Beoordelingen over Hotel Renesse 2-sterren

Kromme Reke 5, 4325 AL Renesse, Nederland

#7 van de 12 hotels in Renesse

Mooi aan de rand van het centrum, heel vriendelijke mensen.
    • Studio - 2 personen

Vrij klein en hoge ramen waardoor je alleen staand buiten kunt kijken (studio 1e etage voorzijde).

Mooi aan de rand van het centrum, heel vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Genoten.

Wat ik erg jammer vind dat er nog steeds geen decafe koffie is.( al is het maar een zakje koffie om optelossen in een glas heet water) 4 dagen geen koffie voor mij .

Ontbijt was heerlijk en goed verzorgd.

Goed!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Koelkastje op de kamer werd niet goed koud. Maar als dat alles is mogen we niet klagen;)

Personeel was erg vriendelijk, niet moeilijk en dachten met ons mee.

Gewoon Goed!

Had wel wat afwisseling in het aangeboden ontbijt willen zien . Buitenterras had bij de planten wel een snoeibeurt mogen hebben planten hangen over de tafeltjes ,met ontbijt is dat niet fijn.

Schonen kamers ...elke dag netjes op geruimde kamer! ontbijt was goed en uitgebreid... Eigenaar(en) aardige mensen!!

Het hotel ligt in het centrum van Renesse.

Het hotel ligt in het centrum van Renesse. De eigenaresse en haar man zijn heel vriendelijk en runnen het hotel met plezier. De kamers waren heel schoon.

We hebben genoten , het viel als ...thuiskomen !Zwagemaker

Helemaal niets !!!!!!! De gastheer en gastvrouw , heel vriendelijk ...Top ! We zullen het zeker door vertellen !!

Het ontbijt was heerlijk uitgebreid , ook een sfeervolle ontbijtzaal !!Heel leuke mensen die dit hotel runnen , Gezellige ligging vlak bij het centrum ,

Prima hotel voor een enkele overnachting met een goed ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

vloerbedekking in de kamer. Wastafel was ook in de kamer en dan vind ik vloerbedekking wat minder hygiënisch

Vriendelijke en betrokken eigenaren. kamer was erg sober. Was wel schoon en netjes. Ontbijt was uitstekend verzorgd en smaakte goed.

perfecte projs/kwaliteit verhouding. prima service
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

zeer vriendelijke eigenaresse. zelfs dieetwensen werden met een glimlach verzorgd. goed ontbijt. super net verzorgd. perfecte locatie midden in het dorp

Voor herhaling vatbaar.
    • Studio - 2 personen

Ontbijt is basic maar je moet niet met honger van tafel te gaan. Kamers mogen gemoderniseerd worden, maar hier wordt aan gewerkt.

De ligging. Vriendelijkheid personeel..

Heerlijk genoten in Hotel Renesse, een aanrader en de moeite waard om nog eens te komen.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Geen wc en badkamer op de kamer.

De kamer was aan de kleine kant zonder eigen wc en badkamer maar we hadden wel een eigen wc en badkamer op de gang. Het werd erg goed schoon gehouden. Het ontbijt was prima en goed verzorgd. De locatie is midden in het dorp, vlakbij allerlei voorzieningen. Het strand is op loopafstand. Kortom een aanrader om hier te verblijven.

Aanrader in Renesse
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Hoofdkussen, was fijn geweest als er extra exemplaren in de kast hadden gelegen .

De gastvrijheid, de "alles is mogelijk en mag " mentaliteit, heerlijk ontbijt en supervriendelijk personeel

Ik moest te vroeg ontbijten om gebruik te kunnen maken van...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ik moest te vroeg ontbijten om gebruik te kunnen maken van de ontbijtzaal. Ik kreeg in plaats daarvan een ontbijtpakket mee. Dat was goed gevuld oa met 2 mandarijntjes.

voor 1 nacht was het okay
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

de bedden: kraakte en de matras lag niet prettig ontbijt: slechte koffie, eenvoudig ontbijt en geen gekookt ei gezien de trap binnen vond ik erg stijl

bij het ontbijt verse broodjes personeel heel vriendelijk, vanwege lekkage op mijn kamer werd ik zonder extra kosten overgeplaatst naar een studiootje. de auto stond achter het hotel waar je via een buitentrap kon komen.

Heerlijke tijd

Heerlijke plek waar onze hond ook meer dan welkom is. Wat heel erg fijn is! Wij keren hier ieder jaar weer terug. Fantastische ligging ook en een lekker ontbijtje.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

heel goed bevallen en zal er zeker nog eens verblijven.
    • Studio - 2 personen

de tv is vrij hoog aan wand bevestigd, zou iets lager kunnen. de stoelen bij de tafel waren uitstekend maar om er de hele avond op te zitten wat stug.

fijne, ruime en rustige kamer op de begane grond. auto stond voor het raam. voor mijn hond voldoende ruimte voor grote mand. bijzonder vriendelijk personeel.

