Beoordelingen over Hotel Schimmel 3-sterren

Stationsweg Oost 243, 3931 EP Woudenberg, Nederland

#1 van de 2 hotels in Woudenberg

Jammer dat we meteen naar huis moesten
    • Standaard Kamer

wij zijn alleen even in de kamer geweest. Moesten met spoed naar huis terug. Er werd ons niets in rekening gebracht. Fantastisch wat een service. Kamer was groot en superschoon. Hebben er niet van kunnen genieten. Restaurant zag er zeer goed en gezellig uit.

prima verblijf voor zeer redelijke prijs.
    • Standaard Kamer

Kamers prima, maar niet erg modern. Nieuwe supermarkt naast hotel veroorzaakt wel wat geluid door laden en lossen. Was een warme dag bij ons dus met open schuifdeuren hoor je dat goed. Wel leuk dat je buiten op dak kon zitten.

Heerlijk gegeten, prima ontbijt in modern restaurant.

ondanks de gedateerde kamers een leuk hotel om te verblijven
    • Standaard Kamer

kamers zijn gedateerd en ontbijt is nogal sober .

ondanks de kleine menukaart heerlijk gegeten . Restaurant en terras zijn modern ingericht , leuke , vlotte bediening . Heerlijk geslapen .

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Lekker ontbijt,mooi restaurant.
    • Standaard Kamer

Bowling wat gedateerd en de douche niet heel schoon. Bedden en tv aan vervanging toe.

Lekker ontbijt,mooi restaurant. Bedrijfsleider zeer aardig. Kamer was ruim en prima.

Voor mij was het de 2 de keer dat ik hier verbleef !!Tevens ook de laatste keer!!
    • Standaard Kamer

de kamer 212 verouderd ; er hing een rookgeur of onfrisse geur binnen !De afstandsbediening van de tv deed het niet ,andere batterijen deed het nog steeds niet ( tv kon wel manueel bediend worden )!!De kamer zat vol met vliegen !Een van de hotel medewerkers heeft hier notie van genomen en stelde voor een ander tv toestel te plaatsen !! En voor de geurhinder de raam maar te openen ,want er was geen andere kamer vrij !Problemen zijn niet opgelost, niemand meer gezien !!!!!!!!!!!

lekker avondeten vlotte en vriendelijke bediening !Ontbijt gewoon.

Goed, zal Hotel zeker aanbevelen/er nog eens terugkomen. Wel een paar verbeterpuntjes.
    • Standaard Kamer

Bediening in restaurant was wat minder. Start met glas wijn was heel snel. Daarna moesten we heel lang wachten voordat kaart gebracht werd. Bestelde capuchino's na het diner werden helemaal vergeten en later alsnog door een andere collega opgelost. Had vermoedelijk ook te maken met de "vitaliteitsbeurs"die op dat moment gaande was.

Ontbijt was goed maar niet overdreven. Vermoedelijk waren wij deze zaterdagmorgen de enige ontbijtgasten. Ruime kamer met goede bedden, wel gedateerd.

Matig.
    • Standaard Kamer

Kamer zeer gedateerd. Vieze vlekken in de vloerbedekking en in het plafon, spinnenwebben. Lampen deden het niet, alleen in de badkamer. Geen prullenmanden. Badkamer was schoon maar oogt niet schoon.

Personeel was zeer vriendelijk. Restaurant zag er netjes en schoon uit. Bed lag lekker. Ontbijt qua prijsverhouding goed( graag heb ik wel jus en melk koud)

Prima hotel voor een overnachting.
    • Standaard Kamer

Geen goede TV en wifi verbinding, geen föhn.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon, fijne bedden, thee en koffie faciliteiten en koelkast op de kamer. Prima ontbijt. Prima hotel voor

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

restaurant goed, kamer netjes, badkamer wat verouderd maar verder prima, nachtrust slecht.
    • Standaard Kamer

er was 's nacht een apparaat wat steeds aansloeg en een behoorlijke herrie verzorgde, waardoor de nachtrust ernstig verstoord werd. Na 3.00 uur hierdoor weinig meer kunnen slapen. Dit 's ochtends bij het ontbijt duidelijk aangegeven. Toegezegd dat ze hier naar zouden kijken en mij daar een terugkoppeling over zouden geven. Ben benieuwd.

het restaurant was volgens mij behoorlijk nieuw. zag er in ieder geval strak en netjes uit. Prima bediening en goed eten.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ik zou het zo opnieuw doen.
    • Standaard Kamer

De kamers zijn misschien een beetje gedateerd, maar alles functioneert en is heel proper.

