Beoordelingen over Parkhotel Valkenburg 4-sterren

Neerhem 68, 6301 CJ Valkenburg, Nederland

#23 van de 52 hotels in Valkenburg

• Beoordeeld op: 23 september 2018

ik heb een prima verblijf gehad!

eigenlijk niets

Ontbijt was heel goed! Gelegenheid om de ebike binnen in een afgesloten te zetten met stopcontact. 1persoonskamer was klein met een ruime badkamer en tv van de faciliteiten heb ik geen gebruik gemaakt

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Mmmm
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers gedateerd en ook de gangen.

Personeel en ruimte bij receptie en zwembad. Alhoewel er wel verschil bij de receptiemedewerksters is. Bij uitchecken was de jonge dame rechts niet klantvriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goed hotel per saldo met heerlijk ontbijt.

Delen van het hotel moeten waarschijnlijk nog opgeknapt worden. Ziet er soms erg versleten uit. Parkeerterrein was soms overvol. Auto stond dan in het bos aan het einde. 's Nachts was het daar pikdonker. M.i. meer lampen daar zetten. Je verwacht eigenlijk zeepjes en shampoo op de badkamer voor een 4 sterren hotel.

Kamer was goed, wel erg warm van binnen. Ondanks ramen open blijft warmte hangen. Restaurant was prima, menu keuze mag wel uitgebreider. Prima ontbijt. Lekker groot zwembad met ruime sauna ruimte.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Door het mooie weer hebben wij toch genoten van ons verblijf. Geen 4 sterren accomodatie.

Slechte bedden. Zeer kleine kamer en een mini badkamertje. Een gezet persoon had hier niet van het toilet gebruik kunnen maken.

Het ontbijt op het terras. Goed verzorgd en veel keus.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Grandioos

Het ontbijt was goed en het personeel was in 1 woord geweldig heel behulpzaam en vriendelijk. Accommodatie was heel netjes en ligging super. Het biertje van de tap alfa is top veel genuttigd 😁. De kamers werden netjes bijgehouden

Goed Verblijf in het Parkhotel en een mooi Sprookjesbos heel dichtbij!

Ik was mijn wekker vergeten en ik zou de volgende morgen gewekt worden met de Telefoon maar de receptioniste was dit blijkbaar ook vergeten en ik was die morgen vanzelf wakker geworden om 5 uur 's morgens.

Het ontbijt was heerlijk met een ruime keuze aan broodjes, toespijs en koffie, sinaasappelsap. De kamers waren geweldig met een goed bed, Telefoon en Televisie en een gerieflijke badkamer met douche en badhanddoeken.

Teleurgesteld

Hele kleine kamer Betalen voor het parkeren Zowek appartement als hotelkamer bevatten wat mankementen. Douche deur ging niet dicht, balkondeur ging alleen dicht met een keiharde ruk en klap, tikte iets de hele tijd in de badkamer, lampen stuk, zeep was op.

Faciliteiten Ligging ten opzichte van het centrum Heerlijk ontbijt

7.5
    • Bruidssuite

Roomservice viel tegen. Eerst werd er niet opgepakt. Na 3 keer bellen werd er opgenomen. Mijn vraag was of er ook ijs op de kaart aanwezig was. Toen was het antwoord Nee, en de telefoon werd gelijk neer gegooid.

mooie ligging tov centrum.
    • Basic Tweepersoonskamer

Extra kosten vb huisdier en ontbijt, had wat mij betreft direct in de prijs meegerekend kunnen worden. nu waren er 3 betaalmomenten (1 nacht)

mooie ligging tov centrum. fijn dat we nog even konden zwemmen na het avondeten!

Het ontbijt was voldoende uitgebreid, hotel ligt op een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Onze kamer was gesitueerd aan een hoofdingang dichtbij receptie en rechtover de fietsenstalling waardoor we helaas veel lawaai hebben gehoord en daardoor vroeg wakker zijn geworden. Er waren ook grote deuren die de koude dienden tegen te houden voor de receptie waardoor er vaak luide klappen te horen waren door de dichtvallende deuren.

