Beoordelingen over Hotel Sebel 3-sterren

Prins Hendrikplein 20, Den Haag Centrum, 2518 JC Den Haag, Nederland

#28 van de 39 hotels in Den Haag

Een aangenaam Cityhotel in een interessante stad
    • Kleine Eenpersoonskamer

Koelkastje maakte wat lawaai, maar dan trek je gewoon de stekker uit ... Voor de rest heb ik geen klachten !

Het hotel ligt in een fijne buurt, niet ver van het toeristisch centrum en op een tramlijn naar station Hollands Spoor. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is in buffetvorm. Ik had een kleine maar aangename éénpersoonskamer op het gelijkvloers, met uitzicht op een koertje. Ik kom zeker terug als ik nog in Den Haag ben !

gedateerd hotel met goede basisvoorzieningen
    • Kleine Eenpersoonskamer

hotel is gedateerd, sleetse vloeren, muren, plafonds. geen lift. hele dunne wandjes. naast mij gezin met kinderen, het leken er wel honderd, lawaai tot 23.45 uur (kan het hotel natuurlijk niets aan doen). Ontbijt te duur.

ligging ok, alles klopte wel: goed bed, goede douchestraal, goede verlichting, veel stopcontacten, klein terrasje, achterkant rustig.

Het verblijf was oké en het personeel erg aardig en behulpzaam!

Gezelligheid en inrichting van de kamer. Vrij kil en sfeerloos. Kale muur, kast die in de weg staat. Televisie links in de hoek 'gepropt' (zo lijkt het, vanuit bed gezien links). Aan het einde van de kamer is een loze ruimte, waar de kast precies in zou passen. Toiletpapier erg dun. Breekt meteen bij afscheuren, erg irritant en simpel op te lossen door iets betere kwaliteit te nemen. Afwerking: tegels gebroken, roest op de radiator in badkamer, linker raamsluiting is kapot. Lastig systeem voor haar en bodyzeep. Het dopje moet je er eerst (onder) afhalen, daarna weer er in peuteren. Gewone handpompjes zijn handiger. Entree is beetje klinisch (vooral door plavuizen en witte marmeren tafeltjes). Het zitgedeelte bij entree is erg mooi. Die sfeer zou je kunnen doorzetten in de gehele entree. Daardoor krijg je een warmer welkom. Ik mis vooral de 'eigen touch' aan het geheel. Waar staan jullie voor, waar houden jullie van? Er zit geen eenheid in. Waterkoker om thee te zetten geeft toch wel een leuk gevoel (ondanks dat je bij jullie beneden thee en koffie kunt drinken). Een gebaar van 'welkom' doet het altijd goed op de kamer. Een kaartje bijvoorbeeld met een paar pepermuntjes o.i.d. Iets kleins kan al heel veel doen voor de beleving van de gast!

Mooi hotel voor een kort verblijf in Den Haag en Scheveningen met de tram als vervoer

Er is niet voor ieder deel van het gebouw een lift. En dan is drie hoog met de trap voor slecht lopenden een probleem

Nette kamer in het centrum van Den Haag

Verder was een prima verblijf en zal zeker nog keer terug gaan de accomodatie was prima

Het ontbijt was niet naar wens . Slecht bijgevuld en bij aanvang lagen er verbrande croissant . Had niet het idee dat er met veel zorg naar gekeken werd . Zal volgende keer niet meer bijboeken .

Het hotel was netjes schoon en prima bedden en nette kamer .

ik vond het een leuk verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

door de warmte was de kamer op de 3de verdieping ook warm hoewel er een ventilator geplaatst werd. badkamer was wat klein.

het ontbijt was lekker en vers

Ondanks tramlawaai (omdat we redelijk goede slapers zijn): aangenaam
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik had graag duidelijke informatie (tel. EN on the site) gekregen welke kamers bereikbaar zijn met de lift! Wat lawaai door de tram op onze kamer.

Geweldig dat wij een waterkoker voor op de kamer konden krijgen!

