Beoordelingen over Saga Bed and Breakfast

Geulhemmerweg 32, 6325 PK Berg en Terblijt, Nederland

#5 van de 10 hotels in Berg en Terblijt

Gebaseerd op 236 beoordelingen over deze B&B

hele lieve en aardige gastvrouw en heer, ontbijt was super!

Daar is weinig aan te doen, maar raam beetje open zetten bij slapen in zomer is niet fijn daar je direct aan de straakant zit en daardoor nogal geluids overlast hebt van verkeer, slapen ging lastig. daardoor wat lager caterogie comfort beoordeeld

hele lieve en aardige gastvrouw en heer, ontbijt was super!

prima accommodatie om zeker nog eens naar terug te gaan.

wij vonden het jammer dat er op de tweepersoonskamer slechts 1 lekkere fauteuil stond onze voorkeur zou zijn 2 lekkere fauteuils.

elke ochtend was er een zweeds voorafje bij het ontbijt, waarvan wij zeer hebben genoten. gastvrouw en gastheer deden hun werk met veel enthousiasme en passie. zij kunnen trots zijn op hun b&b

Had er op basis van de foto's en beschrijving op Internet meer van verwacht...

Ontbijt was aan de magere kant, weinig verse producten op de Zweedse versie van het wentelteefje na, voorverpakte charcuterie en afbakbroodjes. Hier en daar gaf deze B&B mij een ietwat onderkomen indruk, sommige delen zoals de bar met originele barkrukken waren origineel opgevat, maar de gang was dan weer vrij aftands en ook niet echt proper. Kamers redelijk klein maar dat wisten we op voorhand.

Eigenaars waren heel vriendelijk en joviaal, duidelijk ook heel fiets-minded. Uitstekende ligging met recht tegenover de B&B een gezellige herberg waar je lekker kan eten.

Mooie uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes

Er lagen te veel losse dekens/plaids en kussens op het bed. Dat vinden we niet hygiënisch met het oog op een eventuele huisstofmijt-allergie, waar ik last van heb. Ik had 2 nachten een verstopte neus en last van mijn keel en ogen.

Ontbijt was lekker en goed. Elke dag wat anders! Gratis koffie en thee uit de automaat bij de bar. Erg fijn. Tuin was ook heerlijk! De badkamer lekker ruim in de familiekamer. Wel was de douchecabine aan de buiten kant wat aan het verkalken en vertoondr het wat schimmelplekjes. Verder was de kamer op het oog schoon.

Zeer gastvrije mensen, vriendelijke ontvangst, zuivere kamer...

Zeer gastvrije mensen, vriendelijke ontvangst, zuivere kamer en goed bed, heerlijk voorafje van de gastvrouw 's morgens bij het ontbijt. Helemaal goed!!!

Dramatisch als je voor je rust komt!

Helaas zeer zeer gehorige kamers, geen oog dichtgedaan vanwege buren die gedurende avond en middenin de nacht thuis kwamen. Gesprekken waren woordelijk te volgen om 4:30 :-( Buiten rokers onder ons slaapkamerraam. Zeer bepalend en storend.

Gastvrijheid een 10!

Heerlijk ontbijt en met zorg gemaakt door de gastvrouw;

Eenvoudige kamers

Heerlijk ontbijt en met zorg gemaakt door de gastvrouw; Top uitval basis voor trips (tussen Valkenburg en Maastricht) Gastheer veel tips over routes met de racefiets

Prima.

De doucheruimte was erg klein, we moesten schuin op het toilet zitten om het toiletpapier te kunnen pakken. Ik ben slecht ter been en er was geen lift.

Heerlijk ontbijt, vriendelijke mensen. Mw. wist ons veel te vertellen over bezienswaardigheden in de buurt. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

vriendelijk, behulpzaam, rustig

Door de plek op de 1e verdieping moesten we een smalle trap gebruiken. maar gelukkig hielp de gastheer onze koffer omhoog brengen. Jammer dat we er niet konden lunchen en/of dineren, maar dat werd volledig goed gemaakt door jullie geweldige buren. Jammer van het leegstaande? pand er tegenover.

De rust. De kamer had geen bijzondere voorzieningen, behalve toilet en douche en de t.v.

