Beoordelingen over Hotel Restaurant Engelanderhof 3-sterren

Arnhemseweg 484, 7361 CM Beekbergen, Nederland

#4 van de 11 hotels in Beekbergen

Heerlijk tot rust komen in een eenvoudig hotel met vriendelijk personeel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

porties in restaurant iets aan de kleine kant, ontbijt was prima.

Goed bereikbaar met bushalte voor de deur, Vriendelijk en behulpzaam personeel, rustig en landelijk gelegen dorpje. Prachtige natuur van de Veluwe als je het dorp uitgaat, Huur van fiets mogelijk.

Geen idee

Door omstandigheden kosteloze upgrade naar luxere kamer. Uitstekende kamer, schoon, goed bed, schone comfortabele badkamer. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk weekend op de hoge Veluwe, maar er zijn betere en voordeligere accommodaties in de omgeving
    • Familiekamer met Bad

Het is een wat verouderd complex, wel goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Matige keuken, zowel diner als ontbijtbuffet. 280 Euro voor overnachting drie personen (incl. ontbijt/diner) is duur.

Goed hotel, zal zeker nogmaals boeken maar dan zonder ontbijt.

Het ontbijt was voor € 12,50 heel karig. Geen koffieapparaat maar 3 kannen koffie en 3 kannen heet water, geen broodrooster, simpele broodjes, de sneetjes wit brood waren wat droog was. bijv. geen scrumbeld egg maar wel uitgebakken spek waar je niets mee kon, alleen een gekookt eitje. Genoeg vleeswaren waarvan 1 soort niet vers en 2 soorten kaas. Geen € 12,50 waard.

De kamer was heel goed en een heel goede badkamer, schoon, modern. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Volgende keer zal ik weer voor het hotel kiezen.

Keuken niet flexibel en sportief
    • Standaard Eenpersoonskamer

Restaurant wilde ons geen eten serveren bij late aankomst terwijl in het restaurant iemand anders nog wel eten kreeg op hetzelfde tijdstip (ivm Ramadan)...

Kamer, ligging en ontbijt

Prima voor de doorreis die gemaakt is.

Het is waar dat het uiterlijk oud is, maar dat heeft mij niet weerhouden. Wij waren er voor een bruiloftfeestje in de buurt. Wakker worden met vogeltjes op de achtergrond was voor mij voldoende om het er prettig te vinden. Het is wel wat gehorig in de kamers. Je weet wanneer een andere gast gebruik maakt van het toilet, haha!

Ik heb geen gebruik van het ontbijt of avondeten gemaakt, geen oordeel over ;)

Heerlijk rustig hotel in een super mooi gebied

Ruime klassieke kamer met mooi uitzicht op de tuin. Met dit mooie weer goed ontbijt en heerlijk gegeten op terras en in de tuin. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Kleinschalig sfeervol hotel

Iets meer geschikt voor ouder publiek. Zou fijn zijn als er een tafel voetbaltafel stond b.v..

Zeer aardig personeel. Upgrade zonder bijbetaling gekregen. Zeker geschikt voor dieet gebonden personen (gluten intolerantie in ons geval). Erg gezellige bar - lounge.

Basic, maar prima prijs-kwaliteit verhouding

De inrichting is zeer gedateerd, maar wel netjes. Alsof de tijd stil is blijven staan.

Goed bed, basic kamer, maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Ook het ontbijt is prima bevallen, voor ieder wat wils. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Prima, maar te duur voor wat we kregen.

Kamer met balkon geboekt. Maar op balkon waren geen stoelen. Dus meer betalen voor een kamer met balkon was een beetje belachelijk. Tikken van de. Erwarming in de badkamer was erg vervelend!

Kamer was lekker ruim.

Prima verblijf in een grote schone kamer tegen een redelijke prijs.
    • Standaard Eenpersoonskamer

WiFi zonder wachtwoord kan tegenwoordig niet meer. Een handboek hoe de tv aan moet :(. Prijs van het ontbijt te hoog in vergelijking met het aangebodene.

Erg schoon, mooie grote kamer voor weinig.

