Beoordelingen over Central Park 4-sterren

Oosteinde 14, 2271 EH Voorburg, Nederland

#1 van de 2 hotels in Voorburg

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Comfortabel en zeer ontspannend
    • Executive Kamer

Hästens bed was aan één zijde lichtelijk doorgelegen. Overig meubilair was wellicht zachtjes aan, aan vervanging toe (meubilair maakte overigens geen afgeleefde indruk).

Prachtige locatie in het groen. Kamer waarin wij verbleven was zeer ruim met daarin een Hästens bed. De badkamer was eveneens ruim, zeer schoon en luxe. Ontbijt was goed en voorzien van verse producten. Personeel gedurende het gehele verblijf zeer attent en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Het restaurant was zondag dicht, hiervoor werd een oplossing...
    • Executive Kamer

Geen verwarming op badkamer en ontbijt

Het restaurant was zondag dicht, hiervoor werd een oplossing gezocht en we werden erheen gebracht en weer gehaald

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Gratis upgrade gekregen voor 2 van de 3 kamers. 1 kamer was al als suite geboekt. Verzorgd ontbijt met lekkere cappuccino. Heerlijke lunch in het restaurant.

Luxe en rust in een prachtig kader. Top locatie na een drukke beursdag.

Geen negatieve punten.

Duidelijk merkbaar dat er een nieuwe en frisse wind waait door deze prachtige zaak. Onder impuls van de nieuwe mede-eigenaar zien we een duidelijke verbetering van waar vroeger enkele knelpunten waren. Het was top. Doe zo verder.

Het ligt in een park dus mooie omgeving en rustig.

De parkeerplaatsen zijn klein waardoor zowel het parkeren als weg rijden lastiger is. Het hotel beschikt niet over airco (wat wel keurig van te voren wordt aangegeven) en helaas ook geen horren. De ramen kunnen bij warmte eigenlijk niet open vanwege muggen.

Het ligt in een park dus mooie omgeving en rustig. Pand is mooi en goed onderhouden.

Heerlijke nacht in Voorburg

Jammer dat de kamer niet standaard uitgerust is met airco.

Het is een fantastisch mooie locatie met erg vriendelijk personeel. Voldoende parkeergelegenheid maar ook het openbaar vervoer op loopafstand. Het ontbijt was goed met uitzicht op de mooie tuin.

Mooie locatie, zeer goede keuken, mooie ruime schone kamers,...

Mooie kamers in ‘n historisch pand echter heel erg warm. Ventilator als oplossing niet optimaal.

Mooie locatie, zeer goede keuken, mooie ruime schone kamers, zeer vriendelijk personeel.

Zeer tevreden over onze overnachting

Het was een zeer warme dag (ca 28 graden) en de kamer is niet air-conditioned. Wel was er gelukkig een staande grote ventilator geplaatst.

Het hotel staat in een parkachtige omgeving, direct nabij de Vliet (Rijn-Schie kanaal). Parkeren op eigen terrein. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt niet echt héél uitgebreid, maar ruim voldoende en personeel houdt goed bij of er nog voldoende beschikbaar is.

Een prachtig hotel, heel sfeervol. Vriendelijke bediening en een lekker ontbijt.

Minpunten • Ontbreken van horen voor de ramen • Onhandige balken waardoor je snel je hoofd stoot (vermelding bij de kamer keuze lijkt me zinvol!!!!)

Pluspunten • Ontbijt precies wat je er nodig is (waardoor geen verspilling) • Vriendelijke en gastvrije bediening, • Prachtige ambiance (prachtig terras met uitzicht) • Mooie locatie en goede parkeermogelijkheden.

Locatie is het einde als ook de bedden.

Tijdens het diner was de serveerster zeer attent en kwam met goede voorstellen (broodje bij de borrel? / oestertje vooraf?/Wijn bij de volgende gang?) echter een tijdige follow up liet te wensen over.

