Beoordelingen over Badhotel Renesse 3-sterren

Laône 2-4, 4325 EK Renesse, Nederland

#10 van de 12 hotels in Renesse

prijs/ kwaliteit : uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

misschien wat meer personeel , bij ontbijt en diner 2 mensen moeten bij het diner, serveren , ophalen , bar edm

ontbijt was zoals verwacht van dergelijke instelling diner was prijs /kwaliteit , uitstekend

Doen we nog wel n keer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zwembadwater was bij ons bezoek met 20 graden te koud, maar na opmerking warmde hij in twee dagen verder op

prima zeer uitgebreid ontbijtbuffet met goede koffie

Mooi hotel op een fijne locatie. Faciliteiten prima, service matig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Personeel + manager zou een opfriscursus gastvrijheid moeten volgen. Receptioniste kijkt niet op of om als je aan de balie staat. Manager voert (luide) gesprekken met leveranciers. Horecapersoneel/koks eten in het restaurant en zijn een tikkeltje geïrriteerd als je een vraag stelt. Tip: bedrijfskleding voor het personeel. Complimenten voor de housekeeping. Supervriendelijk. We betaalde €190,- per nacht, dan mag je service verwachten, dit viel echt tegen.

Hotel is net gerenoveerd. Mooie, frisse stijl. Heerlijk terras aan de voorzijde. Heerlijke koffie zowel in de kamer als bij het ontbijt.

Het was een kort verblijf maar door de toplocatie en goed uitgangspunt voor fietsen zou ik teruggaan
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Kamer op 2de verdiep en met trappen naar boven geen lift. Geen schakelaar aan het nachtlichtje dus kon niet branden. Vernieuwde badkamer maar geen enkele plaats om handdoeken te hangen of iets te leggen.

Het ontbijt was heel lekker en genoeg ook veel variatie.

Voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben maar één minpuntje, een klein koelkastje op de kamer bij warme dagen vinden wij altijd een pluspunt.

De kamers zijn mooi gerenoveerd maar vooral het driegangen menu 's avonds is geweldig, een feest voor het oog en heel lekker.

Aangenaam verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig dat er geen lift was (enkel om de koffers naar boven of naar beneden te brengen) anders stoorde het niet.

Lekkere verse broodjes bij het ontbijt.

Prijs en kwaliteit niet in verhouding tot elkaar

Ruimere kamer

Ontbijt prima. Kamer was erg klein en badkamer eenvoudig (prijs-kwaliteit kamer niet in balans). Bijzonder was het gedeelde balkon met 2 andere kamers op de 1e verdieping waar wij verbleven.

fijn verblijf, goede ligging
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Onze kamer was echt heel basic, de prijs die we daarvoor betaalden lag toch wel aan de hoge kant. Je kon de kamer niet goed verduisteren, en vermits het in deze periode van het jaar toch al vroeg licht wordt is dat wel vervelend.

Het ontbijt was goed. Voldoende variatie, voor elk wat wils, werd ook goed aangevuld. Je kon ter plaatse ook erg goed eten in Brasserie De Bries. Daar wordt dagelijks een 3-gangen keuzemenu aangeboden aan een hele schappelijke prijs. De kamer was eenvoudig maar wel netjes in orde. In en rond het hotel wordt alles goed onderhouden. Goede ligging.

We komen nog terug !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer mocht iets moderner zijn (kranen wat verkalkt enz.) maar het kon er mee door.

Gezellig restaurant, uitstekende bediening, lekker eten. Heerlijk ontbijtbuffet

Een paar dagen met mooi weer in Renesse gehad. Een prima hotel op een fantastische locatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

We hadden boven onze kamer nog een verdieping. De houtenvloer kraakte erg, dus als je daar gevoelig voor bent, is dat niet zo prettig. De bedden waren goed, wel wat voor ons doen, wat aan de zachte kant. Het licht op de gang bleef 's nachts aan en gaf verlichting in onze kamer. Het ontbijt is een normaal ontbijt wat je mag verwachten. Echter niet bijzonder. De minpuntjes zijn maar gering, eigenlijk niet noemenswaardig.

