Beoordelingen over Hotel Restaurant la Sonnerie 4-sterren

Nieuwstraat 45, 5691 AB Son en Breugel, Nederland

#1 van de 1 hotels in Son en Breugel

Mooie verzorgde kamer, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk...

Een kleine koelkast in de kamer zou een aanwinst zijn, zeker als het heel warm is.

Mooie verzorgde kamer, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel. We hebben telkens 's avonds in het restaurant gegeten. Dit is een echte aanrader!

Een sfeervol hotel in een voormalig klooster waarin we ons écht de gasten voelden.

Een prachtig oud klooster omgebouwd tot hotel met de oude elementen van het klooster. Gastvrij personeel en heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. We komen zeker terug als we volgend jaar weer naar Guus Meeuwis gaan. Nogmaals bedankt voor het brengen naar het Philips-stadion!!

Prima ervaring bij De Sonnerie

Het mag geen naam hebben maar het was soms lang wachten op warm water voor bad en douche.

Heel bijzonder gebouw, mooie ruimten, grote hoge kamer, netjes verzorgd, aardig personeel

Prettige grote kamer.

TV had slecht beeld. Erg druk bij het ontbijt in het weekend en daardoor o.a. maar net genoeg plek om te zitten.

Prettige grote kamer. Mooie badkamer. Fijne bedden. Prima ontbijt. Prachtig pand, was vroeger een klooster. Son en Breugel is wel een leuke plaats met in de buurt van het hotel ook een aantal resaurantjes.

Leuk hotel voor 2 nachten. Diner in het restaurant zeker aan te bevelen!

De bedden in onze kamer hadden absoluut beter gekund. Het matras was echt te zacht waardoor het niet meer comfortabel was. Er waren meerdere hoofdkussens aanwezig maar niet echt in variabele dikte.

De kamer was schoon en ruim. Ontbijt was prima. Het diner in het restaurant was PERFECT! Bediening vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Een bijzonder mooie locatie van alle gemakken voorzien. Goede keuken, lekker eten en drinken!

Prachtige accommodatie, gezellige sfeer, Een heerlijk diner genuttigd. Kamer was top! Mooi ruim en netjes. Ontbijt was heerlijk in een fijne ontspannen sfeer. Wij komen terug!

Overprijsd
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Comfort kamer geboekt. Comfort zat hem in iets meer M2. Basis inrichting. De nonnen die hier hebben gewoond hadden dit misschien comfortabel genoemd. Een 3-sterren classificatie was beter op zijn plek geweest... Om de eetzaal te bereiken moet je buiten langs; bij regenachtig weer niet echt comfortabel.

Kamers waren schoon; ontbijt eenvoudig maar OK.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

prima bed
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Tot 5uur smorgens disco ik de kerk naast onze kamer krakende vloeren boven ons bubbelbad maakte veel herrie voor de buren maar niet gebruikt

Goed bed bubbelbad goed ontbijt

Saai en gedateerd hotel

Onze kamer was zeer gedateerd en alleen het hoognodige was aanwezig. De kamer was erg klein. Er was helaas alleen een bad aanwezig in de kleine badkamer. Maar er was niet eens een stang om de douchekop aan op te hangen waardoor je genoodzaakt was om in het bad te gaan zitten. Bovendien stond het bad voor een groot dakraam zonder raambekleding. Ook heb bed was laag en redelijk doorgezakt. Het is er heel gehorig en het hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Totaal geen 4 sterren waard. We hadden er meer van verwacht.

Het was een grote verrassing na onze aankomst. Mooie ruime kamer perfect ontbijt. Gezellig restaurant en heerlijk eten. Kort om zeer aan te bevelen. We komen terug.

Klassiek en gezellig

Het internet werkte aanvankelijk niet, pas toen op mijn verzoek de router werd gereinitializeerd. In de eerste kamer die ik kreeg toegewezen werkte het licht niet, ook op de gang was er een licht kapot.

Klassieke atmosfeer maar toch gezellig, in een oud klooster. Hele rustige kamers.

Nee, geen 2e keer!

Zeer verouderde kamers, een bed waar je de veren doorheen voelt. Bij het uitchecken niet eens de vraag of alles naar wens is geweest, betalen en wegwezen. Als het hoog zomer geweest zou zijn dan smelt je daar je kamer uit, geen airco aanwezig

Hotel voor een rustig verblijf in het dorp Son en Breugel.Een aanrader, voor herhaling vatbaar.

Niets, geen opmerkingen.

Goed en uitgebreid ontbijt met voldoende keuzemogelijkheden.Hotel waarin de rust van het vroegere klooster is terug te vinden.Gezellige en rustige bar in het hotel.Mooie en ruime kamers met moderne faciliteiten.Ideale uitvalsbasis om nadien door te reizen bv.naar regio Arnhem.Alleszins een aanrader en hierdoor voor herhaling vatbaar.

