Beoordelingen over Royal 3-sterren

Brink 94, 7411 BZ Deventer, Nederland

#14 van de 15 hotels in Deventer

De kamer was schoon maar aan de voorkant van het hotel, heel...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was schoon maar aan de voorkant van het hotel, heel de nacht niet geslapen van dronken en aangeschoten mensen en om 6 uur begonnen ze de markt al op te bouwen. Personeel was ook niet echt vriendelijk.

Leuk hotel.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig gebouw, vooral de deuren van de kamers. Weinig interesse van het personeel. Werd bv bij uitchecken niet gevraagd of alles naar wens was.

Prima ontbijt, ligging is echt midden in het centrum tussen de terrasjes en winkels

Vlak in het centrum- alles op loopafstand en parking auto...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- geen airco maar vonden wijzelf niet erg.

Vlak in het centrum- alles op loopafstand en parking auto vlak bij. Grote ruime kamer, heerlijk restaurant en super ontbijt. Prijs kwaliteit kon niet beter- zeer vriendelijk personeel en staf

Feest van vrienden in Deventer.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets..... voor een korte vakantie geweldig

Ontbijt was heerlijk van alles wat,bedden geweldig,locatie midden in het centrum super,kortom zeker een aanrader

Eenvoudige, schone kamer aan de voorkant, wel...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Eenvoudige, schone kamer aan de voorkant, wel omgevingsgeluiden maar voor ons niet storend! Heel vriendelijk personeel. We hebben ‘ s avonds heerlijk gegeten op het terras bij het hotel. Wat ons opviel was dat er de hele dag ‘vaste’ klanten zaten, ‘s morgens al om koffie te drinken en krantje te lezen! Deventer is een mooie stad met veel bezienswaardigheden, een aanrader!

Goed en betaalbaar
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs was op de website van het hotel goedkoper dan op Booking.com. Mijn eigen schuld had eerst even op de website zelf moeten kijken.

Locatie is top, centraler kan niet!

Sfeerloos, sleets en oubollig.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco op kamer en onvoldoende mogelijkheid tot ventileren (het was bloedheet die dagen). Defect slingersysteem voor openen en sluiten van de ramen. Nachtelijk kabaal van een naast het hotel gelegen dönertent, die tot 3 uur open is en waarvan de klanten op het terras van het hotel luid en langdurig gaan zitten lallen. Geen hotel directory op de kamer en ook geen uitnodigende folders etc. over Deventer en omgeving. Geen gezellige toiletspulletjes in de badkamer; enkel een paar spartaanse gastenzeepjes. Geen prullenbak in de kamer, slechts een klein prullenbakje in de badkamer. Smoezelig en cheapo douchegordijn, bruin verkleurd aan de onderzijde. Bah. Spartaanse en te kleine handdoeken. Te zachte en te kleine kussens. Slechts 1 kussen p.p. Heel jammer allemaal, want met enige aandacht voor detail en gezelligheid zou dit hotel zoveel leuker en romantischer kunnen zijn. Zeker op zo'n toplocatie. Het hotel zoals het nu is voelt vermoeid, sfeerloos en sleets. Directie, doe er wat aan! U heeft goud in handen!

De ligging aan de historische Brink en het terras van het hotel. Personeel vriendelijk en vlot.

Fijn verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel zelf en kamer oogt wat oudbollig en minimaal. Faciliteiten op de kamer/badkamer minimaal maar eigenlijk is het prima zo. Zeker ook door het zeer vriendelijke gastvrije personeel

Fantastische bedden en kussens, zeer vriendelijk personeel, behulpzaam. Heerlijk ontbijt. Ideale locatie

Lekker midden in het centrum.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg gehorig. We hoorde iedere stap die de bovenburen maakte. De vloer kraakte als de pest. En geen airco met 30°

Lekker midden in het centrum. Schoon

Heel goede bedden en uiterst vriendelijk personeel.

beetje gedateerde inrichting

Heel goede bedden en uiterst vriendelijk personeel. De ligging was ook heel leuk: aan het mooie marktplein ( de brink) en toch niet veel hinder van het omgevingsgeluid daar

Ik ga dit niet meer boeken.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een hoop. nors personeel. Kamer was super gehorig, met uitzicht op een blinde muur. Kamer zat direct naast de trap en elke deur die dichtsloeg galmde door het gebouw. Geen toiletartikelen in de badkamer. Alleen een zeepje. Toen ik s ochtends voor ontbijt kwam (wat blijkbaar tot 09:00 was) en ik om 9:15 kwam. Kreeg ik eerst een preek, dat de ober heel lang op me gewacht had, en daarna kon ik nog een kop koffie krijgen en een droge croissant. Zeker geen aanrader. Zeker niet qua geld en comfort.