Mooi, rustig en vriendelijk super verblijf volgend jaar zal ik zeker opnieuw boeken.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen airco maar kamer was wel voldoende koel , mogelijks anders bij een zeer warme zomer of andere kamer. Geen frigo/bar in de kamer.

Ruime parking, de vriendelijkheid, supernetjes en een stille groene omgeving. Zeer snelle internetconnectie.

De manier hoe je de televisie aan moet zetten. Ons lukte het niet. Bij de receptie gemeld en zij hebben de televisie aangezet.

Het ontbijt was heerlijk.

Leuk hotel voor 1 overnachting
    • Familiekamer met Bad

Het restaurant ' 's avonds was iets minder. Heel lang moeten wachten tot ze kwamen vragen wat we wilden drinken. Toen dat opgenomen was nog tijd moeten wachten tot ze kaart kwamen brengen. Het jonge personeel ging niet echt logisch te werk.

Simpele maar goede schone kamer. Ontbijtbuffet was ook goed

Een wat gedateerd hotel met zéér vriendelijk personeel

Bij het boeken had ik al de verwachting dat de kamers wat gedateerd zouden zijn maar het viel me toch nog tegen. Erge donkere kamer en alles deed ouderwets aan . De bedden waren gelukkig van goede kwaliteit !

De ontvangst door de blonde dame was beslist “warm” te noemen . Bij ieder contact was zij de gehele dag vriendelijk , behulpzaam en zeer meedenkend . Ook de dame bij het uitchecken was bijzonder vriendelijk .

Prijs/kwaliteitverhouding dik in orde.

De natte ruimte was keurig maar kan een update gebruiken.

De bediening, vriendelijkheid en de bejegening van het personeel kan ieder hotel als voorbeeld nemen!

Heel vriendelijk hotel aan de rand van de Veluwe

Het ontbijtbuffet is prima maar met €12,95 wel behoorlijk aan de prijs. De kamers zijn wat gehorig. Voor mij zelf geen probleem, maar voor mensen die daar snel last van hebben kan het hinderlijk zijn.

Typische uitstraling van een zelfstandig hotel: het is allemaal vrij sober en eenvoudig, maar wel schoon en het personeel is heel vriendelijk. Duidelijk mensen met hart voor de zaak. Ik was wat vroeg met inchecken en daar werd gelukkig totaal niet moeilijk over gedaan. De ligging aan de rand van de Veluwe is natuurlijk perfect. Je loopt zo het bos in voor een mooie wandeling.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

• Comfort Eenpersoonskamer

Super vriendelijk personeel, heerlijk hotelletje op steenworp afstand van mijn zakelijke afspraken. Ongedwongen knusse sfeer. Hotelkamer en badkamer ook allemaal prima en schoon. Avondeten heerlijk. Beetje pech bij ontbijt, om 8 uur waren de vers gebakken broodjes al op (uiteraard was er nog meer dan genoeg keuze, maar had me verheugd op de warme croissants en knapperige broodjes). Verder prima!

Hrbben ons goed vermaakt ,allern je hoortt alles

Dat er met nieruwjaarsdag maar 1 personeels lid was en dat de kamer ook niet werd gedaan en de gasten die er nog waren zelf om handdoeken moesten vragen,en dat er in de nacht niemand aanwezig is vonden we vreemd.Wat ik ook niet heb zien hangen was een aed.

Hert ontbijt was goed,de kamers ook prima.

Prima naar ons zin gehad en gastvrij personeel.

Niets viel er tegen .

Het ontbijt was goed , genoeg keuze . Het diner was voortreffelijk ,je kunt kiezen uit a la carte, dagschotel of specialiteit van de kok.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

De relaxte sfeer deze keer,was de vorige keer helaas anders.

De tv is toch lastig om op beeld te krijgen met de aparte satelliet ontvanger,en als je vanuit bed tv kijkt en denkt we gaan slapen,moet je je bed uit om de tv uit te zetten.

De relaxte sfeer deze keer,was de vorige keer helaas anders. Maar personeel bleef wel altijd vriendelijk tegen ons.