We hebben een up grade gekregen van kamer en dat beviel uitstekend! De kamer grote en het comfort van de bedden was uitstekend. Parkeren voor de deur en de rust in de omgeving. Komen zeker terug.

Ik heb een fijne tijde gehad.
    • Suite

Ik vond het niet prettig om met blotte voeten te lopen op de koude tegels vloer want er was geen pantoffel in de badkamer.

Mij verblijf was supergoed, diner, slapen en ontbijt was goed dus ik raad iedereen aan die zin heeft om daar naartoe te gaan twijfel niet meer ga gewoon en genieten van een mooie ervaring.

We vinden het verblijf zeker voor herhaling vatbaar, maar dan voor meerdere nachten.

De bedlampjes graag iets sterker zodat je er bij kunt lezen. Glazen bij de wastafel ontbraken. Voor de prijs die voor het ontbijt berekend werd hadden we meer keuze verwacht.

Het Bed was prima. De douche was ook fantastisch. Het personeel was zeer vriendelijk.

Goed ontbijt, ruime kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam...

Hadden onze elektrische fietsen mee. Hiervoor was alleen niet overdekt fietsenrek in donkere hoek aanwezig.

Goed ontbijt, ruime kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Centrum Den Haag gemakkelijk bereikbaar.

Zware tegenvaller, zou ik zeker niet aanbevelen in de zomermaanden..!

Kamer no. 5 ligt aan de voorzijde met hoge ramen en was bloedheet. Deze kamer heeft geen airco, slechts een van de ramen kan een klein stukje open dat si absoluut onvoldoende om de kamer een beetje koeler te krijgen. Badkamer ook bloedheet, er kon geen raam open. Slecht bed (Haestens), flink doorgezakt. Doordat er een 'receptie o.i.d.' was stonden er zeker tien taxi's en was er geen parkeerplaats beschikbaar voor de gasten, die moesten dus maar op straat parkeren (wel gratis)

De douche

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Close to perfection👌

Alles vanaf het moment dat ik het terrein opliep en er weer afliep. Prachtig hotel in een fantastische omgeving. En een zeer professionele, gastvrije staff. Kamer, restaurant, eten, de wijnen. Geweldig! Ik kom hier weer.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Heerlijke kamer

Kleine dingetjes zoals een kastje of rek coor toiletspullen. Spiegel achter deurkast onhandig wanneer je wilt föhnen. En klopt t dat er geen stopcontact is im badkamer (kan me helaas niet helemaal meer herinneren

Heerlijke kamer

Goed maar niet verrassend bijzonder.

Kleine puntjes op de I. Zo kun je bij het ontbijt zelf een eitje koken. Leuk maar vervolgens is er maar een vaatje zout welke bij pech door iemand wordt meegenomen naar zijn/haar tafel. Bed ligt heerlijk maar voorzien van drie kleine kussens in totaal. Voor onze smaak te weinig steun. Badkamer is mooi maar niet echt een plek voor wegzetten van je toilettas. Tevens raar / verkeerd gemonteerd zeepbakje in de douche waarin water blijft staan.

Uitstraling van de kamer. Mooi en smaakvol ingericht. Goede douche met veel waterdruk.

Effe lekker weg!

Het ontbijt viel wat tegen, we hebben 3nachtten gelogeerd en er was geen variatie, iedere dag zelfde, alles was wel lekker!

Mooie kamers met fijn bed! Mooi uitzicht op park!

Super mooi gelegen aan de Vliet en op loopafstand van het...

Het bed was goed, maar waarom geen luxe lits jumeaux dekbed? Nu twee dunne één persoonsdekbedden.

Super mooi gelegen aan de Vliet en op loopafstand van het centrum. Mooie kamers en zeer vriendelijk personeel.

Erg mooie locatie met een heel goed restaurant.

- ontbijt wel ok maar zeker niet bijzonder. Geen vers fruit bijvoorbeeld -tv op kamer deed het niet; erg gedateerd (klein computerscherm) - te weinig verlichting in de kamer aanwezig

Erg mooie locatie met een heel goed restaurant. Erg mooi ingericht, chique uitstraling

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Aankomst was erg goed, correcte en aardige medewerker bij...

