Beoordelingen over Resort Land & Zee

Rampweg 28, 4326 LK Scharendijke, Nederland

#2 van de 7 hotels in Scharendijke

Zeer fijne locatie om tot rust te komen en verwend te worden
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

De kamer was iets te klein om comfortabel met de honden te verblijven. Voor 1nacht te doen maar als je er meerdere nachten zou verblijven toch te klein

Behulpzaam en vriendelijk personeel. We waren met 3 honden en niets was teveel. We kregen een rustig plaatsje in het restaurant zodat onze viervoetertjes ook rustig meekonden

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Alles, altijd goed hier en hond is overal welkom!

Niets, alleen een tip: wellicht eens nadenken over mini-koelkast op de kamer en waaier boven het bed?

Alles, altijd goed hier en hond is overal welkom!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Strand en rust

Eigenlijk niets .

Ik zou het concept van hotel in de natuur en alles tegen de grond uitstekend noemen .restaurant met uitzicht op de vijver.ons hondje mocht overal mee,voor ons een wens !kamer met terras ( alleen spijtig van de verwilderde bomen,versperd het zicht)

Ondanks het iets minder positieve weer hebben we een geweldige vakantie, op een toplocatie, gehad.
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

Jammer dat er honden tijdens het ontbijt de zaal binnen mochten...

Prachtige studio. Prima lokatie. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Goed👍

Enkel als tip, niet als slechte commentaar meer tabletjes in de badkamer voor toilettassen op te zetten.

De ligging van het complex in de rust en natuur.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

goed bed !

Verse fruitsalade + croissants / chocoladekoek / pannekoekjes bij het ontbijt !! GEEN CROISSANTS A HET ONTBIJT GEZIEN ??????? Meer keuze van yoghurt o.a. natuuryoghurt = ontbreekt hier !!!!!

goed bed !

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

Niets op het resort Iets moeilijker om met rolstoel op strand te geraken maar is niet negatief bedoeld voor het resort

Uitstekend ontbijt en diner Supervriendelijk personeel Gelogeerd in hotelstudio en was fantastisch ..netjes...rustig ..mooi uitzicht en belangrijk voor ons..rolstoelvriendelijk..géén probleem voor mijn man geweest

De suite met groot bad was heel fijn .
    • Suite

Wij persoonlijk zouden in de suite het houten bed vervangen voor een tweepersoons boxspring. Het ontbijt was uitgebreid maar de warme gerechten die geserveerd werden mag meer variatie in zitten . Weinig personeel wat nederlands spreekt. Tv in de suite mag wel groter zijn . De koelkast in de suite staat niet stabiel .

De suite met groot bad was heel fijn . De locatie was geweldig. Het personeel was erg vriendelijjk .

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

De rustige ligging bij een mooi zandstrand en op enkele kilometers van Renesse. Ook voor de kampeerders waren de douches/toiletten heel proper

privacy op eigen terras.
    • Suite

kleine tip voor hotelkamer. meer ruimte om toiletspullen neer te zetten. mogelijkheid maken om terrasdeur op kier te zetten. nu erg benauwd s'nachts.

privacy op eigen terras. ligging dicht bij strandopgang. fijn bed.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Mooi verzorgd hotel. Leuke gestyled met afbeeldingen koeien en ornamenten met Zeeuws knopje. Alles begane grond. Alles fris en nieuw. Mooi terras bij het restaurant met uitzicht op vijver. Lekker diner, goed ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Was oplader telefoon vergeten en kon zo een oplader lenen.

Een absolute aanrader

Bij deze hoge temperaturen zou een kleine koelkast op de kamer wel erg handig zijn. De laatste dagen werden de velden langs het restort bewerkt met mest, wat zorgde voor geurhinder. Dit is echter iets waar jullie niet veel aan kunnen doen.

