Beoordelingen over Design Hotel Jules 4-sterren

Gildestraat 2, 1704 AG Heerhugowaard, Nederland

#2 van de 2 hotels in Heerhugowaard

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Prachtig design van de ruimtes
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De gedateerde kamer in vergelijking met de rest van het hotel.

Prima restaurant en een bijzonde mooie aankleding van de openbare ruimtes. Doet de naam design hotel eer aan.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

functioneel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

er is weinig op aan te merken. Het voldeed aan basiscomfort en meer hadden we ook niet verwacht.

Wij zochten een overnachting na een optreden om de dag nadien dadelijk terug te vertrekken. De kamer was enkel om te slapen en op te frissen. De ruime parking was een pluspunt.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Mooi en strak hotel, ruime kamer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt moest apart bijbetaald worden. Dat vind ik begrijpelijk in grote steden, maar niet in een wat kleinere plaats als Heerhugowaard. Verder waren de overgordijnen op de kamer zo’n 30cm te lang, waardoor ze op de grond lagen. Niet functioneel en volgens mij valt het ook niet onder “design”.

Mooi en strak hotel, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zie bovenstaande ik was voor mijn doel erg tevreden

Bijzondere inrichting erg verrassend, verwacht je niet als je de buitenkant ziet mooi gedaan. Miste een klein koelkastje op de kamer. Ligging als je in de buurt dingen wilt doen perfect niet als je een paar dagen daar zit en niet veel wil ondernemen of relaxen.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Beetje ouderwets maar alleszins comfortabel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het feit dat je in het bad moest douchen, geen douchegordijn en de douche was eerst niet goed bevestigd, de 2e ochtend was daar al iets aan gedaan.Gelukkig was er wel een handgreep om je aan vast te houden. Ophanghaakjes of stangen voor de kleine handdoeken zouden ook handig zijn. Verwarming ging ook pas aan na ons verzoek (het was onverwacht behoorlijk koud na de lange hete zomer). Slechts 1 krant voor alle gasten was wat karig.

Ontbijt bood alles wat je kon bedenken. Personeel zeer vriendelijk en attent. Makkelijk te vinden, uitstekende parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Inchecken ook wat later dan gepland geen probleem.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Bar en Restaurant mag wat mij betreft gewoon open zijn in weekend

Inchecken ook wat later dan gepland geen probleem. Hartsikke leuke en vriendelijke Nachtportiers die ook bereid zijn om je welkom te voelen :-)

Goede ligging voor ons, veel parkeerruimte.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Jammer dat de bar gesloten is in het weekend, wel begrijpelijk.

Goede ligging voor ons, veel parkeerruimte. Bediening bij aankomst 's-avonds door deskmedewerker, dus toch een consumptie! TOP! Mooie grote kamer, goed ingericht, met ruime badkamer.

Checkin was prima.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Kamer was gedateerd en heeft een flinke opknapbeurt nodig. Veel vieze vlekken in het tapijt, balkondeur sluit slecht, er was een hordeur maar defect. Vitrages en gordijn hangen nog half aan de rails. Televisie lijkt nog van voor het millenium, zenders met ruis.

Checkin was prima. Ontbijt heel goed, Normaal in het weekend vanaf 8 uur maar we konden al om 7 uur terecht.

Ons verblijf was maar kort, omdat we naar een bruiloft moesten en laat weer op de kamer kwamen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De TV, daarvan deed de afstandbediening het niet, dus één zender te bekijken en ook nog op dezelfde geluidssterkte. Het restaurant was het weekend niet open, wat even tegen viel.

Het ontbijt was uitstekend en de kamer was netjes. De bedden vonden we iets te zacht, maar ieder zijn smaak.

Gewoon goed!!!!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De locatie lag tussen een drukke regionale weg en het spoor in.

Het design hotel deed zijn naam eer aan, het zag er bijzonder en erg verzorgd uit. Het ontbijt was prima verzorgd met o.a. heerlijke bonen koffie.

Eens, maar ga geen 2e keer naar dit hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heb ik inmiddels voldoende aangegeven in het antwoord op de vorige vragen

Geen gebruik van gemaakt. Vind het eerlijk gezegd ook niet kunnen om voor een ontbijt nog eens 17,50 extra te rekenen. De prijs/kwaliteit verhouding wordt dan alleen maar (nog) schever getrokken.

