Beoordelingen over Restaurant & Hotel Hoog Holten 4-sterren

Forthaarsweg 7, 7451 JS Holten, Nederland

#3 van de 5 hotels in Holten

Aanrader!

Hele mooie kamer met hele grote badkamer, ontbijt was fantastisch, heleboel keus, hele locatie schitterend met groot terras en prachtig gelegen naast de Sallandse Heuvelrug.

Mooie locatie, mooi hotel voor korte vakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is wat warm op de kamers

locatie is geweldig! Ontbijt is goed en de bedden waren heerlijk. Mooi terras buiten Wij hadden de hond niet bij ons, maar fijn dat het kan in dit hotel.

Prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in Salland.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer. De ramen stonden weliswaar open, maar het personeel stond daaronder te roken. De sensor voor het licht op de badkamer stond erg strak afgesteld, je moest af en toe even zwaaien om weer licht te krijgen.

De locatie is geweldig, en maakt dat we waarschijnlijk nog weleens terug zullen komen. Voldoend parkeergelegenheid en een ruim terras.

Heerlijk en voor herhaling vatbaar, maar in anders gelegen kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer maar gaf een wat benauwd gevoel door een combinatie van de schuine wanden en de ligging boven de keuken, waardoor van 's morgens tot 's avonds braadgeuren naar binnen trokken.

De ligging was voor ons ideaal: direct in natuurgebied en toch dicht bij station. In mooie tuin (ondanks de droogte van de afgelopen weken ....) met heerlijk terras. Uitstekende keuken.

Geweldige plek om te wandelen gevolgd door uitstekend diner.
    • Economy Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Diner van meer dan uitstekende kwaliteit en plezierige eetfaciliteit. Dichtbij mooi natuurgebied met vele wandelroutes

Supee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eventuele wensen lunchpakket bij ontvangst checken.

Erg vriendelijk en goed personeel. Verblijf was super, genoten van het diner; we komen zeker terug

Locatie, sfeer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer warme en kleine kamer; airco ontbreekt die bij 30°C en hoger wenselijk is. Eten was niet bijzonder; sla was blijkbaar ruim van tevoren bereid, want was niet fris meer.

Locatie, sfeer

Goed, maar prijs-kwaliteitverhouding?
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was prima verzorgd, het hotel is leuk gelegen en de service is prima. echter vragen wij ons echt af of de prijs-kwaliteitverhouding wel realistisch is. De kamers zijn schoon, maar klein en gedateerd. Het eten was goed, maar niet in verhouding tot de prijs. Voor diezelfde prijs hebben wij meer variatie en originaliteit gehad. Onze conclusie is dat het totaal vrij prijzig is en dat we voor dezelfde of lagere prijs elders een beter verblijf hebben gehad.

Rustig hotel in een mooie omgeving

Locatie is mooi en ligt aan het het Pieterpad, het personeel...
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen airco in de kamer waardoor het veel te heet was in mijn kamer, het bed was voor mij te zacht, het kussen lag niet lekker en het lawaai van het terras was hoorbaar in mijn kamer. Dit alles bij elkaar zorgde voor een slechte nacht... voor de rest wel een prima setting.

Locatie is mooi en ligt aan het het Pieterpad, het personeel is vriendelijk, het eten was prima (ze hebben net geen ster).

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heerlijk verblijf, heerlijk eten in het restaurant met vootreffelijke wijnen
    • Economy Tweepersoonskamer

De inrichting van de kamer is t.o.v. de prijs wel wat achtergebleven.

Ontbijt is heerlijk, wel wat prijzig. Beetje gedateerde kamer, maar de bedden zijn goed en het uitzicht amazing!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

heerlijk verblijf slechte nachtrust wegens kamer 5

kamer 5: gedateerd comfort : zonder voldoende afkoeling 30° geen antisliptegels in badkamer geen frigo noch drinkbaar water,noch kluis

heerlijk ontbijt mooi kader en omgeving

Een prima en reuze gezellig hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Rustige, schone kamer met dat wat je nodig hebt in een gezellig familiehotel met uiterst vriendelijke personeel. Het diner was geweldig en het ontbijt heerlijk en meer dan genoeg. En dat allemaal tegen betaalbare prijzen. Sterker nog; Bij het afrekenen werd ons verteld dat we in een kleinere kamer dan afgesproken hadden gelogeerd en de prijs werd naar beneden bijgesteld. Waar maak je dat nog mee?

