Beoordelingen over Hotel Restaurant Het Roode Hert

Hessenweg 41, 7722 PJ Dalfsen, Nederland

#11 van de 20 hotels in Dalfsen

Uitstekend hotel met een goede verhouding qua prijs en kwaliteit.

Geen minpunten

Zeer fijn hotel. We hadden een grote kamer en de bedden lagen erg goed. Het was ook erg schoon. Het ontbijt was heerlijk, lekker vers en werd goed aangevuld. Hebben van het restaurant gebruik gemaakt en ook hier was het eten perfekt met een uitstekende kwaliteit-prijs verhouding.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Netjes, vriendelijk erg fijn dus.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is heel gehorig Zaten 2 buitenlandse gasten naast mijn kamer die luidruchtig waren. Erg jammer Vooral omdat ik met mijn honden was en die opgevoed zijn om zich heel rustig te gedragen. Omdat ik niet wil dat mensen last van ons hebben.

Ruime kamer. Netjes. Heerlijk terras beneden om te ontspannen. Goed eten. Goede wijn heel belangrijk :-)) Ontbijt niet bijzonder maar prima.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

uiterst behulpzaam personeel.

De verlichting in de kamer en de grote van de douche in een best ruime badkamer

We zouden laat arriveren, door uitgelopen werkzaamheden, maar na een telefoontje werd een oplossing gezocht om toch nog laat te kunnen dineren alvorens naar de hotel kamer te gaan. En ook nog een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Aangenaam verblijf op gemoedelijke locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen croissantjes bij het ontbijt ;).

Gemoedelijke sfeer. Mooie, nette kamer. Lekker oplos-setje aan warme dranken in de kamer. Wij konden pas laat in het hotel zijn dus overeengekomen dat de sleutel ergens neergelegd werd. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prettig geprijsd kleinschalig hotel om het Salland per fiets of wandelend te ontdekken.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi op de bovenverdieping voldoet niet.

Kleinschalig hotel, 14 kamers, in apart gebouw naast het restaurant, waar je overigens tegen redelijke prijzen kan eten. Het is een goede uitvalsbasis voor prachtige fietstochten in het Salland.

We hebben heerlijk genoten van de rust , maar jammer voor de hierbovendat we door omstandigheden n
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het inchecken bleek er nog een koffer te staan en konden wij niet direct in de kamer , alhoewel het al tegen half drie was. Na een drankje te hebben gedronken op het terras , kregen wij een andere kamer toebedeeld. Achteraf had ik moeten zeggen dat we wel zouden wachten tot de kamer leeg was. Die kamer was achteraf bekeken ruimer en konden we zo naar buiten lopen. Ik had ook een grotere kamer geboekt en achteraf was deze die we nu hadden een stuk kleiner. Maar de prijs is wel het zelfde geweest. Jammer dat daar geen makkelijke stoelen waren. Dus de meeste tijd op het bed zitten hangen.

Goed bed , heerlijke douche.

Jammer dat er geen twee zeepjes of shampoo was klaar gelegd terwijl er voor twee personen is geboek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beide bedden waren slecht. De metalen spiralen waren heel goed te voel en waardoor we beide niet goed hebben kunnen slapen.

Aardig plekje, goed bereikbaarheid en uitsteken de hygiene.

Gastvrijheid , en het ontbijt .
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen afzuiging op de badkamer, en het was er erg warm. Komt ook door de hallogeenlampen...stralen veel warmte af Tip ……….Ledlampen ! Matrassen waren niet zo heel goed meer …..konden de veren voelen. Omdat het erg warm was, is het misschien wel nodig om toch de kamers te voorzien van airconditioning. Met een ventilator krijg je het niet koel op de kamer. Of goede zonwering ?

Gastvrijheid , en het ontbijt .

Uitstekend, prachtige vormgeving en klantvriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt. Zeer correct personeel, vriendelijk en behulpzaam. Leuke attributen in gang en kamer. Goede ventilator. Plezierig dat er een waterkokertje is. Prima parkeerruimte. prachtige zaal. Kortom, wij waren uiterst tevreden en komen terug !

Fijn eigen terrasje bij de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kwamen om 20.45 uur aan en konden helaas niets meer eten omdat de keuken om 20.30 uur gesloten was.

