Beoordelingen over Sanadome Nijmegen 4-sterren

Weg door Jonkerbos 90, 6532 SZ Nijmegen, Nederland

#18 van de 35 hotels in Nijmegen

ik ben helemaal ontstressed en vol met nieuwe energie weer thuisgekomen, het was heerlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

ik vond het jammer dat er niet zo veel sauna's waren, in verhouding tot het aantal baden.

Het ontbijt was erg goed, de kamer was goed, de spa was lekker.

Heerlijk genoten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

ik vond het trappenhuis niet passen bij dit hotel, de vloerbedekkingen waren erg versleten en doet het hotel tekort. Het eten in het restaurant 's morgens viel erg tegen, veel te weinig voorraad en weinig keuze.

Het was 28 graden en heb heerlijk genoten aan het fantastische zwembad zowel binnen als buiten.

Mooi baden maar niet klantgericht
    • Superior Kamer met Kingsize Bed en Toegang tot de Spa

Het hotel slaagt niet in “exeeding expectations”, het zwembad gaat om 9u open, het buitenzwembad pas een uur later op een warme meidag (!?) en effectief pas om 5 over 10 zodat mensen in de rij staan bij de verboden toegang bordjes. Als het bad dan wel schoon geboend was oke... maar nee, er drijven dan dode dieren, bossen met haren en pasticjes van badpakken (“verwijder dit voor gebruik”). Op dezelfde manier hebben we zelf de kussenslopem van ons bed maar even goed over de kussens gedaan. Beneden verkoopt met cremespoeling, op de kamer is het niet aanwezig. Wel een bordje dat je geen etenswaren van thuis mee mag nemen. Dat is weinig gastvrij, geen warm eerste welkom op de hotelkamer. En een simpele koffie/theevoorziening is er niet en de roomservicekaart plakte. Als je dan additioneel moet betalen voor badjassen en parkeren en de douchegel in je badkamer op is, ai... maar de baden zijn wel mooi... nu nog iets meer zorg en vooral klantgerichtheid. Het is - hoewel mensen wel vriendelijk zijn - toch niet zo vriendelijk richting gasten.

Het buitenzwembad, het bed, mooie badkamer in de duurdere kamers

Fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Spijtig dat er niet genoeg bedjes in de zon kunnen worden voorzien. Zou leuk zijn als iedereen van wat zon kan genieten. Misschien enkele bomen minder???

Wij komen jaarlijks omdat het zo geweldig is bij jullie. We hebben er weer van genoten.

Goed bereikbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Verschillende gedeeltes van de thermen zijn aan een opknapbeurt toe Kamers stralen weinig sfeer uit Ontbijt kan uitgebreider

Goed bereikbaar Ruime parkeermogelijkheden Vriendelijk personeel Voldoende faciliteiten in de thermen Uitgebreid aanbod aan behandelingen Ruime kamers met grote badkamer Hygiene Heerlijke ligweide

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Heerlijk ontbijt, mooie ruime kamers en heerlijke spa-faciliteiten. Personeel was heel vriendelijk en gedienstig; 's Avonds hebben we genoten van het zeer lekkere eten.

Prima minivakantie, financieel te doen als je niet van alles extra wilt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Wat tegenvalt is dat er voor vrijwel alles bijbetaald moet worden. Daarbij komt dat de prijzen voor behandelingen relatief hoog zijn. De mini-manicure voor 30 euro vind ik 'dikbetaald' voor nagels vijlen en lakken...

Alles is prima in orde en goed georganiseerd. Het personeel vriendelijk en het eten lekker.

De moeite waard en voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De kleine lunch in het restaurant boven was iets minder. De spaghetti kon beter en de combinatie van koude groeten bij het bord spaghetti zijn wij als Belg niet gewoon. 's Nachts nogal lawaaierig (door sommige gasten veroorzaakt)

Het ontbijt, de vriendelijkheid van het personeel, de mogelijkheden in de welness.

Het was geweldig en voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De enige tip die ik kan geven is dat het handig is om het bad en de douche apart van elkaar te hebben, met name voor oudere gasten.

Een prachtig gelegen hotel met grote, luxe kamers. Het eten is ontzettend goed met voor ieder wat wils.

perfecte lokatie voor een korte ontspannende uitstap.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

alles was geweldig, erg ruzie en mooie kamers, zalige matras, perfect geslapen. Prachtig weer, dus de hele dag aan het buitenzwembad kunnen zitten Wel best behandelingen in de spa op voorhand boeken, anders loop je kans dat er niet veel meer beschikbaar is.

