Beoordelingen over Restaurant Hotel Merlet 4-sterren

Duinweg 15, 1871 AC Schoorl, Nederland

#1 van de 5 hotels in Schoorl

3 dagen hier verbleven.

N.v.t

3 dagen hier verbleven. We werden zeer vriendelijk ontvangen en hadden een standaard kamer, die buiten gewoon schoon en groot was. Maximaal genieten. De bedden waren goed stevig, heerlijk geslapen met de airco aan. Mooi uitzicht. Het ontbijt buffet is top en uitgebreid en ook daar alle ochtenden zeer vriendelijk ontvangen. Dit hotel is absoluut een aanrader. Ligt mooi centraal om uitstapjes te maken. En in Schoorl zelf zijn er wat leuke tentjes om fijn te eten of borrelen. Al met al heerlijke dagen gehad en komen we absoluut nog een keer terug.

Prachtig hotel en zeer gastvrij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed van onze kamer, maar dat is natuurlijk super persoonlijk. Ik vond het te zacht. De badkamer was prachtig!! Maar let op de vloer van de douche. Die is glad.

De gastvrijheid van al het personeel.

Prima sfeervol hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tv vd buren is te horen, licht in de gang naar wc gaat automatisch aan en blijft 5 minuten aan. Parkeerplaatsen en garage erg krap. Zwembadwater erg koud.

Sfeervol hotel met uitstekend restaurant.

Prima bedje en het zelf kunnen tappen van verse...
    • Suite

Plastic folie over de snijwaren bij het ontbijt vond ik geen succes. Het personeel was nogal luidruchtig met het uitdelen van bevelen naar elkaar.

Prima bedje en het zelf kunnen tappen van verse sinaasappelsap vond ik wel handig.

Fijn verblijf en we komen graag weer, met name voor het eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel kan hier en daar wel wat vernieuwing gebruiken; vooral het tapijt in de gangen heeft zijn tijd wel gehad.

De ontvangst door het personeel was zeer persoonlijk wat ons aangenaam verraste. Het diner was fantastisch in het restaurant van het hotel. Niet goedkoop maar bijzonder van kwaliteit met ook hier weer een zeer persoonlijke bediening.

Restaurant Michelinster waardig!, Kamer ruim, met fraai uitzicht en van alle moderne gemakken voorzien. Ontbijt uitgebreid, maar wat prijzig. Omgeving (Schoorl) is fantastisch.

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving.

De radiator op onze kamer deed een beetje vreemd (maakte soms lawaai). Zonder probleem een andere kamer gekregen. Grote luxe suite met balkon met uitzicht op de weilanden. Verder erg lekker gegeten in de bistro.

Een hotel en omgeving om van te genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad is erg gedateerd, de douche werkte niet goed en de afvoer van de douche was verstopt. Het zwembad sluit niet aan bij de uitstekende, zeer hoge standaard van het hotel en is dringend aan renovatie aantoe.

Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. De kamer was schitterend: zeer comfortabel met gescheiden toilet en badkamer, ligbad en prachtige uitstraling. Het ontbijt is absoluut perfect met een ruime keuze aan verse producten van hoge kwaliteit. Ik ben zoals altijd zeer tevreden geweest met mijn verblijf.

Wat een heerlijk sfeervol hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat een heerlijk hotel! We hebben echt genoten met z'n drietjes, ik mijn partner en onze newborn baby. We werden allereerst zeer welkom ontvangen door de gastvrouw des huizes wat ons direct een warm en zeer gastvrij gevoel gaf. Wij hadden de standard room geboekt welke een mooie nieuwe badkamer had. Prachtige kamer met Freshbedden waarop we heerlijk hebben geslapen. Uitzicht op de straatkant maar we hadden gelukkig geen last van lawaai doordat de kamers vrij geluidsdicht zijn. Daarnaast was het ontbijt ook erg lekker met veel keuze; vers landbrood/croissants, kaas en vleeswaren, yoghurt/kwark en eieren. Vers onbeperkt jus d'orange en koffie/thee. Daarnaast is het een prachtig sfeervol en stijlvol ingericht hotel, met mooie loungeruimte en ruim buiten terras. Zeer centraal gelegen, op 2 minuten loopafstand van het dorpje met leuke restaurantjes. Ruim parkeerterrein achter met gratis parkeren. Ook de mogelijkheid om fietsen te huren. Ook 5 minuten rijden van het leuke plaatsje Bergen. De omgeving van Schoorl is daarnaast echt prachtig!! Echt een aanrader om dit hotel te boeken. Wij komen zeker weer terug!

