Beoordelingen over Hotel Restaurant De Witte Berken 3-sterren

Oostravenweg 8, 8162 PJ Epe, Nederland

#5 van de 10 hotels in Epe

we hebben het erg naar ons zin gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bed was erg zacht, pijn in mijn rug s'morgens jammer dat er geen raam open kan bij themperaturen boven de 25 graden. een openzet haak zou al geweldig zijn.

afgesloten fiets schuur geweldig. een 10 + voor de kok

Het is een zeer rustig hotel, het eten is goed verzorgd en...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het is een zeer rustig hotel, het eten is goed verzorgd en lekker, het zijn vriendelijke mensen, de kamers zijn ruim en zeer proper, dus wij komen er zeer graag f

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamer is wat kaal en had het wel lekker gevonden met een balkon of zoals ik aangevraagd had begane grond.

Het ontbijt, avondeten was uitstekend en een aanbeveling waard

Aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Echt tegen viel het niet, maar de badkamer is ruim, doch gedateerd.

Keuze ontbijt. Meerdere broodjes, zoet en hartig beleg, yoghurt vers fruit en diverse dranken. De kamer was ruim en op begane grond. Uitzicht op vijver. Gangen zijn breed genoeg voor iemand met een scootmobiel. Terras om het restaurant heen is ruim van opzet.

AANRADER
    • Economy Eenpersoonskamer

Vriendelijk personeel, 's avonds om 21.00 nog wat te eten kunnen krijgen ondanks dat de keuken eigenlijk dicht was. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet

In een rustige omgeving, ruime kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Een penetrante urinelucht in de lobby. Via Booking een tweepersoonskamer geboekt voor 1 persoon, maar werden 2 personen in rekening gebracht. Kamer niet slecht maar wel achterhaalde ingericht.

In een rustige omgeving, ruime kamer. Ontbijt prima maar eenvoudig.

Gezellig hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niets. Tip.drempel in de ontbijtzaal was een struikel dingetje.misschien iets beter zichtbaar maken? Tip. Driegangen om wel of niet de kamer te reinigen.Reinigen is niet echt nodig bij 2 nachtjes.

De kamer met open slaande deuren was heerlijk.prachtig uitzicht op de tuin. Heerlijke tuin om in te zitten

Mooie locatie, nette kamers schoon, alles aanwezig, vriendelijke personeel, goed ontbijt en eten!
    • Economy Tweepersoonskamer

We moesten twee trappen op en viel wel tegen voor mijn moeder die negentig is. Heb dat niet kunnen lezen in de informatie bij het boeken.

De locatie was top, mooie plek om prachtige fietstochten te maken.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Alles was in een woord geweldig, komen hier graag nog eens...
    • Economy Tweepersoonskamer

Er was niets waar wij wat op konden aan merken.

Alles was in een woord geweldig, komen hier graag nog eens terug en zullen er zeker reclame voor maken. zoiets vindt je niet snel weer! Voor het geld dat we betaalden vind je niet snel ergens anders deze kwaliteit. En dan de omgeving heeft een 10 verdiend!

Het was er goed verblijven!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was echt goed, en de bedden waren eveneens goed. wel wat krap bemeten was de douche. De schuine kap in de kamer gaf nogal eens aanleiding tot een botsing, ofwel hoofd stoten. Het hang en sluitwerk van de ramen verdient aandacht.

Rustgevend
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt, dat had iets uitgebreider gemogen. Brood & beleg lag open en bloot, waardoor de vliegen vrij kans hadden, vond dat niet zo fris..

De rust

Wij hebben gevonden waar we voor kwamen nl rust
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Dressing over/in Griekse salade vond ik jammer. Volg. X graag apart erbij serveren of alleen een neutrale dressing gebruiken.

Goed ontbijt en diner, porties mogen royaler voor mij.

Erg prettig!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zorg voor een kapstok op de kamer en een 2-persoons wasbak voor de badkamer. Een bureautje met stoel zou ook prettig zijn, kamer was groot genoeg. Verder geen zwarte luxaflex, erg lelijk en niet praktisch.

het was geweldig, een aanrader als je even tot rust wilt komen
    • Economy Tweepersoonskamer

het waren heerlijke dagen . Weer was ook erg goed wat ook maakte dat we heerlijk buiten konden zitten. Eten was ook erg goed. we komen vast nog eens terug

ok voor een kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Opvolgen ontbijt en verwarming kamer. stapelen van materialen aan de lift en trap. Oogt heel slordig.