Sfeervol restaurant met open gashaard.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamers zijn wat gedateerd (beschadigde meubels) maar daar is de prijs ook naar. Bed (éénpersoons) wat aan de krappe kant. Kamer was niet geheel schoon (plakkerige substantie op het bureau). Bediening in restaurant mag iets gastvrijer, een biertje dat ik abusievelijk omstootte werd wel in rekening gebracht (dit heb ik in een horeca gelegenheid nog nooit meegemaakt). Bar ging vroeg (aangekondigd) dicht om 22:00. Waarschijnlijk omdat het een rustige periode was.

Sfeervol restaurant met open gashaard. Behulpzaam personeel en vrolijke bediening tijdens ontbijt in serre.

Goede locatie vriendelijk personeel gehorige kamer

Ouwbollig hotel jaren70 Lang wachten op je eten Organisatie kan beter slecht en goedkoop kussen Dagschotel erg onduidelijk waar het uit bestaat Snurken van je buren en de tv goed te horen

Goed bed Goede ligging Goed internet

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Goed hotel als uitvalsbasis voor enkele dagtrips.

Prijs-kwaliteitverhouding: iets te duur voor dit 3-sterren hotel

Keurig hotel, eenvoudig, schoon. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. Aangename sfeer.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Perfecte locatie, restaurant en kamer niets te wensen over.

Niet veel bijzonders, wellicht een fohn in de kamer zou makkelijk zijn.

Personeel van hoog tot laag top, klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Locatie als uitvalsbasis voor diverse stadsbezichtigingen in al of niet directe omgeving prima. Amsterdam Rijksmuseum eenvoudig met openbaar vervoer te bezoeken. Omgeving is stil en rustig, kamers zijn eenvoudig, maar meer dan prima voor het doel van het verblijf.

Aardig

De grootste tegenvaller was dat de baas duidelijk problemen had met twee personeelsleden en vlak va sluitingstijd van de bar (22:00u) binnen kwam denderen. De prettige sfeer sloeg meteen om en het licht ging letterlijk direct uit. Dit doe je nooit waar klanten bij zijn. Erg slecht van de eigenaar!! Helaas moest ik om 6:15u weer vertrekken en het ontbijt was pas vanaf 7:00u beschikbaar. Ik kreeg wel twee boterhammen mee, met een appel, sapje en bakje yoghurt. Jammer dat hier de volle ontbijt prijs voor werd gerekend.

Het personeel was behulpzaam en vriendelijk

Ontbijt was prima

Alles in het hotel is goedkoop, verouderd en minimaal. Bedden niet comfortabel, 2 eenpersoonsbedden, waar 1 tweepersoonsbed was geboekt. Badkamer heeft zowaar een douchegordijn. Gebouw is erg gehorig. Allemaal geen ramp, maar past totaal niet bij de prijsklasse.

Ontbijt was prima

goed naar ons zin gehad

We kwamen om half negen sávonds aan .Kregen koffie op de kamer,wilden nadien nog een wijntje gaan drinken ,maar de bar was niet meer open om 10 uur.dat was jammer.

het ontbijt was prima. de kamers waren netjes en de badkamer was ook prima.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Ik ben een tevreden, regelmatig terugkerende bezoeker
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel is een klein beetje gehorig, zonder dat dit overigens tot veel overlast leidt. Als mensen pratend over de gang lopen, hoor je dat op je kamer.

Ik overnacht hier regelmatig in verband met mijn werk in deze regio. Het is een schoon, rustig en netjes hotel, met vriendelijk personeel en goed eten, voor een hele aantrekkelijke prijs. Aanrader!

Goede nachtrust gehad in een zeer vriendelijk en leuk onderkomen.

Ons viel niets tegen.

Het was fijn, dat we midden in de nacht gewoon zonder problemen de kamer konden bereiken. Goed geslapen en vooral een heel goed ontbijt.

Het was heerlijk en vooral het restaurant en het zitje bij de haard vonden wij erg gezellig.

Op de balkons staat geen stoel en er groeit nogal wat mos op balkon. Als je de hotelkamer weer instapt ligt er geen matje dat is zonde van de vloerbedekking.

Vriendelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt. Wij hadden een kamer zonder balkon geboekt maar vonden deze toch wat tegenvallen daarom omgeboekt naar kamer met balkon. Deze kamer was prima.

ontspannen weekend

Dat de wens voor een ontbijt, die we bij de boeking bij de opmerkingen hadden opgegeven, kennelijk niet was doorgekomen.