Fantastisch verblijf, een aanrader voor iedereen.

Helemaal niets

Kamer was een upgrade en was prachtig en verrassend. Ontbijt was zeer goed en netjes verzorgd door heel vriendelijk personeel. Fijn dat we ook fietsen konden huren. Wij komen zeker een keer terug maar blijven dan iets langer😀

Heerlijk luxe verblijf met een heerlijke brasserie.

Er viel niets tegen!

Een goed en uitgebreid ontbijt, vers gebakken eieren. Hotelkamer was knus en een gezellig bad in de kamer, en aparte douche ruimte.

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving. Twee dagen gefietst en gewandeld in de omgeving, genoten van heerlijk eten en vriendelijke bediening. Feestje!

Leuke entourage, uitstekend ontbijt.

Ondanks gemoderniseerd interieur, oogde de kamer erg klein en laag. Balkonnetjes kon je amper met twee personen op zitten.

Leuke entourage, uitstekend ontbijt. Zeer attent personeel.

Heerlijke plek.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedoe met afrekenen (met Ideal vooruit betaald maar was blijkbaar niet binnen gekomen, dus kon ik nog eens betalen; is uiteindelijk wel goed gekomen).

Servicegerichtheid personeel

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Top hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk helemaal niets; mogelijk een extra kapstok (kamer 11) voor jassen.

Heel vriendelijk personeel, professioneel, laadpunt in de garage. Mogelijkheid om laat in te checken. Rustige kamer. Fantastisch ontbijt in een gezellige ambiance!

Mooie locatie, goede voorzieningen, chique hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer op nr 2 is wat klein, enig lawaai van doorgaande weg, personeel stimuleerde te nadrukkelijk om in het hotel ontbijt en diner te nuttigen en was tijdens ontbijt best verbaal aanwezig

Ligging van het hotel, ontbijt, zWembad, zonnebank, stoombad, fitnesstoestellen

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Mooi hotel, prachtige lounge met 'doorkijk' open...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een tussenkamer bij de suites, erg kleine badkamer zonder stopcontact. Ook geen haken op de kamer om een jas op te hangen. Maar goede prijs-kwaliteit voor de kamer, wel mooi uitzicht!

Mooi hotel, prachtige lounge met 'doorkijk' open haard. Lekker gezwommen. Heerlijk gegeten in de Brasserie. Aardig personeel. Uitgebreid ontbijt.

We hebben genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vergrootspiegel, staat los op de poot, liever vast a d wand... dan heb je je handen vrij.

Eten, bedden, vloerverwarming in de badkamer!! Personeel zó vriendelijk! Zelfs aandacht voor de hond.

Schandalig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De manier hoe wij behandeld zijn door de receptioniste. We moesten naar een ander hotel omdat merlet ineens overgeboekt was. Toen ik boekte, begin deze maand, was er geen overboeking..... We werden naar een hotel gestuurd, die goedkoper was als merlet maar merlet bracht ons wel de volle kosten in rekening. Daarnaast moesten we ook nog parkeergeld betalen. Er eas geen enkele compensatie van Merlet. Belachelijk! Voor ons nooit weer Merlet.

De entree. Verder zijn we niet gekomen.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

zeer centrale ligging van het hotel in Schoorl, waar het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer centrale ligging van het hotel in Schoorl, waar het prachtig wandelen en fietsen is. Het personeel was uiterst vriendelijk en het eten en drinken in het restaurant was meer dan voortreffelijk. We hadden een zeer ruime, rustig gelegen kamer.