Ontbijt ok maar personeel niet zichtbaar en heel wat zaken niet voldoende aangevuld. Ruime kamer maar was al hele tijd niet verwarmd waardoor koud en kil op de kamer. Kamer pas na 9 uur betrokken en verwarming opzetten hielp niet meer. wel heel ruime kamers hotel gelegen tussen vakantieparken.

Was een super beleving zeker voor herhaling
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Had wel wat last van dicht slaande deuren en hoorde mensen praten op de gang

Het bed was fantastisch super had dit zeker niet verwacht het leek me eigen bed wel zo lekker lag het.

Prima hotel nabij de Veluwse Bron
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel is opgesplitst in twee gedeelten. Het hoofdgebouw met de standaard kamers en een nieuw gedeelte met de luxe kamers. De standaard kamers zijn netjes onderhouden, maar zouden wel een vernieuwingsslag kunnen gebruiken. Het hotel ligt ingeklemd tussen twee vakantieparken, wat in het hoogseizoen wellicht wel wat drukte zou kunnen geven.

Hotel de Witte Berken is kleinschalig en gastvrij. Geen formele incheckprocedures, maar gewoon binnen no time de sleutel van je kamer. Het hotel ligt heerlijk afgelegen in de bossen.

Goede service, mooie locatie, gezellig ingerichte kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was zeer gehorig. Tv van de onderburen was luid hoorbaar evenals de gesprekken op de kamer tegenover ons.

Goede service, mooie locatie, gezellig ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Geweldig, we hebben genoten !
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ijskastje op de kamer was zeker een pluspunt geweest alsook fietsverhuur was zeker welkom geweest gezien de mooie omgeving.

Kamer was netjes, grote en knus ingerichte kamer. Bed was picco Bello, bediening was vriendelijk en we hebben genoten van een uitgebreid ontbijt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Ook het avond diner kon ons bekoren, kortom top.

Plezierig en boven ons verwachting.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Diner en ontbijt was zeer goed. Kamer was schoon en leuk ingericht. Wij hadden de kamer met sauna en deze is zeer de moeite waard om nog eens weer te boeken.

Ontbijt was goed!
    • Economy Tweepersoonskamer

De uitstraling vd kamer met verlaagd plafond. Erg belachelijk dat de prijs vd overnachting goedkoper is dan de prijs via Booking.com. Ik zal dan ook nooit meer via booking.com iets boeken en het afraden aan mensen. Jammer!

Ontbijt was goed!

Een goede aanrader!
    • Economy Eenpersoonskamer

Klein ongemak: De stortbak van de toilet lekte water en dan hoor je de hele nacht door het water lopen. Dat heb ik doorgegeven; wordt gerepareerd.

Het restaurant, de passie van de kok; het lekkere eten. De menukaart (wildkaart) en de uiterst vriendelijke bediening met een hoog ontwikkeld gevoel voor service verlenen. Een aanrader!

Zeer comfortabel en ontspannen plek!
    • Economy Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets. Wij waren zeer tevreden.

We kregen een spontane upgrade van een economy kamer naar een comfort kamer. Wat ons opviel was de grote zorg waarmee het hotel onderhouden wordt en aangekleed is. Het is sfeervol, niet luxe of modern maar wel heel netjes en schoon. De mensen zijn zeer vriendelijk en het ontbijt is uitgebreid en vers. Ook de bedden zijn comfortabel. Een enorme aanrader!

Eenvoudig
    • Economy Tweepersoonskamer

Na dagje sauna is dit een ideale plek om te overnachten. Gezellige huiselijke sfeer. Kamer simpel, maar met alles wat je nodig hebt. Locatie is prachtig

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

verblijf was prima, vooral het ontbijt dat was geweldig.
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat het gedateerd was. gehorige houten vloer en enkele beglazing.

Het ontbijt was echt goed, van alles kon je krijgen. onze kamer was gedateerd, en de houten vloer kraakte, daarom ben je erop verdacht niet te hard stampen, want dan ben je bang voor de overige kamers, dat ze het gestamp horen. en het enkel glas, dat is niet meer van deze tijd.