De vriendelijkheid van Het personeel en de ligging is ook...
    • Kleine Tweepersoonskamer

We zaten op de 3 e verdieping zonder lift, voor ons geen probleem maar heb dat nergens gelezen waardoor minder validen een probleem hadden gehad.

De vriendelijkheid van Het personeel en de ligging is ook vlakbij de tram. Ideaal en ook dat je een parkeerplaats kunt reserveren is super.

Redelijk
    • Suite

Had een suite op de 3e verdieping zonder lift. Ontbijt prijs op kamer €9 werkelijk was het €12,50. Vergeten aan te passen op kamer. Geen kast in de kamer. Boven 't bed raam zonder gordijn. Erg licht.

Bed lag lekker. Goede tv met app's

Een paar dagen gezellig vertoeven in een andere wijk van Den Haag

Helaas geen minibar/koeling op de kamer.

Mooie locatie in het Zeeheldenkwartier, goed bereikbaar met openbaar vervoer. Ruime kamer, met de nodige voorzieningen. Vriendelijk personeel

Uitstekend!
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een kamer op de 3de verdieping, aardig warm, nu wel te doen maar in de zomer denk ik wel echt heel heet.

Fijn hotel. We komen hier graag. Vriendelijk personeel nette kamers. Gratis koffie, heel fijn.

Goed gesitueerd, redelijk comfortabel, goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nogal wat lawaai vooral s'morgens vroeg van andere gasten die hotel verlaten. (Onze kamer was naast 1 van de ingangen). Eigenlijk is de prijs te hoog voor dit hotel. Zou niet meer dan Euro 80 moeten zijn inclusief tax.

Ontbijt zeer goed. Goed gesitueerd.

Zeker voor herhaling vatbaar!

De tv vonden wij niet echt een scherp beeld hebben. In de lobby en ontbijtkamer ontbreekt een beetje een gezellige sfeer, waarschijnlijk door het soort vloer.

We waren aangenaam verrast. Gelegen aan een mooi pleintje. Hotel, kamers en sanitair waren zeer schoon. Ontbijt niet heel erg uitgebreid, maar prima verzorgd. Prima bedden met zeer schoon beddengoed.

Echt boven verwachting

Matrassen waren wat zacht voor mij, en de kussens waren echt niet goed. Slap. De verwarming stond aan bij binnenkomst kamer, was bloedheet! Gelijk uit gedaan en ramen open

Ontbijt perfect, mooie kamer, schoon alles, mooie badkamer, mooi bed, schone lakens. Boven verwachting

Functionele kamer, vriendelijke receptie, basic ontbijt
    • Standaard Driepersoonskamer

Er waren geen croissants bij het ontbijt. Prijs ontbijt was duur voor wat we kregen

Parking voor de nacht was 18 € maar ik moest niet bijbetalen tot 17.00 de volgende dag

Drie aparte boxspring bedden zoals verzocht, top!
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamers waren erg warm, met ramen open was het prima, maar in de zomer lijkt het me erg warm aangezien er - volgens mij - geen airco aanwezig is. Voor ons geen probleem, maar er was geen lift aanwezig.

Drie aparte boxspring bedden zoals verzocht, top! Heel erg schoon hotel en gratis koffie en thee de hele dag. Superleuke buurt! Loopafstand van het centrum en leuke kroegjes, lunchtentjes en restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zeer goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen lift wij zaten op de derde verdieping. Kleine badkamer. Internet op derde verdieping niet optimaal.

Ontbijt, ligging, mogelijkheid parkeren, restos in de buurt

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima hotel!

Geen minpunten

Netjes, schoon, vriendelijke mensen, centrum ligt iets verder maar toch lopend goed te doen. Ook dichtbij een tramhalte (elandstraat tram 16)

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

We komen hier vaker omdat we de prijs/kwaliteit goed vinden en het personeel zeer vriendelijk is.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Sommige delen van het hotel zijn verouderd echter worden er de laatste maanden duidelijk zaken vernieuwd en opgefrist.

Vriendelijkheid personeel. Goede ligging. Parkeermogelijkheid aan gunstig tarief.