Het was goed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De prijs voor het ontbijt vinden wij iets aan de hoge kant voor wat je krijgt.

Het hotel is goed. Alleen jammer dat de bar in het weekend gesloten is.

Leuke aparte kamer, helaas niet het beloofde balkon
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ik had om een kamer met balkon gevraagd. Zonder toelichting kregen we een kamer op de bg zonder balcon. Jammer. Gekozen om bij Macdonalds te ontbijten. 25 euro extra op een 99 euro verblijf vonden we te duur

We hadden een luxe kamer ..dat was erg leuk hoewel voor mijn rug het matras te hard was maar dat is persoonlijk

prima personeel en vlgs mij zijn mijn bemerkingen gemakkelijk te verbeteren dus overpeins de keuzes
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

geen ontbijt vloerbedekking kamer is niet ( meer ) schoon balkon vies en kapotte deurhaak

voor de prijs van 90 euro per nacht vind ik het teleurstellend dat daar geen ontbijt bij zit

Viel buiten de kamer, tegen. Voor dit bedrag veel meer verwacht.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Personeel achter de balie in spijkerbroek. Ontbijtzaal vergane glorie. Maar vooral buiten zeer slecht onderhouden. Kijk je wel op uit vanuit de ontbijtzaal. Slechte koffie machine. Meer één voor huis tuin en keuken gebruik. Niet voor een hotel.

De kamer was oké. Personeel bij ontbijt vriendelijk.

Ontspannend
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Onze kamer lag tegen de airco van het hoofdgebouw en dus de hele nacht zoemen.

Kamer prima bed Ontbijt lekker Prachtige omgeving: fietsen, Alkmaar, de veiling, het eilandenrijk

Foto's zorgen voor hoge verwachtingen, maar viel tegen.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Sfeer in hotel is niet overal doorgetrokken, verouderde badkamer. Personeel niet heel klantvriendelijk (vooral met uitchecken niet). Ontbijt was basic, kon wel beter (met name versheid van het brood).

Bedden waren goed.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Als verbeterpunt de koffiemachine werkt als een schildpad. Voor het personeel is dat ook erg vervelend.

We hadden de standaardkamer en die was netjes en schoon. Ruim genoeg voor twee personen. Ontbijt was goed.

Prima prijs voor een overnachting.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Toch altijd weer gehorig hotel, of wij hebben altijd pech met luidruchtige buren.

Voor standaard kamer voldoet dit prima voor een nacht. Prijs is dan super. Goede bedden.

Eenmalig. Personeel wel héél vriendelijk.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Eens op de kamer viel het tegen. We hadden een deluxe kamer, maar een kleine tv was aanwezig van ik denk 37cm, de badkamer was verouderd en niet praktisch. Bij het binnenkomen van de kamer was het eerste werk, 5 muggen vangen. Retsaurant is in het weekend gesloten evenals de bar.

Het ontbijt was zeker in orde. De Ingang en presentatie van het hotel was super.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Tegenvallend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Slechte matras op kamer 009, zilvervisjes op muren en kussens die beslapen ruiken. Drukke verkeersweg en geluidslast daardoor op kamer. Verouderde inrichting met veel glitter en foute glamour maar dat is een kwestie van smaak.

Ontbijt, kamer was schoon, personeel zakelijk, maar niet hartelijk, behalve de ontbijtbediening, die wel. Temperatuur op kamer goed te regelen.

Goed genoeg voor 1-2 dagen overnachten (weekend weg etc)
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Design: Helaas is ''het design' (nog ?!) niet doorgetrokken naar de kamers, die wel comfortabel waren, maar basic (geen enkel spatje design hier). Receptie: Laat in de avond (zo rond 23:00 uur) was de receptiedesk ongewoon druk bemand, inclusief een jongetje van rond de 8-10 jaar, op wiens leeftijd ik allang in bed lag. Een van de 'personeelsleden' achter de receptiedesk had zijn plastic Aldi-tas zichtbaar op een van de meubels van de receptiedesk gezet. Zet dit (of het nou Aldi, AH, Blokker of wat dan ook is) ajb weg onder de frontdesk-tafel, want het haalt alle 'scherpte' weg. Verwerking betalingen: Die avond ook nog fles water besteld (wat ook niet helemaal gestroomlijnd ging) en meteen betaald, maar de volgende ochtend bij het uitchecken bleek deze nog als open post op de balans te staan. Ik heb de dienstdoende receptioniste moeten uitleggen, dat ik deze al betaald had. Aan de avondshift: graag zorgvuldig omgaan met je receptietaken. Verwarming centrale gedeelten en hotelkamers: In de entreehal hoeft niet zo hoog gestookt te worden; dit voelde niet comfortabel. De verwarming in de kamer was ook opengedraaid tot de max. 'S nachts vergeten dicht te draaien, waardoor we 's ochtends wakker werden met een dichte neus. Hoog tijd om thermostaten te installeren in elke hotelkamer. Ook de TV's mogen scherper beeld hebben en meer keuzes aan kanalen.