Upgrade van kamer, mooie ruime themakamer, met prachtig...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Achter onze kamer was aanbouw met een golfplatendak. Het regende en waaide heel hard, dus veel lawaai, daardoor niet zo goed kunnen slapen.

Upgrade van kamer, mooie ruime themakamer, met prachtig uitzicht. Ontbijt prima.

Fantastisch hotel met excellente bediening door het uitermate vriendelijke personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben geen op- of aanmerkingen op dit hotel!

Het hotel ziet er perfect verzorgd en gezellig uit, maar wat vooral opvalt is dat het personeel uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam is! We hebben gegeten in het restaurant en een voortreffelijk 3-gangen menu gehad voor een redelijke prijs dus perfecte prijs-kwaliteit verhouding! Ook het ontbijt buffet was heerlijk met veel keus en vooral excellente koffie! Je kunt de auto achter het hotel veilig parkeren en er staan ook fietsen te huur om de fantastische omgeving te verkennen! Kortom een aanrader voor iedereen!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden eigenlijk hier moeten gaan eten, maar hadden dat eerder anders afgesproken. Een gemiste kans

Vriendelijke bediening, ook bij het heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Wat tegenviel was de kamer , ik vond de suites gedateerd,...
    • Suite

Wat tegenviel was de kamer , ik vond de suites gedateerd, het rook wat muffig , leek wel of er ook weleens gerookt wordt. De kussens en het dekbed worden erg verouderd en niet meer van deze tijd. Lichte vloerbedekking is ook niet handig . De bistro was zeer goed. Het loungegedeelte van het hotel zag er leuk uit maar jammer deze de kwaliteit van het meubilair slecht was, stoelen en banken van nepleer waar een deel van de stoelen ook nog gescheurd was

Wij hebben een geweldige tijd gehad in Hotel Merlet!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst in het hotel werden wij zeer vriendelijk ontvangen en naar onze kamer begeleid. Onderweg naar de kamer kregen wij een verrassing te verwerken. De standaardkamer die wij geboekt hadden werd door het hotel opgewaardeerd tot een suite, en wel de koninklijke suite! Vanaf dat moment hebben we genoten van alles wat ons aangeboden werd. Wat een kamer, wat een luxe, wat een service en wat een aardige mensen werken er in zowel het hotel als het restaurant waar we het ontbijt nuttigden. Kortom, wij werden vorstelijk behandeld! Hartelijk dank medewerkers van Hotel Merlet!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Positief met een paar minpuntjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad, wellnessgedeelte en de fitness vonden we wat vies en oud. Het stoombad had geen waterslang om de zitjes af te spoelen. Niet erg hygiënisch. De wc op de kamer was geschilderd en niet getegeld. Omdat de geschilderde muren niet goed kunnen worden gereinigd zitten er veel 'vieze' vlekken op de wanden. Op de ondermatras zaten bloedvlekken. We hebben daar in 3 dagen 800 euro uitgegeven aan onderdak, eten en drinken. Dan verwacht je eigenlijk dat alles min of meer perfect is.

Goede bedden, leuke en rustige kamer aan de achterkant van het hotel. Leuk en behulpzaam personeel. Heel goed ontbijt. Lekker gegeten in het grand café en heerlijk gegeten in het restaurant. Echt een aanrader. De sommelier is zeer enthousiast en de wijnen zeer lekker. De gerechten inventief, lekker en prachtig geserveerd.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Een heerlijk, compleet verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad. Maar dat is bekend.

De kamer was perfect. Prachtig ingericht en van alle comfort voorzien. We sliepen in een FreshBed, heerlijk. Het ontbijt was uitgebreid. Het personeel is heel gastvrij.Gegeten in het grandcafe, ook top. We komen hier zeker terug.

Een fijn verblijf op een goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De aardige en persoonlijke ontvangst. Het vriendelijke personeel. De upgrade naar de ruime kamer met balkon en mooi uitzicht. Gratis parkeergelegenheid.

Prachtige omgeving, goede horeca, goed hotel(kamer kon groter)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grote van de kamer viel vergeleken met vorige keer erg tegen. Had graag voor een meerprijs in verhouding een betere kamer gehad.

beide restaurants waren prima. Hert sterrenrestaurant dacht prima mee bij het aanpassen aan de wensen van ons. Personeel aardig en vriendelijk.

Genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed maar had iets uitgebreider gekund in vergelijking met het hotel na onze mening.

Prachtige kamer, mooi ingericht in dezelfde tinten. Ruim parkeer plek en erg vriendenlijk en behulpzaam personeel die bij ontvangst een rondleiding gaven waardoor je je meteen thuis voelt. Gratis gebruik van het zwembad, zonnebank, sauna, fitnes aperatuur en de stoomcabine. Veel leuke plekken in en rond schoorl dus genoeg te beleven en te ontdekken. In plaats van dr standaard kamer kregen wij de comfort kamer die geweldig was!! Een erg fijn verblijf en voor herhaling vatbaar!

we kregen een upgrade kamer, fantastisch, luxe, heerlijk bed...

ontbijt was karig, eieren waren op, werden voor ons gebakken maar dat had ze beter door de kok kunnen laten doen.

we kregen een upgrade kamer, fantastisch, luxe, heerlijk bed, heerlijk eten in het restaurant, mooie aankleding hotel en restaurant, grappig ontbijtservies!

Prettig, mooie locatie en op loopafstand van alles wat Schoorl te bieden heeft.

Ontbijt was goed, al waren de broodjes wel wat taai. Maar er was ruime keuze aan ontbijtproducten en goede koffie! Het tv scherm had wat groter gemogen, was nu erg klein in verhouding tot de afstand van het bed en de stoelen.

Prima kamers, met heel bijzonder, een bad in de kamer! Maar daarnaast ook een prettige badkamer met douche (kamer 22). Wij hebben weinig hinder ondervonden van het slapen aan de straatzijde. De speciale ventilerende bedden hebben ons niet zo goed voldaan, maar dat is denk ik persoonlijk. Bij aankomst was de gratis parkeergelegenheid vol en konden we kosteloos parkeren in de parkeergarage. Hotelfietsen zijn prima te gebruiken.

Heerlijk relaxed, verwen verblijf in prachtig hotel.

Tip voor het restaurant.: de bediening aan tafel kan wat persoonlijker en warmer. Er was één erg leuke en enthousiaste ober, de overige 2 straalden niet bepaald uit dat ze plezier in hun werk hadden. Op de complimenten voor het heerlijke eten werd voor ons gevoel op de "automatische piloot" gereageerd.

Erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. We kregen de Koningssuite ivm verjaardag man. Erg mooie en ruime kamer. Top dat je er meteen fietsen kunt huren, prachtige omgeving, je fietst overal zo naar toe, strand, mooi duingebied, Bergen etc. ' S avonds heerlijk gegeten in het Michelin ster restaurant. En 's ochtends genoten van het heerlijke en uitgebreide ontbijtbuffet. Op zondag werd tevens geregeld dat er in de lounge op groot scherm de finale van het Damesvoetbal gekeken kon worden. Ze doen alles om het de gasten naar de zin te maken.

Sfeervol hotel met top restaurants op mooie locatie!

De geur in onze suite en de hal er naar toe vond ik wat muf. Verder helemaal nergens iets op aan te merken.

Top hotel met super goed restaurant! Zowel ontbijt als diner in het grand café waren fantastisch. Wij hebben ook een avond in het sterrestaurant gegeten. Hoge kwaliteit met prachtige smaakvolle gerechten en top wijnarrangement erbij. Prima geslapen ook op lekkere bedden. Wij hebben genoten!

Prima hotel op een goeie locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De slaapkamer is erg klein, dat is jammer. Ook heel erg warm. Er is een ventilator aanwezig maar daar houd ik persoonlijk niet van. Een kleine airco zou wenselijk zijn. Deur van het balkonnetje kun je openzetten maar de slaapkamer was aan de straatkant, dat brengt aardig wat herrie van verkeer aan de doorgaande weg met zich mee.