Goed ontbijt in rustige ruimte met mooi uitzicht Verzorgd, rustig en proper park

Geweldig verblijf met mooie omgeving en erg vriendelijk personeel

* Kamer was erg warm * Overgordijnen hangen achter vitrage (waardoor we dachten dat die er niet waren dus vroeg licht in de kamer, stom van ons maar misschien handig om te weten voor een volgende gast)

* Erg vriendelijk en meedenkend personeel * (bad)Kamer erg schoon * Terwijl dochter al sliep, lekker buiten kunnen zitten met privacy en mooie omgeving * Uitgebreid ontbijt * Mooi hotel met een mooie omgeving * Op loop afstand van strand met daar een gezellig eettentje Ik ben al in heel veel hotels geweest, ondanks dat het erg warm was op de kamer, heb ik zelden zo'n goed verzorgd hotel meegemaakt waar alles goed was. Van personeel/service, hygiëne tot eten en omgeving. Kortom geweldig verblijf gehad!!

De ligging, dichtbij strand
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

Weinig privacy doordat de camping vlakbij de hotelstudio was. Beter dat het afgescheiden was. Ontbijt goed maar vrij basic en elke dag hetzelfde.

De ligging, dichtbij strand

sfeer en daar hoort ontbijt bij Vooral de prettige...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Dat de raen of deuren niet veilig open kunnen

sfeer en daar hoort ontbijt bij Vooral de prettige persoonlijke benadering is een positieve bijdrage aan een veilig gevoel en zeker een welkom gevoel

Het personeel is heel vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Geen airco op de kamers. En de ramen konden niet open gezet worden. We hadden wel een terrasdeur maar die laat je het 's nachts niet open staan want dan kan iedereen zomaar binnen ... Ook in het restaurant geen airco. De tafeltjes buiten waren allemaal gereserveerd dus we waren verplicht om met deze warme zomerdagen binnen te eten. Geen lucht binnen ! Ik kreeg er een appelflauwte van de hitte !!!! Er zijn honden toegelaten in het hotel maar het restaurant zat ook vol met honden dat vind ik toch niet zo aangenaam ...

Het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt was goed. Mooie ligging van het hotel.

Uitstekend bevallen en wij zullen dit zeker nog een keer te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Het diner mag iets meer aandacht hebben, dit kan beter,. Ik vind het niet voldoende wat betreft de kwaliteit. De kamer die was hadden was niets te groot maar voor een kort verblijf gaat het wel Weinig mogelijkheden om iets even neer te leggen

Het ontbijtbuffet was prima en er was voldoende keus

De omgeving was heel mooi en proper.
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

Het was heel erg warm binnen, waardoor we slecht hadden geslapen. Misschien airco laten plaatsen in de chaletjes.

De omgeving was heel mooi en proper. Het ontbijt was ook echt een topper.

Locatie, super dicht bij het strand!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Beetje warm op de kamer en enkel mogelijk door de deur wagenwijd open te zetten krijg je een beetje afkoeling, maar het was ook gewoon enorm warm als we in Zeeland waren - dus slechts een KLEIN minpuntje

Locatie, super dicht bij het strand!

we hebben heel erg genoten van dit vierdaagse tussendoortje aan zee!

een zwembad en wellness zouden natuurlijk geweldig zijn, maar we wisten op voorhand dat dat er niet is...

de ligging is schitterend, het personeel bijzonder vriendelijk. we hadden half pension en ook het diner was telkens gevarieerd en bijzonder goed.

Je hoeft de weg maar over te steken en je bent op een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Kamer was erg klein. En ik miste een plek waar je buiten al je zandvoeten (of hond) kunt afspoelen.

Je hoeft de weg maar over te steken en je bent op een prachtig stukje strand

Eeen heerlijk weekend gehad met mijn moeder vooral het weer zat mee

Mogelijk de incheck tijd

Wij hadden een stuite een ruime kamer gelegen op de begaande grond. Het ontbijt was heerlijk er is voldoende keuze voor ieder wat wils. Het strand ligt op loop afstand. Incheck voor 1 overnachting mag van mij vroeger je kan vanaf half 3 er in een ook geen min eerder

• Standaard Tweepersoonskamer met Terras

De kamer was klein voor deze prijs (in vergelijking met anderen). Het zitje buiten had geen privacy. Het diner was wel heel erg basic. Een paar blaadjes sla met tomaat moet doorgaan voor groenten, de zalm was duidelijk diepvries.

Een heerlijk tijd gehad in en om het hotel.

