Beoordelingen over Hotel Kasteel Doenrade 4-sterren

Limpensweg 20, 6439 BE Doenrade, Nederland

#1 van de 1 hotels in Doenrade

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima voor 1 nacht

Kleine kamer. Er mag wel het e.e.a. opgeknapt worden....(verf, scharnieren ramen, vloerbedekking (er evt uit en dan meer schoon te houden zaken op de vloer, zoals hout of tegels). Er was n bruiloft met de volg. ochtend overal snippers etc.

Prima diner en ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

fijne plek voor een nachtje als het moet...

Welkom kon warmer..personeel was wat afstandelijk, vooral tijdens ontbijt....graag waterkoker met koffie/thee op kamer...vuilnisbakje op kamer ... Tegelvoegen badkamer niet schoon..(kamer20)

Ruime kamer. Netjes..schoon..prima ontbijt ...

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Relaxt, uitstende accomodatie voor business meetin business meeting l
    • Deluxe Kamer

Professionalteit bediening diner restaurant; vriendelijk maar kende geen basisgegevens van het menu, noch wijn. Aimabele beginneling, stond in geen verhouding tot de uitzonderlijke kwaliteit van het gerecht. Onvoorstelbare onbalans. Geen gerant gezien. Restaurant is als een showroom voor Mazarati’s, bemand door ‘verkoper’, ongeschoren, in slobertrui, die niet weet hoe de auto moet worden gestart

Uitstraling van een uit 1117 (verbouwd) kasteel. Vriendelijkheid personeel. Kwaliteit van het diner ( eten) in restaurant was van 2 sterren Michelain nivo. De kok heeft er een verrassende, creatieve presentatie, en overheerlijk smakend gerecht van gemaakt. Verder beviel de vriendelijkheid van personeel, met name recptie, zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Een mooie rustieke plek in het Zuid-Limburgse land.

In onze kamer stonden stoelen met stoffen bekleding. In de bekleding zaten vlekken, en in een van de naden zat een gebruikt wattenstaafje. Dat vonden wij qua hygiëne een minpunt. Verder is de verlichting bij de wastafel onvoldoende, zeker gezien het feit dat de grote spiegel getint is en het dus toch al wat donkerder oogt.

Het kasteel is een mooie locatie. Onze kamer op de benedenverdieping was heerlijk ruim. Er was een goede gelegenheid om ook buiten je kamer te ontspannen. In de lounge bij de receptie kon men prima zitten, zo ook buiten op het terras. De bedden waren prima. Het sanitair / de badkamer was goed en verzorgd met voldoende handdoeken, shampoo en badschuim.

Prima maar twijfel of we nog terugkomen.
    • Standaard Familiekamer

Het ontbijt, te duur voor wat er werd aangeboden. De familiekamers, beneden super bedden, op de vide een houten plank. Kamer voor de volgende nacht, niet goed op orde, wijnglazen stonden er nog inclusief koeler, op de vide het bed niet opgemaakt en het bed beneden met de Franse slag. Kortom de schoonmaak kan beter.

De locatie, prachtig gelegen.

Een prima en rustig gelegen hotel.

TV was wat minder; het sneeuwde heftig: in jaren niet meer gezien. Dit was eigenlijk het enige minpuntje

De kamer was wat klein maar voldoende voor een 2 daags verblijf. De badkamer was prima; net nieuw waarschijnlijk en daardoor zeer schoon. Het ontbijt was ruim voldoende en het diner was voortreffelijk.

Mooi romantsch hotel met de juiste prijs - kwaliteit verhouding
    • Deluxe Kamer

TV werkte niet en in de airco zat een brom net of er om de zoveel tijd een bel ging. Heel vervelend. Technische dienst zou er naar gaan kijken

Het ''kasteel'' heeft een mooie uitstraling. Kamers zijn netjes ingericht. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt is standaard, niet bijzonder.

