Beoordelingen over Hotel Resort Landgoed Westerlee 4-sterren

Hoofdweg 67, 9678 PH Westerlee, Nederland

#1 van de 1 hotels in Westerlee

Een prachtig landgoed met prachtige kamers, heerlijk eten en...
    • Luxe Tweepersoonskamer

De bedden waren te zacht, kussens te hard. Erg oncomfortabel geslapen. Mijn man ook. De honden van de eigenaar van schrikken af, maar waren uiteindelijk erg lief. Dat er ook honden welkom zijn vonden we onhygiënisch.Persoonlijke mening. Ondanks dat het er schoon is. De zwem tijden vonden we ook erg beperkt. Vandaar niet kunnen zwemmen. Jammer. Vervang de rode lichtgevende lichtbalk met tekst Oogt alsof je naar een oude sex boerderij gaat. Zonde, aangezien het een prachtig landgoed is met een sjieke uitstraling van binnen. Hier hoort iets passend bij. Oogt nu goedkoop en vanaf de weg niet uitnodigend. Goed bedoelde advies.

Een prachtig landgoed met prachtige kamers, heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Zaknreis
    • Luxe Tweepersoonskamer

Staat van onderhoud kan iets beter, zo was bij mij het bad afgebladderd. Maar dit zijn kleinigheden.

Erg luxueuse, grote kamers. Op de kamers ontbreekt het aan niets.

Echt tot rust komen.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Niks, voor deze prijs perfect. Ontbijt zou wat verser en uitgebreider kunnen

Geweldige badkamer! Geweldig personeel! Ons dochtertje werd ziek en had op het bed overgegeven. Ze boden ons direct een andere schone kamer aan. We zijn echt helemaal tot rust gekomen. Prachtige tuin, terras en verwarmd zwembad. Alles erg schoon. En komen zeer zeker terug.

Mooie grote kamer

Geen nachtlampje. Er was 1 schakelaar bij bed. Niet aan mijn kantje en als je die aandeed was de slaapkamer en badkamer vol verlicht. Dus in donker naar toilet en niet lezen 's nachts.

Mooie grote kamer

Leuk en voor herhaling vatbaar.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De hoofdkussens op het bed waren erg dik en hard. Koelkastje maakte erg veel geluid ' s nachts.

Heerlijk bubble bad en uitgebreid ontbijt. Heerlijk Gedineerd.

Heerlijk gefietst in n prachtige omgeving. Bij terugkomst in het hotel heerlijk gegeten
    • Luxe Tweepersoonskamer

N prachtig pand, ruime kamers, maar achterstallig onderhoud. Schroefje los, kraan los, verf bladdert af, lamp doet het niet. Jammer

Het ontbijt was goed verzorgd. Rekening gehouden met dieet! Diner lekker vers en smaakvol.

Het ontbijt was redelijk.
    • Bruidssuite

De locatie is geen landgoed maar een omgebouwde herenboerderij. Op de inrit en de entourage is geen regulier onderhoud gepleegd. Dat zie je en dat merk je. Oppassen geblazen dus voor een lage auto. Het restaurant is zeer donker, beperkt en met kaarslicht verlicht. Jammer dat je niet goed kunt zien wat er op je bord ligt. Ontbijt was zeer beperkt maar doeltreffend. Ik miste verse streekproducten, wat gezien de landelijke omgeving juist meerwaarde zou kunnen bieden.

Het ontbijt was redelijk. De jacuzzi was wat gedateerd. Er is sprake van slijtage, zowel in de jacuzzi alsook het bed. Een update van de bedden en een renovatie van het bad doet waarschijnlijk wonderen, maar daar was de prijs ook naar. We hadden de bruidssuite inclusief ontbijt en dat is op veel andere plekken vaak niet het geval.

Een zekere aanrader!

Het bed was wat aan de zachte kant. Hier en daar kan de afwerking wel wat beter, zo'n fijn hotel verdient dat. Restaurant helaas wat aan de dure kant, maar wel lekker.

