Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard 3-sterren

Friesestraatweg 13, 9831 TB Aduard, Nederland

#1 van de 1 hotels in Aduard

Mooie ruime kamers en een bijzonder goed ontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De tv was erg donker en die konden we niet verder afstellen helaas. Maar dat was het verblijf niet minder om.

Mooie ruime kamers en een bijzonder goed ontbijt!

Aanrader voor mensen die in de buurt van Groningen een hotel zoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed hotel met prima prijs/kwaliteitsverhouding, prima uitvalsbasis voor trips in de buurt. Aduard is ook een mooi en historisch interessant dorp.

Korte aangenaam verblijf in een nette, grote kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco op de slaapkamer stond aan waardoor het een beetje koud was. En konden de temperatuur niet iets hoger zetten.

De kamer was groot en heel netjes! Ssavonds lekker in het resto gegeten aan een voordelige prijs!

Onze eerste kamer was niet goed ik moest te ver lopen, men...

de eerste kamer. GRoot verschil met de kamer beneden kamer 38 en kamer 12

Onze eerste kamer was niet goed ik moest te ver lopen, men weet dat ik zuurstof gebruik.De kamer was heel warm en had geen airco, wel een lawaaiige ventilator. De tweede dag een veel betere kamer, alles voor ons verhuisd. Dank daarvoor

Erg schoon mooie kamer perfect diner, super bediening en een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De dame bij ontvangt had iets vriendelijker kunnen zijn! Maar de dames van de bediening maakte dat meer dan goed! De dame s’morgens bij ontbijt was ook meer dan correct!

Erg schoon mooie kamer perfect diner, super bediening en een heerlijk ontbijt!!

Eerst heb ik via website geserveerd en het prijs.

weinig geduld.

Eerst heb ik via website geserveerd en het prijs. Weekend logie, voorbij dan betalen we te hoog. We hebben bewijzen, daar moeten ze veranderen van lage prijs. Dranken hebben we maar twee personen besteld, maar het staat groep zoals bier, alcohol. We hebben weer gezegd dat we dit geen alcohol hebben gedronken. Gevolg is alweer prijs veranderd. we hebben papier gevraagd om te uitprinten dan krijgen we betaalbon, daar willen we zien een nota. Ze moest andere computer uitprinten daar zijn we niet tevreden.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima eenpersoons kamer.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Helaas geen koffie/thee faciliteiten op deze kamer aanwezig. Geen waterkoker aanwezig.

Eenpersoons kamer, met een hoektafel als bureautje. Goede badkamer met ruime wastafel en spiegel over gehele wand. Het was warm weer, gelukkig een ventilator op de kamer. De kamer was aan de straatzijde, maar ik heb geen last gehad van het verkeer. Zelfs niet met het raam open. Goed bed!

niet nog een keer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg kleine badkamer, veel lawaai van aircoventilator op naastgelegen plat dak, warme kamer door ook warmte van plat dak naast de ramen van de kamer.

ontbijt was prima

Verder goed top ontbijt en schone kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco gingen er van uit zon mooi hotel dat alle kamers airco hadden niet dus heel klein en warm .terwijl collegas grote kamer en airco hadden .

Ontbijt was super .kamer erg klein en bloedheet geen arco

Aangenaam verblijf in een hotel met een zeer goed restaurant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De standaard kamer is klein, goed voor een stop-over, maar bij een langer verblijf te klein. Het terras verdient een opknapbeurt.

Zeer goed restaurant, met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Wel aardig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer onder het dak zonder airco. Toevallig net een hele warme dag dus eigenlijk niet prettig op de kamer. Ontbijt was niet overvloedig en werd niet meer bijgevuld.

Terras buiten.

Aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed, maar de organisatie ervan was rommelig. geen personeel aanwezig om aan te spreken. Hadden voor onze groep gevraagd een tafel te reserveren, maar dit was niet gebeurd.

Goede kamers, geluiddicht en met airco.

Het bubbelbad in de badkamer was een aangename verrassing.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bevind zich aan een drukke N weg, echter geluidsoverlast viel mee.

Het bubbelbad in de badkamer was een aangename verrassing. Dit wisten we niet bij het boeken.

Prima verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De waterdruk vonden wij erg laag dus douchestraal was te zacht wat ons betreft.

Fijne, grote kamer (deluxe). Goede bedden, lekker ontbijt en zeer goede koffie. Medewerker ontbijt gezellig en behulpzaam.

Grote moderne kamer met prachtig uitzicht over de weilanden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten in restaurant viel wat tegen.

