Beoordelingen over Hotel Restaurant De Wolfsberg 4-sterren

Mooksebaan 12, 6562 KB Groesbeek, Nederland

#1 van de 5 hotels in Groesbeek

Goed en gastvrij verblijf.

We verbleven hier met ons gezin ter ere van ons 35-jarige huwelijk. Het diner met wijnarragement was prima verzorgd. Goede uitleg van de heerlijke wijnen bij de gerechten door de attente gastheer.

Mooi verblijf aan de rand van de bossen
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Ontbijt was karig gezien de prijs die ervoor werd betaald. Bij aankomst was het erg warm op de kamer (gebrek aan airco), terwijl het buiten niet eens echt warm was.

Locatie aan de rand van de bossen is geweldig. Het hotel is mooi en smaakvol ingericht Diner was erg smakelijk

Mooie locatie, mooi hotel en prachtige fiets en wandelroutes
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Beetje onrustig ontbijten en borrelen in de avond. Medewerkers waren al aan het opruimen, schoonmaken, stofzuigen. past niet in de relaxte sfeer daar

Mooie kamer met prachtig uitzicht

Reelijk door omgeving.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Begrijp niet dat het hotel 4 sterren heeft. Geen schoenenpoetsmachine. Geen airconditioning. Geen lift, je moet je bagage zelf de trappen op zeulen. Doorgezakte matras. Geen ventilatie verse lucht. Badkamer schimmelig. Spiegels te hoog.

De omgeving.

Super verbrijf

Volgens ons niets !!

Het uitzicht van de accommodatie was super wij hadden de suite dus niets te klagen.Heerlijk in de omgeving gewandeld al voorbereiding op de vierdaagse.Ontbijt en diner was ook heerlijk !!

Een prachtig hotel-restaurant gelegen in een prachtige...
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Een prachtig hotel-restaurant gelegen in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel. Ruime prachtige kamer met een geweldig uitzicht. Goede bedden. Het restaurant is klasse. Je kunt daar geweldig lekker eten. Goed ontbijt. Door noodweer ontstond kortsluiting waardoor onze kamer 's ochtends vroeg enige tijd geen stroom had. Dit ongemak werd ongevraagd financieel gecompenseerd. Het was voor ons de eerste keer dat we deze accommodatie bezochten, maar zeker niet de laatste keer. Een echte aanrader.

uitstekend en we zullen het aanbevelen bij vrienden.

We vonden de verlichting op de kamer ingewikkeld. Een eenvoudig bedlampje waar je bij kunt lezen is prettiger.

Het personeel vonden we zeer dienstverlenend op een persoonlijke manier. We hebben er gedineerd en dat was uitstekend. Hele mooie lokatie, interessante historie.

Het hotel ligt op een schitterende locatie!

De bedden (met name de kussens) zijn aan vervanging toe. De bediening is heel erg vriendelijk maar bestellingen lieten erg lang op zich wachten. Bestellingen waren vaak “kwijt” Kwaliteit van het eten is goed!

Het hotel ligt op een schitterende locatie! Schoon hotel en mooie inrichting. Vriendelijk en beleefd personeel.

Teleurgesteld

Er is geen ventilatiesysteem in de klein bemeten kamer (6). Voor frisse lucht moet een raam open. Hierdoor veel lawaai van weg met veel verkeer op enkele tientallen meters afstand. Kamer ok direct boven spoelkeuken. Gekletter van borden en bestek. Badkamer is gedateerd met lekkende douchecabine, ontbrekend voegwerk en lelijk zwart geschilderd plafond en tegelwerk. Geen waterkoker of koffieapparaat aanwezig. Is normaal standaard voor een comfortkamer van een 4-sterren hotel. Ontbijt heeft matige prijs/kwaliteit verhouding. Bescheiden aanbod en variatie. Wordt ook matig aangevuld. Geen koffieapparaat bij het buffet. Voor 2e kopje moet je personeel aanspreken. Muziek aan tijdens ontbijt storend. Heb vraagtekens bij extreem goede beoordelingen op booking.com. Heb hierop mijn keuze gebaseerd. Teleurgesteld!