Prima !

NVT

Prettige locatie, in het centrum. Bedrijfsleider, personeel: zéér gastvrij. Prima ontbijt; erg uitgebreid. Verder geen opmerkingen, nou ja eentje ; een echte aanrader. Zeker in de herfst, dan is het rustig in het dorp, terwijl de belangrijkste voorzieningen gewoon open zijn (winkels, restaurants).

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

In het centrum van Renesse.
    • Studio - 2 personen

In het centrum van Renesse. Ruime studio met goed ingerichte keuken, wifi en tv. Vriendelijke ontvangst. Koffie en thee faciliteiten bestond in ons geval uit waterkoker en Senseo apparaat

• Beoordeeld op: 28 september 2017

goed en behulpzaam
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

kleinschalig midden in het centrum renesse,goed ontbijt,kleine kamer maar waren er toch blij mee,volgende keer wel iets groter logeren,vriendelijke ontvangst,zeker aan te raden.

we hebben heerlijk genoten en het is voor herhaling vatbaar
    • Studio - 2 personen

we moesten een eind van het hotel af de auto parkeren en na het inchecken konden we de auto pas achter het hotel parkeren. Als we dat van te voren hadden geweten was het een stuk prettiger geweest. Bovendien was de trap heel erg smal en eng en de kamers zijn wat gehorig

de ligging is perfect midden in het dorp en de vriendelijke ontvangst deed ons goed. De kamer met uitzicht op het kerkplein was netjes en comfortabel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Wij kwamen niks te kort.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het zou mooi zijn als er een geld wisselautomaat in het hotel aanwezig zou zijn.

Het ontbijt is uitstekend en het hotel is een uitstekende uitvalsbasis voor strand en winkels en uit eten gaan. Je kan dit allemaal te voet doen.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

4 leuke dagen in renesse
    • Studio - 2 personen

Het was een ruime studio . Het hotel ligt heel centraal midden in het centrum en op loopafstand van de zee. Goed ontbijt en heel vriendelijke eigenaren. We hadden onze hond bij en die heeft ook genoten. Als ik weer in Renesse zou verblijven dan zou ik zeker weer naar dit hotel gaan.

Fijne mini vakantie doorgebracht.
    • Studio - 4 Personen

Onze studio was voor 4 personen wat aan de krappe kant.

De ligging, midden in het centrum van Renesse en onze studio op de begane grond grenzend aan het terras aan de achterzijde.

❤️In 8 weken tijd tot 2 maten 👗 kleiner shoppen? ❤️ En toch...

❤️In 8 weken tijd tot 2 maten 👗 kleiner shoppen? ❤️ En toch nog lekker blijven eten en je weer lekker in je vel gaan voelen? Wil jij dat ook? Geef hieronder 👇 JA aan en je krijgt vrijblijvend alle informatie in je postvak 💌

Top ligging, uitstekend ontbijt!

De badkamer kan wel een opfrissing gebruiken

Uitgebreid ontbijt, uitstekende ligging, leuke wandeling naar het strand. Zeer goede prijs-kwaliteit! Er werd ook speciaal glutenvrij brood voor me voorzien!

Heerlijk centraal gelegen Hotel met zeer vriendelijk en behulpzame eigenaars.
    • Studio - 2 personen

Geen negatieve punten. Mogelijk in de studio's een kleine voorraad met Senseo of thee was makkelijk geweest. Winkels zijn echter zeer dicht bij dus zou dat de kers op de heerlijke taart zijn geweest.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel/eigenaars. De fietsen die op locatie te huur waren , waren zeer welkom. Locatie als zeer rustig ervaren ondanks de hectiek van Renesse.

Zeer matig

Ligging hotel, kamer aan straatkant met veel herrie van buiten. Hotel had ons niet gewaarschuwd voor avondmarkt en parkeerplaatsen direct voor onze kamer

Het ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het ontbijt was super, zoveel keus en ook al kwam je later...

Het ontbijt was super, zoveel keus en ook al kwam je later tegen de tijd dat het ver klaar was en had je nog meer als genoeg keus, de eigenaren ook super vriendelijk en helpen je waar nodig is! Klein hotel maar daardoor juist heel leuk, parkeerplaats ook genoeg ruimte als je aangeeft dat je er gebruik van wilt maken, locatie van hotel zit heel gunstig midden in centrum maar zeker geen overlast ervan, strand is ook op loop afstand goed te doen! Super tevreden dus en aanrader om zeker een keer terug te gaan!