Bediening in restaurant was niet goed. Geen interesse en op randje van onbeschoft. Kamer heel basic. Kussen erg slecht, geen pen in kamer om te schrijven. Geen koffie of thee en vreemde zoem op kamer van machinekamer naast kamer 6? Al met al, kan echt een prima hotel worden maar ze moeten echt even meters maken om alles in orde te krijgen.|

Aankomst was erg goed, correcte en aardige medewerker bij inchecken.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Twijfelachtig

Ontvangst was rommelig; receptie onbemand en iedereen in rep en roer wegens een enorm diner in het restaurant. Desondanks snel en vriendelijk geholpen en naar onze kamer begeleid. Kamer was op het oog schoon, hoewel onder het bed zich al wat stof had verzameld. Goed geslapen, ondanks de zéér flubberige zachte kussens die de naam kussen nauwelijks verdienen én ondanks de kamerdeuren die dankzij de stevig afgestelde drangers met een luide bons dichtslaan waardoor ik een paar keer wakker werd. De volgende ochtend bleek de douche niet goed in te stellen zonder eerst onder een koude straal óf met voeten in het koude water te staan; verder is de douche goed van waterdruk en temperatuur. Bij vertrek was de receptie opnieuw onbemand. Wij hebben daarom de sleutelkaart netjes neergelegd en bewogen ons naar de voordeur. Toen we die openden om te vertrekken werd plotseling (in het Engels) geroepen: Are you checking out? Nadat wij daar 'ja' op antwoordden, vervolgde de dame (nog steeds in het Engels): Which room where you in? 'Zeven". En vervolgens vroeg ze (in het Nederlands) of we deze al betaald hadden??!! Hetgeen bij de checkin ook al wat onduidelijkheid had gegeven, maar dat terzijde. Wij antwoordden dat we de kamer al betaald hadden. Waarop de dame ons vroeg of we even wilden wachten zodat zij dat kon controleren??!! U begrijpt: Wij hebben níet gewacht op de controle en wij zijn ook niet van plan nog snel terug te keren naar dit hotel. Qua service en klantvriendelijkheid was dit een ervaring die op geen enkele manier overeenstemt met de uitstraling van de locatie. Jammer.

Kamer was ruim en heerlijk warm; goed geïsoleerd (geluid en temperatuur). Badkamer was eveneens ruim met twee gescheiden wasbakken. Huiselijke sfeer. Rustig gelegen,

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Genoten!

Ontbijt kunnen ze naar mijn idee beter helemaal in buffetvorm doen. Tv verouderd aan vervanging toe. Hoofdkussens te klein, maar hier wordt aan gewerkt is mij verzekerd.

Het luxe gevoel wat je krijgt en ga zeker dineren, het is echt heerlijk!

Keurig net hotel met zeer vriendelijk personeel. En je kunt er heerlijk eten.pr

We kregen de tv met geen mogelijkheid aan 2 afstandbedieningen moest je gebruiken. 4x gebeld naar receptie niet opgenomen. Kon bellen wanneer het ons niet zou lukken. Geen gehoor. Beetje jammer op dat punt.

Het ontbijt was heerlijk werd geserveerd aan tafel. De kamer was ruim en keurig netjes schoon. Ruime badkamer van alle gemakken voorzien.

Ik heb alles in Den Haag en omstreken uitgeprobeerd, hier kom ik altijd het liefst weer terug.

Helderheid bureaulamp niet echt geschikt voor werken aan het bureau (meer een sfeerlamp). Er werkte slechts 1 kanaal van de tv, autotuning kreeg ik niet aan de praat. Er is een lift, maar voor mensen die slecht ter been zijn zijn er desondanks de nodige trapjes te nemen door de niveauverschillen in dit (overigens schitterende!) klassieke gebouw.

