Beoordelingen over Hotel Villa Breeburg 3-sterren

Breelaan 22, 1861 GE Bergen, Nederland

#25 van de 30 hotels in Bergen

Voor herhaling vatbaar!

Het ontbijt was super. De service was prima. Het slot van de kamer dat niet goed werkte, werd meteen vervangen, zo ook de matras waar mijn dochter op sliep.

verblijf was ok, maar niet meer dan dat.
    • Kleine Basic Kamer

De kamers aan de achter/zij-kant zijn nieuw en netjes, maar qua inrichting meer slaapkamers dan hotelkamer. En heel erg gehorig. Wanneer je in de badkamer bent kun je via de ventilatie de gesprekken van de buren volgen.

Ontbijt was prima verzorgd!

Leuk voor een kort verblijf.
    • Kleine Basic Kamer

De hygiëne: kamer was stoffig, er lagen haren op hoofdkussen en dekbed en de trap had al lang geen stofzuiger meer gezien.

Centrale ligging bij het centrum.

Voor 1 nacht okee
    • Familiekamer met Bad

Dat we buiten om een trap op moesten Staat niet in de beschrijving en ook verder niet aangegeven Trap was gevaarlijk

Dat het midden in het centrum lag

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

teleurgesteld

Krappe kamer (hoewel ik naar hun zeggen een upgrade naar een 'ruimere' kamer had gekregen), die niet zo goed is ingericht. Ook allemaal al wat versleten. Geen erg leuk interieur. Badkamer stond na het douchen volledig onder water. Ontbijt pas vanaf 8.15u, ik vind dit toch wel erg laat.

Een nacht geweest maar prima geslapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

Het bad liep leeg omdat de stop niet goed afdichte. Verder was het prima.

Het ontbijt was heerlijk! En de bedden lagen ook prima! We hebben heerlijk geslapen.

Leuk hotel, mooie moderne kmrs qua inrichting, maar onze kamer en badkamer waren erg klein.

Ligging vd kamer en de te kleine badkamer

Ontbijt was prima, alles vers en voldoende keus. Alleen kleine kamer met een erg kleine badkamer. We konden amper tussen de wastafel en de muur doorlopen om bij de douche te komen. Kamer lag op de begane grond aan de,zijkant vh hotel en had behalve de toegangsdeur geen daglicht want geen ramen!!Gaat om kmrnr 109

Gezellig hotel op een mooie locatie in het centrum van Bergen
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Dunne kussens, geen föhn op de kamer en de kamer (103) is niet erg compact ingericht. Ook het parkeren kan lastig zijn, maar op loopafstand bevind zich een grote parkeerplaats. (€ 7,50 per dag)

Gezellig hotel op een uitstekende locatie midden in het centrum van Bergen. Zeer vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt.

Leuke , gezellige korte vakantie.

Alles was prima, geen minpunten.

Leuk hotel, prima ontvangst, dichtbij winkelcentrum, mooie kamer, heerlijke regendouche. Kortom een prima hotel. Ook mogelijkheden in de omgeving voor een fijne wandeling of fietstocht. En niet te vergeten de vele restaurants. Leuk stadje ..Bergen !!!

Ondanks de kou hebben we er iets van gemaakt, we hebben de warmte buiten de deur gezocht!

Onze kamer, die was te koud. De kachel deed het niet of niet goed. We hadden het de eerste dag al gemeld, toen deed hij het even, daarna weer niet. Jammer van ons weekend!

Het ontbijt was heerlijk, onze kamer was koud en dan met die vrieskou!

goede prijs kwaliteit verhouding, maar de hygiëne op de kamer kon beter. Prima voor enkele dagen
    • Familiekamer met Bad

Familie kamers waren klein en er was geen enkele plek om met het gezin te zitten anders dan op het bed. Kamer was matig schoon. Het toilet liep door dus je werd constant wakker van een kraan die liep. de douchekop zat zo los dat je er niet onder kon douchen. Dit hebben ze wel meteen proberen te maken, maar na een keer douchen was het probleem weer terug.

Het ontbijt was prima, alles heerlijk vers en meer dan voldoende keuze.

