Beoordelingen over Residentie Californië

#4 van de 20 vakantiewoningen in De Koog

Gebaseerd op 762 beoordelingen over dit appartement

Zeer prettig verblijf!
    • Ruim Appartement met Terras en Tuin

Parkeren kan lastig zijn doordat veel mensen een fietsendrager op de auto hebben. En er vooral in de avond weinig parkeerplekken meer over zijn.

Ruim en zeer net appartement. Ligging is fijn, naar de koog wel een auto of fiets nodig. Strand is op 15 minuten loopafstand. Fietsenverhuur op het terrein is erg handig! Appartement zelf is van alle gemakken voorzien en gemoderniseerd met bijvoorbeeld een nieuwe badkamer.

• Appartement met 2 Slaapkamers

De lijst met hoe je de accomodatie moet achterlaten snap ik wel maar waren een hoop punten. Maar een klein beetje afwasmiddel zal ook fijn zijn. We waren er zo kort dan ga ik geen vaatwasser aanzetten voor 3 borden en kopjes. Maar dat telt dan voor onze situatie.

Personeel aardig alles was schoon en er lag een pakketje klaar met afwasborstel en vaarwastabletjes en dat je ook fietsen kan huren was ook een plus. Het appartement was erg mooi.

Ontbijt service.
    • Comfort Appartement met Sauna

Slecht toegankelijk voor ouderen en minder validen. De dorpels zijn veel te hoog het zijn nekkenbrekers en moeilijk met koffers.

Ontbijt service. Oppervlakte.

• Appartement met 2 Slaapkamers

Bedden op de kleine kamer waren erg zacht aan de zijkanten.. Als je je omdraaide moest je oppassen dat je er niet uit viel.

De kamers zagen er goed uit

• Beoordeeld op: 12 september 2018

• Appartement met 2 Slaapkamers

Dat er aangegeven staat bij booking optie om linnengoed te bestellen, maar bij aankomst was je verplicht dit te nemen en te betalen.

Het was een schoon ruim appartement van alle gemakken voorzien, overal kortbij met auto en zelfs te voet naar strand (Paal 17) en Ecomare

• Beoordeeld op: 4 september 2018

• Comfort Appartement met Sauna en Terras

Ideale prijs/kwaliteit-verhouding voor een vakantie op Texel, 5 minuten fietsen van het strand, Paal 17 en Ecomare. We zijn hier nu 2x geweest en boeken hier ongetwijfeld nogmaals (we bezoeken Texel jaarlijks 1-3x).

Aanrader
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Appartement zat boven de receptie en de personeelsruimte, en fietsverhuur dat gaf meer lawaai omdat het een centraal punt was binnen het complex

Schoon, mooi appartement, goede bedden

Prima, mits je een vervoersmiddel hebt!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het complex ligt erg afgelegen. Het is zo 'n 20 minuten wandelen ( dus wel iets verder dan 750 mtr) van t strand (wat oberigens prachtig is!). Er zijn geen restaurants of winkels in de buurt dus je hebt daarvoor echt vervoer nodig.

Ruim opgezet appartement. Er zijn appartenten op 3 etages: wij zaten op de 2e etage en hadden een fijn balkon met middag/avondzon. Badkamer met douche en bad + apart toilet; prima in orde

Warm aanbevolen en geschikt voor elk gezin. De fietsenliefhebbers (te huur) zeker benutten.
    • Appartement met Tuin en Terras

Alles was prima behoudens hetgeen hierboven vermeld i.v.m. de verplichting v.h. beddengoed supplementair te betalen. Wij hadden wel persoonlijke bagage bij in dit verband.

Rustige ligging. Gratis parking. Zéér comfortabele accommodatie met alle bijbehorend keukengerief. Comfortabele kamers hoewel de matrassen m.i. iets te zacht waren. Het beddengoed was wel verplichtend en supplementair te betalen bij aankomst aan de receptie. Was nochtans bij booking.com niet vermeld!

Zeer ontspannen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De keuken was niet goed schoon. Aan de galerijkant erg veel geluidoverlast in de nacht.