Prima ingerichte kamers, uitstekende bedden. Heerlijke ruime badkamer. Prachtige rustige en koele ligging in het groen aan de mooiste straat van Voorburg, en alle voorzieningen en uitvalswegen naar de nabije plaatsen toch heel dichtbij. Uitstekend restaurant. Gratis parkeren op eigen terrein.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

de kamer was prachtig, heerlijk bed

het ontbijt beantwoordde niet helemaal aan de verdere kwaliteit van het hotel. vooral veel brood, weinig fruit, wel lekkere sap. eieren die zelf gekookt moesten worden, geen mogelijkheid om een roerei of iets dergelijks te bestellen.

de kamer was prachtig, heerlijk bed

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prachtig gebouw in mooie omgeving, zeer smaakvolle...

In de goedkoopste kamers kan men gemakkelijk het hoofd stoten door lage balken, vooral omdat de verlichting van de kamer onder de maat is.

Prachtig gebouw in mooie omgeving, zeer smaakvolle aankleding, uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Mooie locatie, heerlijk rustig gelegen maar toch in de...

Personeel restaurant: het eten was super! Het personeel echter had wel een stapje extra mogen doen. Zij waren ook vaak "onzichtbaar". Met een rekening van ruim € 200,- hadden wij meer van het personeel verwacht!

Mooie locatie, heerlijk rustig gelegen maar toch in de Randstad!

gewoon helemaal goed

NIETS

het feest ,van een verjaardag,heel goed georganiseerd en eten fantasties,het personeel is goed oplettend,en glas leeg en het staat weer vol,verder niets op aan te merken,aanrader voor iedereen die ff weg wil

De kamer was erg goed, bed, douche, fijne frisse geur in de...

Prijs kwaliteit van het ontbijt vond ik tegenvallen

De kamer was erg goed, bed, douche, fijne frisse geur in de kamer Kwaliteit van de keuken voor het diner was goed

Ik voelde even een prinses

Geen opmerking

Prachtige ligging mooi hotel van historische waarde Het ontbijt was individueel en aan alle wensen voldaan Prachtige kamers als in een kasteel met alles voorzien Mooi verzorgd interieur

Heerlijke luxe plek.

Er waren geen koffie en thee faciliteiten op de kamer en er was geen minibar. Voor die prijs (166 voor een nacht) had ik dat wel verwacht

Heerlijke, ruime kamer! Zeer vriendelijk personeel!

WiFi , er was storing en alleen laatste dag hebben we WiFi gehad Ontbijt van 17,50 pp is duur Niet iedereen eet in de morgen veel , wij hebben dan ook altijd ergens anders ons ontbijt gehad

Het bed was heerlijk en ook de douche

Authentiek hotel mooie ligging in Voorburg, vlakbij centrum van Den Haag

Meer informatie vooraf dat er test matrassen liggen van Hastings, sommige zijn zo dun en zacht dat dat niet lekker slapen is als je dat niet gewend bent. Ik lag op zo'n dun matras dat t leek alsof ik aan het zwemmen was, dat lag niet fijn! Beide matrassen waren anders van het bed. In het restaurant is het niet a la carte zoals booking beschrijft, menu's zijn van Ron Blaauw, een perfecte kok als je daarvan houdt, maar er is veel vis keuze en als je dat niet lekker vind zou ik daar niet gaan eten. Voor de visliefhebber uit de kunst natuurlijk! Er mag in de hoge hoekjes wel wat meer gestoft worden. De stof raggen hingen aan het plafond.

Het ontbijt was heerlijk, aan tafel bezorgd erg apart, evenals het restaurant, heel sjiek en erg vriendelijk personeel. De ligging van het hotel in het authentieke gedeelte van Voorburg erg mooi! Persoonlijk vind ik het jammer dat er honden op de kamer mogen.