Het woord design schept bepaalde verwachtingen. De gemeenschappelijke ruimten waren inderdaad gedurfd en kitschy, tot en met de voordeuren van de hotelkamers aan toe. Personeel vriendelijk en attent, maar soms teveel er bovenop. L 's Avonds viel de verlichting in de badkamer uit; volgende ochtend bleek, dat er een zekeringprobleem was en dat er iemand zou komen, maar alle hotelkamers waren getroffen hierdoor. Voor de rest, ontbijt basic en goed, inclusief vriendelijke dames in de bediening. Hygiene en dergelijke is goed, genoeg parkeerplaatsen en dichtbij Alkmaar (rond 10 minuten met auto), dus voor een weekeindje weg ideaal. P.S.: Breid het krachthonk ajb uit met tenminste 1 hardloopband !

Je merkte dat het een wat ouder hotel was, wat gerenoveerd...
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Je merkte dat het een wat ouder hotel was, wat gerenoveerd is. Maar wat platen aan de muur schroeven geeft niet het goede gevoel. Dit in combinatie met hoge(re) prijs. Voor dit bedrag zijn er betere hotels.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Goed overnachtings hotel
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

In verhouding tot de prijs niets op aan te merken

Overnachtings hotel voor een evenement. Voor ons doel goed gelegen en het juiste comfort en faciliteiten.

Niet voor herhaling
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was erg gedateerd ook de badkamer was niet meer van nu de voegen hebben hun beste tijd gehad en een douchegordijn past niet in het beeld van een vier sterren design hotel

De locatie was voor ons perfect

Prima hotel.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Het zag er heel anders uit dan op de website. Ik miste een waterkoker om zelf een kopje thee te maken.

De entree ziet er fantastisch uit. De kamer is netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Goed voor 1 keer.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Kamer rook zeer muf, tapijt vol met vlekken, lamp stuk in de badkamer, wc in de badkamer rook niet fris ( urinegeur) Volgens mijn geen 4 sterren waard

Mooi hotel, lekker ontbijt en goede ligging.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Als er meer gasten zijn waarschijnlijk een prima hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Omdat er weinig gasten in het hotel zijn mag dat geen rede zijn dat er tijdens het ontbijt en later in de brasserie geen personeel aanwezig is.

De kamer was prima, beetje oubollig maar dat is een kwestie van smaak. Het ontbijt was meer dan genoeg, wel jammer dat we op zoek moesten naar iemand voor een tweede kopje koffie.

Op zich prima maar niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ligging, was 's avonds niets te krijgen qua eten, restaurant dicht, bar dicht, simpele kamers! Heerhugowaard is ook niks te beleven, dus 1e en laatste keer

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Een nachtje hotel Jules
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Gastvrijheid in bar geen mogelijkheid om 21.30 nog een bittergarnituur te bestellen. Waarschijnlijk een stagiaire die net begonnen was met horeca werk. Drankjes worden op tafel geploft ipv rustig neergezet.De inrichting van kamers is anders dan de rest van inrichting van het hotel doet vermoeden. Gedateerd. Kamers waren overigens wel schoon en bedden prima. Badkamer erg gedateerd. Douchen in een bad en een douchegordijn als afscheiding.

Ontvangs bij receptie. Prima. Beetje lang wachten. Ontbijt is prima. Goed verzorgd. Voldoende aanwezig rn voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Ontbijt was beperkt.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Ontbijt was beperkt. Kamers gedateerd, donker en muf. Parkeergelegenheid en locatie top. Het woord 'design' is absoluut niet van toepassing, wel het woord 'kitsch'.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Oké voor 1 nacht!
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Kamers redelijk schoon. Erg vieze ramen en buiten het hotel (onder balkon) lag veel vuilnis/rommel. Hotel mist wel sfeer!