De ligging is goed,tussen duin en het centrum in.
    • Familiekamer met Bad

De bedden waren echt slecht, doorgezakt naar een kant. We hadden de volgende dag echt last van onze rug. Het centrum viel ook tegen

De ligging is goed,tussen duin en het centrum in. De duinen zijn erg mooi

Romantisch overnachten in Bergen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

Het enige nadeel was het gehorigheid. We konden letterlijk verstaan wat mensen op de Hal en in de kamer naast ons zeiden.

Luxe ontbijt, spa-bad, lekker bed met bedekt met rozenblaadjes en zeer vriendelijk personeel. Doordat het hotel net aan de rand van het winkelcentrum zit loop je gemakkelijk naar alle winkels toe.

Ontbijt was prima, locatie dicht bij zee en gezellig dorp.
    • Familiekamer met Bad

De familiekamers in het bijgebouw zijn erg gehorig qua buren maar ook qua nachtlawaai. De kussens kunnen vervangen worden.

Ontbijt was prima, locatie dicht bij zee en gezellig dorp. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Redelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

De kamer was erg koud bij aankomst. Verwarming verwarmde de kamer niet snel genoeg. Vloer steenkoud s’ochtends. Pantoffels aan te bevelen

Ontbijt was goed, ruime keuze Vriendelijk personeel

Een spiegel aan de binnenkant van de kast zou geen...

Een spiegel aan de binnenkant van de kast zou geen overbodige luxe zijn bij het aan kleden. Ontbijt was ruim voldoende. de kamers lijken op de foto een stuk groter dan in werkelijkheid. Maar zijn wel schoon en goed, ons verblijf is voor herhaling vatbaar.

Lekker ontbijt, er was genoeg te kiezen.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Het was niet lekker warm op de kamer. Het kon ook niet warmer want de thermostaatknop stond voluit. We kregen één dunne badhanddoek voor 's avonds en 's morgens. Naast gelegen restaurant kreeg je korting. Ze kunnen daar beter een ander restaurant voor kiezen.

Lekker ontbijt, er was genoeg te kiezen. Hotel mooi in centrum gelegen.

Basic hotel, prima locatie midden in Bergen en uitstekend ontbijt
    • Familiekamer met Bad

Familiekamer (111) erg basic maar wel passend bij lage prijs. Toegang naar kamer was buitenom via een steile, en nu bij regen gladde, trap. Zeker als je de kamer gebruikt met kleine kinderen is de trap een aandachtspunt.

Prima ontbijt.

Goede uitvalsbasis voor een weekendje weg!

Erg kleine toilet/doucheruimte. Het toilet is krap tgv de grote wastafel waardoor je schuin op het toilet moet zitten. De afvoer van de douche is niet goed; het water loopt het toiletgedeelte in. Daarom vind ik de prijs van de kamer iets te hoog.

Prettige kamer Gezellige ruimte om te ontbijten. Goed uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

prima verblijf in gezellig Bergen-Binnen

De matrassen waren niet al te best, is enige minpuntje overigens

Perfecte ligging, parkeerkaart kopen en vlakbij voor weinig geld hele dag parkeren kan bij hotel Vriendelijke mensen, uitstekend ontbijt, prima kamer

Locatie in het centrum.
    • Kleine Basic Kamer

De badkamer was in de "kleine kamer" lastig te betreden omdat deur tegen het bed aankomt.

Locatie in het centrum. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

aangename lokatie qua sfeer, doch niet echt geschikt voor zakelijke reizigers gezien de 'no show'
    • Kleine Basic Kamer

had 3 dagen gereserveerd onder de annuleringsvoorwaarde 'no show' geen geld terug. Echter na 2 nachten moest ik wegens zakenreis vertrekken. Schandalig dat ze me de 3e nacht hebben laten betalen, terwijl ik al direct na de 1e nacht dit had gemeld. Dit is zeer ongebruikelijk, ook onder 'no show' voorwaarden. Op deze manier worden zakelijke reizigers weggejaagd......kom hier nooit weer!

locatie

Het ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

De kamer was vrij klein en door de schuine kant boven het hoofdeinde van het bed kon je ook niet lekker op je bed zitten. Douchen in bad vonden wij echt een minpunt.

Het ontbijt was prima.