Leuke, zeer praktische inrichting van het appartement. Slaapkamer met de eenpersoonsbedden was wel heel klein voor volwassenen, bedden in de hoofdslaapkamer waren perfect. Fijn ruim appartement.

We hebben weer genoten van ons verlblijf op het eiland....
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Wat een beetje tegen viel was de tamelijke omslachtige manier om 's - nachts naar het toilet de gaan (we zijn 80 - 76 plussers!) Dan moet je door de badkamer of de woonkamer om er te komen.

De comfortabele inrichting - ook al was het de woning van een Duitse familie, die hun eigen - ons niet zo aansprekende - meubilair er hadden staan, maar wel heel comfortabel verder.

heerlijke accommodatie
    • Comfort Appartement met Sauna

Het geklepper van de rolgordijnen als het raam openstond. Het was zeer warm toen wij er waren en hierdoor werden wij uit onze slaap gehouden. Misschien zou het aanleggen van airco een oplossing zijn?

Ruime accommodatie en goede inrichting

Prima appartement!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het handdoeken-pakket vind ik erg summier, 1 grote en 1 kleintje, is te weinig voor 5 dagen. In de meeste appartementen krijg je meer handdoeken voor hetzelfde geld of gratis erbij! En slechte voorlichting ivm verlenging van 2 nachten, de Host was hier onbekend mee, gaf mij een ander bedrag door dan het in werkelijkheid was.

Het comfort van het appartement, alles was pico bello in orde, schoon en netjes! Ook de lift is super, zeker voor mijn 89 jarige moeder. Dit appartement is zeker een aanrader voor oudere gasten!

Buitengewoon huiselijke inrichting.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De kleine slaapkamer bood weinig comfort en was wel èrg klein. Jammer dat er geen tuin o.i.d. aanwezig was om buiten te kunnen zitten. Het balkon was erg heet in de zon.

Buitengewoon huiselijke inrichting. Je voelde je meteen thuis. Prima bedden.

Lekker!
    • Ruim Appartement met Terras en Tuin

Het was een heel prettig appartement wat gezellig was ingericht. De eerste dagen waren qua weer niet zo goed. Maar het was fijn vertoeven in het appartement.

• Appartement met Tuin en Terras

Compleet -met enigszins gedateerde inrichting- appt met tuin op begane grond voorzien van alle gemakken en uitstekende bedden op een toplocatie vlakbij strand

Prima accomodatie met verbeterpunen
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 2e Verdieping

De verse broodjes zijn niet echt vers en een beetje smaakloos. De badkamer en wc zijn niet opgeknapt en erg acherhaald. De geur in de badkamer was bij aankomst niet fris. Beide zaken zijn voor verbetering vatbaar. Slaapkamer boven is door laag plafond niet erg geschikt voor volwassenen. De trap naar boven erg stijl en dus niet handig voor mensen die slechter te been zijn.

De appartementen zijn opgeknapt. Dit is met namen goed terug te zien in de woonkamer en de keuken. De ligging van de accomodatie is ideaal. Erg aardige gastheer, voldoende parkeerplek, mogelijkheid tot fietshuur en leuk balkon

Heerlijk!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Wij waren met vier personen en in de woonkamer stond een twee-persoons bank en een stoel, dus we konden niet met zijn vieren lekker zitten, we moesten hiervoor een eetkamerstoel pakken.

Vreselijk schoon en fris appartement, zeer vriendelijk ontvangen, top!

Geweldig appartement, buiten De Koog
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De ligging vond ik iets minder, alles met de auto. de Koog te ver om te lopen en met het slechte weer fietsen geen optie. Jammer dat het toch ver buiten de Koog ligt. Verder helemaal TOP!

Zeer comfortabel appartment! Van alle gemakken voorzien, alles erop en eraan. We waren onze handdoeken vergeten maar die konden we huren, perfect! Top appartement, goede bedden! Schoon en een zeer plezierig interieur.