Heerlijk avondmaal na aankomst in de brasserie, leuke avond op de bowlingbaan. Heerlijk geslapen, stille kamers, stille omgeving. Heerlijk ontbijt. Heel vriendelijk en gedienstig personeel, zowel in het hotel als in de brasserie.

Prima kamers, maar weinig link met de rest.
    • Standaard Kamer

Soms lang wachten bij de receptie voor er iemand is (lijkt soms wel verlaten). Het hotel deel zit los van de rest. Het restaurant ed. Stralen meer kwaliteit uit dan het hotelgedeelte.

Vriendelijke mensen waar je je vragen kan stellen. Het ontbijt en de kamer waren best goed. De prijs was prima!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Ruime kamer met 3 bedden.
    • Standaard Kamer

Voor frisse lucht moet je deur naar 'terras' open laten. Douchegordijn: ze bestaan hier nog!

Ruime kamer met 3 bedden. Waterkoker maar alleen maar 2 gewone theezakjes en wat oploskoffie.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Eenvoudig en verouderd hotel. Brasserie was goed.
    • Standaard Kamer

Snoezelige en eenvoudige kamer. Eenvoudig ontbijt. Badkamer had wat schoner gekund (met name de voegen). Kleine TV en wifi was niet optimaal. Er hing wel een aparte geur in de kamer. Misschien iets te maken met de nabij gelegen boerderij.

Bed lag prima, douche had een krachtige straal.

voor het doel (bijwonen van een lezing) , perfect geschikt
    • Standaard Kamer

kamer was erg koud bij aankomst

kamer was schoon en netjes, restaurant versierd voor Valentijnsdag, maar niet overdreven, prima sfeer, heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel zowel bij ontvangst, in het restaurant en bij het ontbijt als bij het uitchecken.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Voor een overnachting prima hotel en zeer centraal gelegen.
    • Standaard Kamer

Voor een overnachting prima hotel en zeer centraal gelegen. Ruime kamer en voor de liefhebber compleet met kitchenette voorzien van koelkast en waterkoker. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Waarschijnlijk niet geschikt voor mensen die veelal het woord gedateerd hanteren. Kortom prijs/kwaliteit verhouding goed en al het nodige is aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het ontbijt, het was simpel, maar lekker en goed en het...
    • Standaard Kamer

De kamers waren wat gedateerd en het matras wat was aan de zachte kant.

Het ontbijt, het was simpel, maar lekker en goed en het restaurant/bar en de zalen zagen er prachtig uit.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Ruime kamer, vriendelijk personeel, niet zo een goede nachtrust.
    • Standaard Kamer

De (bad)kamer kon wel een opfrisbeurt gebruiken. Beeldbuis tv mag dringend vervangen worden. Ramen moeten dringend gewassen. Lakens waren niet zuiver wit. De buitenverlichting 's nachts (zowel van het hotel als de straatverlichting) in combinatie met dunne gordijnen zorgde voor een goed verlichte kamer, zelf met lichten uit. Dat het niet stil werd op de kamer hielp ook niet. Wifi-verbinding viel af en toe weg.

Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was heerlijk. Ook het eten 's avonds in de brasserie was zeker de moeite. Grote kamer met voldoende opbergruimte, badkamer en kitchenette. Er was een bowlingbaan. Goed bereikbaar. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

We waren welkom!
    • Standaard Kamer

De douche is gedateerd. De kitchenette was erg laag.

SUPER dat we, na overleg, laat konden inchecken. We werden behulpzaam geholpen. Bedden waren goed, heerlijk geslapen. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima voor één overnachting
    • Standaard Kamer

De kamer is nogal gedateerd. En het eten wordt in de omschrijving chiquer gepresenteerd dan het werkelijk is. Het eten is best goed, maar zo wek je te hoge verwachtingen en het wekt irritatie op. Het ontbijt daarentegen is erg basic/ summier, dus weer het andere uiterste. Een 'verwennerijtje' erbij doet wonderen (bijv. een knapperig croissantje of roerei, boerenkaas ipv fabriekskaas of echte vruchtenyoghurt ipv nep yoghurt).