De kamer was schoon. Bed is ruim.

Prima accommodatie met bijzonder terras.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

De koffie uit de thermoskannen. Die was niet te drinken, zure nasmaak.

Personeel was uitermate vriendelijk. Uitzicht vanaf terras was geweldig. Eten was prima.

Aanrader

Geen airco. ....maar blij met het fantastische weer en de sfeervolle zwoele voorjaarsavond.

Mooi gelegen aan de rand, op loopafstand , van Groesbeek. Op verzoek kregen we een stille kamer aan de achterzijde van het hotel, die bovendien groot en comfortabel was. Wifi uitstekend, diner en ontbijt uitgebreidt. Super plek. Aanrader!

Her was al ons 2e bezoek maar het is een aanrader voor wie graag wandelt, fietst en van de natuur ge
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Er ontbreekt een koelkastje in de kamers. Bij warm weer toch wel een noodzaak. Bij het diner hebben ons maar liefst 6 verschillende mensen bediend met het gevolg dat, als je iets gevraagd hebt aan de ene, de andere van niets wist.

Het prachtige uitzicht vanop het terras. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Onze kamer op de 2e verdieping met het heerlijke bed en de ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Sfeervol hotel op een prachtige locatie
    • Suite

Bediening van de verlichting en van de electrische 'open haard'; hoogteverschillen in de vloer.

Mooie suite, (bijna) alles erop en eraan. Mooi ruim bad, breed bed. Rustige kamer. Goed voorzien ontbijtbuffet, met vers sinaasappelsap. Vriendelijk personeel.

Zeer aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Water van de douche was niet warm

De kleinschaligheid goede sfeer ,super schoon! mooie omgeving maakt dat we ook mede door de goede prijs nu voor de tweede keer terug keerden

Wij komen terug. Zeer sfeervolle lokatie met goede bediening. Aan te bevelen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

De koffie in de kannen was matig en lauw. Wordt waarschijnlijk al vroeg gemaakt en als je dan om 10.00 uur ontbijt is die niet heet meer. Ook de smaak is vonden wij niet lekker. De koffie die wij daarna bestelden en via de espressomachine werd gemaakt was prima. Tip kannen gewoon afschaffen.

Alles ok

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Heel vriendelijke personeel dat steeds gedienstig was.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Heel vriendelijke personeel dat steeds gedienstig was. Ik kwam vrij laat aan en het was geen probleem van nog iets te eten in het restaurant. Ook een prachtig uitzicht vanaf het terras wat voor een adembenemend gevoel zorgde.

Heel goed restaurant, gezellig bar, vriendelijke personeel,...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Heel klein ding, op de tweede dag we waren de laatste voor ontbijt en de croissanten waren op :)

Heel goed restaurant, gezellig bar, vriendelijke personeel, leuke kamers, perfect locatie.

Prettig en gezellig.

Geen waterkoker of koelkastje op de kamer, geen slot op de badkamer/wc. Dat is toch wel handig in een familiekamer. Uitzicht was mooi maar je moest wel eerst door veel lelijke dingen heenkijken, uitbouw van hotel. Jammer. Waarschijnlijk is het uitzicht vanuit andere kamers wel mooi en hadden wij net een pechhoekje. Borrelhapjes overigens erg lekker.

Ontbijt was uitstekend.

Heerlijk verwen weekend

Niets...

Mijn lief heeft dit weekend geboekt omdat ik 65 jaar werd, geweldige kamer heerlijk bed, fantastisch verzorgd ontbijt en uitermate vriendelijk en gastvrij personeel

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Mooie ambiance en vriendelijke sfeer.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Verlichting in de kamer is erg slecht, hier kun je nauwelijks bij lezen! Waterkoker op de kamer zou je bij een 4 sterren hotel als standaard verwachten.

Mooie ambiance en vriendelijke sfeer.

Voor herhaling vatbaar.

Ik kan niks verzinnen.