Prima lokatie op doorreis. Fijne kamer met eigen terrasje. Voldoende keuze bij het ontbijt.

aanrader om terug te komen

Spijtig dat er geen airco op kamer was. Maar ondanks het warme weer ( 30 °c) waren kamers koel. Enig nadeel; geen mogelijkheid om kamerraam helemaal te openen. daardoor tegen ochtend nogal warm. Dus vroeg op en naar buiten voordat de zon weer opkwam.

Heel leuke locatie met goed restaurant. Ruime parking.

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We gingen om 09.00 uur ontbijten toen schrok men van ons, dat er nog mensen waren die moesten ontbijten, Men heeft 3 harde broodjes voor ons 2-tjes gebakken. er lag verkleurd roerei, het was blauwig en zag er niet fris uit. ook de kaas was aan de randen uitgedroogd en krulde al om, de vleeswaar rook niet meer fris. Er werd ook niks meer aangevuld. We hebben aangegeven dat dit niet kon en 7 euro reductie gekregen. De dame was begripvol, gaf toe dat ze het beter had moeten nakijken.

kamer was wel redelijk, alleen verouderde bedden waarvan je de spiralen voelde drukken. Het was een erg laag bed, wij zijn wat ouder, dus lastig uitkomen.

Het ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het avondeten was zeer slecht. Aardappelen en frieten niet gaar. Kip in krokant korstje was millimeters dikke slappe substantie waarin je de kip moest zoeken. Na klacht geen enkele reactie.

Het ontbijt.

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een goed hotel ...in een mooie omgeving. .waar je zeker goed en lekker kan eten en lekker ontbijten...zeker een aanrader...prijs kwaliteit perfect. .ga hier zeker een keer terug komen

Voor de prijs prima kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de prijs prima kamer. Ontbijt ook goed. Nadeel: hotel apart van restaurant, dus na het eten buitenom naar hotel. Geen lift, smalle trap. Voor ons geen probleem.

Prima bedden.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vrachtauto die (zatetdag)'smorgens vroeg langs het raam reed en vervolgens bleef kabaal maken vanwege de koeling. Diverse keren moeten vragen om spullen voor het ontbijt. Zoals borden, bestek, kopjes voor thee) We werden oon niet echt meer verwacht omdat ....?? Slecht ontvangst van TV.

Prima bedden. Afstand tot de lokatie van bezoek. Compleet ingerichte kamers. Netjes.

Goed verblijf... voor herhaling vatbaar
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wellicht is het verkeer aan de Hesseweg rond de spits wat aanwezig,... maar ERG hebben wij er ons niet aan gestoord.

Prima ontbijt.... zeer vriendelijke bediening.... gunstige prijs

Dalfsense gastvrijheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verblijf regelmatig in dit hotel waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding en is zeer schoon. Bedden zijn prima. Het ontbijt is goed afgesteld op de grootte van het hotel. Keuze uit verschillende soorten brood en beleg. Wordt prima aangevuld door het erg vriendelijke personeel. Koffie smaakt prima, en er is ook verse jus d'orange. Ook aan vers fruit is gedacht. Kortom, een goede aanrader !

Een matig hotel met een matig restaurant, de bediening was erg vriendelijk!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg warm en er was totaal geen mogelijkheid om iets anders open te zetten dan een klein bovenlichtje. We konden er echt niet van slapen!

niet zo veel eigenlijk

Prijs/kwaliteit was super, we hebben genoten van een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was allemaal goed we hadden niets te klagen

Prijs/kwaliteit was super, we hebben genoten van een lekker ontbijtje. De kamers waren niet al te groot maar keurig met een nette en schone badkamer, ook konden we genieten op ons lekkere terras met uitkijk over de weilanden.

Het was een prima locatie en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was schoon en ruim, maar het douchegedeelte hebben ze zo gemaakt dat je een grote hoge stap moet zetten om er in te komen , en als je klaar bent moet je er uit stappen en dat vind ik erg hoog, je kan zeker uitglijden.

Ze hebben een groot en geweldig terras, daar hebben we de eerste dag lekker in het zonnetje zitten lunchen.

Fijne kamer, lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed is te kort voor mensen langer dan 1.90 maar doordat er geen ombouw omheen zit is het wel te doen voor een paar nachten.

Lekker ontbijt, fijne douche, buiten terrasje grenzend aan de kamer.

Aardige mensen, goed ontbijt, maar veel te gehorige hotelkamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden dus een betere nachtrust verwacht voor wanneer je er een paar dagen op uit trekt naar de provincie. Gelukkig deed het hotel niet moeilijk over ons vroegtijdige vertrek.