Het beste beviel me de ruime kamer, grote douche en hygiëne. Ook het restaurant is prima, ziet er mooi uit en voelt comfortabel. Personeel is attent.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

aan te bevelen voor een nacht, goede prijs/kwaliteit verhouding, ga in ieder geval dineren en ontbij

Koud!!!!!!!!!!!

het dineren en ontbijten is bij Schimmel en feest, de kamer is alleen erg koud en het duurt uren voor hij op angename temperatuur is. Bedden zijn goed, inrichting redelijk.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Heerlijk gastvrij hotel !!!
    • Standaard Kamer

Er viel ons niets tegen !!

Enorm gastvrije hotelier !! Personeel uiterst vriendelijk. Onze hondjes werden verwend met ieder een schaaltje gerookte ham !! Nog niet eerder meegemaakt. Honden zijn dus erg welkom ! Het avondeten was echt geweldig !!! Goede kwaliteit prijs verhouding. Ontbijt idem !! Uitgebreid, wij gingen pas om 10 uur ontbijten en dat maakte niets uit. Alles nog ruim voldoende aanwezig. Hotel Schimmel is ECHT EEN AANRADER. !!!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

matig
    • Standaard Kamer

het ontvangst was matig er werd de sleutel gegeven en gevraagd of ik in het restaurant wilde eten . ik wist het nog niet dus antwoorde ik nee. hierna werd mij vriendelijk verzocht de kamer al te betalen !! ik werd naar de kamer verwezen en hier kon ik het meedoen heb zelf nog in het restaurant moeten vragen hoe laat het ontbijt was

het ontbijt was goed

uiterlijk van het restaurant/ontbijtruimte
    • Standaard Kamer

kamers zeer verouderd en in slechte staat, groot contrast met entree en restaurantgedeelte van het hotel.

uiterlijk van het restaurant/ontbijtruimte

Bereikbaarheid van de accommodatie.
    • Standaard Kamer

Hygiene en ontbijt was erg minim voor de prijs. Men mocht wel ff een praatje maken bij aankomst en wifi uitleggen etc.

Bereikbaarheid van de accommodatie.

genoten
    • Standaard Kamer

alles netjes schoon. goed bed. we moesten ergens naartoe en in plaats van een taxi voor ons te regelen werden wij kostenloos weg gebracht door een medewerker! top. vriendelijk personeel en goed ontbeten.

De bediening in de bar was goed, gezellig en snel.
    • Standaard Kamer

Douche is schoon maar een gordijn is altijd een beetje van ja. Verlichting van het pand is op de kamer te zien. Het is niet echt donker in de kamer

De bediening in de bar was goed, gezellig en snel. Lekker nootje op de tafel er bij. kamers zijn gedateerd.

Het hotel is erg verouderd.
    • Standaard Kamer

Het hotel is erg verouderd. Andere mensen kunnen via het balkon je kamer op als het raam/deur open staat, omdat er één groot balkon is voor iedereen. Gezien de veroudering vind ik dit erg prijzig (€60 p/nacht).

Ontbijt was prima.
    • Standaard Kamer

Kamers groot maar gedateerd, Dienen spoedig opgeknapt te worden bv vlekken in vloerbedekking, raam niet doorzichtig. Oude tv, geen scherp beeld.

Ontbijt was prima. Het diner in het restaurant was bijzonder goed. Prima personeel. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prettig vertoeven!
    • Standaard Kamer

Niets viel tegen! Top weekend gehad. Er staat duidelijk aangeven dat de kamers verouderd zijn. Wij slapen liever in een kamer die heel schoon is, dan een vieze kamer die heel luxe is.

De kamers zijn gedateerd, maar groot en zeer schoon. Het bed is fris, netjes en ligt uitstekend. Het bijbehorende restaurant is erg goed! Absoluut een aanrader! Elke gang was een feestje. Het eten was leuk 'opgemaakt' op mooie borden. Het vriendelijke personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken.

Geweldig leuk, prachtige omgeving !
    • Standaard Kamer

Zie boven. De muziek. Bij t ontbijt was de muziek wel Prima !!