Goede plek, prima comfort en gastvrij verblijf. Aanrader voor een bezoek aan Den Haag en omgeving.

Helemaal niets.

De gastvrijheid, de rust van de kamer, het comfort van bed, kamer en badkamer, de ligging van het hotel, de bereikbaarheid, de mogelijkheid van parkeren en fietsen stallen! Helemaal prima! Graag tot een volgende keer!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

het was wat vol bij het ontbijt. Deze ruimte was te klein voor het aantal mensen.

Het was prima verzorgd, schone kamer, schone badkamer en vriendelijk personeel.

• Standaard Driepersoonskamer

Badkamer was klein met z'n drieën, maar alles wat nodig was, was in orde.

Het hotel leek op Duitse degelijkheid Schoon, sobere inrichting, geen luxe, maar alles wat nodig was is aanwezig. Bedden lagen lekker, het was rustig op de kamer. Vriendelijk personeel.

Het ontbijt was prima, en gedurende de hele dag kon je ook...

Het ontbijt was prima, en gedurende de hele dag kon je ook lekker koffie/thee pakken. De kamer was netjes, alles was goed verzorgd en goed geïsoleerd. We hebben nauwelijks iets van andere gasten en geluiden van de straat gehoord.

Voor 1 nacht prima te doen.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het hotel was wat gedateerd, weinig luxe en uitstraling. Ook de bedden waren niet erg comfortabel.

Personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was uitstekend.

Mooi
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het tweepersoonsbed bestond uit twee eenpersoonsmatrassen die als erg doorgelegen waren. In het midden van het bed was hierdoor een diepe put. De matrassen waren daarnaast ook te zacht, maar dat is persoonlijk.

Het zicht vanop de kamer naar buiten was geweldig, we hadden ook echt de indruk dat ons de mooiste kamer gegeven was. Het ontbijt was goed. De ligging was ook goed, op wandelafstand naar het centrum en op wandelafstand uit het centrum was gratis parkeerplaats.

Even een paar dagen er tussenuit.

Het ontbijt had iets uitgebreider gemogen qua vers brood en soorten hartig beleg. Maar alles in voldoende mate voorhanden, dus dit is meer een klein puntje.

Uitermate vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Gratis koffie en thee tot 22 uur.

Dank u voor ons verblijf in dit prima hotel!
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt prima! Fijn om koffie/thee te mogen pakken! Uitstekend en erg vriendelijk personeel! Ruime driepersoonskamer. Vooraf parkeergelegenheid regelen is goed bevallen.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Voor ons doel, erg geschikt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Jammer dat je 's avonds niet even een drankje kunt nuttigen in een gezellige ruimte. Ook de zitruimte op de kamer was minimaal en slechts een stoel.

Ligging is erg gunstig in verband met bus/tram verbindingen

Aanrader!
    • Standaard Driepersoonskamer

De 3-pers kamer beschikt over 3x 1-pers bed, geen gammel bijzetbedje of een slaapbank. Kamer is ruim genoeg om je in te bewegen. Badkamer heeft alles wat je nodig hebt; bad, douche, wc, wastafel en zelfs douchegel. Extra is de gratis koffie gedurende dag. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Had van tevoren via de mail contact ivm enkele vragen, snelle respons en meedenkende reacties!

De ruime familiekamer, waar ik met mijn 2 dochters verbleef.
    • Standaard Driepersoonskamer

De schuifwand van de douchecabine haperde.

De ruime familiekamer, waar ik met mijn 2 dochters verbleef. Prima bedden. Goede centrale ligging. Ook een lekker ontbijtje. Vriendelijk personeel.

de kamers waren heel mooi en boven verwachting rustig

een gewone kop koffie (ipv espresso / capucinno / latte etc...) was aangenaam geweest bij het ontbijt.

de kamers waren heel mooi en boven verwachting rustig

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima accommodatie in het centrum op loopafstand van bezienswaardigheden en winkelgebieden.
    • Standaard Driepersoonskamer

Prima, schone kamer en badkamer. Goede douche en bedden! Netjes. Bijzonder aardige ontvangst door zeer behulpzame receptioniste. Bagageopslag aanwezig. Parkeergelegenheid dichtbij.

prima, maar redelijk prijzig hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

In verhouding vond ik dit een prijzig hotel. Was ook niet echt dichtbij station, en centrum nog best een eindje lopen.