Uitstekend hotel waar vanuit leuke tripjes gemaakt kunnen worden.

Son en Beughel is een saaie stad, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Prima hotel. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Royale kamer. Aardig personeel.

Met een betere kamer was de omgeving dan wel mooi te ervaren

geen lift voor deze kamer en de kamer aan renovatie toe!!!

Voor de kamer te bereiken was steile trap en dus voor minder mobile partner moeilijk, daar de kamer niet met de lift te bereiken was. zeer eigenaardig

Mooi oud gebouw in weinig inspirerende plaats

De mijnheer achter de balie maakte een wat ongeïnteresseerde indruk. De kamer was erg klein. De deur botste tegen het bed. Wat onpraktische grote stoel en kast maakte de ruimte nog kleiner. De badkamer op zich was prima maar de toiletstortbak vulde zich met veel lawaai heel erg langzaam. Het hoofdkussen had een plastic binnenhoes die niet alleen kraakte maar ook erg oncomfortabel was. Onder het bed lag een onderbroek van een vorige gast.

Het is een mooi gebouw en heeft een fijne brasserie en tuin. Het ontbijt wordt in de kapel geserveerd. Je kunt voor de deur parkeren. De badkamer is ruim, heeft fijne toiletspulletjes en er is voldoende aflegruimte.

Voor mij perfect, boot men vriendenrente ramp-> dus NOOIT MEER !

Voor mijn vrienden was dit een horror hotel. Hun kamer hebben ze betaald maar als ze 's nachts toekomen blijkt er geen sleutel klaar te liggen. Uiteraard is er geen personeel en niemand neemt de telefoon op. Ze moeten noodgedwongen in hun auto ! overnachten. De chef van dienst 's morgens weet niet beter dan een gratis ontbijt voor te stellen en sorry te zeggen...

We hebben genoten en tevens overheerlijk gegeten. Eenmaal op het zonnige terras en eenmaal binnen.

Niets viel ons tegen

We hadden een airconditioned kamer in het voormalige schoolgebouw. De fietsen mochten we in de gang opladen en de auto stond naast de voordeur. Bovendien was de kamer brandschoon.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

De kamers waren prima.

Onze beide dochters hebben coeliakie en hebben daarom een glutenvrij ontbijt gekregen. Wat de meiden kregen viel ons een beetje tegen. Het brood was droog maar kon gelukkig even in de magnetron. En we moesten vragen om schone kaas en vleeswaren. Dit werd nadien ook prima verzorgd maar vond het vervelend dat we erom moesten vragen.

De kamers waren prima. Groot en ruim.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

de locatie is prima, goed te bereiken.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De schoonmaak van de douche, hoekjes waren niet schoon en de douchekoppen mogen wel eens worden ontkalkt. Het water loop iets te ver terug de ruimte in. Geadviseerd aan medewerker van de receptie om er een simpele oplossing voor te bieden, nl een raamwisser. Daarmee is de vloer en de muur uitstekend droog te maken, scheelt kalkaanslag.

de locatie is prima, goed te bereiken. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Ruime hotelkamer met ruime douche.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Had een kamer geboekt met een bad, bij aankomst was er geen...

Geen opmerkingen

Had een kamer geboekt met een bad, bij aankomst was er geen bad aanwezig. Nadat ik dit aangegeven had bij het personeel, kreeg ik een andere kamer met bad aangeboden.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam.

Omdat de oorspronkelijke staat van het gebouw bewaard is gebleven brengt dit ook wat moeilijkheden met zich mee (sobere uitrusting kamer, bijzonder warm en klimaatregeling wat gebrekkig).

Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. La Sonnerie is een voormalig kloostergebouw en de kenmerken hiervan in de gangen en de aankleding van de kamers zijn zoveel mogelijk bewaard gebleven wat leuk is. Leuke accenten in de decoratie.

Functioneel hotel

De ontvangst bij de receptie was niet gastvrij maar functioneel. We ontvingen slechts de sleutel en dat was het. Geen informatie over wanneer en waar het ontbijt geserveerd zou worden of andere mogelijkheden die het hotel biedt, zoals bar of restaurant. De kamer op de tweede verdieping zijn klein van afmeting en erg warm (geen airco), het raam open doen hielp niet in het afkoelen van de ruimte. De badkamer is klein en biedt alleen een bad waarin dus ook gedoucht moet worden. Voor een volwassen man is er geen ruimte om te staan. De inrichting is erg donker en met het beperkte licht zorgt dit ervoor dat de beleving van de ruimte nog kleiner is.

Wij waren in dit hotel omdat het vlakbij een familiefeest was. Dus we hebben het prima naar ons zin gehad. Echter had dit niet te maken met de accommodatie. De bediening in de avond was erg vriendelijk, de jongeman was vrolijk en behulpzaam toen wij nog even in de tuin zaten.