Grote moderne kamer met prachtig uitzicht over de weilanden. Goed koffie- / thee apparaat op de kamer. Heerlijk gevarieerd & vers ontbijt. Aardig personeel

Matig.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Pal onder het raam van de kamer was een ventilator die gedurende de gehele nacht lawaai maakte. Hierover geklaagd bij de receptie waar men aangaf dat dit een bekend probleem was, maar geen andere kamer ter beschikking had. Aangegeven werd dat op enig moment het geluid zou stoppen. Dit gebeurde echter niet. Nachtrust daardoor beperkt!

Ontbijt en diner.

Ik ben er vaker geweest en kom zeker terug maar dan wel een groter toillet e.d.
    • Standaard Eenpersoonskamer

een meter meer ruimte in de toilet-badkamer (no.2) is zeer wenselijk/praktisch (plastisch gezegd: je kon er je kont niet keren). Het nieuwe computersysteem veroorzaakte lange wachttijden bij de balie en dan liepen de bedragen behoorlijk uiteen (bij de eindafrekening).

het ontbijt en het diner waren uitstekend

Heerlijk. Mooie ruime kamer, Heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ook mag de douchehanddoek wel een maat kleiner. Deze is wel heel erg groot voor een klein vrouwtje. En de deurdranger van de kamer staat ook ERG sterk afgesteld. Kon de deur bijna niet open krijgen hij viel met Veel te veel geweld in het slot. Is niet fijn voor de andere hotelgasten.

Kamers zijn prima. Aparte douche en toilet is perfect. Mssn doos tissues op de douche.

Lekker genieten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Echt niets op aan te merken.

De kamer was super. Het was de gewone doorsnee kamer, maar toch was alles er zoals het hoort: netjes, goeie matrassen, eigen wc, eigen inloopdouche, mogelijkheid om thee of koffie te zetten, tv. Het ontbijt is er overdadig en lekker. Het restaurant kan ik ook alleen maar aanbevelen. Het personeel is er vriendelijk. Ik kon zelfs inchecken buiten het aangegeven uur.

Boven verwachting!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hoge temperatuur in het restaurant tijdens het diner

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, brandschoon, ruim hotel in alle opzichten, heerlijke keuken voor zowel diner als ontbijt, van alle gemakken voorzien, plattelandsuitzichten, fijne sfeer

Best in Best western is terecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer en bed uitstekend. Ontbijt lekker uitgebreid en lekker. Vers gebakken brood, verse jus. Aardig personeel. Aanrader. Flexibel van aankomst. Wordt veel voor je gedaan. Vaker geweest, maar we komen er heel graag.

We hebben ons best vermaakt in een hotel met prima service
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douchevloer is na gebruik erg glas hebben wij ervaren om ongelukken te voorkomen zou daar aandacht aan besteed moeten worden

De kamer was ruim en prima voorzien met heerlijke bedden

Als jullie een overnachting zoeken en of een goeie...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Als jullie een overnachting zoeken en of een goeie eetmogelijkheid in Groningen, dan kan ik jullie van harte het Hotel-Restaurant Aduard (in Aduard) aanbevelen! Heel vriendelijk personeel, keurige kamers en een kok waar ze heel zuinig op moeten zijn. Wat was dat stoofpotje gisteravond heerlijk...

Het was goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We vonden dat de gangen en kamers naar schoonmaakmiddelen roken met dezelfde geur die je in verpleeghuizen tegenkomt; stond ons wat tegen.

Ontbijt was redelijk. Matig waren opbakbroodjes, moest om gekookt ei vragen, sinaasappelen om te persen waren op.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goede ruime kamer, lekker bed, grote badkamer.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Goede ruime kamer, lekker bed, grote badkamer. Voortreffelijke eten s'avonds en ook het ontbijt is reuze. Personeel is erg vriendelijk. ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Aduard ? heel hard voorbij rijden!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer 1 , een persoonskamer voelde als een bezemhok! Al bij het inchecken werden er excuses gemaakt over de grote van de kamer en het badhok. Bied deze dan niet aan. en als je deze dan aanbied, zorg dat alles werkt! badhok verlichting, leeslampje, schemerlamp ( zat geen lamp in ) werkte niet. Gemiste kans ook voor het personeel, "ik begrijp het" "sorry" zijn in deze geen antwoorden... Het lovende ontbijt buffet was letterlijk leeg geroofd om 08:30 ..