Hotel was goed. Maar 200€ voor 1 nacht toch erg prijzig voor wat je krijgt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De spa viel erg tegen. En dan vooral het horeca gedeelte. €5 voor een simpele tostie op dun casino brood. Vraag je of het mogelijk is op landbrood wat ze wel hebben. Is het antwoord nee alles is al van te voren gemaakt. Oke laat maar zitten. Verder de sapjes/smoothies worden erg simpel geserveerd.

Ontbijt was goed en ook caffeine vrije koffie. Was ik als zwangeren erg blij mee.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Heerlijk en een ontspannen weekend weg.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De toegangspassen tot de kamers moesten een aantal keer verandert worden omdat deze het niet deden. Niet echt vervelend want we werden snel geholpen. Alleen elke keer een uitrij kaart halen was wel jammer.

Het was ontbijt en de ligging waren uitstekend.

Mijn dochter en ik hebben een heerlijk ontspannen weekend bij Sanadome doorgebracht - een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Als je in het hotel verblijft, verwacht ik eigenlijk dat slippers, badjas en handdoek bij je verblijf inbegrepen zijn. Wat ik erg jammer vond is dat alle gasten hun handdoeken en spullen op een bedje legden, waardoor je (als je je spullen aan een haakje hangt en pas een stoel zoekt als je er een nodig hebt) geen kans meer maakt op een zit- of ligplaats.

Zowel de service, behulpzaamheid en vriendelijkheid van het balie personeel als de service en vriendelijkheid van het restaurantpersoneel waren opvallend. Ook de kwaliteit van de (gezonde keuze) maaltijden was heel hoog.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Teleurstellende ervaring.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Wellness/zwembad propvolle baden, lawaaierig en heel veel ligstoelen met handdoeken. Geen uitstraling. Restaurant overvol en kwaliteit buffetten matig.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Matig nadat er voor de prijs die er is betaald meer verwacht ook de wellness valt tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Douchen in bad vind ik niet fijn geen thee of koffie faciliteiten in de kamer is luxe maar ondanks de prijs voor een luxe kamer os er geen mogelijkheid om een kopje koffie of thee te zetten . Iedere keer als je van de parkeerplaats af wil dan sta je in de rij tussen de dagjesmensen die de wellness komen bezoeken om een uitrijkaart te vragen

De kamer was schoon en netjes maar de prijs kwaliteitverhouding is niet in evenwicht

Relaxed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het welness verblijf viel wat tegen. Het is eigenlijk gewoon een zwembad met veel bubbelbaden, 2 sauna's en enkele behandelingen.

Goed ontbijt. Prima buffet bij het avondeten. Ook keuze uit a la carte. Wel prijzig.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Ok. Hotel. Maar niks bijzonders
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Inchecken gaat stroef t.o.v. andere hotels van deze grote. Door de afligging liegen de prijzen van eten en drinken er niet om. Alles is zeker 30% hoger doordat het op verre afstand ligt van de stad. En als de artikelen die je verkoopt dan nog erg goede kwaliteit zijn, dan is dat geen probleem. Avond eten komt hier voor 2 incl een flesje op gemiddeld 130.

Leuk hotel. Aardig personeel. Kamers schoon. Badkamer redelijk.

Mooie kamer en heerlijk ontbijt. Wellness/sauna valt erg tegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Saunabereik bestaat uit twee stoom sauna's zonder ontspanningsruimte. Hotel is meer een zwembad met whirlpools dan een sauna/wellness. Afstand tot andere uitgaansgelegenheden in Nijmegen is erg groot.

Kamer en ontbijt waren zeer goed.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het was te druk, voor de hoge prijs die we betaalde, hadden ook een hotelovernachting, verwacht je op zijn minst dat er binnen voldoende stoelen zijn, het weer was er niet naar om ook buiten te zitten dus de capaciteit binnen was slecht. Toen wij aankwamen was er geen vrije plek meer te vinden ik vind dit erg slordig

Het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Alles “zen” !

N.v.t.

Heerlijke sfeer in een nette hotel waar alles om u als gast draait. Personeel is vriendelijk en doet alles om aan uw wensen te voldoen. Thermen zijn lang toegankelijk en water is heerlijk warm en ontspannend. Kortom, een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Fantastisch verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De wekdienst op TV deed het niet. De Bisque was slecht (restaurant)

De kamer en de ontvangst. De mogelijkheid om voor het hotel te parkeren (ik ben gehandicapt).