Schitterend, kom graag nog een keer

Ik stootte mijn voet tegen de rand tussen badkamer en vloer. Het zou een tip zijn om dat duidelijker aan te geven voor mensen die iets minder goed kunnen zien dmv nette strip op de rand. De receptie leek wel een kantoor, waardoor wij niet doorhadden dat we daarheen moesten. Gelukkig was er een vriendelijke chef/keukenpersoneel die ons vroeg of we voor het hotel kwamen en ons de juiste richting op wees. Aldaar nog even gewacht tot de receptioniste klaar was met telefoneren en oogcontact maakte

De kamer had een warme sfeer, het was heel schoon. De pand zag er prachtig uit, heel statig. De omgeving zorgde ook direct voor een rustgevoel door de hoge prachtige bomen.

Voor een hapje en een drankje goed maar overnachten niet!

De kamer, had geen airco en geen minibar. Vooral de minibar is nodig daar je na 23:00uur iets te drinken wilt nemen het niet kan omdat er geen personeel in het hotel verblijft na 24:00uur. Verder bij het verlaten van de kamer wilden we een koffie doen op het terras maar dat kon niet we moesten eerst uitchecken.

De uitstraling van het pand en het restaurant/terras zijn goed.

Erg goede service, personeel wil je duidelijk een goed gevoel over je verblijf geven.

Douche kamer besloeg snel, waarschijnlijk afzuiging die verstopt zat. Hebben we wel doorgegeven en ze gingen er naar kijken.

Het bed was heerlijk, voor mijn vriendin iets te zacht, maar voor mij weer heel goed dat zachte. Ontbijt was goed, lekker met verse sinasappelsap en smoothie. Heerlijke cappuccino. Je kon zelf eitje koken in een apparaat, moest alleen even vragen hoe het precies werkte. Had alleen wat uitgebakken spek erbij willen hebben, maar dat is een kleinigheidje. Service was geweldig, onze kluis ging niet open, maar er kwam direct een techneut bij.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Mooi hotel op een prachtige lokatie !

Wel een zeer gedateerde TV, 3:4 beeld, en de radio op de kamer werkte niet.

Mooi hotel, zeer aardig personeel ! Keuken was al dicht, maar toch nog de moeite gedaan om iets lekkers te maken ! Super !

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prachtige locatie en gezellig terras.

Erg warm op de kamer, geen airco, ventilator erg veel lawaai. Oppassen hoofd niet te stoten aan de vele balken. Badkamer aan de kleine kant en weinig ruimte voor neerzetten toiletartikelen.

De locatie is prachtig. Onze kamer (14) mooi ingericht, maar niet groot.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Uitstekend hotel buiten centrum van Den Haag

Lokatie wat ver van centrum van Den Haag

Kleine maar comfortabele kamer; goede badkamer met douche. Lift naar tweede etage. Parkeren gratis op terrein van hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima lokatie qua rust en ruimte. Mooi en ruim terras. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Heerlijk eten waarbij rekening gehouden werd met van tevoren...

Heerlijk eten waarbij rekening gehouden werd met van tevoren aangegeven allergieën. Grote prettige hotelkamer met zitgedeelte en goede bedden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

We hadden er méér van verwacht...

Gedateerde inrichting, kleine details als minpunten. Geen kapstok, geen kofferstandaard, slechte kussens, geen waterkokertje, geen makeupspiegel, slechte tv. Niets wat echt onmisbaar is, maar wel zaken die het verblijf kunnen veraangenamen.

De rustige ligging in een park

Heerlijk hotel voor weekendje weg in mooie omgeving en toch dichtbij de stad

Met een stortdouche is het wel handig om een douche assessoire voor dames aan te bieden... en ik heb een lekkere lounge gemist of niet gevonden!

Kamer fantastisch, heerlijk ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Mooie luxe kamer, flessen water en fruit aanwezig.

Voorzichtig zijn met de balken bij het lopen. Maar deze geven de kamer wel charme en gezelligheid.

Ontbijt was goed verzorgd. Je werd aan de tafel bediend, geen buffetvorm. Maakt het persoonlijker. Op loopafstand van het centrum Voorburg.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Heerlijk!!