Prettig, schoon, mooi gelegen: een hotel dat zeker aan te bevelen is.
    • Economy Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer viel ietsje tegen ( was kleinste type van de Economy-kamers ).

Kamer was iets aan de kleine kant ( we hadden helaas de kleinste kamer van dit type kamer ( Economy-kamer ); hygiëne was prima. Schoon bedlinnen en douche/kamer waren ook schoon. Pre is dat je zo vanuit het hotel naar/in de natuur kon lopen zonder eerst in de auto te hoeven rijden. Ontbijt was ook prima en uitgebreid verzorgd.

Voor ons doel was het goed.
    • Economy Tweepersoonskamer

Zag dat er moderne kamers waren en een lift, wij zaten in het oude gedeelte, ws was daar de prijs ook naar, maar als men het hotel wilt promoten dan had het hotel ons een moderne kamer gegeven. Wij zullen het niet snel aan onze kennissen aanbevelen.

Gastvrijheid en ontbijt

fantastich
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

het ontbijt was heerlijk, veel variatie qua brood en beleg , vers fruit , jogurt, kwark , mooi uitzicht op de tuin, wij hadden kamer 29 met de sauna,,,,,,,super mooie kamer

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Heerlijk ontspannen vakantiegevoel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Er is ons niets tegen gevallen.

De sfeer en de omgeving zijn ideaal. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten was verrukkelijk, kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Een goed hotel weinig aan op te merken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Meubilair was iets gedateerd. Geen mogelijkheid tot wifi-aangeboden.

De mogelijkheid om nog 's avonds te dineren in het hotel. De kamer was zeer ruim wat erg prettig was. Ook een eigen douche en toilet was fijn om op te kamer te hebben.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Hotel in bosrijke omgeving.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt. De roereieren waren zeer droog en het spek keihard. Verder alles prima en voldoende.

Personeel zeer vriendelijk. Mooie bosrijke omgeving. Kamers grenzend aan de tuin.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

in de gangen naar de kamer stonden veel tafels, kasten en stoelen op elkaar gestapeld. Dit zag er rommelig en niet verzorgt uit.

ontbijt prima, bedden prima

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Fijn en rustgevens plek als overnachting voor onze wandeling

Eigenlijk niets

Uitstekend hotel met prima ontbijt en heel vriendelijk personeel. Is een heel goede keus in verhouding tot de zeer schappelijke prijs die we inclusief ontbijt hebben betaald

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Owkeej!!
    • Economy Tweepersoonskamer

De parkeerdiensten van de stad Zwolle zijn een echte tegenvaller, dit stemt serieus tot nadenken.

Het ontbijt was, zoals steeds, voortreffelijk. De eigenaars zijn heel joviale mensen, de streek errond is heel natuurlijk.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Kleinschalig hotel op een voor fietsers interessante locatie met goede keuken en prima kamers
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik kan niets bedenken wat ons tegenviel. Daar komt wel bij dat wij slechts één nacht zijn gebleven op doorreis.

Het ontbijt was keurig in orde. Niet heel erg bijzonder maar bij elke vraag van ons werd positief voldaan. De kamer die wij kregen was erg ruim met een behoorlijk ruime badkamer. Wij hebben gedineerd in het hotel en dat was gewoon erg goed.

Het personeel was zeer vriendelijk terwijl wij pas om 22:30...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het personeel was zeer vriendelijk terwijl wij pas om 22:30 kwamen inchecken. Kamer was basic maar schoon en met prima bedden en badkamer. Ontbijt uitgebreid en meer dan genoeg.

Persoonlijke en rustgevende locatie in een prachtige omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Er was niet heel veel parkeerruimte. We konden nog net een gaatje vinden op eigen terrein. Hier kan nog wat meer aandacht aan worden besteed.

Heel vriendelijk personeel. Hotel ligt mooi verscholen in de bossen. De kamer was prima en het ontbijt heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

prima hotel, prima staff , heerlijk eten! aanrader voor (kort) verblijf zowel prive als zakelijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Als ik dan iets moet noemen, dan is het hooguit dat de overigens heel royale ruime kamer waar ik in verbleef wel iets gezelliger zou mogen.

Vreindelijkheid staff, felxibiliteit, service.

