Beoordelingen over De Zon Hotel & Restaurant 4-sterren

Voorbrug 1, 7731 BB Ommen, Nederland

#2 van de 6 hotels in Ommen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

We hebben enorm genoten. Het was niet onze eerste keer in de Zon en we blijven zeker terugkomen.

Bij het ontbijt waren beide dagen de borden vies. De prijs kwaliteit verhouding bij het ontbijt klopt niet. Het ontbijt was niet speciaal. De ramen van onze kamer zaten onder de vogelpoep een glazenwasser zou ik wel een aanrader vinden.

De diners in het restaurant waren heerlijk

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Erg vriendelijk personeel.

Geluid van afzuigers. Een raam open was geen optie doordat het geluid doorging tot laat op de avond en vroeg begon in de ochtend. Kamer 10 zou ik dus niet aanbevelen.

Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Een aanrader

Kamer en badkamer verouderd

Leuk, vernieuwd hotel, met mooie ligging aan het water. Zeer Vriendelijk personeel. Een toprestaurant ! Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

geplande renovatie afwachten? prijs, kwaliteit is nu niet helemaal in verhouding.

gedateerde kamers, meubilair en sanitair, stop van het bad sloot niet af en was dus niet bruikbaar, de douchebak liep juist niet door.

ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Was een fijn verblijf

Het was 's nachts veels te warm op de slaapkamer. Maar met raam open teveel lawaai van auto's dus uiteindelijk de ventilator aangedaan

Het gezellige terras bij het water

• Beoordeeld op: 21 september 2018

6,0
    Aangenaam

de kamer was oud bollig en stoffig ,heel klein tv scherm niet naar te kijken ook van wege beeldkwaliteit, balkon de houten afrastering is met vele beugels gerepareerd geen veilig gevoel.

dineren in het restaurant, uitstekend goede smaak beleving, terras aan de vecht super, goede parkeer gelegenheid. Ontbijt buffet goed alles is aanwezig .

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Zeer goed .

Hygiene van de lift .

Het ontbijt was lekker ,het menu uitzonderlijk goed . Kamer prima voor mindervalide . Zeer diervriendelijk .Vriendelijk en gedienstig onthaal .

Super lokatie...eten super lekker maar kamer echt oud en niet schoon

Kamer nr. 33 best oud en badkamer was niet zo goed schoongemaakt..kamer stonk..ik had fiets gehuurd en de rem was kapot dus ik had wel betaald maar niet gefietst😢

De lokatie van het hotel is super gunstig...lekker ontbijt.

Een uitstekende locatie met zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, maar met tegenvallende kamer.

De kamer en vooral de doucheruimte was (te) krap bemeten. Er kon slechts een klein raampje open en dat was verre van voldoende om de warmte eruit te krijgen. Een airco is dan ook meer dan gewenst.

De ontvangst was uitstekend evenals het uitgebreide ontbijtbuffet.

Mooie locatie aan de Vecht

Gedateerde kamers, past totaal niet bij wat het hotel verder uitstraalt of wil uitstralen. Kamers kunnen echt niet meer en zeker niet voor die prijs.

Mooie locatie aan de Vecht Mooi restaurant. Eten was goed. Prijzen voor de wijnen zijn absurd en ook voor de drankjes bij de beach club Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Verouderde kamer aan de straatkant, slecht onderhouden.

Verouderde kamer aan de straatkant, slecht onderhouden. Badkamer onvoldoende gereinigd. Prijs/kwaliteit buiten proportie. Geldt ook voor ontbijt dat apart moest worden betaald.

Wij gaan er niet meer naar toe.

Er was een de luxe kamer geboekt. Er was totaal geen luxe, er was niets. Zelfs onze bedden werden niet opgemaakt.

Ontbijt was goed. De kamer viel tegen.

Vriendelijk personeel.