Badhotel Renesse is een heel mooi hotel op een super locatie! Je loopt zo naar de horeca van Renesse: uiteten en de winkeltjes. We hadden mooi weer en het zwembad lag er netjes en goed uit. De kamer was verzorgd en in het thema van de zee. Een mooie wand met het strand erop en ook de verlichting was erg mooi. We hadden nog een balkonnetje erbij, dus na thuiskomst kon je nog even lekker genieten van de middag/ avond zon. Het hele hotel ziet er netjes en schoon uit!

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een grote domper was dat onder onze kamer kamers zaten waaraan een klein zitje was verbonden. Vroeg in de ochtend om 7 uur werd daar stevig gerookt dus wij werden wakker in een walm van sigaretten rook. Dit hebben we gemeld bij de receptie. Daar gaven zij aan dat mensen juist daarom de beneden kamers boeken om te kunnen roken. Zelf vind ik het niet kunnen om andere gasten daar mee te belasten. Is echt niet van deze tijd, rook lekker op het strand maar niet in of in de buurt van het hotel.

dikke duim ....
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

zou het niet weten we sliepen wel op tweede verdiep trappen maken dus ( goed voor conditie )

personeel oké ,vriendelijk en locatie is gewoon perfect !!! komen zeker terug.....

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afzuiging op de badkamer was matig of functioneerde niet. Onlogische plaatsing lichtschakelaar badkamer en woonkamer. Sauna niet voorzien van stoelen om te relaxen en de doorgang om de sauna in te gaan is krap.

Heerlijk voor eventjes er tussenuit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

Geen koelkastje op de kamer. Maar daar komt volgens mij verandering in. De prijzen in de bar: 3,50 voor een biertje?

Prima ontbijt niks op aan te merken. Het is geen superdeluxe uitgebreid ontbijt maar wat er ligt is gewoon goed. Kamer niet super groot maar prima bedden liggen ook goed. Badkamer klein en niet super schoon wat verrassend was het bubbelbad dat kan je nergens terug vinden in de omschrijving.

Een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

Bij het ontbijt staat alles te dicht op elkaar. Je moet in een rij langsgaan wat niet zo prettig is. Het gedeelte waar wij sliepen was nog met houten vloeren zodanig dat je de bovengebuur hoorde. Spijtig genoeg waren er géén stoelen en tafel op onze balkon.

De vriendelijkheid van het personeel. Het hotel zelf is enorm proper. En het eten in de restaurant zéér goed. Het is er ook niet te druk. En er is ook een zwembad dat gebruikt mag worden. Topligging

• Beoordeeld op: 21 april 2018

was heel proper.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

afzuigsysteem badkamer was kapot; we waren er slechts voor 1 nacht dus niet zo erg. badkamer was erg klein.

was heel proper. ontbijt was in orde. we boekten met korting en zo was prijs (85eur voor 2 met ontbijt) - kwaliteit goed. Ligging is goed, vlak in centrum, wel nog 20 min wandelen tot aan strand.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Vriendelijk personeel,goede ligging,goed ontbijt met lekkere...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

Kamer inclusief badkamer was klein (comfortkamer met terras) en niet geheel proper (stof en onderkant wc bril was nog vuil),bij het overigens lekkere ontbijt geen bediening gezien, geen zwembadhanddoeken aanwezig. Geen feedback gevraagd tijdens het uitchecken omtrent het verblijf. Prijs/kwaliteit te veel betaald voor deze kamer.

Vriendelijk personeel,goede ligging,goed ontbijt met lekkere koffie.

Geen herhaling
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Stof en vies in de badkamer. Prijs hoog in verhouding wat het was

Ontbijt was goed. Kamer was niet echt schoon. Badkamer vlekken veel stof op bed nachtkastjes en schemerlampjes. 2 trappen op voor je bij kamer was. Onhandige balk in kamer.

Heerlijk genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

Alles perfect. Als je op zoek bent naar rust met z'n tweetjes is dit in Renesse een perfecte locatie: zowel in de kamers als tijdens het ontbijt en in de omgeving. Voor stelletjes een aanrader dus.

Mooi kamer , alleen geen heet water bij de douche,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt redelijk rommelig, drukte bij uitgifte koffie en thee. Denk te weinig personeel om tafels opnieuw in te dekken.

Mooi kamer , alleen geen heet water bij de douche, waarschijnlijk thermostaat kraan defect.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Perfect hotel om een paar dagen te genieten.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Ondanks de regen hebben we een heerlijk verblijf gehad. Gezellig hotel waar ze heerlijke koffie serveren. Sauna en heerlijk diner maakten het compleet. Gezellige bar, lounge met openhaard. Uitgebreid ontbijt. Voldoende parkeergelegenheid. Hotel op loopafstand van strand en het dorp.