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Zeer goede ontvangst, vriendelijk personeel en goede uren...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Eenpersoonskamer met de helft van het bed onder een houten balk. Voor de venster staat een airco of koeling constant te draaien, waardoor het raam niet open kon, en dit ook goed hoorbaar bleef gedurende de nacht.

Zeer goede ontvangst, vriendelijk personeel en goede uren van het restaurant en de bar

Prima hotel voor overnachting nabij Groningen Zernike Campus
    • Standaard Eenpersoonskamer

Heerlijk bed, prima badkamer. Bijzonder vriendelijke personeel. Ontbijt was goed, met lekkere verse jus d'orange en goede koffie. Parkeren voor de deur.

Geweldig verblijf van alle gemak voorzien.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ontvangst met een gratis upgrade naar een comfort room :-) Ik had een eenpersoons-kamer geboekt. Buiten vrieskou, de kamer was heerlijk warm bij binnenkomst. Fijn zijn de automatisch openslaande deuren na de ingang. Je kunt prima doorlopen met veel bagage. Behalve de deur bij de ingang, dat is een dubbele klapdeur. Met veel bagage is die deur onhandig te openen. In de kamer zijn er gelukkig veel vrije stopcontacten, handig voor het opladen van de devices. Een prima bureau met een Bosch koffie apparaat, inclusief discs. Fijn is ook het openslaande raam, kiep- en draai, met insectenhor. Dus 's nachts kan het raam open. Heerlijk rustig, ook 's nachts, absuluut geen last van verkeerslawaai. (Kamer 3) Een aanrader is het weekmenu, heerlijk driegangen diner voor slechts 22. Op mijn verzoek is mijn dessert ook nog aangepast, top! Het ontbijt is echt goed, met vers gesneden fruit en vers geperst jus d' orange. Mooie decoratie, leuk foto-overzicht van de ontwikkeling van dit hotel in de gang. Ik kom zeker terug.

Prima sfeer in hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

1. Badkamer (douche gedeelte) moet echt beter worden schoongemaakt, voegschimmel kan gewoon worden gereinigd. Dit moet meer aandacht krijgen. 2. Veel herrie van doorgaand verkeer aan provinciale weg, beter isolatie van de kamers een optie?

Prima sfeer in hotel.

De hotelkamers werden zomaar opgewaardeerd. We hadden voor een kleine kamer betaald maar kregen nu een super de-luxe kamer. Daarnaast werken er erg vriendelijke zorgzame mensen.

prima hotel, goed ontbijt en rustige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Daar wij familie hebben in Niekerk komen wij regelmatig in dit hotel. Juist omdat het goede faciliteiten heeft, prima ontbijt en in een rustige omgeving gelegen is.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Echt een aanrader!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Niets, alles was prima. Daarom komen we er ook steeds terug

Heerlijk rustige kamers. Goede bedden. Schoon, modern sanitair. Rekening houden met wens van de gasten. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ik had een eenpersoonskamer besproken maar ik kreeg een...

Ik kan niets verzinnen.

Ik had een eenpersoonskamer besproken maar ik kreeg een tweepersoonskamer. Het zag er allemaal nieuw uit en zeer schoon. Het ontbijt was goed en het personeel top, zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Weekendje naar Groningen bracht in in Aduard. Prima hotel en uitstekend ontbijt.

Geen kritiekpunten.

Ruime kamer. Zeer vriendelijk personeel. Schoon. Koffie op de kamer. Uitstekend ontbijt. Ca. 10 minuten rijden naar het Centrum van Groningen. Mooie prijs voor uitstekende kamer.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het ontbijt is echt voortreffelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kleine kamer die we hadden geboekt had een badruimte die echt heel klein was. Maar ja; we hadden ook een grotere kamer kunnen boeken.

Het ontbijt is echt voortreffelijk. Helemaal niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Ontbijt was zonder meer goed en uitgebreid!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tweepersoonskamer was aan de krappe kant (hoofd stotten tegen het plafond bij het uit bed komen) en vooral de wc/doucheruimte was veels te klein! Dit zeker gezien de hoge prijs die we voor deze kamer hebben moeten betalen. NB: er waren andere gasten, die een grotere kamer hadden en per nacht minder hoefde te betalen?!

Ontbijt was zonder meer goed en uitgebreid! Personeel was vriendelijk.

Aangenaam, maar minder goed geslapen dan verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De dekbedden waren voor mij veel te warm. Ook matras viel wat tegen. Graag duidelijker maken welke kamers een terrasje hebben. In 2016 hier ook verbleven in een iets minder luxe kamer (maar ook met terrasje) en toen een betere nachtrust.