Dat het hotel midden in het centrum is, is natuurlijk ideaal.

Prima hotel, goed en in het centrum. Fijne prijs/kwaliteitverhouding.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt zou ik de melkproducten e.d. toch in kannen gaan serveren.

Goed hotel in de juiste prijsklasse, mooie locatie. Inderdaad kan het hotel wat verouderd overkomen, maar het verblijf hier is gewoon wel goed.

Na een avond- en nachtfeest heerlijk geslapen in Hotel Royal prima. Maar onze auto bleek WEGGESLEEPT
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hun communicatie over de parkeergelegenheid schoot tekort: 1 van ons is zichtbaar slecht ter been (rollator) dus onze auto stond op een speciaal parkeervak. De 2de dag was ivm de IJsselloop ook 't gehandic.-Pvak geblokkeerd. En onze auto was de volgende ochtend WEGGESLEEPT....

Het ontbijt was gewoon goed. En de kamer op zich voldoende ruim en de bedden voldoende stevig, prima dus. Parkeergelegenheid normaliter voldoende in dat deel van de binnenstad.....

Hotel op top locatie in Deventer
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel kan wel een upgrade gebruiken . Oude vloerbedekking , totale uitstraling van het hotel gedeelte is wat achterhaald

Het restaurant gedeelte was juist zeer mooi en smaakvol ingericht . Ontbijt was goed en werd geserveerd in het restaurant . Ook voor een diner kan je hier goed eten voor een zeer schappelijke prijs

Prima verblijf midden in de stad

De kamers zijn een beetje gedateerd. Het toilet bleef een beetje doordruppelen gedurende de nacht, dat slaapt vervelend.

Prima ontbijtbuffet, met voldoende keuze en het werd regelmatig aangevuld. Locatie kan niet beter voor als je midden in de stad wilt verblijven.

Prima hotel voor een kort verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We misten een rekje in de douche waar we de handdoeken op kwijt konden en de lift is erg verouderd.

Ontbijt was goed verzorgd en personeel behulpzaam bij het aangeven van de afstapjes (erg prettig omdat wij beiden een visuele beperking hebben)

Zeer aangenaam
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beter waarschuwen dat er geen parkeerterrein bij het hotel zit.

Gezellig in hartje Centrum. Ontbijt was ruim voldoende, we konden lekker buiten in het zonnetje zitten

Goede service en toplokatie.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel zeer vriendelijk en snel, ontbijt is goed. Wifi was niet betrouwbaar op de eerste kamer en toen we dit meldden kregen we gelijk een andere kamer. Super!

Goed hotel prijs-kwaliteit in centrum en op loopafstand van ons doel.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Luidruchtige nachtelijke terrasgeluiden van het nabijgelegen plein. Bedden 1 dag niet opgemaakt en badkamer niet correct schoongemaakt. Haak voor handdoek in badkamer ontbreekt.

Goed ontbijt. Bedden oke. Fijne douche. Prima keuken voor diner. Gratis parkeerplaats op korte loopafstand.

Heerlijk!

De wc/ douche kan iets moderner. En de ruimte was klein voor een familiekamer voor 6 personen. Wij waren er met 3 en was al een beetje krap, maar voor een weekendje prima te doen

De locatie is fantastisch. Vriendelijke bediening. Lekker ontbijt. Konden de bagage na uitchecken de hele dag laten staan!

Prima verblijf, midden in het centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het ontbijt is tot 9 uur! Wat in het weekend erg vroeg is. En weinig ruimte om je spullen op te leggen. Het bureau was vol.Daar stond de tv op ipv aan de muur.🤔 In de douche geen plankje oid om je toilet artikelen op neer te zetten.

Heerlijk weekend weg gehad in dit mooie hotel met goede service!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotelkamers zijn wel gehorig, maar we hebben er niet veel hinder van ondervonden.