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Was een heerlijk weekend samen met me vriendinnetje en volgend jaar zijn we er weer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Nou dat kan ik eigenlijk niet zo bedenken alleen de toiletten bij de Welness wat vaker schoonmaken.

De kamers zijn ruim en netjes. Ontbijt is goed verzorgd. Welness was prima, behalve dat er wel wat vaker een dweil door de toiletten heen mag. Was niet zo fris. Ontbijt en diner was heerlijke en een ruime keus bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

rustgevend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

thermen waren fijn, maar niet veel saunaruimtes.

fijne kamers, mooie omgeving. je kon met lift direct van je verdieping naar thermen. nijmegen is ook leuke stad.

Heerlijk ontspannend weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De douche in de kamer was een klein beetje krap en het snoer van de douchekop zat steeds in de weg.

Ontbijt was goed, personeel aardig, hotel is zeer schoon en netjes en de wellness super!

Was lekker maar voor 2 de keer weet ik nog niet!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Geen faciliteiten om koffie of thee te maken in kamer. Lift pikt alle mensen willekeurig op, waardoor wachttijden lang duren. Eten was in prijs kwaliteit verhouding niet goed. Betalen voor parkeren.

Personeel in het algemeen. zwembad

Mooie kamer, prima zwemaccomodatie, goed bereikbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Door de 4-daagse was er een diner-buffet. De warme hoofdgerechten waren matig, onder meer doordat dit niet goed in de gaten werd gehouden door het keukenpersoneel. Werd rommelig/vies en oud.

Mooie kamer, prima zwemaccomodatie, goed bereikbaar.

Nooit meer
    • Superior Kamer met Kingsize Bed en Toegang tot de Spa

Als alleenstaande man wordt je hier weggekeken door de andere gasten. Eten en drinken is erg duur, zeker voor de porties en de kwaliteit van het eten.

Eigenlijk geen positieve punten deze keer

Gedateerde jaren 80/90 chique
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Jaren 80/90 chique. Welness met vooral veel water, nauwelijks sauna. Voor alle extras die je bij deze prijs als service inbegrepen zou willen zien wordt (relatief veel) geld gevraagd. Kamers zijn erg gehorig (slechte combinatie met feestende/blowende buren)

Goed bed, prima ontbijt

Erg leuke bestemming om er even tussenuit te gaan
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De wifi was slecht, op de ene telefoon was 't redelijk goed, maar de andere telefoons was er amper signaal.

Buffet diner en ontbijt waren prima. Zwembad is tot lekker laat open.

Mooie accommodatie, zeer comfortabele kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Prijsverhoudingen. Dagentree is € 32,- maar qua wellness faciliteiten vonden wij het prijzig voor datgene wat je krijgt. Ook prijzen in het restaurant zijn aan de hoge kant. Daarnaast waren wij verbaast dat parkeren voor de hotelgasten niet inclusief is, hiervoor moest nog een aparte uitrij kaart gekocht worden.

Mooie accommodatie, zeer comfortabele kamer. Wij zaten in een kamer op de 3e etage. Rustig, mooi uitzicht op het entree plein. Fijne restaurants, goed ontbijt, lekkere gerechten. De wellness is fijn. Dit zat bij ons verblijf in en hebben we heerlijk gebruik van gemaakt. Mooie baden + aantal kleine bubbelbaden, 1 sauna en een stoomkamer.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Leuk ontspanningsdagje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Voor een spa ontbreekt het exotische, veel meer groen gebruiken, de kleine plantjes die binnen staan verdwijnen in het niets. Sauna faciliteiten zijn zeer beperkt.

Het ontbijt, de kamer , de vriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Heerlijk relaxen en bijtanken
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De 'sauna' is klein en daardoor snel vol.