De locatie van het hotel was super, dicht bij het centrum en toch niet in de reuring zelf. Parkeren was geweldig, veel en ruime plekken. Ook aan de e-bike is gedacht. De lounge is modern en erg mooi, ook het terras buiten is prettig. De badkamer is ruim en overzichtelijk. Het balkonnetje aan de slaapkamer is fijn. Het personeel is aardig en behulpzaam, we werden prettig ontvangen. Het eten in de Brasserie was heerlijk, bij nagenoeg volle bezetting van de tafels liet de bediening/keuken het wat afweten (lang wachten).

heel fijn gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

allemaal tegelijk uit checken en als er dan ook nog fietsen gehuurd moeten worden moet je te lang wachten voordat je weg kunt rijden. Vervelend als je haast hebt. onduidelijkheid in namen tussen Booking, hotel en ons..

Goed niveau hotel en toch tamelijk informeel. Niet stijfjes. Prettige ontvangst. Zeer goed-ster-restaurant = verdiend. Ze verwelkomden onze gasten de volgende dag voor ons omdat wij naar een begrafenis moesten. Toppie

uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zeer ruim en luxueus. Ontbijt Helemaal perfect, met een goede kwaliteit van alle ingredienten, zoals biologisch brood,en andere biologische producten, onbeperkt vers sinasappelsap, en ga maar door. Het grand cafe had een goede kaart en menu. Er is een voudig niets meer te wensen en aan te merken! Bijna jammer dat ik geen suggesties kan verzinnen..

Comfortabele uitvalsbasis voor duin en strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WiFi wat wisselend qua sterkte. Receptie/ontvangst mag wat hartelijker, wat afstandelijk.

Mooie moderne kamers met goede inloopdouche. Uitstekend ontbijt. Royale parkeerplaats. Fietsenhuur ter plekke.

Fijn hotel op goede locatie.

Het matras naar mijn mening te zacht.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Goede locatie in het dorp en aan de rand van de duinen. Het diner in de bistro is erg goed.

De ruime kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruimte waar je kunt ontbijten met het mooie uitzicht is niet meer. Ten opzichte van een aantal maanden geleden is het ontbijt gewijzigd van volledige service naar volledige zelf-service. Dat was voor mij een reden om dit hotel aan te bevelen. Echt jammer!

De ruime kamer

Boven verwachting!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijt ruimte is nogal donker en komt klein over, leuk voor ''s avonds maar niet om de dag mee te starten. De incheckbalie c.q. bureau staat er wat verloren bij, waarom zit men in een ruimte achter dit bureau en niet aan dit bureau? komt wat onvriendelijk over.

Hotel Merlet ligt middenin Schoorl vlakbij Klimduin; goede parkeerplaats achter het hotel. Altijd leuk door de hotelier zelf te worden ontvangen; onze kamer Royale was boven verwachting; ruim en sfeervol. Bed comfort uitmuntend door het unieke freshbed systeem. Goed functionerende airco, zonder tocht. Goede verduisterende gordijnen; met de ramen dicht geen last van verkeer op de Duinweg. De hotel lobby/loungeruime is sfeervol. Het ontbijt was goed, heerlijk en voldoende vers brood en beleg. Jus d''Orange vers geperst. Gelukkig hier geen vette walm van bacon, worstjes e.d. (Engels ontbijt heb ik nooit begrepen en Merlet gelukkig blijkbaar ook niet ). Een nogal verstrooide dame bracht koffie en/of thee en bereidde desgewenst een ei naar keuze. Kortom wij kijken terug op een heerlijk maar te kort verblijf in Merlet.

mooie kamer, prima ontbijt

- op de gangen van het hotel hing een hinderlijke keukengeur, kennelijk iets met de afzuiging? - de summiere wijnkaart van het grand café bevat bijna geen enkele Franse wijn, wat een beetje gek is voor een restaurant met naar eigen zeggen Franse keuken.

mooie kamer, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Genieten

Geen negatieve punten

Vriendelijk personeel, zowel bij receptie als restaurant. Ontbijt voldoende keuze. We hebben zalig gegeten in het restaurant met Michelinster. Het Grand Café Bourgogne had niet zo'n uitgebreide menukaart, maar het eten was goed. De kamer was leuk ingericht. Wel even wennen dat het bad in de slaapkamer staat.

een goede keus

Ik vond het jammer dat onze kamerprijs exclusief ontbijt was. Dat betekende voor 2 dagen 2 personen toch 70,- euro. Dat loopt toch snel op!