Prima ontbijt incl. ei, spek en vers fruit. Ruime keuze aan verschillende broodjes. Kamers zijn zeer riant en luxueus te noemen

Ontbijt was goed.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed. Restaurant: bescheiden keuze maar ruim voldoende. Kamer met op/afstapje gevaarlijk, ook van kamer veranderd. Televisie verjaart , matig beeld. Jacussi voortreffelijk. Douche in het bad en vereist klimpartij.Terras moet nodig aangepakt worden. Locatie midden in de polder, moet je van houden.

Een prachtig hotel met veel historie
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het personeel maakte een uitgebluste indruk. Toen ik vertelde dat de airco en het bubbelbad niet werkten kwamen ze pas na aandringen en pas de volgende dag met een oplossing.

Het ontbijt is goed, ik had wel iets meer verse en lokale producten verwacht.

Prima maar toch wat minpunten
    • Luxe Tweepersoonskamer

We hadden een jacuzzi op de kamer, deze was helaas zeer onhygiënisch zodra je de bubbels aan zette. Ook was het bed echt heel zacht, je zakte diep in het matras (kan persoonlijk zijn, maar mijn partner had er ook last van). En het zwembad was defect in de tijd dat wij er waren, elke dag werd gezegd dat het bad de volgende dag weer in orde zou zijn, helaas was dit niet het geval (een beetje jammer met 35 graden). Je kiest hier namelijk toch voor als je een hotel uitzoekt en je weet dat het zo warm wordt.

De kamer waar we in verbleven was heel mooi en groot

Mooi gelegen op het platte land.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De eerste avond was er op de locatie een trouwfeest, waardoor er veel geluidsoverlast was. Op de kamer nog rommel van de vorige gasten, en in de badkamer liepen kakkerlakken. De jacuzzi was versleten.

Mooi gelegen op het platte land.

Rustig omgeving, sauna is lekker warm en ontbijt was prima.

Spin web, geen airco en diner moeten we perse buiten gaan zitten. Te kort aan personeel. De klein koelkast stonk de hele nacht.

Rustig omgeving, sauna is lekker warm en ontbijt was prima.

Leuke accommodatie met relaxte kamer.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Zwembad was gesloten, niemand kon aangeven waarom. Als hoogzwangere hadden we juist deze accommodatie met zwembad gekozen. Bij de receptie was vaker iemand niet als wel. Bedden zijn extreem zacht. Hier moet je van houden

Kamer was ruim genoeg, jacuzzi deed wat het moest doen, onderdelen lieten wel wat los. Ontbijt prima, locatie prima! Aankleding van de accommodatie was vol kunst in een romantische sfeer!

Het diner was heerlijk en vriendelijk personeel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Bed te zacht ,zeer gedateerd was aan de onderkant stuk Jaccuci was de kunststof bekleding in het bad niet in orde . Oogde ook niet hygiënisch Balkon ook niet verzorgd Zwembad buiten was niet schoon. Het is gewoon niet onderhouden. Deze accommodatie heeft zijn beste tijd gehad.

Het diner was heerlijk en vriendelijk personeel

Kamer met terras geboekt, dag van aankomst aangemeld om 13.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Kamer met terras geboekt, dag van aankomst aangemeld om 13.00uur kamer 5 toegewezen , daarna vertrokken. Bij terugkomst om 22.30wax kamer 5 aan een ander vergeven en ons een kamer 2 hoog zonder terras of balkon gegund. We zijn toen rechtsomkeer gegaan en elders overnacht.

Leuke plek dichtbij de natuur!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het bed is heel zacht, hier houd je van of niet. Ik heb er rugpijn aan over gehouden.

Mooi hotel, mooie inrichting. De kamer zag er heel netjes uit. Bubbelbad is erg groot en werkt goed.

Mooi gelegen hotel in Groningen, met bubbelbad.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het bed is erg zacht waardoor je enigzins in een kuil ligt. Niet heel storend, maar zou het bed thuis niet willen.

Mooie ruime kamers, landelijk gelegen, super badkamer met bubbelbad. Ontbijt was prima en 's avonds ook bij het restaurant goed gegeten op het terras.

leuke lokatie en omgeving. en prima verblijf voor 1 of meer nachten
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het bed was voor mij/ons veel te zacht (boxspring). Heb dat bij vertrek ook doorgegeven bij de receptie.