Uitmuntend. Fijn dat we ook fietsen konden huren bij het complex.
    • Appartement met Tuin en Terras

Niets viel ons tegen. We hebben genoten, het prachtige weer speelde natuurlijk ook een rol mee.

Wij konden broodjes bestellen die om 8 uur aan de deurknop van de voordeur van ons appartement hingen. TOP service. De ligging van het beneden appartement vonden wij heerlijk alsmede de rust.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima locatie voor een korte vakantie op texel!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Prima lokatie voor een kortere vakantie. parkeren voor de deur, ruim en comfortabel appartement, broodjes service, centraal gelegen op Texel en vriendelijk personeel. Prima prijs - kwaliteit verhouding.

Heerlijk uitwaai-uitje
    • Appartement met 2 Slaapkamers

We hadden een vraag over een toeristisch uitje. De dame wist het niet en kon het ook niet navragen. Heel jammer. De mijnheer daarentegen was geen moeite te veel. Locatie is afgelegen, per fiets of auto is alles heel eenvoudig te bereiken.

Prachtige locatie, mooi gelegen. Auto's konden geparkeerd worden op eigen terrein. Appartement was heel netjes ingericht, lekkere bedden. Aardige ontvangst, grapje en zeer vriendelijk. Schoon appartement. Fijn welkomspakketje met schoonmaakdoekjes en vaatwastabletten. Heel vlakbij Heliomare!

Geweldig.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het matras vond ik wat aan de zachte kant. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Appartement is heel schoon en modern ingericht. Op fietsafstand van het strand (lopen kan overigens ook) en Ecomare. Fietsverhuur op de locatie zelf.

Prima, what you see is what you get
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Weinig sfeervol. Uitzicht vanuit het appartement op parkeerplaats. Achterlicht van 2 van de 3 gehuurde fietsen bleek niet te werken kwamen we 's avonds achter. Vooraf bij (ver)huur checken kan een hoop gedoe schelen!

Prima bedden, keuken, schoon, rustige ligging, prima inrichting, weinig overbodige spullen, bank zit lekker.

De rust en privacy
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 1e Verdieping

De bank in appartement. Geheel zonder ons te verwittigen was de bankcombinatie verwisseld bij thuiskomst. De dag erna bij receptie navraag gedaan. Vanwege klachten moest bankstel verwisseld worden, begrip van onze kant daar er uiterlijk gezien ernstige slijtage was. Het nieuw geplaatste bankstel heeft zo'n comfortabele zit dat het onmogelijk is een relaxte houding te kunnen aannemen! Absoluut must om per direct te vervangen. Voor ons zou een belemmering zijn om daar nogmaals te boeken en volle week of langer te verblijven....

De rust en privacy

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Super vakantieverblijf.
    • Ruim Appartement met Terras en Tuin

er zijn alleen geen prullebakjes op slaapkamer en toilet.

heerlijk ruime kamer en tuin met zon. Bijna alles compleet aanwezig wat je thuis ook hebt. Goede bedden en badkamer met bad en douche en toilettafel. Ook toilettafel voor tweede slaapkamer erg fijn. Modern strak en toch warme uitstraling qua inrichting.

het bad en de sauna
    • Comfort Appartement met Sauna en Terras

zit hoek bank te laag en de invertaris klopte niet hostes alleen berijk baar tussen 10 en 12 dan zijn wij al weg kom niet om tot 10 uur in huisje tewachten

het bad en de sauna

• Ruim Appartement met Terras en Tuin

De rustige omgeving.Het speeltuintje voor mijn kleindochter van 2 en half.De afstand naar het strand en naar de plaatsen Den Burg en de Koog.De tuin.Zou het niet weten.

Ruime appartementen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Jammer dat er bij een appartement het bad verroest was. Wij waren onze föhn vergeten en dit was ook niet te vinden in de appartement. Openingstijden van de receptie was niet logisch. Om 10 uur moesten wij uitchecken. Maar de receptie is geopend van 10 - 12 uur (?)