Kamers zijn prima. Redelijke bedden. Goed ontbijt, voldoende keuze. Prima te bereiken per auto/trein. Ruim voldoende parkeergelegenheid. Oké voor 1 nacht.

Had beter verwacht
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Verwarming werkte niet Geen thee en koffie faciliteiten Geen balkon stond wel in de omschrijving Veel tv zenders zeer onscherp Slot deur werkte niet 1 lamp kapot Voor een 4 sterren hotel en een de luxe kamer viel het wel tegen.

Het bed

• Standaard Kamer met 2 Bedden

- receptie intern niet bereikbaar - bedovertrekken schoon, maar wat erin zit echt niet fris! - smoezelige vloerbedekking - er wordt duidelijk wel gerookt in dit hotel: zeker op de gang maar ook de kamer rook niet fris

Alles op loopafstand
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

We hebben nog nooit zo'n lelijke kamer gehad. De kleur rood was zeer nadrukkelijk aanwezig. Zo waren de kleuren niet goed op elkaar afgestemd en de aankleding liet zeer te wensen over. Bijvoorbeeld de goedkope Chinese lampen. Deze thema kamer sloeg bij ons de plank goed mis. Gelukkig hadden we 's nachts de ogen dicht. Wel lagen de bedden ontzettend lekker.

Ontbijt was heerlijk. Aankleding restaurant was mooi.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Prima hotel en locatie voor zakelijk gebruik.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

De menukaart is niet erg uitgebreid. De kwaliteit van het hoofdgerecht was niet bijzonder. Voorgerecht was daarentegen erg lekker.

Bereikbaarheid, parkeergelegenheid en algemene indruk.

Alles was top Yvonne heeft ons zo goed geholpen wat een...

Alles gewoon weg top

Alles was top Yvonne heeft ons zo goed geholpen wat een topper is dat zo een goed mens en de nacht portier ook een echte top knul Turkse jongen aan zulke personen heb je wat wat een top mensen. Groetjes de modder

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Waardeloos ....
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Zeer veel last van langsrijdend verkeer. Hadden kamer op de tweede etage. Menig werkende die vroeg vertrok tusen 5 en 6 uur in de ochtend en trokken dan de deur in het slot. Nee zal deze accommodatie nooit meer boeken.

Het ontbijt was goed zelf zorg buffet.

Gezellige medewerkers, schoonmaak kan veel beter ¡¡
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

De schoonmaak van de kamers is in het weekend een stuk beter dan van ma-vr. in de week kwam het regelmatig voor dat toilet papier en Badkamer accessoires niet werden aangevuld. Jammer dat tijdens het verblijf van ruim een week, de ramen niet 1 x zijn ontdaan van vuiligheid, de peuken van vorige gasten nog steeds op t balkon lagen. Tip aan het management: zou prettig zijn iets meer attentie te geven aan de openbare buiten ruimtes. Buitenruimen zijn slecht qua onderhoud, vuile asbakken, natten kussens op de stoelen (deze worden ávonds niet binnen gehaald) eten´s resten op de vloer en elke hoek vol met spinnenwebben!!

Prima locatie met voldoende (gratis) parkeerplaatsen en vlakbij openbaar vervoer en ns stadion. ✅ Prima locatie met voldoende (gratis) parkeerplaatsen en vlakbij openbaar vervoer en ns stadion ✅ Internet: werk prima ✅ Restaurant: Kleine kaart, maar wat de keuken uitkomt is erg lekker & ruim voldoende ✅ Algemeen: Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Niet lekker geslapen
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Zeer klein bad Zeer gehorig Had eerste kamer Maar zeer slecht geïsoleerd Dus tot laat in de last van deuren die open en dicht gingen En om 8 uur al last van een oude schreeuwende schoonmaker Die kamers ging schoonmaken die al leeg waren Dus wil je lekker rustig slapen Dan niet hier

Ons verblijf was prima, we waren zeer tevreden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt en mogelijk de regeling van temperatuur en ventilatie.

Ontbijt à € 12,50 pp vonden we véél te duur. Voor 2 personen is dat 25 euro, dus zo'n 60 gulden alleen voor het ontbijt. Locatie, P-gelegenheid en ligging uitstekend. Hotel gaf een goede indruk. Badkamer netjes.