Het eten was perfect!! Originele manier van opdienen en uitstekend van smaak. Helaas vonden wij de schtergrondmuziek in de middag en avond ontzettend irritant. De stijl kan ik niet benoemen. Het leek wat op lounge muziek. Voor ons zo irritant dat we na t diner besloten naar de kamer te gaan ipv nog even in de bar te blijven. Gemiste inkomsten!

Het zeer vriendelijke personeel en het gevoel van thuis...
    • Standaard Kamer

Er was een goederenlift met redelijk wat lawaai. Gelukkig ging dat niet de hele nacht door

Het zeer vriendelijke personeel en het gevoel van thuis komen in de hele grote kamer

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Fijn hotel, zeer aardig personeel en eigenares, ook voor ons hondje.
    • Standaard Kamer

Niet alles bij het ontbijt was goed op tijd bij gevuld waardoor de keuze iets minder was.

Ontbijt was goed, super schoon hotel.Ook de kamers mooi schoon.

Grote kamers met terras
    • Standaard Kamer

Het terras aan de kamer was verwaarloosd en onveilig. Het ontbijt was redelijk sober en als je zin had in een glaasje water moest je water van de kraan nemen.

Grote kamers met terras

prima hotel met heel goed restaurant
    • Standaard Kamer

1 klein puntje, de kamer had geen airco. Wij waren er dan ook precies op een dag met 27 graden.

het goede eten 's avonds in het sfeervolle restaurant. Ook heeft het hotel een leuke serre en een mooi terras met lounge set. De kamer was ruim met een terras, de badkamer wat gedateerd maar wel schoon. Vriendelijke mensen bij de receptie en in het restaurant. Ook erg leuk dat wij met ons gezelschap 's avonds laat nog konden bowlen.

ontbijt was goed, kon wat uitgebreider, wel n mooie...
    • Standaard Kamer

de bedden vielen tegen, veel te zachte matrassen en er was behoorlijk veel lawaai s'nachts om half 2 tot n uur of 5 in de ochtend.

ontbijt was goed, kon wat uitgebreider, wel n mooie accommodatie, personeel waren aardig

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Ontbijt was goed.
    • Standaard Kamer

Douchegordijn en we hadden een wake up call gevraagd. Zelf de telefoon ingestoken maar niemand heeft ons gewekt. Niet netjes.

Ontbijt was goed. Douche had een douchegordijn dat was minder.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Prima restaurant, hotelkamer gedateerd en ontbijt mag wat meer variatie.
    • Standaard Kamer

De kamer waar ik in zat was wel erg gedateerd. Mag wel een anno 2017 opfrisbeurt krijgen! Daarnaast vond ik de keuze uit het ontbijt weinig!

Voor de deur parkeren! Laat inchecken (22.00) was geen probleem.

De kamer was heerlijk warm.
    • Standaard Kamer

De kamer was niet zo gezellig...

De kamer was heerlijk warm. Het bed sliep uitstekend. Brasserie 1885 is het aangrenzende restaurant waar we geweldig hebben gegeten. Hier werd de volgende dag ook het uitgebreide ontbijtbuffet geserveerd.

• Standaard Kamer

Vloerbedekking op de kamer is dringend aan vervanging toe. In het restaurant voor het diner lang wachten, aardappelgarnituur kwam 10 minuten na de hoofdschotel, meerdere malen onze drank moeten vragen...

Vriendelijke ontvangst, zeer behulpzaam ivm met bezienswaardigheden in de omgeving. Mooi ingericht restaurant, gezellig tafelen.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Schoon maar niet confortabel
    • Standaard Kamer

Kamer kon wat comfortabeler en de trap viel tegen

Ontbijt was goed. Trap was stijl geen lift. Beloofde balkon was er niet. Voor de tv hadden we een verrekijker nodig

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Hotel niet aan te raden
    • Standaard Kamer

zeer verouderde kamers en meubilair, ijskoud (ze hadden niet op ons gerekend), 2 kleine handdoeken voor 2 pp, veel geluid (ketel oid), matige bedden

prima bediening, leuk restaurant

• Beoordeeld op: 1 december 2016

prima hotel, goed gelegen. Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer

prima ontbijt, mooie recent vernieuwde ontbijtruimte, gedateerde maar prima ruime kamer met goed bed en goede wifi. Al vaker geweest, zeker niet voor het laatst. Mijns inziens minder geschikt voor „bar types” (door de week, in weekend geen ervaring).