Heerlijk ontspannen tussendoor vakantietje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niets. Het zou alleen prettig zijn als er koffie/thee faciliteiten op de kamer zouden zijn

Prima ruime kamer, prettige bedden, heerlijk gedineerd (nogmaals complimenten aan de kok), vriendelijk personeel. Mooie rustige omgeving

Voor de rest perfect
    • Economy Tweepersoonskamer

Bel bij de receptie kon de auto moeilijk kwijt ivm verbouwing

Ontbijt was oke kamers groot alleen bookin .comzou een beneden verdieping regelen maar we zaten boven dat is minder als je slecht te been bent veel lopen was wel een lift

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

De ligging in de natuur en prima ontbijt
    • Economy Eenpersoonskamer

Verouderde lobby en kamer. Bedompte geur in de lobby en kamer. Gehorig. Eenpersoonskamer heeft geen comfortabel meubilair en maar 1 sfeerlampje

De ligging in de natuur en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Personeel vriendelijk, hygienisch
    • Economy Eenpersoonskamer

Kamer plafond grote lekkage plek. Warm eten weinig keus alleen veel wild en vis en als je daar niet van houdt moet je hier echt niet gaan eten. Doe ik ook dus niet méér. Dit is duidelijk een minpunt.

Personeel vriendelijk, hygienisch

Voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik heb overnacht in het oude hotelgedeelte. De kamers daar waren netjes en hygiënisch maar gedateerd en gehorig. De metalen toiletrolhouder van de buren was hoorbaar, laat staan de rest.

Goed ontbijt in ene prettige ruimte met huislijke sfeer

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt zeker voldoende Hadden grote kamer met terras In badkamer alles aanwezig en ruim Rustig gelegen in de bossen Zeer goed geslapen daar er geen lawaai is van omliggende wegen Aanrader!

het hotel was een plek waar je tot rust kan komen!!

Geen opmerkingen

Het ontbijt was gewoon goed te noemen. Een diversiteit aan brood, beleg, drank en fruit. Het hotel was mooi gelegen en de kamers waren in harmonie met de te betalen prijs prijs.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Economy Tweepersoonskamer

De kamer was erg gedateerd wel schoon, geen uitzicht vanuit het raam wel op het dak met schoorsteenkapjes en draden. Zou hier niet meer deze kamer boeken nr. 5

Het was schoon. het eten was prima zowel het diner als het ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

GEWELDIG
    • Economy Tweepersoonskamer

NIETS, want het weer heeft hotel geen invloed op.

DE ontvangst was zeer vriendelijk, een warm welkom. de bediening was voortreffelijk. het ontbijt was uitstekend. de bedden is persoonlijk maar wij vonden ze geweldig. een hotel om terug te komen

Klasse, een 9+!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het was alleen jammer dat er geen koffie/thee faciliteit op de kamer was. Maar de koffie bij het ontbijt maakte alles weer goed!

Ontbijt was subliem; de scrambled eggs waren ook nog van echte eieren gemaakt en geen eierstruif wat je doorgaans krijgt in hotels. Er was ruime keuze bij ontbijtbuffet en ook de koffie was toppie! We kregen ook de kamer op de begane grond, welke we hadden aangevraagd bij de boeking. Toppie!

Hotel met prachtige ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Administratie nog wat ouderwets met papieren ordners. Eerst kon onze reservering niet gevonden worden. Sommige personeelsleden ietwat humeurig.

Hotel lag prachtig bij /in het bos. Kamer met ruime badkamer (ook voor minder validen) had lekker terras op de begane grond en mooi uitzicht op een kleine vijver met prachtige bomen/planten. Ontbijt prima;evenals diner. Diverse zitjes in lobby waar je een spelletje (aanwezig in hotel)kunt doen of een boekje kunt lezen.

Prima ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Prima ontbijt. Schone ruime kamer met uitzicht op de tuin. Diner was zeer goed. Rondom het hotel zijn veel zandpaden en wegen. Met regenachtig weer is dat wat minder plezierig. Fietsenhok is zeer vochtig en alleen via een zandpad bereikbaar.

Aangenaam toeven in een keurig hotel .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Mischien is de inrichting wat gedateerd maar ondanks dat was het allemaal keurig verzorgd

De rust en de behulpzame pesoneelsleden.Het uitgebreide ontbijtbuffet was ook een klein feestje.

