Beoordelingen over 's Lands Welvaren 2-sterren

Kaai 4, 4527 AD Aardenburg, Nederland

#1 van de 7 hotels in Aardenburg

heerlijk adresje voor trip bij onze zeeuwse buren, aanrader!

zeer vriendelijke ontvangst, uitstekend ontbijt, lekkere keuken, aangename kamer, goed bed en douche met eerste klas verzorgingsproducten, goede uitvalsbasis voor fietstochten en natuurbeleving.

Zeer betaalbaar goed hotel in Zeeuws Vlaanderen

Geen airco, op warme dagen blijft de warmte hangen. Wel kleine ventilator

Zeer ruime schone kamer en badkamer. Café en restaurant aanwezig. Aardige mensen.

Gezellig familiehotel.

Dorpje zelf is wat uitgestorven. Gelukkig het naburige Sluis niet. Ook de zee in kwartier bereikbaar.

Rust, ontbijt, wifi, vriendelijk personeel, hondvriendelijk. Voor 2 sterren hotel zijn de faciliteiten boven verwachting.

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel

Helaas was het vrij warm op de kamer, maar het was overdag ook bijna 30 graden.

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel Heerlijk diner, goed ontbijt Prima bedden Schone kamer

Warm en welkom

De familie die dit hotel draait is geweldig. Vriendelijk, geïnteresseerd en niets is te veel. Voor ons was dit hotel een tussenstop onderweg naar Duinkerke-Dover waar we op vakantie gingen, maar de vakantie begon een beetje onverwachts hier al!

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en schone kamers.

De bedden waren prima, voor mij persoonlijk te zacht, waardoor ik minder comfortabel heb geslapen. Iets meer koffie en thee op de kamer zijn fijn zijn. 1 zakje van ieder zonder koffiemelk is wat karig.

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en schone kamers.

Wij waren daar gelukkig!

De Wi-Fi viel steeds weg op de kamer. Het toilet in de open badkamer vonden we niet fijn.

Zeer gastvrije hartelijke ontvangst. We namen als vrienden afscheid van de familie. Een goede keuken.prachtige(fiets)omgeving.

Aanrader!

Diegene die de naam "charmehotel" heeft uitgevonden moet aan dit hotelletje hebben gedacht. Supervriendelijk personeel. Verzorgd en rijkelijk ontbijt met veel aandacht voor de gasten en een heerlijk diner aan een zeer lage prijs.

Goed van eten , drinken en slapen.

Ontzettend aardige familie. Niets is hen te veel. Het diner in het restaurant was geweldig. Ook het ontbijt was prima. Lekkere bedden. Alleen misten we een afzuiging in de badkamer.

Prima hotel, we gaan zeker nog eens terug!

Parkeergelegenheid

Kleine maar propere kamers, een goed bed en een goed ontbijt, meer heb je niet nodig. De ontvangst en bediening was prima, niets op aan te merken.

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Zeeland.

De vriendelijke ontvangst van de uitbaters en hun dochters. Het ontbijt was zeer lekker. En in het restaurant kan je ook 's avonds terecht voor een lekkere, verzorgde maaltijd. Een aanrader op ieder vlak.

Een warm onthaal en een prima verblijf.

Wanneer er te veel volk in het restaurant zit, lopen de wachttijden iets te lang op om aanvaardbaar te zijn. Maar ze zijn zich daar ook van bewust - en doen alle moeite om de gasten het naar de zin te maken.

Een zeer warme en persoonlijke verwelkoming - en verdere opvolging van het verblijf.

Fantastisch familiehotel op een superlocatie

Een ontzettend gezellig familiehotel. Een heel hartelijk ontvangst, en op verzoek stond er een babybedje klaar. Na aankomst heerlijk gegeten op het terras. De volgende ochtend genoten van een goed ontbijt. We waren er echt even uit, heerlijk!

zeer goed

voor ons was alles ok geen negatieve opmerkingen

ontbijt zeer goed werd constant aangevuld familiaal hotel zeer behulpzaam en vriendelijk avondeten in restorant die bij het hotel hoort zeer lekker

Zeer zeker een aanrader

Er is maar 1 puntje wat ik kan bedenken: ik miste een plankje oid in de douche waar je de douche gel op kon zetten.