Het Ontbijt was goed. De kamers waren ruim en hadden airco. Kamers zijn ook voorzien van een 2 persoons Jacuzzi

Ruime kamers met mooi balkon.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De vloer in de kamer was niet schoon. De matrassen zijn van een zeer matige kwaliteit. Ik miste een koffie/thee voorziening en drinkglazen op de kamer.

Ruime kamers met mooi balkon. Prachtige entourage. Uitgebreid ontbijt.

Mooie locatie en romantisch landgoed
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het hotel was op de hoogte dat wij een aantal dagen eerder zijn getrouwd en dit hebben gevierd bij hun in het hotel maar er is niets met deze informatie gedaan.

Bij aankomst waren onze kamers nog niet klaar omdat we iets vroeger waren. Dat was echter geen probleem, we hebben op het terras van het landgoed lekker kunnen lunchen. Lunch was uitstekend, ook qua prijs-kwaliteit verhouding. Na de lunch was onze kamer klaar. Wat een mooie kamer was het! Heel schoon, netjes en romantisch. Het bubbelbad in de badkamer was ook erg fijn. Na ons diner in Winschoten hebben wij nog op het terras van onze kamer een lekker wijntje gedronken. Het bed sliep prima. De volgende dag werd er een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd. Er was veel keus en het was allemaal smakelijk.

Heerlijke dagen mogelijk gemaakt door hele staf.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Blijf attent dat de inrichting bij de tijd blijft.

Flexibiliteit medewerkers. Gevarieerde menukaart, met vaak verrassingen. Een prachtige rustige tuin om te relaxen. Je moet van een beetje nostalgie houden.er is veel te zien binnen een straal van 50 kilometer.het landschap is gevarieerder dan we dachten.

Veel ongedierte in de kamer.
    • Bruidssuite

Veel ongedierte in de kamer. Erg veel spinnen overal. Wij hadden de bruidssuite. Voor €150 per nacht verwacht je een schone kamer, een jacuzzi waar je niet 5x op de aanknop moet drukken voordat deze werkt. Tevens heeft heel het hotel WiFi maar de bruidssuite niet.

Westerlee probert iets te zijn dat het niet is. Teleugesteld want vrij duur.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt was redelijk, sávonds wij hebben gegeten met een Groupon voucher en het eten en service was niets voor een 4 ster hotel.

Ontbijt was redelijk,wij hebben gegeten met een groupon voucher en het eten en service was niets voor een 4 ster hotel.

Gezellig knus

Hier en daar iets schoner .. maar het is een oude boerderij het heeft zijn charmes een spinnetje en wat spinrag buiten niet in de kamers

Goed ontbijt we hadden luxe kamer met mega grote inloop douche

Heerlijke ungedwongen sfeer met zeer vriendelijk personeel.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Heerlijke ungedwongen sfeer met zeer vriendelijk personeel. Daarbij een prachtige Groningse Boerderij omgebouwd tot Hotel. Schilderijen van Maja Wildevuur in het gehele gebouw is alleen al de moeite waard om hier heen te gaan

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Geen aanrader
    • Luxe Tweepersoonskamer

Kamer met bubbelbad geboekt. Het bad stonk ontzettend als je hem aanzette. Jet stralen werkte niet en de doppen waar de bubbels uit komen kwamen los. Ook veel spinnenwebben in de badkamer. Maar het ergste is dat je van kamer 12 zo naar kamer 13 kon kijken door dikke scheuren in de muur. Dus je hoorde alles van de buren en omgekeerd. Helemaal erg omdat er kinderen en een baby die veel huilden. We kregen wel netjes een andere kamer aangeboden maar zonder bubbelbad. We mochten tot 00.00 uur in de kamer blijven met bubbelbad maar wilden nog niet uit bad dus zijn in kamer 12 gebleven. Echt begon in de ochtend de kinderen weer te janken dus vroeg wakker. In de ochtend gevraagd of me 2 uurtjes later mochten uitchecken maar dat koste €25,- extra. Door slaaptekort moet je toch iets. De klacht was door personeel vanwege geluidsoverlast erkend maar bij het afreken werd alles zo van tafel geveegd. We moesten maar een mail sturen als we ontevreden waren en daar kwam de rekening. €169,-!!!! En dat alleen voor de overnachting.