De kamer was heel ruim en mooi ingericht, de bedden waren erg goed. Ik vond het aparte toilet heel prettig! Bijzonder vond ik het mooie bad in de kamer met de spiegel daarachter en toch ook nog een aparte badkamer. Het restaurant is ons bijzonder goed bevallen, ook qua prijs-kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het uitzicht uit de suite is altijd prachtig.
    • Suite

De ontbijtservice om 9,45 ,veel stagaires denk ik. En geen kannetje koffie voor 2 pers. maar een kopje en dan moet je vragen voor een 2e. Ik heb de indruk dat het personeel het erg druk heeft,te weinig geschoold personeel.

De kamer viel tegen,wij waren er voor de 3e keer maar deze suite was de minste De badkamer is niet zo geschikt voor ouderen en ik vond de inrichting van de kamer niet mooi. Er is veel veranderd bij Merlet en dat niet altijd in het voordeel,dat vonden onze kinderen ook.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Een hotel met klasse. Maar verbetering is altijd mogelijk.
    • Suite

We hadden de Bossuite gekregen. Maar die was erg donker. Met zwakke verlichting en bewolkt weer, was het altijd schemerig. Op zaterdagavond was er een feest, wat leidde tot wat geluidsoverlast (niet heel erg) en ook tot een overvolle parkeerplaats, waardoor we verderop in de wijk moesten parkeren.

Geen gebruik gemaakt van t restaurant, maar het staat wel goed aangeschreven. Winkels op loopafstand. Er was een imitatie open haard in onze kamer.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima verblijf! Erg vriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matras was erg zacht , je lag in een kuil. Toe aan vervanging. De lampenkappen op het nachtkastje waren ingedeukt, dus ook toe aan vernieuwing. Er was geen stang in de douche, het was glad, dus gevaarlijk! Ik miste een douchemuts.

Het ontbijt was goed, ' s avonds hebben we er niet gegeten. De kamers waren ruim, mooi uitzicht, netjes, van alle comfort voorzien.

Feestje dat we hadden was top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco en 26 graden in de kamer. Douche, thermostaat kraan deed het niet goed en mengde na veel pogingen geen koud water bij. Hij bleef te heet voor comfortabel douchen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Goede service, goed diner, fraaie lounge, mooie kamer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede service, goed diner, fraaie lounge, mooie kamer (hoewel onze aan de straatkant lag en het verkeer op de klinkers nogal rumoerig is), alles perfect in orde.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Kamer was gezellig ingericht en voldeed aan alle eisen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan de straatkant in een bocht waar erg hard gereden wordt. Daar heb ik wel wat overlast van gehad. Daardoor niet mogelijk om een raam open te zetten en werd het erg warm in de kamer.

Uitstekend diner in de Brasserie. Personeel bijzonder vriendelijk.

Strand, natuur en luxe: wat een heerljke combinatie.

Prachtig ingerichte kamer, ik zou deze comfortkamer normaliter een suite noemen. Het personeel fietste op eigen initiatief naar de Bruna om een krant voor ons te halen. Top!

De locatie en met name het meer dan vriendelijke personeel.
    • Suite

Het bed is erg zacht, de kussen zijn echt aan vernieuwing toe en meer kussens zijn gewenst. We hadden de donkere kamer. De bossuite. Prachtig maar er is echt te weinig verlichting aanwezig.

De locatie en met name het meer dan vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Huwelijkdag hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waterkoker op de kamer zou fijn zijn.

Mooie locatie, en super vriendelijk en attent personeel. Leuke kamers, en het hotel zelf is heel gezellig ingedeeld. Er is een luxe restaurant en ook een bistro voor de wat eenvoudigere kaart. Maar ook daar is het eten erg goed.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In onze badkamer waren een paar vliegjes. Het was niet helemaal duidelijk waar deze vandaan kwamen, want het sanitair was schoon. Het hotel heeft aangegeven dit te onderzoeken en op te lossen.