Airco in suite was uitermate fijn met de hitte.
    • Bruidssuite

Het ontbijt was gezien de prijs niet zo uitgebreid als verwacht.

Airco in suite was uitermate fijn met de hitte. De suite was ook erg ruim en comfortabel. Ook is de omgeving erg mooi en kun je veel dingen ondernemen.

Fantastisch kasteel, mooi ruim terras en mooie sfeervolle kamers, restaurant valt tegen.

De service in het restaurant is vrij amateuristisch, bij het wijnarrangement werden de glazen gewoon neergezet zonder enige uitleg, pas bij de dessertwijn kregen we de eerste uitleg, namelijk dat de wijn een beetje stroperig was. Ook geen uitleg over de verschillende gerechten, bij diverse gerechten werden ingrediënten gebruikt die overduidelijk uit de koeling kwamen wat niet de intentie wekt dat met verse ingrediënten wordt gekookt, zoals bijvoorbeeld een koelkastkoud kwarteleitje. De prijs-kwaliteitverhouding klopt naar mijn idee niet, uit eten gaan hoort een beleving te zijn. De smaken waren redelijk maar e.e.a. kwam enigszins amateuristisch over. Ontbijt: Voor 15 euro per persoon bijgeboekt, viel erg tegen. Standaard groothandel ham en kaas en doorgegaard droog ei, broodjes wel ok maar echt niks bijzonders. Geen streekproducten, meer het gevoel dat het allemaal zo goedkoop mogelijk moet. Geen 15 euro per persoon extra waard.

Mooie kamers, het kasteel is erg sfeervol.

Superlokatie voor paar dagen in Limburg met zeer attent personeel!

Wij houden persoonlijk van iets hardere bedden en de kamer was redelijk warm waardoor je je raam wel open moest hebben gedurende de nacht.

Prachtige lokatie in het mooie Limburg, kasteel met mooie kamers, goed ontbijt, heerlijke douche, gunstige ligging en superlief en attent personeel. We gaan in augustus weer terug, zo goed is het ons bevallen.

De schitterende omgeving

De gehorigheid van de bovenetage. Krakende vloer Ontbreken van koffie/thee faciliteit op de kamer Had best gemogen voor die prijs.

De schitterende omgeving

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Kamer

- geen afzuiging op douche. - geen kluisje op kamer - kleine badkamer - ontbijt erg standaard, geen luxe artikelen. Elke dag zelfde artikelen. Voor dit geld verwacht je meer.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Locatie is prachtig en ligt in een rustige omgeving. Prima uitvalsbasis .

Een teleurstellend ontbijt.
    • Deluxe Kamer

De prijs-kwaliteitverhouding van het ontbijt was zeer matig. 's Nachts werd de telefoon niet opgenomen toen het alarm 4 keer afging. De schrikreactie was groot

Het ontbijt was in orde maar ik vond voor de prijs van 105...
    • Deluxe Kamer

was heel warm op de kamer om te slapen.

Het ontbijt was in orde maar ik vond voor de prijs van 105 euro dat het er wel mocht inbegrepen zijn. Wij moesten nog € 50 euro extra betalen.

Goed hotel om eens een paar dagen te verblijven en lekker de vrije natuur in.. :-)
    • Deluxe Kamer

Fietsen berging wat beneden pijl voor een 4 sterren hotel en de prijs/kwaliteit van het restaurant eten mag wel wat beter. Bediening s,-avonds was prima in het restaurant

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

matig adres

verzorging en poetsen op de slaapkamer.[stoffig]

het ontbijt was prima.diner is goed maar pittig in prijs.bed opmaken 1x in 4dagen.stofzuiger was denken wij kapot.afval emmertje niet geleegd.te weinig handdoeken.verlichting badkamer zeer matig.knop in bad kapot.

Prima overnachting. Goed geslapen in stille omgeving.

Wat is al schreef: bad vervangen door inloop douche.