Vooraf aangegeven dat we een rustige kamer wilden. Toen we aankwamen bleek er een festival direct tegenover het hotel te zijn waarbij flinke geluidsoverlast tot 1 uur in de nacht was. Hadden we dit geweten, dan waren we niet gekomen deze datum. Het aanbieden van oordopjes is natuurlijk geen oplossing. Nu sliepen we pas rond 2 uur en lekker uitslapen was er niet bij. Het ontbijt kon maar tot 10 uur genuttigd worden, deze hebben we dan ook helaas overgeslagen, maar wel betaald. In het hotel was het erg warm, ondanks dat de buitentemperatuur dat niet meer was. Dit was ook zo op de kamer, het openzetten van de rame hielp helaas niet. Pas de volgende ochtend stond er op de gang een deur open naar een buitenteraas, waardoor de temperatuur omlaag kon. Puntje van aandacht: Zorg dat de douchcreme is aangevuld en repareer de muren van de kamer, dit ziet er niet professioneel uit.

Vriendelijk personeel. Soms te professioneel en minder spontaan. Mooie buitenruimte met strandje. prachtig uitzicht over de Vecht.

Voor het doel waarvoor wij er waren was het te doen maar als het echt voor vakantie was geweest niet

Prijs eten is erg hoog van Restaurant. Strandcafe is goed

Wij zouden adviseren te wachten met boeken tot het iets koeler is want de temperatuur op kamers is boven normaal. Er is geen Airco en alleen met een ventilator krijg je het niet koeler.

Heel erg teleurstellend en arrogant persone
    • Suite met Uitzicht op het Meer

We vonden de manager van het restaurant zeer onprofessioneel. We hadden een tafel geboekt aan het water maar bleek dat je geen specifieke tafel kan boeken. Toen we voorstelden om bij een andere tafel te zitten kon het niet omdat het een 4 persoons was. We werden toen voor slechte gasten uitgemaakt. Vervolgens aan de overkant wezen eten (wat erg leuk was) en tot onze verbazing zaten er 2 personen aan de 4 persoons tafel.... allemaal erg vreemd en zouden nog terugbeld/mail worden door manager. Beachclub erg leuk, rest erg tegenvallend

We vonden de lokatie en beachbar erg leuk

De eerste kamer was snoeiheet, doordat hij zonder...

De eerste kamer was snoeiheet, doordat hij zonder zonweringof airco in de zon stond. Na klacht hierover kreeg ik een andere kamer die minder warm was, maar nog steeds erg warm. de kamers beschikken niet over airco, waardoor ze in deze zomer veel te warm zijn.

Aan de Vecht - in het centrum - relaxed - prima

Liever geen vloerbedekking in de kamer. Ik miste koffie- thee faciliteiten

Ligging aan de Vecht - terras aan t water en ook het lager gelegen “ beach-terras was leuk! Ligging ook direct in het centrum is erg fijn. Grote badkamer - aparte douche

zeer aangenaam verblijf en personeel

Kamer iets gedateerd, maar wel schoon. Eén kamer had geen horrengaas en vitrage.

Zeer vriendelijk en attent personeel. 's Avonds een heerlijk diner; complimenten voor de keuken.

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding

Het is een erg gehorig hotel. In de kamer naast mij werden stoelen verschoven wat een hels kabaal maakte. Receptioniste deed er niets aan. De kamer en badkamer vond ik simpel en 'out dated'. De kamer was warm. Het raam kan open, maar het hotel ligt aan een zeer drukke weg. Zeer slechte prijs/kwaliteitverhouding. Waar de prijs van 95 euro per nacht vandaan komt is mij een raadsel.

goede roerei bij het ontbijt.

Ontbijt was heel lekker en hotel hoek kamer mooi ruim.

De gangen boven zijn ouderwets, granollen muren met lelijke posters van mooie schilderijen.

Ontbijt was heel lekker en hotel hoek kamer mooi ruim. Enorm lekker bubbelbad

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Behulpzaam en vriendelijke ontvangst.

Het raam van de kamer bleek voor ons niet te openen. Daarop kregen wij zonder meer een andere kamer.

Behulpzaam en vriendelijke ontvangst. Goede parkeermogelijkheid. Prima eten.