Familie Kamer onvoldoende, ontbijt prima.
    • Familiekamer met Bad

Familie kamer gedateerd. Bubbelbad kapot , komt nu schimmel uit de luchtgaten 😡😡😡. Gat in buitendeur. Wandje met buren heel dun. Geen vrije stopcontacten. Oja achter het bed, maar schakelmateriaal hangt op half zeven.

Ontbijt lekker en compleet. Mooie gezellige ruimte.

Het ontbijt was goed.
    • Familiekamer met Bad

Douchen in bad vind ik niet prettig! Het bad was glad! Er was geen mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer.

Het ontbijt was goed. Kamer netjes.

Het ontbijt was prima en personeel deed echt hun best om...
    • Familiekamer met Bad

De kamer was erg klein voor een gezin van 4 + hond. Was daardoor een benauwd nachtje. De kamers 110 en 111 zijn alleen te bereiken via een soort brandtrap. Deze trap is prima te doen voor mensen, maar niet voor (grote) honden.

Het ontbijt was prima en personeel deed echt hun best om iedereen tevreden te houden.

Het dorp is heerlijk, maar het hotel was het geld niet waard.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

De kamer was klein in verhouding tot de prijs. Er waren geen koffie en thee voorzieningen. En douchen in bad kon alleen als je onder de 1.80 m bent. De tv stoorde. Geen stopcontact en licht aan 1 kant vh bed.

Het ontbijt en de ligging waren goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Helemaal goed !
    • Familiekamer met Bad

Vanuit brandtrap naar kamer op bovenverdieping. met nat weer stap je met vieze schoenen je kamer in. Afzuigsysteem in badkamer maakt erg veel lawaai.

Prima ontbijt en aardige bediening. Fijn dat we fietsen konden huren.

Fijn weekend gehad in prettig, betaalbaar hotel op één van de mooiste plaatsen van Nederland
    • Kleine Basic Kamer

Beetje gedoe met parkeren, in hoogseizoen zal het met een parkeerkaart best moeilijk zijn een plaats te vinden.

Gezellig familiehotel, zeer vriendelijk personeel en prima ontbijt!

Na aanvankelijk veel stress over kamer , uiteindelijk fijne dagen gehad

Hadden eerst een kamer gekregen die echt afschuwelijk was. Amper daglicht, totaal geen uitzicht ( ijzeren trap, schutting) barst in wastafel, rafelige vitrage dat op de grond hing, 100x niks. Maar na geklaagd te hebben kregen we echt een superkamer dus is het uiteindelijk goed gekomen 😀

Goed ontbijt , vriendelijk personeel

Het ontbijt was prima
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Het bad leek schoon maar je moest niet bij een gevuld bad de knop van de stream aan zetten want dan kwam er viezigheid uit. De spinnenwebben boven het bed. De doorgezakte matras.

Het ontbijt was prima

Heerlijke locatie met fijn ontbijt.
    • Kleine Basic Kamer

Donkere muffe kamer,maar na goed ventileren wel te doen.en voor hoogseizoen bar vroeg dicht s'avonds,voor hotelgasten.terras had wat beter bijgehouden kunnen worden (bleef vaak glazen op de tafels staan,uitgedroogde plantjes op tafel en op terras,dat is jammer,brengt net iets meer gezelligheid als dit voor elkaar is.

Mooie locatie,goed ontbijt,schoon.

Fantastische lokatie, prima ontbijt. Erg kleine kamers
    • Familiekamer met Bad

De kamers waren wel heel erg klein. Er was bijvoorbeeld geen stoel of tafel. Alleen een bed, een stapelbed en een badkamer

De locatie. Het ligt heel centraal

Zie hierboven.
    • Familiekamer met Bad

DE badkamer.. en familiekamer.. oud... zeer gedateerd.. is toe aan een opknapbeurt.

Het ontbijt was goed. Maar de kamer ... we hadden een familiekamer, klein.... de badkamer was gevaarlijk.... douche in het bad... geen antislipmatten, geen beugels, geen badmat... Wel gevraagd, maar niet gekregen.