• Beoordeeld op: 30 november 2016

prima restaurant, matige hotelkamer
    • Standaard Kamer

Het was ijskoud bij aankomst op de kamer en het duurde minstens 5 uur voor het enigszins warm werd, onverwarmde badkamer met douche met een gat in de vloer. Je moet buitenom van restaurant/ontbijt naar hotelkamer, bij min 5 graden niet leuk. Geen extra dekens, bij aankomst 's avonds na vergadering niemand Meer aanwezig om naar te vragen.

prima restaurant, heel vriendelijk personeel, lage prijs

• Beoordeeld op: 2 november 2016

prima voor een kort verblijf
    • Standaard Kamer

Ontbijt was niet royaal maar zeker niet slecht. kamers zijn netjes maar oud. je moet buitenom lopen om naar het restaurant te gaan.

Het bed slaapt heerlijk! Restaurant (brasserie) ziet er prachtig uit en in de avond heerlijk gegeten.

Het is zo'n geweldig leuk hotel/restaurant!
    • Standaard Kamer

Er moet nog wel even een haardroger op elke kamer, maar dat is ook het enige

Het is zo'n geweldig leuk hotel/restaurant! We hebben er niet gegeten, maar alles leek prima in orde. Wijn was lekker, ontbijt goed en het personeel is allemaal extreem aardig..........En veel humor! En parkeerruimte genoeg. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Helaas, niet voor herhaling vatbaar en ook zeker geen aanbeveling aan anderen.
    • Standaard Kamer

De hotelkamer was erg gedateerd. Een frisse schilderbeurt doet wonderen. Een keukenblok dat zo oud is; wafelblad met deurtjes scheef. De badkamer heeft bruine tegels een douchegordijn een spiegel op een vreemde plek. Het ontbijt viel tegen. Op maandagmorgen kregen we brood van zaterdag. Waarschijnlijk door het minimale aantal gasten geen buffet maar een summier aftreksel hiervan.

De 10 euro korting die gegeven werd voor het niet schoonmaken van de kamer. Verder zag het restaurant er netjes uit. Zondag stopte de medewerker met stofzuigen toen we aan het ontbijt zaten. Netjes! Maandagmorgen helaas niet.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het beste was het ontbijt, mooie restaurant, modern en luxe.
    • Standaard Kamer

Voor 75 euro een nacht slapen in een slecht bed en een zeer verouderde kamer.Alsof we terug in de tijd waren gegaan. De vloer met vieze grote vlekken bah... dan is 75 euro erg duur! En zullen wij hier nooit meer een nacht verblijven!

Het beste was het ontbijt, mooie restaurant, modern en luxe. Alsof je in een totaal ander hotel zat! Ontbijt was heerlijk!!

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer

Top personeel! Zo klantvriendelijk. Veel persoonlijke aandacht van de eigenaren. De dame die het ontbijt verzorgde verdient een dikke 10. Zo vrolijk en aardig. Prachtig verbouwd restaurant en terras met prima ambiance. De hotelkamers zijn wel wat gedateerd. Maar door de hele sfeer die zo bepalend is voor een prettig verblijf, vonden wij dat niet storend.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

de koelkast op de kamer vond ik erg fijn.
    • Standaard Kamer

de stank op de trap naar het hotel is misselijkmakend. Adem in houden en naar boven of naar beneden gaan is de enige optie. Soms kokhalzen van de stank.

de koelkast op de kamer vond ik erg fijn.. Ook de koffie en thee faciliteiten vond ik een luxe...

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Het was verschrikkelijk onhygiënisch, we zijn snachts weer naar huis gevlucht
    • Standaard Kamer

Er waren heel veel kleine latrinevliegen in de kamer, het stonk naar riool, waar de vliegjes uitkwamen. We zijn naar huis gevlucht midden in de nacht.we hoefden gelukkig niets te betalen.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Efficiente accomodatie voor ons doel "fietsen Utrechtse heuvelrug"
    • Standaard Kamer

De opgang naar de kamers was erg slecht belucht, misschien boven aan de trap een openhoudmagneet op de deur plaatsen , nu kom je binnen in de geur van formaldehyde uit het plaatmateriaal. De lucht ververst zich daar niet tot amper.