Teleurstellend voor deze prijs.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

€ 100 voor een "luxury room" met ontbijt, maar er was niks "luxury" aan. Wellicht het behang maar dat was het dan ook. De badkamer was gedateerder dan een roompotbadkamer uit 1980. Vloerbedekking onder de vlekken en er hing een muffe lucht.

Ontbijt was ok, maar geen € 12 waard.

Vriendelijk personeel bij de receptie.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Geen afzuiging op de badkamer. Geen logische indeling badkamer. Toilet achter de deur geplaatst.

Vriendelijk personeel bij de receptie. Leuke kamer(s).

geen gebruik gemaakt van het ontbijt.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

er was geen koffie in de ochtend te krijgen!!!?? dat vonden we toch echt geen service. hoe moeilijk kan een machine zijn desnoods?

geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Dit hotel staat omschreven als design, erg misleidend. De kamers waren muf, oud en erg warm. De badkamers zeer gedateerd. De locatie erg triest tussen snelweg en spoor gelegen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima hotel voor 1 of 2 nachten.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

De afwerking van de (niet al te grote) kamers valt wat tegen. en het hotel heeft behoorlijk wat achterstallig onderhoud. Tuin en parkeerplaatsen kunnen wel eens een opknapbeurt gebruiken. Heerhugowaard zelf heeft weinig te bieden qua winkel mogelijkheden, leuke shops of restaurantjes.daarvoor kun je beter naar Alkmaar gaan.

Leuk concept, een designhotel. Voor sommigen misschien een beetje over de top al dat glitter en glamour vooral de entree/gangen maar wel weer eens wat anders dan die standaard hotels. Vriendelijk personeel. Hotel heeft voldoende parkeergelegenheid. Het ligt centraal en je kan gemakkelijk alle richtingen uit voor een dagje weg. Je bent zo bij de kust (Egmond of Bergen een zee) of een dagje te shoppen in Alkmaar.

Nette kamer en schoon maar geluidsoverlast wordt je niet vrolijk van.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geluidsoverlast van overige hotelgasten housemuziek tot 12 uur s avonds en zondagsmorgens alweer idem om 7.30 uur. Jammer. Niet alle personeel is even vriendelijk. Vooral tijdens het ontbijt kon er nog geen goedemorgen af.

Ontbijt was goed parkeerplaats voor het hotel locatie hotel gunstig vlakbij station.

Sprak me niet aan.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Ik had een ander verwachting. Dacht 4 sterren dan zal er een waterkoker zijn op de kamer. Miste een badjas en slippers. Verder had ik niks met de Hiu Hua thema. Maar wij hebben het wel gezellig gemaakt.

Ruim voldoende voor 1 nacht. De bereikbaarheid/locatie waren voor ons het belangrijkst.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Vanwege beperkt hoeveelheid personeel was niet altijd alles beschikbaar. Niet erg, maar wel jammer. De "luxe kamer" was niet echt lux: geen minibar, storende tv die niet was opgehangen (kapot?). Douchen in bad is niet mijn ding.

Locatie/bereikbaarheid/ontbijt/

Goed vertoeven in Design Hotel Jules!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Terras was wat ongezellig, mag beter onderhouden worden.

De bijzonder kleurrijke uitstraling en de vriendelijke medewerkers. Hotel ligt centraal, vlakbij station en je kunt gemakkelijk alle richtingen uit. Goed restaurant, heerlijk gegeten! En niet te vergeten: goede bedden!!

Fijn verblijf in Hotel Jules
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

De badkamer. Niet te vergelijken met wat er op de site stond.

De lekkere stoelen. Alleen vreemd dat er een gigantische kroonluchter boven de stoelen hing.

Prima hotel voor een nachtje
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

De prijs van het ontbijt is te hoog! €12,50 pp voor wat afbakpistoletjes, automaatkoffie, bekertje yoghurt, etc en de tafels werden niet eens afgeruimd. De badkamer was wel wat verouderd.

De kamer was ruim en het bed was goed. De badkamer netjes met voldoende handdoeken. Erg vriendelijk personeel.

Voor een nacht slapen en ontbijt goed.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Wij hadden een kamer op de begane grond met uitzicht op een muur ,maar we gebruikten de kamer gelukkig alleen voor de nacht om te slapen. De gang en de kamer waren ontzetend warm. Terwijl de ontbijtruimte erg fris was. Geen gebruik kunnen maken in het wekend van de bar.