Niet voor herhaling vatbaar, over priced, zeer slechte prijs-kwaliteitsverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

De kamers die niet gerenoveerd zijn, zijn ronduit smerig en inderkomen. Gaten van 10 cm in gordijnen en vieze vlekken op tapijt, gordijnen en muren. Muf en stoffig. We kregen na mijn klacht een andere, gerenoveerde kamer. Die was prima, maar matrassen en kussens van slechte kwaliteit. Kleine badkamer. We betaalden eigenlijk 159 euro (!) voor de oude kamer. Dit is dit echt niet normaal in februari voor zo’n onderkomen iets.

Dat het probleem van een uiterst onderkomen kamer werd rechtgezet en we naar een gerenoveerde kamer konden, met korting.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima verblijf voor een weekend Renesse.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

Een rustig, zeer klantvriendelijk hotel, met €107 p.k.p.n. incl uitgebreid ontbijt een prima prijs/kwaliteit verhouding. Klein maar schoon sanitair, met voldoende handdoeken. Beperkte parkeergelegenheid op eigen terrein. Openbare P op 200 meter.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Heel gewoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen verwarming in de badkamer. Mijn vrouw had een versleten, doorgezakte matras. Je voelde het binnenwerk van de matras. Zij komt nooit meer naar het Badhotel, want dit is al de tweede keer dat ze op een slechte matras moest slapen. Bij het ontbijt was er geen spek. Koffie uit een thermos. Personeel kon s'morgens niet volgen als er iets te kort was aan het buffet dat nogal allemaal dicht bij elkaar gepresenteerd werd. Bij het inchecken moesten we van de baas in de bar wachten op iemand van het personeel terwijl hij zelf aan de balie zat. Het interieur van het restaurant was vroeger gezelliger. Wij hebben geboekt omdat de prijs tamelijk veel gezakt was. Bij de normale prijzen is dit hotel het niet waard.

Ligging en vriendelijk personeel in de bar

Fi
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer. Niet voldoende ruimte om handdoeken op te hangen, vieze wc borstel, haperende föhn. Als iemand gebruik maakt van de douchecabine is het lastig om van het toilet gebruik te maken.

De ligging van het hotel. Dichtbij.het centrum van Renesse.

Sfeervol hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te korte dekens en de hoofdkussens kun je geen hoofdkussens noemen. Werden beide met pijn in de nek wakker. Het licht in de badkamer gaat aan via een sensor als je binnen stapt. Het is niet prettig om 's nachts als je naar de wc moet in die felle lampen te staan. De wc staat op de verkeerde plaats waardoor je niet recht op de pot kunt zitten want je voeten staan dan in de douche en je knieen tegen een wandje aan.

Sfeer van de kamer en het gehele hotel. Vriendelijkheid van de eigenaar! Sober maar goed ontbijt.

Gezellig hotelletje in prachtige omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt werd niet alles tijdig aangevuld. Op zeker moment was er zelfs geen koffie meer. Zeer vervelend!

Gezellig hotelletje in prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Het ontbijt was heerlijk en voldoende.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet goed geïsoleerd, er kwam veel lawaai binnen van de bovenburen en van de gang in het hotel. Wij vonden de badkamer gedateerd en was aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was heerlijk en voldoende.

Verblijf in Badhotel Renesse is zeker voor herhaling vatbaar!

Grote mensen hebben wat problemen met de ruimte op het toilet in de badkamer. Bij grote drukte werd het ontbijtbuffet te traag bijgevuld.

Het hotel is gerenoveerd en mooi ingericht, alles klopt. Mooie kamers, kleine badkamer maar alles tiptop in orde. Ontbijt zeer verzorgd en lekker.

Goed gelegen hotel maar, te duur qua prijs/kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

Kamer en sanitair zijn eerder afgeleefd. Het ontbijt moet beter aangevuld worden.

Zeer goed gelegen hotel. Leuke uitvalsbasis voor bezoek aan Renesse en het strand.