Eenvoudig, behulpzaam, ontbijt kon toch nog geregeld worden, relaxed.

Prettig en landelijk gelegen, maar toh dicht bij voorzieningen.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Bij het ontbijt was er geen donker volkorenbrood aanwezig. De bedden waren een beetje hard.

Het ontbijt was goed. Het parkeren is zeer dicht bij de accomodatie en ruim voldoende. Het personeel is heel erg vriendelijk.

Tja wij gaan hier nog wel een keer terug komen,..

waterkoker(tje) op de kamer en eventueel een koffiemachine in de ontbijtkamer in plaats van koffiekan,..

er werd rekening gehouden met de hond, schaduwrijke kamer,TOP!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima prijs in verhouding voor hetgeen wordt aangeboden.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel heeft een mooie ligging en een mooie ruimte voor het ontbijt met uitzicht op de tuin. Nette kaart voor het diner met zeer redelijke prijzen. Nette kamer, zeker voor de gerekende prijs!

Teleurgesteld

Diner was matig /tot slecht en voor de gemiddelde eter echt te weinig . Je wordt niet op de hoogte gebracht / of aan je gevraagd of je extra groente of aardappelgarnituur wilt. Dit is volgens de eigenaar wel kosteloos mogelijk De bedieningwas rommelig, niet attent ,(4x drinken in 4 uur en er zelf ook nog om moeten vragen) . Wel was positief dat .de eigenaar en de kok verhaal kwamen halen en ook hopelijk wat doen met de info. Dit was de vierde keer dat we bij dit hotel kwamen ,altijd met veel plezier en aanbevelingen dat het daar heerlijk vertoeven was. Jammer dat het dit jaar zo tegen viel De nieuwe eigenaars hebben een heel mooi bedrijf in handen maar op de wijze gaat het niet lukken dit zo te houden

Goed ontbijt

ik heb het wel naar men zin gehad .
    • Comfort Eenpersoonskamer

de bedden meeste mensen die ik zag daar waren op leeftijd , dan is het geen overbodige luxe dat er wat beter geïnvesteerd in goede bedden op hoogte , het bed waar ik had was veelte laag .

personeel op leeftijd gemiddeld 50 jaar en ouder, goed Nederlands spreken ,het leek wel of ze dit werk niet zo lang deden , wel heel goed dat de organisatie deze vrouwen hun werk bieden .

Mooi hotel, rustgevende omgeving, lekker eten!
    • Comfort Eenpersoonskamer

Een klein beetje schimmel in de badkamer.

Ontbijt was ontzettend uitgebreid en goed van kwaliteit. De kamers zijn erg mooi, ondanks dat het hotel al wat ouder is. Dat het hotel wat ouder is, zie je wel, maar het ziet er allemaal goed verzorgd uit.

Het enige wat ons tegen viel was bij het dineren ,we moesten zeer lang wachten op onze bestelling en toen ze het kwamen serveren was de soep zelfs nog koud maar de smaak was uitstekend dat maakte het een beetje goed.

Vriendelijk personeel, maar we zullen dit hotel niet nogmaals bezoeken.

De kamers waren ontzettend gehorig. Als bij de buren het lichtknopje werd omgezet, was dat duidelijk hoorbaar. Alles wat op de gang gebeurt (lopen, praten, lachen) was duidelijk hoorbaar in de kamer. Het ergste was de overlast van de deuren van alle andere gasten...sleutel omdraaien, deur dicht doen, sleutel omdraaien en voelen of de deur daadwerkelijk dicht zit, wat een enorm gebonk opleverde.

Het kordate en snelle optreden van de hoteleigenaar toen in een paar kamers verderop de televisie dusdanig hard stond, dat wij onze eigen televisie nauwelijks konden verstaan. Bij ons was het volume van de tv geblokkeerd tot een zeker maximum. Dat was duidelijk niet bij die mensen een paar kamers verderop.

Ontbijt viel dus een beetje tegen.

We miste bij het ontbijt wel heel erg croissantjes,gekookt eitje en cappuccino En voor 115 euro per nacht voor een Kamer kan er toch zeker wel een bad af?

