Beoordelingen over Sandton Eindhoven Centre 3-sterren

Stratumsedijk 23D, Eindhoven Centrum, 5611 NA Eindhoven, Nederland

#18 van de 27 hotels in Eindhoven

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Prima hotel en zeer gastvrij personeel.

Strijkijzer en strijkplank miniatuur uitgave.

Prima hotel voor zakelijke gasten. Kamers ietwat gedateerd, maar wel schoon en compleet. Uitgebreid ontbijt. Fraaie lounge ruimte met bar. Parkeren onder het hotel is erg prettig.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

De ligging was perfect en het personeel eg vriendelijk!

Te kleine kamer voor twee personen waardoor de deur van de badkamer tegen het bed aan kwam en deze amper open kon. Was lastig om de badkamer überhaupt in te komen.

De ligging was perfect en het personeel eg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Het bed was zeer goed, wel weinig ruimte rond het bed,...

Ondanks een vernieuwde comfortkamer, was de badkamer niet meegerenoveerd. Dit is niet te zien op de foto's. Ook had de kamer enkel zicht op een niet aangename binnenruimte tussen gebouwen.

Het bed was zeer goed, wel weinig ruimte rond het bed, ondanks een comfort kamer. Het ontbijt was zeer goed.

Het gebouw is wat ouder, maar gerenoveerd.

Vloerbekleding. Kleuren, vloerbedekking en oudere delen van de kamer (plafond, badkamer) gaven een minder vrolijke sfeer. S'ochtends werd de kamer snel warm door de zon die erop stond. Airconditioning hielp wel goed.

Het gebouw is wat ouder, maar gerenoveerd. Voorzien van airconditioning.

Niet naar verwachting

De grootte van de kamer viel erg tegen voor een deluxe kamer en de prijs die daar voor gevraagd wordt. De badkamer was ook niet naar verwachting. Er was aangegeven dat het parkeren gratis was maar hiervan was de prijs 15 euro per nacht.

De ligging van het hotel.

Hotel ligt op wandelafstand van de winkels.
    • Vierpersoonskamer - Deluxe

We sliepen boven een café. Veel lawaai buiten omdat er nog veel volk op het terras zat tot laat in de nacht. En er passeert veel verkeer. Er wordt daar véél te hard gereden. Volgende keer vragen we een kamer aan de andere kant. In onze kamer was ook geen airco (wel ventilator) dus iets te warm.

Hotel ligt op wandelafstand van de winkels. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Parking aan het hotel (wel betalend).

Eindhoven is TOP, Sandton (nog) niet!

De kamer is wel heel erg klein, het bed staat met één zijde tegen de muur. Het ontbijt was erg karig met vieze koffie, dit verwacht je niet bij een 4 sterren hotel. Op ons verzoek kregen we gratis betere koffie uit een ander machine.

Prima parkeer mogelijkheid onder het hotel met beveiligd toegangshek. Locatie zit zeer dicht tegen het centrum aan.

Voldoende voor 1 overnachting.

Kleine kamer. Tevens kan de kamer ook nog wel een opfrisbeurt gebruiken. (Likje verf of nieuw behangetje zou al veel doen) zelfde geldt voor de badkamer. (Is verouderd)

Vriendelijk personeel, mooi ontvangst ruimte. Top locatie. Dicht gelegen bij het centrum van Eindhoven. Parkeerkelder aanwezig kosten € 15,- per nacht. Prima prijs.

Bij het boeken gaven we aan dat we zouden aankomen tussen...

Verse espresso en cappuccino bij het ontbijt zou de kers op de taart zijn

Bij het boeken gaven we aan dat we zouden aankomen tussen 11:00 - 12:00 Onze kamer was al klaar, super!

Super personeel.

X

Super personeel. Konden in een zaal voetbal kijken. Drinken werd ook nog eens geserveerd. Bij aankomst werd gevraagd waar we gingen eten en hebben zij een tafel voor ons gereserveerd. Grote Complimenten voor de 2 heren die savonds 14-08 werkzaam waren!

een prettig verblijf reeds de tweede maal

Goed ontbijt-nette kamers en uitstekend gelegen in het centrum van Eindhoven vriendelijk en behulpzaam personneel zijn zeer tevreden want was reeds tweede maal verblijf

Mooi en gezellig hotel met vriendelijk personeel.
    • Deluxe Driepersoonskamer

De warmte op de kamer, was moeilijk af te koelen! Maar anders waren het mooie kamers.

Het avondmaal was héél lekker met een goed wijntje erbij & topbediening! Gemakkelijk is de parkeergelegenheid van het hotel.