Het ontbijt was voldoende uitgebreid, hotel ligt op een mooie locatie en heel dichtbij stadscentrum, voldoende ruimte in de kamers en wandelgangen, vriendelijk personeel, propere kamers

Geen aanrader

Hotel is toe aan renovatie. Ontbijt was erg basic, werd niet aangevuld. Brood leek van een aantal dagen oud. Bediening en receptie personeel erg onvriendelijk. Prijs en kwaliteit niet in verhouding.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Liever iets meer betalen voor een rustigere kamer

Kamer lag aan de voorzijde van het hotel en een drukke straat. Dat gaf best veel overlast. Daarnaast was het gehorig als iemand anders het toilet doortrok

Makkelijk te vinden op locatie dichtbij restaurants

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed verblijf gehad, en komen hier zeker terug. Dit was onze 3e keer

Geen opmerkingen

Het ontbijt is erg lekker, nette kamers. De kamers zijn wel wat verouderd, wel alles aanwezig maar dat zijn de meeste hotels in Valkenburg

Ontbijt was goed!

Heb voor 4 nachten geboekt en wie daar verantwoordelijk voor is maakt mij niet uit,heb daar betaald €628.00 ,maar voor de nacht van zaterdag/zondag moest ik €60.00 meer betalen omdat er in Spa België een autorace was! Wat heeft dat nou met elkaar te maken?niks toch?60 km. Verder! Heb het bedrag betaald aan de balie van hotel Parkzicht en niet aan jullie,omtrent die €60.00 zeggen ze bij Parkzicht u moet bij jullie zijn,elk personeelslid van Parkzicht is het met me eens,maar ik ben door deze malversaties €60.00 armer,het slaat nergens op,weet ik veel dat ik met een tussen persoon van doen heb,ik heb ook geen info over deze prijsverhoging gehad,graag €60.00 storten op mijn rekening J.J DE HAAS Santpoort NL23 ABNA 0405033249 ( ik wacht af!)

Ontbijt was goed!

Leuk

Onze slaapkamer lag aan de straatzijde, verkeer was goed te horen, daardoor slecht geslapen.

Vriendelijk personeel, nette schone kamers, goed verzorgd ontbijt, vlakbij het centrum, parkeren bij het hotel

Mijn twee dochters en ik hebben het heerlijk gehad.

Het hotel is redelijk gedateerd van binnen. Loszittend behang op diverse punten en sommige delen van de gangen zijn slecht verlicht. Helaas werkte de tv op beide dagen niet vanwege een storing met de Provider.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige locatie, fijn en mooi zwembad, heerlijk ontbijt. Goede matrassen, schone kamers en alles dat je nodig hebt is aanwezig.

Redelijk

Bediening restaurant mag vriendelijker. VVV dinercheque werd niet geaccepteerd, ondanks ze wel op de site van dinercheque staan. Invalide parkeerplaatsen werden bezet door geparkeerde fietsen en busje van onderhoudslieden die werkzaamheden verrichten voor het hotel. Moest dus verderop parkeren.

Ontbijt was uitstekend

Matig, valkenburg zeer leuk en hotel zeer vriendelijk personeel, perfecte locatie.

Zwembad niet hygiënisch, veel van urine aan de zijwanden! Teveel betaald voir kamer met oude badkamer zonder bad , kalk en gebreken.

Locatie, vriendelijk personeel, comfortabel bed.

Ruime familiekamer prima voor 2 volwassenen met grotere...

Toilet in badkamer erg krap geplaatst en kamer was erg warm. Er was wel een grote ventilator en dat was fijn.

Ruime familiekamer prima voor 2 volwassenen met grotere kinderen.