Wat hebben mijn vrouw en ik heerlijk genoten in de Witte Berken
    • Economy Tweepersoonskamer

De gezelligheid in het hotel, je voelt je daar thuis en de eigenaren zijn hele aardige gemoedelijke mensen, heel gewoon. De omgeving is daar geweldig en ligt heel centraal.Wat Volgend jaar gaan mijn vrouw en ik er weer heen

Al met al een aan te bevelen hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Prima hotel in rustige bosrijke omgeving; gevarieerd goed ontbijtbuffet en goed restaurant; vriendelijk en hulpvaardig personeel; comfortabele kamer met goede bedden

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Het hotel is mooi gelegen en heeft een gezellig (tuin)terras.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niets, alleen een tip: Uitbreiding van het fietsenhok.

Het hotel is mooi gelegen en heeft een gezellig (tuin)terras. Wij waren hier maar een nachtje, dus kunnen er verder niet veel meer over zeggen. Echter prima bevallen voor zo ver.

Voor 1 nachtje prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

we waren er maar 1 nachtje dus daar heb ik geen oordeel over.

De kamer was prima, jammer dat er geen balkons waren. Jammer dat in de badkamer geen raampje zit zodat de vocht er makkerlijker uitkan. Het ontbijt was prima broodjes, beleg en koffie waren lekker.

Ontbijt was prima.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij zaten in het oude gedeelte van het hotel. Het was behoordlijk gehorig, de vloeren piepen en kraken nogal. Het was duidelijk hoorbaar als er iemand boven of naast onze kamer naar de WC ging. Ook het douchen was duidelijk hoorbaar. Tweede nacht heb ik oordopjes ingedaan.

Ontbijt was prima. omgeving goed

heerlijk

Eigenlijk niets

Prachtige tuin! Ontbijt had veel keuze, het personeel in dit familiehotel is erg vriendelijk en dienstverlenend. De kamer was nieuw, ruim - geweldig bed en een heerlijke sauna. Superdeluxe - de rest van het hotel was wat eenvoudiger. Verder een leuke ligging: in het bos, dichtbij de heide (15 minuten lopen)

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bed vond ik erg zacht en het dekbed was te warm voor de zomer, maar zonder dekbed met alleen dekbedovertrek was te koud.

Ruime keuze van het ontbijt. Alleen jammer dat de scrambled eggs koud waren (werd niet goed warm gehouden).

Je voelt je hier thuis.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was voor ons de 3e keer dat wij hier kwamen, deze keer met vrienden. Ook deze vrienden vonden het geweldig. We kunnen alles wel op gaan noemen, maar het was gewoon erg goed allemaal. Je voelt je hier gewoon thuis.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De bedden hadden voor ons wel harder gemogen

Prachtige ruime kamer op de begane grond. Mooie ligging in de bossen Prima plek om meerdere tochten te fietsen. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Paar fijne dagen gehad, veel fiets mogelijkheden

Er viel niets tegen.

Ontbijt heerlijk, kamer Prima. Rustige omgeving. Heerlijke zonnige tuin/terras met schaduw van bomen voor een drankje, of een heerlijke lunch. Ook kunt u binnen of buiten genieten van een verzorgd diner.

Leuk hotel, leuk personeel, matig ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het enige min-puntje is het ontbijt. Dit is redelijk standaard werk, weinig passie is eruit af te lezen. De gebruikte producten zijn weinig smaakvol gekozen en dat is ronduit jammer voor dit lieflijke hotelletje.

Leuk klein "familie" hotel in rustige omgeving. Een beetje gedateerd, maar alles goed onderhouden. De kamers op de begane grond zijn ideaal, want ze hebben een tuindeur. Je kunt dan buiten zitten en genieten van de buitenlucht.

We hebben een goed en prettig verblijf gehad
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik zelf vond het niet prettig dat er mensen bij de buitendeur .die naar de tuin ging stonden te roken?????

Het ontbijt was goed voor ieder wat wils en ook lekker. Kamer was netjes en schoon ,jammer van de schuine kant .

Hier komen we terug
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Als ik als iets moet noemen dan is het dat ik een andere kussen zou willen hebben, maar dat is erg persoonlijk.