Ontbijt was super!!!! Ligging hotel t.o.v. Groningen erg goed. Vriendelijk personeel. Heel ruime kamer met terras (helaas stond de wind er recht op)

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Schone kamers en zeer prettige medewerkers.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kunststof douche annex toilet in de kamer. Veel te krap voor mij en voor mijn collega die wat langer is zelfs te laag. Hennie vd Most heeft een keer 100+ van die dingen gekocht als koopje in een van zijn parken. Dit zag er schoon maar wel goedkoop uit.

Schone kamers en zeer prettige medewerkers.

Leuke en nette kamers mooi uitzicht en geweldige mensen van het hotel

helemaal niks

Het was een prettig verblijf. wij hadden een feestje bij balk in zuidhorn wij vroegen hoe laat de bus naar zuidhorn ging, toen zeiden de eigernaars we brengen jullie wel even nou super echt een dikke pluim voor gastvrijheid. Leuke lieve mensen goed personeel en uitstekend eten.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Een prima prijs-kwaliteit verhouding. En praktisch voor de zakelijke gast.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De douceruimte is wel heel klein.

In veel opzichten een uitstekend ontbijt. Vooral de koffie, het brood en de verse sinaasappelsap. De kaas zou ik aanpassen (lokale producten).

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Heerlijk ontspannen nachtje weg met zn tweetjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijzen in het hotelrestaurant liggen best hoog. Weekmenu was mooi geprijsd maar als je dan uit de menukaart drie gangen kiest ben je ruim het dubbele kwijt.

Hele grote kamer, heerlijk gegeten in het restaurant. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk rustig verblijf met zeer vriendelijk en bekwaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt uitgebreid en lekker. Avondeten, menu a Euro 22,00, was uitstekend en voldoende. Bediening en sfeer prima. kamer met schuin dak, maar ruimte genoeg. WC / Douche / wastafel ruimte perfect opgedeeld.

Kleine maar nette en complete kamer.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Gebruikt scheermesje in de douche. Loszittende douchedeur. Toilet wel erg krap tegen de muur. Herrie van de drukke weg voor het hotel.

Kleine maar nette en complete kamer. Vriendelijk personeel.

Heerlijk hotel voor wie rust, ruimte en lekker eten zoekt.

Er viel niks tegen!

Prima ontbijt, heerlijk diner in het restaurant, prima prijs. Ruime kamers, koffiefaciliteiten aanwezig. Zeer rustig gelegen, kamers aan de achterzijde hebben geweldig uitzicht over eindeloze weilanden. Groningse landschap in optima forma! Hotel verhuurt fietsen (ook met trapondersteuning!).

Bijna perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Buiten al het goeds toch een klein minpuntje - helaas 2 keer vergeten om de kamer te "verschonen".

Het ontbijt was uitstekend. De kamer was erg goed met uitzicht op het land en 4 kunstkoeien. Het personeel krijgt van ons een dikke 9+.

Het ontbijt was heerlijk .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche en toilet waren heel erg klein. Niet handig voor ouderen die slecht ter been zijn.

Het ontbijt was heerlijk . De bedden waren ook prima. Je was snel in de stad Groningen ,parkeren bij Ikea en binnen 15 minuten lopen zat je in de binnenstad

Familie en kennissen bezoek.

Geen commentaar .

Volgende maal bij bezoek aan het noorden WEER naar Aduard Best Western. Drie jaar geleden ook al geweest maar het verschil tussen toen en nu m.b.t. slaapkamers is enorm! Toen mini badkamertjes, thans geweldige badkamers met gescheiden toilet! Resumerend PERFECT!

Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat iets tegenviel was de kwaliteit van het tv . Het beeld was wat stotend en niet scherp. Dat was echt het enige.

De persoon*lijke omgang in toch wel een groot perceel. Alsof je bij je familie op bezoek was. Zelfs de fietsen mochten in het pand.

een goede uitvalbasis om het platteland van Groningen en de stad Groningen te ontdekken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is een kleine cabine, niet goed te gebruiken met de deur dicht.

Een goed voorzien ontbijtbuffet. Goed bed. Het hotel heeft een restaurant, het eten wordt geserveerd met veel groente. Bovendien is er een ruim gesorteerd saladebuffet.