Prima. Het eten was goed en leuk met de kortingvoucher.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kosten van een fles water bij het diner. Belachelijk duur. De ontvangst. Na een lange reis gingen we op terras zitten om iets te drinken, er stond een dame achter de bar die ons wel zag maar niet kwam opnemen. Uiteindelijk maar zelf gevraagd. Ze was daarbij niet vriendelijk en komt erg zakelijk over. Jammer zo'n houding!

Het Diner was erg goed! Leuk dat we een korting voucher kregen bij het dagmenu, omdat we 5 jaar getrouwd zijn.

hotel =>niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Hygiëne , vuile gordijnen , hondenhaar tg het bed ,gordijnen vies en vuil van vorige vakantiegangers ( koffie ) , stofpluche tg muur en plafond ... blijkbaar waren we op de kamer terwijl de poetsdienst langskwam => plastiek zak met handdoeken lagen tg de grond aan de deur personeel was niet vriendelijk, hebben van niemand een goedemorgen of een goedendag verkregen...Is het eerste hotel waar we dit meemaken....

Gemiddeld

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het ontbijt de tweede morgen was maar pauver.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

De sauna was allesbehalve . Veel te klein en niks accomodatie

Het ontbijt de tweede morgen was maar pauver. Er was geen spek geen hesp, verschillende elementen ontbraken die er de zondag wel waren

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Genoten van een geweldig verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

niet altijd plaats om te parkeren.

De aankomst was al prettig,vriendelijk en behulpzaam personeel,ontbijt was top (uitgebreide keuze aan brood, sappen ,fruit en beleg. 'S avonds ook gebruik gemaakt van Brasserie Bries en daar hebben we heerlijk gegeten en gedronken (prima geadviseerd overigens door de betreffende kelner, betreft de wijn) De kamer was ook mooi (net gerenoveerd volgens mij) en heb ook gebruik gemaakt van een super massage (echt top) Dus al met al een geweldig verblijf.

uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, mooie weer, mooi...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, mooie weer, mooi zwembad, lekker diner in prettige sfeer. Leuk weekend gehad. Heerlijke uitvalsbasis om te fietsen.

5,5
    Kamers dienen te worden upgraden, ontbijt perfect echter prijs t.o.v de kwaliteit te hoog.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer heeft een upgrade nodig en dan met name de badkamer. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding en als de kamer net zo goed zou zijn als het ontbijt dan was deze verhouding beter geweest.

Ontbijt is bijna perfect m.u.v. (de koffie is matig en wordt niet aan tafel geserveerd).

Net hotel voor een kort verblijf. Locatie is geweldig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hoge prijs voor een vrij kleine kamer. 2 Uur later uitchecken met Genius voordeel kon niet terwijl het via mail goedgekeurd was. Na aandringen mochten we 1 uur later uitchecken....jammer! Goed ontbijt dat héél slecht werd aangevuld. Oorzaak: te weinig personeel wat overigens wél hun uiterste best deed! Ook héle lange wachtrij bij het ontbijtbuffet....nog nooit eerder meegemaakt!

De locatie is fantástisch! Kamer goed schoon. Buiten ontbijten op het terras.

aangenaam en ontspannend verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Als we toch iets willen verbeterd zien is het de bediening op de nochtans aangename terras ,die zou iets vlotter mogen verlopen.Er word soms weing aandacht aan geschonken .

het ontbijt was voldoende van keus en lekker,in het restaurant was het heerlijk dineren.het zwembad is een pluspunt bij mooi weer,het was er aangenaam vertoeven met omringende ligzetels.De locatie is ook een pluspunt,dicht bij het gezellige centrum en op wandelafstand van de aangename zandstranden.

Mooi hotel voor fietstoeristen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De laatst beschikbare kamer was goed verzorgd maar wel klein. Door de whirlpool in die kleine badkamer was er nauwelijks ruimte om je te bewegen. Een gewone douche cabine zou praktischer zijn geweest.

Goed ontbijt en avondeten. Als fietstoeristen hebben we het gewaardeerd dat onze fietsen in een afgesloten ruimte gestald mochten worden.

Prima locatie, maar niet voor die prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/ kwaliteit 185,00 per nacht is overdreven voor kleine kamer naast sauna , geen thee op kamer , geen minibar, ,geen vers fruit bij ontbijt , airco boven bed. Douche in bad . Shampoo- douchegel voor 1 persoon.

Fijn, kleinschalig hotel met fijn zwembad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tv op de kamer is niet mee gemoderniseerd (valt nogal uit de toon). Een flatscreen past beter in de sfeer.