Prima ontbijt. Alles wat ik verwachtte was er. Kamer was prima - niet al te groot. Bed was goed. Wat mij betreft kan het bad uit de badkamer en worden vervangen door een inloop douche.

kasteelrust

Het eten in het restaurant blijft wat achter in kwaliteit. Het uitchecken duurde lang ivm fouten in de rekening, wat niet prettig is als je snel weg wilt.

De toegewezen kamer had een eng trappetje naar boven, naar het bed. Gelukkig konden we een andere kamer krijgen. De locatie is prachtig en zeer sfeervol.

Twas ok
    • Deluxe Kamer

Het onthaal was minder omdat ze een mobiele receptie hadden en dat was storend de ene dag was de receptie daar en de andere dag was de receptie ergens anders en de ontvangst was heel amateuristisch en mijn krijgt weinig informatie

Het ontbijt was ok en het diner was lekker

Matig hotel, beslist geen aanrader

Wij hadden een comfortkamer; zeer pover ingericht. De prijs was met 80 euro veel te hoog voor wat het te bieden had. Bovendien was het gehorig en ontbraken veel dingen die je in een hotel van die klasse zou verwachten (o.a. waterkoker, minibar, documentatie over de omgeving etc)

Het personeel en de buitenkant van het kasteel

Het eten was heerlijk en het personeel uiterst vriendelijk.

vond de kamer wat "mager", waterkoker oid zou fijn zijn. Ook de verlichting was niet echt aangenaam. 3 grote pitten aan plafond en wand.

Het eten was heerlijk en het personeel uiterst vriendelijk.

Prima verblijf op een bijzondere locatie.
    • Deluxe Kamer

Ontvangst van de TV matig en daardoor slecht beeld. Erg zachte bedden, wel prima op geslapen. Vanwege de aanwezigheid van terras tot laat (00.30 uur) rumoerig.

Mooie landelijke omgeving, hartelijke ontvangst tot en met begeleiding naar de ruime kamer. Eigen restaurant met mooie gerechten. Veel parkeergelegenheid. Airco op de kamer.

Zeer vriendelijke ontvangst, nette kamer en badkamer. Mooie locatie.

De flatscreen tv was defect (vertekend beeld) en was moeilijk aan te zetten. De combinatiekraan in de badkamer (wisselen van badkraan naar douchekraan) werkte niet naar behoren.

Prima bed, schone kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Mooe locatie.

Ik had een kamer (24) welke op de 1e verdieping, van dese kamer, de slaapkamer heeft. Er was weinig ruimte tussen het 2 persoons bed en trap. Handiger en veiliger is om hiervan een 1 persoonskamer, 1 persoonsbed, van te maken.

Mooe locatie. Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Heerijk kasteelgevoel met klein minpuntje

De afzuiging van de keuken was echt heel irritant. We zaten in kamer 21 die bleek naast de afzuiging te zitten die tot 21u aan staat en om 7u weer aan gaat waardoor de kinderen laat konden slapen en vroeg weer wakker waren. Het geluid werd erkend maar men kon het niet veranderen. Hadden ze nog nooit eerder gehoord. Wel een drankje als compensatie gekregen maar dit moet opgelost worden want dit kan gewoon niet in zo’n hotel.

Uitstraling van het kasteel, ruime kamer, relaxt en flexibel personeel, prima eten, goed bereikbaar met OV

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Gerieflijk verblijf in landelijke omgeving.

Helaas heeft men bij de renovatie/binnenhuisarchitectuur, de rustieke sfeer en de geschiedenis van het kasteel niet in ere gehouden, een gemiste kans.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie ligging en interessante geschiedenis van het kasteel.

4,5
    heel slecht geslapen,fluittoon was ook in de gang te horen,
    • Standaard Familiekamer

fluittonen 's nachts van machinerie en constant bromtoongeluid in de badkamer. Vanaf 3u30 konden wij niet meer slapen. Er werd een nieuwe kamer toegewezen maar ook daar was een zwaar bromgeluid te horen. Er werd geen enkele compensatie toegestaan voor de slechte overnachting.

