Beoordelingen over Hotel Roemer Amsterdam 4-sterren

Roemer Visscherstraat 8 - 10, Amsterdam Oud-West, 1054 EV Amsterdam, Nederland

#136 van de 410 hotels in Amsterdam

Knus verblijf op een goede locatie met heerlijk ontbijt en goede sfeer.
    • Executive Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden en Bubbelbad

Wij vonden de badkamer in de suite erg aan de krappe kant. Housekeeping kon beter, met name geen hoeslaken om het matras, maar een laken wat niet goed pastte. Sliep niet echt comfortabel terwijl de matrassen zeker van een goede kwaliteit zijn.

Fantastische locatie vlakbij vondelpark, pc hooftstraat en leidse plein. Kregen een upgrade aangeboden. Het ontbijt is compleet met warme gerechten die je kunt bestellen. Ontbijtruimte en receptie leuk ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel !

het geld niet waard, lokatie top.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

We hadden geen handdoeken voor kind dat bij ons op de kamer verbleef. Gordijnen hingen los. Aan t ontbijt werd slechts voor 2 gedekt ipv 3 ?? Bij t ontbijt moesten we vragen om jus d orange, om kaas om scrumbled eggs enz, werd slecht aangevuld. Totaal was zeker niet de hoge prijs waard. Gaan zeker niet terug.

De badkamer was heerlijk

Nieuwjaarsuitje!!!!
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

We hadden mooi uitzicht, kamer was schoon en een geweldig ruim bubbelbad wat voor ons heel belangrijk was. Het was een heerlijk moment, lekker ontspannen met muziek op het achtergrond, heerlijk. Personeel was heel erg vriendelijk, alles was perfect!

Het was niet mogelijk om de kamer 8 weken voor aankomst om...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was niet mogelijk om de kamer 8 weken voor aankomst om te boeken naar een dag later. Personeel was kortaf, onvriendelijk en was alleen bereid als ik daarvoor de volle pond zou betalen. Zeer klantvriendelijk!

Vlakbij het Leidseplein en Rijksmuseum.

kamer was erg warm

Vlakbij het Leidseplein en Rijksmuseum. Geparkeerd bij Parkbee overtoom. Tussen het Leidseplein en Rijksmuseum kun je ook op een hop on hop off boot stappen.

Prima hotel. Fijne locatie
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Voor 4 personen was er te weinig dochegel/shampoo. Ontbijt mag iets beter aangevuld worden

Hotel ligt op prima locatie. Rustig maar je bent snel in een levendige omgeving

Charmant. Klein, centraal en goed ontbijt.

Gehorig. Kon geen raam open , erg warme kamer. Kleine jacuzzi .

Ontbijt was goed, vers sap Lekkere koffie . Kamer met jacuzzi viel tegen. Erg gehorig. Klein hotel, charmant. Leuke omgeving . Jammer dat er geen ruimte is om te douchen als je om 12.00 uur je kamer uit moet, en je nog uit eten wilt.

Een uur na aankomst weer weg gegaan
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Ik kreeg een telefoontje dat mijn moeder een ongeluk had gehad. Ik heb gevraagd of ik een andere keer terug mocht komen en mijn dagen om kon zetten, wilde graag meteen naar mijn moeder om haar bij te staan. er kon niets geregeld worden, snap dat ik mijn geld niet terug kreeg maar een nacht terug komen was wel zo fijn geweest. Al was mijn moeder belangrijker.

Hartelijke ontvangst bij aankomst en uitleg over de omgeving en parkeren Ik kreeg een andere kamer omdat in mijn kamer een ontzettende wiet lucht hing.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima bedden en vlakbij Vondelpark.
    • Souterrain Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij sliepen in de kamer onder de ontbijtruimte en die was erg luidruchtig. Vooral ´s ochtends bij de bereiding van het ontbijt. Ook was er al vroeg veel lawaai omdat de kamer naast de berging ect zat. Verwarming badkamer moeilijk te regelen, was zeer warm toen we arriveerden.

Prima bedden en vlakbij Vondelpark.