Heerlijk goed verzorgd ontbijt en mooie hotelkamer. Prachtige locatie in hartje centrum. Je stapt vanuit het hotel zo op het gezellige plein met de terrasjes en leuke winkels.

Basic hotel, basic ontbijt, maar zeer centraal gelegen dus lekker de stad verkennen!

Nou ja het viel niet 'tegen' omdat ik reeds bij andere recensies las dat het hotel qua kamers gedateerd was, en dat was ook zo ;-) De prioriteiten liggen -denk ik- bij het restaurant en terras, dat is verder prima maar zorgt er wel voor dat de kamers inderdaad gedateerd zijn. 'Ongezellig' systeemplafond, geen waterkoker en prullenbakje op de kamer, de Wifi-code vermeld op de website werkt niet, geen kleine doucheproducten in de badkamer en zo ontbreken bijv. ook wat haakjes in de badkamer om je kleding/handdoek aan op te hangen. Over de handdoeken gesproken: die zijn aanwezig (prima!) maar best wel klein (geen formaat om lekker om jezelf heen te slaan na het douchen). Nu ik eraan denk ... wij hadden een kamer met douche-in-bad-combinatie maar er ontbrak bijv. een douchegordijn dus voorzichtigheid was geboden om er geen waterballet van te maken in de badkamer! Ook was er geen föhn(tje) aanwezig. Het raam sloot overigens ook niet goed meer. Nu ben ik geen ontzettende zeikerd maar bovenstaande genoemde artikelen/faciliteiten zijn in een beetje basic hotelkamer wel te vinden, maar dus niet in dit hotel. Verder is wel alles heel schoon en is het personeel heel vriendelijk; maar zoals gezegd, de kamers zijn gedateerd en de locatie van dit hotel is eigenlijk haar beste 'selling point'. Verder hebben we een heerlijk verblijf gehad in de stad Deventer, deze stad heeft een ieder veel moois te bieden!

De locatie is echt top, heel centraal gelegen in Deventer en je kunt makkelijk je auto parkeren in de nabijgelegen Qpark parkeergarage.

Prima voor een nachtje.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had liever een harder bed. En we hadden geluidsoverlast van uitgaansjongeren. Maar ja, te verwachten zo in het centrum.

Het was wel prima. Eenvoudig, oud maar wel schoon. Prima locatie!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Lekker hotelletje, goede lokatie, wel vrij gehorig.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting op de overloop was écht ouderwets. Spullen werden bij ontbijt niet steeds aangevuld. 's Nachts best wat geluid gehoord van uitgaanspubliek op het plein.

Locatie en het feit dat we's morgens gelijk de hotelkamer inkonden om onze spullen neer te zetten. Bij uitchecken mochten we koffers in hotel laten. Personeel heel vriendelijk. Uitzicht op het plein.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Mooie locatie, maar ik zou een ander hotel kiezen in Deventer.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Erg gedateerd en minimaal en als je de badkamerdeur dicht deed overdag, kwam er als je terugkwam een erg muffe geur uit. Ontbijt was oké, echter maar tot 9 uur. Personeel stond niet open voor vragen, was druk omdat ze tevens het restaurant moeten runnen.

Het hotel ligt midden in het centrum op een mooie locatie.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

prima in orde
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Free wifi was niet te vinden, daarnaast geen hd tv, maar dat was van tevoren duidelijk.

Ontbijt prima, maar ook het avondeten (mixed grill) zeer smakelijk en betaalbaar!

goede ligging, maar helaas niet erg schoon
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er waren geen ophanghaken voor de handdoeken in de badkamer. dus we konden ze niet drogen. dus elke dag nieuwe handdoeken. er werd helaas niet goed schoongemaakt. ook de bedden werden niet goed recht getrokken. kwamen een keer terug en de bedden waren bijna het zelfde zoals je uit bed stapt en de sprei lag half op de grond. ook de 2 glazen waren vies en bleven vies.

de kamer waren goed. badruimte ook groot. de bedden waren uitstekend

Viel erg tegen
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was ijskoud, raam stond wijd open en verwarming uit ! Het vroor 6 graden! Kamer was redelijk schoon maar wel oubollig en dringend aan renovatie toe. Badkamer was steenkoud, geen verwarming. Douchen in een heel hoog bad met niet echt schone douche gordijn. Spiegel boven de wastafel hing zo hoog dat ik niks zag. Het ontbijt was redelijk/goed. Niet echt uitgebreid wel voldoende etenswaar !