Er stonden voor de honden al 2 bakjes klaar en een...

heel warm en benauwd op de kamer, je zou toch denken dat ze hier iets tegen doen als zoveel mensen hierover klagen..

Er stonden voor de honden al 2 bakjes klaar en een hondendeken, heel attent

Tegen het centrum aan en een mooie omgeving en een fietsen...

Geen airco. was wel lekker geweest bij de 30 gr tijdens ons verblijf

Tegen het centrum aan en een mooie omgeving en een fietsen stalling met laadpunten

De locatie aan de Vecht is geweldig.

De kamer viel een beetje tegen. Ik had deze iets luxer en moderner verwacht.

De locatie aan de Vecht is geweldig. Het centrum van Ommen is op loopafstand. Het personeel van het hotel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

misschien een goed plan om in de winter nog eens terug te komen

Iets waar niemand iets aan kon doen: het werd te warm voor mij. Wat dat betreft zou een betere ventilatie of airco een goed idee zijn.

Ontbijt en diner was uitstekend, zo ook de bediening!

Hotel is redelijk maar had er meer van verwacht

i.v.m. wat wij eten was het ontbijt te duur. De kamer was een upgrade volgens de receptie, maar heel erg heet, te zacht bed, oude meubels, en qua schoonmaak kan er nog wel wat verbeterd worden.

kamers qua grootte was oke. badkamer was ruim met aparte douche. Maar ook een schitterend uitzicht over de Vecht.

Voor herhaling vatbaar.

Het zogenaamde 3 sterren eten en de daarbij behorende service viel tegen, maar is besproken.

De perfecte ligging. Vanuit het hotel ben je binnen een paar minuten in het centrum.

Vriendelijk personeel.

Sobere kamer zonder koelkastje/bad. Geen lampenkap om de verlichting, slechts een kaal 'peertje' aan plafond. Een avond geen warm water zodat ik me niet kon douchen na mijn wandeling. De pomp met hair+body zeep was leeg.

Vriendelijk personeel. Mooie ligging met veel wandelmogelijkheden.

Teleurstellend

Design ongezellig, enorm gedateerd en verouderd, Kapotte banken bij entree, geen sfeer, rommelig en onverzorgde uitstraling, als jong stel in een kamer komen met voorzieningen voor minder validen die dan nog flink beschadigd zijn en daardoor totaal niet hygiënisch. Niet benoemd door personeel. Putje van douche loopt na 3 minuten volledig over waardoor badkamer blank stond. Ontbijt gewoon, zeker niet slecht.

Voor herhaling vatbaar.

Het is een oud hotel maar wel heel netjes. Hier en daar een verfje met een wat frisser kleurtje zou al veel doen.

De ligging is super aan de Vecht met een heel groot terras en lounge mogelijkheden. Veel wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving.

Heerlijk comfortabel verblijf aan de Vecht

Kamer oogt wat gedateerd, maar dat is ook een kwestie van smaak.

Zeer vriendelijk personeel, goede service (gratis dubbel kamerupgrade), heerlijk ontbijt en hele mooie lokatie aan de Vecht en vlakbij binnenstad Ommen, gelegen aan het Pieterpad

Genieten

De grote van de "badkamer" met name de plaats van het toilet. Dit was wat krap en ik denk dat een fors persoon problemen heeft met het naar de toilet gaan.

Net en keurig hotel, vriendelijke ontvangst. En het ontbijt was heerlijk en een ruime keuze. Bedden zijn prima, ik heb heerlijk geslapen. Weinig "lawaai" gehoord van de overige gasten.

Kamer en uitzicht over de Vecht

Het lounge terras aan de vecht was niet geopend en de sloep vaarde niet, terwijl hiervan wel foto’s op de website staan

Kamer en uitzicht over de Vecht

Ruim hotel met goede keuken.

De aangepaste wijnen bij het menu van de chef waren prijs/kwaliteit ondermaats. De kaasschotel in dit menu was een ferme tegenvaller. Éénpersoonskamer met een klein raam met uitzicht op kleine binnenplaats is niet echt aangenaam.