Hoewel het personeel ons erg vriendelijk bejegende viel ons verblijf toch tegen hetgeen met name het gevolg was van de gehorige kamers, zeer luidruchtige buren. De verkeersgeluiden van de doorgaande weg - waaraan het hotel is gelegen - zijn in de kamers nog zeer goed te horen en helaas komt er ook 's nachts opvallend veel zwaar vrachtverkeer langs.

Gezellig en leuk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kan niks verzinnen was gewoon goed

Vriendelijk ontvangst schone kamer en lekker gegeten echt een plek om er nog eens terug te keren als we in de buurt moeten zijn.

Even heerlijk weg uit de dagelijkse routine.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren wat sanitaire perikelen maar dat werd na melding snel verholpen. Wat ik heb gemist was een haardrogers, maar de volgende keer neem ik die dan zelf mee.

Het uitstekende eten! De sfeer in het algemeen.

Geweldig zou zeker nog eens terug gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een Föhn in de badkamer die ontbrak en een zeepje voor je handen te wassen

Het restaurant was heel erg goed, blijkt wel want op koningsdag zat het vol. Ik zou het iedereen aan bevelen hier te gaan eten

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goede overnachting en een uitstekend ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting bv. Een lamp op een tafel te ver van het stopcontact om te kunnen gebruiken.

De prijs/kwaliteit en de vriendelijkheid van het personeel.

Zowel de kamer als het restaurant en terras/tuin was...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zowel de kamer als het restaurant en terras/tuin was alles piekfijn in orde. Zeer vriendelijk personeel en het eten was ook letterlijk en figuurlijk dik voor elkaar

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Een prima kamer, met een fijn bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ligt een beetje in the middle of nowhere. Wandelend is er niks anders te bereiken. En de provinciale weg die langs het hotel loopt is redelijk druk. Dus het is niet een plek waar je voor je rust komt.

Een prima kamer, met een fijn bed. Het restaurant naast het hotel is prima, we hebben lekker gegeten. Een goede plek als je gewoon een overnachting wil.

We komen er gauw weer!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gordijnen verduisteren niet genoeg en het verkeer dat vanaf 06.00 uur langs komt is ook wel wat minder.

Grote ruime kamer! Heerlijk! Restaurant erg goed!

Prima hotel met vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weten wij zo niet op te noemen.

Ontbijt was ruim voldoende en heerlijk. Er was een gemoedelijke sfeer en niet zo formeel allemaal. Een goede fietsenstalling was ook aanwezig met de mogelijkheid van Oplaadcontacten. Prima omgeving en goed geslapen.

• Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

rond 22:00/23:00 werd er ineens harde muziek gedraaid waarschijnlijk van uit een auto (beetje laat en niet rekening houdend met de hotel gasten)

prima hotel en restaurant

Kom als we weer in de buurt zijn en moeten overnachten komen we zeker weer terug.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tv aan een beweegbare beugel ophangen, degene die links ligt heeft wat moeite om tv te kijken.

Kamer op de begane grond met een deur naar buiten, wat heel fijn is met de honden.

Het was het waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen lagen iets minder. 2 aparte bedden tegen elkaar die vrij snel uit elkaar schoven. Maar toch goed kunnen slapen verder.

We waren erg verrast door de kamer. Die was erg netjes en van alle gemakken voorzien. We konden zelfs vanuit de kamer naar buiten waar een leuk zitje was met genoeg privacy. Helaas wel te koud om buiten te zitten. Een waterkoker met koffie en thee, nette badkamer met douche. We hadden kamer 2. In het aangrenzende restaurant/brasserie kon je heel gezellig zitten en we hebben er nog heerlijk geluncht. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Fijne accomodatie, brandschoon, comfortabel, goed verzorgd en voordelig.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer heel goed ingedeeld, uiterst schoon, vooral ook de compacte maar heel mooie badkamer. Met alle mini toiletartikeltjes, extra kussens, genoeg (schemer)lampen ontbrak het aan niets. Leuk door heggen omheind prive terrasje met tafeltje en stoelen, groot grasveld en paadje naar de parkeerplaats, zodat je makkelijk iets uit de auto kon halen. Van de autoweg die vlakbij is hoor je binnen helemaal niets. Wij moesten vroeg weer weg dus hebben er niet ontbeten, maar er was ontbijtbuffet. Voor ons een uitstekend en voordelig alternatief voor als er in Zwolle weer eens weinig plaats is, wij gaan daar regelmatig 2 dg. heen.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Uitstekend voor zakens in Zwolle
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goed restaurant : veel groentes, wat uuitzonderlijk is in restaurants. ook de keuze voor aardappelen in plaats van altijd die vette frieten. Eeen aanrader voor zakenlunches. Aangenaam en rustig kader. Dicht bij Zwolle en geen files 's morgens.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Een prima verblijf voor een redelijke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de nacht was de kamer best wel fris ondanks dat de verwarming aanstond. We zouden het enorm op prijs stellen als er de volgende keer wat meer wc papier aanwezig zou zijn.