Ontgoocheld

De kamer en zeker de badkamer, je kon niet eens rechtzitten op wc... was echt klein ...en neen ik ben niet groot en zwaar... stoombad werkte niet. Douche waar bijna geen water uitkomt. Enz....

Enkel het ontbijt

Het vriendelijke en behulpzame personeel en de locatie zijn...

Kamer was wat aan de kleine kant en niet helemaal in verhouding met de prijs die hiervoor moest worden betaald. Dagelijkse schoonmaak en hygiene waren wel prima in orde.

Het vriendelijke en behulpzame personeel en de locatie zijn mij het meest bevallen.

De sfeer die het pand uitstraalt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Er is wat achterstallig onderhoud en in het beddengoed zaten bloedvlekken( matras,kussen) maar er waren wel schone lakens overheen

De sfeer die het pand uitstraalt..de oude kenmerken, lange gangen...en het ontbijt was uitmuntend

Geweldig uitgebreid ontbijt en heel vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Hele warme kamer. En matras erg zacht

Geweldig uitgebreid ontbijt en heel vriendelijk personeel. Ook super fijne fietsen te huur. En veel keus bij de bar. Lekkere gin tonic

Zalig, we hebben op en top genoten.

De verluchting, moeilijk om een raam open te zetten. Het was soms wel heel warm en vochtig. Airco zou zeker niet mistaan.

Wij hadden de familiekamer XL die was top ! Drie slaapruimtes, twee badkamers en zeer netjes. Het ontbijt was super, je kon niet denken wat er niet was. Personeel super vriendelijk !! Welness top !Er

Prima hotel met vanuit de ontbijtzaal een schitterend uitzicht, waar het op het terras ook prima is

Deze 2018 zomer is heel warm, een mogelijkheid tot een waaier op de kamer of meer ventilatie had wel gemogen. Er konden twee ramen open, maar daar kwam weinig frisse lucht door binnen. Het ontbijt was goed, maar best wel fors aan de prijs 17,50 euro, voor wat er aangeboden werd. Wij eten het er niet aan af. Leuk dat je ook champagne kan nemen bij het ontbijt of vlaai, maar maak aub de prijs wat lager, gezinnen met kinderen hebben daar niets aan.

Prima lokatie, lekker dicht bij het centrum en bij de meeste bezienswaardigheden. Op zich goede bedden, behalve het stapelbed, dat lag wat door in het midden. De kamers zijn lekker ruim, we hadden een gezinskamer. Het ontbijt is goed te noemen, maar ....

Mooi hotel met veel faciliteiten.

Mooi hotel met veel faciliteiten. Wij hadden een familiekamer op de begane grond. Heel ruim, vier boxsprings. Ruime hal en badkamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. En gebruik van de wellness.

Alleen het restaurant voldeed aan onze verwachtingen met een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel is erg gedateerd. Het behang en de verf bladderen overal van de muren. De kozijnen zijn ernstig aan vervanging toe. Onze kamer was erg (te?) klein en zeer gehorig door de houten vloeren en plafonds. Het bed was verschrikkelijk slecht. Wij gaan hier niet meer terug. Voor hetzelfde geld (of minder) kun je in zuid-Limburg veel betere kwaliteit krijgen. ps: er dreven haren in het zwembad. Tijdje niet schoongemaakt dus.

Alleen het restaurant voldeed aan onze verwachtingen met een goede kaart en dito prijs-kwaliteitverhouding. Het ontbijt was oké, maar niet geweldig of niets bijzonders.

Rust, ruimte, comfort, prachtige omgeving.

Jammer dat er onder onze verdieping buiten een rookplaats was, de geur hiervan was duidelijk waar te nemen in onze kamers. Zéker voor een verblijf met kinderen niet aangenaam.

Prima indeling voor een familiekamer omdat deze uit 2 aparte, ruime slaapkamers bestaat. Mooie grote badkamer mét bad en aparte douche. Fijne grote ramen.