Ruime kamer, fijn bad. Het zwembad is groter dan het lijkt op de foto.

We hebbben zeker genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Comfort op de kamer, geen spiegel, geen haakjes erg kleine kamer. Kleine badkamer, als je op t toilet zit kom je tegen de douchewand aan!!

Hotel ziet er mooi uit, ook de kamers zien er mooi uit.

Super hotel!!👍🏻
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Wij hadden een butget kamer geboekt, op de 2e verdieping, maar om onduidelijke reden was de sleutel niet aanwezig. We kregen daarom zonder extra kosten een luxere kamer op de begane grond met een terrasje. Super service van de receptioniste!👍🏻De kamer en badkamer waren erg mooi en het bed sliep super lekker! Het ontbijt was erg uitgebreid en heel erg lekker! Kortom, een hotel voor herhaling vatbaar!

Ontbijt was perfect
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte kussens bar en boos douche in ligbad erg klein zeker voir wat grotere mensen slecht ook voor oudere slecht instappen Geen balkon of buiten terras. Klappen van deuren op de gang. Dus het viel me erg tegen

Ontbijt was perfect

prijs-kwaliteit komt niet overeen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Parking. Het was weliswaar kermis in Renesse maar aan het hotel zijn welgeteld 10 parkeerplaatsen. In de aanbieding staat je kan parkeren op ons eigen terrein, daarnaast is een grote parkeerplaats achter het terrein. Bij aankomst was alles bezet, ook de grote gratis parkeerplaats. Ik adviseer het hotel om de terrassen voor het hotel om te vormen tot parkeerplaatsen. Bij aankomst vroeg ik of een snelle hap nog kon en ja hoor dat kon maar dan op het terras, goed dan kon ik daar ook meteen een sigaretje roken. Er was op dat terras nog één Duits koppel. Na een tussenpoos nog maar een sigaretje opgestoken en even later verliet het Duits koppel het terras. We hebben lang genoeg gewacht de bediening komt niet opdagen. Ik had ook al enkele malen gewuifd maar het personeel was nog druk bezig. Ik ben het dan ook maar opgestapt. Volgende dag bij het ontbijt. Ik kwam toe om ongeveer 8u45 en de sneden brood waren uitgeput, de bak met omelettes was leeg en bovendien was ook de voorraad koffie uitgeput. Ik nam plaats aan een tafeltje en na ongeveer een kwartier kwam de bediening koffie brengen aan een andere tafel en nog even later waren de thermoskannen ook aanwezig. Ik begin de dag graag met een tasje koffie, mooi een Illy koffieapparaat staat op de kamer, alleen dat ding kon niet werken want er waren verkeerde capsules naast gelegd. Later na het ontbijt maakte ik hierover mijn beklag en ik kreeg een juiste capsule mee. Op de handleiding stond ook de machine stopt automatisch, dat is ook zo, alleen dien je dan wel de juiste tassen er bij te zetten De koffie liep over en de vergaarbak was overvol zodat die over liep op de tafel.

Inchecken was voorzien om 14u maar de kamer was om 13u al toegankelijk zodat ik mijn bagage rechtstreeks naar de kamer kon brengen.

Zeer aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is verzorgd maar erg klein. Het ontbijt is lekker, maar niet alles werd steeds aangeboden/aangevuld.

De ligging van het hotel is zeer goed: dichtbij centrum en duinen én toch zeer rustig. De kamer is netjes en het personeel vriendelijk. Er is een sauna, zwembad en fijn terras.

aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed verzorgd alleen was er zo weinig personeel terwijl het hotel volledig vol zat. De tafels werden niet uitgehaald en het bijvullen was niet bij te houden, jammer!

Het hotel is vrij gehorig waardoor je alle geluiden van de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is vrij gehorig waardoor je alle geluiden van de kamer(s) naast je goed meekrijgt. Zeker 's ochtends is dat een groot nadeel. Het ontbijt was ook niet wat je verwacht van een hotel in deze prijsklasse. Bovendien leek het of men bij het ontbijt de drukte niet aan kon, de broodjes en het beleg waren vaak helemaal op voordat het werd aangevuld.