Ruim restaurant met mooi uitzicht op de Vecht. Goede smaakcombinaties in de meeste gerechten.

Sfeervol hotel met mooie ligging

Geweldig ontbijt en bediening en aandacht van het personeel bij het ontbijt. Hostmanship ten top! De man kon ons veel informatie geven over o.a. de schilderijen. Mooie, warme inrichting.

Fijne plek

Prettige sfeer en rustige kamer aan de voorkant met mooi uitzicht (we kregen zomaar een upgrade, erg sympathiek). Goede ligging en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Het was fantastisch.

De deur van kamer kan men na mijn gevoel niet echt zachtjes achter me dicht trekken, om andere gasten vooral ' s morgensvroeg en ' s avondslaat niet te storen.

De rust, was wel buiten seizoen om. De gastvrijheid. Met feedback werd gelijk wat mee gedaan.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Het was een geweldig verblijf

We kregen een geweldige kamer met uitzicht op de Vecht prachtig. Het ontbijt was ook prima in orde. We overnachten hier vaker. De locatie is perfect. Het personeel is ook zeer vriendelijk

We hebben een upgrade gekregen.

Het wordt tijd dat het interieur wordt op gefrist. In de kamers en de rest van het hotel. Het restaurant is juist aangenaam

We hebben een upgrade gekregen. Zodat we van het mooie uitzicht op de Vecht konden genieten

Matig.

Gedateerde inrichting kamer Slecht matras. Verwarming in badkamer kon niet uitgeschakeld worden, stond voluit. Voor 1 nacht was het desondanks oké.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was erg goed!

prima te doen voor 1 nacht

in de minibar waren producten over de datum. de haar/body zeep was leeg in de douche en boven bad. bedden te zacht. s avonds iets drinken in de zaal, personeel niet te vinden. andere gasten gingen zelf bij de drank.

ontvangst prima, kamer gewoon goed en ruim!

Super restaurant en goed hotel. We komen hier nog eens terug

Bij aankomst was de kamer erg koud. Met 1 radiator pas na 2 uur beetje op temperatuur. Kregen wel na vermelden bij de receptie een extra dekbed. Het was ook wel erg koud en winderig weer tijdens ons verblijf. Ook in het restaurant was het frisjes bij onze tafel aan het raam.

Gratis upgrade naar suite met whirlpool. Erg goed restaurant!! Luxe ontbijt. Bij vraag om extra dekbed werd dit gelijk geregeld.

G

Wifi niet betrouwbaar, wisselend verbinding afstandbediening van de tv deed het dan wel dan niet - frustrerend Ipv extra kussen en dekbed waren er alleen 2 kussens - niet goed gecontroleerd door staf Op verzoek wel meteen dekbedden gebracht Het was over het algemeen koud op de kamer

Ontbijt prima Badkamer prima Thee was niet op de kamer beschikbaar maar balie medewerkster gaf zonder problemen een waterkan, 2 glazen, theezakjes en suiker mee! Zelfs 2 kannetjes melk op verzoek ! ( voor engelse thee) - zeer sympathiek gebaar !!

Heel fijn hotel, komen zeker nog een keer terug.

Badkamer was een beetje gedateerd en de whirlpool was defect. In de bar stonden schalen met pelpinda's, leuk, maar zet er ook een bakje bij voor de schillen. nu lag de vloer bezaait met deze schillen van vorige bezoekers. ook was het er niet erg clean. op de bankjes zaten lange blonde haren idem van vorige bezoekers en veel spinnenwebben.

De kamers waren geüpgraded terwijl wij betaalden voor een normale kamer. Het ontbijt was overweldigend goed.