Ontbijt viel dus een beetje tegen.(zie volgende) en naast ons tijdens het ontbijt zat een marrokaans medemens een half uur lang te bellen met een volume wat echt belachelijk is. De launch is echt super gezellig en de bedden slapen prima. !en heel vriendelijk personeel behalve bij uitchecken.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

ontbijt inclusief want de kamer prijs was niet speciaal goedkoop.

ontbijt was goed, de kamers erg gehorig. TV werkte via digitenne en het beeld viel regelmatig weg. Het geluid was erg slecht op de maximale stand niet verstaanbaar terwijl uit naast liggende kamers het geluid storend aanwezig was.

Een gezellige sfeer, een aanrader, ook voor mensen die er in hun eentje een paar dagen uit willen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

geen koelkast op de kamer.

Goed ontbijt, rustige locatie, leuke uitstapjes mogelijk. Alles wat je nodig hebt, is er. Lekkere douche en de kamers zijn schoon, met een kleine tv.

Personeel was zéér vriendelijk, maar de kamer is eigenlijk...

Het ontbijt: bied broodjes van een bakker aan (i.p.v. broodjes van een supermarkt af te bakken)

Personeel was zéér vriendelijk, maar de kamer is eigenlijk wel toe aan een opknapbeurt.

Gezellig, gemoedelijk, huiselijk, warm, vriendelijk.

De ontvangst was heel vriendelijk. 's Morgens voor het ontbijt hebben mijn man en ik in de buurt een wandelingetje gemaakt en daarna de mevrouw van het onthaal ontmoet. Zij is geweldig! Geknipt voor deze job! Wij vinden haar de grootste troef om het hotel aan vrienden en kennissen aan te bevelen. Ook het ontbijt, de koffie en andere drankjes waren dik in orde. We hebben maar 1 nachtje doorgebracht op onze kamer. Hiervoor was ze zeker goed genoeg. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Kreeg een ruime kamer met 2x eenpersoonsbed terwijl ik...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Wifi viel zwaar tegen en omdat ik dit nodig had, was dit heel frustrerend! Internet bleef eeuwig laden of kreeg een error in beeldscherm... Er was een luchtverfrisser in stopcontact gedaan die stonk.

Kreeg een ruime kamer met 2x eenpersoonsbed terwijl ik geboekt had voor 1 persbed dus dat was luxe.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed hotel tegenvallend restaurant

het restaurant is sterk minder dan een jaar geleden. je kunt merken dat er een andere kok is en in de bediening is ook een boel veranderd. we kregen veel minder groenten.

Kamer was prima, douche groter dan nabijgelegen hotel

Gemoedelijke sfeer, receptioniste heel klantvriendelijk.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik hoorde niets uit de aangrenzende kamers (hotel bijna volgeboekt) maar had wel last van gasten op de gang (gehorig). Miste een föhn.

Gemoedelijke sfeer, receptioniste heel klantvriendelijk. Laat aangekomen en heel vroeg vertrokken dus geen gebruik gemaakt van maaltijden. Het bed was goed, de badkamer ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

In verhouding tot de prijs voor het ontbijt (€ 9,50 p.

De muren van de slaapkamer waren dun (enkelsteens) en de slaapkamergeluiden van de buren waren overduidelijk te horen. De kamers behoeven duidelijk geluidsisolatie.

In verhouding tot de prijs voor het ontbijt (€ 9,50 p.p.) vond ik het aanbod matig.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Voor een goede prijs een fijne, mooie kamer.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers waren nogal gehorig. de ramen konden op een luchtstand en op een haak maar nogal van de tijd want heel inbraak gevoelig.

Het ontbijt was heerlijk, er was ruime keus en meer dan voldoende. De prijs ( € 9,50) vond ik wel wat aan de hoge kant. De kamer was prima, ik had een eenpersoonskamer geboekt en kreeg een kamer met een 2 persoonsbed dus helemaal prima. Het personeel was uitermate vriendelijk. Voelde me echt op mijn gemak. s' avonds en s'nachts was het er heerlijk rustig.

Te hoge prijs voor kleine kamer.

Ontvangst was niet erg vriendelijk, we kregen geen welkom gevoel, tweede nacht bij ander personeel was dit wel het geval. Ontbijt is goed maar niet zo heel uitgebreid, kamers zijn zeer gehorig en gedateerd.