Prima als je uitgaat, anders elders verblijven voor een paar tientjes meer!

Tweepersoonsbed bestaat uit twee losse bedden. Geen airco, wel waaier. Rumoerig als je aan straatkant verblijft(vanwege uitgaanspubliek).

Dichtbij uitgaan/centrum

er was airco

Zeer kleine kamer voor dat geld, deur van de badkamer kon amper open.. Geen waterkoker, geen shampootjes, vieze plekken op het plafond en de muur.

er was airco

prima verblijf, standaard kamers, midden in het centrum, goed bereikbaar, ruime parkeer garage!

niets viel tegen, alles was naar verwachting

De service gerichtheid van de receptie medewerker, ik geloof dat hij Jerry heet. We hadden 2 taxi busjes gereserveerd, hij controleerde dat gelijk bij aankomst, bleken er 2 taxi's gereserveerd te zijn. Hij heeft er alles aan gedaan om bij diverse taxi bedrijven toch 2 busjes te regelen, veel dank daarvoor nogmaals!

Mooie gerenoveerde kamers en lobby, vriendelijk personeel...

Prijs van het ontbijt staat niet in verhouding tot aanbod (vergelijkend met andere hotels)

Mooie gerenoveerde kamers en lobby, vriendelijk personeel (vooral de man bij het inchecken)

We hebben genoten!

Meer opbergruimte voor toiletspullen in de badkamer. Veel lawaai van verbouwing naast het hotel.

Prima locatie. Zeer vriendelijk personeel. Kamer klein maar goed. Ontbijt heerlijk.

Goede ligging

De kamers komen niet overeen met de foto’s die je vooraf te zien krijgt op booking.com! Een stuk minder luxe.

De ligging van het hotel en communicatie van het personeel

Goed ontbijt

kleine kamer; kamer op 1e verd. zeer warm! beperkte ventilatiemogelijkheid; lawaaiige afzuiginstallaties buiten op dak; inrichting en afwerking van kamer wat gedateerd. Bed te zacht!

Goed ontbijt

Ongelofelijk veel lawaai van buiten, de kamer lag aan de...

Ongelofelijk veel lawaai van buiten, de kamer lag aan de straatkant, daar het warm was had ik de ramen open heb ook geen airco gezien. dit ging de hele nacht door. Heb deze klacht ook doorgegeven aan de balie

Onvoldoende waar voor geld

Slechte bedden. Krappe kamer. Ik snap niet wat extra comfortabel hier betekent. Het ontbijt was prima, maar wel duur. Het slot van de kamerdeur ging moeizaam op slot.

Locatie, zeer vriendelijk personeel, schoon.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Kamer was klein en heel warm. "Airco" stond vol aan, maar had geen effect. Verder moest je voor veel dingen bijbetalen, zoals ontbijt en parkeren bij locatie. Kon duidelijker vermeld worden. Ook bijvoorbeeld de chocolade bij de receptie, denk je O wat leuk zomaar een reep! "die kost dan 4 euro". Zet het er op, zo manage je verwachtingen :-)

Het hotel ziet er mooi en verzorgd uit Het hotel ligt op een toplocatie, je loopt zo de stad in Personeel is heel vriendelijk Bed was comfortabel

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Airco op de gang was alsof je een diepvries in liep. Je hebt geen mooi uitzicht.

Ontbijt was lekker en er was veel keus. Bed slaapt lekker Vriendelijk personeel Airco op kamer Op loop afstand van de stad, ideaal!

Prijs-kwaliteit hotel voor een weekendje weg

Het was zeer warm weer tijdens ons verblijf maar er was geen airco op onze kamer. De zon stond heel de dag op de ramen waardoor onze kamer erg was opgewarmd. Tip: de zonverduisterende gordijnen in de dag sluiten.

Zeer gastvrij hotel en vriendelijk personeel. Het ontbijt was lekker en gevarieerd. Goede ligging vlakbij het centrum.

Teveel nachtlawaai!
    • Vierpersoonskamer - Deluxe

Teveel nachtlawaai!!! Mss beter een familiekamer aan de achterzijde van het hotel geven en niet schuin boven een kroeg! Prijs van de kamer was veel te duur!

Aangenaam maar had meer verwacht

We hadden een tweepersoonsbed gevraagd. Het was een tweepersoonsbed maar met 2 matrassen. De matrassen waren niet stevig.

Het personeel (Jerry, denk ik) was zeer vriendelijk. Zijn informatie over het hotel en de buurt was zeer duidelijk. Heel pro-actieve aanpak.