Verder prima. Dichtbij Bergen aan Zee. Prachtige omgeving. Bergen is een gezellige plaats. Mooi gro

Kamer was donker en alles voelde klam aan. Beddengoed was klam. In badkamer was weinig ruimte om iets neer te zetten of op te hangen. Waterkoker had een kort snoer waardoor moeilijk ergens te gebruiken ivm weinig stopcontacten op goede hoogte.Op het eerste gezicht schoon, maar achter toilet en kastjes was het vies.

Ontbijt was prima!! Lekker dicht bij de winkels en eetgelegenheden.

Jammer van de douche en kussens
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

Badkamer het rubber vd douche in het bad was ronduit vies. Dit is niet nodig vervang het rubber . Was vies schimmel en zwart. De hoofdkussens waren ook slecht

Ontbijt was goed

Sfeervol hotel in Bergen, een mooi dorpje met gezellige restaurants en café's.

We checkten in de namiddag in en naast onze kamerdeur lag er een grote berg wasgoed. De kamer zelf was wel schoongemaakt. De schoonmaaksters zagen ons wel maar lieten de berg liggen. Een half uur later, nadat we een boodschap hadden gedaan lag de berg er nog. Er werd wel sorry gezegd maar het werd pas veel later weggehaald

Een sfeervol hotel, goed ontbijt, kamer was goed. Op mijn vraag vooraf bij de boeking of er een kamer met koelkast was had ik geen antwoord ontvangen, maar bij het inchecken gaf de dame aan dat ze een koelkastje zou plaatsen en dat gebeurde snel na aankomst. Wij hadden onze fietsen mee en mochten die in de afgesloten stalling zetten. Naar Bergen aan Zee is het 5 km fietsen, een mooie route, ideaal!

Voldoende maar niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt was matig. Koffie veel te sterk en werd te laat eea bijgevuld. Sfeer in hotel viel tegen. Geen vriendelijke mensen. Er werd niks gevraagd of gezegd. Zelfs met uitchecken geen vraag hoe we het verblijf gevonden hadden.

De kamer op zich was prima.

Leuk hotel nabij centrum.
    • Kleine Basic Kamer

Muffe lucht in de kamer. De koffie bij ontbijt. Niet meer van deze tijd. Schaf een goed apparaat aan met meerdere mogelijkheden. Kleine moeite....grote verbetering. Wel gehorig.

De ligging van het hotel. In het centrum. Lift (geen gebruik van gemaakt) maar wel fijn. Fietsenstalling overdekt. Vriendelijk personeel.

Overnachting Bergen
    • Kleine Basic Kamer

Genoten van een prima verblijf waarbij een extra late check-in keurig werd geregeld door het klaarleggen van de sleutel. Ontbijt is heerlijk, ruim assortiment!

Niet voor herhaling.
    • Kleine Basic Kamer

De kamer was erg klein en onpraktisch. Zeker in verhouding tot de prijs (€104,- p/nacht) !

Het ontbijt was heel goed, de ontbijtruimte te klein voor het aantal gasten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

plezierige hotelvilla
    • Familiekamer met Bad

Onder de bedden vegen en zuigen. Gehorig, dunne muurtjes.

De kamer was voldoende voor een gezin met 2 kleine kinderen. Badkamer was ruim en schoon Ontbijt was erg uitgebreid en zat bij de prijs in.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Door omstandigheden zijn we maar 1 nacht gebleven. De kamer nodigde niet uit om langer te blijven.

De ligging van de kamer viel erg tegen. Via een smalle gang naast het gebouw ging je naar de kamer. De kamer lag op het einde van die smalle gang in een hoekje. De kamer was op zich goed, maar erg donker omdat er bijna geen lichtinval was. En ook geen uitzicht. De prijs van de kamer was voor 3 nachten 290,--, bijna 100,-- per nacht. Dat vind ik duur voor die kamer.