Wij waren met een gezelschap van 12 personen verdeeld over 3 appartementen. Zo zie je dat elk appartement anders is ingericht. Appartement zijn ruim opgezet, schoon en voorzien van alle voorzieningen. Wij waren heel blij dat de appartementen dicht bij elkaar zaten en dat er een lift was. Dat scheelt heel wat sjouwen naar de 2e verdieping. Het strand (paal 17) was op een kwartier lopen van de accommodatie. Heerlijk uitwaaien.

Bij aankomst was de verlichting onder de aanrechtkastjes...
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 1e Verdieping

Bij aankomst was de verlichting onder de aanrechtkastjes stuk. Voor aankomst de verlichting controleren. na 3 dagen was de verlichting gerepareerd. Opmerking: de planken aan het hoofd einde van d3e bedden is veel te laag voor wat langere mensen. Zou minsten 20 cm hoger geplaatst kunnen en moeten worden. hoofdstoter!

Prima.
    • Appartement met Tuin en Terras

Erg afgesloten/ geen uitzicht, contact met de buitenwereld vanuit appartement Ik houd van een mooi uitzicht. Was een donkere heg.

Luxe; boxspring, ligbad, vaatwasser, goed meubilair.

Perfecte vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Ruim Appartement met Terras en Tuin

Het appartement was geweldig en de broodjes die s' morgens aan de deur hingen waren ook perfect. De service was uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam.

• Appartement met 2 Slaapkamers

Wij vonden het laken pakket te duur Wij mochten niet onze eigen lakens gebruiken. We vonden ook dat we te veel moesten schoon maken. Prijs technisch te duur.

De keuken was goed ingericht.

Fijn dat er fietsen te huur zijn bij de accommodatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Fijn dat er fietsen te huur zijn bij de accommodatie De mogelijkheid om broodjes bestellen voor het ontbijt is erg prettig aangezien het niet dichtbij het centrum ligt. Mooie rustige plek Fijn appartement

Super genoten van Texel bij deze accommodatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Jammer dat ze zelf niet het vieze babybedje weg hadden gegooid. Zo lijkt het alsof je "brutaal moet zijn", om wat voor elkaar te krijgen. Terwijl dat nu niet nodig was geweest.

We konden ruim voor 15.00uur inchecken! Was erg fijn met onze kleine meid. Het babybedje dat was neergezet was erg vies en rook muf. Toen we dit bij de receptie meldden, kregen we direct een andere en de vieze werd direct weggegooid. Vriendelijke ontvangst en de kamers waren groter dan verwacht. Appartement was ook goed schoon (belangrijk met een rondkruipende baby). Was gewoon hartstikke goed.

• Ruim Appartement met Terras en Tuin

Lage stopcontacten. Deze zou ik laten beveiligen zodat kleine kinderen er niet bij kunnen.

Afmeting appartement was top. Tuin was heerlijk voor de kleine

Heerlijk.
    • Luxueus Ruim Appartement met Sauna en Terras

Niet echt tegengevallen, maar de receptie ''s middags dicht in het weekend met veel gasten is niet handig.

Ruim appartement met sauna. Goede keuken, alles werkte. Geen moeilijk gedoe met fietsen huren of iets latere check-out tijd.

Fijne accomodatie! We komen zeker weer terug!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Om voor meer privacy te zorgen, misschien toch een extra afscheiding plaatsen op het balkon. Zodat je geen "last" hebt van de buren. En een extra toiletrol?

De bedden slapen heerlijk! En bijn alles is aanwezig in het huisje!

Geweldig.

Ruimere openingstijden receptie.

De accomodatie was uitstekend. Zowel de indeling, de faciliteiten, de hygiene, als de ligging. Goed thuiskomen na een dag op stap te zijn geweest.

Uitstekend appartement.

Alles was prima.

De ligging was uitstekend. Dicht bij zee, bos en duin. Je kunt lopend naar o.a. Ecomare. Het appartement was prima; ruim, schoon, alles was aanwezig. Er was een bad en een douche. In het hele appartement was veel bergruimte. Wij hadden een buitenterrasje. De eigenaar was zeer vriendelijk.