Fantastisch weekend gehad in De Wolfsberg. Het personeel is super vriendelijk, het ontbijt prima. De kamer was perfect en schoon. Het eten in het restaurant geweldig. Mooie plek als uitvalsbasis voor een mountainbike tour en een dagje winkelen in Nijmegen.

Zeer aardig personeel en uitstekende service in erg mooi gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Beetje kleine kamer. Bovendien aan de achterkant van het gebouw, je hoort het verkeer nogal.

Bij aankomst werkte de verwarming niet heel goed en was het vrij koud in de kamer. We gingen die avond uit in Nijmegen en hadden dit even gemeld. Die avond kregen we een sms-je dat het hersteld was. Bij terugkomst was de kamer aangenaam warm. Dat vonden we echt een uitstekende service!

• Suite

Ontbijt is prima (al mag dat voor deze gelegenheid nog wat luxer zijn).

Prachtige suite met groot bed, mooi uitzicht en fantastisch bad. De oprijlaan naar het hotel doet al veel goeds.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

De sfeer van het hotel. Erg goed ontbijt. Prijs/kwaliteit van het aanbod op de menukaart is erg goed. Prachtige locatie. Zeer vriendelijk personeel.

Afgezien van een tegenvaller prima verblijf gehad.

Helaas een stevig minpunt. Wij hadden hier geboekt om een weekend lekker te relaxen en daar hoort voor ons ook bij om voor het diner gezellig te borrelen in het grand café van het hotel. Hier werden wij echter letterlijk weggestuurd aangezien er een groep van 40 man iets te vieren had. We konden kiezen, of terug naar de kamer of in het restaurant gaan zitten. Resultaat was dat we om kwart voor 6 met ons drankje in het lege restaurant aan onze tafel zaten. Hadden we ons anders voorgesteld en had op zijn minst vooraf gecommuniceerd moeten worden. Kregen hierdoor de indruk dat een partij van 40 man belangrijker is dan de aanwezige hotelgasten.

Na een eerder verblijf besloten hier nog eens terug te komen. Prima restaurant en een fantastische ligging maken een verblijf bijzonder. Het personeel is erg vriendelijk. Uitstekende bedden en uitstekend ontbijt.

Heerlijke plek voor een lang weekend er tussenuit.

De dinerkaart is beperkt en redelijk prijzig.

Het hotel ligt op een prachtige plek op een heuvel met weids uitzicht over Groesbeek en de bossen eromheen ( je loopt zo de bossen in). Het beschikt over een paar mooie zalen voor diner of lunch of een besloten diner (prachtige oude bibliotheek). Prachtig terras. De boxsprings slapen heerlijk. En de bierkaart is niet te versmaden.

Prima hotel met vriendelijke bediening en een mooie start voor een boswandeling.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Onze overnachting viel samen met het Wild-Wijn diner. Het hotel heeft ons voor onze komst gebeld of wij interesse hadden om aan dit diner deel te nemen. Dit hebben wij gedaan en in 1 woord GEWELDIG!

Heerlijk ! We gaan zeker terug !

Prachtige locatie, prachtig gebouw, erg vriendelijke service en bijhorend restaurant was gastronomisch. Je kan vele wandelingen starten van aan het hotel.

Lekker verblijf op een geweldige locatie.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Verbeterpunten restaurantdiner: 1. Gevraagd om verse jus d’orange, die helaas niet vers was, maar wel als zodanig geserveerd. Kwam gewoon uit een pak. Bij het ontbijt wel gewoon heerlijke verse jus aanwezig, dus men kan/heeft het wel. 2. Serveren van warme gangen graag op een heet bord, zodat het eten niet te snel afkoelt. 3. Stukjes courgette bij hoofdgerecht was onvoldoende gegaard. Was grotendeels rauw, wat niet goed bij het gerecht past. Bereiding van de verschillende gangen was wel goed op smaak. Restaurantdeel: cijfer 7,6

Heerlijke en mooie kamer met geweldig uitzicht. Erg mooie locatie. Sfeervol en mooi hotel. Lekker ontbijt. Vriendelijk en gastvrij personeel in hotel als restaurant. Hoteldeel: cijfer 9

Zeer aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Kan eigenlijk niet iets bedenken.