De grote en authentiek ingerichte slaapkamer. Schoon. Heerlijke bedden. Tevens café gedeelte en restaurant. En vooral niet te vergeten een super enthousiaste en vriendelijke familie die het hotel runnen.

nvt

Gastvrij ontvangen. We hebben er heerlijk gegeten, het ontbijt was prima, het roerei werd vers voor je gemaakt. De koffie was lekker. Kortom een prima plek. Fijne douche en goede bedden.

Toppertje voor een weekendje Sluis

Eigenlijk niets. De slaapkamer was iets verouderd maar zeer netjes en je had alles wat je nodig had dus we mochten zeker niet klagen. Wel opgelet met het zachte matras wanneer je een slechte rug hebt, bij ons viel het nog mee (het was ook maar 1 nachtje) maar voor oudere mensen zou ik wel eens naar het vriendelijke personeel bellen voor eens na te vragen.

Warm welkom en enorm vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet was heel lekker, de eitjes werden op het moment dat je gaat zitten klaar gemaakt hoe je het zelf wil, voldoende keuze en zeer vriendelijke bediening.

SUPER!!!

Tapijten (hoewel het zeer goed verzorgd was) in een kamer is voor mensen met een allergie niet ideaal.

Leuk kleinschalig hotel met PRIMA bedden. We hebben heerlijk geslapen en nadien genoten van een heel lekker ontbijt. Prijs-kwaliteit SUPER!!!

Goed restaurant.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Goed restaurant. Vriendelijke eigenaar. Het was rustig in het hotel toen ik er was. Kreeg een gratis upgrade van een 1 persoons- naar een 2 persoonskamer. Keurig verzorgd ontbijt.

Heel goed adres.Ik ga zeker nog eens terug
    • Kleine Eenpersoonskamer

Dat kan ik niet bedenken. Alleen het verkeer dat langs het hotel reed was goed hoorbaar.Ook daar was aan gedacht,want de oordopjes lagen op de kamer.

Een heerlijk ontbijt. Vriendelijke eigenaars en goede bediening, ook het avondeten was prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Een prima vertrekpunt om de omgeving te ontdekken.

Geen WiFi bereik op de onze kamer. Ondanks pogingen dit op te lossen is dit niet gelukt. Mooie authentieke grote kamer. We misten wel een 2e gemakkelijke stoel. Suggestie om naast bed een kastje ipv stoel te plaatsen.

Het contact en de dienst bereidheid. Bedden waren uitstekend.

Voor herhaling vatbaar !

Vriendelijkheid en gastvrijheid uitbaters en personeel. Eten in het restaurant met uitbaatster achter fornuis : degelijk en lekker. Ontbijt was ook meer dan in orde.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima locatie, sfeervol, goede keuken, niet geschikt voor lichte slapers

Geur van de keuken in de kamer. Snachts een zoemend apparaat wat steed aanslaat.

Ontbijt, prima. Heerlijke bedden , leuk dorp, lekker rustig en kneuterig. Vlakbij België en het strand

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Vriendelijk, familiehotel.

Her rook naar frituur/kroket gedurende de avond als het restaurant open was. Boven moest de tussendeur dan wel netjes gesloten worden (wat niet altijd heb geval was) om er in de kamers geen last van te hebben. Wij sliepen aan het begin vd gang. Kamer aan voorkant is gehorig, ivm straatverkeer.

Vriendelijk, familiehotel. Nette kamers, goed schoon en rituals badproducten. Bedden liggen prima. Plaatsje zelf is klein/niet erg bijzonder maar ligt handig indien je met auto weekendje weg bent. Je bent in 5 min in Sluis met leuke restaurantjes en ook snel in Gent of Brugge. Beste groente-omelet ever bij het ontbijt!

Uitstekend en aangenaam genieten.

Het enige wat ik zou kunnen opmerken is dat de matras van het bed aan de te zachte kant is.

Ruim voldoende voor het ontbijt. Een nette aangename kamer. Een stil dorp met toch voldoende mogelijkheden om te ontdekken. In ons verblijf een aan te bevelen restaurant met vriendelijk en gedienstig personeel. Ideale uitvalsbasis om verder de streek te verkennen.