Mooie lokatie maar hotel lijkt rap achteruit te gaan
    • Deluxe Kamer

- De kamer was veel te licht door overvloed aan licht dat van buiten kwam. - Matig ontbijt; weinig keuze en de keuze die er was, was wel heel erg standaard - Matige prijs/kwaliteitsverhouding - Lijkt de laatste jaren in kwaliteit rap achteruit te gaan

Mooie lokatie. Ruime kamer op de begane grond. We zijn hier vaker geweest en hadden altijd mooie kamers. Onze eerdere verblijven waren wel veel aangenamer. Nu te veel minpunten voor zo'n in potentie klasse-hotel.

Mooi hotel met vriendelijk personeel en een fantastisch restaurant.

Kamer was heel basic, de douche klein en had wel iets beter ingericht kunnen worden met een bv een shower cap, creme of iets dergelijks.

Het onbijt was prima en de lounge gezellig. Het diner was fantastisch en de prijs heel redelijk. Het personeel was erg vriendelijk. De locatie is erg mooi en in het voorjaar of zomer komt dit nog veel beter tot zijn recht.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Mooie locatie en de bediening was op zich prettig.

Ik had kamer 25 en daar kon ik elke voetstap horen van mijn bovenburen en die liepen nogal heen en weer op het moment dat ik wilde slapen. Irritant. Ik had een vispannetje en daar zat werkelijk geen smaak aan. Nee, ik was daar niet zo blij mee. De soep was lekker. De eetzaal draagt het geluid behoorlijk en dat is niet fijn als er grote partijen gasten tegelijk eten. Ook de afwezigheid van een bar is niet zo prettig als je van een lange reis rustig wat wilt drinken.

De locatie is natuurlijk geweldig en ook het interieur is best wel verzorgd.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Mooi hotel waar nog wel n paar puntjes op de i kunnen worden gezet.

Badkamer was erg klein met een heel laag plafond, waar de verf vanaf bladderde. We hadden een familiekamer, het tweepersoons bed op de eerste verdieping kantelde als je op de rand ging zitten. Het verblijf was verder prima, maar bovengenoemde punten kunnen echt niet....zeker niet voor de prijs van de kamer

Mooie locatie, prima ontbijt, goed uitgangspunt voor diverse uitjes in de omgeving.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Fijn en ontspannen verblijf

Zijn geen echte min punten maar wat verschillende kranten zou prettig zijn

De rust en ruimte.en de sfeer is heerlijk om na eennwerkdag even bij te komen

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Eenvoudige kamer, redelijk bed.

Het eten was redelijke eetcafé kwaliteit met veel poeha omringd. Geen mogelijkheid een kopje thee te maken op de kamer.

Eenvoudige kamer, redelijk bed. Mooie omgeving.

Uitstekend!

Kamers zijn aan de kleine kant maar gezellig en authentiek. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Je voelt je bij binnenkomst direct welkom. Zeer mooie omgeving; de moeite waard om te wandelen/fietsen etc.

Mooie plek om een kopje koffie te drinken binnen en s zomers buiten op het terras.

De kamer (5) ligt naast een zaal waar activiteiten plaatsvinden. Het gebouw is gehorig, dus nadat de zaal leeg was en opgeruimd door het personeel konden we pas rustig slapen. Verder viel de kamer qua inrichting tegen en het toilet op de badkamer was zo strak in de hoek geplaatst dat het alleen voor volslanke mensen mogelijk is om midden op de pot te zitten. Ontbijt voor € 15,- is te duur voor wat er geboden wordt.

Het sfeervolle gebouw, de omgeving, de inrichting en sfeer in het restaurant.

Het diner in restaurant was prima.

zie bovenstaande opmerking

Het diner in restaurant was prima.Personeel daarentegen niet erg klantvriendelijk. Waarschijnlijk kwam dit door verandering van management team.

Fijn en ontspannen.