Heerlijk weekendje weg

Jammer dat er geen twee persoons bedden zijn, er zijn alleen twee aparte bedden, airco werkte niet heel goed

Mooie ruime kamer, groot bad, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, mooi zwembad en prima sauna

Het restaurant is top.

Het hotel heeft een mooi zwembad maar naar mijn idee zouden vloeren bij vooral de douches iets beter schoongehouden moeten worden ( was een beetje glibberig) misschien een keer nieuwe tegels en nieuwe kit bij de douches in het zwembad bv. Hygiëne in de rest van het hotel en de kamers was super!

Het restaurant is top. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding verhouding en heel erg lekker eten

Wij komen terug

Kamer had weinig sfeer maar was wel schoon en netjes. Gebouw zelf kan wel onderhoudsbeurt gebruiken.

Heerlijk bed. Ventilator op de kamer was erg plezierig met de warmte. Heerlijk ontbijt en toplocatie. Vanuit binnenzwembad kon ja naar terras buiten met ligbedden. Was leuk extraatje

Rest is prima in orde in parkhotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Geen airco dus met dit weer bakkend heet op kamer 's nachts.

Rest is prima in orde in parkhotel. Was niet eerste keer en dus: waar je terugkomt is het goed 😉😊

Gedateerd hotel

Het hotel is behoorlijk gedateerd. De inrichting is ouderwets en de muren kunnen wel een nieuw behang gebruiken. De kamers hebben geen airco en dat is bij deze temperaturen niet te doen. We hebben met het raam open geslapen, maar dat is aan een drukke weg ook niet prettig. Verder hebben wij een lunchpakket gevraagd. De prijs hiervan viel echter flink tegen.

Het is een leuk hotel op een mooie lokatie. De voorzieningen, zoals het zwembad en de wellness zijn eenvoudig maar goed. Het ontbijt is prima.

Het algehele faciliteitenniveau is gemiddeld tot goed.

De lift was gedurende ons gehele verblijf buiten verbruik. Hoewel wij daar niet echt veel last van hadden, kan dat eigenlijk niet voor een dergelijk hote.

Het algehele faciliteitenniveau is gemiddeld tot goed. Geen negatieve uitschieters, ook geen uitgesproken positieve. Gewoon een prettig hotel om te verblijven tijdens een bezoek aan Valkenburg.

Redelijk goed

Het briefje voor de hond, een A4 vol met regels waarvan het merendeel vanzelfsprekend is, maakt het geen warm welkom. Je hebt niet het idee dat de hond, waarvoor ook wordt betaald, welkom is.

De badkamer is top en de ligging ook.

Slechte kamer maar wel top personeel

Kamer oud en geen airco. Niet kunnen slapen want raam kon niet open. Bij komende kosten moeten betalen in hotel wat niet duidelijk was.

Personeel was top en ontbijt ook

GEWELDIG!

Geen airco op de kamer. Verder alles supervriendelijk!

De familiekamer is heel groot! Wat een fijne badkamer, met bubbels. Het voelde als een verrassing allemaal, Hadden het niet verwacht. Het zwembad was superfijn, zo groot. En ook de sauna was boven verwachting. Ontbijt was meer dan perfect. Lekker centraal gelegen, klein stukje lopen naar het centrum van Valkenburg. Was echt heerlijk!

Valt zwaar tegen voor 4 sterren

Bijzonder kleine kamer (1-persoons) voor 50 euro. Onaangenaam warm. Geen ventilator beschikbaar. Geen handdoeken op de kamer. Vies theekopje. Raam open voor frisse lucht leverde doorlopend verkeers herrie op. Safe voor waardevolle voorwerpen defect. Booking annuleren werd niet toegestaan door de receptiemedewerkers.

De receptie medewerkers hebben zich verontschuldigd en boden me een fles koele drank aan. Ook: sauna en zwembad super!