Een heerlijke kamer, rustig hotel met een heerlijk ontbijt.
    • Suite met Uitzicht op het Meer

We hadden via de roomservice bitterballen besteld. Toen werd garnituur gebracht en hebben we gevraagd of dit dus omgeruild kon worden, dit is heel keurig en beleefd gedaan. Helaas stond wel de prijs van de garnituur op de rekening bij het uitchecken. Bij het inchecken hielp een jonge jongen ons, dit ging wat chaotisch!

Een heerlijke kamer met een topbadkamer. Een prachtig uitzicht! Het ontbijt was heerlijk. We konden het erg waarderen dat alle porties klein waren.

Een prettig verblijf op een mooie locatie.

De kamer ( eenpersoons) viel tegen. Te weinig licht om bij te lezen en de t.v. deed het niet. Bij het afrekenen hadden ze per abuis een rekening die op een andere kamer stond bij de onze gevoegd.

Het ontbijt was prima met leuke Kerstverrassingen.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Leuke locatie om gezellig samen te zijn. We willen in de zomer nog een keer met de boot terugkomen.

De kamers zijn iets gedateerd. De verwarming stond niet aan toen wij kwamen. De badkamer en de vloer waren erg koud.

Leuke locatie aan het water. Gezellig om koffie te drinken en te borrelen in het restaurant. Het ontbijt was heel erg goed we hadden een schitterende tafel in de hoek. De bar van het hotel is super, hele leuke sfeer.

Mooi Pieterpad verblijf!

Hotel kamer komt gedateerd over. Uitzicht (kamer 4) over de Vecht was fantastisch. Dan is het jammer dat de ramen aan de buitenzijde wel héél lang geleden voor het laatst zijn gelapt, erg jammer. Het bubbelbad in de badkamer hebben we niet gebruikt.

Zeer goed restaurant, erg smaakvol gegeten voor een redelijke prijs. Ook het ontbijt was prima in orde met veel verse producten.

Heerlijke plek, zoveel wandelmogelijkheden en alleen de brug...

Heerlijke plek, zoveel wandelmogelijkheden en alleen de brug over om bij restaurants en café's te komen. Het hotel is heel comfortabel en alles is goed geregeld.

Redelijk goed

Kamer was erg klein. Deze maakte ook een wat verouderde indruk. Eea kan een opfris/opknapbeurt gebruiken. Dit geldt tevens voor de gangen.

Locatie, ontbijt, parkeerfaciliteiten

goed ontbijt, ontbijtzaal prima.

Wij vonden het restaurant heel duur en te sjiek, zijn ergens anders gaan eten.

goed ontbijt, ontbijtzaal prima. met uitzicht op de Vecht.Wij vonden het hotel wel heel erg modern overkomen, niet zo knus voor oudere en ouderwetse mensen. Eerder voor juppen. Het personeel was heel geduldig om ons bij alles te helpen.

Prima locatie op loopafstand van het centrum.

Uitgebreide wijnkaart, dit in tegenstelling tot de "ginkaart" geen keuze mogelijk slechts 1 merk beschikbaar Kamer was wat gedateerd, vlekken in de vloerbedekking en tegeltjes in de badkamer zijn duidelijk aan vervanging toe.

Prima locatie om uitstapjes te maken in de omgeving, centrale ligging.

Gezellig verblijf....

De slaapkamer was ruim, maar wel zeer gedateerd. Op het "oog " schoon..... Op de site heb ik betere kamers gezien, wij hadden dus pech. Renovatie is geen overbodige luxe, betaal graag wat meer voor dit gezellige hotel.

Zeer vriendelijk personeel, prima restaurant en bar. Gezillige zitjes rond de openhaard. Centrale ligging van het Hotel, t.o.v. het centrum.

Wij hebben een prima verblijf gehad, jammer van het strandje.

Het strand zag er op de site heel mooi uit, maar bleek geen zon meer te hebben bij aankomst. Jammer

Wij hadden half pension geboekt en ik moet zeggen dat ik in geen tijden zo lekker gedineerd heb voor een hele goede prijs. Ook het ontbijt was uit de kunst. Chapeau voor de keukenbrigade!