Het ontbijt was prima. De ligging van het hotel was prima. Het personeel was vriendelijk.

plaats oke maar geen Breeburg meer voor ons....
    • Kleine Basic Kamer

wij hadden een kamer welke meer omschreven kan worden als een "kerker". wij wisten dat we een kleine kamer geboekt hadden maar verblijven in een kleine kamer welke geen daglicht toelaat, waar een vochtvreter staat (die niet werkt) omdat het ontzettend vochtig is en dus muf "stinkt"en waar de bedden beter omschreven kunnen worden als hangmatten...om op toilet te kunnen plaatsnemen dient men overdwars op de toiletpot plaats te nemen anders is het knieën stoten, douchekop blijft niet in stand hangen en dat voor ruim €100,= p/n vindt ik toch redelijk aan de hoge kant.....

vriendelijk personeel, ontbijt was standaard maar oke

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goede prijs kwaliteit,lekker ontbijt

Restauratie al na 2200 dicht en op kamer ook geen zitje.. hebben nu met zn allen op bed een wijntje gedaan.. En was erg warm doordat verwarming op badkamer niet uitging, wat we niet gelijk konden melden omdat receptie ook na 2200 dicht was..

Goede prijs kwaliteit,lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

ontbijt was goed.
    • Kleine Basic Kamer

Kamers waren klein ( maar dat was bekend), weinig luxe. Hotel mag wel wat opgeknapt worden, zeker de kamers

ontbijt was goed. Het grootste pluspunt aan het hotel was de vriendelijkheid van het personeel. Goede ligging

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Voor één overnachtig was dit best ok. We hadden het hotel geboekt voor onze doortocht naar Texel
    • Kleine Basic Kamer

het pand is niet voldoende geïsoleerd waardoor je veel last hebt van geluiden. Zoals andere vakantiegasten die thuis komen het doorspoelen van het toilet enz...

het ontbijt was goed, het personeel zeer vriendelijk

Hartstikke goed bevallen
    • Kleine Basic Kamer

Kamer wat aan de kleine kant.dat wisten we van te voren Maar dat is geen probleem voor n paar dagen

Ontbijt was perfect!!!schoonmaken iedere dag heel goed gedaan!!! Vriendelijk personeel

Het ontbijt was heerlijk!

de kamergrootte en hoeveelheid stoelen om te zitten was te weinig balkon/entree en vloer waren vies en armoedig -maak het schoon zet er bloemen neer/geef een lik verf enz veel te weinig stopcontacten! en geen bedlampje!! Raam ook erg inbraakgevoelig- gebruik aparte raamopeners!

Het ontbijt was heerlijk! De bedden en sanitair was ok! en vriendelijk personeel!

Heerlijk dagje uit de suite met spa ( ligbad met sproeiers). Parkeren kan niet voor de deur
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

Dit hotel kan hier en daar wel een verfje gebruiken.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt, lekker buiten op het terras gegeten :). Leuke gezellige omgeving, bars/restaurants en gezellige terrasjes.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Goede ligging, behulpzame en aardige receptioniste
    • Kleine Basic Kamer

Jammer dat het betaald parkeren is. Parkeervergunning voor € 7,50 per dag maar er is een parkeergarage pas geopend en daar kun je voor € 5,= per dag staan. Dit was ons jammer genoeg niet medegedeeld.

Het terras aan de voorzijde super. De kamer op zich was sober maar voldeed. De kamers worden binnenkort verbouwd. Ligging top. Ontbijt goed geregeld, gezellige ontbijtkamer.

Mij als een welkome gast gevoeld.

Vrij veel veel overlast van straatgeluid tot in de late uurtjes. Verder een te zacht matras op het bed.

De uitstraling van het pand en de bejegening van het personeel.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Slechte ontvangst, maar prima kamer.

Bij aankomst hing er een briefje op de deur dat we ons bij een ander hotel moesten melden. Daar wisten ze van niks. Het duurde lang voordat er contact was gelegd en er sleutels in de brievenbus waren gevonden. Vervolgens wist niemand waar onze kamer was, en liepen we een paar rondjes (met twee vermoeide kinderen) in en om het hotel. Uiteindelijk bleek in een pikdonkere steeg een deur te zitten. Daarachter zat een prima familiekamer. We bleven maar één nacht, dus dat het uitzicht alleen die steeg was, was voor ons geen probleem.

Prima familiekamer, goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Goede plek, slechte bedden.
    • Kleine Basic Kamer

De bedden waren zo zacht dat we moeite hadden om er in en uit te komen, en zelfs om ons om te draaien. Vrijen werd helemaal lastig. We hebben er allebei pijn in de rug aan overgehouden. De douche was alleen bereikbaar via een bad met hoge rand. Dit is niet te doen voor oudere mensen. De kamer was moeilijk fris te krijgen ook al konden de ramen open. Het bleef lange tijd te warm.

Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. Een echt Hollands ontbijt met alles er op en er aan, en een lichte Engelse touch in de vorm van scrambled eggs, bacon en muffins.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Ontbijt was prima, goed gevarieerd

Douche wat aan de kleine kant met schuine deur. Bedden hadden wat harder mogen zijn

Ontbijt was prima, goed gevarieerd Lift is een pre. Locatie was erg mooi.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

het boeken van de kamer via booking gaf wat verwarring, we moesten later omboeken naar een familie kamer. dacht dat dit , met bubbelbad zou zijn. maar dat was niet zo.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Fijne plek in mooie omgeving
    • Kleine Basic Kamer

Douche wat klein straaltje, grote douchekop paste niet goed in het hokje waardoor geen gordijn opgehangen kon worden.

Kamer upgrade omdat die vrij was! Ontbijt was echt lekker, Bergen is leuk plaatsje in prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

doel was overnachten in Bergen, dat was oké.

gehorige kamer, er liepen zilvervisjes door de kamer, de verwarming deed het onregelmatig, eenmaal koude douche gehad, de vloer was groezelig, slechte wifiontvangst.

Personeel was vriendelijk, ontbijt was oké,broodjes goed, eieren te hard (groen!)

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Hier kom ik graag terug.
    • Kleine Basic Kamer

Meer samen iets doen op oudejaarsavond met de andere gasten.

Ontbijtje was zo lekker..en de oudejaarsavond in hotel1900 was meer dan goed...vooral het buffet.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

In de kamer was het wat behelpen, maar we hebben toch een goede tijd gehad in dit hotel.
    • Kleine Basic Kamer

Een hoofdkussen was zo dik dat je er niet op kon liggen. Het plankje waar de waterkoker op staat hangt los. Bovendien moet je kopjes en thee bij de balie ophalen. Zo ook de Föhn. Dit ivm het grote aantal diefstallen zegt men. De douche was prima, maar de voegen zijn zwart op de vloer. De kapstokhaken hangen los aan de badkamerdeur. Deur is er blijkbaar niet geschikt voor. Het tafeltje was een vierkante blok, veel te klein en te laag. Kamer 108 is erg klein. Van de ontbijtbordjes, vooral de "spaanse", waren bijna overal stukjes af.

Het personeel was uiterst vriendelijk. Het ontbijt was meer dan voldoende, jammer dat de koffie niet zo lekker was bij het ontbijt. De overgordijnen houden het ligt goed tegen en dat was erg fijn. Elke dag schone handdoeken. Top. .

• Beoordeeld op: 29 december 2016

we hebben genoten van de ontspannen sfeer en de gezellige inrichting
    • Kleine Basic Kamer

doorgezakte bedden en te dun dekbed voorde tijd van het jaar er was nog 1 reserve beschikbaar

de vriendelijke ontvangst en gastvrijheid we voelden ons er meteen thuis

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Hygiene. Bij aankomst kregen we n kamer aan de achterkant van t hotel. Die was muf, stinkend naar riolering, afvalbakje niet geleegd, herfstbladeren in kamer, bedden allemaal verschillend slordig opgemaakt en vieze vloer. Er lag zelfs n haar in het bed. Kortom, hier wilden we niet slapen- kamer was 150 euro! Dit verteld tegen de dienstdoende medewerker. Hij kwam kijken en was t met ons eens. Hij wilde ter comprnsatie ontbijtje aanbieden, maar stond positief tegenover n kamerwissel. Gelukkig was er nog een andere kamer beschikbaar die heel prima en schoon was. Al met al hele slechte indruk- maar wel blij met de oplossing die we zelf aandroegen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Super gastvrij hotel!

Wel een beetje gedateerd, maar hoort ook bij het karakter van het huis, maar mag nog steeds wel een faceliftje hebben. Maar goed, dat maakte het personeel dubbel en dwars goed!