Ontbijt kan iets beter: meer vers gesneden fruit, komkommer. Steen koude gekookte eieren, warm is lekkerder!

Vriendelijk personeel en mooie omgeving. Mooi terras buiten.

Prachtig om in een geweldig kasteel te overnachten.

Prachtig om in een geweldig kasteel te overnachten. Wandelroutes vertrekken bij de deur, de omgeving nodigt uit om op pad te gaan. De medewerkers zijn allervriendelijkst.

De kamer was vrij ruim.

Ben heel vroeg vertrokken en er was niemand aan de receptie. Heb dan mijn kamerkaart afgegeven aan iemand die daar rondliep. Ieder hotel heeft toch iemand aanwezig aan de receptie zelfs om 06.30 s'morgens.

De kamer was vrij ruim. Wat ouderwets.

Top! Wij komen er zeker terug.

Geen minibar op de kamer en krappe toiletruimte.

Mooi hotel met zeer vriendelijk,hartelijk personeel. Ruima,nette kamers met zeer goed bed en perfect werkende airco. Nette badkamer maar wel wat krappe ruimte om het toilet te gebruiken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet in een mooie zaal en bij mooi weer de kans om buiten te ontbijten op het prachtige terras. Rustige ligging en ideaal gelegen om uitstapjes naar Valkenburg, Sittard of Maastricht te doen.

We hebben een mooi weekend gehad.

Wij werden beide nachten verrast dat er een bruiloft was met harde muziek en na afloop lawaai op de gang toen de bruiloftsgasten naar bed gingen

Ontbijt was goed Personeel heel vriendelijk diner goed. Prachtige omgeving. Na thuiskomst bleek dat wij schoenen onder het bed hadden laten staan, vergeten dus. De schoenen werden keurig na gestuurd, dat was geweldige service 👍

Mooie locatie op een prachtige plek

Het ontbijt is vrij eenvoudig en halverwege was ongesneden brood op werd niet meer bijgevuld

Het is er rustig, mooie grote kamer, personeel is allervriendelijkst, mooie badkamer, ruime parkeergelegenheid, leuke wandelroutes

landelijk gelegen sfeervol kasteel prima voor kort of langer verblijf en goede PK verhouding

Meerdere keren verbleven (zakelijk), deze keer was een kleinere eenpersoonskamer als enige optie, via booking.com, nog beschikbaar. Het bleek een (2 verdiepingen) eenpersoonskamer en een bureautje ontbrak, verder wel alle voorzieningen. Deze informatie werd niet gegeven bij het reserveren viabooking.com.

buffet ontbijt ruime keuze; kasteel is landelijk gelegen; moderne kamers in een sfeervol kasteel; een gezellig restaurant en terras; o.a. typische Limburgse gerechten op de menukaart; vriendelijk en behulpzaam personeel altijd op de achtergrond; prima uitvalsbasis voor Limburg, Duitsland en België.

aangenaam en ontspannend

kamer luidruchtig,en te veel meubels voor de kleine kamers,badkamer ,bad te hoog om in en uit te stappen,ook geen toebehoren zoals douchemuts verzorging maw basic

vriendelijkheid,eten accomodatie

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Uitstekende diners en relaxte akkomodatie.

De service was een beetje wisselend Naast de wandelroutes weinig mogelijkheden in de buurt bij slecht weer.

Prima ontbijt en zeer goed diner. Na ons verzoek was men zo flexibel dat er meer keuze was bij 3 gangen diner. Wij hadden geluk dat we een upgrade kregen van de kamer, een luxe suite.

Omgeving mooi, eten uitstekend, accomodatie niet wat we ervan hadden verwacht.

