Beoordelingen over Rembrandt Square Hotel 1-sterren

Rembrandtplein 24, Amsterdam Centrum, 1017 CV Amsterdam, Nederland

#289 van de 410 hotels in Amsterdam

Amsterdam blijft toch een ramp om prijs - kwaliteit iets aangenaams te vinden. Dit typeerde het weer
    • Studio Appartement

De ligging, de toegang, het enorme lawaai van de nachtclub, het ontbijt in de nachtclub (zaten lekker naast de vuilbakken)

de kamer op zich was nog wel mooi en nieuw.

Voor één nacht een aanrader !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De hygiëne mocht wel iets beter. En het toilet in de douche zat veel te hoog en je moest schuin op het toilet zitten.

Super locatie. Lekker en uitgebreid ontbijt ! Je kan gebruik maken van parkeer service. Dit is ons zeer goed bevallen.

Mooi centraal gelegen aan het Rembrandtplein, goed ontbijt,...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Hele kleine kamer, toilet en douche op de gang. Veel lawaai van straat, wel gratis oordopjes bij de receptie. Voor een klein kamertje best duur.

Mooi centraal gelegen aan het Rembrandtplein, goed ontbijt, kleine kamer met tv. Uitzicht op Rembrandtplein.

Hotel heeft een geweldige ligging in het centrum.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ontbijt had iets uitgebreider gekund

We kregen, zonder vragen, een upgrade van een standaard hotelkamer voor drie personen naar een ruim appartement voor vier personen met twee badkamers en met zicht op het Rembrandtplein. Prima geregeld.

verblijf viel wel mee.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

spijtig dat je niet in het hotel zelf kon ontbijten . ik miste de washandjes deze waren overigens niet aanwezig . kamer aan de kleine kant niet zoals op foto op de website . aan 1 toilet was de zeep leeg , niks voor de handen af te drogen na het wassen .

communicatie aan de receptie (s'avonds) was wel in het engels , maar supervriendelijk en we konden goed lachen . kamer was proper .

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Erg goed voor zakelijk simpel verblijf op toplocatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

het ontbijt was tijdelijk in de lounge... (in kroeg beneden waren ze aan het schilderen) zeer slecht deze keer dus. niks stond klaar. zelfs geen bordje.. dus maar tosti met servetje opgegeten. er was geen koffie zelfs. Dit is geen alternatief. Ze hadden het savonds of smorgens beter klaar kunnen zetten. er waren maar 4 plaatsen (2 stoelen en 1 bank) om te zitten en 1 lage tafel. Totaal niet ontbijtwaardig.

locatie TOP, bedden PRIMA, badkamer TOP, Hygiene, TOP. Gewoon makkelijk en prijs kwaliteit prima. 2 lossen bedden dus prima voor zakelijk gebruik

Toplocatie, goed geslapen, lekker ontbijt, alles in de buurt, mooie prijs, hier gaan we vaker heen.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Een toplocatie. Met m'n dochters een nachtje Amsterdam. Op loopafstand alle barretjes in de buurt. Nog laat pizza kunnen halen. Het voldeed aan onze verwachting. We komen alleen om te slapen. Het bed lag heerlijk. Goed ontbijt.

prima hotel met uitstekende ligging
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De enorme hoeveelheid trappen om op de 4e verdieping te komen.

de uitstekende ligging van het hotel. 3 persoons kamer aan de achterzijde van het hotel was comfortabel en rustig. geen last van de uitgaansgelegenheden.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

6,0
    Ons verblijf was goed ,en een mooi uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De gezamelijke badkamer ,misschien iets vaker controleren. en er mogen ook wel plastic bekers op de kamer bij de wasbak.

Het ontbijt was goed . Bedden slapen goed .

Het verblijf was verder prima

De badkamers waren niet schoon en er was nergens zeep zowel niet op de kamers als op badkamers. Verder was het ontbijt in een café dat volgens ons met een uur dicht was. Het stonk er en het ontbijt stelde niet veel voor

De lokatie was prima

Was prima verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Was gedeelde douche, dat wisten we. Maar was erg druk in de douche. Ook mensen van andere verdieping kwamen daar douchen.