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving. Het eten in het restaurant is een feestje! Wij hadden een standaard 2-persooonskamer. Basic, maar goed. Fijne bedden. Ontbijt is van goede kwaliteit en super vers. Gemoedelijke sfeer.

Goed hotel op fraaie lokatie maar relatief duur.

Ruimte in kamer, mede in verhouding tot prijs. Kledingkast moeilijk te bereiken. Zowel kast als balkon geblokkeerd door zitje. Bad in kamer erg onhandig. Zwembad gehele week buiten bedrijf, fitness ruimte zeer beperkt.

Bed was uitstekend. Restaurant Merlet idem. Ontbijt was goed verzorgd.

Top locatie en mooie kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was in stijl van bed and breakfast wat niet past bij dit hotel. Bediening bij ontbijt werd gedaan door jonge dames die erg schuw overkwamen.

Top locatie en mooie kamer.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Relaxed Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gezien de prijs van de kamer, had er toch wel een koelkast op de kamer kunnen staan. Ook hadden we om kingsize bed gevraagd, geen gehoor aangegeven.

Het Restaurant met Ster

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Uitstekend zoals altijd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas stonk de afvoer van #4 van de douche enorm, werd direct wat aan gedaan, helaas een gloor lucht ter vervanging. maar volgende ochtend was het weg

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Heerlijk hotel

- Het bed was zo geplaatst voor de kast dat het moeilijk was deze ruimte werkelijk te benutten. Kan lastig zijn als je wat langer blijft omdat je je kleren niet goed kunt opbergen. - De afstandsbediening van het 'fresh-bed' werkte aan 1 kant van het bed niet.

- Wij hadden een prachtige kamer en het was heel fijn dat we onze hond mochten meenemen. Er werd voor het ontbijt voor ons gedekt in het Grand Cafe omdat de hond niet in het restaurant mocht, maar dat was prima. Van alle gemakken voorzien. Heerlijk uitgebreid ontbijt, alles lekker vers. - Wij hadden beiden een massage geboekt en die was fantastisch! Bedankt Monica!!!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

De prijs/kwaliteitverhouding van de kamer waarin wij logeerden vond ik niet ok. We verbleven in n apart kamertje ergens in n rare hoek van t hotel. Heel anders dan de foto's die wij op de website zagen.

Fijn hotel in prachtige omgeving

Meer informatie bij receptie en check-in over wat er te doen is in omgeving

Locatie tegenover de duinen en vlakbij het strand Goede loungeruimte met open haard

• Beoordeeld op: 5 december 2016

De suite was mooi groot en mooi ingericht.
    • Suite

Jammer, dat ze zoveel geld vragen als toeslag voor de hond. Wij hadden 2 honden bij, maar kostte 16,50 p.h.p.n.! Wel erg veel geld voor alleen extra schoonmaak! Voor een kind vragen ze nog niet eens zoveel, terwijl deze toch vaak meer rotzooi maken! Ontbijt viel ook tegen voor € 15 p.p.p.n., gaan rond met jus d'orange, maar je moet vragen voor een extra glaasje. En een eitje op zaterdag, niet vragen of je een omelet, gebakken ei of iets dergelijks wilt, maar dat was schijnbaar alleen maar op zondag het geval.

De suite was mooi groot en mooi ingericht. Jammer dat de 'open haard' geen warmte afgaf. Mooi bed, maar erg zacht matras. Denk dat deze wel aan vervanging toe zijn.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

4,5
    Ik kom terug na de verbouwing
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het spa gedeelte is erg verouderd moet nodig gemoderniseerd worden kan je niet meer open laten voor publiek . Kapotte tegels ook op de trap ligbedden gammel . Ook het restaurant is erg oudbollig ook de defecte kreeftenbak is niet fraai om op uit te kijken . Eten en wijn plus de service erg goed .

