Beoordelingen over Shanghai Hotel Holland 4-sterren

#31 van de 34 hotels in Delft

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitstekend, comfortabel verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen airco. Kluis werkt niet zoals het hoort te werken

Ruime gratis parkeerplaatsen. Vriendelijk en behulpzame personeel. Mooie ruime, complete kamer (kluis/koffie/thee/koelkast/shampoo & Douchegel) Op aanvraag extra kussens en Ventilator

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima, voor herhaling vatbaar.

De televisie had de meest voorkomende zenders, het beeld was echter matig (wat ruis, maar ik vond het niet storend). Wat me verder wel tegenviel, was het ontbijt. Er zaten heel erg veel vliegen op de kaas en het vlees (en dan bedoel ik zeker een tiental). Alle afgedekte etenswaren waren wel prima. Het ontbijt bevatte wel de meest voorkomende onderdelen, niet heel uitgebreid, maar gezien de hoeveelheid gasten (erg weinig) kon ik dat goed begrijpen.

Overall prima hotel. Dicht langs de snelweg en dichtbij de locatie waar ik moest zijn. Dat was erg prettig. Vorige keer in het nabij liggende Campanille overnacht, maar dit hotel is wel een stuk luxer. De kamer was prima, het bed voelde wat hard aan, maar ik heb er prima in geslapen. Ook de badkamer was keurig op orde, schoon en met een heerlijke douche én ligbad.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima verblijf vroeg inchecken mogelijk en laat uitchecken werd door ons zeer op prijs gesteld.

Wij kwamen heel laat ontbijten. (onze eigen schuld dus) was fijn dat de mogelijkheid tot 11 uur was omdat wij de dag of nacht om 2 uur gingen slapen i.v.m een bezoek aan een bruiloft. Maar je kon merken dat de yoghurt niet meer werd aangevuld.

Ruime kamers en goede bedden, koffie en thee faciliteiten en een koelkastje.

Verblijf Shanghai hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was een vreemd hard geluid wat door het hotel ging.. Het leek wel iets van leidingen geluid... We werden er wakker van.

Prima verder! Aardig personeel, ontbijt prima, kamers goed, prijs/kwaliteit ook goed, centrale locatie, dichtbij Delft, strand Kijkduin en Scheveningen... Goed echt Chinees restaurant!!

Grote kamer, goed badkamer, koffie op kamer, stil gang door...

Draai deur moeilijk voor materiaal en zitbad mag lig bad zijn

Grote kamer, goed badkamer, koffie op kamer, stil gang door tapijt en tussen deur. Grote lift. Buro op kamer, goed wifi

Kamers met bedden en badkamerfaciliteiten prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij aankomst om 18:00 uur waren alle parkeerplaatsen bezet door gasten van restaurant. Pas nadat wij hierover een opmerkingen hadden gemaakt kon ik onze auto ophalen en bij het hotel parkeren. Een forse tegenvaller was het ontbreken van een airco op de kamer. Bij een hotel van deze prijsklasse mag deze voorziening toch als standaard beschouwd worden.

Kamers met bedden en badkamerfaciliteiten prima

vriendelijk personeel, schone kamers en uitgebreid ontbijt

Vriendelijk personeel. Ruime kamers. Sanitair netjes en schoon. Groot bed. Prima ontbijt met genoeg keuze. Ideale locatie net buiten de stad. Makkelijk te bereiken met auto.

Zeer vriendelijke personeel.

S'avond geen gebak of iets dergelijks bij de koffie meer te krijgen. Schoonmaak viel ook beetje tegen.

Zeer vriendelijke personeel. Ontbijt buffet was prima.

Mooie uitvalsbasis voor fietstochten.
    • Executive Suite

Suite had wat beter schoongemaakt kunnen worden. Ook stond de airco op de kamer niet aan toen we aankwamen (het was dus heel erg warm op de kamer waar de ramen ook niet open konden).

Prima chinees restaurant op de eerste verdieping. Rustige ligging en toch nabij (binnen fietsafstand) naar Delft en (wat verder weg) naar Den Haag.

Centraal hotel om naar Den Haag en Scheveningen te gaan.