Deventer is een aangename, gezellige stad en het hotel in het centrum was gemakkelijk.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te koud in het restaurant/ontbijtzaal, niet aangenaam om lang te zitten.

Hotel in het centrum, dicht bij alles. De parking in de Emmastraat was prima, helemaal niet ver lopen, goed te doen.

Zeer voorkomend personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Zeer voorkomend personeel.....Had om een rustige kamer aan achterzijde gevraagd & gekregen ! Vaak wordt er geen rekening gehouden met de gevraagde wensen, hier wel!

Deventer is superleuk, fantastisch gewandeld over de bevroren uiterwaarden van de IJssel.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel Royal ligt midden in het centrum van Deventer. Maar drie minuten lopen van de centrumparkeergarage. Het eten in het restaurant is zonder pretenties, maar de kwaliteit van de ingrediënten is uitstekend.

Geen aanrader
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren erg gehorig, er was geen waterkoker of koffie faciliteit aanwezig op de kamer, geen vuilnis bakje en de kamers waren erg gehorig, hoorde het snurken van de buurman bij ons op de kamer

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Het hotel ligt aan het marktplein midden in Deventer.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een oud pand, waardoor de kamers wel gehorig zijn.

Het hotel ligt aan het marktplein midden in Deventer. Ideaal. Parkeren is dus niet handig maar met trein of parkeren op P+R gaat prima.

slecht, vies en niet klantvriendelijk. locatie wel top.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers mooier maken en het ontbijt iets luxer, dan betaal ik er graag 120 euro per nacht voor, nu te vies om aan te pakken. eigenaar durfde niet eens bij het uitchecken te vragen hoe we het hebben gehad.

de kamers zijn oud en gedateerd, hygiëne was zeer slecht badkamer was vies en onderhoud aan het schilderwerk was ook al jaren niet gebeurt. ontbijt was wel goed maar karig, ik vind de kamer inclusief het ontbijt minder waard dat de 95 euro die we er voor betaald hebben. 75 euro was meer op zijn plaats geweest. locatie was schitterend maar hotel mag geen naam hebben, ik denk ook echt dat ze het alleen recht hebben op het plein, en dat ook weten. ik zal daar niet snel meer heen gaan en ook mensen niet vertellen dat ze daar heen moeten gaan.

Verrassend stadje met leuke winkeltjes en restaurants.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het trappenhuis, lift en gangen zijn hard aan een opknapbeurt toe.

De kamer was net opgeknapt. Vooral de badkamer is erg mooi. Maar nog niet helemaal klaar, zo is er bijvoorbeeld geen mogelijkheid om de handdoeken op te hangen of zeepbakje in de douche. De locatie midden in het centrum.

De locatie is top
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vergane glorie. Bedden prima. Badkamer schoon maar afwerking (voegen en verf) zeer matig. Ontbijt zeer matig. Weinig keus, geen harde broodjes.

De locatie is top

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Een leuke plaats en een leuke accomodatie voor een gezellig weekend

Prima ontbijt, vriendelijk personeel. Eenvoudige kamer maar prima. Superlocatie. We konden gratis parkeren en er werd netjes gevraagd of alles naar wens was. We komen hier zeker nog een keertje terug!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Beneden mijn verwachtingen.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer onderhoud bij vijf-daags verblijf. De badkamer is gedurende mijn verblijf niet schoongemaakt, jammer, je betaald er wel voor...

Prettig dat mijn fiets in de hal mocht staan.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

prima kamer, schoon, centraal gelegen in Deventer.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De douche zag er prachtig uit maar het water was te heet en niet kouder te krijgen

prima kamer, schoon, centraal gelegen in Deventer. Ontbijt was lekker.

Hotel Royal was goed op een paar puntjes na.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren 3 spotjes kapot en de schemerlampjes naast het bed waren met slechte stekkers aan de stroom verbonden. Stukjes draad lagen bloot.

Dichtbij het centrum van de stad. Het ontbijt was goed maar simpel.

Prima prijs/kwaliteit verhouding met vriendelijke eigenaar.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen parkeergelegenheid in de buurt speciaal voor hotelgasten. Bij navraag konden we parkeren op een privé-terrein van een bedrijf enigszins in de buurt.