Kamers ok

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Mooi hotel op een prachtige locatie vriendelijk personeel. De standaars kamers zijn wel erg klein
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De standaarskamers voor zijn eigenlijk niet geschikt voor 2 personen. Zeker niet als je ook nog een hond mee neemt. Echt heel klein en liggen ook aan een behoorlijk drukke weg. Lawaaig

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Prachtige omgeving Parkeerplaats beschikbaar en hond vriendelijk. Mooie badkamer

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Zeer ruime en sfeervolle kamer met balkon en uitzicht;
    • Suite

Ontbijt was zeer matig, karig en traag Zwembad was te koud

Zeer ruime en sfeervolle kamer met balkon en uitzicht; rust. Diner in het restaurant was uitstekend (ga vooral door met de groenten), maar in het Grand Café ook boven verwachting.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Hotel dichtbij de kust

Wij vonden het hotelpersoneel niet vriendelijk.

Het hotel heeft een goede ligging, vlakbij de duinen en dicht bij de kust, maar het ligt aan een nogal drukke weg. Onze kamer was prima, maar het balkonnetje was maar heel klein met uitzicht op de parkeerplaats. Jammer ook dat er geen koelkastje op de kamer is. Ontbijt was OK, alleen jammer dat er (weer) geen mogelijkheid was om buiten op het terras te eten.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Erg leuk hotel waar we zeker terug komen.

Ontbijt hadden we iets meer van verwacht, erg donkere ontbijtruimte, maar 1 haakje in badkamer voor 4 grote badlakens, geen koffertray, uitzicht van piepklein balkon op parkeerplaats. Jammer dat buiten ontbijten niet kon.

Prachtige kamer, leuk bad, fraaie stoffering, geweldige terrassen, fantastische ligging.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Het was 'n feestje!

Het zitje op de kamer was ongemakkelijk. Zo af en toe geur van riolering.

Ontbijt was 'n feestje!!! Bediening uitstekend, zeer vriendelijk. De keuken van Grand-café heel goed.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Ontbijt goed.
    • Suite

gedateerde inrichting van de kamer. Geen fonteintje in het toilet. Slecht bed,veel te zacht,veel te hoog. Geen gezellig,comfortabel zitje.

Ontbijt goed. normaal bruin (wit) brood ontbrak,evenals gebakken eieren.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Hotel ligt heel gunstig

Bad midden in de kamer is onpraktisch en neemt teveel ruimte in beslag Ontbijt was prima, mooi uitgeserveerd aan tafel, maar keuze was redelijk beperkt Fitnessruimte is minimaal en gedateerd Al met al is kamer erg prijzig voor hetgeen je ervoor krijgt.

Hotel ligt heel gunstig Kamer is comfortabel en je hoort andere gasten helemaal niet

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Zwembad, fitness en sauna in verhouding tot het hotel een beetje ondergeschoven kindje.

Heerlijke matras. Erg lekker gegeten in het rest. Merlot. Wat een ervaring! Ontbijt wordt verzorgd aan tafel; ook erg fijn.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima hotel,centraal gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Baden in de kamers kunnen er beter uit,vast niet veel gebruikt ,en sta in de weg,beter buffetje met koffie en theefaciliteiten en koelkastje

Altijd prachtige boeketten bloemen in hotel,heel verzorgd

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

In het prachtige hotel werden we vriendelijk welkom geheten...

In het prachtige hotel werden we vriendelijk welkom geheten en naar onze kamer gebracht. De kamer was prachtig, keurig afgewerkt en heel erg schoon. In het restaurant werden we erg vriendelijk bediend. Zeker een hotel waar wij nog een keer heen gaan!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Oase van luxe in de Schoorlse duinen

De luxekamer is geweldig! Heerlijk genoten van het design bad in de kamer. Het innovatieve geventileerde bed bezorgde ons een super slaapcomfort. Fietsen kunnen veilig in de garage. Fantastische locatie voor een weekendje fietsen in de natuurpracht van de Schoorlse duinen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontbijt heerlijk. Alleen zou het hotel moeten overgaan om ontbijt meer in buffetvorm aan te bieden. Maar voor de prijs way zij vragen; beslist geen klagen.

Ligging hotel. Kamer ( de luxe ) is fantastisch. Fietsen van het hotel: Ideaal