Bad had een erg hoge instap, maar een handgreep, onveilig dus. Onze kamer is op zaterdag niet schoongemaakt. Geen schrijfwaren aanwezig op de kamer, terwijl er een boekje lag om t.b.v. Het hotel leuke dingen in op te schrijven, er lag geen pen bij. Klok die in de kamer hing stond stil. Jammer dat er geen klein waterkokertje in de kamer was, evenals een setje tandenborstel etc. Overjarige lectuur in de lounge

Ontbijt niet genuttigd we hadden andere afspraken. Diner uitstekend !

rust stilte de ligging

ik had geboekt voor vriend en echtgenote als honymoon gift bij het vertrek ontbrak het beloofde lunchpakket i.v.m. vroeg uitchekken geen gelegenheid tot ontbijt

rust stilte de ligging

Erg vriendelijk personeel.

Erg vriendelijk personeel. Hielden goed rekening met speciale wensen voor onze kleine kinderen. En natuurlijk gewoon een leuk kasteel, dat goed aangepast is als hotel.

de mooie ligging.

Geen klein koelkastje op de kamer. Geen kledingkast, maar rekken

de mooie ligging. Heel vriendelijke personeel. Airco op de kamer. Alles was netjes en verzorgd. Centrale ligging. Makkelijk naar Maastricht en Kerkrade (WMC).

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Heel mooi kasteelhotel

Eigenlijk niets.

Heel mooi hotel met nette kamers. We zijn hier al verschillende keren geweest. Nu hadden we een kleine kamer maar vaak kregen we zomaar een upgrade naar een hele grote en gave kamer.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Romantisch kasteelovernachting

Voor ons 25 jarig huwelijksdag dit hotel een nachtje geboekt. Kregen zomaar een update naar een duurdere kamer. Bed was versierd met rode hartjes en tevens met chocolade hartjes. Dus heel romantisch. Personeel heel vriendelijk Ontbijt was lekker

Hotel is schitterend gelegen, prachtige locatie

95% van de hotelgasten waren deelnemers aan Limburgs Mooiste. Daar werd bij het inchecken ook naar gevraagd. Het ontbijt de andere ochtend was helaas pas stipt om 08.00 uur mogelijk. Als alternatief werd er wel een ontbijtbox aangeboden, maar voor zo'n event wil je goed ontbijten. Naast het feit dat de keuze bij het ontbijtbuffet karig was, was er ook minimale bediening aanwezig. De serveerster deed haar uiterste beste, maar mijn inziens had het hotel er wel beter op kunnen anticiperen

Hotel is schitterend gelegen, prachtige locatie

Nee, geen Doenrade voor mij meer.

Een heel zacht bed was niet alleen de oorzaak van een 'verstoorde' nachtrust; de kamer is zeer gehorig: helaas voor mij werd er tot ver na middernacht nog door andere hotelgasten gedoucht. Het geluid van wc's die werden doorgespoeld zijn mij ook niet ontgaan. Ik heb dit een medewerkster meegedeeld, nadat ik een dag eerder dan afgesproken ging uitchecken. Ze herkende mijn klacht, probeerde een passende oplossing te bieden, ging naar haar leidinggevende maar kwam terug met de mededeling dat ik het volledige bedrag van mijn reservering moest betalen omdat ik een boeking had gedaan zonder annuleringsmogelijkheid. Huh? Wat heeft dit met mijn klacht te maken? Overigens verdient deze medewerkster wel een pluim, hoor! Het speet haar net zoveel als dat het mij speet.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Leuke kamers, prachtig kasteel, fijne ambiance, mooie...

Als er nog een bar zou zijn om te borrelen, zou helemaal mooi zijn.

Leuke kamers, prachtig kasteel, fijne ambiance, mooie omgeving, lekker bed. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Lekker onthaastplekkie en dan snel weer verder !

De kamer was erg 'standaard' en viel qua grootte tegen. Voor één nacht (bij mooi weer) geen probleem. Badkamer klein en onpraktisch !

Mooie locatie, net buiten het échte heuvelland. Prachtig en rustig terras. Vriendelijk personeel, goed eten en heerlijke rust.