Het is een mooi hotel

Er was een continue wind in de kamer die met dekens en...

Er was een continue wind in de kamer die met dekens en rollen voor de deuren afgedekt moest worden hetgeen niet lukte. Bed was veel te zacht. Wij moesten extra bij betalen voor een late uitcheck zonder dat dit van te voren was gemeld.

Koude hé!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Centrale verwarming was niet aanwezig.behelpen met vuurtjes die niet voldeden. Een hotel moet voorzien zijn op vriestemperaturen lijkt mij. Vanaf aankomst tot vertrek, inclusief tijdens ontbijt koud gehad.

Teleurstelling....

Erg koud, spinnenwebben in kamer, restaurant zeer matig (uur wachten, geen excuus, kleine portie)

Ziet er pittoresk uit van buiten, zonde van het pand om er rode neon letters op te zetten

Erg ruime kamer en dito badkamer.

De verlichting in de kamer was een groot probleem. Twee lichtknoppen bij de deur die veel spotjes bedienden en de badkamerverlichting. We misten vooral lampjes bij het bed. We hebben een schemerlampje uit de badkamer bij het bed gezet en een nachtlampje (altijd in onze bagage) in het stopcontact van de badkamer gedaan. Anders moesten we in het donker van de deur naar het bed, en van het bed in het donker naar de badkamer. We hebben de receptionist geadviseerd om bedlampjes te installeren. Hopelijk doet het hotel daar wat mee. De vorige gast had de afstandsbediening van de TV meegenomen en dit allernieuwste model was enig in het hotel (nieuwe kamer) dus geen extra exemplaar. We zijn er met de hulpvaardige eigenaar wel uitgekomen om de TV met de hand te bedienen, dus er was wel beeld 's avonds.

Erg ruime kamer en dito badkamer. Deur naar buiten, maar niet gebruikte wegens het weer. Voor de zomer ideaal. Lekker gegeten in de brasserie. eenvoudig maar goed van kwaliteit. En heerlijke huiswijn. Ontbijt was prima, gevarieerd. En wat een prachtig voorhuis, indrukwekkend.

Voor de rest prima, bedden goed, ontbijt uitgebreid.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De oprit /parkeerplaats was heel erg moddiger. Het is dan wel een verbouwde boerderij maar het blijft wel een hotel. Grind op die plek is een goede oplossing... al op andere plekken gezien. En als de jacuzzi een langere tijd stil heeft gestaan misschien handig om hem ff goed schoon te maken. De lucht die er uit kwam bij de eeste bubbels was erger dan een stinkende koeienvlaai.

Het ontbijt was prima, jammer dat er nergens schoon bestek of servetten lagen. Misschien aandachtspuntje?

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Uitstekend hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Groot 2-persoons bed veel te zacht (voor ons) en vloerverwarming moeilijk tot niet te regelen.

Mooie ruime kamer incl. buro en jacuzzi. Leuke buitenlocatie en goed gelegen tov Winschoten en Scheemda. Groningen op +/- 35 minuten rijden.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

De grote tweepersoonsjacuzzi was fantastisch.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De grote tweepersoonsjacuzzi was fantastisch. Onze kamer was heel groot, heel schoon en super luxe ingericht. Het bed was heel comfortabel en het ontbijt was fantastisch. In Westerlee is zelf niets te doen, maar het is een goede uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Heel fijn.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Erg warm in de kamer, hele nacht met de deuren naar balkon open moeten slapen. nare geur rondom het bad/ bubbels.

Prachtige kamer, heerlijk bed, mooie badkamer, geweldige jacuzzi, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Erg fijn
    • Luxe Tweepersoonskamer

Miste een beetje een koffie en theeservies faciliteit op de kamer zodat je s ochtends heel vroeg even n koffie of theetje kan maken

De kamer was erg mooi en het bad was geweldig! Mooi hotel uitstekende service

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het was een heerlijke en rustgevende verblijf waar je helemaal kan ontspannen
    • Luxe Tweepersoonskamer

Bed was te zacht waardoor je niet goed kon slapen. Jacuzzie had losse schroeven waardoor het pijn deed als je er op ging zitten Nep Rozenbladeren te duur berekend(9,50, terwijl je bij euroshopper kan halen Raam van de badkamer kon niet open waardoor het al snel benauwd werd bij het aanzetten van de jacuzzie. Gleufje op het plafond was niet voldoende.