Zeer teleurstellend …. afspraken worden niet nagekomen !
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Executive kamers ( drie reserveerden we) waren in de kelder , zeker kamer 11 had alleen "kelderramen!!! Geen handleiding bij bubbelbad , producten die vermeld zijn staan er niet ! afstandsbedieningen van tv ontbraken ! Drie kamers geboekt waarvan één "single" maar moesten wel telkens twee ontbijten betalen . ontbijten ook niet evenredig aan belofte ! na overleg een korting van 30 euro gekregen maar zeker niet genoeg om terug te gaan . plus voor het jobstudentenpersoneel !!!

Het personeel deed alles om het de klanten aangenaam te maken! Vooral alle tekortkomingen vanuit het beleid werden door hen ( jobstudenten) zeer professioneel rechtgetrokken of toch "opgelost"! De ligging is zeker ok

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Aangenaam en luxueus hotel op rustige locatie in Amsterdam
    • Deluxe Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Voorafreservatie op creditcard van een bedrag groter dan het te betalen eindbedrag vind ik geen leuke praktijk. Het bleek achteraf allemaal wel ok, maar het komt wat onaangenaam over.

Supergoed bed, heel aangename "regendouche", rustige locatie. Overheerlijk en uitgebreid ontbijt. Badjassen ter beschikking, een leuke extra is dat.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Mooie ligging maar wel overpriced.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Inrichting kamer was gedateerd. Tapijt in kamer en op de gangen smoezelig en red oud. Geen frisse uitstraling. Zitje in kamer zelf krap. Oude stoelen. Opknapbeurt vd kamer en gangen zou mooi zijn. Huwelijksnacht 8 jr geleden ook in dit hotel doorgebracht en toen hadden de kamer en gangen stuk frissere uitstraling. Beneden bij receptie wel alles prima.

Ligging vh hotel. Bed was comfortabel. Vriendelijke receptie. Badkamer schoon.

Zeer aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Het ontbijt was verzorgd doch karig, een iets groter buffet had meer in lijn geweest met de rest.

De kamer was echt prachtig, het bed was ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

prima locatie
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

- badkamer was niet in orde (niet schoon) bij aankomst - te zachte, onstabiele matrassen - te zwakke en meestal onbruikbare wifi op onze kamer

prima locatie

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Een goed hotel in het centrum van Amsterdam.
    • Executive Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden en Bubbelbad

De temperatuur van de kamer. Wij kwamen binnen en toen gaf de meter 30 graden aan en het was ook warm. In de nacht ging de temperatuur niet naar beneden. Het was absoluut niet prettig. Ik lees dat er vaker over geklaagd wordt. Doe er wat aan zou ik zeggen.

Een goed hotel in het centrum van Amsterdam.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Vriendelijk personeel, goede locatie, uitstekende bedden,...
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Lavabo in badkamer moeilijk proper te houden wegens te ondiep, badkuip is zeer diep, instappen en uitstappen moeilijk.

Vriendelijk personeel, goede locatie, uitstekende bedden, zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Ligging, boutique hotel, lekker ontbijt.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Sliepen in de kelder. Erg last van schimmel/vocht lucht. Is geprobeerd op te lossen, maar werkte niet. Last van geluid om 6 uur in de ochtend, bij bereiding vh ontbijt. Ook was al vroeg iedereen vh personeel in de weer, in de kelder, waar de berging etc zat.

Ligging, boutique hotel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Locatie is super, je bent zelfs te voet heel snel in de stad...
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Jammer dat ik de stofzuiger die in de gang stond heb moeten nemen om de kamer te stofzuigen want de vloerbekleding was echt vuil toen we incheckten :-(

Locatie is super, je bent zelfs te voet heel snel in de stad en hebt geen last van de drukte van het stadscentrum :-)

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Ontbijt was heerlijk.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Kamer in kelder rook bijzonder muf en voldeed niet aan omschrijving op website. Kranen bad werkten niet goed. Ook storende geluiden vanuit ruimte ernaast, (via gat in muur daarmee rechtstreeks in verbinding)

Ontbijt was heerlijk. Het personeel is (pas) voor dag 2 ingegaan op mijn verzoek voor een andere kamer.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Kamer was goed, bed lag erg lekker.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Jammer dat we bij het inchecken niet met volle aandacht geholpen werden, maar een beetje tussen telefoontjes en andere collega's door te woord werden gestaan. We hadden ook verwacht dat er shampoo/bodylotion etc aanwezig was.