Teleurstellend

De comfort kamer was erg klein en heel warm. Het raam stond dag en nacht open maar omdat er dikke hete verwarmingsbuizen door de kamer liepen bleef het erg warm op de kamer. We hebben geen enkele keer de verwarming aan gehad en toch was het er heet. De kamerdeur bleef alleen dicht zitten als je hem op slot deed. Op de gangen lag dik oud tapijt wat vol zat met allergenen van huisdieren en huisstofmijt. Mensen met een allergie voor huisdieren en/of huisstofmijt zou ik zeker afraden om hier heen te gaan.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Zeer vriendelijke eigenaren.

Voor ons doeleind een geweldig verblijf met supervriendelijke mensen in een mooie omgeving.

Warm water in de douche wisselde nogal, zou waarschijnlijk beter gaan met thermostaatkraan, als er elders water werd gebruikt moest je mengkraan bijstellen. was maar een klein minpuntje. verder niets dan lof !

Vriendelijke mensen, s'ochtens bij het ontbijt een zelfgemaakt gerechtje van de gastvrouw. Gaan we zeker nog eens naartoe. Prima kamers en comfort, gelegenheid om drinken te pakken. Ook het ontbijt was prima !

Fijn verblijf, volgende keer weer!

Er kwam weinig water uit de douchekop met douchen. Des te heter de kraan, des te minder water. Verder eigenlijk geen klachten.

De persoonlijke benadering van de eigenaren geven de overnachting echt iets extra's. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding prima. Op prima afstand van Valkenburg.

Gezellig uitje met moeder en zus in het gastvrije Limburg!

De eigenaren waren ontzettend vriendelijk en gastvrij. De bedden sliepen heerlijk! En het voorgerechtje bij het ontbijt van de Scandinavische eigenaresse was om te smullen!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het ontbijt was super,ontbrak aan niets!

De omgevallen boom op de wandelroute in het Limburgs landschap werd niet verwijderd. Dit was wel de boswandeling naar Valkenburg. Niet echt handig voor oudere mensen.

Het ontbijt was super,ontbrak aan niets! Bed was oke,alleen gehorig op de kamer,maar had geen invloed op mijn nachtrust. Beheerders waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Raadt iedereen aan om er naar toe te gaan. Locatie op loopafstand,door het bos,naar Valkenburg.

Ontbijt was goed verzorgt.

Erg gehorig. Van buiten en in huis. Bed was opgemaakt met 1persoonslaken. Stonden 2 ledikanten tegen elkaar. Zeer harde rand in het midden. Geen douchegel / shampoo. Erg kleine kamer.

Ontbijt was goed verzorgt. Ontvangst ook prima!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

verbaas me altijd over de prijs die je als alleenreizende betaald ten opzichte van twee personen. Voor de tweede persoon wordt alleen het ontbijt gerekend. Is niet echt heel erg leuk

Heerlijk ontbijt met een voorafje!

Prachtige locatie, erg gastvrij en een heerlijk origineel ontbijt!

De locatie was uitstekend. Erg mooi gelegen. Daarnaast zijn de eigenaren erg gastvrij en vriendelijk. Een plek om zeker terug te komen. Het ontbijt was lekker en origineel!

Heerlijk ontbijt.

Geluidsisolatie tussen de kamers kan beter. Maar de buurman die zijn beste zangstem bovenhaalde tijdens het douchen, deed ons eigenlijk ook wel (glim)lachen.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijke eigenaars.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Een vriendelijke ontvangst.

Een vriendelijke ontvangst. Met een vraag ivm het ontbijt of we vegetarisch waren en/of er allergieën waren. Dit is niet het geval maar opmerkelijk dat dit spontaan gevraagd wordt. Het ontbijt had een zeer lekker voorafje (soort van croque monsieur) maar we zijn absoluut geen fan van afbakbroodjes. Verse broodjes van de bakker geven toch echt een meerwaarde voor ons. Voor het overige, een ruim aanbod aan charcuterie, kaas en fruit. Wel liever één lekkere verse confituur dan kleine Hero-potjes. De kamer was klein, dat wisten we, dus geen probleem. Goeie bedden met 2 matrassen en dekbedden. Het was allemaal heel proper en gerieflijk, net als de badkamer. In orde!

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Heel vriendelijke eigenaars.

Het was gehorig en het ontbijt viel tegen vglm de commentaren op deze site. Ontbijtruimte is kleiner en minder gezellig dan op de foto. Vind 70 euro voor 1 p kamer veel voor wat t was en heb id buurt ander hotel gevonden dat toch n stuk beter is aan dezelfde prijs!

Heel vriendelijke eigenaars.

Goede uitvalsbasis

Kamer klein maar modern ingericht en supersoon. Ik miste alleen een föhn in de badkamer.