Het hotel is midden in het centrum van Deventer, op loopafstand van winkels en horeca.

Ontbijt was prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Vrij oud gebouw en kamers (systeemplafond..), hygiene (haren in douche), bedden matig t.o.v. een aanzienlijke prijs (85,-) p.nacht maakt dit een matige keuze.

Ontbijt was prima. Top locatie. Personeel was vriendelijk.

Wat het meest beviel is het gemak van restaurant en bar in...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Met slechts 3 spotjes in het plafond en 2 zwarte schemerlampjes is het erg donker op de kamer. Het was daardoor zelfs niet eenvoudig om een boek in bed te lezen. En een bureau (met leeslamp) stond niet in de kamer, dus een eventuele zakelijke reiziger wordt niet blij van de kamer.

Wat het meest beviel is het gemak van restaurant en bar in hetzelfde hotel. De hoteleigenaar werkt van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat keihard. De kamer was recentelijk vernieuwd (de geur van nieuw hout is duidelijk te ruiken in de kamer) en dat was goed.

Goede locatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Straatgeluiden in de nacht, maar dat is wel logisch, midden in het centrum. Kamers heel erg gehorig, deuren slaan hard dicht.

Locatie uitstekend. Vlakbij het station en midden in het centrum. Heerlijk en netjes verzorgd ontbijt.

redelijk
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was volgens mij aan een opknapbeurt toe. vloerbedekking is niet prettig in een hotel. geeft mij nooit een "schoon"gevoel. de gang qua verf en onderhoud was achterstallig. had een uitstraling van de jaren 70!

het ontbijt was goed. het matras was goed!

Slapen en wegwezen.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Gedateerd hotel waar alle positieve energie helemaal uit is.

De centrale ligging is top. De prijs-kwaliteitverhouding is ook niet verkeerd. Kamertarief zou eigenlijk wel lager kunnen als je kijkt naar de kwaliteit van het hotel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Aangenaam.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt tijd van 7-9 uur aan de vroege kant en daardoor voor ons niet prettig. Iets ruimer bv tot 9.30 uur zou al een stuk aangenamer zijn. Een extra bedkussen zou ook prettig zijn.

De ligging en de royale kamer. Vriendelijk personeel en een goed restaurant.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Genoten
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Beetje vroeg ontbijt tussen 07:00 en 09:00 verder uitstekend.

De kamer was verrassend groot voor een een persoon boeking. Meestal wordt je in een hoekje weg gedrukt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Behalve het weer, waren het twee geweldige dagen in een hele leuke gezellige stad!

Föhn op kamer, had ik niet mee omdat die meestal aanwezig is.

Kamers waren eenvoudig, maar schoon en netjes, bedden prima. wel staand douchen in bad, douchegordijn niet overbodig. Ook mistte ik de koffie/thee faciliteit op de kamer die tegenwoordig op veel hotelkamers wel aanwezig is.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

matig verblijf op goede locatie
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

standaard ontbijt tussen 7 en 9 uur !!!! erg gehorige kamer, je hoorde de buren praten, krakende vloeren badkamer zonder verwarming, schoon maar erg basic

ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Geweldig, kom hier zeker terug!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Bar/restaurant was, toen ik verbleef, redelijk vroeg gesloten.

Prima kamer, hotel op ideale locatie (midden centrum). Goed ontbijt, vriendelijk personeel en bescheiden geprijsde menukaart, toppie

Goede locatie

Gedateerde inrichting, geen douchegordijn, spiegel flink gebarsten, schimmel in op de voegen in badkamer, na inchecken bleek kamer toch nog niet klaar... Toilet vies. Ontbijt had beter gekund, weinig welkom gevoel door personeel, chaotisch, eenvoudige keuzes, koude omelet. Slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Jammer dat we hier geboekt hebben
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Zeer gehorige kamers met krakende vloeren (leuk als je bovenburen midden in de nacht thuiskomen). Matige veel te zachte bedden en waardeloos kussen.

De lokatie is ideaal. Recht in het midden van het centrum

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Een aanrader om heen te gaan gezellig vriendelijk en in t hartje centrum...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren niet overdadig en zeer gehorig.. maar alles was wel aanwezig.