Kamer was prima, ontbijt zat er niet bij in, maar los bij te boeken. Vriendelijke receptie.

Prettig verblijf

Geen tegenvallers

Prettig hotel met fijne bedden en goed ontbijt. Vanaf centraal station met de tram naar het hotel gegaan om de koffers op te slaan om vervolgens lopend naar paleis Noordeinde en centrum te lopen. Afstand om te lopen goed te doen met jonge kinderen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Zeer goed ontbijt, kamer was prima.

Via de website kun je niet kiezen welke kamer je wil, wel een voorkeur opgeven. Hierdoor wist ik van tevoren niet wat ik kon verwachten, dit vond ik jammer.

Zeer goed ontbijt, kamer was prima. Service van het personeel bij de receptie was echt super goed, heel vriendelijk en zeer bereid om met je mee te denken!

Prima hotel maar wel te duur voor wat je krijgt
    • Standaard Driepersoonskamer

Het hotel is behoorlijk basic. Kale kamers, alleen bedden en kast, geen koffie etc op kamer.Ik vind de prijs daarom echt te hoog voor wat je krijgt.

Fijne bedden, goed ontbijt.

Zeer ontvreden. Ligging van hotel is goed echter door rookgeur en slechte nachtrust door (open)raam.

Kamer en badkamer rook enorm naar sigarettenrook. Vermoedelijk door defecte afzuiging van een kamer of gebouw elders waardoor rookgeur in de kamer trekt. In de kamer was niet gerookt. Slaapkamerraam van slaapkamer (nr 10) kon niet gesloten worden. Hierdoor 's nachts (te) veel straatgeluid en dus slecht geslapen.

Ligging is heel goed. Midden in het Zeeheldenkwartier. Vele restaurantjes en boetiekjes in de directe omgeving. Bewaakte Parkeermogelijkheid bij ander hotel op 3 min lopen.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Dat je met de tram eerst moest overstappen voor je bij Scheveningen kwam

Mevrouw van buffet was zo vriendelijk ons mee te nemen naar scheveningen. En bedden waren zeer goed. Goede parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima, we hebben genoten van Prinsjesdag en het was fijn dat we dus al in Den Haag waren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer dus, ook kon daar geen raam open vanwege monumentenpand. Maar het was erg warm op de kamer, de deur naar de gang maar een poos open gezet voor enig doorluchten.

Ontbijt was prima, kamer ook goed, alleen niet zo sfeervol.

Prima verblijf voor 1 nacht
    • Standaard Driepersoonskamer

Zowel de kamer als badkamer gedateerd. Geen koffie-thee faciliteiten op de kamer.

Uitermate vriendelijk personeel, prima en uitgebreid ontbijtbuffet. Tegen onze verwachtingen in geen last van de tram die langs het hotel reed. Koffie thee beneden te verkrijgen.

functioneel maar niet bijzonder

(te) eenvoudig ontbijtbuffet. Relatief weinig personeel. Weinig voorzieningen (geen minibar, geen barruimte, enigzins gedateerde inrichting, eenvoudig meubilair.

Goed maar eenvoudig hotel. Ruime schone kamers. Mooie ligging in aantrekkelijke wijk van Den Haag. Aantrekkelijke prijs

Voor 2 nachten prima.
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamer was wat klein en naast de ontbijtruimte, beetje last van het lawaai.

Wij waren met ons kleinkind en het personeel was zeer vriendelijk, ook naar hem toe. Ontbijt was uitstekend. Omdat hij de pannenkoekjes zo lekker vond werd er nog extra voor hem gebakken. Leuk, lief, aardig personeel!