Amateuristich hotel, slecht vernieuwd...doch doet het personeel zeker wel hun best!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

Bij het nemen van een bad, had mijn partner uitslag gekregen van de nikkel die vrij kwam van de kraan en de geoxideerde sproeikoppen, en dan te horen krijgen bij het uitchecken, dat inderdaad men ook al wist dat inderdaad dit broebelbad (mislukte jacuzzi) stuk is. Sliepen op kamer aan de straatkant, en hebben bijna geen oog dicht gedaan. Te kleine kamer, alsook enorm veel straatlawaai, waar uiteraard het hotel niet aan kan doen. Rond 3-4u dronken passerende mensen, die tegen borden (wagens) liggen te stampen. Komen allemaal van de pubs in het centrum vlakbij, en passeren het hotel naar de campings verderop,..niet goed in het weekend voor het hotel,...

zou het niet weten,..

Een weekje aan zee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen invalideparkeerplaats bij het hotel. Ontbijt bijna elke dag hetzelfde.

Kamer uitstekend. Respect voor de schoonmaakster die elke dag langs kwam. Elke dag schone handdoeken

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het ontbijt was zus en zo ,half uur moeten wachten op...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden werden s'morgens gewoon dicht gegooid aan het onderlaken werd niks aan gedaan. Het was ook niet echt proper op de kamer. Het terras was helemaal een zero.

Het ontbijt was zus en zo ,half uur moeten wachten op broodjes was om 9.15 u en het ontbijt was tot 10 u. De tafels verden voor de volgende niet proper gemaakt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een weekendje genieten !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We misten airco in de kamer het was net een super heet weekend!! Het terras netjes houden de kersenbomen maakte alles wel vuil,bv stoelen en de grond!!!

Overal dichtbij ,en toch rustig ,mooi dorpje

OK voor een verblijf van enkele dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te kleine kamer , te zachte matrassen, douchekop aan vervanging toe,geluidshinder van buren en straat. Te hoge prijs

Perfecte locatie ,veel ruimte rond het hotel ,fijn zwembad Gelegenheid om buiten op het terras te ontbijten Vriendelijk personeel en goede bediening.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Wij hebben genoten van onze overnachting bij dit heerlijke weer.

Ruimte in het fietshok.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, met alles voldoende. Onze kamer eerder klein, maar alles was aanwezig en dat is voldoende voor de nachtrust. Het is niet de bedoeling om de ganse dag op de kamer te verblijven. Wij zijn weg van 's morgens tot 's avonds. Gezellige buurt en voldoende eetgelegenheden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Leuke verblijfplaats ... maar loste de verwachtingen niet helemaal in.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotelmanagement heeft het commercieel gezien zeer goed aangepakt. Reeds van bij het bekijken van het hotel op de Booking.com website en de eigen website tot de eerste oogopslag bij het benaderen van het hotel, ziet alles er op het eerste zicht super uit. Toch wordt al snel duidelijk dat Badhotel het niet helemaal kan waarmaken. We hadden een vrij gehorige, niet al te grote kamer op de benedenverdieping langs de straatkant... al was dit een 'comfortkamer'. Het tapijt in de gang heeft duidelijk al wat meegemaakt en ook in de slaapkamer waren hier en daar vlekken op het tapijt. De stijl van de kamer maakte het vrij donker en was wat overladen. Een frisse kamer in 'zeethema' had beter gewerkt (zoals blijkbaar reeds bij een aantal andere kamers). Voor mij persoonlijk vond ik de matras verschrikkelijk. Die was namelijk veel te zacht waardoor je geen ondersteuning voelde en precies in een put lag. Dus niet echt goed geslapen. De badkamer was basic maar netjes (nog dunner toiletpapier kan je niet vinden denk ik.. ). Het hotel was volgeboekt en dat was duidelijk te merken bij het zaalpersoneel. Geen verwijt aan het personeel want die liepen de benen van onder het lijf, maar eerder toch een bedenking voor het management om bij drukke bezetting meer personeel te nemen. Men had moeite om het buffet aan te vullen en de tafels op het terras bleven vol met gebruikt servies en bestek. Persoonlijk vind ik het minder aangenaam om te moeten eten aan een volle tafel met vuile borden van iemand anders. De lay-out van het ontbijt (in de bar) vind ik ook minder gelukkig gekozen aangezien er veel te veel mensen tegelijkertijd wilden eten en er weinig beweegruimte is. En dat terwijl er vooraan een zee van plaats is. Op een zondagochtend in file aan het ontbijtbuffet... en net toen ik eigenijk de files eens wou ontsnappen. Al bij al hebben we wel genoten van een weekendje in Renesse.