Het eten was heel erg goed!! en de vriendelijkheid van personeel ook top! Locatie midden in het centrum kon niet beter. Gezellig restaurant mooi aangekleed.

Lekker maar rumoerig.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ontzettens gehorig, zó gehorig dat de buren snachts bij ons aan kwamen kloppen ;) Volgende ochtend; schoonmaakster kwam, na aankloppen, binnenstormen toen ik nét met mijn gezelschap onder de douche vandaan kwam.

Lekker in het centrum

Hotel int centrum Grote kamer
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel gehorig Gehele nacht veel lawaai. De bedden zijn te zacht en zakken door. Vlekken op t tapijt. Zeer slechte, of geen WiFi Geen koffie of thee faciliteiten op de kamer.

Hotel int centrum Grote kamer

Het ontbijt was heerlijk

Er zaten overal spinraggen. De wc en de wastafel lekten. Beneden waren de toiletgroepen erg vies. Het personeel was niet erg communicatief en zeer onvriendelijk.

Het ontbijt was heerlijk

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Jammer dat er veel achterstallig onderhoud is.

Heerlijk ontbijt en ruim voldoende wel slechte messen, daar viel geen broodje mee te snijden. Diner was top met live music ! Voor herhaling vatbaar

Prima kamer, mooie ligging, management dat geen idee heeft hoe een hotel te runnen.

Daarom is het extra jammer dat de eigenaar van het hotel zo'n onvriendelijke houding aanneemt als je vragen hebt. Verder is de hele entourage dringend aan vernieuwing toe. De gangen, de lift, de hal, alles maakt een verlopen indruk. Het magere ontbijt wordt geserveerd in het cafe/restaurant. Om die reden word je geacht na negen uur weg te wezen, want dan verwachten ze de koffiedrinkers.

De locatie van dit hotel is grandioos. Midden in Deventer met uitzicht op de Brink en de mooi oude binnenstad. De kamers zijn kaal maar prima. Goede bedden en nieuwe badkamers. Het terras geeft een mooi zicht op de oude stad en bijvoorbeeld de markt op zaterdag.

Vergane glorie: tegenvaller, maar wel goed ontbijt
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lijkt een beetje vergane glorie in Hotel Royal. Het was onduidelijk waar we konden inchecken; ontvangst was chaotisch en tussen de bedrijven door in een drukke brasserie. Kamer was zoals op de foto, maar er waren wel een aantal minpunten. De deur wilde niet goed dicht (ging steeds vanzelf open, tenzij op slot gedraaid), de kamer was heel erg gehorig (krakende vloeren, we konden elke stap in de kamer boven ons horen, aan een plein waar je 's avonds uitgaanspubliek hoort lopen). Bed sliep heerlijk, maar onder één van de kussens sloop een oorwurm vandaan.

Het ontbijt was heerlijk. Locatie top.

Mijn verblijf was redelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De hotel was heel lawaaierig, ik hoorde ‘savonds alles om mij heen. De kamers waren bepaald niet erg schoon. Vooral de badkamer konden ze wat meer aandacht aan besteden.

Dat ik gelijk in de centrum was.

Lekker centraal in de stad, goed voor een weekendje deventer.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi op de 3e etage is nagenoeg niet aanwezig, in tegenstelling tot de hotelbeschrijving Ontbijt: koffie niet goed. Verder ok, eenvoudig ontbijt.

Lekker centraal in de stad, goed voor een weekendje deventer. Kamer eenvoudig, ok. Beetje gehorig naar de gang. Parkeren in Q-park op 10 minuten voor 9 euro per dag.

Redelijk voor 1 nacht, maar niet langer
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De nooduitgang ging niet open, geen uitzicht en de douche kwam amper water uit. Ook het slot van de kamerdeur ging erg moeilijk open.

De ligging in het centrum is perfect.

o

zie opmerking boven

vriendelijk personeel, goed ontbijt, in kamer 101 spiegel in badkamer te hoog voor normale mensen en voor jezelf opmaken eigenlijk te weinig licht in de badkamer, verder alles uitstekend

• Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsisolatie: 's nachts werd er op de gang geschreeuwd door een vrouw. Personeel heeft drie kwatier met haar staan praten of ze eindelijk weg wilde gaan. Een hoop mensen werden wakker.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Prijs en kwaliteit komen overeen. Is Hotspot in Deventer! !
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelinterieur is basic. Geen waterkoker en föhn. Trappenhuis is verouderd. Kortom, goede plek maar verwacht geen luxe.