Kamer was goed, bed lag erg lekker. Fantastische locatie.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Kamer was perfect ontbijt heerlijk
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Kamer was perfect ontbijt heerlijk We hoorden achteraf dat je een parkeerkaart in de garage af kon kopen voor 20 euro dat hebben we in het hotel gevraagd maar ze wisten nergens van. Dat is wel jammer parkeren is wel erg duur

• Beoordeeld op: 11 december 2016

• Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Executive kamer stonk verschrikkelij bij aankomst. We kregen direct een andere kamer die ongeveer een derde groot was. Dit was geen probleem totdat we bij afrekenen hoorde dat deze kamer net zo duur was en ook zogenaamd executive. Dit kwam omdat het bad waarin we ook moesten douchen jetstreams had. Het feit dat de kamer en badkamer veel kleiner waren had daar niets mee te maken. Teleurstellend en ondanks dat dit onze 2e keer was hier na prima ervaring de eerste keer is dit dus voor ons ook de laatste hier.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

goed, maar overgewaardeerd
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Hotel Roemer maakt zijn beloftevolle pretenties als boetiekhotel niet waar. Wij vonden onze kamer helemaal niet stijlvol, maar eerder klinisch. In elk geval straalde ze geen warmte of gezelligheid uit. Bovendien was onze kamer niet geluiddicht : geluiden van buiten en binnen het hotel drongen onze kamer binnen en stoorden onze nachtrust. Hotel Roemer pretendeert op booking.com dat je er lekker kunt ontspannen bij een open haard, terwijl er helemaal geen open haard is. Wanneer Hotel Roemer met fierheid zijn badkamers met bubbelbad afficheert, zou je toch mogen verwachten dat er wat badschuim of olie wordt aangeboden. Met moeite vonden wij wat handzeep en douchegel en hebben wij dus enkel de douche gebruikt. Wij vonden het vreemd dat je bij aankomst meteen een machtiging moet geven over je creditcard voor extra uitgaven. De prijzen van de minibar vonden wij onredelijk hoog en dus hebben wij niets gebruikt. Slotsom : het hotel mist gezelligheid en lijkt ons eerder geschikt voor zakenlui.

De ligging van het hotel is uitstekend ; een mooie rustige straat en toch vlakbij alle bezienswaardigheden. Het ontbijt was prima en de bediening daarbij was zeer attent.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Korte citytrip.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Mooie, ruime kamers en een heerlijk ontbijt! Ligging was ook perfect! Middenin het centrum maar toch heerlijk rustig zonder al de stadsherrie en voorbij rijdende trams.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Persoonlijke benadering, centrale ligging en schone...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tas bij inchecken afgegeven, deze bleek zoek bij terugkomst hotel. Vervelend, kan gebeuren. Is uiteindelijk opgelost

Persoonlijke benadering, centrale ligging en schone hygiënische kamers.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Al bij al een leuke ervaring
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Het balkon van de kamer was te vies en vuil om van te genieten. Ook de kamer zelf was al lang niet meer afgestoft. Het hotel heeft potentieel om een uitstekend viersterren hotel te zijn maar het wordt niet naar behoren onderhouden. Vriendelijk personeel maar ze waren vergeten om de gevraagde fles cava bij aankomst op de kamer te zetten. na melding van het defecte bubbelbad zijn ze niet komen repareren en de leidingen zuiver maken, dus spijtig genoeg geen bubbelbadje kunnen nemen.

Uitstekende ligging, ontbijtzaal zeer gezellig met lekker uitgebreid ontbijt. Buitenkant van het hotel zeer mooi

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Supervriendelijk personeel aan de receptie.

Geen negatieve opmerkingen

Supervriendelijk personeel aan de receptie. Uitleg en plannetje gekregen. Bagage stond al in onze kamer nadat wij eerst Amsterdam hadden verkend daar wij 's morgens waren toegekomen. Toplocatie. Kamers ook super. Enkel het weer was minder maar daar hebben we ons niks van aangetrokken. Paraplu'tje gekocht aan de balie en we konden ertegen😀. Zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Fantastisch!!!!!

Ontbijt mag wat royaler.

Zeer behulpzame, gastvrije verwelkoming!! Zeer vriendelijk en attent personeel. De kamers schoon en netjes, op top locatie!! Meer heb je niet meer nodig. Tweede jaar op rij geboekt om samen met dochter van dertien te logeren in het Roemer hotel. Wordt volgend jaar zeker herhaald:-).