Niet te geloven maar we hebben beroerd geslapen. We werden allebei wakker met behoorlijk last van onze schouders en rug. Voor ons dus zeker geen Hästens. De kussens waren, voor ons, veel te klein en dun. Er waren maar 3 kussentjes.....voor 2 personen. Volgende keer gewoon onze eigen kussens mee. :-) Wat we ook wel miste op de kamer was een mogelijkheid om een kopje koffie of thee te zetten. Maar verder was alles uitstekend. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.

Het eten bij Central Park was echt uitstekend!! Mijn partner en ik hebben geweldig genoten. De bediening was uitermate vriendelijk. Echt top! Het ontbijt was ook heerlijk. Wat ik alleen mis bij het ontbijt, maar dat is niet alleen bij Central Park, zijn prullenbakjes op tafel voor het kleine afval!! Verder was alles echt super. Heerlijke verse smoothie bij het ontbijt!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Heerlijk comfortabel hotel!

In de badkamer mistte ik de ophanghaakjes waarom zijn alle hotels daar toch zo zuinig mee..??Weinig plaats om je spullen weg te zetten.Geen mogelijkheid om je reistas ergens op te zetten. Geen vers fruit bij het ontbijt..beetje "zwaar" brood..details maar kan beter!!

Mooie kamer met heerlijk Hästens bed. Fijne badkamer met inloopdouche en voldoende handdoeken Lekker ontbijt met smoothie&vers geperste jus d' orange gedeeltelijk buffet gedeeltelijk aan tafel gebracht

• Beoordeeld op: 15 april 2017

een pract kleinood in Voorburgmet een heerlijk restaurant

Zie boven

Het restaurant is absoluut totaal Ron Blaauw kwaliteit . een van de beste restaurants van groot Den Haag. het hotel heeft prachtige Haesten's bedden . Daar kunnen nog wat details beter. Lakens slopen etc. Bedden natuurlijk top! personeel probeert alles goed te doen en maakt die meter meer!

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Aangenaam verblijf in een prachtige villa in het park

Ik vind een zelfservice ontbijt prettiger. Ik moest nu op dingen wachten en kreeg uiteindelijk wel een zeer lekker ontbijt maar veel te uitgebreid voor mij.

Prachtig gesrestaureerde villa/kamers en prettig ingericht

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Restaurant; super eten en ongedwongen bediening, dranken zeer redelijk geprijsd, dan neem je nog een
    • Suite

Iets kleins; er wordt samengewerkt met merken als Hastings, bmw etc, niet erg en topmerken; maar doe het iets minder opvallend

Mooie plek, goede ontvangst zoals meelopen naar kamer, gastvrij: combinatie plek in het park en gebouw, slapen/kamer en geweldig eten

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Prima.

Meubilair oudbollig en TV uit de oudheid. Ik had meer van het diner en het ontbijt verwacht. Het was lekker, maar niet speciaal.

De locatie en de uitstraling van het hotel; prachtig, de gastvrijheid en de vriendelijke bediening; fantastisch, heerlijk geslapen, prima douche!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Top hotel, prima keuken!

Ontbijt ( ik denk dat ik te vroeg was 6u45) miste eitje! verder wel OKE. 17,50 wel wat duur.

Dinner zeker aanrader! neem er het aanbevolen wijntje bij TOP!

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Niet echt wat tegenviel maar hele kleine verbeterpunten: een tweepersoonsdekbed ipv 2 losse. We hadden een aangebroken waterfles op de kamer staan, deze is na melding hiervan echter meteen vervangen voor een nieuwe. Douchegel was half vermengd met water, waarschijnlijk een eerdere gast die de douchegel heeft bijgevuld waardoor het leek alsof het flesje vol was en weer hergebruikt door de schoonmaak. Nogmaals, niet spannend maar kleine details, overal echt een dikke 9.

Het toelaten van honden, ligging, gastvrijheid, lunch, rust, ruime hotelkamer, zalige badkamer, prima bedden, ontbijt, vriendelijk en hulpvaardig personeel, een hele fijne en goede sfeer, het luchtje van de hotelkamer (een heerlijk aromatische lucht). Huiselijke sfeer.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Geweldig mooi, luxe en gastvrij hotel in prachtige omgeving waar je absoluut ook zou moeten dineren.