Een goed hotel, maar neem niet kamer 8!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Wij hadden een van de twee kamers met externe badkamer. Het was maar een heel klein hok, wel netjes, maar erg benauwd en benauwend ook. het raam kon maar een klein stukje open. De douche was geen wastafel op met spiegel en verder erg klein en erg oud. Wel schoon. Maar het was maar voor twee nachten.

Het ontbijt was gewoon goed. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ligt op een hele goed locatie. In het centrum, maar wel heel rustig.

verblijf was goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Dat je de raam niet kon open zetten, was alleen op kiepstand ( half open dus)

Wij hebben het prima naar onze zin gehad, het was maar voor 1 nacht, was wel erg warm, maar daar was niets aan te doen.

Prima lokatie, dicht bij winkels en strand.
    • Studio - 2 personen

de kamers waren eenvoudig, douche/toilet was klein. Maar op zich passend bij de prijs.

de klantvriendelijkheid en flexibiliteit van het personeel. Er was veel mogelijk op gebied van ontbijt,: via hotel, losse broodjes bij hun bestellen, eigen broodjes nuttigen op het terras. Je kon op de dag zelf beslissen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

• Studio - 2 personen

De douche. Daar kon je niet onder staan. De douchekop hangt teveel naar de muur gericht.

Ruime kamer. Wij hadden de familiekamer. Met zn 2en. Dus ruimte genoeg.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Prima hotel in het centrum van Renesse om je (korte) vakantie door te brengen !

voor ons was alles prima geregeld, als ik dan toch al iets moet schrijven, de kerkklok die op de halve en hele uren slaat, en de opbouw vd weekmarkt op woensdagochtend (rond 05.30uur) maar daar kunnen de mensen vh hotel zelf niets aan veranderen.

vriendelijke en behulpzame eigenaren mooie ruime kamer met goede bedden en een tafel + 4 stoelen schone en nette kamer compleet ontbijt , mogelijkheid om op de kamer of het terras te ontbijten in het centrum van Renesse voldoende gratis parkeren bij en in de nabijheid het hotel, transferium met gratis buspendel naar het strand op enkele minuten lopen. voldoende stopcontacten/gratis WiFi Fietshuur mogelijk

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

We hebben het goed gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Gang voor de deur erg donker. weinig licht boven tafel. W.C bril bleef niet omhoog staan. Niet gewend aan kerk klokken.

Het ontbijt was prima. Verder schoon en verzorgd

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Gast vrij hotel.

Nog steeds na drie jaar geen decafe koffie aanwezig kleine moeite om koffie zakjes decafe aan te schaffen,neem zelf wat mee dit moet toch niet nodig zijn.

Ontbijt was prima,alleen nog steeds geen decafe koffie aanwezig.Al drie jaar lang aangegeven nog niets mee gedaan.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Goed hotel, prima gelegen !
    • Studio - 2 personen

Zeer steile trap. Maar gelukkig kan je ook via de achterkant binnen.

Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt. Kamers zijn proper. Prijs kwaliteit zeker OK.

Was wel heel centrale locatie, waren heel tevreden over ons verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Heel gehorige kamer......vooral van kamer 6... de rest viel heel goed mee.

Proper, hygienische kamers....degelijke bedden...eigenlijk al wat je nodig hebt was OK.. wisten dat het een kamer was met douche en toilet was, gelukkig wel alleen voor onze kamer..viel heel goed mee.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Veel waar voor weinig geld.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Midden in het centrum van Renesse, maar toch rustig gelegen. Moderne, schone kamers met uitstekende bedden. Prima uitgebreid ontbijtbuffet met verse croissants. Zeer vriendelijk personeel, zowel bij het inchecken, ontbijt als uitchecken.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Meer heeft een mens niet nodig

Er moet nog wat verder gerenoveerd worden maar daar maken de uitbaters dan ook werk van.

Vriendelijke ontvangst, een goed bed en een lekker ontbijt op een fantastische locatie. Meer hadden we niet nodig.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Eenvoudig maar zeer aangenaam hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Het hotel beantwoorde volledig aan onze verwachting.

De vriendelijkheid waarmee we ontvangen werden. Het ontbijt was lekker gevarieerd en van alles genoeg

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Heel goed en centraal gelegen hotel met vriendelijke eigenaars.

Alles. Heel proper, centraal gelegen hotel. Goede boxsping en ook goede hoofdkussens, goede WIFI, vriendelijke eigenaars, veilige privéparking achter het gebouw voor 2,50 €/dag. Uitstekend ontbijt, in deze ruimte mag de hond niet mee, ge kunt dan uw ontbijt zelfs meenemen naar de kamer of buiten op het terras. 's Nachts heel rustig. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Het hotel is een aanrader.

De trap naar de 1e verdieping is wat steil en moet voorzichtig belopen worden.

Goede ligging, zeer vriendelijke service hetgeen ik erg belangrijk vind, ontbijt is zeer naar wens, makkelijk parkeren bij het hotel tegen een kleine vergoeding.