De "lounge"

De dure kamer had "peperkoek" wanden. We komden de buren woordelijk verstaan en horen schuiven in bad tijdens douchen. En dat bij beide buren. Kan EChT NIET voor die priijs

De "lounge"

Het is goed bevallen kamer op de begane grond, zeer makkelijk ! heerlijk stille omgeving ,

Geen minibar, ontbijt was redelijk maar weinig variatie, douchen in bad niet handig .koude hard gekookte eieren brrr mischien toch weer overgaan op warme!?

Personeel was zeer vriendelijk , De omgeving was top mooie ligging ,weinig te doen in de nabije omgeving , dus Valkenburg en Maastricht zijn zeker een optie van t bezoeken waard

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Logeren op stand!

Prachtig gebouw, fijne atmosfeer, stijlvol en toch knus en huiselijk ingericht. Fijn restaurant met goede menukaart, lekker eten en keurige bediening. Ondanks naastgelegen provinciale weg (merk je niks van!) heerlijk rustig. Mooie parktuin en zeker bij terrasweer is het hier goed toeven.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Prima verblijf maar de puntjes moeten nog op de i

De wifi verbinding was niet stabiel. Verder was er geen bureau op de kamer en heb ik de service artikelen zoals schoenpoets gemist.

De kamer was ruim en het ontbijt was goed maar niet uitgebreid.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heel fijne locatie, prettige ontvangst en verblijf in een hotel dat onderhoud nodig heeft.

De kamers en de badkamer hebben hoognodig onderhoud nodig. Oude stopcontacten, de verf bladdert af en het sanitair voldoet, maar is oud. Wifi functioneert niet. De prijzen zijn te hoog in relatie tot de kwaliteit.

het hotel is zeer sfeervol en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Heeft potentieel maar kan beter

Kamer is basic. Harde bedden en badkamer niet comfortabel. Eten in de brasserie middelmatig. Ontbijt heeft een mooi aanbod maar boet in door geen verse producten te serveren (omelet niet vers, af te bakken broodjes, geen vers fruitsap, etc). Kan beter voor een 4sterren hotel

Mooi kasteeltje en goed gelegen voor diverse uitstapjes in de omgeving. Zeer vriendelijke service van alle personeelsleden.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Prima verlijf

Ik had een kamer op de derde verdieping, waar de WiFi snelheid erg tegen viel. In de lobby wel goed genoeg om nog wat te werken.

Het ontbijt was niet érg uitgebreid, maar kwalitatief wel érg goed!

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Overnachting in bijzonder pand: een echt kasteel!!

Her was erg warm in het pand, wij vonden te warm, ook denkende aan de energie rekening. Verder alles top!

Het is echt een nostalgisch plekje, met een geheel eigen karakter. Familie kamer had een verdieping, dus de kinderen wel op de kamer, maar niet pal naast elkaar :-)

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Warm welkom in mooi kasteel

De kamer was ietwat gedateerd en vrij klein, de bedden waren ook vrij klein (hoewel schoon en van goede kwaliteit), de badkamer was wat onhandig ingedeeld (douche in bad, weinig ruimte om erin te stappen en door klein scherm vs de locatie van de douchekop werd de badkamer erg nat), het ontbijt was weinig speciaal en er was sprake van behoorlijke koppelverkoop (waarom zou je in een oud kasteel een vitrinekast neerzetten waarin je, onder meer, een gereedschapskist te koop aanbiedt?).

Het pand (kasteel) is erg mooi, de locatie is goed en het personeel is zeer vriendelijk en warm. De (apart betaalde) lunch en diner waren erg goed. Het is mooi wandelen in de directe omgeving.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

De gezinskamer was prima, genoeg ruimte, En het sanitair was...

Ontbijt was naar ons idee karig, vooral voor kinderen. ei en poffertjes waren de warme keuze bij het ontbijt, hier zat helaas geen smaak aan. In onze kamer zat volgens mij een boiler als er een kamer naast ons ging douchen hadden we veel geluidsoverlast, kinderen schrokken er de eerste nacht wakker van. En op de slaapkamer "boven" zaten enorme schimmelplekken afgeplakt met tape.