Weinig oplaadpunten voor EV auto's, geen airco en waren geen handdoeken in de kamer. Een lamp was stuk in de badkamer.

Goed ontbijt en nette kamer, parkeergelegenheid.

Heerlijk groot bed, vriendelijk personeel, mooi hotel,...

Abominabel slecht ontbijt. We komen veel in Hotels, maar zo extreem matig als in Hotel Shanghai heb ik nergens aangetroffen. Volgende keer zou ik er zo weer boeken, maar zeker zonder ontbijt voor € 15,- p.p.

Heerlijk groot bed, vriendelijk personeel, mooi hotel, gratis parkeren.

Rustig gelegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het Kluisje doet het niet. Er lag een handleiding bij van een vorige soort kluis. Hebben we dus niets aan. We hebben de receptie om hulp gevraagd. Er zou iemand langs komen. We hebben 1 uur gewacht, maar er kwam niemand. We moesten na dat uur vertrekken naar onze volgende afspraak.

Rustig gelegen. Mooie complete kamer. Vriendelijk personeel

Mooie kamer maar behoorlijk veel manco's

De kamer was bloedheet. De gordijnen waren niet dicht terwijl de zon de hele dag op de kamer geschenen had. De air condition deed het hoegenaamd niet de afstandsbediening deed het niet en er was op zaterdag avond niemand van de maintenance. Bij de bad/douchekraan was de warm/koud handel niet te bewegen zodat ik bijna verbrand ben.

Grootte en inrichting kamer.

Verder uitstekend met vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Organisatie van het ontbijt was soms gebrekkig. Bijv. Brood op ham op ei op jus niet te drinken was water met gele kleur. Oorzaak te kleine bezetting met beginners waarschijnlijk.

Locatie zeer goede bereikbaarheid mooi hotel Chinese accenten.

Samengevat: een aanrader

Centrale airco regeling,

Zeer vriendelijk personeel. Goede ligging met veilige parking, ook voor de fiets, ongeveer 3 kilometer van de oude stad. Mooie verzorgde kamers. Zeer goed ontbijt met voldoende keuze. Gelegen aan een mooie fietsroute richting stadscentrum.

Fijne ervaring!

Wij hadden geen airco in de kamer.

Wij hadden een vernieuwde kamer, zeer mooi en gezellig aangekleed. Het was een leuke en korte wandeling naar Delft (ongeveer 15 minuten) en het ontbijt van het hotel was super.

Ruime kamer en badkamer.

- Inchecken kan vanaf 14u en we waren 13u aanwezig. Bij de meeste hotels mag je dan al wel inchecken als de kamer klaar is. Bij Shanghai moet je tot stipt 14u wachten anders moet je 25,- betalen volgens de mevrouw achter de receptie. - De bedden waren heel hard.

Ruime kamer en badkamer. Mogelijkheid om fiets te huren (centrum is namelijk nog best ver om te lopen).

Kon beter!

De wc van mijn kamer was erg smerig onder de binnenrand van de pot. Ook was het niet echt schoon.

De vriendelijkheid was goed van het personeel. En de ligging van het hotel was super.

Goed ontbijt, gedateerd hotel, vieze kamer.

Vieze kamer. Smerige vloerbedekking, veel stof. Bad was erg hoog om in te stappen voor te douchen. Geen handgrepen.

Het ontbijt was prima, gevarieerd. Vriendelijk personeel.

Niet leuk.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Hygiëne, het was erg smerig. Daarbij ook erg stoffig en het toilet was zo smerig :(. Het moest een luxe kamer voorstellen, maar er zaten allemaal bobbels in het tapijt waar je zo over kon struikelen.

Door de slechte hygiëne alles verpest.

TE DUUR!

UITZICHT OP EEN PARKEERPLEK VAN EEN INDUSTRIETERREIN IS NIET ECHT MIJN FAVORIET. HET ONTBIJT BUFFET IS NIET IN DE PRIJS INBEGREPEN. WAT DAT BETREFT HEB IK IN ZO AZIË IN BETERE ACCOMMODATIES VERTOEFT.

BAD & BED

Voor 1 nacht was het een goed hotel.