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooi gelegen hotel met goed resraurant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De "comfortkamers" zijn erg klein. Onze kamer lag helaas direct boven de keuken. Gezoem van ventilatoren was jammer in deze stille omgeving. Douche erg krap. Mobilair in de kamers en in het restaurant en het schilderwerk in de gangen etc. zijn aan vervanging toe. "Zithoek" in onze kamer bestond uit fauteuil met gaten. Vriendelijkheid van het personeel was erg wisselend.

Ligging van het hotel midden in het bos. Bedden. Restaurant.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Een wat verouderde locatie in een prachtige omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is allemaal wat verouderd en kan wel wat onderhoud gebruiken. Het hotel is ook behoorlijk gehorig. Van het restaurant had ik me ook wat meer voorgesteld.

De omgeving is prachtig. Het restaurant op de hoek van de straat is geweldig.

Het verblijf is voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco op de kamer. De kamers liggen allemaal onder de kap dus het kan 's zomers erg warm worden en geen minibar op de kamer.

Ten eerste de locatie en daarna het eten en met name het diner. Fantastische keuken. Een heel mooi terras en natuurlijk de rustige omgeving

heerlijk verblijf om zeker terug te komen.

lekker ontbijt buiten op het terras. In de badkamer die overigens erg ruim was stonden heerlijke flesjes van Rituals. De kamer heeft een plafond ventilator waardoor het er koel bleef. Wij hadden onze fietsen mee en hebben een geweldige mooie fietstocht door de omgeving gemaakt.

We hebben genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het raam kon niet op kiepstand, alleen de hele deur kon op een royale kier en daar was het toch te koud voor Miste nog een waterkoker en wat thee of flesjes water op de kamer

Een heel goed restaurant en bistro, lekker eten. Op de kamer een heel goed bed Aardig personeel. Prachtige locatie

Super fijne plek!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was klein en outdated, maar dat ene puntje woog voor ons niet op tegen al het andere positieve.

Prachtig oud pand. Ontzettend vriendelijk en betrokken personeel. Bedden waren comfortabel. Ligging is schitterend en veel mogelijkheden om vanuit het hotel te gaan wandelen (personeel helpt graag met info hierover). Restaurant en brasserie zijn uitstekend! Gezellig terras.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Romantisch hotel in bosrijke omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel was wat kleiner dan ik had gedacht. En behoorlijk aan de prijs - ik had gedacht dat de kamer nog wat groter, luxer was. En het ontbijt moest je nog apart betalen.

Het ontbijt was heerlijk, en het diner in de brasserie ook. De locatie van het hotel is erg mooi gelegen, en je hebt een prachtig zicht op de tuin met allemaal vogels en eekhoorns.

Vriendelijk personeel bij fantastisch hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het personeel van dit prachtige hotel en restaurant was supervriendelijk: we mochten later uitchecken en ook het ontbijt werd snel klaargezet terwijl we iets te vroeg aanschoven! We hebben heerlijk bij kunnen kommen van onze wandeltocht.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te zachte bedden Te laat ontbijt ( kon standaard pas vanaf 8.30). Voor ons wel op zaterdag vervroegd naar 8 uur Geboekte massage ergens in een vergaderzaal. Mag wat eerlijker vooraf gemeld worden Wc papier niet op tijd aangevuld. Moesten we om vragen...

Lekker ontbijt Gezellige “lounge” Heerlijk eten in restaurant Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel, Prachtige locatie

Tijdens ons verblijf werden 2 dagen achter elkaar kerstversieringen aangebracht, Dit was wel een verstorende factor in de rust die wij zochten. Dit ongemak werd slechts gecompenseerd met een drankje ( 2 personen) van de zaak. Dit vonden wij tegenvallend.

Goed uitgerust

de lounge ruimte is beperkt. En de algemene ruimte is vrij donker.

De ruime kamers en het goede ontbijt. De buitenuimte , met terras en tuin is erg goed.Maar toen wij er waren was het weer slecht. Daar kan het hotel helaas niets aan doen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Comfortabele bedden, lekkere kamer met balkon (1), midden in de natuur met heerlijk terras.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De bladblazer te vroeg in de ochtend. Gewoon een hark gebruiken midden in de natuur. Of uitsluitend tussen de uitcheck en incheck tijd. Krappe douche (maar dat is persoonlijk ben ik bang).