De gezinskamer was prima, genoeg ruimte, En het sanitair was schoon. Het aanzicht van het hotel was prachtig. Vriendelijk personeel ook!

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Goede bedden, schoon,prachtige omgeving.

Ontbijt, koude hardgekookte eieren is echt niet onze favoriet . Wel lekker brood.

Goede bedden, schoon,prachtige omgeving. Fijn om op lokatie te kunnen dineren.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Mooie locatie en vriendelijk personeel..uitstekende keuken!!

Ik dacht dat het ontbijt inbegrepen was ,dus kamer met ontbijt...echter wij hebben per persoon nog 12,5€ voor het ontbijt betaald graag had ik van u hier een antwoord op gekregen

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Teleurstellend!!

Vanwege autopech zijn wij helaas niet eens bij deze accommodatie geweest. Ik heb netjes afgebeld op diezelfde dag en zou de volgende dag terug gebeld worden. Helaas is dat niet gebeurd. Wij hebben na een week zelf nog maar eens terug gebeld en werden te woord gestaan door een zeer vriendelijke mevrouw die het allemaal heel vervelend voor ons vond en zou gaan kijken naar een oplossing. Zij heeft overleg gehad met het management en waar zij zo bereid willend was, was het management dat helemaal niet en helaas hebben wij nu gewoon betaald voor een overnachting die we nooit hebben gehad. Zeer teleurstellend!!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Jammer
    • Deluxe Kamer

Zeer gehorige kamers. Receptionist nauwelijks aanwezig. Zeer minimale uitleg/info gekregen Klantvriendelijkheid kan veel beter We hadden via Bookings.com gereserveerd en vooraf betaald. Receptioniste amper aanwezig, zeer minimale info gekregen. Toen we wilden uitchecken, wederom niemand te bekennen. Kreeg een mailtje... of we de kamer nog wilden voldoen. Er was al getracht ''het bedrag van de creditcard af te schrijven'' Mijn man heeft onmiddelijk contact opgenomen. Zij gaven na uitleg aan dat er dan bij Bookings.com iets fout gegaan moest zijn. Ipv excuses of iets dergelijks, werden wij verzocht de resterende 5 euro (toeistenbelasting) nog zsm over te maken. Nu gaat het me helemaal niet om die 5 euro. Deze hebben wij dan ook meteen overgemaakt na hun verzoek. Maar in hun plaats had ik mijn klanten toch excuses aangeboden en als compensatie aangeboden de resterende 5 euro te laten zitten. Wij gaan in elk geval niet meer terug

Nette kamers. Mooi kasteeltje.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Nachtje tussenuit

Ontvangst, gemoedelijkheid, correctheid. Mailtje dat we iets vergeten waren toen we nog in de buurt waren. Avondeten tegen aanvaardbare prijs en heel lekker. Gedurfde (en tegendraadse) keuze om ontbijt niet in buffetvorm te geven.

geweldig om te logeren in een kasteel

Erg leuke familiekamers met 2 slaapgedeeltes. In de kamer ga je met een vaste trap naar boven en daar staat een bed voor de kinderen. Onze kinderen vonden het fantastisch dat ze daar zelfs een eigen tv hadden! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Locatie en avond eten is goed.

We hadden een kamer met een kleine badkamer waarbij het douche de bad kamer behoorlijk nat wordt, ontbijt is matig en de kamer wordt niet voldoende schoon gemaakt als je er een volledige week bent.

Locatie en avond eten is goed.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Mooi hotel met vriendelijk personeel.

Rumoer op gang. Niet door andere gasten maar door personeel dat aan het opruimen was. Geen koffie/thee voorziening op kamer

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Aangeboden wandelroutes zijn een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De onrust in het hotel.

De onrust in het hotel. Er liepen veel feestgangers en kinderen over de gang en door het hotel rond te neuzen.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Perfect! Erg tevreden!

Erg gastvrij en persoonlijk! Romantisch hotel!