Het ontbijt was erg goed, veel keus. Wij hebben voor deze aanbieding een prachtig grote en luxe kamer gekregen.

Ik heb mijn twijfsels dat ik hier nog ga boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren de eerste personen die aankwamen met onze 2 honden . We waren ook de eerste in het restaurant voor het avondmaal. Echter na lang wachten en een vol restaurant was de vraag wanneer krijgen we ons eten ??. Pas dan hebben ze ons gezegd dat er probleem waren in de keuken. Het wachten op ons avondmaal duurde van 18.00 tot 21.00 uur . Bij nakijk van het factuur werd er mij vijf euro extra aangerekend. De vraag waarom er extra betaald moest worden was het antwoord de honden. We hebben de prijs voor het verblijf van honden opgetrokken van 7 euro 50 cent tot 10 euro per hond per nacht. Er kan niet gekuist worden voor 7euro 50 cent per hond per nacht . Echter op hun website staat wel degelijk 7 euro 50 cent per hond per nacht. Na contact gehad te hebben zouden ze mij deze vijf euro terug betalen . Is nooit gebeurd.

Alles ok bij aankomst .

fantastisch!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

één minpuntje de messen bij het ontbijt zijn bot!

het was een prima verblijf en voor herhaling vatbaar komen zeker nog eens terug vriendelijk personeel en aangenaam verblijf!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

misschien nog eens
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Moest wel op de knieën om de stekker van de waterkoker in het stopcontact te doen. Was even zoeken welke knop ik moest hebben om de tv aan te zetten. Was voor mij niet gelijk duidelijk.

Serveersters allerhartelijkst Ontbijt was goed. Diner prima. Bed sliep prima.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het weer want de accommodatie staat los van de ontbijt/diner ruimte dus bij slecht weer is er geen mogelijkheid om binnendoor te gaan

prima kamer! prijs kwaliteit verhouding was goed. Goed maar zeker geen uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima voor even.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer en de tv is kleiner dan een iPad. Je kan de weg snachts wel goed horen dua lichte slapers: neem oordoppen mee.

Prima voor de prijs die je moet betalen. Goede wifi en lekker ontbijt. Je kunt voor de seur parkeren.

al eerder in het rode hert gelogeerd en zou er volgende keer weer heen gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was lekker de kamers comfortabel en netjes, wij zijn een steviger matras gewend maar hebben prima geslapen. in het restaurant kun je 's avonds heerlijk eten voor een prima prijs vriendelijk personeel en aandacht voor hun gasten

Vriendelijk ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk ontvangst. Bij inspectie vd kamer niet alles positief maar dat werd zonder problemen hersteld. Mooie locatie mooie omgeving. Heerlijk eten.

Alles prima
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uit tekst lijkt het of afstand naar Dalfsen te voet te doen is. Klopt niet, want je loopt dan zeker 4,5 km langs de autoweg. Met fiets en auto geen probleem.

Alles prima

Ontbijt en bediening was prima in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting op de kamer 4 was slecht. Er is géén leeslicht en dat is jammer. Het matras loopt schuin af en ligt niet recht.

Ontbijt en bediening was prima in orde.Het licht De

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren best wat vliegen in de kamer (en op de gehele accommodatie), maar ja, landelijk gebied, dus het hoort er wel een beetje bij, al was het tijdens het ontbijt wel irritant.

De bedden, deze sliepen heerlijk.

Schone kamer, prima bedden.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schone kamer, prima bedden. Het ontbijt was goed (prijs/kwaliteit verhouding). Prima uitvalshoek voor verkenning omgeving (mooie routes voor fiets en auto)

MEER ALS DE VERWACHTING, UITGAANDE VAN UW PRESENTATIE.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

T.V. TOESTEL, EN VERLICHTING.