Misschien een klein koelkastje op de kamer?

Een zeer vriendelijk ontvangst. Werkelijk alle personeel was super vriendelijk en attent. Het hotel zit op een perfecte locatie, in minder dan 10 minuten sta je op het strand. Verder was er een ontzettend goed en uitgebreid ontbijt en een fantastische keuken.

Een grote teleurstelling, en zeker voor een overdreven prijs. Une grande déception pour le prix.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Kamers waren wel schoon maar verdienen een opknapbeurt. Wat denkt u van handdoeken met gaten? Of van het feit dat deze kamers geen vensters hebben die men kan openmaken? Wel een deur die opent op de terras, maar wie gaat er in een verlegen plaats de nacht doorbrengen met de deur open? Wat dan ook voor mensen die een hond hebben. Chambres propres méritant cependant d'être remises à neuf. Essuie-mains à trous. Pas de fenêtre que l'on puisse ouvrir. Il faisait très chaud. Seulement une porte (non oscillo-basculante) donnant sur la terrasse, mais qui va dormir la porte ouverte dans un endroit isolé. Et quid des gens qui ont un chien?

Eerste dag een hapje besteld: oneetbaar, zeer lage kwaliteit. De volgende morgen weer teleurgesteld met gevarieerde ontbijtsbuffet, maar van zeer lage kwaliteit. Un en-cas pris le premier jour s'est avéré immangeable. De qualité inférieure, tout comme le petit-déjeuner du lendemain, varié certes, mais des produits tout à fait inférieurs.

Vlak aan zee

De ramen kunnen niet open dus met de terrasdeur open moeten slapen , geeft onveilig gevoel . Drie kleerhangers is te weinig

Vriendelijk personeel , elke kamer heeft zijn eigen terras , lekker ontbijt

Prima ontbijt en de bungalow was erg praktisch.
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

Prima ontbijt en de bungalow was erg praktisch. Schoon, goed bed en prima badkamer.douche. Strand op loopafstand. alles is nog wel nieuw. ligging tov park, receptie etc is goed. Voor een weekend of weekje weg meer dan goed.

Was genieten van de omgeving en natuur in Zeeland. Prima ligging van hotel!

Kamer kon wel wat schoner. Toen we arriveerden lange zwarte haar op toiletbril. En na 1e nacht, bed wel rechtgetrokken maar geen kussens opgeschut. Toen we vertrokken en gingen betalen, had de dame eigenlijk geen tijd,, moest snel de telefoon weer opnemen en dat is jammer. Stukje premium service is toch. neem de tijd voor je gasten. Wat ons echt tegen viel was dat er honden in de ontbijtzaal mogen. Echt onhygienisch dat er onder de tafels honden liggen te hijgen tijdens het ontbijt. Laat je honden in de kamers tijdens ontbijt. Is voor iedereen prettiger! Wel een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan!

De ligging was prima ten opzichte van het strand. Hotel is schitterend gelegen, leuk van opzet en prima ontbijtje. Zeer vriendelijke jongen die hielp bij het ontbijt.

Het ontbijt was goed, ik vond de broodjes erg lekker!

Het gordijn is geen verduistergordijn, dus wanneer je moeite hebt om te slapen met licht, is dit een dingetje. Ik heb mijn slaapmasker maar opgedaan

Het ontbijt was goed, ik vond de broodjes erg lekker! De locatie is prachtig aan zee

Prachtige en rustige locatie om samen met je huisdier te vertoeven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Het is spijtig dat er geen gezellige bar is waar je 's avonds kan vertoeven. Het restaurant is immers tegelijkertijd de bar..

Dit is een ongelooflijk rustige locatie die zeer mooi is aangelegd. De slaapkamers zijn zeer netjes en modern. Medewerkers zijn heel behulpzaam en vriendelijk.

Het was een prima onderkomen en lekker dicht bij zee..wel een heeeeel lange trap het duin op ..maar

warme maaltijden, erg weinig groenent, zeker bij vleesgerecht alleen schaaltje rauwkost, beetje armoedig.