Ontbijt was prettig, ruime voorziening veel licht daar.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Keurige kamer, ook de rest van het hotel prima verzorgd.
    • Standaard Kamer

Bij het ontbijt was het brood een beetje oud en de koffie (naar onze smaak) niet te genieten; de keuze in beleg matig; voor de rest: oké alsook de ruimte.

Keurige kamer, ook de rest van het hotel prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Alles naar wens
    • Standaard Kamer

De lift was even zoeken maar daar werden we vriendelijk naar toegebracht.

Het ontbijt was prima vriendelijke bediening Mooie ruime kamer Komen zeker nog eens terug

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

5,5
    De grootte van de kamper.
    • Standaard Kamer

Niet elke dag schone lakens. Kamer niet goed schoon. Ik denk dat ook hier bed bugs zijn

De grootte van de kamper. En de retro styling Zeer goed restaurant!!

Fijn verblijf
    • Standaard Kamer

Prima hotel,goede ligging.lekker ontbijt en erg vriendelijk en behulpzaam

Dakterras en koelkast
    • Standaard Kamer

Miste een afvalbakken bij het ontbijt. Is op zich niet erg maar is wel gemakkelijker

Dakterras en koelkast

de klantvriendelijkheid en het6 restaurantdeel

de klantvriendelijkheid en het6 restaurantdeel

geweldige dagen gehad.
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was eenvoudig maar lekker. De bedden waren prima. Op de kamer een koelkastje.

• Standaard Kamer

Kon snachts geen raam open. Ramen van andere kamers grensden ook aan dat balkon. Iedereen kon bij je naar binnen.

Schoon

Goede bedden en heerlijk ontbijt

Verouderde kamers

Goede bedden en heerlijk ontbijt

ging wel
    • Standaard Kamer

gehorig, was een feestje beneden, andere hotelgasten waren lawaaiig.

ontbijt

Ontbijtbuffet was goed

Kamer was wat verouded

Ontbijtbuffet was goed

Kamers waren ruim van opzet en een mooi gemoderniseerd...
    • Standaard Kamer

Kamers waren een tikkeltje gedateert.

Kamers waren ruim van opzet en een mooi gemoderniseerd restaurant,

Was prettig
    • Standaard Kamer

De kamer is niet modern, is gedateerd

Het ontbijt, het dinner, de ruime kamer, het balkon, parkeermogelijkheden

Het was prima voor een kort verblijf
    • Standaard Kamer

De kamers zijn gedateerd en het ontbijt is vrij sober

Het restaurant is fantastisch

Verwachtingen overtroffen, alle 6 reisgenoten unaniem lovend !
    • Standaard Kamer

Geweldig aardig personeel ! Prima diner in de Brasserie, fijne kamers, goed geslapen en 's morgens goed ontbijt.

Restaurant en ontbijt

Hotelkamer en badkamer

Restaurant en ontbijt

Geweldig restaurant en ontbijt, prima prijs/kwaliteit...
    • Standaard Kamer

Geweldig restaurant en ontbijt, prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima restaurant.
    • Standaard Kamer

Enigszins bedompte geur op de gang.

Prima restaurant.

ik reisde alleen en het personeel heeft mij uitstekend...
    • Standaard Kamer

ik reisde alleen en het personeel heeft mij uitstekend geholpen en wegwijs ge maakt in het hotel

Prima ontspannen ontbijt met een enorme kamer.
    • Standaard Kamer

Prima ontspannen ontbijt met een enorme kamer.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima kamer en schoon!
    • Standaard Kamer

Prima kamer en schoon! Geen overdreven luxe ontbijt buffet, maar alles was aanwezig en vers.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ondanks het koude weer was het een goed verblijf.
    • Standaard Kamer

Het hotel is erg gedateerd, jaren `50/`60? Mag wel wat gerenoveerd worden.

Het vriendelijke personeel. De vernieuwde serre is erg gezellig.

Weer voorbij.
    • Standaard Kamer

T.V. ZEER SLECHT BEELD. Geurhinder in de badkamer. Badkamer onconfortabel.

Balkon, kleine keuken.