De badkamer: erg klein ligbad en de hygiene was niet echt top. Kamer was stoffig en de lakens op bed heb ik s,nachts meerdere malen recht moeten leggen anders lag ik op het matras.

Het ontvangst en het uitchecken was super goed.

Goed verblijf

Bedden waren nogal hard, maar wel goed

Geen lawaai, goed geïsoleerd. Koelkastje op de kamer. Badkamer lekker groot. Rituals voor badkamer. Chinese inrichting. Prima, hoor

Onbijt is een drama.

Onbijt is een drama. Rondom 9u wordt al niks meer aangevuld. Volgens betreffende medewerker kan men daar niet aan beginnen. Wel € 14,50 vragen per ontbijt! \ Ronduit slecht! Kan je beter voor een MCBreaky naar de buren gaan.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

aangenaam verblijf!
    • Executive Suite

vijf hangkasten en geen legkast. koffiezetapparaat: svp handleiding. wifi was beroerd.

de grootte van de kamer, badkamer, zithoek. ligging buiten stad ook akkoord.

Goed , voor ons op die lokatie goed.

Schoonmaak van kamers. Soms erg stoffig. Kluis deed het niet. Hairfohn is gerepareerd. Soms traag internet ook met kabel. Hoge gemeentelijke belastingen mar heeft niet met het hotel te maken.

Ruime kamers. Gratis goede parkeergelegenheid. Aardig personeel receptie die ook Wilde printen . en restaurant. TV prima.

Goed hotel, maar voor gasten zonder auto te ver van openbaar vervoer.

Het 2 persoonsbed. Misschien voortaan beter aangeven wat te verwachten valt. 2 persoons kamer met keuze uit 2 een persoons bedden of een 2 persoonsbed. Gelukkig was het wel een groot bed met keuze uit een groot dekbed of 2 een persoonsdekbedden.

De ontvangst door de receptie, erg aardig, behulpzame dame . Geweldig.

Goed hotel met toffe sfeer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een matig ontbijt. Moesten zelf vragen buffet aan te vullen (brood, eitjes, ...)

Toffe (Oosterse) sfeer. Vriendelijk personeel. Parking niet betalend + WIFI ok. We willen nog terugkomen.

Vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Als er een feest is in het restaurant op de 1e etage, dan dreun je op de 2e etage je bed uit door de bassen van de muziek. We hebben toen een andere kamer op de 4e verdieping gekregen en dat ging zonder enig probleem. Vraag dus vooraf of er een feest is. De muziek op de gangen zou nog iets zachter mogen.

Vriendelijk personeel. Ruime kamers. Goede bedden. Goed ontbijtbuffet. Overdekt parkeren mogelijk.

Niet voor herhaling vatbaar.

Personeel tijdens ontbijt erg onvriendelijk. Bij een paasontbijt verwacht je wel wat meer dan gekleurde eieren, matig aangevuld. Prijs/kwaliteit zeer onder de maat.

Kamer was prima. Badkamer voldoende. Ontvangst bij receptie bijzonder vriendelijk.

Mag ik onbeschoft tot uw dienst zijn?
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Geen tv in zitkamer, locatie, kussens, het te kleine bad. Borg betalen en voor wat? Er is geen eens een minibar. Of breekbare Chinees porselein. het onbeschofte receptioniste bij uitcheck. Wilt u even tekenen voor ontvangst van uw borg?? Mijn antwoord was: dan moet ik het wel eerst ontvangen!

De kamer. Eigen parkeerplaats. Badspullen van rituals.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Oke

Ontzettende droge lucht in de kamer. Waardoor ik middernacht wakker werd van een verstopte neus en super droge keel en droge ogen. In de ochtend werd ik wakker door ontzettende lawaai van schoonmaak van de kamers. (Waarschijnlijk stofzuiger dat steeds tegen de muren hardhandig wordt gebonkt). Met deuren slaan en schreeuwen. Later in de middag was het ontzettend warm in de kamer, door de grote partij ramen waar de zon doorheen schijnt. Airco kon er niet tegen op.