Goed hotel

De familiekamer, kleine ramen, geen ventilatie, de waterdruk in de douche te laag, en geen koelkast.

De hygiene was erg goed, personeel heel vriendelijk, bij vraag om een ventilatie kregen we direct, zwembad zeer netjes

Gezellig

Het restaurant weinig keuze Duur. En viel tegen personeel daar erg onvriendelijk en niet servicegericht. In Valkenburg zelf voor veel minder lekkerder en gezelliger gegeten.

Uitstekend ontbijt.Top Locatis. Ruime schone kamer

Goed, maar kan beter

We hadden 2 standaardkamers besteld en 1 was groter dan de andere, was voorzien van een bad terwijl de andere een douche had met glaswanden eraan tot 1 meter hoog met scherpe hoekige randen (gevaarlijk indien je daar uitglijdt) Op het terras zaten veel te veel wespen die steeds op en rond de tafels joegen op zoet. Zeer vervelend indien je rustig wenst te ontbijten in gezelschap. Geen airco, want het blijkt een ECO hotel te zijn, maar er hingen geen ventilators aan het plafond! Via iemand van het personeel wisten we pas op dag 2 dat ventilators op staander normaal al in de kamers moesten staan. Niet bij ons dus...Gevolg: 1e nacht niet geslapen. Vanaf dag 2 werd hij geleverd. Op aanvraag mocht onze poedel mee, maar dag 1 waren we zelfs niet welkom op het terras buiten en moesten we in de leeskamer eten wat we gedaan hebben. Dag 2 was het dan weer ok door melding receptie. Het hotel zou dan eerlijk moeten melden dat huisdieren niet of nooit welkom zijn en dan hadden we hem wel bij vrienden gelaten. We nemen hem altijd graag mee tijdens autovakanties.

Ontbijt (beste ervaring van ons verblijf) op het ruime terras en avondeten (keuze beperkt) Zwembad was heerlijk en jacuzzi werkt stevig tegen rug-, schouder- en neklachten, want de jetstreams kregen mijn spieren los.

De kamer was schoon, het ontbijt heerlijk, en het personeel was super vriendelijk/behulpzaam Vanwege de hitte (35 graden) kregen we zo een grote ventilator mee naar onze kamer

Prijs-kwaliteitverhouding kamer zeer slecht. Dit zou een 4-sterren hotel moeten zijn? Geen aanrader.
    • Basic Tweepersoonskamer

Voor de prijs zeer kleine kamer. Vies ogende donkerbruine vloerbedekking, Inrichting hotel zeer oubollig, verveloos, smerige vloerbedekking, behang los aan de muur. Badkamer met versleten onderdelen. Ontbijt echt niet het gevraagde bedrag waard.

Rustig gelegen kamer

Alles was netjes geregeld

Kamer was een beetje saai en er is geen airconditioning, maar het personeel regelde wel direct een ventilator voor de mensen die er om vroegen dat vond ik klasse. Ontbijt was wat eenvoudig maar ook prima.

Alles was netjes geregeld

Heel aangensam

Wij vonden de tegenstelling tussen het oude van het hotel.en het comfort van het nieuwe heel leuk en een zekere charme hebben. Het enige is dat de hygiëne bij de oude huiskamers wat minder leek. Stoffig etc. Maar voor ons was het niet echt een minpuntje.

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede locatie. Mooi binnenzwembadetc

Mooie ligging vlak bij centrum en toeristische attracties.

Kleine kamer, geen airco. In badkamer ontbreek haakje om kleding op te hangen zodat je tijdens het douchen je spullen op de grond of toilet moet leggen. Niets voorzien om toilettas op te zetten. Geen mini-bar. Te duur voor het comfort;

Mooi zwembad, goed ontbijt maar geen gastheer of gastvrouw die je wegwijs maakt. Dat verwacht je wel in een 4* hotel.

De familie kamer en de locatie is top.