Top weekend Texel
    • Comfort Appartement met Sauna

Zelf bedden opmaken bij aankomst Parkeergeld op Texel, koop een dag of week vignet. Fiets huren best duur, vooral E-bike

Lekker ruim appartement met complete huisraad, goede ligging t.o.v. bezienswaardigheden maar niet in de drukte. Mooi fietsgebied Aardige personeel achter de receptie. Schoon appartementencomplex met lift.

Ondanks wat minpuntjes, zou ik vrienden en kennissen dit aanbevelen. Goed.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Receptie was dicht bij aankomst, moest ong. 10 min. wachten voordat iemand kwam aanrijden. Slechte verlichting s avonds in gangen en trappen hallen. Verder zou het handig zijn als er ergens bij de info over de appartement een lijst geplaatst wordt met spullen die je zelf moet meenemen; zoals, handdoeken, baddoeken, wc papier ed.

Ongeveer 15 min. lopen naar het strand, duinen, zee en ecomare. Gesitueerd in een bosrijke omgeving. Rustig. Aan het strand zijn er wat activiteiten dat je kunt doen. (blokarten, vliegeren, terrasje pikken ed)

Het verblijf was top.
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 1e Verdieping

Er viel ons niets tegen.

Het appartement was mooi, ruim, luxe ingericht. Kleine keuken maar super deluxe keuken. Alles was aanwezig. Zelfs tv's op de slaapkamers. Voldoende kastruimte. Het was schoon. Het was boven onze verwachting.

Moest bedrag overmaken voor bepaalde datum terwijl bij...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Moest bedrag overmaken voor bepaalde datum terwijl bij boeken stond aangegeven:betalen bij aankomst accommodatie. Had ik deze mail niet gelezen en niet op tijd betaald,dan hadden we bij aankomst geen appartement gehad.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

leuk voor natuur genieters, niet voor vakantiegangers
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het hele complex zit vol met drempels van tot bijna 10cm hoog, ze deden mijn moeder van 90 jaar tot 3x toe bijna op haar gezicht gaan. Een klein balkon na 11 uur in de schaduw en op een tochthoek, te bereiken via een veel te smalle deur en met een ruim 10 cm hoge drempel. Bij het verlaten van het appartement stap je in een goot, die als het net heeft geregend vol water stond. De "gallerij" was een tocht gat! Vanaf een uur of 7 kwamen en regelmatig vrachtwagens voorbij en moest je het raam dicht houden al je uit wilde slapen. Het verkeer maakte meer herrie van "thuis" in de tuin.

de kamers waren op zich netjes en goed ingericht, de woonkamer en slaapkamer met tv. Verder in de woonkamer een dvd speler, uitgebreide keuken fraai en kompleet, een fraaie badkamer en een appart toilet.

Goed onderhouden appartement compleet met mooie Flatscreens,...

Kan niets bedenken!

Goed onderhouden appartement compleet met mooie Flatscreens, (zelfs in de slaapkamer een Flatscreen) Zeer complete keuken zelfs met vaatwasser. Zeer comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Klantvriendelijk
    • Comfort Appartement met Sauna

Rolgordijn welness ruimte functioneert niet; reeds aangegeven.

Appartement; goede aankleding; schoon; voldoende keukenapparatuur; servies etc. Welnessruimte prima!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Heerlijk rustige omgeving,vriendelijke gastheer die je correct te woord stond en erg behulpzaam was.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De bedden waren slecht. Erg smalle matrassen en bij het draaien verschoven deze en lag ze zomaar op de grond. Daardoor slecht geslapen !!!!

Prima appartement alles wat je nodig hebt was aanwezig. Zag er schoon uit en zo hebben wij het ook achter gelaten.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Fijn verblijf op goeie lokatie in een goed apartement !
    • Appartement met 2 Slaapkamers

geen persoonlijk contact gehad bij aankomst en vertrek. Dat vonden wij een beetje jammer. Stoelen in de huiskamer waren erg modern (van ijzer) en zaten voor ons niet prettig. Stoel uit de slaapkamer gebruikt.