Onrbijt

Harde boxspring moet je van houden

Onrbijt

Prijs/kwaliteit is goed
    • Studio - 2 personen

Badkamer erg klein. Handdoeken mogen frisser.

Goed ontbijt en vriendelijke eigenaren Alles was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Uitstekend hotel voor zijn prijs.

Goede bedden. Comfortabele kamer. Verzorging bedlinnen en handdoeken Prima

Een zeer goede ervaring. Ik kom hier zeker terug.

Zeer vriendelijke eigenaars, goede bedden, rustige locatie (ik verbleef hier in september) en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Dat het in het centrum staat

Bedden te smal te klein en slechte matrassen

Dat het in het centrum staat

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prima verblijf voor een korte vakantie.
    • Studio - 2 personen

Kamers zijn toe aan een opknapbeurt, waarvoor reeds plannen klaar liggen.

Het ontbijt was uitstekend. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Zeer goed hotel gewoontjes
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Dat wc en douche apart waren op de gang

Verder vriendelijkheid en goed ontbijt

Hele ruime kamer (studio).
    • Studio - 2 personen

Hele ruime kamer (studio).

Goed maar met minpuntjes

De bedden en kussens, heb er s!echt geslapen.

Het ontbijt vond ik top, genoeg keuze en werd ook altijd bijgevuld.

Prima hotel met vriendelijke eigenaren

Enigszins gedateerd mbt vloerbedekking en douche

De locatie in het centrum en de parking

We hebben het er 4 dagen super leuk gehad, echt een aanrader
    • Studio - 2 personen

We vonden het er super, overal lekker dicht bij😊

Was gewoon fijn

De nacht van 25 op 26 juli was kermis opbouw,daardoor niet veel geslapen

Prima ontbijt,gewoon een fijn verblijf!

Prima Hotel👍

Allen de bovengasten hadden het heen en weer.Wat de laatste dag over was.

Vriendelijk personeel, alles was prima.

het was in het centrum en wij waren zelfs lopend nog snel op het strand.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De wc tegenover onze kamer, maar dan hadden wij ons maar eerder in moeten schrijven.

Het ontbijt was goed, er was genoeg.

Gewoon super goed en aangenaam.

NIKS!

Het fantastische onthaal, de vriendelijkheid en service en het overvloedig ontbijt dat constant werd aangevuld.

Aangewezen proper verblijf ,met basiscomfort , uitstekend ontbijt en vriendelijke uitbaters .
    • Studio - 2 personen

ligging van het hotel , pal in het centrum en toch rustig !

Het ontbijt was prima

Het ontbijt was prima

Prijs/kwaliteit

Prijs/kwaliteit

Goed hotel
    • Studio - 4 Personen

Wel een smal en hard bed

In en uit lopen en gebruik van het terras

matig

ontbijt

plaats van hotel in centrum was oke

Vriendelijke mensen en een leuke omgeving,voor fietsen en wandelen

Last van geluid van andere mensen. Slecht geïsoleerd.

Ontbijt was oké. De bediening is super vriendelijk

Geheel volgens de verwachting.
    • Studio - 4 Personen

Niets, we waren hier al eerder.

Kamer gunstig gelegen op de begane grond. Hotel ligt in het centrum van Renesse.

Aparte wc en badkamer was zeer prettig.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Aparte wc en badkamer was zeer prettig. Wel aan de kleine kant maar wel netjes.

Een toppertje
    • Studio - 2 personen

het lag erg centraal geen last van jongeren in de nacht vriendelijke eigenaren TOP

• Studio - 2 personen

Leuk adres en de studio is basic maar alles wat je nodig hebt is er. Dus prijs/kwaliteit zeker ok.
    • Studio - 2 personen

Hadden gekozen voor een studio. Geen luxe maar prijs /accommodatie was ok.

Het betalend ontbijt was prijs kwaliteit zeker in orde.

wij hebben het als een heel fijn verblijf ervaren en kunnen het zeker aanraden.

niks kunnen ontdekken.

het ontbijt was zeer goed.er ontbrak niks en alles voldoende.

gezien prijs/kwaliteit was het prima verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

badkamer had iets ruimer gekund

de ligging

Ontbijt en ligging

Douch beetje opknappen

Ontbijt en ligging

als zeer prettig
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

de wastafel in de toilet ruimte plaatsen

Was een fijne nacht in renesse

Eigenlijk niets

Het ontbijt en de bedden

Huiselijk aangenaam
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Personeel heel vriendelijk, behulpzaam.. Ruime kamers, netjes.. Ligging hotel ideaal

We hebben 3 geweldige dagen gehad, midden in het centrum en dicht bij hetstrand, top restaurants
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De kamer was naar verwachting, het ontbijt was heerlijk en personeel vriendelijk