Niets, dit is het eerste hotel waar wij echt geen enkel puntje van kritiek hebben kunnen vinden.

Het hotel is voorzien van alle luxe en comfort, ontzettend gastvrij personeel en werkelijk fantastisch ontbijt en avondeten een culinair hoogstandje.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

De smaak van de drankjes (jus en mangosmoothy) bij het ontbijt. De vraag om een kopie van ID en credikaart. Werd overigens bij onze weigering niet moeilijk over gedaan.

De ligging van het hotel De rust Parkeergelegenheid Ruime kamer, was heerlijk verwarmd bij aankomst

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Subliem! 'Go-to Hotel' in regio Den Haag

Kleine probleempjes bij bereiken receptie via kamertelefoon - doet verder niets af aan algehele beleving.

Een sublieme ervaring, dit hotel is een juweel - voor een zeer faire prijs. Wie hier niet goed slaapt, slaapt nergens goed. Zelden zo'n 'royal' behandeling gehad als gast. Dit is wat mij betreft de nieuwe maatstaf in dit segment.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Mooie, rustige ligging.

Het restaurant is overroepen. De suggestiewijnen bij de schotels zijn uiterst matig en hun prijskwaliteitverhouding slecht. Een paar zeteltjes in de bar zouden het aperitief prettiger maken.

Mooie, rustige ligging. Ruime, comfortabele kamers.

Prachtig hotel

We hebben deze keer bewust niet voor het ontbijt gekozen omdat dit de vorige keer ons is tegen gevallen. Het is jammer dat je op de kamer geen thee kan zetten.

Prachtige kamer in een mooie hotel op een eveneens prachtige locatie. Het restaurant is beslist een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Niet verkeerd, maar ook niet bijzonder

Zeer kleine tv, geen grote spiegel in de kamer, weinig licht en licht in het gangetje flikkerde. Gehorig.

Lekker ontbijt, goed bed, hoewel niet erg gemakkelijk voor stellen die graag bij elkaar liggen. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Zeer prettig.

Goede locatie, prachtig pand, uitstekende kamer, prettige en vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Het was gewoon top.

Niks.

Het was gewoon top. En verder geen gezeur!!!

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Heerlijke ligging.

Eigenlijk niets.

Heerlijke ligging. Echt een fantastisch bed. Vriendelijk personeel met ook voor de gasten. Genoten van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

heerlijk verblijf

zeer fraaie ambiance en de gastvrijheid zeer klantvriendelijke benadering !! stijlvolle kamer en heerlijke bedden. gratis naast hotel parkeren.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Super weekend, top combi stad en strand met top weer
    • Executive Kamer

Muziek “bar”/ aankleding receptie/ beperkte ruimte bij ontbijt

Enthourage

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Mooie ligging en knusse romantische kamer.

Mooie ligging en knusse romantische kamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Uit de kunst

In 1 woord geweldig

De kamers

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Het bed!

Het bed!! Super fijn.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

De gastheer/GM is een alleskunner, geweldige vakman en...
    • Executive Kamer

De gastheer/GM is een alleskunner, geweldige vakman en mensen mens.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Heerlijk bed, Laadpaal voor elektrische auto

Heerlijk bed, Laadpaal voor elektrische auto

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Fantastisch!

Locatie en sfeer

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Het eten in het restaurant in fantastisch.

Het eten in het restaurant in fantastisch.

Diner was voortreffelijk.

Diner was voortreffelijk. Aardig personeel, goede uitleg.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Mooie luxe kamer, heerlijke bedden.

Heerlijk diner op het terras - vriendelijke bediening

wellicht waterkoker op kamer

Heerlijk diner op het terras - vriendelijke bediening

Een Must.

Ambiance, sfeer, keuken en de prijs.

Karakter, sfeer, top kamer

Geen airco