Volledig volgens verwachting

Te weinig ruimte in receptie en ontbijtzaal.....

Zeer uitgebreid ontbijt

• Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Prijs kwaliteit : ik vond ons verblijf te duur in verhouding tot onze kamer.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk, zeer vriendelijk personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden - Bijgebouw

Verwarming op kamer

Supervriendelijke ontvangst & fantastische extras bij het ontbijt!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Alles was goed, locatie, mooie kamer, goed ontbijt,...
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Alles was goed, locatie, mooie kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel en goedkoop parkeren in de buurt met parkbee.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Om zo terug te gaan!
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Superverblijf gehad. Heerlijk zo Amsterdam in!! Hotel voelde gelijk heel prettig

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

De bedden zijn super!

De bedden zijn super!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

We hoorden onze "buren" sex hebben,...
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

We hoorden onze "buren" sex hebben, geluidsisolatie niet zo best

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Dikke plus en voor herhaling vatbaar
    • Executive Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden en Bubbelbad

Denk dat ze toch goedkopere parkeer plaatsen moeten zorgen

De kamer en de klant vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Heerlijke bedden, ruim bubbelbad,erg vriendelijk personeel👍

Heerlijke bedden, ruim bubbelbad,erg vriendelijk personeel👍

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Gewoon even wat anders, heerlijk er tussen uit. Wel erg warm in de kamer

Ontbijt zo duur

Het bad

supervriendelijke bediening

supervriendelijke bediening

De centrale locatie en de ruime kamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

De centrale locatie en de ruime kamer.

• Executive Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden en Bubbelbad

Hele mooie kamer met uitgebreide badkamer. In rustige straat gelegen maar vlak bij Rijksmuseum en horeca. Goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Prettig

Het bed

Badkamer

Goed gepoetste badkamer!
    • Executive Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden en Bubbelbad

Kamers controleren van te voren. Lag een vieze onderbroek op de grond voordat we kwamen.

Goed gepoetste badkamer! En fijn bed.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Alles prima.

Alles prima.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

• Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Extra bed op de kamer was erg hard, factuur klopt niet

Erg vriendelijk personeel, super ontbijt, goede ligging hotel

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Vriendelijk en persoonlijke benadering door het personeel.
    • Souterrain Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en persoonlijke benadering door het personeel. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ok
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

De kelder was donker en onaangenaam.

Genoten!

Sfeervol gezellig hotel

Het personeel was vriendelijk, de (bad)kamer was schoon en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Het personeel was vriendelijk, de (bad)kamer was schoon en het bed was heeeeeerlijk!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Mooie locatie, rustig en centraal.
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Lawaai van watergebruik in andere kamers.

Heerlijke bedden in 4-persoonskamer. Met klein terrasje buiten.

Ontbijt!
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Ontbijt! Te duur, geen plek, eten werd niet aangevuld!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Uitstekend verblijf met mooie kamer. Accomodatie centraal gelegen

ontbijt goed en gevarieerd

Fijn verlof,,genoten, goed hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden - Bijgebouw

Kamer was niet heel proper - er lag stof op zetels, leggers en in badkamer op wastafel

Perfecte ligging - stijlvol

Relaxen in hartje Amsterdam
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Heerlijke kamer, met fantastische badkamer.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

• Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

De kamers waren heel gehorig en het bubbelbad van kamer 11 deed het niet..

Luxe

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prima hotel op zeer goede locatie

ontbijt hebben wij niet gebruikt 40 euro voor 2 personen is te duur

nette kamer, perfect onthaal en goede locatie

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Heerlijk grote kamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Wcpot van onderen niet schoongemaakt. Ooit heeft iemand overgegeven en dat zit nog aan de zij en-onderkant.

Heerlijk grote kamer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Uitstekende locatie👌 Fietsverhuur om de hoek en centraal...
    • Deluxe Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Ontbijt aan de dure kant

Uitstekende locatie👌 Fietsverhuur om de hoek en centraal gelegen!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Heerlijk! Luxe en geweldige ligging nabij Leidsche Plein
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Kamer Executive gebekt met king size bed. Heerlijke kamer met luxe badkamer en whirlpool. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Heerlijk bubbelen bij Roemer!
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

In de ochtend wat bakluchten uit de keuken in de kamer.