Gezellige sfeer in het hotel. Vriendelijke mensen. Zalige matras. Lekker en uitgebreid ontbijt. Vlot in en uitchecken.

Heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Jammer dat het 2 eenpersoonsbedden waren die niet aan elkaar konden staan.

Bedden waren heel goed. Uitgebreid ontbijt. Mooi uitzicht vanuit het restaurant.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Tip benut de fraaie lokatie van uw terras: mogelijkheid om te ontbijten op terras (vanaf buffet binnen, naar tafeltjes op terras i.p.v. nu alleen binnen) zou veel toevoegen aan de beleving van deze fraaie lokatie.

heerlijk ontbijt, goede accomodatie, fraai uitzicht vanaf terras

Ik heb geen minpunten kunnen vinden. Wij vonden de kussens van het bed alleen niet zo lekker liggen maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen

Heerlijk rustige omgeving heel mooi hotel

Zeer comfortabel verblijf in een erg mooie omgeving.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Kamer 9, het bed was erg zacht en de kamer erg donker, veel zwart in het interieur. Maar geen probleem, ik kreeg een andere kamer en mijn spullen werden tijdens mijn afwezigheid keurig verplaatst. Overige kamers die ik ken zijn erg goed.

Het restaurant is zeer goed. Het is elk jaar weer een feestje om hier te eten. Het uitzicht is erg mooi, heel rustgevend.

Mooi gelegen hotel, prijs/kwaliteit verhouding niet goed.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

De kleuren op de kamer erg donker (veel zwart). Niet de afwerking van kamer en badkamer die je van een dergelijk ethotel mag verwachten. Het ontbijt zeer matig. Weinig keuze in kaassoorten, sappen, muesli en yoghurt. Mooie uitzicht werd verstoord door opbouw feesttent.

Wij hadden een iets ruimere kamer geboekt dat was aan de straatzijde gelegen. Het tweepersoonsbed was zeer goed. Wij zijn vooraf netjes gebeld dat er wat bedrijvigheid rond het hotel zou zijn dat weekend in verband met een festival. Bij de receptie kregen wij suggesties mee voor fietsroutes, dat was top.

Betaalbare luxe
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

- Goed eten bij het restaurant - Vriendelijk personeel - Ontbijt op bed is echt een aanrader (€2,50 extra) - Ruime kamers - Gratis parkeergelegenheid - Prachtig uitzicht

Ontbijt eerder beperkt in keuze maar met goede producten.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Het restaurant is vrij "duister" en de inrichting is gedateerd. Te snelle service. Eerder kleine kamer.

Ontbijt eerder beperkt in keuze maar met goede producten. Vlotte bediening in het restaurant. Mooie tuin en terras. Uitstekende hygiëne in de kamer.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

We zijn hartelijk ontvangen ook al waren we aan de vroege...

We zijn hartelijk ontvangen ook al waren we aan de vroege kant voor het in checken. We werden door al het personeel netjes begroet op wat voor tijdstip ook. Het ontbijt was super verzorgt netjes en gekoeld stond het ontbijtbuffet klaar. Ook werd het netjes aangevuld we zijn in niets te kort gekomen.

Het was maar 1 nacht, maar wel in een voortreffelijk hotel. Geweldig personeel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Wij hadden zin om in bad te liggen na een dag buiten in de zon. Maar er was geen bad. Beetje jammer, maar de douche voldeed prima.

Het personeel was super gastvrij. De kamer was echt netjes. Ontbijt buffet was heel goed verzorgd en van alle gemakken voorzien. Wij hebben gedineerd in het restaurant, super goede kwaliteit van het eten.

Heerlijk en zeer de moeite waard, wat een verwennerij!

Helemaal niets.

Een geweldig hotel in een prachtige omgeving, waar je zeer gastvrij welkom geheten wordt en zeer goed verzorgd. Heerlijk eten en confortabele kamers. Een echte aanrader!

heerlijk verblijf na een dag fietsen

bed is zacht, kussen te dik...maar dat is persoonlijk

prachtige ligging, heerlijke kamer, fijn restaurant, goed ontbijt, prima badkamer, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

We hebben genoten van dit korte verblijf.