Kamerindeling, badkamer met bad, koelkast.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het hotel was super,het Chinese restaurant boven èèn aanfluiting .

zie boven

Het was in een woord geweldig.schoon ,netjes,luxe , en prettig en vriendelijk personeel . Maar............ het eten boven was echt verschrikkelijk. We aten pekingeend en varkensvlees op Chinese wijze bereid,met warme rijst Alle gerechten waren smaakloos en lauw/koud ,het werd nog wel een keer opgewarmd maar was echt niet te pruimen .Voorgerecht èèn coquilles in een schelp ,en dat voor € 5.50 Nee eten daar boven nooit meer.In het restaurant beneden was het uitstekend. Jammer,het enige smetje op dit geweldig verblijf.

Grote kamers met een prima bed, maar in z’n geheel aan een kleine upgrade toe.

Het Chinese restaurant staat los van het hotel al bevindt het zich er in. Daar staat op de gang een rode sky lederen ingetrapte bank. Dat komt wel heel shabby over. Als het restaurant dicht is, is het personeel vrij luidruchtig aan het napraten. Op de badkamerdeur zaten vocht strepen van (ik vermoed en hoop) zeep. Douchen is in de veel te kleine badkuip. Even een likje verf, wat kleine reparaties en wat meer oog voor schoonmaak maakt het geheel al veel prettiger. Het ventilatiesysteem is niet te bedienen. Dat zou je als vervelend kunnen ervaren.

Grote kamers. Met een klein beetje meer oog voor schoonmaak, kapotte details fixen en een upgrade naar 2018 kan het nog prima

Matig door het hotel

Er lagen muizen keutels in ons bed. De locatie is echt alleen bestemd voor zakenreizigers vinden wij. We gingen voor een romantisch hotel maar hebben niets van dat gevonden in het hotel.

Een bad aanwezig

Goed verblijf en prima kunnen slapen

Het formaat van het bad. Dit had beter een normale douchecabine kunnen zijn, gezien normaal douchen vrijwel onmogelijk was

Het personeel was uiterst behulpzaam

Geen afvalemmertje op badkamer en ook niet in de kamer.

Geen afvalemmertje op badkamer en ook niet in de kamer. Afval van vorige gasten lag in de kast Geen duidelijke Wifi code op de kamer, wat de receptioniste wel zei bed met harde spiralen in je rug

Uitstekend hotel
    • Executive Suite

Vriendelijk personeel, mooi hotel en toffe kamers. De Suite is qua prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Dit is de 2de maal dat wij hier geboekt hebben. Wij komen zeker nog terug !

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Niet nog een keer

Weinig keuze in restaurant beneden. Vieze vloerbedekking. Volgens mij niet stof gezogen. Haren in badkamer.

Parkeren bij hotel is gratis. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Comfortabel hotel met gunstige ligging, helaas niet op loopafstand van het centrum van Delft
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Twee keer was het toch wel grote parkeerterrein vol als gevolg van druk restaurantbezoek. Dan is het lastig een plekje te vinden.

Prima ontbijt en gunstige ligging voor zowel Delft als andere steden. Zeer gunstig aanbod gezien de kwaliteit van het hotel. Gratis parkeren, wat in Delft nauwelijks meer te vinden is.

Nette kamer, goede ligging. Helaas geluidsoverlast en stoffige kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wij hebben geboekt om een weekend tot rust te komen. Helaas was er een feest met zeer luid muziek en bas. Hierdoor hebben wij totaal niet tot rust kunnen komen. Daarnaast is de kamer heel erg stoffig.

Grootte hotelkamer is prima, nette badkamer met heerlijke douche. Met de auto binnen 20 minuten in Den Haag en binnen 20 minuten in Rotterdam.