Ontbijt was wel goed, niet overdreven maar voldoende. Jammer dat er niet een klein koelkastje op de kamer staat, zou volmaakt zijn. Douchebakje voor zeep mag wel groter zijn, past niet voldoet niet echt hoor.

Vriendelijke mensen, gewoon tevreden over ons verblijf.
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

restaurant viel tegen. Vuile glazen en borden. We hebben er mosselen gegeten en vonden deze echt niet lekker. Maar misschien was het gewoon onze smaak niet? Het strandpaviljoen vlakbij is een goede oplossing ;)

Mooie locatie vlak bij strand en fietsroute

Niet nog een keer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Ipv van een diner was er een mager buffet (eten was qua kwaliteit echt onder de maat) met een luidruchtig feest waarvan wij niet op de hoogte waren. Het is aan te raden dit aan de gasten mee te delen voor aankomst en dan eventueel zelf de keuze kunnen maken of ze dat willen. Bediening alleraardigst alleen werd ons na afloop niet gevraagd of alles naar wens was. Ontbijt was prima alleen werd er al tijdens het ontbijt luidruchtig door een dame de borden op een karretje geladen langs de nog etende gasten. Niet echt gastvrij. Prijs kwaliteit vond ik niet echt overeenkomen.

Op zich een mooie locatie

We hebben in een hotelstudio gelogeerd voor een weekendje en...
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

We hebben in een hotelstudio gelogeerd voor een weekendje en dat was top! Heel netjes bij aankomst! Er waren zelfs zakjes voorzien met koffiepads, theezakjes, melkjes en suikertjes om de eerste avond door te komen. Hele mooie nieuwe kamer met gezellig terrasje met uitzicht op een mini meertje. Het gras was pas de dag voordien ingezaaid dus daar konden we nog niet van genieten. Parking voor de deur wat handig was voor het in- en uitladen. Fietsen gehuurd aan een eerlijke prijs van 10 euro per dag. Heerlijk ontbijt met voldoende keuze. De avond van aankomst zijn we nog in het hotel-restaurant terecht gekund voor een heerlijk avondmaal. Locatie is perfect als je houdt van strand en rust. Personeel was heel sympathiek, vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een heerlijk weekend gehad.
    • Suite

Zaterdagavond. We mochten op het terras blijven zitten en kregen ons drankje maar men was aan het opruimen en gaven het gevoel dat het niet de bedoeling was om lang te blijven zitten. Het was ons ook niet duidelijk tot hoe laat de bar open was. We hadden natuurlijk ons drankje wel mee kunnen nemen naar de kamer.

Heerlijke locatie, mooie kamer, uitgebreid ontbijt. Door onduidelijkheid bij booking.com wist men niet dat ik mijn hondje meenam maar dat was geen probleem. Fijn.

• Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Een frigo in de kamer zou goed zijn en misschien een kluisje. Niet dat er iets gestolen was,uitstekend personeel.

Het ontbijt was top , de kamer wat klein maar proper , is toch maar om te slapen. Kom zeker terug

Zeer leuk

NIETS ....!!!

Zeer leuke ervaring ! Het enige dat we misten was een zwembad ! Zeer lekker eten en fijne bediening ! Iedereen zeer vriendelijk en beleeft .

De omgeving, en het domein zijn zeer rustgevend, en mooi...

Kamer was vrij klein, en het ontbijt was ondermaats. We komen meer naar deze streek voor korte vakantie’s en hebben meestal een beter gevoel dan deze keer.

De omgeving, en het domein zijn zeer rustgevend, en mooi aangelegd met water, en groen. Het resort ligt op wandelafstand van strand en zee.

Kort maar zeker voldaan.
    • Tent

Geen aanmerkingen

De bedden werden voor ons opgemaakt met onze eigen beddengoed (complimenten voor de schoonmaakster). Ook het ontbijt was zeer goed en uitgebreid.

Geen koffie op de kamer, en de ober ‘s avonds in de bar was nogal kort omdat we om 20u45 kwamen om te eten en de keuken volgens hem maar open was tot 20u30. Na ons zijn er nog 4 tafels binnen gekomen om te eten waar hij niet kort tegen was. Voor de rest een zeer goed hotel om aan te raden aan iedereen.