De entree en de ontbijtruimte. De bedden waren voor ons uitstekend en het ontbijt prima naar wens

kamers niet top bij Jules
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Temperatuur op de kamer veel te warm. Temperatuur niet regelbaar. Deuren moeten open enkel dan veel lawaai van de weg er naast. Toilet en badkamer niet schoon, water loopt niet weg in de wasbakken Badkamer niet vlgs design tov de kamer

Via site lijkt het leuk maar een geweldige domper metname gesloten bar/ restaurant
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Zeer ontevreden personeel ,die niet of nauwelijks met de directie kunnen communiceren Belachelijk dat in een bijna volgeboekt hotel geen restaurant of bar geopend is Dus je koffie/drankje in Heerhugowaard gezocht moet worden Nb ook geen minibar aanwezig Reden van gesloten restaurant en bar in het weekend "het een zakenlieden hotel "zou moeten zijn( met thema kamers ? Vreemd) Staat niets over vermeldt op de website, zou er minstens korting gegeven moeten worden Personeel daardoor zeer in een begrijpelijke mineur Al met al een design hotel met nul inhoud Beoordeling zeer slecht !!!

Weontbijt was uitstekend Kamers met thema rommelig

Geen aanrader
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

service onder de maat restaurant dicht bar dicht brasserie dicht met zeer aardige receptionist voor elkaar gekregen om nog een flesje wijn te krijgen maar met veel moeite was blij dat zijn dienst erop zat!!!

de fles wijn

Hele leuke kamer in gericht in de kleur rood.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Jammer dat de deur van de badkamer tegen het toilet slaat als he de deur opent.

Hele leuke kamer in gericht in de kleur rood. Ontbijt was prima. Het is een modern hotel.

Prima hotel met leuk ingerichte en verzorgde kamers!
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Het was erg warm op de kamer zelfs met een open balkon deur. Ondanks de hordeur zaten er toch muggen in de kamer.

Alles was schoon en zag er netjes uit.

alles was zeer goed, we hebben genoten.

niets viel tegen

alles was zeer goed, we hebben genoten. iedereen was vriendelijk. ik ben niet goed te been maar met onze auto konden wij overal naartoe. geen enkel probleem gehad

Grappig hotel
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Dat in het weekend de bar en restaurant gesloten zijn, erg slecht hoor! Je moet nu de deur uit om ergens anders te eten en te drinken, het was lekker weer en we moesten dus ergens anders op het terras gaan zitten...

Het ontbijt was goed

Fijn verblijf, schone kamers, alleen bar gesloten in het weekend...
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Wij waren er 2 nachten in het weekend. Helaas was de bar dicht en blijkt die alleen open te zijn doordeweeks. Dit is niet aangegeven in de omschrijving van het hotel. Dit viel ons wat tegen.

Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Kamers waren heel schoon en netjes. Sfeer is goed, ruimtes zien er strak uit. Echt een design hotel dus.

Ontbijt prima en de kamer was mooi.
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

De badkamer was voor een designhotel heel basic maar wel compleet net netjes. Het was over het algemeen meer een 'bling bling' hotel (wel heel decoratief ingericht), dan een 'design'-hotel.

Ontbijt prima en de kamer was mooi.

Verblijf hotel was gewoontjes
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

Geen koelkastje op kamer , verschrikkelijk warm op tweede verdiep , slechte matras edinborough room , ontbijt wat povertjes , omgeving hotel niet verzorgd ( overal onkruid )

Inrichting is een pluspunt elke kamer zijn thema

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Ik kwam laat terug bij het hotel. Er was mij verteld dat er een nachtportier was. Ondanks aanbellen via de intercom en proberen telefonisch contact te leggen met het hotel heb ik ongeveer een half uur moeten wachten voordat ik naar binnen kon. Er werd mij verteld dat ze geen gasten meer verwachten. Wat dit betreft heeft het hotel dus hun zaken niet voor elkaar. Het verpeste eigenlijk de ervaring. De plaatsing van het toilet, direct achter de deur van de badkamer is ongelukkig. Lijkt mij zeker minder prettig als je met zijn tweeën bent.

De prijs/kwaliteit verhouding was goed. De kamer zag er goed uit. Ze hebben een goede fietsenverhuur. Personeel bij inchecken was vriendelijk en beleefd.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Relaxt verblijf om o.a. de tulpenroute en de Broekerveiling te verkennen in de buurt
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

De zalen worden veelal niet gebruikt en dat is wel jammer.