Fijn verblijf, aardig gastvrij personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Fijne ruime kamer. Goede bedden. Grote badkamer met als verassing een bad en zeer goed uitgebreid ontbijt. Ook erg fijn koffie kunnen pakken de hele dag.

super
    • Standaard Driepersoonskamer

Bed in woonkamer lag niet lekker en keuken was niet helemaal goed schoon

Bij het inchecken werd ons verteld dat we een gratis upgrade kregen en we mochten in het appartement van het hotel. Helemaal super

overnachting met bezoek aan scheveningen en dagje winkelen den haag
    • Standaard Driepersoonskamer

Zeer goed ontvangen. Vriendelijke personeel, alle vragen keurig beantwoord. Goed ontbijt, ruime kamers. Goede en vriendelijke services, zelfs toen we al uitgecheckt waren en de parkeerkaart terug brachten, mochten we nog gebruik maken van een kop koffie en thee.

Goede slaapplaats zonder meer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De inrichting van de (zolder)kamer: een keuken pompbak uit inox in de kamer. Een kast kon niet volledig open omdat ze onder het dak stond. Het geheel maakt een ietwat sjofele indruk. Kortom een low buget hotel met goede voorzieningen, maar niet echt aangenaam als verblijfsplaats.

Het hotel ligt aan een leuk pleintje. Ook zijn er meer dan voldoende resto's in de buurt.

Heel OK!

Een stukje ontbijtspek zou heerlijk smaken bij het lekkere ontbijt!

Het ontbijt was heerlijk maar een stukje ontbijtspek mocht niet ontbreken volgens ons. Een drankje 's avonds na een stadsbezoek of wandeling smaakte uitstekend.

het was geweldig.

Heel jammer dat we niet wisten dat het hotel niet over een lift beschikt. we hadden dan kamers op de begane grond willen hebben. We zijn niet meer de jongsten en dan 3 grote trappen op met je koffer is geen pretje.

Het ontbijt was prima en de kamers waren heel ruim en schoon

Vriendelijk en behulpzaam personeel!!!
    • Standaard Driepersoonskamer

De badkamer was erg klein!

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt was lekker en had alles om goed te kunnen eten! De driepersoonskamer die we hadden was erg ruim en had bovendien een leuk ruim terras!

Hotel Sebel, dat willen we wel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Weinig ruimte bij ontbijtbuffet, vluchtroute op kamerdeur was niet conform de werkelijkheid (doorgegeven bij de receptie), kamers gehorig.

Centrale ligging, zeer netjes en schoon, vriendelijke receptionistes, opslag voor bagage. Graag nog eens.

goed hotel.
    • Kleine Eenpersoonskamer

personeel zei dat kamer op de 3e verdieping was maar was op de 2e :P maar dat was eigenlijk wel mooi. scheelde weer een trap lopen. de trappen zijn wat lawaaiig als er mensen op lopen.

goed hotel. 1 persoons kamer ruim genoeg en de badkamer ook! personeel was vriendelijk en het ontbijt was uitgebreid en goed. Het is niet een super de luxe hotel, maar het is de prijs wel waard. koffie en thee kun je gratis pakken!

Ideaal hotel voor een kort verblijf in een gezellige wijk

Lawaai (binnen) door de krakende vloeren (buiten) tram, warm op de kamer, matras en kussen te zacht.

Het hotel ligt in een leuke wijk. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prima stadshotel

Prima stadshotel. Kamers ruim en schoon genoeg, ontbijt prima en redelijk uitgebreid. Vriendelijk personeel en op slechts 10 minuten lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Alles was ruim: kamer, badkamer met bad en het balkon aan de...
    • Standaard Driepersoonskamer

Alles was ruim: kamer, badkamer met bad en het balkon aan de achterkant. En lekker ontbijtbuffet. Uitstekende ligging in leuke buurt op loopafstand van het centrum en de tramhalte vlakbij.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het personeel en de kamer op zich!
    • Standaard Driepersoonskamer

Eigenlijk niks, het was alleen jammer dat mijn medicatie in een koelkast bij de receptie moest. Maar heb het niet als heel vervelend ervaren!

Het personeel en de kamer op zich!