Ontbijt was goed geregeld(all you can eat concept). Jacuzzie was heerlijk Om rozenbladeren gevraagd voor onze honeymoon en ook aan gehouden. Hotelkamer was heerlijk warm wat het verblijf aangenaam maakt Lekker rustig De koninglijke stijl laat je als een prins en prinses voelen

Goed, wel kleine verbeterpunten.

Het licht voor de gehele kamer en douche was enkel bij de deur aan en uit te doen. Normaal gesproken te overzien, helaas kon het licht in de badkamer niet afzonderlijk bediend worden (of we hebben de knop niet gevonden). De verwarming werd vporzie door 2 electrische kacheltjes, hoewel dat afdoende werkte deed het enigszins afbreuk aan de ambiance.

Netjes, schoon, zeer ruime kamer, sfeervol ingericht. Service ook uitmuntend.

• Bruidssuite

badkamer heeft een opknapbeurt nodig en dan vooral de jacuzzi. En hier en daar slecht schoongemaakt. En we miste een waterkokertje met kopjes voor thee

Ontbijt prima, eigen huisje

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Zeer goed verblijf gehad
    • Luxe Tweepersoonskamer

Eigenlijk vrij weinig. Als ik toch iets moet noemen geen duurde het vrij lang voordat het grote bad vol was. Tevens zijn de kamers weg gehorig maar doordat het zeer rustig was heb ik hier geen last van gehad.

Mooi Hotel met ruime luxe kamers en goede bedden. Het hotel is gerealiseerd in een verbouwde graanschuur waarbij de oude balken nog zichtbaar zijn, dit geeft een warme sfeer. De badkamer is voorzien van een groot bubbelbad. Het hotel en de kamers waren zeer schoon en het hotel is rustig gelegen. In het restaurant heb ik een prima dinner en ontbijt gehad.

Koud door de kieren in de glazen wand van onze kamer

De tuinkamer waarin wij terechtkwamen heeft één wand van een enkel glas met winkeldeuren erin. De kieren waren groot en de erop geplakte strips kapot. De kamer is verder prachtig en groot maar toch ons inziens ongeschikt voor overnachtingen in de winter. Het ontbijt was best karig voor een hotel met 5 sterren. Verder is de verblijfstoeslag van € 5,- per persoon een interessant verschijnsel in een gemeente die de toeristenbelasting op een bedraag tussen € 0,5 - € 1,- waardeert.

Klassieke muziek die bij het ontbijt te horen was en een prachtige grote badkamer

• Beoordeeld op: 17 november 2017

redelijk
    • Luxe Tweepersoonskamer

Afgesproken om vroeg te ontbijten!!! echter dit was niet doorgegeven !!!! personeel heeft op stel en sprong vier boterhammen klaar gemaakt. dat was weer top!! Jacuzzi was niet meer helemaal tip top, als ook de douchekop, jammer

rustige kamer

ruime kamers, goed ontbijt, erg aardige medewerkers

Er liepen 4 honden rond in het hotel, wat niet echt hygiënisch is. Daarnaast ontzettend veel muggen op de kamers

ruime kamers, goed ontbijt, erg aardige medewerkers

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Redelijk maar niet echt bijzonder. Maakt niet waar wat het beloofd op de website.

Restaurant was geslotten. Stond niet op de website. Oprit naar het hotel was vol met kuilen, Parkeren achteraf in de modder.

Ontbijt prima. Kamers lijken zeer mooi maar ontbreken essentiele zaken zoals bedlampen, verwarming.

Hele rustgevende omgeving en hotel, erg jammer van de stankoverlast.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De badkamer stonk bij binnenkomst al naar het riool. Daar is 3x in die week melding van gemaakt. Heeft niet geholpen. Het leek alsof de kamer tussendoor niet gestofzuigd werd: 5 dagen lang dezelfde rommel op de vloer.

Fijne sfeer, zachte rustige muziek. Kamers zijn ruim genoeg, mooie accessoires, fijne fauteuils, balkon met veel privacy. Mooie badkamer met jacuzzi in kamer 13.

