minuten aan de wadden kust staat !!

Stoelen
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Wisselend warm en koud water 2e dag werd het bed niet opgemaakt en de koffie niet bij gevuld. Lauwe reactie op klachten.

Stoelen

prima verblijf voor doortrek vakantie, anders is er niet echt veel bijzonders in de beurt.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

ontbijt was prima, niks te kort. kamer netjes schoon en fris.

Het park ziet er heel vriendelijk uit.

Het park ziet er heel vriendelijk uit. Mooie omgeving. Fijne kamer.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

stilte en ruime opzet van het park.

In HotelChalet: de douche was koud na 1x douchen

stilte en ruime opzet van het park. De afwisseling in huisjes. gezellige uitstraling.

Het was prachtig.

Het toilet werd moest met de buren. Maar dat verliep verder prima.

Het was prachtig. Grenzend aan perfectie.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

N vt

N vt

Was wel gehorig!

Leuk idee , een B en B op een camping. Prima bevallen.

• Hotelchalet (2 volwassenen)

Privacy, schoon, leuke omgeving, vriendelijk ontvangst.

Was oké, voor ons doel even 1 overnachting.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Heerlijk ontbijt, erg leukeen hotelchalet !heerlijk rustig plekje,

Gastvriendelijke mensen en een mooi onderhouden park

Gehorige kamer

Gastvriendelijke mensen en een mooi onderhouden park

Overnachten op Whiringerlant
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

De ligging van het hotelchalet. Gezellig op een veldje; gezelligheid van een camping en comfort van een hotelkamer.

• Hotelchalet (2 volwassenen)

Kamer was echt prima alleen werd er geadverteerd met een mooie stenen bungalow en het was in werkelijkheid een stacaravan

Heel erg schoon

De rust en vrijheid, prima locatie goed ontbijt

De rust en vrijheid, prima locatie goed ontbijt

Goed weer, rustig, afgelegen

Moesten lang wachten bij de receptie voor inchecken

Goed weer, rustig, afgelegen

Locatie/ hygiene/vriendelijkheid
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Er is geen bestek om iets te snijden/eten

Locatie/ hygiene/vriendelijkheid

heerlijk komen zeker terug

exstra zitje waren 3 zitjes voor 4 kamers

ontbijt en hotel kamer prima

prijs kwaliteit is niet in verhouding.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

meer variatie in brood, yoghurt, , karnemelk, gebakken ei,

prijs kwaliteit is niet in verhouding. daar voor is de keus te beperkt.

zeer fijn

voor dat geld niets

Prima locatie. Zeer vriendelijke ontvangst. Rust niet te geloven. Accommodatie schoon alles erop en eraan.

Leuk gezellig parkje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Dat alle eetgelegenheden gesloten waren

Leuk gezellig parkje

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Zeker doen

Nietszeker

Heerlijk!!!
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Misschien zou een nieuw matras het verblijf nog beter maken

De gemoedelijkheid van de mensen, de ligging

Een nacht tijdens motorrit

Goede kamers, diner en ontbijt

Mooi open huisje en heerlijk dichtbij de zee
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

De douche versprong steeds van warm naar (ijs)koud.

Grote openslaande deuren (!) en veel ramen. Gezellig huisje, leuk ingericht.

Door het prachtige weer was ons verblijf daar top!
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

Geen ontbijt gehad. Kamer goed, misschien bed daarin te groot. Mooi met direct een terrasje met stoelen.

Rust en ruimte

Leuk, , schoon en aan te raden.

1 klein minpunt, hoeveelheid water dat uit de douche komt is net genoeg om nat te worden.

Zeer nette gezellige, schone kamer.

prima verblijf

Huisje is wat gehorig

De ligging t.o.v.het Amstelmeer

De ruimte

Geluid van de trap

De ruimte

Goed en gezellig restaurant.

Geen eigen toilet en zeer krappe douche en gehorig

Goed en gezellig restaurant.

Verwarming werken Maximo tot 21 ° het is een heel kleine...

Verwarming werken Maximo tot 21 ° het is een heel kleine verwarming voor een groot kamer dus kou gehad , alles dicht Restaurant en wellnees

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Ontbijt pas vanaf 9 uur douche erg klein wc op de gang

Bed was geweldig

Heerlijk geslapen

kamer heel erg gehorig

kamer prima, ontbijt lekker, vriendelijk personeel

Niets wat tegen viel.

genoten
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

heerlijk voor een paar dagen eruit. vriendelijke mensen alles mooi schoon en een heerlijk ontbijt

Voldeed aan onze verwachtingen
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

de stoelen waren doorgezakt.

Het was erg netjes

De wc samen met een andere kamer delen is niet van deze tijd en past niet bij de prijs kwaliteit verhouding

Het was erg netjes

Mooi hotelchalet voor een goede prijs. Klein grasveldje waar onze dochter van 1,5 mooi kon spelen.
    • Hotelchalet (2 volwassenen)

De bedden!! Die lagen echt verschrikkelijk. We hadden allebei enorme rugpijn ervan gekregen.

De rust!

zeer goed

omgeving

Ideale plaats om Wieringen te verkennen

Wifi was slecht

Mooie kamer en een goed onderhouden park