Mooie omgeving

De ontvangst is gezellig en allervriendelijkst.
    • Suite met Slaapbank

Onze kamer heette wel 'luxe' te zijn, maar dat gold voornamelijk voor de gerenoveerd ogende badkamer. Zowel grootte als inrichting waren betrekkelijk standaard.

De ontvangst is gezellig en allervriendelijkst. De lounge ziet er een beetje gedateerd uit, maar heeft wel een knusse uitstraling.

Matig. Beetje vergane glorie en ontbijt viel tegen vs de foto's. De tafels werden niet afgeruimd.

Kamers vond ik minder dan foto's (beetje vergane glorie) Het ontbijt viel ook tegen vs foto's En alle borden bleven op de tafels staan na ontbijt. Zag er heel rommelig uit.

Redelijke prijs Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Prima accommodatie voor een zakelijk verblijf van één of twee nachten.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamers zijn beetje gehorig en WiFi is niet stabiel.

Vriendelijke bediening. De kamer, sanitair en bedden zijn in orde. Niets bijzonders, maar daar is de prijs ook naar. Ontbijt is keurig verzorgd en volop keuze.

Het bed is goed, het personeel erg aardig, dat compenseert de gedateerde accomodatie.

Het is ontzettend gedateerd allemaal. De kamer rook naar rook. Op elke deur staat een bordje 'niet roken', maar ik kon ruiken dat het ooit wel is gedaan. Dat heeft dan ook met echt diep schoonmaken te maken, en b.v. het tapijt/gordijnen diep reinigen (of vervangen). De bedden waren best goed, dat was fijn. En gelukkig hadden we rustige buren, maar het is flink gehorig. Dus je moet er niet aan denken als er feestgangers naast je verblijven. Kortom: voor die prijs had ik echt meer stijl en kwaliteit verwacht.

Het is een prima locatie, mooie tuin, goede parkeergelegenheid. Personeel is zeer persoonlijk en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Voor mij geen hotel om nog eens te boeken
    • Comfort Eenpersoonskamer

Het is een gedateerd hotel waarbij de kamers nog ruiken naar rook, ondanks dat er al 9 jaar een rookverbod geldt. Eerste kamer was niet schoon en TV was kapot. Bij de tweede kamer stonk het nog echt naar sigaretten en zat er een scheur in de wastafel. Een Föhn ontbreekt.

het eten was redelijk, maar gezellig was het restaurant niet.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een prettig en sfeervol verblijf dat je nooit meer vergeet.

Misschien een wat grotere televisie. .

De gastvrijheid en vriendelijkheid van de receptioniste De rust intern en extern van het hotel. de medewerkster en alles in het hotel hebben bij ons allemaal (4 personen)diepe indruk gemaakt . Wij zijn van plan om volgend jaar weer in dit hotel te boeken.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Ondanks de eerste te
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Tijdens de jaarwisseling was het restaurant gesloten tot onze grote teleurstelling. Dit was NIET vermeld door Booking.com.

De vriendelijke huiselijke sfeer.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Kleinschalig, beetje huiselijk, keuken prima

Er was geen warm water om te douchen 's morgens. heel vervelend. ketel was kapot. Geen excuus hiervoor of compensatie hiervoor.

Kleinschalig, beetje huiselijk, keuken prima

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima hotel voor een goede nachtrust

Een eenvoudige en goed verzorgde kamer. Goed bed. Ruime badkamer. Frisse handdoeken. Gezellig restaurant. Heel vriendelijke ontvangst . Prima ontbijt met heerlijk vers brood.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

De eerste en laatste keer Engelanderhof.