Een prettige ontspannen sfeer en heerlijke ligbedden buiten. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Heerlijk maar met een belangrijke kanttekening voor Booking.com-gasten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Waarom heb ik nu regelmatig het idee dat Booking.com-gasten minder goede faciliteiten krijgen dan reguliere gasten in een hotel?: Let op! Als je boekt via Booking.com krijg je geen badjas en slippers! Dit was een onaangename verrassing voor ons omdat we met 6 personen waren (€ 16,- per set x 6 = € 96,- extra). Na de manager erbij te hebben gehaald, werd dit heel netjes opgelost. Maar dit is wel belangrijk om te weten voor degenen die regelmatig via Booking.com boeken, zoals wijzelf. Jammer trouwens dat veel mensen konden 'genieten' van de verbouwingswerkzaamheden die al zeer vroeg in de ochtend begonnen. Waarom worden deze werkzaamheden niet vanaf 10:00u gepland? Misschien dat Booking.com-klanten nu juist een kamer hebben gekregen boven deze werkzaamheden? Wie zal het zeggen...

Zoals altijd was het (ondanks een wat mindere start) weer genieten bij Sanadome. We komen er al jaren en zullen er ook blijven komen, omdat we er mooie herinneringen aan hebben. Kamers zijn schoon, via Booking.com wel zeer basic. Ontbijt zoals altijd weer voldoende uitgebreid, netjes en lekker. De koffie smaakt ook goed (ook niet onbelangrijk ;)! Al met al weer twee dagen heerlijk kunnen relaxen en genieten.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Lekker relaxen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Wifi is slecht. We konden wel contact krijgen maar er was geen internet beschikbaar..... Jammer dat badjassen apart gehuurd moesten worden.

Mooie kamers, uitgebreid ontbijt en fijn dat de zwembad ruime openingstijden kent. Mooi zwembad met sauna ed. Ook geweldig dat een deel buitenbad is.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Heerlijk relaxed voor een nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Sanadome is wat verouderd. Vrij klein met slechts 1 sauna en 1 stoomkamer.

Het ontbijt was heerlijk. Wij hadden een prima uitzicht vanaf de 4e verdieping. Heerlijk relaxed.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een paar dagen hemel op aarde!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De salades hadden soms wat overvloedige olie. Het water aan tafel wat duur. Dat had voor mij gratis erbij gemogen.

Het gevoel van welkom te zijn. Attent personeel. De heerlijke baden tegen de reuma. Het buiten zwemmen met min 2 in het donker. De heerlijke ruime kamer. Het eten in mijn badjas. Een geweldige plaats om bij te komen.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Alle faciliteiten moesten betaald worden. Je bent snel uitgekeken op zwembad en whirlpool.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Geen waterkoker om thee/koffie op kamer te nemen. Haardroger functioneerde niet. 1 kleine sauna cabine. Er kwamen teveel extra kosten bij oa 7 euro parkeerkaart. Hoge kosten voor massage, koffie en eten.

Ontbijt heerlijk en uitgebreid. Schone kamer.

Baden in luxe
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

In de restaurants in de thermen vond ik het assortiment wat beperkt.

Heerlijke kamer, mooie belevenis om na een dag Sanadome nog een nacht te kunnen blijven. Sportfaciliteiten waren ook fantastisch.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Te duur voor wat sanadome biedt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

2e dag is kamer niet schoongemaakt, alleen andere handdoeken. Als hotelgasten mag je maar 1 kluisje voor 2 personen. Tassen in kluisje moeten proppen. Zwembad veel te vol.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Heerlijk voor een paar dagen ontspannen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Dat het maar twee dagen waren

Makkelijk vanuit je kamer de lift in en uitstappen bij de thermen. Al lekker op tijd op de kamer terecht kunnen Heerlijk uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Mooie ambiance en accomodatie om je te laten verwennen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het termaalbad geeft weinig afwisseling. Het is of n beetje dobberen en wachten tot er ergens een vak gaat bubbelen Het buitenbad is n mooie afwisseling.

Uiterst vriendelijk personeel en de uit string van de entree.

Heerlijk weekendje ontspanning
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De bedden zijn te hard beide de volgende dag last van onze rug. Misschien een idee om er een topper op te leggen. Wat ook tegen viel wsren de prijzen van het eten en hapjes bij breeze te duur voor wat je krijgt niet in verhouding.