Badhotel Renesse is uitstekend gelegen in het centrum van Renesse, maar toch nét buiten de eigenlijke drukte. De terrastuin vooraan is een aangename en rustige verpozing in vergelijking met de drukkere terrassen in het centrum. Bij ons bezoek was het schitterend weer, dus het zwembad bood een welgekomen afkoeling. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer en het ontbijt waren ok, maar niet echt meer dan dat. We hadden een zeer aangenaam verblijf, maar in hoofdzaak door de charme van Renesse zelf en de prachtige omgeving met duinen en stranden.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Voor herhaling zeker vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras of Balkon

Misschien de netheid op de slaapkamers kon iets beter.

Het ontbijt was meer dan voldoende. Groot aanbod in brood en beleg. Fruit zowel vers als ingelegd fruit. Fruitsap, yoghurt, granen alles was aanwezig. De ligging, juist buiten het centrum, was fantastisch. Ook het buitenzwembad was OK De prijs die wij betaalden was minder dan die door booking.com aan ons was voorgesteld !!!!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Zeer aangenaam verblijf in een mooi hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- De deurdranger van kamer 2 stond zeer stijf afgesteld waardoor deze iedere keer met een enorme dreun dichtslaat. - de douchekop van kamer 2 is versleten. Het chroom laat los

- De inrichting vd kamers, de lobby met cafe, eetzaal en het hotelaanzicht vd buitenzijde! - De vriendelijkheid van het personeel. - Het gemak van boeken met Booking.com bij dit hotel. Ik hoefde geen aanvullende gegevens meer te verstrekken en kreeg direct en vriendelijk de kamersleutel aangereikt. Het betalen ging na afloop zeer eenvoudig

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Behalve de eerste koude nacht,dikwijls wakker,een aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eerste nacht hadden we het heel koud en er waren geen bijkomende dekens ter beschikking. Dat zette toch een kleine domper op het verblijf. na vraag kregen we voor de volgende nachten een deken en alles was OK

het ontbijt was goed, de kamers ok parking aan het hotel, personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

even tussenuit, een aanrader...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkeergelegendheid is maar nipt genomen. Doe je een daguistap, dan riskeer je geen plaats meer te hebben bij het terugkomen.

Heerlijk ontbijt. super vriendelijke bediening en hulpvaardig, zelfs met vragen los van het hotel. Kamers zijn in orde. Badkamer iets aan de kleine kant, maar wel in orde en proper.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Absolute aanrader voor betaalbare luxe!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

De kamer en ook de badkamer waren niet heel groot, maar in principe ben je daar maar heel even.

Een heel fijn hotel om even weg te zijn. Hele vriendelijke mensen bij de receptie en in de bar/restaurant. Het ontbijt was divers en erg lekker en vers. Het eten in het restaurant was ook van een hoge kwaliteit! Je bent binnen een paar minuten lopend in het dorp of met een wat langere en mooie wandeling zo op het strand. De massage van Zen aan Zee was ook echt heel erg lekker! Een echt aanrader.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Na 1 nacht weg al vakantiegevoel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig door tussendeur tussen onze kamer en die van de buren

Goefe licatie, dicht bij dtrand en dorp. Heerlijk ontbijt en alles zag er goed en verxorgd uit.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Heerlijke ontspannen dagen gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Er wordt een hogere toeristenbelasting berekend, dan de gemeente voorschrijft. Kamer was knus ingericht, wel wat klein. badkamer gedateerd en aan opknapbeurt toe.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Kort maar prettig verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

De general manager kwam iets te gestresst over bij het ontbijt.

Het was op elk gebied een prettig verblijf, de 2 heren in de bediening hadden het druk maar niet gehaast. De ligging nabij het strand is ideaal, gebouw keurig onderhouden.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Fijn, gezellig, ontspannen rustig weekend met z'n tweetjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie bij het ontbijt was niet warm doordat voorgangers het deksel van de thermos lieten openstaan. Een kannetje koffie per tafel zou raadzaam zijn. Op de drie dagen en twee nachten ( van vrijdag tot zondag 17:00 uur) dat we er verbleven hebben we enkel propere handdoeken aan de kamerdeur gekregen. Wasbak en bad zijn niet schoongemaakt geweest, bed hebben we zelf moeten opmaken. Kortom, onze kamer is niet verzorgd geweest. Spijtig want was wel gezellige kamer.