De ligging en het heerlijk schone appartement. Goeie bedden.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Centrale locatie, fietsen te huur, goed appartementencomplex, voldoende parkeergelegenheden.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De toegang tot de appartementen is niet echt geschikt voor rolstoelen of kinderwagens. Hier zou iets aan gedaan moeten worden. Er is wel een lift, maar als iemand met een rolstoel kan er nauwelijks komen.

Fecailiteiten op kamer; voldoende ruimte in appartement.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zeer gunstig gelegen appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De prijs van de accommodatie is al erg hoog, dan mag er wel gratis linnengoed bij geleverd worden. En omdat je al voor het linnengoed moet betalen, zorg dan dat daar ook handdoeken en theedoeken bij zitten.

De inrichting van het apartement. De badkamer is vanaf 2 kanten te bereiken. Erg prettig als je er met 2 stellen of oudere kinderen verblijft. Het appartement is heel erg schoon. Dr broodjes service is top.

Prachtig verblijf met schitterend weer
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 2e Verdieping

Woonkamer is 's avonds tamelijk donker. De verlichting zou iets sterker mogen zijn

Propere kamers, verzorgd interieur, prachtige ligging (op wandelafstand van zee en Ecomare)

Prima appartement. Goede ligging tov eiland en strand
    • Comfort Appartement met Sauna en Terras

Voor vier volwassenen is de tweede slaapkamer wat te klein. En de sauna is ook erg klein, waardoor je met z'n tweeen niet meer kunt liggen. De appartementen zijn wat gehorig, dus als je je stoort aan spelende of ruziënde kinderen, dan is Californië minder geschikt. De tuin inrichten dat er geen mensen langslopen zou de privacy ten goede komen.

Onze kamer lag gunstiger dan de andere appartementen van Californië: achterin op de begane grond. We hadden daardoor wat meer tuin voor onszelf en minder last van buren. Het was ruim genoeg voor een gezin. De uitrusting van de keuken was behoorlijk compleet.

ruime accomodatie, mocht ook wel vanwege de prijs
    • Appartement met 2 Slaapkamers

de stroom viel meermalen uit, zonder uitleg of melding als de stroom weer was hersteld, laconieke reactie

ruime accomodatie, mocht ook wel vanwege de prijs

Texel is top
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het is erg gehorig in het complex. Je kunt bijna de bovenburen (en andere gebruikers) bijna letterlijk horen praten, lopen en horen schuiven met meubels. Gelukkig werd het naar het weekend toe rustiger en was het daarom toch een erg goede afsluiting. Anders had wij het als zeer storend ervaren.

de badkamer, met bad (hebben we niet thuis) broodjes service, receptie bereikbaarheid was super. Locatie tov de Koog was prima en lekker dicht bij het strand (al betwijfel ik de 750 meter)

verse-broodjesservice is fijn
    • Appartement met 2 Slaapkamers

verse-broodjesservice is fijn zeer vriendelijke en efficiënte receptie inrichting appartement met voorzieningen die voor ons meer dan voldoende waren

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Texel is een leuk eiland, waar meer te doen is dan verwacht en RC een fijne plek om te logeren.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het is enigzins gehorig (afhankelijk van wie er boven je verblijft).

Appartement was netjes, schoon en ruim genoeg voor 3 personen. Inventaris was zeer compleet.

Een lekker plekje voor een vakantie op Texel
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Douche kon beter en parkeren is erg krap zeker als andere op de lokatie niet nadenken over hoe ze parkeren!

Broodjes service, heerlijk schoon en ruim appartement perfecte WiFi en moderne TV

• Beoordeeld op: 12 april 2017

zeker voor herhaling vatbaar, centraal gelegen op het eiland, we hebben de auto niet nodig gehad
    • Appartement met 2 Slaapkamers

de geurafsluiter van het bad liet het even afweten ( het app. had een tijdje niet verhuurd geweest maar het werd vlug opgelost

zeer mooi appartement met alles aanwezig voor een comfortabel verblijf

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Heerlijke vakantie op een fijne locatie!!
    • Comfort Appartement met Sauna

Een betere beschrijving van de sauna was wel fijn geweest, aangezien wij de sauna de tweede avond niet meer aan konden krijgen. s'morgens vroeg bleek de sauna ineens wel aan te staan.