Ondanks de moeilijkheden met de kortingsbon een aangenaam verblijf .

Wij zijn diervriendelijk maar honden (alle dieren) passen niet in het restaurant. Wij hadden een cadeaubon. Op de reserveringsbevestiging van Booking.com bij Betalingsinformatie is er vermeld "Resort Land & Zee verwerkt alle betalingen. Bij aankomst bleek dat onze cadeaubon niet kon verrekend worden op de eindprijs om reden dat wij via Booking.com gereserveerd hadden. Misschien de tekst op de reserveringsbevestiging van Booking.com aanpassen of het boekhoudkundig mogelijk maken om de kortingsbon in mindering te kunnen brengen van de eindprijs om andere bezoekers een onaangename verrassing te besparen.

Ontbijt zeer verzorgd. Het diner was ook telkens lekker. Het terrasje aan de kamer is een meerwaarde.

goed spijtig van de kamer

De kamer was voor ons bezet met een huisdier (hond) was duidelijk de kamer rook er nog naar spijtig daar we allebei zeer allergisch zijn ,zijn we een dag vroeger naar huis gegaan

Geweldige locatie!

De kamer was klein (comfort kamer notabene) en het terras viel tegen tov de andere stukken. Kamers waren gehorig! En het diner wat bij de prijs in zat was lekker maar geen keuze.

Geweldige locatie! Vriendelijk personeel ☺️

Mooi laagbouw hotel op super locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Wij mistte alleen een haakje in de badkamer waarop de handdoek kon worden opgehangen.

De kamers waren super netjes, wij begrepen van de receptioniste dat ze begin van dit jaar gerenoveerd waren. Heel dichtbij het strand. Ruime parkeerplaats, heel vriendelijk personeel. Het ontbijt was heel erg uitgebreid en van goede kwaliteit.

5,5
    Leuk maar niet voor herhaling vatbaar helaas!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

De kamers vonden wij erg klein ook de badkamer erg klein voor 2 personen. Ook buiten weinig privacy.

Ontbijt was goed ook het diner was goed heerlijk gegeten, en alles was zeer schoon! De bedden lagen heerlijk.

Prima verblijf, dichtbij het strand

Kwaliteit van het ontbijt, hele gehorige comfort kamers (en klein in verhouding met standaard kamer)

Locatie dichtbij het strand, groen en rustige opzet (uitbreiding is wel jammer, verandert de sfeer en kleinschaligheid), speeltuin

Fijne kamer op mooie locatie, vlakbij het strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Het ligbad. Een douche is meer van deze tijd en makkelijker. De tv aan de muur mag wel 50cm hoger hangen, dat kijkt prettiger.

De ligging, vlakbij het strand. En de bedden liggen erg fijn. Heerlijk rustig 's nachts en erg goed ontbijt. Patricia aan de receptie is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Super relaxed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

handzeep en shampoo tekort, geen kussens in de buitenstoelen, geen aandacht voor allergene bomen waardoor ik veel last had van hooikoorts, verwacht je niet aan zee (hazelaar, els, berk)

Opzet van het resort, veel ruimte, hotelstudio heerlijk

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Uitstekend verblijf- een aanrader!

Niets eigenlijk.

Het ontbijt was heerlijk na een verblijf van 2 nachten, maar moest men er 1 week of 2 weken verblijven dan zou er wat meer variatie in het ontbijt noodzakelijk zijn. De accommodatie is prachtig en rustig gelegen en toch dicht bij alles.

Prima voor een weekendje weg!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Het diner viel tegen, met name het vlees (entrecote met heel veel vet, kip leek niet helemaal gaar) en daarvoor wel prijzig! Afmetingen kamer waren kleiner dan op foto zichtbaar.

Ontbijt was erg lekker, voldoende keus en goed verzorgd. Bedden lagen lekker. Badkamer was netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect, aan de overkant van de duinen, strand en zee. Ook goede uitvalsbasis om alle kanten van Zeeland te bezichtigen. Ontbijt en dinerzaal liggen heel mooi aan een vijver.

tot rust komen en zen leven!
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

Een samenwerking tussen het hotel en een fietsenhandelaar ivm e-bikes zou nuttig kunnen zijn!