Leuke locatie, en een net hotel

Ook de badkamer zag er netjes uit. Het douchen in een bad vinden wij nooit prettig, gelukkig was het bad op onze kamer iets ruimer dan een standaard bad.

Hotel en kamer waren netjes en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prima hotel, goede locatie en prijs/kwaliteitsverhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt had iets beter gekund. De koffie was niet lekker, tegenvaller. Verder was het die dag erg warm, Kon wel een raam open, maar hielp niets. Wellicht een tip om een ventilator aan te bieden/ op de kamer neer te zetten. Bedden waren ook erg zacht, houd ik persoonlijk niet van.

De locatie beviel erg goed.

Prima hotel op een toplocatie
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamers zijn eenvoudig (maar alles wat je nodig hebt) en wat gehorig (straatgeluid en gerommel met het ontbijt). Echter niet zo aan gestoord.

Locatie is geweldig. Prijs-kwaliteitverhouding ook.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Eenvoudig, comfortabel hotel in een van de leukste buurten van Den Haag

Het uitzicht van de sobere kamers was treurig en er vlogen duiven de kamer letterlijk binnen! Erg gehorig. Het ontbijt was niet bijzonder en was niet in de prijs inbegrepen. Prijs van de kamer was te duur voor hetgeen er geboden werd.

Alles vrij middelmatig maar de ligging en de buurt is heel gezellig met veel aparte winkeltjes en restaurants. Vriendelijk personeel! Goeie WiFi

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Gezellig hotel op prachtige plek in Den haag

De bedden en beddengoed waren slecht. Ook zat de prullenbak nog vol met afval van vorige gast.

Prachtige kamer en heerlijk dicht in het centrum. Fantastisch mooie badkamer.

Kamer 34 (2 pers.

Zie vorige opmerking

Kamer 34 (2 pers. kamer) was fantastisch, kamer 35 (3 pers. kamer) was te klein, nodig aan een upgrade toe vergeleken met kamer 34.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

voor herhaling vatbaar qua locatie prijs/kwaliteit verhouding

bed: ik heb liever een hoeslaken dan een los onderlaken kamer: waterkoker mist (voor eventueel een kopje thee / koffie op de kamer)

ontbijt: prijs / kwaliteit correct locatie: goed personeel: erg vriendelijk en attent

Leuk hotel met mooie kamer en badkamer in mooi stukje Den Haag niet ver van het centrum

Geluidsdicht was de kamer zeker niet. Veel geluidsoverlast gehad in de nacht. Ontbijtbuffet is zeer klein en dat is niet prettig bij het ontbijt opscheppen. Een croissantje misten we.

Mooie kamer in een mooi stukje Den Haag.

Prima hotel vlakbij centrum Den Haag
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er zat wat schimmel onder de kozijnen. Verder alles keurig.

Locatie is gunstig gelegen ten opzichte van het centrum. Het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk.

Voldoende, maar zeker niet perfect.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt was Ok, maar basaal. Kamer geboekt voor drie personen, was niet goed doorgekomen. Uiteindelijk wel opgelost. Geen koffie of thee te krijgen 's avonds.

Zeer eenvoudig en erg gehorige kamer met een eenvoudig ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het zou fijn geweest zijn als we na onze reis een kopje thee of koffie hadden kunnen zetten en drinken maar er was geen waterkoker met deze accessoires. Ook wegwerpwashandjes of douchekapje was wel fijn geweest. De douchekop spoot het water tegen de muur in de hoek dit was ook niet anders in te stellen helaas. Ik moest de douchekop in één hand houden niet handig.

Ontbijt was voldoende en goed Kamer was klein voor 3 personen er was ook maar 1 stoel aanwezig voor 3 personen?? Ontvangt was vriendelijk en uitleg ook we kregen nog een plattegrond van Den Haag.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Redelijk uitgebreid ontbijt.