Vriendelijke ontvangst door (neem ik aan) de gastheer van het restaurant. Goed gehumeurd, kundig en attent. De dame die 's ochtends het ontbijt liep had ook een goede tone of voice en eigen persoonlijkheid. Kortom; van zulke medewerkers wordt je aks gast gewoon blij!

Bijzonder goede keuken (avondeten), sfeervolle ruimte, mooi...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet in overeenstemming met de luxe van het avondeten.

Bijzonder goede keuken (avondeten), sfeervolle ruimte, mooi terras. Geweldige ligging op de rand van de Holterberg.

Aangenaam verblijf wat aan onze verwachtingen voldeed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed hotel, maar vloerbedekking en schilderwerk trappenhuis oud en versleten. Dit deed afbreuk aan de hele hotelbeleving zo vonden wij. Een investering hierin zou het hotel veel goed doen.

Restaurant zeer goede kwaliteit, maakt Bib Gourmand waardering van Michelin waar. Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel.

Prachtig gelegen hotel met culinaire hoogstandjes, het personeel kon wat alerter zijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het onthaal bij aankomst was koel, we kregen nauwelijks uitleg. Het eten in de brasserie was minder. Men hield wel rekening met opmerkingen. De eindafrekening klopte aanvankelijk niet.

De mooie ligging, ideaal voor wie van fietsen en wandelen houdt. De keuken van het culinair restaurant is prima. Ruime kamer en badkamer.

Fantastisch voor paar dagen ontspanning bij mooi weer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs restaurant aan hoge kant, maar bediening en locatie maken veel goed. Voor ontbijt word 19 euro gevraagd, dan vind ik een menu met aanbod verschillende soorten eiergerechten wel op zijn plaats.

Heerlijk terras in het bos. Bediening prima. Rust. Sfeervol hotel. Smakelijk ontbijt met vers fruit en brood.

Pretttig verblijf in een mooi hotel in bosrijke omgeving. Een aanrader!

Was niets wat tegenviel

We kregen op aanvraag de mindervaliden kamer op de begane grond. Fijne ruime kamer met mooie ruime badkamer. Heel leuk vond ik de spreuken op de kamerdeuren. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk diner in de brasserie.

Prachtige ligging midden in de natuur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer 16 heeft een grote badkamer maar de douchecabine is erg klein. Onduidelijk waarom hiervoor gekozen is.

Prachtige ligging midden in de natuur. Heel rustige kamer. Fantastisch restaurant.

Zeer goede locatie volledig tussen het groen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Foto's van de kamer geven een moderner uitzicht dan de realiteit. Kamers zijn een beetje gedateerd.

Zeer goede locatie volledig tussen het groen. Super restaurant! Ruime, propere kamers

Heerlijke ligging. Goed restaurant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking wat viezig is. Ligt stof onder bij de deur opening. Eigenlijk is vloerbedekking niet meer zo van deze tijd. Stopcontacten niet bij het bed. Voor het opladen van een mobiel die je ook als wekker gebruikt is dit echt nodig in deze tijd.

We komen hier ieder jaar een weekend. Aardig personeel. Lekker eten en prima kamers. De locatie is prachtig.

Op zomerse dagen moet je in dit hotel zeker niet zijn!!!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel op zich ligt in een mooie, rustige omgeving, maar is gedateerd. Bij boeking opgegeven 2 bedden, bij aankomst als 1 bed opgemaakt. Volgens een van de personeelsleden was er een andere kamer beschikbaar, maar volgens de bedrijfsleider kennelijk niet (hotel was leeg) en de fout werd direct hersteld. Eerst later op de avond zijn wij in het hotel teruggekeerd en werden wij overvallen door de warmte en benauwdheid op de kamer. Een raam openen was nauwelijks mogelijk en bood geen verkoeling. Toen wij aangaven niet op deze kamer de nacht te willen doorbrengen, was er toch een andere kamer beschikbaar, maar met hetzelfde resultaat! De bedrijfsleider, 's morgens niet erg toeschietelijk, is ons behulpzaam geweest bij het vinden van een andere hotelkamer elders en zijn toen, na alles weer ingepakt te hebben, om 22:15 vertrokken. Dit wil je niet meemaken.

Geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De ligging van het hotel is prachtig aan het Pieterpad.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De matrassen van de bedden waren zeer zacht en aan vervanging toe. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer.

De ligging van het hotel is prachtig aan het Pieterpad.