Mooie accommodatie en comfortabele kamer

Temperatuur kamer was niet te regelen en warm Temperatuur douche ging van koud naar warm en druk viel weg

Ruime kamer en badkamer, goed uitgebreid ontbijt. Heerlijk buiten v h ontbijt genoten

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

We hadden al betere ervaringen hier!

Kamer had één dekbed dons en ander synthetisch, kamer 102 bed ok, kamer klein. Restaurantbediening matig, fles wijn werd open aan tafel gebracht, serveerster vergeet dessert te brengen, is dit een maandagsyndroom?

Ligging,parking. We waren hier al vaker, kamers en houding personeel variëren nogal.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Overnachten in een nonnenklooster

De grote handdoek was aan vervanging toe. De prijs van het ontbijt vonden wij aan de hoge kant.

De lokatie is een voormalig nonnenklooster. En doordat er zoveel details bewaard zijn gebleven is het leuk om daar te overnachten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de badkamer waren badmiddelen van goede kwaliteit. Alles was super schoon. Het ontbijt niet uitbundig maar voldoende en netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Fijn verblijf, dichtbij Ekkersrijt en Eindhoven

Ontbijt was wat eentonig en het personeel in de receptie kwam mij wat gedesinteresseerd over.

Mooi klassiek gebouw dat warmte uitstraalt. Heel goed en net restaurant er bij.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

misschien een herkansing ooit voor een acceptabel 2 sterren tarief

zie hiernaast

kamers standaard/bedden hangmat + Laag douche in bad =niet meer van deze tijd waterdruk nihil/stopte zelfs lawaaiig door familie feest Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

2 dagen gelogeerd vanwege familie bezoek. Vriendelijke medewerkers, goede verzorging, mooie ambiance

Zeer karakteristiek hotel in oud klooster Van de zusters der Liefde. Mooi gerenoveerd met behoud van alle oude delen. Zeer comfortabel en mooi ingericht. Goede bedden en zeer mooie badkamer. Rust en oudheid geven een gezellige sfeer en de edewerkers zijn alle zeer vriendelijk. Zeker een hotel om terug te komen om te genieten.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Wij dachten het goed geregeld te hebben (hotel MET restaurant) maar dat viel dus erg tegen.

Ze hadden het restaurant gesloten en dus konden we daar niet terecht voor ons avond eten, echt belachelijk. Dat werd ons medegedeeld toen we kwamen inchecken rond 18.00 door een meisje die eigenlijk van de bediening was. Toen we daar de volgende dag bij het uitchecken en betalen bij de eigenaar wat van zeiden kregen we alleen een excuus en verder niets. Wij komen hier dus niet meer terug!!

Kamer was prima, Bedden prima, Badkamer prima maar wel veel water overlast door de open inloop douche.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Top behandeling in Son

Enige puntjes: airco maakt wat herrie en warm water duurt even

Personeel is echt geweldig. Kamers netjes en modern. Ontbijt is relatief klein maar alles is er. Onze kleine heeft er super geslapen, dus wij ook.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Gehandicapte kamer meer aanpassingen doen . Geen beugel aan wc. Enige was meer ruime op de kamer maar geen goede aanpassing op de badkamer

prima verzorgt allemaal . ontbijt en alle wensen zijn vervuld

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Lekker hotel om Eindhoven te bezoeken...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niks. Tegenvaller alleen dat er wel thee lag op de kamer maar geen koffie. Waarschijnlijk gewoon vergeten aan te vullen.

Ontzettend mooie kamer. We hadden kamer 32. Deze ligt een beetje apart. Erg mooie badkamer.. Ligging hotel voor Eindhoven is prima. Bus voor de deur brengt je in kwartier naar centrum.

goed en gezellig hotel.

Bruiloftsgasten hebben in de nacht veel lawaai gemaakt bij vertrek in de taxi.

Fijne kamer en badkamer, gezellig restaurant, sfeer goed, doet nog een beetje denken aan klooster.

Amper uitzicht uit raam Grote schoorsteenpijp die veel herrie maakte recht voor het raam, raam open gedurende de nacht daardoor onmogelijk Zeer slechte ontvangst TV Lekkage in badkamer Slechte bedden met kussens in plastic hoezen

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prima diner!

Er was geluidsoverlast van de keuken (afzuiginstallatie) waardoor het raam 's nachts niet open kon. De radiator in de badkamer was heel heet en kon vanwege de defecte knop niet lager gezet worden.

Prima diner!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Voldoende maar de volgende keer kijken we ook naar andere hotels in de omgeving.

Schoonmaak van de kamer, onderhoud kamer (rotte kozijnen) Douchen was lastig, schuin plafond en ontbreken douche gordijn/scherm.