Alles was prima geregeld van ontvangst tot aan vertrek en alles er tussen in. Ook dat je na uitchechen nog de hele dag gebruik kon maken van faciliteiten

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ontspannen verblijf in fijne kamers, beetje sfeerloze thermen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Restaurant (zelfbediening) in het thermen gedeelte is vrij sfeerloos en krap bemeten, thermen iha vrij steriel. Bij ontbijt leken ze niet berekend op het aantal gasten: veel dingen op en maar 1 koffie/thee machine

Personeel was heel vriendelijk Eten in de lobby was lekker en redelijk geprijsd Mooie ruime kamers en lekkere bedden, uitzicht op bos vanaf het terrasje

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Fijne ontspannen sfeer, goed ontbijt, ruime kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Kamerfaciliteiten enigszins gedateerd, onderhoud van de ruimte voor de thermen niet overal even goed onderhouden

Fijne ontspannen sfeer, goed ontbijt, ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Relaxte dagen bij Sanadome, je hoeft het hotel niet uit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Ik had meer keuze in het menu van de restaurants verwacht. Eten was behoorlijk prijzig.

Vanuut de hotelkamer via de lift rechtstreeks naar de spa-baden. Goed ontbijt. Professioneel personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Mooie ruime kamer, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Mooie ruime kamer, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, ruime openingstijden thermen... wij hebben echt een heerlijk verblijf gehad en gaan zeker nog eens een keertje terug.

Ontspanning

Zwembaden zijn uitstekend

Geweldig personeel, goede hygiëne en veel mogelijkheden om...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Eten en drinken is prijzig

Geweldig personeel, goede hygiëne en veel mogelijkheden om te ontspannen

SCHOON

Geen opmerking

SCHOON

De kamer met balkon
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Ontbijt. En jammer dat er geen zwembad was waarin je baantjes kunt trekken.

De kamer met balkon

Goed ontbijt

Sauna is enigzins verouderd

Goed ontbijt

Rustgevend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Matras is een beetje hard naar mijn smaak.

De spa was overheerlijk.

Perfect

Gastvrijheid in het restaurant

Gastvrijheid in het restaurant

Relaxen maar duur
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De prijs ten opzichte van wat je ervoor kreeg.

Gemakkelijk om van het hotel direct naar de termen te kunnen. Het personeel is zeer vriendelijk.

Geweldige service
    • Superior Kamer met Kingsize Bed en Toegang tot de Spa

Het was erg warm tijdens het avond diner

Geweldige service

ontpannend en heeeeeeerlijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

2 Min puntjes: Het balkon was erg vies en het gemis van grote badlakens. Maar wij komen zeker eens terug.

Ontbijt was uitstekend en zoveel keuzes

Relaxend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Hygiene in de badkamer. Veel stof... slechte matras!

Ontbijt was goed alsook de kamers

Heerlijk relaxt verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

snelheid van de bediening bij drukte

Ontbijt = heerlijk, ruimtes zijn voldoende, heerlijk genieten en relaxen.

Heerlijk comfortabel ontspannen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Dat de Thermen niet om 8.00 uur opengingen... maar extra lang ontbijten was ook geen straf.

De gemoedelijke sfeer, het prima eten en het buitenbad.

Heel goed.

Het ontbijt.

Ik vind het dineren in restaurant "Flow" een hoogtepunt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Kamers en baden waren super

2x gestoord door de technische dienst ondanks een niet storen sign

Kamers en baden waren super

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Te druk geen plaats

Sauna zwembad accomodatie

Hotel kamer

Uitstekend naar ons zin gehad

Nietsuit

Zowel de kamer als het ontbijt is uitstekend

Vriendelijke bediening, prima fasciliteiten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Vriendelijke bediening, prima fasciliteiten.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goede combi van hotel en thermen

Handdoeken roken naar frituurvet

Goede combi van hotel en thermen

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Veel defecten in de kamer en veel herrie

Niet schoon , slecht bed. Zeer gehorig

De pin automaat werkt

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Alles was super!

Alles was super!

Heerlijk relax-weekend

Aanbod film on demand.

Het personeel was altijd vriendelijk en correct. Vanuit de hotelkamer in badjas naar de thermen en terug.

ontbijt heerlijk en prachtige kamer

ontbijt heerlijk en prachtige kamer

Lokatie en faciliteiten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Prijs voor enkel overnachten is veel te hoog

Lokatie en faciliteiten

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Vriendelijk personeel,mooie kamers heerlijk bed en een super...

Te weinig sauna's

Vriendelijk personeel,mooie kamers heerlijk bed en een super badkamer

Keurig schoon hotel met vriendelijk personeel en zeer...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De Thermo faciliteiten waren erg miniem voor het bedrag wat je betaald.

Keurig schoon hotel met vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijt.

Uitstekend verblijf

Geen

De kame en het zwembad

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Ontbijt niet super, geen handdoeken op kamer voor zwembad

De combinatie met de thermen