De locatie op het mooie plein! Heel verzorgd ontbijt

Fijne locatie. Tijd voor modernisering
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren Ok. Had iets frisser gemogen Vrienden lagen op de eerste verdieping en hadden nogal last van geluidsoverlast.

Ontbijt was Ok. Locatie aan de brink is top. Goede uitvalsbasis voor 1 nachtje. Hartje centrum

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Fijne dagen gehad, dankzij t weer en de lokatie. Deventer is super!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Sterk verouderd, kamer kon zeker een blik verf gebruiken en bv laminaat o.i.d. Gehorig, badkamer had geen haak voor handdoeken of toiletrolhouder.

De lokatie was super, het ontbijt voldoende. Lunch en diner waren goed en redelijk geprijsd. Deventer is een mooie stad, met veel gezelligheid op de Brink.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

2we hebben echt genoten
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

we hadden 5 kmrs waarvan 3 kmrs ruimvoldoende waren wat betreft prijs kwaliteit verhouding, echter 2 kmr waren zeer klein met een een veel te kleine douche ruimte.

Het personeel was vriendelijk, het ontbijt was redelijk, maar de ligging van het hotel was super, midden in het centrum, alles was lopend te bereiken. Wij hadden veel georganiseerd via stads arrangementen en hebben echt een super weekend gehad.

Een toplocatie met geweldige service.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Wij hadden zelf een fout gemaakt bij de boeking. Per abuis 1 persoonskamers geboekt. (Wellicht iets duidelijker aangeven op de booking.com site, dat een kleine kamer voor 1 persoon bedoeld is.) Maar dit is geweldig opgelost door het personeel. Ook waren we te laat voor het ontbijt, maar ook nu heeft het personeel iets voor ons geregeld. De service was echt helemaal top!!!! Bedankt!!!!

Ligging uitstekend, goede bedden, alles schoon maar verder waardeloos.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer : veel te kleine kleerkast,slechts 3 kleerhangers voor 2 personen,2 ongemakkelijke stoelen zonder tafeltje om iets op te zetten, geen afvalbakje, op de muren op veel plaatsen het stucwerk eraf, geen mogelijkheid om de jassen op te hangen. Doucheruimte : douchekop ophanging afgebroken - dus maar in je hand houden, afzuiging werkt niet, spiegel hangt zo hoog dat ik, 1.70 meter lang, op mijn tenen moest staan om tijdens het scheren mijn gezicht te zien, geen mogelijkheid om iets op te hangen.

Ontbijt en de

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Voldoende maar geen aanbeveling en niet voor herhaling vatbaar.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was niet goed schoon (haren op wanden). Bij aankomst troffen we een onvriendelijke en ongastvrije jonge mannelijke medewerker. Dit bleek bijvoorbeeld tijdens het diner in restaurant van hotel: Ik had vis besteld, medewerker kwam met vlees aan. Aangegeven dat ik dit niet had besteld maar vis. Medewerker gaf aan vlees te hebben gehoord en toen partner en ik aangaven dat dit niet het geval was was zijn nonverbale houding verre van vriendelijk /overtuigd van eigen gelijk. Er kon geen verontschuldiging van af (medewerker is wel naar keuken gegaan en uiteindelijk hetgeen gekregen wat ik had besteld).

Bedden en ontbijt waren goed. Andere (dan hieronder genoemd) medewerkers waren vriendelijk.

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Bedden met een kuil, versleten boxspringveren. Achterstallig onderhoud aan gangen en hoteldeuren. Hotel is snel aan een grote opknapbeurt toe!!!! Weinig ruimte voor het parkeren van fietsen! Normaal douchen was onmogelijk zonder een zwembad van de vloer te maken.

Ontbijt was goed! Bediening op het terras was goed en snel, goede ober!!

Heerlijk nachtje weg in 'eigen' land...

eigenlijk niks.

Kamer fiks formaat, prachtig uitzicht op grootste binnenstadsplein van West-Europa. Kwam voor evenement op Grote Kerkhof (concert), als het ware 'om de hoek'. Als oud-Deventenaar een heerlijk nostalgisch gevoel. Ontbijt grandioos goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Royal