Geen koelkast op de kamer! Onze babyvoeding moesten we bij de receptie in een koelkast laten zetten) is toch fijn als je dit op je eigen kamer kan houden.

De familie kamer en de locatie is top. Heerlijk met mijn gezin een paar dagen weg. Je loopt vanaf het hotel zo het centrum in. En het zwembad is heerlijk. Ruime tijden 7:00 tot 23:00 wat ook heel fijn is.

Prima! Zeer vriendelijk personeel - zal zeker terugkeren.

Ietwat gehorig.

Bij binnenkomst voelt het sfeertje in de gang ietwat gedateerd aan maar de kamer en in het bijzonder de badkamer waren prima in orde en zeer schoon. Op het klein balkonnetje lekker relaxen. Het ontbijt was prima, verse producten met heerlijke abrikozenvlaai, de lekkerste vlaai ooit gegeten! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van het kleine centrum, volop keuze uit restaurants.

prima ligging
    • Basic Tweepersoonskamer

hele zachte bedden, je zakte er helemaal in weg. weinig ruimte in de badkamer om je spullen neer te zetten. raam kon maar klein stukje open met de hitte en geen airco of ventilator aanwezig. Koelkastje zou fijn zijn als het zo warm is

zeer vriendelijk personeel. heerlijk ontbijt. super ligging

Prima. is goed bevallen

Eerste kamer was wel erg beperkt, misschien daar wat in prijs veranderen in vergelijk met de andere kamers

Dat we zonder probleem van kamer konden wisselen en ontbijt was goed.

Derde bezoek maar voor het geld waarschijnlijk de laatste keer....

Geen AIRCO nergens....met 37 graden is dit een absolute misser. Gevraagd om een kamer met airco maar die waren er niet. Verder zijn de kamers netjes echter de entourage (de gang, de hoeken in de gangen met zeer ouderwetse stoelen) is echt aan een opknapbeurt toe. De stoelen in de hoeken horen er misschien qua sfeer met de kasten maar onderhoud deze dan ook. Nu hangen de draden onder uit de stoelen. Je ziet het als je de trap op loopt.

Ontbijt was erg druk. Je kunt een tableau pakken voor je bordje, koffie en fruit in een keer mee te nemen. Echter plek om dit ergens neer te zetten is er niet. Je moet immers koffie zetten, brood snijden, fruit uit een schaal pakken, yoghurt lepelen...erg krap en klein.

Perfecte locatie in Valkenburg
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was erg warm en er was geen airco. Omdat we op de begane grond aan de straatkant zaten was het raam opendoen helaas geen optie.

De ligging was perfect. Het personeel ontzettend vriendelijk. En het ontbijt heel goed verzorgd

Kwaliteit is niet wat je er van verwacht voor die prijs.

De beperkte menu kaart in het restaurant En kwaliteit van het menu viel mij ook erg tegen ( asperge soep kwam volgens mij uit een zakje zo was de smaak in ieder geval ). Bij iedere bestelling krijg je gelijk bonnetje onder je neus. Kamers waren gedateerd en voor de kamer prijs had ik wel wat meer verwacht.

De locatie vlak bij centrum

We hebben genoten van de faciliteiten en komen zeker nog eens een keertje terug!

Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, kamers zijn prima in orde en wat een absolute plus is in Valkenburg, een eigen parkeerplaats achter het hotel. Erg fijn!

onbijt was prima, voorzieningen zijn gedateerd maar goed...

De 1 persoonskamer is een opgewaardeerde bezemkast. Erg klein, benauwd en echt claustrofobie bevorderend. Op zijn minst zou hier bij de reservering op gewezen moeten worden.

onbijt was prima, voorzieningen zijn gedateerd maar goed behalve de grootte van de kamer.

Het vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het zag er oud uit. Vitrage lag de looddraad op de vensterbank. Prullenbak was vies. Vloerbedekking zatten vlekken in. Vond dat er huisdieren mogen toegelaten minder. Wasbak meubel bladderde af. Douchedeuren waren vies. Geen muziek in de bar.