Kamer viel tegen was aan de kleine kant. Op de site van " booking.com" stond in de bovenhoek incl. ontbijt aangegeven. Bij het afrekenen bleek dit niet zo te zijn en moesten we dit wel betalen. Jammer van de misleiding.

Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Terras met een geweldig uitzicht.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het restaurant
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Het uitzicht werd verpest door de opbouw van een podium en tenten ivm. een feest. Jammer daar waren wij niet in geinteresseerd en vooraf niet van op de hoogte gebracht.

Het restaurant

Heerlijk. We hebben genoten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Wij hadden de zolder kamer. Trappen lopen. Kleine kamer. Geen uitzicht, klein raampje en geen ligbad

De locatie is geweldig. Terras met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het was een uitstekend verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Ik zou dat niet direct weten, ben zeer tevreden en kom zeker terug.

Het ontbijt was erg goed, zeer vriendelijke dame die het buffet bijvulde. Al het personeel was trouwens zeer vriendelijk en vrolijk. Ook lekker dicht bij het Pieterpad!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Heerlijk bed, mooie omgeving, vriendelijk en behulpzaam...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Het ontbijt viel erg tegen, oude koffie en geen verse jus maar uit een pak. Erg veel lawaai bij het ontbijt door andere gasten.

Heerlijk bed, mooie omgeving, vriendelijk en behulpzaam personeel, gratis parkeren.

Ontspannen in luxe en genieten van een Zeeduivel.
    • Suite

De croissantjes waren erg kruimelig. Er was geen goed mes om ze doormidden te snijden.

Mooie moderne badkamer en apart toilet. Badkamer midden in de kamer met een losstaand bad. Openslaande deuren met Frans balkon met uitzicht op Groesbeek.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Perfect, goed om voor te bereiden op een belangrijke dag en daarna er van bij te komen
    • Suite

Krakende vloeren, maar dat was eigenlijk geen probleem (ook wel charmant). Er was geen lift. Ook voor ons geen probleem, maar voor sommige mensen is dat misschien een hinder.

Personeel was super aardig! Daarnaast is het een mooi hotel op een mooie locatie. Tevens was de kamer super schoon. Heel fijn.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Heerlijk verblijf, komen zeker terug hier!

Duurde lang voor er iemand kwam inchecken, vanwege drukte in restaurant. (arriveerden rond etenstijd)

Prachtig uitzicht vanuit het terras in de vallei. Mooie ruime kamer, (Comfortkamer) fijne ruime luxe douche. Heerlijk gegeten in knusse restaurant.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Het personeel was heel vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

We hadden geen koffie op de kamer maar dat werd gecompenseerd door de bediening die ons elke keer koffie op de kamer bracht. Trouwens ook nog eens een heerlijke koffie ook van CafeMa. Het lijkt wel of ik aandelen in het Hotel heb maar we waren echt allebei bijzonder aangenaam verrast.

Het personeel was heel vriendelijk. Echt stuk voor stuk. Het ontbijt is 's-morgens tot 10:00 uur maar dat was voor ons veel te vroeg maar men vroeg wat we graag wilden en het werd klaar gelegd tot het moment we naar beneden kwamen. Personeel was vrolijk. Één was in het cafegedeelte aan het zingen toen men dacht dat er niemand was. Men heeft een aantal keren koffie op de kamer gebracht. We waren allebei verrast hoe men deze kamer voor deze prijs kon verhuren. Het eten in het restaurant was ook voortreffelijk. Echt heel raar dat er niet zoveel mensen waren. Bijzonder jammer. Want de prijs was ook goed. Ik las één recensie van een klagende meneer dat het personeel onvriendelijk was maar daar snapten we beiden niets van. Ik denk dat die kerel gestonken moet hebben of zo. Dan zou ik ook vervelend worden. Nee echt een bijzonder goed hotel. Een echte aanrader. Ga zo door mensen.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Locatie geweldig, ontbijt bijboeken niet waard.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Had ook het ontbijt bijgeboekt voor €12,- maar dat was erg karig! brood was niet erg vers en betreft opties ook weinig te beleven. voor €79,- per nacht verwacht je zo'n ontbijt bij de prijs! zeker het bijboeken niet waard. Kamers zijn wel erg gehorig, de verwarming hoor je snachts lopen maar het is dan ook een oud gebouw.