Aangenaam!

De badkamer bij onze kamer heeft geen deur, dat is op zich geen bezwaar, maar de wc in die ruimte is daardoor bijna vanuit bed te 'bewonderen' en....... Zoals in veel hotels: wifi-signaal laat te wensen over op de slaapkamer. De ontvangst op de begane grond is goed.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede, persoonlijke sfeer (familiehotel). Goed ontbijt, goed diner, mooie kamers met goede bedden. Hotel ligt in centrum van het dorp, pardon stadje, aan een leuk pleintje. Parkeren (gratis) voor de deur.

Fantastische service en ook nog lekker slapen. Een aanrader.

Niets. Alles was uitstekend

Schoon rustig en erg behulpzaam van de eerste tot en met de laaste dag met o.a het vinden van een fiets om te huren en transport in algemeen..

• Beoordeeld op: 2 september 2017

TOP

Toffe ervaring . We waren er met 2 kindjes . Propere kamers . Zeer goede ontvangst door de gastvrouw . Super ontbijt . Gast vrouw komt vragen voor eitje . Kortom : we komen zeker en vast terug

Voor herhaling vatbaar.

Het bedlampje voldeed niet aan de verwachtigen.

Goede bedden. Grote kamer. Inrichting een leuke combinatie van oud en nieuw. Lekker eten en bijzonder aardige eigenaars.

Geweldig ,kortbij Sluis ,lekker eten en vriendelijk personeel

Vast tapijt op de kamer

Lekker ontbijt ,goede kamer en proper ,alleen jammer van het vast tapijt op de kamer ,heel vriendelijk personeel ,wel alles wat verouderd

Prima kwaliteit prijs/verhouding

Kamer aan de voorkant kan iets meer lawaai geven

Gastvrijheid van de eigenaar. Prima uitvalsbasis voor fietstochten en auto naar bijv. Knokke en Brugge

Wij hebben ervan genoten!

Geen opmerkingen.

Ontbijt was verzorgd, vriendelijke gastvrouw, had tijd voor een babbel. Ruime kamer en badkamer.Producten in de badkamer waren van rituals, mijn favoriete verzorgingsproducten.

Absolute aanrader voor prijs/kwaliteitskiezers.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Eigenlijk niks. Ik heb een voortreffelijk verblijf gekend.

familiezaak waarbij iedereen klaar staat om er mee voor te zorgen dat mijn vakantie geslaagd was. Hier kunnen vele andere hoteleigenaars nog een voorbeeld aan nemen. Klantenservice ligt zeer hoog. Zeer vriendelijk en behulpzame eigenaars en personeel. Alhoewel de werkdruk voor de mensen soms zeer hoog ligt maakten ze toch steeds tijd voor een praatje of het goed beantwoorden van een vraag. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Lekker eten 's morgens en 's avonds. alles vers en lekker klaar gemaakt. Ook het café-gedeelte was prima met een leuk terras vlak aan een fontein. Genoeg variëteit aan drank- en spijskaart. Aparte fietsruimte. Hier kom ik zeker nog terug.

Zeer vriendelijke eigenaars en personeel, prima ligging (zeer mooie fiets-en wandelroutes in de nabije omgeving), zeer uitgebreid ontbijt ( eitje, fruit, vers appelsiensap, ruime keuze aan broodjes en beleg, zelfs ontbijtkoek), we hebben 's avonds ook zeer lekker gegeten in het eigen restaurant. De kamers zijn sober maar het ontbrak ons aan niets. Wij komen terug.

Voor herhaling vatbaar.

weinig negatiefs te zeggen.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk.. Er was niet op gespaard Badkamer wel klein maar goed verzorgd. voor ouderen anti slip mat niet gek.

Super gezellig onderkomen!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Prima kamer voor een goede prijs. Heerlijk ontbijt met ei naar keuze. Daarnaast heb je een gezellige kroeg met terras en kan je er heerlijk dineren. Aanrader!

Heerlijk hotel, zeer vriendelijke mensen👍

Alles was perfect, mooie ruime kamers wij hadden kamer 4 en hadden ook nog prachtig balkon 👍 Ontbijt was perfect en heerlijk, warme broodjes , veel beleg en vers gebakken of gekookt ei👍Zelfs aardbeitjes bij het ontbijt. Leuke bar👍 En restaurant was ook super, heerlijk gegeten.