Het vriendelijk personeel. Het ontbijt.

alles was zeer goed

ik was erg verbaasd dat ik betaald had ik zou bij aankomst betalen maar het was al betaald met visa wat niet de bedoeling was. verder alles goed

kamer was zeer goed eten prima mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam

Groot hotel met groot zwembad en uitgebreid ontbijt maar met een kamer van een kleine Zimmer frei.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Kleine niet gezellige kamer zoals van een kleine zimmer frei. Geen airco. ik vond het niet erg dat ik vroeger vertrokken ben.

Groot zwembad en uitgebreid en lekker ontbijt. Ik had "niet storen" aangehangen en de kamerbediende heeft toch een zak met handdoeken, koffie, suiker enz voor de deur gezet. Dank je voor deze service

Van buiten is het een prachtig hotel, het is schoon, prima...
    • Basic Tweepersoonskamer

Het hotel is in verval, was ooit heel mooi. Is met goedkope meubels, en weinig smaak ingericht. Badkamers niet passend. Ene kamer was prima. Andere was net een kantoor met een bed. (Stond grote vergadertafel?) Bij het zwembad is sauna en stoombad, maar beide niet werkzaam.

Van buiten is het een prachtig hotel, het is schoon, prima bedden, en prima ontbijt met prachtig uitzicht op het terras. Mooi groot zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk

Nu voor één nachtje geboekt. We zouden zo weer gaan en dan langer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijk balkon. Niet helemaal privé want je kijkt zo naar je naaste buren. Voor ons geen probleem trouwens. Op minimale loopafstand van centrum. Lekker ontbijt met glaasje bubbels voor de liefhebbers.

Prima bed.

Beetje een kleine badkamer, maar dat wist ik van tevoren, dus eigenlijk valt dit niet tegen.

Prima bed. Fantastisch ontbijt, zelfs inclusief champagne, zalm, fruit, gebak,.... Prima parkeergelegenheid. Heb er geen gebruik van gemaakt, maar 't zwembad zag er mooi en schoon uit.

Valkenburg is tof, 2 nachten volstaat.

s Avonds heb je enkel de keuze uit een 3-gangen of 4-gangen menu. Jammer dat er geen snacks aangeboden worden . Ook vinden we dat wanneer je de vraag stelt aan de receptie zij wel onmiddellijk voor je reserveren maar geen uitleg geven over het aanbod. In de badkamer waren nog de sporen terug te vinden van de vorige verblijvers. shampoo kleefde nog aan de faience, het was namelijk shampoo van een blauwe kleur (zilvershampoo). Heel erg opvallend en dus onbegrijpelijk dat dit niet gereinigd werd door de poetsdienst. Parkhotel was ooit een prachtig hotel maar is nu wel dringend toe aan vernieuwing. Het heeft zo iets van vergane glorie.

Ontbijt was super! LIgging uitstekend. Leuk zwembad!

Gaan zeker nog een keer terug.
    • Basic Tweepersoonskamer

Keuze voor het diner vonden wij tegenvallen. Is wel netjes opgelost doordat er werd aangeboden dat we ook voor een biefstuk konden kiezen en deze was perfect.

Ontbijt was perfect, voldoende keus. We hadden een basic kamer. Was maar voor 1 nacht dus te doen. Als je voor meerdere nachten gaat zou ik aanraden om voor een andere kamer te gaan.

• Basic Tweepersoonskamer

De verlichting in de badkamer,

het avondeten was voortreffelijk.Het ontbijt moet echt voor iedereen naar tevredenheid zijn.Zelfs voor de gasten die op een champagne ontbijt hadden gehoopt, het was er.

Prima restaurant

Bestelde upgrade naar kamer met groot bureau om nog aantal uur te kunnen werken was vertaald naar bureau van 40x60 cm (zie foto) 🙄. Dat moest in eerste instantie ook nog betaald worden....