Kamer is ruim.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt viel tegen. Lauwe koffie. Drankjes uit de minibar erg duur. Slecht meubilair in brasserie. Bij elkaar geraapt zootje. Banken waren te vies en oud om op te zitten. Onpersoonlijke benadering. Kamer erg warm, bed doorgezakt.

Kamer is ruim. Mooie badkamer.

Bruidssuite geboekt en niet gekregen...
    • Bruidssuite

Bruidssuite geboekt en niet gekregen! Ze hadden deze al gegeven aan mensen die de dag ervoor geklaagd hadden over hun kamer. Belachelijk! Ook kwam er alleen maar koud water uit de kraan voor de jacuzzi, waardoor we deze niet konden gebruiken. Dit kon men niet oplossen, uiteindelijk 's avonds laat zelf maar met een medewerker de boilerkamer ingegaan en het opgelost. Het enige dat we vervolgens terug kregen is het prijsverschil tussen de bruidssuite en de kamer die we kregen, maar ook alleen omdat we hierom vroegen bij het uitchecken, anders hadden ze het waarschijnlijk zo gelaten... Daarna nog klacht per mail gestuurd maar er werd geen financiële compensatie voor het ongemak geboden, alleen korting op volgend verblijf waar we niet op zitten te wachten. Ze hadden op zijn minst toch ook al meteen een korting kunnen geven op het diner/drankjes in het restaurant, om deze fout enigszins goed te maken. Maar er werd eigenlijk niets gedaan..

Het eten was goed

Omdat ik zelf directeur ben van een reisbureau en wel 3...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Omdat ik zelf directeur ben van een reisbureau en wel 3 maanden van het jaar in hotels slaap, kan ik uiteraard goed vergelijken. Ik ben twee keer ( !) geweest om te overnachten in dit hotel Westerlee, om het te beoordelen voor eigen georganiseerde conferenties. Ik wil mijn mening dan ook wel geven over deze accommodatie, maar als ik daar 3 A4 'tjes over ga vol schrijven, wil ik daar ook wel iets voor terug hebben , b.v. een overnachting in een suite in Hotel Royal Park in Soestduinen, wat ik nu op het oog heb voor mijn conferentie. Gaat u hier mee accoord ? Vriendelijke groet, Ir. A.P. Woutersen

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

stadsbelasting erg hoog 5 euro per dag per man voor hotel 4...
    • Luxe Tweepersoonskamer

stadsbelasting erg hoog 5 euro per dag per man voor hotel 4 sterren wat in dorp staat in het noorden van het land Voor een 5 plus ster hotel in de randstad betaal ik veel minder

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

ontbijt was heerlijk, het eitje perfect gekookt!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Een zitje op het balkon, wat meer uitzicht vanaf het balkon, het muurtje is nogal hoog. De hoofdmaaltijd, stukje gebakken vis met 2 groene asperges was nogal sumier.

ontbijt was heerlijk, het eitje perfect gekookt! De ruime kamer was fijn, mooi aangekleed, de kroonluchter ziet er alleen wat goedkoop uit Het bubbelbad voor 2 personen is top. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was heerlijk en een heerlijke jacuzzi.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Zwembad zag er nog niet zwemklaar uit(blaadjes op de bodem) Bij aankomst was de koelkast uit, dus het drinken was niet gekoeld. Ook zat er schimmel in de koelkast. Jammer dat er op de tv geen smart zit om bv muziek te kunnen luisteren via youtube.

Ontbijt was heerlijk en een heerlijke jacuzzi. Ook het balkon op de kamer was erg prettig. Goede wifi

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Leuk hotel voor herhaling vatbaar als ze de matras vervangen.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Mensen boeken een hotel om te slapen en dat gene wat dus perfect moet zijn is het bed. De matras was enorm slecht! De matras was zacht en er zaten kuilen in. Voor de rest is het een mooi hotel en als ze de matras aanpassen zullen we zeker nog een keer terugkomen.

- Mooie kamer - Jacuzzi - Ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima landelijk gelegen hotel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Geen faciliteiten voor het opladen van een electrische auto. Bij navraag kon er wel gebruik gemaakt worden van een 220 volt stopcontact en hiervoor wilde men € 25,- rekenen, terwijl stroom afname rond de € 3,- ligt. Hier kan men klantgerichter mee omgaan.

Vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Absoluut bijzonder hotel, maar doe aub wat aan de matrassen!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Echt onacceptabel is de conditie van de matrassen. Ooit wellicht heel dik en zacht, nu alleen dik met hele diepe kuilen. Echt niet te doen. Om het bed enigszins beslaapbaar te maken, hebben wij de tweede nacht de matrassen van het bed gehaald en alleen de "topper" teruggelegd op de boxspring-bodems. De grote knalrode neonreclame "Hotel Brasserie", welke al van mijlen ver te zien is, kan echt niet (meer). Ordinair en doet zeer afbreuk aan de mooie uitstraling van het monumentale gebouw en is o.i. ook echt niet nodig.

"Mooie oude Groninger Borg. Voorhuis heeft restauratie nodig, maar is in originele staat, museumwaardig. Voormalige bedrijfsruimte volledig gemoderniseerd, waardoor er een smaakvol restaurant is ontstaan, waarin een goed en uitgebreid ontbijtbuffet wordt geserveerd. De kamers zijn zeer ruim met een gigantisch bed, prachtige hoge balkenplafonds en grote schuifpui met balkon. Inrichting van zowel de kamers als het moderne gedeelte van het hotel is chique met een (naar onze mening) behoorlijk "erotisch tintje", maar wel spannend. In ieder geval geen "dertien-in-een-dozijn" hotel!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Vriendelijk personeel, prettige ruime kamer met klassiek...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Fruitcocktail uit blik bij het ontbijt

Vriendelijk personeel, prettige ruime kamer met klassiek interieur en oorspronkelijke details, heerlijke jacuzzi, goede airco, rustig hotel en rustige omgeving

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Leuk hotel

Internet verbinding werkte niet goed.

Leuk hotel, maar voor een vakantie in zomerdagen. Niet afgestemd op zakenreiziger, maar zeer tof voor romantisch weekendje weg.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goed ontbijt.

Kamer was slecht schoongemaakt Er hing ook af en toe een rioollucht wat natuurlijk niet echt fris is.

Goed ontbijt. Eten in het restaurant was ook heerlijk Vriendelijk personeel zeker de gastvrouw was heel aardig en behulpzaam. Het pand hangt vol met prachtige kunst.

waardeloos

Oprijlaan alleen voor terrein wagens Kok moet op nascholing Hotel is echt aan een opknap beurt toe Grote kamer, toch geen hangkast. Enorme badkamer met veel te klein ligbad

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Tegenvaller
    • Luxe Tweepersoonskamer

Was wat verouderd allemaal. Op de foto's lijkt het zo mooi. Ontbijt voor zo een hotel was sober. Te duur voor een nacht!

grote kamer en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Het bed was erg comfortabel en de ontbijt roomservice zag er...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het personeel was onbeschoft door zich erg te bemoeien met de gasten. Bijvoorbeeld mee kijken op een telefoon. Ook waren er een aantal dingen kapot op onze kamer.

Het bed was erg comfortabel en de ontbijt roomservice zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Ontbijt was prima en het diner ook.

Ik ben zelf werkzaam in de horeca en het viel mij op dat het tijd wordt om de puntjes weer eens op de I te zetten. Zoals vlekken op muren en kapotte lampen o.a.

Ontbijt was prima en het diner ook.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Zeer sfeervol hotel, met smaak ingericht
    • Luxe Tweepersoonskamer

De toegangsweg naar de parkeerplaats, is onverhard,modderig met diepe kuilen

Het ontbijt was zeer uitgebreid, eten in restaurant was ook goed, wel kleine kaart, sfeervol hotel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Persoonlijke en vriendelijke benadering door de eigenaresse
    • Luxe Tweepersoonskamer

Mooi gebouw met hoge plafonds sfeervol ingericht en vriendelijk personeel,. Mooie kamers met een heerlijke jacuzzi voor 2 personen. heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Mooie ambiance, maar comfort kan beter.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Er zat een kuil in het bed, het bed vond ik te zacht, de hoofdkussens te dik, en de vloerverwarming bleef heel lang hitte afgeven (29 graden), waardoor het bloedheet op de slaapkamer was. De bediening van de vloerverwarming was onduidelijk, er stond niet bij wat warmer of kouder was. De airco maakte erg veel lawaai en leek de temperatuur niet te beïnvloeden. Het hoofdgerecht van het avondeten was heel karig wat betreft aardappelen en groente. Ze zaten verscholen onder de steak - meer dan een bedje voor de steak was het niet. Ik heb om een extra portie gevraagd.