Midden in het centrum, perfecte ligging! Ideaal je krijgt oordoppen bij receptie.

Locatie is top als je gaat stappen en rond uurtje of 04.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen lift, dekbedden niet schoon, bedden zakken door, prijs kwaliteitverhouding niet goed. Te duur 3 pers. kleine kamer voor ruim 190 euro!

Locatie is top als je gaat stappen en rond uurtje of 04.00 naar bed gaat.

Prima bed, lekker ontbijt, fijne locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Verwarming stond aan waardoor kamer heel warm was, maar meteen uitgezet en raam open, toen was het ok. Verder werkt de wifi niet.

Prima bed, lekker ontbijt, fijne locatie

Voor 1 nachtje oke.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Een hotel gebruik je vaak om te slapen, dat is bijna niet mogelijk op een zaterdag. Tot 05:00 in de morgen herrie door feestvierende stappers. Wel gezellig maar slapen niet mogelijk. Wel mogelijkheid voor uitslapen, ontbijt tot 11:30 in bar ernaast.

De locatie op het Rembrandsplein is perfect voor dagje/avondje Amsterdam.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Een verblijf in een ongezellige kamer, zonder gordijn en met een lege maag naar het werk.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het ontbijt was pas vanaf 9.00 uur. Veel te laat voor iemand die aan het werk moet. Er hing geen gordijn voor het raam. De deuren klapte hard dicht, dit gaf overlast over en weer bij de gasten. En logisch op deze plek, maar toch, de discotheek er naast hoorde je in de zolderkamer.

Het personeel was vriendelijk. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima schone kamer.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het ontbijt is pas vanaf 9.00. Dit zou op de site moeten staan, maar ik heb dit niet duidelijk kunnen vinden. Ik had graag om 7.30 willen ontbijten i.v.m. reistijd naar werk. Dit was niet te regelen.

Prima schone kamer. Ik had alleen last van geluiden van de omgeving door het raam van de kamer (iets van een airco).

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Eens maar nooit meer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Vrijwel alles. Kleine kamer, matige bedden, geluidsoverlast (er liggen al oordoppen klaar!!) penetrante weedlucht, matig ontbijt, echt een budgethotel (daar is de prijs overigens niet naar) voor jonge feestgangers.

Ligging centraal

Niet fijn...niet schoon en kortom geen prettig verblijf...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer (nr 33) was niet schoon, klein en de bedden zakte door...geen comfort en de prijs kwaliteit verhouding was niet goed...we hebben voor het klein hokje waar we sliepen 132 euro moeten betalen...gezamelijke douche en toilet...op de ene toilet lag resten pizza en de ander toilet een onderbroek en korte broek...het hele weekend hebben er gebruikte handdoeken gelegen in het halletje...ik heb doorgegeven dat hey wc papier op was...bij aankomst al en er is niets aangevuld het hele weekend...ik heb in Amsterdam meegedaan aan een loopwedstrijd maar vond het te vies om te douchen...hopelijk kunnen jullie ons tegemoet zien in de kosten want dit heb ik niet eerder meegemaakt...

De locatie was goed...centraal

Een hotel voor jonge reizigers die ook genieten van het nachtleven.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamers zijn compact met een gedeelde compacte badkamer, het hotel bevindt zich boven een coffeeshop en dancing dus als je kamer aan de straatkant ligt heb je de geur van joints en het lawaai van de dancing. Het ontbijt wordt geserveerd in die dancing.

het hotel was geografisch goed gelegen en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

slechte prijs-kwaliteit verhouding !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

geen bekertje op de kamer om vb pillen te nemen en tanden te poetsen . Ben dan maar 's nachts een flesje water gaan kopen om die te kunnen gebruiken . Men spreek over gedeelde badkamer , terwijl het een douchecel is met toilet amper groter dan die in een camper !

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

NIET VOOR HERHALING !!!