Goede ontvangst, en een heerlijk, bijzonder en afwisselend ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Fijne plek voor een weekendje Zuid-Limburg

Op de foto's ziet het er allemaal net iets mooier en nieuwer uit. Neemt niet weg dat het prima was allemaal.

Hele lieve mensen en een lekker ontbijtje! De kamer was ruim, net als de badkamer.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Ontbijt was super, uitgebreid en elke ochtend iets speciaals...
    • Basic Eenpersoonskamer

De kamer was niet al te groot zelfs in je eentje was iets meer ruimte om het bed prettig geweest

Ontbijt was super, uitgebreid en elke ochtend iets speciaals, elke dag schone handdoeken en men was erg gastvrij.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Saga: Vriendelijkheid en topontbijt, maar zeker geen sprookje.

De bedden zijn aan de kleine kant en zakken door. De inrichting van entree, gangen en ook de kamers is onpersoonlijk en doet geen recht aan het bijzondere gebouw / locatie. We hadden graag willen ontbijten met uitzicht op het landschap! De gasten verdienen ook een "sprookje".

Prima ontbijt, vriendelijke gastvrouw / -heer , goede uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken!

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prima b&b, op 7 km van Maastricht en 5 van Valkenburg. Ook leuk voor wandelaars

Gehorig. Wij sliepen in kamer 1 naast de trap

Het bed was zeer goed, lekker zacht en goede matrassen. Ook het ontbijt was zeer goed. Leuke eigenaar en eigenaresse!! Zeer positief

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding

De badkamer was aan de krappe kant voor een comfort kamer

Gastvrije ontvangst. Gratis parkeren. Prima ontbijt. De kamer was netjes en schoon. Gezellig en goed restaurant aan de overkant van de weg.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Leuke B&B met gastvrije ontvangst

De ligging naast drukke weg. Stond niks van in beschrijving. Met raam open slapen is door verkeerslawaai niet mogelijk.

Gastvrije ontvangst, goed ontbijt en ligging t.o.v. Bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prettig verblijf bij gezellige mensen!

Wat kleine kamer + badkamer. Verder was alles in orde.

Lekker ontbijt met elke dag een verrassing! Vriendelijke ontvangst. Koffie, thee, frisdrank en bier tegen bescheiden prijs beschikbaar.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Heel tof.

Verwarming in de badkamer. Voldoende maar al veel gebruikte handdoeken.

Super onthaal met welkom drankje en uitleg, familie kamer met 4 bedden ! Prachtige omgeving. Heerlijke en gezellige restaurantjes en terrasjes net tegenover de B&B.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Gemoedelijk , gastvrij en huiselijk

Gastvrij ontvangen met koffie en ondanks tijdstip ( 10.30) wel al kamersleutels gekregen en tassen weg kunnen zetten. S morgens bij ontbijt begonnen met specialiteit van d'e gastvrouw.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Algemene tegenvaller

Zeer oud gebouw, leek vervallen. Binnen niet proper. Schimmel in badkamer en roest op verwarmer. spinnenrag in slaapkamer. Verblijf volledig moeten betalen ondanks vertrek 30 minuten na aankomst

dat de gastvrouw toch vriendelijk bleef en de omgeving

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Wij hebben er zelf het beste van gemaakt

Toch liever hotel voor S'avonds leuker.Kan je daar buiten nog iets drinken.

Wij hadden vh ontbijt meer verwacht om dat de beoordelingen zo vol lof klinkte.De gastvrouw was wel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

De ligging en de tuin.

De gastvrijheid, het was wel ontspannen, maar de vrouw des huizes toonde geen passie voor wat ze deed. Haar man was weg voor ander werk, wellicht was het wat zwaar alleen. Het ontbijt was redelijk.

De ligging en de tuin.

De sfeer was heel omngedwongen.

De sfeer was heel omngedwongen.

Ontspannen

Locatie, restaurant aan de overkant van de straat en goed ontbijt. Leuke mensen.

Heerlijk bed en lekker ontbijt.
    • Basic Eenpersoonskamer

Heerlijk bed en lekker ontbijt. Eigenaren zeer vriendelijk en ontspannen.

kleine kamer

lokatie

Super weekend

De vriendelijke uitbatster. Het lekkere ontbijt

Leuk!

Biertje, fris was er wel. Een wijntje wad ook lekker geweest.

De gemoedelijke sfeer.

Sfeervol en vriendelijk

We hadden een nogal gehorige kamer.