Gezellig, perfect om er even tussen uit te gaan

Het ontbijt was zelfs meer dan we zelf verwacht hadden, alles was naar zin! Zeker weten een hotel om nog eens te bezoeken! We hadden gevraagd om een 2 persoonbed. Maar dit was heel duidelijk uitgelegd dat dit echt niet meer mogelijk was! En dat vinden wij heel fijn om te horen dat het hotel alle moeite doet voor ons. Top!

Het was oke.

Het remoer in het hotel. Alles was nogal gehorig en de airco werkte er nog niet.

De bedden waren perfect. De bar en ontbijtruimte zagen er ook prima uit. Hotel had net de inrichting aan onze kant geüpdate. Prima plek qua lokatie.

Top hotel

Heerlijk dichtbij de winkels , terassen en kroegen! perfect hotel voor een citytrip. Eigen garage bij het hotel en Ook super handig was de 24 uurs bezetting van receptie zodat als je nog uit wilde gaan savonds je de kamersleutel achter kon laten.

Het hotel heeft een mooie ligging op loopafstand van het...

Wij kwamen vrij laat aan in het hotel en de front desk medewerker was best onbeleefd en bot. Althans de vrouwelijke medewerker, de heer was daarentegen erg aardig! Nadat we in de kamer waren ging er ineens een alarm af. Bij het bellen om het te vermelden zei de mevrouw "Ja, omdat er een nooddeur open is, doei." en beëindigde het gesprek. De volgende dag was er andere mevrouw die heel vriendelijk was! Groetjes van de Ajax-fan! :)

Het hotel heeft een mooie ligging op loopafstand van het centrum! Ook na het uitchecken mochten wij onze auto in de garage laten. Ook de kamers zijn netjes en schoon.

Tegenvallende prijs/kwaliteit verhouding

Temperatuur was veel te hoog en niet te regelen. Een bestelde luxe kamer met 2 persoonsbed werd een simpele kamer met 2 bedden; uitzicht op een muur. Medegasten waren tot diep in de nacht zeer rumoerig.

Ligging en ontbijt en parkeren

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Superleuk weekend in Eindhoven

Badkamer eerder klein. De kamer was niet schoongemaakt bij aankomst, maar werd zonder probleem onmiddellijk in orde gebracht. Wel wat lawaai van de trap en de tussendeur in de gang.

Super vriendelijk personeel. Toplocatie. Rustige kamer aan de achterkant van het hotel. Comfortabel bed.

Kamer was goed;

prijs/kwaliteit ontbijt is matig; toiletbenodigdheden beneden niveau (slechts zeep aanwezig)

Kamer was goed; centraal gelegen met een eigen parkeergarage

Prettig hotel

Het ontbijt is aan de dure kant.

Sympathiek dat we vanwege een lawaaierige bachelorparty spontaan een upgrade naar n stillere en duurdere kamer kregen. Bijzaak maar wel leuk: goede kunst aan de muren. Goede bedden

Ruime kamer met goede bedden en een ruime badkamer.

Geen föhn aanwezig in de badkamer.

Ruime kamer met goede bedden en een ruime badkamer. Ontbijt geeft ruime keuze aan brood, broodbeleg, sappen en ontbijtgranen.

Redelijk

Het personeel was ruzie aan het maken bij de balie tijdens inchecken. Op de gang rook het sterk naar urine. Kamer was heel klein.

Op een paar uitzonderingen na vriendelijk personeel. Locatie geweldig, heel dichtbij winkels/uitgaansgelegenheid

Mooi hotel prima comfort

Kamer was niet heel goed schoongemaakt. Haren op het kussen, op badkamervloer lag stof en een dopje van tandpasta. Zat een grote gele vlek op het beddengoed.

Heerlijke bedden, top locatie en een mooi hotel!

Perfecte locatie op loopafstand van het centrum, erg...

Hotel was erg gehorig, douche wat gedateerd maar voor 1 nacht prima

Perfecte locatie op loopafstand van het centrum, erg vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Vriendelijk personeel, mochten nadat we uitgecheckt hadden...
    • Deluxe Driepersoonskamer

Comfort driepersoonskamer is een twee persoonskamer met een opklapbaar bed in de kamer. Weinig ruimte maar voor de prijs die we betaalt hebben, was dit prima. Sliepen er natuurlijk ook enkel.