Zeer slecht

Alles van dit hotel ontbijt viel tegen voor die prijs wat warm moest zijn was koud kamer was smerig

De kamer was heel smerig we hebben dit gemeld bij de receptie maar ze hebben niet mee gedaan

Het word elke keer slechter
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Tv was stuk en werd niet gemaakt de badkamer liep onder water met douche het dekbed leek wel een vel papier ik logeer hier geregeld maar zie het hotel op onderhoud achteruit vliegen hoop dat ze daar snel verandering in brengen zonden van zo n mooi hotel

Zeer teleurstellend.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kamer was niet beschikbaar ondanks opmerking bij boeking dat we vroeg wilden inchecken. We waren er om 12.15 uur (dus ook niet heel vroeg). Werd niet of niet adequaat gereageerd op onze klacht (pas na drie dagen verblijf). Deel van receptiepersoneel bijzonder onvriendelijk. Wel excusses middels een brief, maar eigenlijk was het gewoon ons probleem. Ze kunnen verzoeken bij het boeken niet garanderen maar sturen ook geen bericht als het niet kan.

handige slaapplaats in de buurt van Den Haag

grotere badhanddoeken gewenst

Rustig gelegen buiten de stad. In nabijheid van de snelwegen, je kunt gemakkelijk alle richtingen op. Opladen elektrische auto mogelijk.

Prima hotel met ruime kamers en goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De directe omgeving van het hotel.

Prima hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. € 60 per kamer per nacht (last minute geboekt) is niet duur voor de faciliteiten die het hotel biedt. Het hotel is bovendien zeer goed bereikbaar, het ligt vrijwel direct aan de A13, wat het voor zakenreizigers zeer aantrekkelijk maakt. De directe omgeving heeft niets te bieden (behalve de naastgelegen Mac Donalds en Kids Playground, leuk voor jonge kinderen), maar het centrum van Delft en Den Haag zijn per auto of tram prima te bereiken. En van de naastgelegen snelweg merk je niets in de hotelkamer. Ontbijt hebben we elders gehaald, dat vonden we iets te prijzig in het hotel. Al met al zeker voor herhaling vatbaar !

Het ontbijt was heerlijk en ruime keuze.

Wij hebben geen op of aanmerkingen. Het was allemaal prima in orde.

Het ontbijt was heerlijk en ruime keuze. Kamer was netjes en ruim, goed bed en badkamer.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Oosters comfort
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Niks. Echter ik verbleef hier voor zaken. Dit hotel is buiten het centrum, te voet is het wel een kwartier lopen. De locatie zelf is niet buitenvewoon.

Gratis voldoende parkeergelegenheid. Mooie schone ruime kamers. Topontbijt

Heel erg fijn!

Er lag stof op de meubels in de kamer. De broodjes bij het ontbijt waren wat oudbakken.

Mooie kamer, ruime badkamer. Fijn dat er badproducten van Rituals waren. Leuk dat je zelf brusselse wafels kon maken voor het ontbijt. Goede service en uitleg door het personeel, heel aangenaam! Mooie moderne en knusse inrichting van de eetruimte.

Prima hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk behulpzaam personeel

Restaurant sluit wel erg vroeg, je kunt beter in Delft zelf gaan eten. Tal van mogelijkheden.

Kamers zijn redelijk groot naar europese maatstaven. Prima.

niet slecht, maar ook niet spectaculair

receptie wist niet te vertellen waar ik naartoe kon wandelen. werd poging gedaan om een kaart uit te vouwen en daar bleef het bij, jammer. ventilatie was gericht op mijn hoofd als ik achter het bureau zat en zag niets om deze zelf bij te stellen. had iets spannends aziatisch als ontbijt buffet verwacht dus brood met kaas was wel een domper. Geen overdekte, dichte parkeergelegenheid

de grootte van de kamers. bedden zijn goed, maar helaas op zondagochtend om 09.30 door iemand met een hamer wakker getikt. was juist blij dat ik eindelijk sliep. uitcheck tijd van 12.00 is ook fijn.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Voor een zakelijke tussenstop, prima hotel, al moet je van wat hardere bedden houden.

De schoonmaak kan verbeterd worden, zeker in de badkamer waren delen niet volledig schoongemaakt. Bedden waren te hard naar mijn persoonlijke smaak.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, Het ontbijt was goed en werd tijdig aangevuld. tevens heerlijke doucheproducten (Rituals) in de badkamer. Sterk gratis wifi signaal.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Goed voor 1 keer

Haardroger stuk Totaal verouderd hotel, heeft dringend een opfrisbeurt nodig Ongezellige witte spaarlampen in combi met spots waarvan de helft niet werkt Geen stopcontact naast het bed Douchegordijn is niet meer van deze tijd

Ruimte op de kamer Bedden ok Gratis parking

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Heerlijk verblijf in een mooie kamer

Het bad was nogal klein.