Locatie is prachtig, eten in het restaurant besteld. Ravioli is subliem! erg lekker, alleen de bisque wat flauw. Het hotel heeft een mooi uitzicht op het dal. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Zeer de moeite waard als u een weekend weg wilt en van wandelen houdt

Verlichting was slecht, in bar en in restaurant, je kunt niet lezen ook de menukaart niet Het eten viel me tegen, ik kwam omdat juist dat was aanbevolen. Vind het prijzig, heb bij boeking niet goed opgelet, maar ontbijt moest nog extra betaald worden.

Personeel was echt reuze vriendelijk Uitzicht is fantastisch ontbijtbuffet is erg goed. De service bij vragen uitstekend

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Instant-ontstressen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Wat een heerlijke plek aan de rand van het bos en wat een ontzettend vriendelijk personeel! Relaxte sfeer, mooie kamer en badkamer, alles met zorg en aandacht ingericht. Overigens ook een hele goede aanbieding, maar ook zonder dat voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Schitterde locatie, vriendelijk personeel.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Betere kwaliteit koffie en gebruik maken van lokale ondernemers / streekproducten bij ontbijt

Schitterde locatie, vriendelijk personeel. Lekker diner.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Romantisch hotel in de bossen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

De wc trok niet zo goed door , dit hebben we gemeld en er zou gelijk werk van gemaakt worden

Een heel fijn hotel in een prachtige omgeving. Je loopt recht de bossen in. Wij hadden de zolderkamer en deze bleek groter dan gedacht. De inrichting van de kamer was mooi en verzorgd in kleine details.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Rust en gezellighied in een prachtig decor.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Kamer was compleet en gezellig maar er kwam enorm veel koude door het raam. (kamer 14) Er was tot 5u in de morgen muziek te horen in het gebouw.

Prachtige locatie aan de rand van een natuurpark. Goed restaurant met prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Eten en ontbijt was meer dan complete en lekker.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Het was een heel aangename fietsvakantie in een prachtige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

*WIFI netwerk is heel zwak. Downloaden in het restaurant was niet mogelijk en op de kamer heel onregelmatig tijdens ons verblijf van drie dagen (2 nachten). *Jammer dat de keuken gebakken aardappelstukjes in plaats van lekkere frieten serveert. Men noemt het frieten, echter dat is het zeker niet. Jammer. *Wat op de wijnkaart staat moet dan wel best beschikbaar zijn. *Misschien de kamerdeur vernieuwen. Alle geluiden van op de gang zijn perfect te horen. Helemaal geen geluidsafscherming.

Het ontbijt is perfect. Vriendelijk personeel. netjes en verzorgd hotel. Grote en verzorgde badkamer -douche aangenaam ruim. Goeie keuken (met uitzondering van de frieten).

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Familieweekend met namiddag verjaardagsfeest en 2 kleine kindjes mee
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Een lift zou handig zijn. Verder geen enkel minpunt!

Heel behulpzaam personeel, supermooie kamers, heel kindvriendelijk, lekker gegeten, top ontbijtje, geweldige locatie. Heel aangenaam vertoeven in de Wolfsberg!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Heerlijk, genoten
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Was buiten een apparaat misschien verwarming of ventilatie wat steeds aansloeg, ook s'nachts. (hadden kamer 2).

Totaal plaatje was goed. Vriendelijk personeel.Kamer mooi opgeknapt. Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prachtige lokatie, wandel en fietsmogelijkheden, al de...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Geen opmerkingen.Geen lift, maar dat is goed voor de benen/conditie.