Perfect zonder franjes.

De kaders mogen eens opgehangen worden met een haakje.

Persoonlijke ontvangst ook al was het er druk. Goede mogelijkheid om de fietsen te stallen en een lekker ontbijt.

Belgisch gastvrij in Nederland? Zeeuwvlaanderen = Aardenburg
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ontbijt [hoewel voldoende voorradig] is in keuze beperkt maar wel een ruime keuze in eieren van zachtgekookt tot spiegel- of roerei.

Keurige kleine kamer om de nacht door te brengen, daar kom je voor. Vrij goed bed, goede regendouche en minimini-wastafel [ruimte is erg klein] Dat is wat behelpen met scheren b.v. Centraal gelegen in historische kern, oude stadspoort om de hoek en mooie kerk vlakbij. Keurige, zeg maar lieve bediening: klant staat voorop!

Zoek niet verder als je een hotel zoekt in Zeeuws Vlaanderen!

Ontzettend vriendelijk en meedenkend ondernemersechtpaar wat ons in de watten heeft gelegd; fantastisch ontbijt, mooie grote kamers. Lokatie hotel is perfect, je bent zo in alle leuke omliggende plaatsen.

zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

Het meest positieve vinden wij de vriendelijkheid van iedereen Ontbijt ruim voldoende en uitgebreid 's Avonds was het restaurant uitstekend en kon aangepast worden naar persoonlijke wensen

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Kamer en badkamer uitstekend.

Kamer en badkamer uitstekend. Uitzicht op pleintje met vijver en fontein. Lekker ontbijt met persoonlijke zorg. Hele lieve eigenaresse die je het op alle mogelijke manieren naar de zin wil maken. Gezellig terras.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

leuk en gezellig verblijf

ZEER vriendelijke uitbaters en personeel!!! Een topper. Ontbijt vonden we iets minder, rook het spek al in de gang maar aan tafel niks gezien. Misschien vergeten te vragen door personeel dat wel een gekookt eitje voorstelde. Weinig variatie in broodwaren vond ik. Maar nogmaals, de uitbaters maken alles goed!!!

Hartelijke ontvangst door de eigenaren.

Hartelijke ontvangst door de eigenaren. Koffer werd zonder vragen al naar boven gebracht Alles wat je nodig hebt is op de kamer aanwezig, eenvoudig maar super schoon. Wij logeerden aan de zijkant van het hotel, kamer 3, met een authentiek hoog balkenplafond. Mooie badkamer. In de gezellige ontbijtzaal werd een uitgebreid ontbijt geserveerd, aangevuld met vers sinaasappelsap, een eitje naar wens, en vers fruit erbij. Het diner 's avonds buiten op het terras, klaargemaakt door de eigenaresse, was erg smaakvol en met een gevarieerd aanbod. Een aanrader: dicht bij de kust en prima prijs/kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Ook voor doorreis of zakelijk een prima hotel
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ietwat warm op de kamer, maar gelukkig stond er een ventilator (Het was buiten ruim 28 graden..)

Een eenvoudige maar prima eenpersoonskamer, goed ontbijt, gratis en redelijk goede wifi

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Uitstekend, zeer vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt en restaurant!!!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Personeel was heel vriendelijk!!! Erg behulpzaam en doen alles om de klanten te helpen. Ontbijt uitstekend!!! Restaurant: zeer veel keuze , uitstekend!!!

Gezellig, leuk en lekker verblijf

De netheid van de tuin zou het zicht uit de kamer aangenamer maken.

Heel sympathieke ontvangst, gezellige kamer met comfortabele badkamer, heel uitgebreid, lekker ontbijt met gedeeltelijke bediening aan tafel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Geweldige eigenaren!

Helemaal niks. Alleen maar meevallers.

Geweldige eigenaren! Heerlijk gezellig. Fantastische maaltijd. Leuke bar. Terras op zonzijde, dat zat heerlijk. Je kon het niet bedenken of het stond erbij bij het ontbijt. Leuke attentie nog voor moederdag.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Al met al een goed verblijf

Mensen met honden moeten er echt rekening mee houden dat ze van tevoren overleggen , anders krijg je bij aankomst gelijk opmerkingen.