De ontvangst en het ontbijt waren prima Rustige en mooie omgeving met prachtige tuin/park De kamer (hotelbungalow in park) zijn uitstekend uitgerust voor een verblijf van een week

• Beoordeeld op: 14 april 2018

basic ontbijt, afbakbroodjes.

het geluid bij de buren

basic ontbijt, afbakbroodjes. Kleine bedden. Bedden werden niet opgemaakt tijdens ons verblijf, er kwam geen personeel in ons huisje. Het is heel gehorig. Baby bij de buren, zelfs praten kon je heel goed horen.

Leuk kamers leuke mensen TOP locatie! gewoon doen ... :D
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Heel aangenaam verblijf, gezellige kamers met alles wat je nodig hebt. lekker ontbijt en waanzinnig lieve mensen. Fietsen kan je rechtstreeks huren voor 10 euro (banden oppompen en gaan) Je steekt de rustige weg over en trekt zo de duinen in langs de kust. Prachtig om een weekendje uit te waaien en relaxen.

Formidabel op het vrieskoude weer na!
    • Suite

misschien een wat vroeger chekinn

de afmeting van het bad!! vriendelijk personeel;eten s avonds was prima!! Wij namen de zeebaars;lekkerrrr Denk in warmere periode dat het NOG beter ging zijn ,nu was er vrieskou zodat we geen gebruik konden maken van het mooie terras met ex uitzicht...

Rustig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Eerste avond norse ober, dessert werd vergeten en de kok was naar huis. (Nadien wel rechtgezet door de ober) Heel veel nachtlawaai van een groep en niemand die hier iets aan deed,...

Zeer uitgebreid ontbijt, 5 min wandelen van het strand

Een zeer geslaagde fam. Weekendje
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

De biefstuk was zeer slecht en toen ik dat netjes aan de serveerde melde was er geen tijd meer voor ons en werd er gesmoest achter de bar en was de vriendelijkheid verdwenen verder niks geen op of aanmerkingen

De ruimte uitzicht de vriendelijkheid van het personeel ontbijt de gelegenheid aan het strand de vriendelijkheid naar mijn zoontje

Vlak aan het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Netheid kamer. Op eerste zicht proper, maar onder het bed was niet gekuisd. Vloer leek ook niet gedweild. Voor een kamer waarop huisdieren zijn toegestaan, is dit een must.

Vlak aan het strand. Goed ontbijt

Prijs kwaliteit OK
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt erg druk mss omdat het een zondag was ? Veel honden in restaurant soms wel storend !

Mooie kamer vriendelijk personeel en prachtig uitzicht !

Modern hotel met groene ligging

Fijne ligging, speciaal ontwerp van het hotel. Zeer vriendelijk personeel. Lekker menuutje 's avonds en uitgebreid ontbijt. Uitstekend voor strandgangers en wandelaars.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Receptie zeer vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Ober in restaurant sloeg de plank mis, bij herhaling. Kamers boden exact wat nodig is, weinig extra. Afwerking liet te wensen over: buitenlicht defect, veel zaken oogden wat versleten. Voor elke extra service direct rekening.

Receptie zeer vriendelijk. Zeer fraai ontbijt met aangename bediening.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Rustige accomodatie met kleine aandachtspunten.
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

kamer (huisje) leek schoon maar was dat niet; zand onder het bed en bij vochtig afnemen van de vloer werd het doekje zwart, dus was de vloer niet schoon. Receptie beloofde de vloer te laten doen wat niet gebeurde. Ook sloeg de verwarming 's nachts op hol, ondanks laag stellen van de kamerthermostaat.

de rustige locatie

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Prachtige locatie en rustige omgeving. Op loopafstand van het strand en ook nog eens heerlijk ontbeten. Prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal.

Het verblijf was dik in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Het dorpje scharendijke viel wat tegen daarentegen waren de strandwandelingen super

Het ontbijt was dik in orde , er was keuze genoeg de kamers waren zeer netjes

Fijn hotel op een goede locatie voor de zee en strandliefhebber

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn schoon, hebben een eigen terrasje en beschikken over een douche zodat je niet in een bad hoeft te douchen. Ontbijtbuffet is goed met een ruime keuze. Lekker eten in het restaurant. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ideale ligging wat betreft de afstand tot zee. Direct achter de duinen bij een duinovergang met strandpaviljoen. Het dorp ligt wel wat verder weg.