Hotel De Zon is een aanrader

De kamer was vrij basic, maar de bedden wel goed. De badkamer was zelfs vrij sober. Maar verder wel schoon.

Het hotel is op een hele mooie locatie aan de Vecht en op loopafstand van het centrum van Ommen. Daarnaast heeft het hotel een uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Mooie accomodatie en locatie en goede service, zeker voor herhaling!

Het ontbijt was goed met veel keuze in brood, croissants en patisserie, ruime keuze in beleg. Kamer was ruim met luxe badkamer en uitzicht over de Vecht, top!

Schitterende ligging aan de rivier DE VECHT !
    • Suite met Uitzicht op het Meer

Het enige minpunt, om er eentje te zoeken was het vast tapijt op de kamer.

1. De vriendelijkheid van het personeel, vanaf de balie bij aankomst en alle overige personeel evenzeer ! Wie ja waar ook tegen kwam, telkens werd je vriendelijk begroet! SUPER ! 2. de UITSTEKENDE KEUKEN ! Elke dag weer"KUNSTWERKJES" maar vooral HEEL LEKKER !!! 3. Het uitgebreide ontbijt

De matras vond ik persoonlijk wat aan de zachte kant. Er staat een lampje naast het bed, maar dat is meer een schemerlamp dan een leeslamp, waardoor lezen in bed lastiger is.

Je kunt uitgebreid ontbijten, ik kan niet iets verzinnen dat niet aanwezig was. Het diner was elke avond geweldig, en houdt ook rekening met eerdere menu's, zodat je elke avond iets anders krijgt. Je krijgt het diner ook uitgeprint te zien. Aangezien je meestal delen van het menu vergeet, vond ik dit een pre.

Aangenaam

Al die Helmantels aan de muur. Een paar is genoeg, daarvoor in de plaats een paar schilderijen van artdeco kunstenares Wendy van Vondel zou beter zijn .

Halfpension, diner en ontbijt uitstekend. Personeel vriendelijke en attent. Mooi weer, kortom een aanrader.

Hotel skwalitijd

Zie eerdere vraag!

Het ontbijt was goed, maar niets apart, wij hadden hotelkamer 23, een ramp! vreselijk benauwd. De hele nacht de ventilator aangehad, maar dat hielp niet veel. De omgeving was super mooi, fijn gefietst, hotel staat op mooie locatie

Voor één nacht ruim voldoende

Kamers, klein warm en oud, wel schoon respect voor schoonmaakster die de douches moet schoonhouden.

Aardig personeel, ontbijt niet heel erg uitgebreid maar voldoende, ligging van het hotel.

Prima uitvalsbasis voor een fietstocht in de omgeving!

Het uitzicht rondom is niet bijzonder omdat je kijkt op de uitbouw van het hotel.

Het ontbijt is echt fantastisch geregeld! Daar kun je een hele dag op teren!

Goed hotel wat eten bediening betreft

De kamer erg gedateerd badkamer matig. En het feit dat je voor 11 uur niet op het terras van het hotel mocht terwijl het prachtig weer was.

Het ontbijt en het entree restaurant en de ligging.

Ons verblijf was prima.

De plaats van het kluisje inde kast OP de grond had beter gekund.

Personeel was zeer vriendelijk en voorkomend. Keuken is prima verzorgd en een kijkje in de keuken wordt door de chefkok op prijs gesteld. De (comfort) kamer was goed en ruim alhoewel een beetje gedateerd.

Wij hadden kamer 211 boven de keuken en ingang , buiten op...

Wij hadden kamer 211 boven de keuken en ingang , buiten op het dak voor de kamer stonden meerdere condensoren van de koeling ? of AC ,die s nachts goed hoorbaar waren en af wisselend aan en af schakelde , dus zeker geen kamer 211 boeken

Het hotel ligt op een geweldige plek langs de Vecht.