Mooie kamers met goede bedden en kussens. Een mooie badkamer . Het ontbijt was goed verzorgd en alles was goed aanwezig. Aankomst was minder omdat we niet van tevoren vermeld hadden dat we 2 kleine hondjes bij ons hadden. De volgende dagen wel heel vriendelijk.

Top adres!

Niks eigenlijk.

Alles klopte: formidabel onthaal, alle comfort, mooie kamer, heerlijk restaurantje... Zelfs de hoofdkussens waren goed, wat in de meeste hotels niet het geval is.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

De sfeer van het hotel intern en extern, past precies bij Aardenburg

De receptie een beetje somber, met de juiste verlichting komt de sfeer beter tot zijn recht

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Persoonlijk ontvangst versterke het welkom gevoel. Alles aanwezig in de kamer en een zeer goed bed. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam.

Alles was in orde.

Gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was goed verzorgd. Dinner in restaurant was goed verzorgd en lekker. Gratis parkeren bij accommodatie en mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Prijs kwaliteit een aanrader!

Bij het diner zou de portie frietjes wat groter mogen zijn en je moet wat geduld hebben eer je eten op tafel komt! Het meubilair op de kamer is oud maar toch proper!

Ontvangst zeer vriendelijk, de kamer groot met nieuwe badkamer, goed boxspringbed. Ontbijt en diner eenvoudig maar goed. Ligging perfect om Zeeland te verkennen!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Het was geweldig.................!!!!

Alles was prima in orde !

Na vorige week een zeer slechte ervaring te hebben gehad in Hotel Elderschans in Aardenburg was dit een verademing. De eigenaren Joop en Kitty zijn zeer gastvrij. Je voelt je heer nog echt "gast". TOP ! Hele mooie kamer en een PRIMA ontbijt. Honden geen probleem. Persoonlijk contact en interesse. Leuke ligging in het centrum van Aardenburg. Komen zeker terug ! TIP : Zoek niet verder ! Dit is het beste hotel van Aardenburg en omgeving. Prijs/Kwaliteit prima !

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Hartelijke ontvangst en verzorging

Misschien handig om in de badkamer een kleine ikea stellingkast neer te zetten voor je spulletjes en in de douche hoek ook een mandje of iets dergelijks

Hartelijke ontvangst en verzorging

• Beoordeeld op: 8 december 2016

rustgevende mooie omgeving, dicht bij Sluis,... ideaal om eens te ontspannen...

ruime comfortabele kamer, rekening houdend met mindervaliditeit (spontaan en zeer vriendelijk), lekker uitgebreid ontbijt - opvallend : zeer vriendelijke eigenaars

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ontspannen in Aardenburg

Vriendelijke ontvangst door gastheren, 2 persoonskamers zijn mooi en functioneel, erg goed ingerichte badkamer. Ontbijt was prima, met verschillende keuzemogelijkheden en klantenservice voor de eitjes ! De menu van het restaurant was top ! Een aanrader om de streek te verkennen in Zeeland.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Prettig verblijf in Aardenburg
    • Kleine Eenpersoonskamer

Het was gewoon goed, dus er viel me niets tegen.

Uitstekende verblijf. Goed Internet, goede parkeermogelijkheid. Uitstekend ontbijt. Vlak bij Brugge en Gent. Goede value for money.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Zeer vriendelijk onthaald / personeel is top
    • Kleine Eenpersoonskamer

Zeer vriendelijk onthaald / personeel is top Heerlijk en uitgebreid ontbijt Ligging is super (moest in Brugge - St Kruis zijn) Zeker tot een volgende keer! :-)

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Een verblijf dat uitnodigt om nog een keer langer te bezoeken.

Heb op dit moment geen opmerkingen. Wij waren er slechts om te slapen in verband met een verjaardag in Eede.

Het ontbijt had verrassende onderelen. Een paar aardbeien bij ontbijt. Ondanks ouder hotel goede bedden en leuke oude attributen in het hotel.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Fijn vertoeven, voor herhaling vatbaar!

De kwaliteit van de matras en het geringe licht in de badkamer.