WAT EEN HOTEL!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WAT EEN HOTEL!!!! We werden uitermate vriendelijk onthaald door de receptiemedewerker. We mochten onze fietsen stallen in de hal van het hotel, zodat ze droog en goed bewaakt waren. De kamers waren perfect proper en voorzien van alle nodige comfort. Alles was aanwezig. Het waren ruime kamers. In het restaurant kon je lekker eten voor een meer dan schappelijke prijs. Het ontbijt was uitgebreid. Perfecte service!!!! Een echte aanrader.

Fijn hotel!

Eigenlijk niets.

Vriendelijke vlotte ontvangst, mooie ruime kamer (in het nieuwere gedeelte) met een regendouche, apart toilet en een Tassimo koffiezetter. Het restaurant is top!

wij waren hier in de stad om te werken, dus voor ons waren bed, douche en eten het belangrijkste
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het viel niet echt tegen, maar de douchecabines hadden wat ruimer mogen zijn.

De kamers waren goed, schoon en de bedden sliepen fantastisch. De douche-cabines waren aan de krappe kant, maar verder okee. Ontbijt en lunchpakket uitstekend. Er werd naar onze voorkeur gevraagd en er zat fruit, drinken en verse broodjes in.

Prima kamer in een fijn hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel bar leek wat onervaren, 1 dame bij het ontbijt kreeg de tafels niet snel genoeg afgeruimd en tegelijk het buffet bijgevuld. Beetje klungelig.

Kamer is ruim, toilet apart van badkamer! Heerlijke inloopdouche en terrasje voor de kamer met uitzicht over het landschap!

Het verblijf en de service van het hotel was prima evenals de ligging vlak bij de stad Groningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet aan de grote kant maar de badkamer was wel heel erg klein, bovendien viel het licht regelmatig weg.

Het avondeten was prima. Het ontbijt was goed maar de bediening er om heen was minder.

Aangenaam en prettig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het matras had beter gekund.

Het ontbijt was heerlijk. Verse producten en uitgebreide keuze. Een aanrader. De kamer was prima en netjes maar de matrassen van de bedden waren een beetje aan de zachte kant. Verder niks mis mee.

Fantastisch hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij reisden met onze hond, wat geen probleem was. Wij kregen een andere (betere!) kamer, zodat de hond makkelijk nog even naar buiten kon op begane grond. Heerlijk ontbijt!! Hele fijne kamer!!

Uitstekend no-nonsense hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen fitness ruimte of zwembad is. Zou ik wel verwachten in een hotel van dit formaat.

Mooi hotel met ruime comfortabele kamers. Zeer vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt.

Weids uitzicht vanuit een veel te krappe kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was vreselijk klein. Zittend op het toilet heb je de wasbak op/tegen je schouder. Hanteren van wc papier en weer aankleden is haast niet te doen: je stoot je ellebogen aan weerskanten, hoewel ik een lang mager persoon ben. Een dik iemand had wellicht niet in het "hokje" gepast.Je kunt je toiletspullen en handdoeken er niet kwijt. Ook de kamer was erg klein. Mijn partner kon heel moeilijk aan zijn kant het bed in- en uitkomen omdat het bed onder het schuine dak was. Het bed was overigens prima!

Het restaurant, goede kaart, lekker terras met uitzicht op weidelandschap.

Super vriendelijk personeel, echt vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op het terras lagen peuken op de grond terwijl er overal asbakken stonden

Super vriendelijk personeel, echt vriendelijk Bed was perfect voor mijn gevoelige rug; mestal rugpijn bij het opstaan bij een 'vreemd' bed en nu totaal niet

Mooi hotel rustig lang de weh gekegen, met goed restaurant, voor een betaalbare prijs.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer ruime36 m2 nette superior kamer, rustig achter 't hotel in 't nieuwe gedeelte gelegen. Parkeren voor de deur. Uitgebreid ontbijt, heel veel soorten brood, vers fruit. Net restaurant met goede burgerlijke keuken.

Heerlijke hotel met een simpel ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was erg matig, we verblijven vaak in duitse hotels en als we het daar mee vergelijken was dit echt een matig ontbijt. Helaas ook geen cappuccino of koffie verkeerd bij het ontbijt, erg jammer!

de kamer was ongelooflijk ruim, heel schoon en de bedden voortreffelijk!