Uiterst matig door geluidsoverdracht, waardoor een slechte nachtrust
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijke jonge dame bij het ontbijt heeft onze kritiek door gegeven aan het management maar die hebben nergens op gereageerd

Het ontbijt was goed maar niet spectaculair, wij kwamen voor de stilte, maar dat viel irritant tegen door een bruiloft, als we dat hadden geweten waren we zeker niet gekomen, zoiets moet toch van de tevoren aangegeven worden, nu bezorgde het ons een zeer slechte nachtrust

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prachtige lokatie maar met nogal wat achterstallig onderhoud
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het was warm weer en daarom kregen wij een andere kamer die groter en koeler was. Dat was prima, maar het bed bleek erg slecht met diepe kuilen in het matras. Het ontbijtbuffet was niet erg verheffend. Het brood niet-vermelde vers en dat was idem voor het fruit. Het diner in het a la carré restaurant viel tegen. Zeker voor die prijs.

Prachtige rustige lokatie met een zonnig terras waar je ook kon eten onder een overkapping

De locatie: midden in de natuur.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De badkamer en de bedden. Douche lekte erg, met deuren dicht. Bed is ontzettend zacht, er ontstond meteen n kuil in het matras waar je had gelegen. Geen zwembad of fitness ruimte. Voor sauna / stoombad bezoek apart betalen. Strijkplank en -ijzer zouden ze brengen naar de kamer, maar is nooit gebracht.

De locatie: midden in de natuur. Ook het restaurant is top.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Relaxte luxe midden in de natuur
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ik ben eigenlijk 100% tevreden, enige tip zou zijn een modernere föhn.

Een comfortabel en relaxt hotel met een heerlijk restaurant op een fantastische plek midden in de natuur met ontzettend vriendelijk personeel. Wat wil een mens nog meer?

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Heerlijk verblijf aan Pieterpad!

Het personeel was erg gastvrij en behulpzaam. Diner: voorgerecht buiten, de rest binnen in het restaurant. Ontbijt: half uur eerder dan normaal omdat wij op (Pieter)pad gingen. Kamers waren prettig. Eten was erg lekker.

ontspannen
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vanwege het koude weer op de eerste wandeldag hadden we behoefte om even bij een open haard te zitten. Maar die was er helaas niet. Maar je kan niet alles hebben.

Heerlijk rustig midden in de bossen. We liepen twee etappes van het Marskramerpad en dit hotel ligt zeer dicht langs de route. Het thema vogels was op een leuke en terugkerende manier verwerkt in de inrichting.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Top locatie met Top personeel waar je heerlijk kunt genieten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tip: Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Meer ruimte naast de wasbak om spullen op neer te zetten. Haakjes in badkamer.

Sfeervol gebouw, gemoedelijke sfeer, prachtige locatie midden in natuur tegen Sallandse heuvelrug aan van waar uit je fiets-en wandeltochten kunt maken, kleinschaligheid, top service personeel: zeer vriendelijk en heel attent, sfeervol restaurant met een buitengewoon heerlijk en erg mooi gepresenteerd Bib Gourmand 3- gangen diner. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 20 april 2017

GOED RESTAURANT MET AARDIGE BEDIENING HOTEL EN KAMER WAT GEDATEERD

ONTBIJT EN RESTAURANT PRIMA INCHECKEN EN UITCHECKEN ERG ROMMELIG MET DE NODIGE FOUTEN GEHORIGE KAMERS EN EEN DEFECT AAN BOILER WAARDOOR ER GEEN WARM WATER WAS. ER BLEEK NIET VOLDOENDE WATER IN HET SYSTEEM TE ZITTEN

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Het diner was erg goed
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De De luxe kamer voor 2 personen had een bed met 1 groot dekbed en 1 bedbodem; dat was teleurstellend: verwacht waren 2 matrassen

Het diner was erg goed

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

erg uitgebreid ontbijt, had wel wat minder en dus goedkoper...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gang werd al om 8 uur s morgens gestofzuigd, maakte wat herrie die je hoorde op de kamer

erg uitgebreid ontbijt, had wel wat minder en dus goedkoper gemogen.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Ver weg van de drukke randstad
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De badkamer had een sterke parfum geur die de gehele kamer bezette 's nachts. De bedden waren zacht, je moet er van houden....