Vriendelijk personeel, mochten nadat we uitgecheckt hadden onze spullen achter laten om nog even de stad in te kunnen. Echt top! Leuk personeel!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Oke voor het doel waarvoor we daar waren

Kamers beter isoleren , geluid van de andere kamer was storend

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Bereikbaarheid

De badkamer

Bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 30 september 2018

• Deluxe Driepersoonskamer

Parkeergarage stijl. Voor beginnende rijders moeilijk

Personeel vriendelijk. Parkeren bij hotel. Mooi in centrum

• Beoordeeld op: 24 september 2018

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Mooie entree

Standaard hotelkamer is oud en lijkt totaal niet op de website foto’s. Zeer teleurstellend de kamer voor de prijs van €100.

Mooie entree

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Het ontbijt!

Het ontbijt!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

vriendelijk personeel!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Onze kamer was naast een klapdeur, hier hadden we geluidsoverlast van.

vriendelijk personeel!

De kamer van erg gehorig, hierdoor s nachts niet goed kunne...
    • Vierpersoonskamer - Deluxe

De kamer van erg gehorig, hierdoor s nachts niet goed kunne slapen.

Goed voor een weekendje.
    • Suite

Geen washandjes, plafond & behangpapier aan vernieuwing toe.

Balkon, personeel

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Gang is ‘s nachts enorm verlicht, wat veel licht geeft in de kamer via de deur.

Mooi hotel, vriendelijk personeel

We hadden een balkon kamer geboekt, maar toen we aankwamen.
    • Suite

We hadden een balkon kamer geboekt, maar toen we aankwamen. Was deze niet meer voorradig. Er was geen koelkast op kamer.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Teleurstellend

De kamers waren niet zoals op de foto’s. Super klein, krab, niet overal een bad aanwezig

Beneden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De kamer was zo goed, ik kan me goed vermaken.

De kamer was zo goed, ik kan me goed vermaken.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Grote kamer.

Jammer dat je alles bovenop (de toch al forse) kamerprijs moet betalen (toeristenbelasting, parkeren, ontbijt, reepje chocolade etc etc).

Grote kamer.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed hotel, vriendelijk personeel en een goede locatie aan de rand van het centrum.

De kamer was netjes en schoon. Het personeel erg vriendelijk. De koffie-/theefaciliteiten in de kamer waren ook prima.

Vriendelijkheid personeel.

Kamer erg klein en erg warm airco werkte nauwelijks. Erg gehorig!

Vriendelijkheid personeel. Dichtbij het centrum

Goede lokatie aardige en behulpzaam personeel.

de lokatie van de hotel is ideal.

Omgeving.

Wat onvriendelijk in eerste instantie. Terwijl ik normaal vriendelijker mensen gewend ben daar.

Omgeving.

Goed bed en service!

Geen.

Goed bed en service!

De kamers zijn heel klein. Heel smalle bedden. Een 2 de spiegel in de kamer zelf zou handig zijn.

Vriendelijk en parking onder hotel was fijn.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Geen airco op de kamer.Ontbijt mocht iets meer gevarieerd zijn.

Vriendelijk en parking onder hotel was fijn.

Voor herhaling vatbaar!

Douchewand lekte een beetje.

Mooie kamer en heerlijke bedden!

Prijs en kwaliteit niet in balans

Kleine kamer, warm, geen airco op de 2e verdieping (?) En duur ontbijt

Verouderde kamer

Verouderde kamer Geen airconditioning op de kamer

Prijs parkeren

Prijs parkeren

Moest ik terug reseveren niet de straatkant nemen ,verder heel vriendelijk

Airco kamer

Het ontbijt had alles water moest zijn . De kamers langs straatkant veel te warm en venster kon je niet open zetten wegens nachtlawaai

Zeer vriendelijke ontvangst kamer netjes vlak bij...

Alls was dik in orde

Zeer vriendelijke ontvangst kamer netjes vlak bij winkelstraat

De ligging van het hotel en dan voor deze lage prijs.

De ligging van het hotel en dan voor deze lage prijs.

teleurstellend

Klimaatbeheersing heel slecht. IJskoud en stank op de gang

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Netjes maar kleine kamer

De kamer was te klein

Aardig personeel, locatie

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

goede locatie . matig hotel

verouderde doucheruimte. fruit van ontbijt uit blik. ijskoud op kamers en gang bij aankomst

ligging

Bedden
    • Vierpersoonskamer - Deluxe

Mooie kamers, slechte doche, wij zaten in de 4 persoonskamer mega warm, kan wel een airco in....

Bedden

Prijs

Prijs

Prima hotel voor een mooie prijs, perfecte lokatie

Beetje koud op de gang, bedden te zacht

Personeel prima, vriendelijk en behulpzaam

Redelijk

Geen mini bar om bv blikjes drinken te koelen geen airco . Geen 2e spiegel . Aleen in de badkamer

Personeel was erg vriendelijk. Bedden prima