ALLES,ALLES ,ALLES !!!!! Op 4de en 5de s morgens geen water om te douche! En als je dan beneden vraagt hoe komt dat dan krijg je als antwoord mevr. U boekte een low budget hotel! Dus 4kamer aan 907€ vind ik niet goedkoop voor 1nacht en dan krijg je geen water tot boven! Want iedereen is aan douche?!!! Wtf NOOIT ZIEN ZE ME DAAR TERUG! Ontbijt trok ook op niks diepgevroren brood en de afwas wordt gedaan ALLEEN MET WATER GEEN ZEEP!!! Echt ERG !! En is boven een coffie shop. STANK NI NORMAAL! Stopje voor in de oren maar ook voor u neus!!!

GEEN POSITIEVE COMMENTAAR!!!!

Weekendje Amsterdam
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Niets in het bijzonder omdat we niet meer nodig hadden dan een goed bed en daar hadden we zeker niet over te klagen. Een ideaal hotel voor jongeren.

De ligging was perfect voor een citytrip

ervaring rijker
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer lag boven ofwel naast de discotheek die tot 03.00 of langer door ging en met vele decibellen dus slapen maar en dikke pech lek gestoken door de muggen. Volgende dag ontbijt in de bar/disco

Mooi uitzicht en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Aan te raden hotel met basis-accomodatie,in het hartje van Amsterdam!Super!!

Alles was in orde...

De locatie is ideaal...Ik had een kamer met uitzicht op het Rembrandtplein.... Heerlijk!De kamer zelf was klein maar knus... alles was aanwezig:Tv,wasbakje,tafel,zacht bed...(badkamer net naast mijn kamer) lekker ontbijt...en dat tegen een relatief zacht prijsje...Ik kom zeker terug!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Te onrustig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

TV werkte niet. Kaart werkte niet bij toegangsdeur hotel. In de nacht veel geluidsoverlast van café onder/naast hotel, tot 4 uur. Ontbijt matig, weinig keus

Lokatie perfect in het centrum. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 april 2017

ideaal voor kort verblijf gelet op prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

zeer kleine kamer met gedeelde badkamer op gang (weliswaar 2 badkamers per 3 slaapkamers, maar je moet wel je kamer uit om naar het toilet te gaan of te gaan douchen) het water dat uit de douche kwam was voldoende om je tanden te poetsen maar niet om je mee te wassen

geweldige locatie - uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 28 april 2017

We hadden geboekt incl.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

We hadden geboekt incl. Ontbijt maar de ontbijtzaal was gesloten en er werd niks gecompenseerd. Baliemedewerker was zeer onvriendelijk en onbeleefd.

prima verblijf voor 1 of 2 nachten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

doordat de mensen op de gang gaan douchen is het wel gehorig allemaal.

de bedden waren prima en de kamer had een mooi uitzicht op het rembrandsplein ,douche en toilet op de gang zag er prima uit.

Redelijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Een gedeelde badkamer en toilet, dit had vermeld mogen worden over de beschikbare kamer, en doordat onze verdieping genoten niet de meest schone mensen waren hebben we niet gedouchet , op de kamer was geen stopcontact te vinden om je mobiel op te laden. Ontbijt begon pas om 09:00 daar konden wij geen gebruik van maken omdat we om 09:00 ergens moesten zijn, dit gaven we direct door aan de receptionist, maar daar werd verders niks mee gedaan, aangezien ontbijt inclusief is hebben we er toch voor betaald maar niks voor gekregen. Bij het uitchecken werd ik 5 minuten later gebeld met de vraag of ik al betaald had, dit had ik bij aankomst al gedaan, maar was niet doorgegeven.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Fantastisch , midden in het uitgaanscentrum
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het is jammer dat de gasten geen rekening houden met andere gasten , vanaf 8 uur hoor je alleen maar alle deuren dichtklappen, het is jammer dat ze de deuren niet gewoon dicht doen , kleine moeite om de deur gewoon even vasthouden en dan dicht te doen

Ontbijtbuffet , zeer uitgebreid , tot tosties toe

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

4,4
    Het is een slechte plek om te overnachten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

's nachts is er veel geluidsoverlast van muziek die ergens vanonder uit het gebouw komt; de harde muziekdreun duurde tot 5 uur in de ochtend. Wij hadden een rustige kamer gevraagd; maar kregen een kamer aan de voorkant met veel straatlawaai. Op de kamer ruik je, ook met de ramen dicht, de rook van de coffeeshop beneden. Het ontbijt vindt plaats in een niet al te fris ruikende discotheek.