Persoonlijke touch, lekker bed, mooie tuin, prima ontbijt

Bijzonder lekker ontbijt !

Bijzonder lekker ontbijt !

Relaxte eigenaren.

Relaxte eigenaren. Heerlijk Zweeds gerechtje bij t ontbijt

De locatie en accomodatie

De locatie en accomodatie

Warm extraatje bij het ontbijt.

drukke straat.

Warm extraatje bij het ontbijt. Was een verrassing iedere ochtend.

goed en erg gastvrij.

dat je bij het in en uitgaan goed moet uitkijken omdat je meteen op straat staat.

ontbijt was erg lekker, kamers waren netjes.

Nette kamer

Nette kamer Fijn bed Mooie omgeving Vriendelijke eigenaars

Alles was goed wij gaan zeker terug !

Alles was goed wij gaan zeker terug ! Goed geslapen het was er rustig goed ontbijt , fijn mensen en vriendelijk .

Toplocatie, fijne atmosfeer

Verrassend voorgerecht iedere dag bij het ontbijt en de gastvrijheid vd eigenaren

De Noorse lekkernij bij het ontbijt.

Het lawaai van de weg.

De Noorse lekkernij bij het ontbijt.

Sprookjesachtig verblijf

Geluid van de weg.

Goede ligging tussen Valkenburg en Maastricht. Mooie lokatie. Karakteristiek pand.

prima voor even er tussenuit!

Heerlijk ontbijt

Wij hebben genoten van deze 3 dagen, deze locatie is een prima uitvalbasis

Er stond `s morgens altijd een heerlijk ontbijt klaar. De gastvrouw en gastheer waren zeer attent en gastvrij

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

goed bed

voor een warme douche, bijna geen water

goed bed

Ontbijt was super.

Kamers zijn redelijk gehorig

Ontbijt was super. Speciaal Scandinavisch voorgerechtje wordt gemaakt voor aanvang lopend buffet.

Een heerlijk relax weekend gehad!

Lekker ontbijt met een heerlijk voorafje!

Verblijf was prettig

het verkeers lawaai. Saga ligt aan doorgaande weg. DE kamers bevinden zich aan die zijde.

kamer was goed, ontbijt veel aandacht aan besteed

Ons verblijf was naar wens

Ontbijt was goed

Prima overnachting en ontbijt voor weinig geld.

Zeer gastvrij.prima ontbijt.komen zeker nog een keer terug.

Een goede uitrustbasis na een dag Valkenburg

Vriendelijkheid, medenken in oplossingen en enorm gastvrij daarnaast was de kamer erg netjes met goede bedden en het was hygiënisch

normaal goed...

---

Het totaal was gewoon goed....de accommodatie is wel vrij oud....

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Aangename gastheer en voor herhaling vatbaar

Kleine kamer

Ontbijt zeer verzorgd

Prima verblijf erg vriendelijke mensen.

Het ontbijt was goed , alleen miste ik op de kamer een hangkast.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Helemaal goed!!

Het ontbijt was perfect met een verrassing van de gastvrouw. Ontzettend hartelijke mensen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goede service.aardige mensen

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Zeer vriendelijke eigenaren.

Zeer vriendelijke eigenaren. Uitstekend ontbijt.

Zeer prettig

Geen last van gehad, maar de gangen langs de kamers zagen er wat verouderd uit

Heerlijk ontbijt en perfecte ligging

Ontbijt was goed.

Ontbijt was goed. En het was schoon en netjes

Een super fijn verblijf gehad met ons gezin!

Een mooie locatie waarbij veel zorg wordt besteed aan sfeer. Gastvrije ontvangst en een heerlijk uitgebreid ontbijt!

Het ontbijt was geweldig

Het ontbijt was geweldig

Genoten van de omgeving.

Wat luidruchtige gasten.

Lekkere ontbijt en vriendelijke gastvrouw/heer.

Bijzonder plekje

Erg gehorig

Locatie was top.

eigenaars heel gastvrij! en uitgebreid ontbijt met lekker voorafje
    • Basic Eenpersoonskamer

Wifi ontvangst niet erg goed

Goed ontbijt!

Goede kamer, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 14 september 2017

De persoonlijke ontvangst en de aandacht voor de gasten is bijzonder.

De persoonlijke ontvangst en de aandacht voor de gasten is bijzonder.

vriendelijk ontvangen, leuke verrassing bij het ontbijt

gastvrijheid, lekker ontbijt, omgeving