Slechte bedden. Erg zacht. Veel geluidsoverlast van de straat, trams die voorbij rijden. Enkel glas, daardoor erg gehorig en vochtige ramen. Vloer van badkamer erg gedateerd( blauwe tegeltjes op vloer)

Redelijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Goed middenklasse hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

brandalarm midden in de nacht (kon hotel natuurlijk weinig aan doen, iemand in een appartement had iets op het vuur gezet en was toen in slaap gevallen, brandweer rukte uit)

ontbijt was prima, kamer was ruim

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Vriendelijke ontvangst.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Het bed was te zacht. Kamer lag aan doorgaande straat, veel verkeerslawaai, trams uitgaand publiek. Dus zeer slecht geslapen. Geen showercap in de douche. Om 2 uur 's nachts brandalarm omdat een gast tijdens het eten koken in slaap was gevallen, waardoor er zeer veel rook in de kamer was ontstaan. Alle gasten moesten naar buiten. Hier is in de ochtend door personeel verder geen aandacht meer aan besteed, behalve toen ik erover begon. Het ontbijt was goed en verzorgd.

Vriendelijke ontvangst. Redelijke prijs voor een overnachting in verband met familiebezoek.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Hele fijne service
    • Kleine Eenpersoonskamer

Als je slecht ter been bent is dit geen geschikt hotel er zijn veel smalle trappen. Waterkoker met thee en koffie op de kamer zou het nog beter maken.

Ontzettend vriendelijke medewerkers en ik kon nog tot 23:00 inchecken. De service was fantastisch en prijs kwaliteit ook helemaal prima. Ik had om een rustige kamer gevraagd en ik kreeg een hele fijne kamer aan de achterkant.Ontbijt had ook ruime keuze (nederlandse dingen als poffertjes, roze koeken en stroopwafels, daarnaast was er ook scrambled eggs,warme broodjes, goed gekookte eitjes etc.). Het hotel was makkelijk met het ov te bereiken. Ik kom zeker weer en kan het hotel van harte aanbevelen voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Lekker bed
    • Kleine Tweepersoonskamer

Minder rumoerige studenten, sliep 1e kamer langs de trap. Toillet liep heel langzaam en lawaaierig vol. Broodjes bij ontbijt mi oud, toen ik wegging waren er opeens wel pannenkoekjes. Geen personeel aan de balie toen ik wilde vragen of het wat rustiger kon. Ik ben heus geen criticaster, integendeel, maar als u erom vraagt dan wil ik eerlijk zijn.

Lekker bed

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Simpel maar zeer comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming stond erg hoog toen we binnen kwamen. Het hotel ziet er een beetje oubollig uit. Sommige lampenkappen zijn versleten.

De bedden en de douche zijn beter dan ik thuis heb. Kamer 9 was ontzettend stil en schoon. Het personeel is zeer attent en kan je wat leuke dingen in de stad aanwijzen.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Locatie was heel goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijtbuffet was niet uitgebreid maar wel goed genoeg. Jammer dat de ontbijtkoek van de dag ervoor gewoon teruggezet werd. Was helemaal oud en uitgedroogd. Ook stond er beide dagen een lege pot nutella op het buffet. Nog wat kleine aandachtspuntjes! Douchestraal in torenkamer was erg slap, lukte niet om haren fatsoenlijk uit te spoelen...

Locatie was heel goed Personeel erg vriendelijk Prijs-kwaliteit helemaal goed Torenkamer heel ruim met fijn bed en leuk uitzicht!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima hotel, leuke locatie, betaalbaar.
    • Standaard Driepersoonskamer

Onze kamer aan de straat kant was wat gehorig tav het geluid (trams). Overigens sliepen mijn kinderen daar gewoon doorheen.

Prima ontbijt, leuke locatie, 3-persoonskamer was voldoende ruim, goed bereikbaar met OV en parkeren kon bij een hotel in de buurt. Vooral gezien de ligging (bij vrienden om de hoek), zou ik er zeker nog eens logeren.

Mwah
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel zag er smoezelig uit. Vooral het sanitair was verouderd. Het was echt behelpen. Ook was het steenkoud op de kamer.

Het ontbijt was prima, maar ook de ontbijtzaal was weinig sfeervol.