Om na een wandeling in de sauna te kunnen zitten was heerlijk. Het eten was fantastisch (zag er goed uit en verrassende smaken), leuke atmosfeer. Het personeel mag wat ons betreft iets minder formeel zijn. Je zit aan de rand van het bos en dat geeft HH een bijzondere sfeer, ver van alles vandaan, lekker rustig.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Topweekend

Mooie locatie aan de bosrand, je kunt direct vanuit het hotel het bos in wandelen. Het eten en de wijnen zijn heerlijk. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Comfortabel interieur.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prachtige plek voor een weekend weg of pleisterplaats Pieterpad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn gedeeltelijk gerenoveerd, maar de badkamer zou de volgende stap moeten zijn, heel schoon, maar beetje verouderd

Prachtige locatie aan de rand van Holten op de Holterberg en aan het Pieterpad, Heerlijk gegeten in de Brasserie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Heerlijk buitenhotel in het bos, maar op fietsafstand van Holten

Er was een zeer ruime badkamer met bad en dubbele wastafel, maar de aparte douche was piepklein, onbegrijpelijk.

Ligging, rust, mooie kamer. Goed ontbijt. Goede fietsen te huur.

Sprookjes locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kannetje koffie bij ontbijt was al afgekoeld Op de kamer had ik op koffie/thee faciliteiten gerekend

Erg goed.

Geen opmerkingen.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Toonde ook oprechte belangstelling in wat je gedaan had, of ging doen.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Ligging en sfeer

Ligging en sfeer

Ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eten is lekker, maar niet heel veel keus

Ligging. Ivm mountainbbiken

De kamers

Diner sávonds

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De gastvrijheid

De gastvrijheid

Prima hotel en toprestaurant !!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt prima. Kamers keurig Alleen verdient de gang en trap naar eerste verdieping een Vernieuwing. Beetje oud !!

Excellent restaurant

Felicitaties aan de chef kok en z'n team. De surprise-menu was van topniveau en dit aan een Belgische brasserie-prijs.

Weer even genieten van de oude smaakvolle rijkdom

Het onderhoud

Het geheel

dat het personeel heel erg vriendelijk was en dat je aan...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dat het personeel heel erg vriendelijk was en dat je aan veel eisen kan komen daar.

Heerlijke gastvrije locatie met een heerlijke keuken

Heerlijke gastvrije locatie met een heerlijke keuken

Ligging, vriendelijk personeel , goede parking

Alleen bij heel warm weer nadeel dat de kamets geen airco hebben

Ligging, vriendelijk personeel , goede parking

Ligging,rust en vriendelijk personeel, mooi terras en grote...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zonder airco Alleen bij erg warm weer een nadeel

Ligging,rust en vriendelijk personeel, mooi terras en grote parking

heerlijk rustig hotel in een prachtige omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heerlijk rustig hotel in een prachtige omgeving.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Diner was prima maar de kennis van de wijn - kan echt beter.

Prima hotel in rustige omgeving met mooi terras. Voldeed prima aan onze verwachtingen.

Gastvrij en vriendelijk

Gastvrij en vriendelijk

Rust!

De prachtige locatie

Goed om een weekendje te ontstressen

Surpirise menu viel tegen

Heerlijk terras, goed ontbijt

wij hebben het heel fijn gehad en prima verzorgt door u personeel.

de donkeren kamer

de kamer prima ,het ontbijt mag wel wat meer variatie wat betreft de vleeswaren.

Prima maar meer aandacht voor ontvangst

We waren er vóór 21.00 , maar chefkok wilde liever niet meer a la carte bedienen. Amuse en drankje duurden wat lang

Locatie en kamer

mooie omgeving, nette locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mooie omgeving, nette locatie. Goede ontvangst. Rustige omgeving in bos. Eten is brasserie in prima.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lange wachttijd tussen gangen bij diner.

Mooie kamer, met terras. Diner en ontbijt op terras met uitzicht op tuin en bos.

Relaxt

De omgeving en terras

Geen airco op de kamer (warme tijd, kamer moeilijk koeler te krijgen ‘s nachts)

Personeel, gastvrijheid. Je voelt je verwend

Mooie en rustige omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer had kleine douchecabine. Het is vrij donker binnen.

Mooie en rustige omgeving. Heerlijk gegeten. Mooi terras.

Heerlijk ontspannen, gezellig en midden in de natuur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gastvrijheid, vriendelijk personeel, de enorme keuze bij het ontbijt