ONTVANGST DOOR EIGENAAR, GOED HET RESTAURANT VOORTREFFELIJK, HET GEHEEL IS BETER , ALSDAT HET OVERKOMT IN UW AANBIEDING. DE KAMER, VERLICHTING, EEN MIN PUNT GEEN T.V. ZOALS IN DE AANBIEDING,NL. EEEN ZEER KLEIN SCHERM.

FANTASTISCH!

Na de 2e nacht was de kamer niet schoongemaakt Alleen handdoeken vervangen

Ontbijt was prima. Kamer heel ruim. Ontspannen en zeer klantvriendelijke service

was goed voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was bovenin. TV konden wij niet bedienen. Makkelijk als er iemand met je meegaat naar de kamer.

het ontbijt was goed, prima bediening lekker brood. Parkeren makkelijk.

Het was redelijk tot de afrekening. Een domper op de vreugde!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein, er was geen koelkastje, het ontbijt was onvoldoende. Bij afrekenen van het verblijf moest ik voor 1 persoon ontbijt bij betalen voor het hele verblijf terwijl ik een 2 persoons kamer inclusief ontbijt had gereserveerd. Ik ging niet akkoord met de rekening maar heb toch betaald. De manager die geen tijd had om het probleem op te lossen, zou mij hierover bellen, niet dus.

De omgeving van Dalfsen

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Wij hebben voor de 2e keer weer genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchegordijn in de badkamer, mooier was een glazen of kunststof deur.

Kamer beneden met tuintje, lekker ontbijt, goede diner kaart, super vriendelijk personeel. Hele mooie omgeving.

zeer kort verblijf wegens familiebezoek

zie boven

ontbijt was prima. kamer voldeed aan onze eisen, echter wij hadden graag gebruik gemaakt van een seniorenbed gezien onze leeftijd (81 en 82 jaar). bij een eerstvolgende boeking wordt dit èèn van mijn verzoeken: kamer gelijkvloers/niet roken/SENIORENBED.

Veel waar voor je geld!

Er kan alleen een klein raampje open in onze ene kamer. Daardoor was het wat warm. De andere kamer had een deur maar buiten.

Het restaurant was prima. De bedden ook. Jet personeel erg aardig.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Gastvrij ontvangst, vriendelijk personeel, her en der ontbreken de puntjes op de i.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen informatiemap op de kamer met de belangrijkste gegevens (med.voorzieningen, bereikbaarheid "s nachts enz.) Toeristische informatie, fiets- en wandelroutes onvoldoende aanwezig

kamer met terras

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prettig, goed bereikbaar en landelijk gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer was een en ander niet in orde, stuk/beschadigd en beetje vies (badmat met vieze vlekken bijvoorbeeld), maar het bed was goed en daar gaat het uiteindelijk om

Personeel is beslist top, doen hun best om alles in orde te maken en alles op zeer vriendelijke wijze

Het hotel ligt aan een grotere weg en is prima voor een...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het duurde erg lang voordat we eten kregen. Kregen de wijn in een soort sherryglazen. Het ontbijt was in orde, maar de eieren zagen er uit of ze de vorige dag gebakken waren. Het water voor de thee was lauw.

Het hotel ligt aan een grotere weg en is prima voor een nacht. De kamers zijn ruim en schoon. We hadden een kamer aan de achterkant met een zitje buiten. Het lijkt of je op het platteland zit. Zeer aangenaam. Het centrum van Dalfsen ligt op een paar kilometer. Het voordeel is dat er een groot restaurant bijzit. De fietsen kunnen in een overkapping achter het gebouw staan.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

De locatie was gunstig voor mijn reisdoel.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zitten in een apart gebouw, waardoor je een stukje buitenom moet lopennaar de receptie en het restaurant.

De locatie was gunstig voor mijn reisdoel.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Gezellig verblijf voor een Meidenweekend.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is niet zo uitgebreid, miste het fruit en vleeswaren.

De ruime Kamers zijn uitstekend, heel fijn dat ze een grote passpiegel op de kamers hebben. Uitstekend geluncht, broodjes zalm zijn goed aan te bevelen. Heel veel parkeergelegenheid. En zeer vriendelijk personeel/ eigenaar.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Jammer de vorige keren was het wel goed gegaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onbijt was niet klaar

Het onbijt was jammer genoeg niet om 7:30 klaar Er was gezegd dat 7:30 het onbijt was We hadden aan gegeven daar graag gebruik van te maken omdat we 8:15 weg wilde gaan voor andere actiefe tijd

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Ik zal het hotel beslist niet afraden maar gaat elders ontbijten

Het ontbijt zoals beschreven

De eerste dag was het ontbijt slecht verzorgt, geen croisants geen Yogurt, en werd ook niet bijgevult. De tweede dag was alles wel aanwezig. Dat moet beter.