Vriendelijk personeel, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Het was verrassend en leuk in voormalig klooster te logeren.

Te weinig ruimte voor een tweede stoel op de kamer. Er was feest in de kapel tot 00.30 u dat was storend, maar hadden er wel begrip voor.

De sfeer in de accommodatie en vriendelijke mensen. Het eten in de brasserie was prima en de bediening zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Het was een TOP weekend en zeker voor herhaling vatbaar!!

niks echt alles was super!!!

Alles in 1 woord GEWELDIG! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, schitterende kamer, uitstekend ontbijt en heerlijk gegeten in de Brasserie

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Zeer tevreden, ook een heerlijk knus gevoel
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Er was een luidruchtig huwelijksfeest tot 1.00u onder onze kamer.

Zeer goede bedden en prima bad/ douchecel accommodatie Zeer nabij een prachtig wandelgebied.

Aangenaam verblijf in leuk hotel

Kamers op de bovenste etage zijn bij zomerse temperaturen warm. Geen verduisterende gordijnen, minpuntje.

Het totaal maakt een plezierige indruk.

Her gebouw en de ligging

De warmte in de kamer; om die te koelen was een ventilator niet toereikend.

Her gebouw en de ligging

Fantastisch.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel. Vriendelijkheid van personeel en de gastvrijheid. Lekker diner.

Het ontbijt was heerlijk en ruim aanbod. Personeel erg vriendelijk. Mooie locatie, mooi hotel en prima kamers.

vriendelijkheid van het personeel

geen opmerkingen

vriendelijkheid van het personeel

Douche comfort kan beter; hadden moeite met de watertemperatuur.

Heerlijk ontbeten. Nog feest meegemaakt; was gezellig 😀

Rustig, maar toch in de buurt van winkels/restaurants. Goed ontbijt

Snack bij het biertje

Meerprijs ontbijt

Snack bij het biertje

uitstekend

Wie er last van heeft: ganggeluiden

Fijne bedden, fijne badkamer

Lekker nachtje uit
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Wasbak in badkamer was niet schoon: baardhaartjes overal

Rustig, mooie kamer, lekker terras, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Mooi hotel ,

Kon geen raam open doen ivbm afzuigsysteem veel lawaai

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Mooie locatie en geweldig gebouw

Mooie locatie en geweldig gebouw

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Mooie grote kamer met ruime schone badkamer!

Mooie grote kamer met ruime schone badkamer!

1 overnachting met ontbijt.

Heel vriendelijk. Heel behulpzaam voor rolstoelpatienten en zeer aangeprezen voor rolstoelgebruikers. Ontbijt heel uitgebreid, vers en lekker.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Gewoon goed

Plafon badkamer was smerig en mag wel likje verf gebruiken

Goed ontbijt, mooi gebouw

prima ontbijt,maar niet speciaal.

Heel slechte televisie ontvangst,maar werd ruimschoots gecompenceerd,prima.

prima ontbijt,maar niet speciaal.

Gedateerde kamer, heerlijk eten

Kamer gedateerd

Eten is voortreffelijk

Lekker relaxed

De bedden

Prima verblijf.

Eigenlijk niets.

Prima locatie voor ons doel van de trip.

Goed en vriendelijk personeel

Geen WiFi op de kamer en slechte ontvangst TV (beeld sneeuw)

Prima ontbijt.

heel gezellig
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Prachtige ontbijtruimte in de kapel, drankje bij de open haard

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Bruiloft van familie en was helemaal top

Ontbijt was super en grote kamer

• Beoordeeld op: 16 december 2017

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Sfeervol hotel, goede keuken

Service

• Beoordeeld op: 7 december 2017

We hebben Genoten

Geen tegenval gehad

ontbijt was super goed hele mooie kamer personeel was super vriendelijk

de inloopdouche

de inloopdouche

• Beoordeeld op: 24 november 2017

internet was slecht. geen verbinding met m'n telefoon, wel met laptop.

lekker bed

Heerlijk verblijf!

Erg vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, kamer netjes, goede prijs-kwaliteit verhouding

wij vonden het geheel grandioos goed.
    • Suite

wij vonden het geheel grandioos goed.

Prima voor een zakelijk verblijf.

Wat verouderde kamers. Kamer was gehorig vanwege tikken waterleiding.

Zeer goed restaurant met vriendelijk personeel. Schone kamers.

Voor 1 nacht prima, voor langere tijd zou ik niet aanraden

Ontbijt was niet heel uitgebreid. Kamer was redelijk klein en gedateerd.

Voldeed aan het beooged

Verwarming werkte niet, basis inrichting

Zeer goed restaurant, vlotte bediening

Je hoort de buurman snurken.

Je hoort de buurman snurken....

Super goede keuken in de Brasserie

Super goede keuken in de Brasserie