Het ontbijt was goed en de broodjes lekker vers gebakken. Bij het diner kon je à la carte of voor een 3-gangen menu kiezen. Het 3-gangen menu was uitmuntend alsook de speciale prijs. Prijs/kwaliteit top. Normaal hadden we moeten uitchecken voor 11 uur maar op vraag of we langer konden blijven was geen probleem. We mochten zelfs blijven tot 17 uur. De toeslag hiervoor was €20, dus top! Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

zeer mooi weekend gehad -
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

wij , ouders en onze kinderen met hun vriendin, zijn slechts één nacht gebleven , maar het was super - de kamer was netjes met een mooie badkamer - het eten s'avonds was lekker en ruim voldoende - het ontbijt s'morgens was zeer uitgebreid en lekker We hadden voor de volgende dag fietsen gehuurd en die stonden s'morgens klaar op onze naam gereserveerd daar het super mooi weer was dit weekend hebben we van de sauna geen gebruik gemaakt Het eiland is, in de zon, heel mooi . Het fiets en wandelknooppunten netwerk is zeer goed uitgebouwd - Wij komen nog eens terug

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Zowel de kamer als het restaurant zijn onberispelijk .
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

overdekt zwembad miste wij alsook vrije toegang tot sauna was wenselijk.Er is wel zwembad maar...in deze periode niet mogelijk.

Zowel de kamer als het restaurant zijn onberispelijk . de ligging is optimaal en al wandelend snel aan de zee-duinen en keuze van restaurant-winkels -drankgelegenheden-fietsen-paardrijden enz -In deze periode ook zeer rustig.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Erg fijn hotel op toplocatie in Renesse
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Hartelijke medewerkers, erg goed geslapen, fijne bedden. Ruim, zeer gevarieerd ontbijt. Bijzonder gunstige ligging dichtbij duin, zee en strand en op steenworp afstand van centrum.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Frisse moderne kamer en badkamer

Geen enkele negatieve ervaring

Lekker uitgewaaid op het mooi strand. Het badhotel is circa 100 meter van het gezellige centrumpje van Renesse. Goed ontbijt genoten. Frisse moderne kamer en badkamer!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Top locatie, mooi ingericht restaurant en overheerlijke kreeftensoep
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Er is wel parkeerruimte op het hotelterrein maar niet genoeg voor alle gasten. Overigens is naast het hotel wel een grote vrije parking.

Koffie, Croussants, Uitstraling, Locatie

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Het ontbijt was formitastisch!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Diervriendelijk kan je de surplus-prijs niet noemen voor een klein hondje!! Ook het verbod voor een klein hondje in het ontbijt/restaurant gedeelte

Het ontbijt was formitastisch!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Aanrader, ook door de centrale ligging Zeeland!!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - 2e Verdieping

Een goede tochtstrip bij de balkondeur had veel wind en wapperend gordijn voorkomen!!

Ligging: centraal, maar ook snel naar buitengebied te wandelen! Prima ontbijt, schone kamer 👍

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

De locatie is erg goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant waar men eventueel het diner kon gebruiken, vond ik de prijs/kwaliteit niet goed, prijs was veel te hoog.

De locatie is erg goed. Het is een fijn intiem hotel, niet te groot.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Ontbijt was zeer goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat we niet aangegeven hadden dat we geen bad wilde. Er zijn kamers met inloop douche. Douchen in een klein bad is niet fijn

Ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Gezellig hotel.

Gezellig hotel. Warme sfeer. Makkelijk te bereiken vanaf de Randstad. Mooie, schone kamers. Gezellige pub en restaurant waar we met de familie gezellig rond de open haard hebben kunnen zitten.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Sfeervol hotel nabij het centrum en strand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hoewel het diner vers is, goed van smaak en grote porties, was de prijs bovengemiddeld aan de dure kant. Verder hing er in de hallen en op de kamers een soort weeïge geur, het was een beetje benauwd.

Ondanks de beperkte keuze, was het ontbijt vers en lekker. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is pas gerenoveerd en is zeer schoon, heeft een goede balans in natuurlijke kleuren, rust en sfeer. Ideale ligging bij het kleine centrum, en loopafstand naar het mooie strand.