Net hotel jammer van de Airco
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De Airco is geen echte maar een losse draaibak die wind blaast

Het ontbijt is goed geregeld en alles is vers aan het buffet was netjes verzorgt en goed aangevuld

Het was mooi weer ,buiten kunnen zitten, anders was de ruimte te klein om te verblijven, en he't res
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was te klein, niet zo geschikt voor ouderen te laag bed, te wiebelig. Douche glad zonder handvat om op aan vast te houden bij uitstappen, foei!,

We hadden de laatste kamer aan de tuin dat was prettig veel ruimte om buiten te zitten in of uit de zon/ wind de kamer was keurig maar klein.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Veel herrie voor weinig geld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mede hotelgasten hebben geen hersencellen meer en houden qua geluidsoverlast geen rekening met elkaar. Ook de nabij gelegen weg is erg hinderlijk.

Mooie kamer voor n zeer mooie prijs

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prettig verblijf.Zou graag nog eens terugkomen.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het nachtverblijf bevind zich naast het hotel. Ik kon dat moeilijk vinden toen ik 's-avonds laat aankwam.

Heerlijk ontbijt.Mooi terras.Vriendelijk personeel. Goed bed.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Maar als ik meer dagen zou blijven. Zou ik op de kamer nog een stoel willen. Maar daar zijn ze erg klein voor

De vriendelijkheid. En even een hapje. Gelijk. We hadden niet veel tijd, even tussen door ,een tien

Heerlijk, even weg. Rust en relaxed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden net iets te zacht.

Kamer was klein. Werd ook verteld bij het inchecken. Voor een of twee nachten is dat geen probleem. Badkamer goed en schoon. Op de kamer alles aanwezig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt lekker. Alles werd steeds aangevuld. Diner ruim voldoende en smakelijk. Alle tijd. Leuk en fijn terras. Mooie en rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Het ontbijt was niet compleet
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen waren slecht. De veren steken in je rug. Geen ventilatie mogelijk tijdens verblijf..

Het ontbijt was niet compleet Om 09.30 waren diverse dingen op. Het brood lag al vanaf 07.00 uur uit te drogen. Ook de kaas was niet afgedekt.

Prima hotel voor een paar dagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is slecht met openbaar vervoer te bereiken. Gelukkig stonden er nog 2 OV fietsen in de kluis bij station.

De rust om het hotel heen, Vriendelijkheid van de medewerkers. Waterkoker was kapot en we kregen direct een nieuwe.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afstandsbediening van de tv werkte niet goed. Ook was de lamp die normaliter zich in het bedverlichting-armatuur bevond defect en wel zodanig dat je met de vingers eenvoudig onder spanning kon komen te staan. Hier zou wat aan gedaan worden.

De locatie beviel mij het meest omdat het hotel dicht bij mijn werklocatie zich bevindt

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Details en tips
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onderhoud verlichting in Restaurant niet oké,veel kapotte verlichting, personeel ontbijt,afgebakken broodjes te laat neergezet,harde muziek bij zondag ontbijt, zelf om 2e bakje koffie en thee vragen, beter om een koffie/theezetapparaat neer te zetten voor gasten, Slecht ontvangt TV signaal in Hotelkamer.

Hotel kamer, netjes en schoon, lekker rustig.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tv hing een beetje te hoog waardoor schitteringrn op het scherm als je vanuit bed tv gong kijken

Wij hadden gevraagd pm een rustige kamer op 1e verdieping of begane grond. En eij kregen een mooie kamer op begane grond grenzend aan de tuin en uitkijkend over de velden👍👍👍

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Had er meer van verwacht...jammer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden te smal en zéér zacht, de TV had bijna geen ontvangst. 's ochtend vanaf 7 uur ontbijt was geen probleem, echter om 7.15-7.30 was er nog geen brood en eieren klaar. Voor mij niet meer hier, helaas...

Over het algemeen was het er rustig

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Heerlijk gegeten en heerlijk geslapen. ideaal hotel en we komen graag nog eens terug
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helemaal niks viel tegen.

Het ontbijt biedt een zeer ruime keuze. Echt voor een ieder genoeg keuzes en ook alles heerlijk en goed verzorgd. Ook die mevrouw was aardig en beantwoordde duidelijk. Onze complimenten!