Aardig personeel, prima bedden, een schone en nette badkamer en een goed ontbijt. Absoluut een aanrader en een hotel om vaker terug te komen. Persoonlijk zou ik een waterkoker op de kamer prettig vinden.

Ontbijt is prima verzorgd, grote keuze en alles vers,...
    • Economy Tweepersoonskamer

Slaapkamers in het oude gedeelte zijn kleiner en minder goed voorzien van badcomfort dan de kamers in het nieuwe gedeelte

Ontbijt is prima verzorgd, grote keuze en alles vers, vriendelijk personeel, mooie omgeving

Receptioniste uitstekend.
    • Economy Tweepersoonskamer

Receptioniste uitstekend. Ze zag dat ik met een kruk liep en ons gelijk een andere kamer gaf begane grond. Super. Restaurant uitstekend. Ontbijt Uitstekend. Kamer zeer verzorgd. Bedden lagen prima. Familie hotel met een huiselijke Sfeer. Dit hotel is echt een aanrader.

Heerlijke kamer direct aan mooie tuin.
    • Economy Tweepersoonskamer

Heerlijke kamer direct aan mooie tuin. Terrasstoelen en tafeltje aanwezig. Accommodatie is wat gedateerd maar dit is juist de charme van het mooi gelegen hotel.

De locatie aan het wandelpas (Maarten van Rossem pad) en de...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het eten was niet goed: te gaar, taai vlees en te gare zachte groenten.

De locatie aan het wandelpas (Maarten van Rossem pad) en de heel vriendelijke mensen. Op een klacht over het eten kwam er ander eten!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een zeer aangenaam verblijf voor een nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Er viel niets tegen. Echter gezien de prijs van de kamer had deze iets luxer mogen zijn. Een koelkastje bijv.

Het ontbijt was prima. De gemoedelijke sfeer in het hotel en de omgeving.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ontbijt zeer goed, vele soorten beleg, brood, broodjes,...
    • Economy Eenpersoonskamer

Ontbijt zeer goed, vele soorten beleg, brood, broodjes, croissants, krentenbrood en koffie, thee, jus d orange. Echt zeer uitgebreid. Personeel vriendelijk en beleefd. Bediening s avonds bij aankomst toen ik iets wilde drinken werd ik meteen geholpen. Dit heb ik pas in een ander hotel in Epe wel anders meegemaakt.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

prima voor 1 nacht.
    • Economy Tweepersoonskamer

de meubels in de lounge room zijn erg oud, we zaten niet lekker in de bank. de stoelen in het restaurant ook aan vervanging toe. het setje bij ons terras erg versleten.

ontbijt erg goed verzorgt. de bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Dat hotel de Witte Berken op de wandelroute ligt van het...
    • Economy Tweepersoonskamer

De standaardkamer voor € 80,-- is oubollig. Voor deze kamer vind ik € 80,-- hoog. De douche is uit de jaren 70??

Dat hotel de Witte Berken op de wandelroute ligt van het Maarten van Rossumpad

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima hotel voor mensen die geen luxe zoeken.
    • Economy Tweepersoonskamer

De televisie deed het 80% van de tijd niet voor een te slechte verbinding. Ook stond de tv te ver van het bed af. Verder misten wij een klein koelkastje. Of een gelegenheid om koffie/thee te zetten op de kamer.

Prima hotel op een mooi gelegen locatie.

Even heerlijk ontstresst in dit rustige hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Wij waren erg tevreden. Misschien een stukje verhard parkeerterrein voor de motor. De standaard zakte weg in de zachte grond.

Het ontbijt was uitgebreid. Verse broodjes en de koffiekoekjes waren nog heerlijk warm. Diner was prima.

Een fantastisch verblijf op een goddelijke plek, met vriendelijke mensen en heerlijk eten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Koffie bij het ontbijt, maar dat is persoonlijk, ik ben niet zo'n fan van dit DE apparaat. Iets met bonen is lekkerder.

Nou, eigenlijk wel alles. De persoonlijke benadering van het personeel. Het ontzettend lekkere diner, echt top, complimenten voor de kok. Dan de ligging en ambiance, we hebben kunnen eten buiten in de tuin, voetjes op het gras, fontein naast ons, in 1 woord geweldig. Ook een uitzicht vanuit onze, zeer ruime en schone kamer, op de tuin was erg fijn. We hebben dus genoten.