Douchestang zat los, douchegordijn viel naar beneden, vloerbedekking rook naar natte hond, handdoeken roken naar een Chinees restaurant, bed was erg zacht en kamers waren super gehorig.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

4,5
    teleurstellend

gedateerd, gehorig, Waar de eerdere beoordelingen lovend over waren is mij een raadsel. Zelfs `t ontbijt was simpel.

verschrikkelijk, nooit weer. enige positieve was de locatie.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Heel gastvrije ontvangst door vriendelijk personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kamers zijn wat gehorig Tv bromde, maar dit wordt opgelost. Matige kwaliteit kussens Ontbijt eenvoudig maar goed

Heel gastvrije ontvangst door vriendelijk personeel! Gezellig restaurant enzithoek met gashaard. Lekker warme badkamer

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Onze kamer lag onder de gehorige trap, we hebben veel mensen naar boven horen gaan en ook weer horen vertrekken. Matrassen hebben ook hun beste tijd gehad.

Ontvangst was supervriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Fijn hotel voor weekendje weg
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Met verblijf van een nacht niets negatiefs te melden.

Mooie, schone en rustig gelegen kamer in een mooie omgeving. Apeldoorn en bossen dichtbij. Het buffet ontbijt is gevarieerd.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prettig verblijf, absoluut!

In de kamer was bij de kast, vlak naast het bed, nogal veel stof. Het is nogal gehorig.

Ontbijt was prima. Uitgebreid assortiment brood. Mooi beleg, veel keuze. Vers fruit.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Het was heerlijk rustig 's nachts;
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De wastafel was erg onhandig geplaatst: half onder een plank waar je je tandenborstel, enz. op zet- dus: tanden poetsen zonder knoeien op de vloer of je hoofd storen...meer keus was er niet...

Het was heerlijk rustig 's nachts; ook het ontbijt was prima. Het bed lag goed. Ook was er een fijne ruimte om buiten te zitten.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima kamer, vriendelijk personeel.

Wat meer verlichting bij de broodjes, vleeswaren e.d. De koffie van het ontbijt was erg slap en uit een thermoskan is niet meer van deze tijd.

De kamers waren prima

• Beoordeeld op: 21 september 2016

goede kwaliteit/prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

-lavabo in badkamer nogal onhandig te gebruiken door schab erboven -organisatie ontbijtbuffet

-rustige kamer niettegenstaande het hotel aan een vrij drukke baan lag -fietsenstalling aanwezig

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima hotel voor een redelijke prijs.

Beetje oubollig wat de inrichting betreft van de gangen en kamers. Restaurant wel prima.

Kamers aan de schaduwkant. Het was die week 30 graden plus, hierdoor heerlijke koele kamer. Prima hapje kunnen eten buiten voor het hotel.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Ideaal hotel voor een paar dagen fietsen op de Veluwe

Naast het gewone brood ook nog verse harde broodjes, de afbakbroodjes vinden wij wat minder.

We zijn enthousiast ontvangen, en kregen direct te horen dat het ontbijt niet € 12,50 maar € 7.50 per persoon was, en daarvoor hebben we een uitstekend ontbijt gehad, incl vers fruit, yogurt, een eitje en vele soorten broodbeleg. Het was erg warm dus we kregen een koele kamer, heel attent. Handdoeken en douche oke. Complex goed onderhouden, maar inrichting een beetje gedateerd.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

heerlijke korte vacantie

Ik weet niets te verzinnen.

zowel het eten als de accomodatie waren zeer goed, het personeel vriendelijk en behulpzaam, we hebben twee heerlijke dagen gehad.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Als je niet een van de eersten was, viel het aanbod brood wat tegen. Er was wel brood, maar het lekkere (bruin, harde broodjes) waren niet te vinden.

Ontbijt was redelijk, De kamers waren goed.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Gezellig kleinschalig hotel, vriendelijk personeel en lekker eten. Een aanrader!

In de gang naar de kamers van de benedenverdieping hing een onaangename geur. Misschien was dit tijdelijk? De kamers op de benedenverdieping die niet uitkijken op de binnentuin waren vrij donker door de begroeiing van bomen en struiken.

Het interieur, het diner! Het eten was subliem en voldoende. Het dessert was net een presentatie van een schilderij met een pallet van verschillende kleuren... en lekker ook! De vriendelijkheid van de uitbaters en het personeel.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Het is erg oudbollig dus niet van deze tijd.

Het is erg oudbollig dus niet van deze tijd.Referenties kloppen niet! Mag wat verandering gebruiken. Voor 80€ pkpn, was het erg veel geld. Dat zie je niet terug.Ontbijt was ook niet van deze tijd.Sorry