Prima restaurant

Prima voor fiets weekendje
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers wat gedateerd. Veel lawaai 's morgens in ontbijtruimte (veel fietsgroepen) -> beetje later ontbijten en drukte is weg. Fietsstalling te klein voor het aantal fietsers (waar het hotel vooral klanten voor heeft)

Ontbijt in orde. Zwembad + sauna

de services in het hotel zijn die van het 4 sterren niveau ,...

het hotel is echt wel aan opfrissing toe in al zijn aspecten, beetje jammer , je ziet dat iedereen zijn best doet om het op niveau te houden maar er is echt wel een infrastructuur-opfrissingsinvestering nodig.

de services in het hotel zijn die van het 4 sterren niveau , personeel, ontbijt, aanwezigheid wellness enz

Fijn verblijf in gerenoveerd hotel.

Er was geen bar in de hotelkamer, dus ook geen ijskastje om iets in koud te houden. Gelukkig mocht ik als borstvoedende mama mijn afgekolfde melk zonder problemen in bewaring geven bij het personeel, en ik kon hem na het uitchecken nog komen afhalen, voor we naar huis reden.

Het hotelgebouw zelf deed op sommige vlakken wat gedateerd aan (buitenkant), maar langs binnen waren de belangrijkste zaken gerenoveerd. De lobby was leuk ingericht en het ontbijt was uitgebreid en lekker. De badkamer was recent gerenoveerd, al leken de oudere kranen behouden. Alles was proper en werkte naar behoren. De bedden sliepen heel goed.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Zeer goed hotel op mooie locatie

Babybedjes zijn aan vervanging toe. Heb dit ook gemeld bij de receptie.

Kamers zijn mooi, schoon(!!) en ruim. Goede bedden, fijne douche. Ontbijt is super! Alles vers en ontzettend veel keuze. Mooi uitzicht vanuit de ontbijtzaal/dakterras.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Valkenburg is een aangenaam stadje. We hebben er goed gegeten in de”Sundays “, heel llekker

Buiten was het 28 graden en er was geen airco. De jacuzzi werkte niet

Mooie omgeving om te wandelen met de hond, direct aan het hotel. Uitstekend ontbijt, snel bijgevuld.

alles was naar wens.nogmaals bedankt.
    • Basic Tweepersoonskamer

niets komt bij mij op hoor.

ontbijt zeer lekker.ook top dat we zo vroeg mochten aanschuiven.ivm start limburgssmooiste. de groetjes a valerie voor de vriendelijke ontvangst.

Er staat 4 sterren voor dit hotel maar het is vergane glorie. De kamers zijn heel klein, geen minibar en niet erg gezellig ingericht. De bedden en de badkamer zijn prima. Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken!

uitstekend hotel, met uiterst vriendelijk personeel, steeds aan te bevelen!

we hebben niet echt iets ervaren wat tegenviel. Enkel door de warmte toen we er verbleven, was het wat te warm op de kamer, die geen airco heeft..

uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet!! receptionistes heel toegankelijk en behulpzaam; prachtig verhoogd, ruim terras waar het heerlijk napraten is tot 's avonds laat...de wellness-accomodatie is schitterend en een groot surplus voor dit hotel. ideale ligging, dicht bij de winkelstraten en mooie cafés. afgesloten fietsenstalling!

Prettig verblijf, niet fenomenaal

Het hotel is wat verouderd. Ik vond de junior suite niet zo bijzonder als het bedrag wat je ervoor moet betalen.

Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt.

Prima voor 2 nachten

Hotel en kamer zijn wat gedateerd, en kunnen onderhoud gebruiken. Bed zakte te veel door. En tijdens de regen was er veel lawaai in onze kamer, van water wat van dak afliep.

Ontbijt was heerlijk, badkamer was ruim en netjes, personeel heel vriendelijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Parkhotel Valkenburg