Goed ontbijt, lekker avondeten, heerlijke jacuzzi. Aardig personeel, gastvrij, leuke ambiance, mooie boerderij, mooie ligging. Mooie kunst aan de muur.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Geweldige accommodatie met mooie kamer. Alleen de warmte zowel overdag als 's nachts vond ik een minpunt.

Diner was heerlijk, ontbijt prima. Kamer zo gelegen dat privacy, ook op balkon, gewaarborgd was.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

het was een heerlijk verblijf
    • Luxe Tweepersoonskamer

Wat tegen viel was de douche het warme water was slecht te regelen of geen warm water en van de jacuzzi vlogen de dopjes van de luchtjets eraf waardoor scherpe randen ontstonden

Kamers waren goed eten prima en de totale accommodatie was prima

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Goed hotel jammer van de overlast..
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ons verblijf was op een maandag en we waren op doorreis, nu hebben we helaas tot 4 uur s nachts naar een studentenfeestje in de kamer naast ons moeten luisteren. dus helaas niet veel geslapen. de receptie was niet aanwezig en via de nachttelefoon nam er niemand op..

De kamer was superluxe

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Grote teleurstelling.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Geen werkende wifi. De bedden zijn ronduit slecht. Er zitten scheuren in de bodem van het bad, gevaarlijke scherpe randen. Extreem gehorig, de buren zijn letterlijk te verstaan. Kamer was stoffig 2 nachten geboekt, na 1 nacht vertrokken. Volledige som moeten betalen ondanks tekortkomingen en gevaren. Naam, sterren en prijs pretenderen iets wat het absoluut niet is. Geen aanrader.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Fantastisch!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Iets meer roaring en profilering restaurants. de kaart van de brasserie is prima voor lunch en het restaurant heeft alleen verrassings menu, geen kaart en dat is jammer. Wij zijn gaan eten bij de Griek in Veendam, Uitstekend voor goede prijs!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Mooi landhuis, Nostalgisch en verzorgd. ruime Suites. Ieder die op Zoover viel over achterstallig onderhoud... het pand is ruim 100 jaar oud. Dus ja, er zijn hier en daar scheuren in de muur!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

G e w e l d i g ! ! !
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ik zou 't oprecht niet weten...

prachtige locatie op 't groningse platteland. erg mooi hotel, en totaal prachtige kamer. bijna boven de hooggespannen verwachtingen, zeer de moeite waard om hier eens te verblijven en van hier uit groningen te verkennen.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Gelukkig is er nu op begane grond een kamer(15) met...

Wat mij bevreemd is de bediening van de verlichting,het is alles of niets.Het moet voor een electrotechnicus een koud kunstje zijn om daar meer variatie in aan te brengen,zowel in lichtsterkte als in meer aparte verlichting. Mijn vriendin viel verder op dat er geen hangkasten zijn.

Gelukkig is er nu op begane grond een kamer(15) met instapdouche!!(ik ben enigszins slecht ter been) prachtige zonsopgang kunnen meemaken.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Heerlijk!!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het enige wat tegen viel was dat de WiFi het niet deed in de kamer. Alleen bij de receptie.

Goed ontbijt en uitstekende kamer! Mooie luxe kamer met een fijne jacuzzi! Optimaal genoten!

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het is een prima locatie, beetje vergaande glorie.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het is een prima locatie, beetje vergaande glorie. In de omgeving is niet veel maar met een auto zijn er voldoende mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Rustige locatiee
    • Luxe Tweepersoonskamer

Hét geheel kan wel wat onderhoud gebruiken.

Rustige locatiee

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Goed hotel op prima locatie.
    • Bruidssuite

De jacuzzi in het bruidshuis. Deze zag er wat verouderd uit, nl veel beschadigingen aan de binnenkant van het bad.

De stilte die er was.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Resort Landgoed Westerlee