Het bed was goed.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Centraal gelegen hotel aan drukste uitgaansplein in Amsterdam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Erg rumoerig buiten wat lastig buiten te sluiten is met de enkel glas ramen. Oordopjes aanbevolen.

Perfecte locatie midden in het centrum, alles op loopafstand. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Simpel centraal gelegen hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Gelegen boven een koffieshop en gedeelde badkamers. Daarnaast geen lift, dus alles de trap optillen. En de deur buiten ging niet open met je pasje.

Goedkoop en centraal gelegen. Ideale locatie om de stad te bezoeken! Erg aardig en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Slecht!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Slechte accommodatie, wc en bad delen met vijf andere kamers (was ons niet bekend!), aan de voorkant van Rembrandplein (terwijl om achterkant was gevraagd) dus lawaaiig.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

verassend voordelig een nachtje slapen in een lekker schoon bed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Als je binnenkomt ruikt het heel rokerig, ook moet je niet schrikken dat je boven een coffeeshop zit

De prijs-kwaliteitverhouding. voor die prijs midden in Amsterdam. de bedden zijn goed en schoon. De badkamers ook keurig netjes. Onbijt zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Vermoeiend!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De coffeeshop eronder inclusief wietlucht. Vreselijk..de discodreun de hele nacht. Daardoor slecht geslapen en daarna s'morgens het ontbijt in de naast liggende discotheek met de deuren open voor de rooklucht eruit te laten!

De ligging Midden in het centrum De prijs

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

We moesten 3 trappen op naar de kamer want er is geen lift in het gebouw maar dat is alleen voor wat oudere mensen een probleem.

Alles was gewoon goed,ik had niet meer verwacht.De sanitaire voorzieningen deel je met anderen die ook op dezelfde etage slapen maar die waren prima in orde en schoon ik ga zeker de volgende keer dat ik in amsterdam wil stappen weer naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

De locatie is prachtig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ik vond de prijs wel iets aan de hoge kant voor de kwaliteit van het hotel. De badkamer en wc is gedeeld en de kamer is niet heel ruim. Echt een bed & breakfast idee. Geschikt voor max. 3 nachten maar niet voor een vakantie. Ook was er niet vermeld dat het naast de coffeeshop zit. Dit rook je wel in de hal maar gelukkig niet op de kamer.

De locatie is prachtig. Goed gelegen. Het personeel was zeer vriendelijk, we konden onze koffer achter laten na het uitchecken. Het heeft een heel huiselijk idee omdat het echt een grachtenpandje is.

Geen hoogvlieger
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ontbijt in discotheek Slechtste isolatie van de muren ooit Slechte matras Geen vers brood bij ontbijt Geen Nederlands sprekend personeel Duur voor wat we in de plaats kregen: we hebben twee nachten liggen daveren in ons bed, konden alle liedjes meezingen die tijdens het uitgangsleven gedraaid werden. Zelfs de ramen konden niet goed openen. Er werd gerookt in de traphal waardoor het geweldig stonk in het appartement. We hadden ook helemaal geen appartement gereserveerd: een gewone kamer met basisaccomodatie was voldoende!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goede ligging van hotel .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Geen lift aanwezig . Zeer steile trappen . Kamer aan de voorzijde op 2de verdiep waar je veel lawaai en muziek hebt tot 's morgens. Prijs was wel wat aan de hoge kant voor dit hotel.

Goede ligging van hotel . Ontbijt goed verzorgd en late check out .Gezamenlijke badkamer en toilet was netjes .

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Voor ons niet fantastisch.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was groot genoeg maar men was aan de voorgevel aan het renoveren en men moest over een ellendige trap naar boven tevens was er onder een disco bar die tot 4 uur in de nacht is blijven doordraaien.Men spreekt allen Engels.