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijtje. De trein op loopafstand hoorde je bijna niet. Ideaal.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

prima hotel en zou ik ook zeker aanraden

ontbijt

bedden prima maar de kussens ( zoals zo vaak in hotels ) beroerd.... maar verder rustig en prima kunnen slapen. makkelijk bereikbaar, ruime parkeermogelijkheid , vriendelijk personeel. ontbijt oke, maar daar had ik wat meer van verwacht

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Verrassend mooie, sfeervolle aankleding in Jules Verne stijl.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Het viel tegen toen we bij het inchecken hoorden dat we zonder ontbijt hadden geboekt. We hadden begrepen dat de speciale kamerprijs voor die dag inclusief ontbijt was en daarom hebben we geboekt. Was dus een tegenvaller. Hebben we verkeerd gelezen of is er ergens iets veranderd??

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Mooi maar gehorig
    • Deluxe Kamer met 2 eenpersoonsbedden

De kamer (Barcelona) was erg gehorig. Tot na 3.00 uur 's nachts last gehad van de bovenburen. 's ochtends werd alweer vroeg gestofzuigd. Weinig geslapen. En de kamer was voorzien van twee tweepersoonsbedden in plaats van de op Booking.nl genoemde groot tweepersoonsbed. Erg onprettig.

De ontvangst was prettig en vriendelijk. De kamer (Barcelona) was erg ruim en stijlvol ingericht.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

ik heb er maar 1 avond geslapen.

niks viel tegen

het ontbijt was lekker alleen het bedrag dat je moet betalen voor ontbijt op de kamer is wel duur, nl. 25euro.+25euro voor het ontbijt is 50euro voor 2personen.

Ons verblijf was naar tevredenheid.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Meestal wordt "vergeten" bovenop kasten en lampenbakken (badkamer) stof af te nemen. Zo ook hier. Slordig en vies ! Binnenveringmatrassen zijn aan de zachte kant en maken geluid. Bij een 2-persoonsbed zou er eigenlijk een topper overheen moeten om de spleet, tussen de twee matrassen, te overbruggen.

Ruime kamers, goede badkamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Het ontbijt was oke.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

ontbijt had iets beter gekund. het verse fruit was zonder aardbeien of mango of kiwi bijvoorbeeld en veel appel... ( zie je vaker bij hotels die op ontbijt wat bezuinigen ) miste een lekker ver gebakken eitje of omelet waar je uit had kunnen kiezen.

Het ontbijt was oke... daar hadden we eerlijk gezegd iets meer van verwacht wat betreft keuze. personeel was in ieder geval vriendelijk. wij hadden helaas geen themakamer... geboekt via internet met booking.com en dan kom je niet op 1 van die kamers blijkt. Iets wat overigens niet echt duidelijk is dus dat was jammer. afwerking van het hotel erg mooi

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Goed hotel voor een redelijke prijs.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

De badkamer is krap en douchen in bad is lastig omdat het gordijn niet afsluit en je op de afsluitstop staat. De bereikbaarheid van het hotel is uitstekend, maar 's avonds is het door slechte verlichting niet te vinden. Oplossing is een verlicht naambord of verlichte letters met naam op de gevel.

Nette kamer, niet al te groot. Bed prima. Goed verzorgd ontbijt. De inrichting van restaurant en ontbijtruimte is mooi gedaan en ziet er trendy uit. De gangen zijn wat somber en beetje te veel bling bling. De medewerkers bij de receptie en bij het ontbijt waren behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

OK, maar kon rustiger

- Behoorlijk geluidsoverlast/gehorig (in het gebouw) - Langs een drukke weg

- Kamer was netjes - Prima badkamer - Bad lag lekker - Aardig personeel

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

De bedden en de kamer waren prima.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

De onderkant van de wastafel was ronduit vies. De schimmel/kalk zat dik op de buizen. Geen prettig gezicht liggend vanuit het bad. Verder is het erg kaal en sober dat er geen thee-of koffiefaciliteiten op de kamer zijn.

De bedden en de kamer waren prima.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Uitstraling hotel modern en hip.
    • Luxe kamer met 2 eenpersoonsbedden

Kamer niet meer modern, kleine tv, het rook muf in de kamer, vies douchegordijn in de badkamer en haren in de wasbak. Ontbijt was matig, geen vers sap en beperkte keuze in broodsoorten.

Uitstraling hotel modern en hip. Locatie en bereikbaarheid erg goed.