Uitstekend hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Als ik dan toch iets moet zeggen: Het terras was wat klein en misschien moeten er horren voor de ramen/deuren. De weilanden zorgen voor vliegen in de kamer :)

Een goede prijs-kwaliteit verhouding, de luxe kamer was prima en met een mooi landelijk uitzicht over de weilanden Het diner, weekmenu was van uitzonderlijke kwaliteit en voor een zeer redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima kwaliteit prijsverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sommige kamers erg Basic maar de laatste keer had ik kamer 38 die mij prima beviel. Aangezien ik twee keer per maand hier overnacht hoop ik deze de volgende keer ook weer te kunnen boeken

Prima kwaliteit prijsverhouding. Goed restaurant met veel producten van af de eigen boerderij.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima hotel met ook veel rustige kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een goedkope kamer boeken betekent dat je ergens op moet inleveren. Bij deze kamer stond een koelmotor van de koeling van de keuken vlak onder mijn raam. Architectonisch begrijp ik dat niet omdat overnachten de kern van een hotel is. Maar als het anders had gekund was het vast wel gedaan. Ik zie dit bij veel meer hotels. De prijs van de kamer was er ook naar dus in die zin geen klacht. Met het raam dicht ging het prima.

Prima faciliteit vlak bij Groningen. Goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen en heerlijke knapperige croisants.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Een aanrader wanneer men een stedentrip naar Groningen wil maken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Heel aangenaam verblijf in een rustige omgeving. Ruime kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt en ook in het restaurant lekker eten tegen erg prettige prijzen.

Zeer vriendelijke, meedenkende medewerkers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijke, meedenkende medewerkers. Schone kamers met perfecte bedden. Het hotel is centraal gelegen op korte rijafstand van de stad Groningen. Ruim voldoende, gratis parkeerruimte. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prima (gratis) WIFI.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Grote prima moderne kamer met airco
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enig minpunt vonden we de drukke weg langs het hotel waar we vanuit onze kamer zij-zicht op hadden. Met het raam dicht heb je er totaal geen last van, maar (slapen met) een open raam was niet te doen. Voor frisse lucht moet dan de airco aan.

Zeer grote modern ingerichte kamer (55, op eerste verdieping) met aparte badkamer en toilet. Goede wifi. Prima bed; dubbele boxspring met twee dekbedden. Ruim gesorteerd ontbijt buffet, waar je al om 05.00 terecht zou kunnen. Goed restaurant, het weekmenu van € 22,- is echt een aanrader. Locatie is handig, iets meer dan 5 minuten van Groningen. Voldoende parkeerruimte.

Prima overnachting voor familiebezoek of uitvalsbasis voor het Groningse platteland
    • Standaard Eenpersoonskamer

kamer aan voorkant gebouw bij de weg.

Ik had een 1persoonkamer aan de voorkant van het gebouw. Voor een noodzakelijke overnachting prima, wil je meer relaxed dan zou ik een kamer aan de achterkant van het gebouw kiezen.

vriendelijk personeel en heerlijk gegeten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden.. maar ja het is nooit als thuis

Diner was heeeeeeerlijk , ontbijd eenvoudig maar goed verse producten uit de streek geld zeker voor het diner echt geweldig, heerlijke koffie, verschillende soorten bier, heerlijke locatie zeker voor de fiets liefhebbers.

Heerlijk verblijf in Aduard!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helemaal niets. Geldige overnachting gehad.

Geweldige kamers ( we hadden 24 en 25) heerlijk ruim met mooi uitzicht over het groningerland en een hele mooie moderne douche en hele goede bedden. Ontbijt was uitgebreid en voor een medereiziger met speciale wensen ivm een dieet werd apart brood geregeld

Het verblijf was goed en voor een eventuele herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er wat kleine mankementen waren in mijn kamer

Het ontbijt was goed en de kamers waren compleet. Voor mij was het belangrijk dat ik overal dichtbij zat voor mijn afspraken.

het uitzicht, zeker vanuit de aan de achterzijde gelegen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ingewikkeld douchesysteem (warm/koud gezoek), geen vloerverwarming en badkamer en wc die dan ook ijskoud waren. Ontbreken klassieke cv radiatoren.

het uitzicht, zeker vanuit de aan de achterzijde gelegen grote kamer, war prachtig en weids

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Geen top hotel, aardig personeel met prima bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht op dak met snachts draaiende ventilator, enorme herrie, gang en entree oubollig, ligging aan doorgaande weg. Alles is beetje gemoderniseerd maar t is t allemaal net niet.

Mooie gerenoveerde en douche en fijne bedden

Fijne bedden en prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onderweg naar een festival en om niet van het festival weg te hoeven konden we al om 12 uur inchecken. Prima bedden we hebben uitstekend geslapen , en na een uitgebreid ontbijt zijn we weer naar huis gereden.