Het ontbijt was volledig en goed.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima voor een avond stappen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De locatie is top! Bedden liggen prima. Ja het is gehorig maar voor een avond stappen prima. Eerlijk personeel, ik was mijn mobiele telefoon vergeten en deze is gevonden.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Ligging aan het Rembrantplein.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slecht ontbijt met oude broodje en vies bestek en bordjes. Raam kon overdag en 's-avonds raam open vanwege de weetlucht.

Ligging aan het Rembrantplein.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prettig verblijf in hartje Amsterdam.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kamer was aan de kleine kant.Er hing een sterke wietlucht in de trapruimte.

Ontbijt was goed verzorgd. Voldoende keuze in voedingsmiddelen en zalige croissants.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Locatie is heel centraal
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De douche was 's ochtends defect waardoor de waterleiding afgesloten werd. We konden dus niet douchen. Een oplossing had men niet. En veel geluidsoverlast vanuit buiten.

Locatie is heel centraal

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Fijne bedden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kamer op zolder op vijfde verdieping zonder lift en hoe hoger we kwamen hoe benauwder het werd. Kamer was dan ook flink warm ondanks dat raam wijd open stond. Voor een zolder kamer betaal ik liever niet meer zo'n bedrag.

Fijne bedden

Locatie was super Schone kamers

Geweldige locatie!

Ontbijt was wat minder.

Locatie! Perfect aan Rembrandtplein! Je loopt zo van de kroegen naar het hotel. Gedeelde badkamer was zeer schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

prima voor 1 nachtje
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

niets, prijs kwaliteit staat in verhouding

locatie

• Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Top locatie. Het was schoon en netjes.

Goed bed lekker ontbijt

De trappen

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Gezamenlijke toilet en douche is klein Kleine kamers

Locatie Goede bedden

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

vriendelijk personeel , top locatie als je van het...

erg kleine kamers

vriendelijk personeel , top locatie als je van het uitgangsleven houdt

Leuke accommodatie in een geweldige omgeving

De douche en toilet

Centraal gelee

4 hoog geen lift en erg klein allemaal

Centraal gelee

goede kwaliteit.

alles prima

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Nooduitgang is niet voldoende bij brand.

De plek van het hotel was geweldig. Bedden lagen heerlijk. Voor herhaling vatbaar!!

dat het personeel vriendelijk was

Ik had 2 eenpersoonsbedden geboekt , maar het was gewoon een tweepersoons bed

dat het personeel vriendelijk was

Perfecte ligging

Weinig comfort ma ideaal voor 1 nachtje

Perfecte ligging

Alles is niks
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Heel leuk, toplocatie maar duur voor wat je krijgt. Denk dat je puur de locatie betaalt

Gedeelde badkamer, deuren vies

Dat er geen lift was,we zaten op de 4e etage

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

OK
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ruimte in de kamer voor opbergen valies.

Ontbijt was zeker in orde.

Lekker dicht bij uitgaansgelegenheden.

douche en toilet op de gang

Lekker dicht bij uitgaansgelegenheden. Prima prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijne locatie, jammer dat personeel vaak alleen Engels spreekt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De toiletten en de douche.

Dat ik kon slapen in een bed.

Perfecte locatie in het centrum van Amsterdam

Perfecte locatie in het centrum van Amsterdam

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed verblijf

Gedeelde badkamer

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De ramen geluiddicht te kunnen sluiten. Nu sloot het raam niet goed en enkele glas.

Het uitzicht op het Rembrandsplein.

Cava eh
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De grootte van de kamers

Perfect hotel voor die prijs
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De wietlucht in de gang, omdat t hotel precies boven n coffeeshop zit

De locate was perfect voor n prima verblijf in Amsterdam

Een heerlijke avond Amsterdam in een relaxt hotel

De centrale ligging

Top locatie en mega Rui
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Locatie is simpelweg super! Kruipend naar huis!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Voor als je met een vriendengroep gaat doorhalen in de stad...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Voor als je met een vriendengroep gaat doorhalen in de stad een goede slaapplek. Ideale locatie op Rembrandtplein. Vrouwen thuis laten

goed ontbijt bij de buren
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

de wiet lucht bij binnenkomst

goed ontbijt bij de buren

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Rembrandt Square Hotel