Heel vriendelijk ontvangst en zeer behulpzaam. Het restaurant is een aanrader. Bistrokeuken van topkwaliteit. Je gaat zeker niet met honger naar buiten.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Je kan hier op adem komen !

Zeer vriendelijk onhaal, fijn ontbijtbuffet. Hier wordt nog aandacht besteed aan de klant!! Zeer rustig en enkel op 15km van zee.. een aanrader Alain

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

De vriendelijkheid in het contact.

De vriendelijkheid in het contact. Men deed zijn/haar uiterste best om het ons naar de zin te maken. Hoge mate van 'gastvriendelijkheid'. De kamer was mooi, ruim en prettig. Ook werden ons suggesties gedaan om e.e.a. te bekijken. Heerlijk om de auto dicht bij te hebben. Het eten was meer dan voortreffelijk!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Was een leuk en aangenaam verblijf

De ligging is wat minder . Er is in de nabijheid niks van winkeltjes ... enkel 4 cafeetjes en eetgelegenheden ...

Was allemaal in orde. Ontbijt buffet was heel verzorgd en meer dan genoeg keuze . Zeer vriendelijke gastvrouw .

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Hartelijk en warm. Bijna familiair.

Zou het niet weten. Alles prima.

Geweldig gastvrije en hartelijke uitbaters. Iedere dag proberen ze een nieuwe verrassing te verzinnen bij het ontbijt of avondeten. Kamer prima en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij waren er 4 nachten. We komen zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Aanrader in Aardenburg

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaars, de gezellige accomodatie (nog weer verbeteringen t.o.v. ons verblijf in dit hotel twee jaar geleden).

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

goed ontbijt ,alles was zeer proper onderhouden, goede...

dorp gaf troosteloze , verlaten indruk door veel leegstand

goed ontbijt ,alles was zeer proper onderhouden, goede bedden, aangename sfeervolle kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel en indien gewenst lekker diner.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goed uit in aardenburg

Het ontbijt was perfect,goed bed de kamer was prima netjes en schoon. Al met al een prima verblijf,zeer leuke plaats genoeg parkeergelegenheid. Aanrader

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Erg goed bevallen, gaan zeker nog een keer terug

Weinig parkeergelegenheid voor het hotel

Kamers waren erg goed, uitstekende bedden Ligging uitstekend, je kan van daar uit alle kanten op met de fiets. Ook naar België

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Een heerlijk hotel met veel historie in zich op een mooie plek

Mijn man zei bij het afscheid: wat een rothotel, daar is niks om op te mopperen. (En dat doet ie graag).

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam, zelfs bezorgd. De kamer is met leuke antieke meubelen ingericht en groot, van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was prima, volop keuze. Het avondeten in het restaurant was voortreffelijk.

Een heerlijk "uitje"!

De eigenaren waren heel vriendelijk, open en belangstellend. Het hotel had een heel mooi gerenoveerde badkamer en heerlijke bedden. Door het mooie weer konden we gezellig buiten op het terras eten.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Super verblijf tegen een schappelijke prijs..

Super goed ontbijt! Mooie nieuwe kamer met een heerlijke regendouche. Gastvrouw/ eigenaresse bijzonder vriendelijk en geven je het gevoel welkom te zijn. Ik kom zeker terug.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima verblijf tijdens de grenslandroute.

Bereik van wifi is niet groot. Mogelijk was er een storing. Het ene moment goed bereik op de kamer, het andere niets.

Het zalig terras met veel Belgische bieren van het vat. Heerlijk dineren voor een mooie prijs. De aangename vriendelijkheid van de medewerkers.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Aangenaam hotel met attente gastvrouw en -heer.

Misschien een zeephouder in de doucheruimte ?

Hartelijke ontvangst. Grote nette kamer met vlotte wifi en televisie met meerdere kanalen. Mooie ruime badkamer met bad en douche. Overvloedig ontbijtbuffet met eerlijke producten. Attente gastvrouw en -heer, zonder echter opdringerig te zijn.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

een aanrader op elk vlak!

ik miste een vergrotingsspiegel in de badkamer

het warme onthaal en afscheid van de eigenaren/personeel en het heel lekkere en verzorgde eten - zowel ontbijt als diner - een echte aanrader!