Het personeel deed er alles aan om het naar ons zin te maken, we waren niet tevreden met de kamer en kregen meteen andere opties aangeboden. Ook de kinderen wisten ze te verrassen met lekkere warme appeltaart en appelsap. Echt top!!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Prijs-kwaliteit slecht.

Enorme riool lucht uit de badkamer! Hele nacht stankoverlast. Zwarte aanslag uit gaten bubbelbad. Geen 'welkoms' koffie/thee oid.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

• Kleine Basic Kamer

Een erg oude kamer. Kozijnen kapot, het was er vies en muf. De badkamer zat vol met schimmel en roest. Voor dit soort kamers hoort uberhaupt geen geld meer te worden gevraagd, of het nu goedkoop is of niet. Echt heel heel slecht. Bij aankomst was de kamer niet eens schoon gemaakt van de vorige gast.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

heeeeeerlijk

de hond mag niet overal los lopen

Wij hebben genoten van het hotel en van Bergen, het is er verschrikkelijk mooi. Het hotel deelt de receptie met andere hotels maar hier heb je geen last van. Wij hadden een mooie rustige kamer aan de achterzijde op de begane grond.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Locatie mooi, ontbijt goed, personeel heel vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

Bad op de kamer was lastig om in te komen doordat er een schuin dak in de badkamer was en een glaswand. In de week dat wij er waren was het zeer warm, op de kamer was het nog warmer (geen airco). Dit was op de 2e verdieping

Locatie mooi, ontbijt goed, personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 september 2016

een terleurstelling
    • Kleine Basic Kamer

wij moesten buitenom met een brandtrap naar een dakopbouw wat een kamer voor moest stellen buiten 30 graden en binnen 40 graden niet te doen en als je de gordijnen opendeed had je geen privacy ivm doorloop

het ontbijt was voldoende het personeel was bereidwillig genoeg maar niet verantwoordelijk

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Ik zou het niet aanraden
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

De kamers ik kan dit geenluxe kamers noemen. Veel te zachte bedden uitzicht op een muur ipv balkon outbollig Ontbijtzaal veel te klijn wachten op een plek Onbijt was armzallig

Lokatie hotel is op een moole plek in bergen

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Ranzig hotel
    • Kleine Basic Kamer

Vieze muffe kleine kamer, schimmel op wanden van de badkamer. Zwarte haren onder de wastafel en in de douche. Onvoldoende ventilatie en alle kleding voelde na een dag vochtig aan. Na 1 dag verblijf al vertrokken, helaas voor 2 dagen geboekt, maar dit was te erg om nog een dag of nacht door te moeten brengen. Schandalig gewoon voor dit soort kamers zoveel geld te rekenen. Ronduit slechter dan slecht.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

BERGEN blijft een heerlijke plek.
    • Kleine Basic Kamer

Een beetje jammer dat we niet in het hotel een kamer hadden ,maar achter....wel een eigen entree daardoor!

BERGEN blijft een heerlijke plek...Villa Breeburg ook!Heerlijk ontbijt...zeer gastvrij!!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Heel aangename verblyf.
    • Kleine Basic Kamer

Die kamer was heel warm en bedompig. Een waaier sou kunnen help.

Ontbyt was heerlik. Personeel was behulpsaam.Ligging lekker sentraal. Parkeerreelings werk heel goed.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

wij hebben ons verder goed vermaakt.

Kamer wordt te duur verkocht , is als 2 persoons kamer te klein en de zeer kleine badkamer had een lekkende kraan.Storende tv en een ondeugelijk slot. We misten parasols op het terras dus voor een plek in de schaduuw naar de buren.

Goed ontbijt , goede ligging

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ontbijt was prima, basic maar met liefde verzorgd.
    • Kleine Basic Kamer

De kamer was muf en de doucheruimte oud. De prijs/kwaliteitverhouding was niet ok.

Ontbijt was prima, basic maar met liefde verzorgd. Locatie in het dorp is uitstekend.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed hotel op een mooie locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Spabad

Eigenlijk niets behalve dan misschien dat plafonds in kamer (badkamer) zo laag waren (of wij zo lang) dat ik het gevoel had constant te moeten bukken.

Geweldige locatie in het centrum van Bergen. Luxe kamer, goed ontbijt, leuk buitenterras en vriendelijke ontvangst.