We hebben een heel goed en prettig verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Helaas is er ondanks de naam 'resort geen zwembad of sauna aanwezig.

We hebben een heel goed en prettig verblijf gehad. Personeel is erg vriendelijk. Je bent binnen 10 minuten lopen op het strand. Echt wel iets om eens naar terug te gaan.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Precies de goede accomodatie op hert goede moment.

De keuken van het restaurant sluit vrij vroeg (20.00 u), wat niet zo handig is wanneer je de spitsdrukte in de Randstad moet trotseren.

Mooie rustige kamer, rustige ligging dichtbij strand, de stilte en de niet door licht vervuilde duisternis van Zeeland waardoor we vlakbij het hotel al van een schitterende sterrenhemel konden genieten. Vooral in dit stille seizoen een ideale plek voor wat romantiek... ;-)

Geweldig hotel op een prachtige locatie

Bijzonder vriendelijk personeel, grote sfeervolle kamer met prachtig uitzicht, heerlijke bedden, groot bad, rust en stilte, op loopafstand naar het Noordzeestrand.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het was een super last-minute voor ons. Voor 1 nacht was het prima.
    • Tent

Stroomuitval maar geen kaarsjes voorhanden. Zou wellicht in het pakketje van afwasmiddel/borstel kunnen. Waterkoker op de grond zetten om in te steken en aan te kunnen zetten. Niet praktisch

Hadden tent, dus zonder ontbijt

Heerlijk!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Had de kamer iets groter verwacht.

Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en perfect geslapen. Zeehonden zien zwemmen in de zee, de Deltawerken gezien - perfect!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

rust in mooie omgeving op wandelafstand van het strand
    • Hotelstudio (2 Volwassenen)

Om binnen te rijden tot bij de cabine was een geprogrammeerde kaart van het bankkaarttype nodig wat zeer onhandig is. Waarom gebruikt men geen systeem met een sleutelhanger die gewoon aan de sleutel van de cabine hangt. Zo heb je alles wat nodig is om binnen te raken altijd bij de hand. Maar dit is eerder een tip voor het management dan wel iets dat tegenviel aan ons verblijf.

Wij verbleven in een gloednieuwe cabine/chalet direct aan het meertje. Mooi romantisch terrasje aan het water met bankjes en een tafeltje. Het ontbijt namen we in het hotel. Heel mooi buffet met veel lekkers.

Super, voor herhaling vatbaar !

Niets, maar een bar appart van de restaurantzaal (om een apperitiefje te drinken bvb) zou wel leuk zijn.

Super locatie, dicht bij strand, heel rustig gelegen, zeer vriendelijk personeel, aanrader!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

een cadeautje! Onverwacht geboekt, heerlijk!
    • Stacaravan (4 Volwassenen)

Stekker van de koelkast was eruit getrokken waardoor deze was gaan ontdooien en er een grote plas water in de koelkast en caravan lag. Maar ja, met een doekje opdoen en klaar!

Prima stacaravan voor een korte vakantie. Ligging van het park is ideaal. Park zag er vriendelijk uit, met veel mogelijkheden voor vertier voor kinderen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Een schitterend verblijf dat volledig beantwoordde aan onze verwachtingen !

Geen ongunstige opmerkingen. Betreft hier wel een zeer kort verblijf (1 nacht).

Zeer vlot en vriendelijk onthaal, een mooie en praktische kamer en een voortreffelijk ontbijt !

personeel erg vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

geen zeep in de badkamer om de handen te wassen En een mat op de grond voor na de douche vloer erg koud Er kon geen raam open

personeel erg vriendelijk heerlijk ontbijt.

Kamers zijn langzamerhand toe aan opknapbeurt

Restaurant

Ontbijt is goed , maar restaurant is matig. ZalmCarpaccio waren gewoon : plakjes zalm. zeebaars niet goed bereid. Vegetarisch heel beperkte keuze.