De locatie was top, heerlijk rustig gelegen. Het appartement was keurig netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Leuk net appartement in rustige omgeving nabij strand
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 1e Verdieping

Wat een nadeel is dat je de bedden zelf moet opmaken en het appartement zelf schoon moet houden wat de prijs wat ongunstiger maakt t.o.v. een hotel.

Het appartement is netjes ingericht met boven verwachting goede apparatuur.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Top verblijf.
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 1e Verdieping

Bedden/matrassen/kussens konden misschien iets beter.

Zeer schoon en compleet appartement. Rustige en mooie omgeving. Dicht bij het strand. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

gezellig en mooi verblijf. voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

we hadden broodjes besteld, of deze wel dagvers waren vraag ik me af. verder gewoon top.

mooi en rustig appartement, mooie meubeltjes, gezellig en centrale verwarming. prachtige badkamer.vriendelijke mensen. prachtige locatie tussen de bossen en duinen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Fijn weekeinde weg!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Appartementencomplex ziet er niet echt uitnodigend en gezellig uit. Maar, zoals gezegd, het is functioneel

Prima functioneel appartement. Goede locatie dicht bij de duinen en het strand. De Koog op twee kilometer

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ruim modern appartement. Broodjesservice top. Centrale locatie op eiland.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De bedden in de kleine slaapkamer waren wat hard (veren beddenbodem). In grote slaapkamer prima (boxspring).

Appartement ziet er modern uit. Ruime woonkamer, 1 grote slaapkamer met badkamer ensuite en 1 kleine slaapkamer. Ruime badkamer. Aparte WC. Sanitair was allemaal schoon. De broodjesservice: om 08:00 een zak met croissantjes bij je deur is erg fijn! Locatie is prima als je met de auto bent, lekker centraal op Texel: je bent overal binnen 20 minuten. Restaurants en boodschappen in De Koog op 10 minuten rijden. Strand op 5 minuten met de auto of fiets.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Echt een accommodatie om naar terug te keren
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 2e Verdieping

De slaapkamers op de bovenverdieping (van de appartementen op de 2e etage) zijn alleen in een smalle strook in het midden te belopen en te beslapen.

De ligging, de prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Niet verder vertellen.....
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 2e Verdieping

Rustige ligging, prachtige omgeving, goed onderhouden complex, niet zo massaal, leuk en compleet ingericht. Zelfs in drukke herfstvakantie geen overlast wat betreft geluid, parkeren en ander gedoe. En een pluim voor de broodjesservice!

Het was een geweldig appartement echt een aanrader
    • Luxueus Ruim Appartement met Sauna en Terras

Het was een geweldig appartement echt een aanrader

Als het resort goed is,dan is de vakantie al geslaagd
    • Appartement met 2 Slaapkamers

goed zo,laten zoals het is.

comfort en hygiëne

• Beoordeeld op: 14 september 2018

is voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Slaapkamers

de afstand tot het centrum van de koog

alles was prima verzorgd

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prettig

N.v.t.

Broodjes service was makkelijk.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

leuk

wel wat gehorig

mooie schonen kamers

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

We hebben het geweldig gehad met onze kleinkinderen.Alles wat we nodig hadden was er.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

We zijn tevreden zo het is gegaan

Het appartement was uitstekend . heel vriendelijk behulpzaam personeel!

Heerlijk ruim appartement, dichtbij alles in de buurt.
    • Comfort Appartement met Sauna en Terras

Heerlijk ruim appartement, dichtbij alles in de buurt. Ook de broodjesservice is erg handig.

• Comfort Appartement met 2 Slaapkamers - 1e Verdieping

Apppartement was top! Erg praktisch ingericht en alles prima in orde! Goede ligging en aardige mensen.