Heerlijk ontbijt en geweldig bubbelbad

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Mooie kamer, heerlijk centraal bij het Vondelpark.
    • Executive Tweepersoonskamer met een Whirlpool

Mooie kamer, heerlijk centraal bij het Vondelpark. Aardige behulpzame mensen. Visitekaartje voor Amsterdam.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Ontbijt was overheerlijk en voldoende.
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Onbijtruimte nogal naar de kleine kant.

Ontbijt was overheerlijk en voldoende. Familiekamer was ok.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Kort verblijf in Amsterdam

Ligging, kamers en ontbijt

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Ontbijt is standaard.

De prijs - kwaliteit verhouding. Een prijs van 25 euro voor een ontbijt p.p. moet men toch meer bieden dan het huidige ontbijt. Wij moesten ook nog van hotel verwisselen: een nacht in een hotel en een nacht in ander hotel. Men bood ons wel aan om in een hotel 2 overnachtingen te kiezen en ontbijt was dan gratis ( maar dan ook wel in dit geval). Men kon echter niet verklaren waarom het euvel gebeurde. personeel was vriendelijk.

Ontbijt is standaard. Het aanbod was voldoende

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Lekker ontbijt.

Een beetje te warm op de kamers. Konden de verwarming niet lager zetten dan 16 graden ('s nachts). Te warme dekbedden voor die temperatuur.

Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Hotel rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

Standaard kamer, niets unieks of authentiek, vrij klein. Badkamer kon grondiger gepoetst, ook de kamer zelf. De douche zette volledige badkamer onder water. Open regendouche is zeer leuk maar dan moet deze correct ontworpen zijn. Ontbijtbufet werd onvoldoende aangevuld. In deze prijsklasse verwacht je dat alles perfect in orde is. Een charmehotel op deze locatie is net wat meer dan designverlichting.

personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Zowel receptie als in de ontbijtzaal. bed en bedlinnen uitstekend.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Gezellig klein huiselijk hotel

Kamers en badkamer waren klein. Voor 1 nacht prima, maar voor langer verblijf zou iets meer ruimte comfortabel zijn geweest

Gezellig klein huiselijk hotel Vriendelijk personeel Heerlijk niet te uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

kamers en uitrusting en de comfort waren uitstekend.

Alleen de kranen in de badkamer moeten nagekeken worden verder was alles okay

kamers en uitrusting en de comfort waren uitstekend. Prettig Hotel en prima personeel. Mijn vrouw en ik reizen al meer dan 30 jaar de wereld over,meestal overnachtingen in grote hotels.Deze keer in Amsterdam-C in een klein hotel en dat was een verademing.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

De ligging is rustig en laat toe de stad vlot te voet te...

De familiekamer viel eerder klein uit. Het ontbijt was voldoende maar ook niet meer dan dat.

De ligging is rustig en laat toe de stad vlot te voet te ontdekken.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

De ligging en de badkamer

Een paar kleine minpuntjes voor wat voor de rest een zeer aangenaam verblijf was: Wifi verbinding was matig, de kamer mag wat opgefrist worden en het ontbijtbuffet, waarvoor we extra betaald hebben, was rond 10u vrij leeg en werd niet meer aangevuld

De ligging en de badkamer

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Mooi ruime badkamer met bubbelbad, tv en dubbele tegendouche.

Mooi ruime badkamer met bubbelbad, tv en dubbele tegendouche. Echt luxe! Daarnaast een mega kingsize bed de mogelijkheid om zelf een lekker kopje koffie of thee te maken.

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

vriendelijk personeel.

ontbijtzaal is aan de kleine kant en moeilijk/onhandig om het ontbijt zelf te pakken. Ontbijt staat opgesteld in een kast waar de kleine mens sowieso niet bij kan.

vriendelijk personeel. we kregen een upgrade en zaten tegenover het hoofdgebouw in een pas gerenoveerde kamer. Super!

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Kamer te smal,douche onpraktisch (water kwam onderuit halve deur).wat ons helemaal niet beviel ,: pre autorisatie van credit card werd door hotel voor maar liefst 11 dagen (wettelijke limiet)extra geblokkeerd ...hoewel wij netjes onze rekening hadden betaald bij het uitchecken )

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Locatie is prima.ontbijt oké

Er zijn ook 57 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Roemer Amsterdam