De prijs/kwaliteit verhouding van mijn kamer viel wat tegen, je zag aan een aantal zaken dat de kamer wel wat onderhoud kan gebruiken. Het matras was wat aan de zachte kant en de douchekop mag ook wel eens vervangen worden. Ook de wifi (op de derde verdieping waar ik zat) viel steeds weg. Maar ondanks dat er wel verbetering nodig is heb ik toch een goed verblijf gehad!

Het hotel ligt op een geweldige plek langs de Vecht. Het personeel is ook zeer behulpzaam en het ontbijt was goed en zeer uitgebreid.

Wat jammer van de kamer

De kleine kamer met een balkon deur met verkeerd sluitende ( dus onveilige ) espagnolet en veel straat geluid. Slecht verlicht en veel te warm. Kluisje op een hernia plaats, in een hoekje op de vloer van de kast. Het lage toilet is schuin onder het handdoeken rekje geplaatst, zodat je een artiest moet zijn om er gebruik van te maken. Ik had een update moeten doen. Deze opmerkingen heb ik bij de receptie gemeld. Zonder deze nadelen zou mijn beoordeling een 8,5 zijn.

Mooie locatie, vriendelijk behulpzaam personeel. Goed ontbijt , uitstekend restaurant. Het buiten terras is een aanrader De inloopdouche is prima, niet douchen in het bad!

Leuk hotel in de directe omgeving van het centrum van Ommen.
    • Suite met Uitzicht op het Meer

Mooie ligging met terras en beachbar aan de Vecht. Heerlijk ontbijt en de kamer die wij hadden had zicht op de Vecht en Ommen. Prima matrassen op het bed. Hotel beschikt over een donkerbruine pub.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een prima hotel.

Éen Lamel ontbrak op de badkamer. 1 raam was tussen de dubbele beglazing wazig vanwege vocht.

Prima ontbijt. Kamergrootte was goed. Badkamer was goed.

Prima verblijf.

Kamer was heel warm. In 2017 verwacht ik airco op een hotelkamer die op het zuidoosten ligt! Men had b.v. de overgordijnen kunnen sluiten overdag .

Prima ontbijt en ook 's avonds uitstekend gegeten.. Personeel zeer vriendelijk.

Een grote pluim!

De wastafel in de badkamer liep niet goed door. De wc kraakte behoorlijk als je er op zat. Maar ik weeg ook 75 kg ;) Verder totaal geen problemen of defecten opgemerkt!

De ligging van het hotel is fantastisch. Te voet ben je zo in het centrum van Ommen waar je leuk rond kunt kijken in de winkeltjes rondom de kerk. De ligging langs de Vecht is ook geweldig, je loopt voor een wandeling langs de varende boten zo je hotel uit en bent er.

Sommige dingen waren kapot, zoals de verlichting in het bubbelbad en een aantal blazers in het bubbelbad, verder waren de gordijnen storen want er zaten allemaal gaatjes in was ik persoonlijk niet fijnvond wakker worden en het gebouw was gehorig, vloer kraakte en hoorde andere mensen hele nacht door

Badkamer was mooi, slaapkamer was goed

Goed.

Heb er alleen overnacht, omdat ik op familiebezoek geweest ben bij oudere mensen. Heb er niet ontbeten en ook niet gedineerd en door de familie-omstandigheden heb ik ook niet van de faciliteiten gebruik kunnen maken, maar wellicht kan dat de volgende keer wel.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Hier ga ik dus in de toekomst rechtstreeks boeken

Het feit dat ik nu bij Booking veel meer heb betaald dan wanneer ik direct bij het hotel zelf zou boeken. Vrienden boekten voor 84 euro inclusief ontbijt bij de Zon zelf, wij bij Booking.com 74 euro, kwam nog 30 euro bij voor ontbijt...niet goed!!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Mooie plek bij warm weer kamers te heet. En al lijkt het van wel het ontbijt is NIET inbegrepen

Internet waardeloos. Om 1500 gemeld, dat zou worden opgelost na het eten nog geen verbinding Daar kon men niets aan doen er was een hoekje waar het internet het wel deed bij de receptie

Mooie plek in een mooie omgeving dicht bij het dorp. Mooue eandelplek