Prachtige lokatie, wandel en fietsmogelijkheden, al de jaargetijden de moeite waard.Uitstekende keuken. Attente en goede bediening.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Mooie locatie, goed verzorgd, aardig personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

We sliepen op een zolderkamer en die is wat gehorig. Ook verwacht je bij het ontbijt op basis van prijs wat meer.

Mooie locatie, goed verzorgd, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel op een prachtige locatie op loop afstand van het centrum van Groesbeek . Parkeerplaats bij het hotel.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Ik reserveerde 1 tweepersoonsbed maar helaas waren dit twee losse bedden naast elkaar. Niet echt comfortabel als koppel.

Uitzicht is prachtig! Super aardig personeel en erg behulpzaam. Na 22:00 uur hebben wij nog kunnen inchecken!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Leuk gelegen hotel temidden van mooi wandelgebied
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Comfortkamer aan de zonkant zonder airco was eigenlijk niet te doen (broeikas). Verder werd de kamer 'verkocht' als comfortkamer door de aanwezigheid van een extra kamertje met eenpersoonsbed, naast de kamer met tweepersoonsbed. Met z'n tweeën heb je daar natuurlijk niets aan.

Locatie prima. Diner goed, ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Bladblazer maakt prachtig terras stuk
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Gruwelijk lawaai elke ochtend vanaf 9.30 u van benzine bladblazer omdat de eigenaar blijkbaar al die mooie bladeren moet verwijderen.. Die er elke ochtend weer liggen. Je kan geen normaal gesprek meer voeren terwijl je schitterend op terras zou kunnen zitten. Lokatie en uitzicht prachtig.

Uitzicht is schitterend.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Er is geen lift en er is geen verwarming op de kamer, behalve in de badkamer.

Een prachtige locatie, een mooi onlangs gerenoveerd hotel met mooie kamers.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Een van de diensters was erg verlegen, maakte geen contact met gasten, was wel wel voorkomend en correct

Kamer uitstekend, bed sliep heerlijk. Prachtig uitzicht vanaf het terras, met een heerlijk diner

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima locatie, goed restaurant
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Geen lift , steile trappen nasr de tweede etage Jammer dart er tenten werden gebouwd in de tuin voor het tetrras Werd wel een compensatie voor gegeven

Ontbijt is prima LocAtie is prachtig

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

uitstekend, voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

zolderkamer kan misschien te warm worden bij erg zonnig weer in de zomer

alles, lokatie, uitzicht, schaduwrijke parkeerplaats, terras, ontbijt, badkamer, bedcomfort

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Een fijn weekend in een mooi oud gebouw met een moderne touch!

Er is geen lift

Het personeel is bijzonder vriendelijk en attent. Het hotel is een bijzonder goede uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochtjes, een bezoek aan Nijlegen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prachtig ligging in een mooie natuur!
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Prachtig ligging in een mooie natuur! Ideaal om te wandelen en te fietsen, mooi hotel en vriendelijk personeel. 's Morgens een verzorgd ontbijt en 's avonds een lekker diner.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Comfortabel en een prima keuken
    • Deluxe Comfort Tweepersoonskamer

Prima hotel met recent volledig gerenoveerde kamers. Comfortabel bed en goede douche. Kamer was niet heel groot zonder bureau om aan te werken. Voldoende kastruimte. Restaurant met een gevarieerde kaart met mooie en zeer smakelijke producten en uitstekende wijn. Vriendelijk personeel, met name de meisjes zijn erg vrolijk en vriendelijk. Mooi uitzicht over het dal van Groesbeek. Ruim ontbijtbuffet met o.a. roerei en spek en een ruim assortiment aan verse broodjes.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

service en hygieen Personeel is vriendelijk en goed opgeleid.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

weg halen van alle geurverfrissers. Totaal overbodig en voor mensen met allergie zijn ze verschrikkelijk.

service en hygieen Personeel is vriendelijk en goed opgeleid.Hotel is keurig in orde en goed onderhouden.De locatie is super.

Sjiek overnachten in Groesbeek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zolder

Prachtig terras, gave lokatie. Heeft grandeur.

Mooie locatie prachtig gebouw en een geweldig uitzicht

Te zachte bedden