Mooie kamer met een lekker bed. Heerlijk ontbijt met veel keus. Vriendelijk personeel en goede gratis parkeergelegenheid. Geen last gehad van andere gasten.

Veel herrie 's avonds op de kamer alsof iemand met een...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Veel herrie 's avonds op de kamer alsof iemand met een bal aan het stuiteren was op een hogere verdieping. Ontbijt was redelijk maar bami bij het ontbijt en de glazen waren vies??

Comfortabel

Een mooie comfortabele kamer. Shampoo, bodylotion en shower gel van het merk Rituele was heerlijk!! Ontbijt en eten was lekker en uitgebreid met heerlijke koffie/espresso/cappuccino en latte.

Bed was goed, sanitair prima, wifi functioneerde prima .
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In feite niets maar het hotel ligt wel wat afgelegen in industriezone (?) Geen last daarvan maar ergens was er toch iets dat wel stil wat vreemde geluiden maakte soms => lift ??? Wij maakten geen gebruik van het chinees restaurant in het hotel en dat is misschien wel spijtig voor ons.....

Bed was goed, sanitair prima, wifi functioneerde prima ...... Kalme buurt; geen geluidsoverlast Vriendelijk personeel aan onthaal. Tv met Vlaams kanaal en verder verschillende Nederlandstalige zenders.

De mensen zijn erg vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer met vlekken in de gordijnen en vloerbedekking. Dit waren ons inziens geen gebruikssporen.

De mensen zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is goed en voldoende uitgebreid. Goede accommodatie voor een nachtje, ligt namelijk op een industrieterrein.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed verblijf

Beetje gedateerd, gebruikssporen en een douchegordijn is toch niet meer van deze tijd. Dat ze fietsen verhuren tegen een prijs van € 10,00 per dag en niet in staat zijn om de banden op te pompen.

ruime kamers, goed bed. Ruime en schone badkamer. Rustige kamers.

De kamer is ruim en bed slaapt goed.

Op de kamer heb je wel een beetje last van de ventilatoren voor de klimaatbeheersing, dat was in het begin storend, na een tijd wenden we er aan.

De kamer is ruim en bed slaapt goed. Ontbijt is goed verzorgd, wordt steeds aangevuld. Daarnaast is de locatie ideaal voor weekendje Delft, je bent er met de bus (of auto) zo!

tophotel in Delft!

alles was top

erg vriendelijk en behulpzame staff, megagrote suite voor de prijs van 150 euro is echt top! lekkere wijn! buiten op het terras mensen leren kennen en wij hebben nog een flesje wijn opengedaan... receptionist was ontzettend aardig en behulpzaam (afrikaanse jongeman). ook het eten is erg lekker zowel beneden als het Chinees restaurant op de eerste verdieping, echt authentiek Chinees. Ook de bar/restaurant op de begane grond is ook erg gezellig ingericht en nodigt echt uit om er lekker even te genieten van een drankje. De styling en inrichting van het hotel is Chinees, maar zeker niet te kitsch, het is een aangename moderne omgeving! Je kunt de wagen laten staan, en op een 15 tal mintuten wandelen heb je tram 1 die je helemaal tot aan Scheveningen Strand brengt voor 6,50 euro/dagticket p.p. In de tram kun je rustig wat sightseeing van Den Haag doen. Volgende maand kom ik alweer terug naar dit hotel voor het openluchtconcert van Doe Maar in Scheveningen.

Prima voor stedentripje
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Rumoerige oosterse gasten midden in de nacht

Loopafstand centrum ongeveer 20 minuten. (Stevig doorlopen) Bushalte voor bus naar centrum op 5 minuten lopen van hotel Prima ontbijt

Al wat nodig was, hadden we, zonder luxe.

Zie hierboven

Zeer goed ontbijt, gevarieerd en naar ieders wens. Alleen jammer: via booking.com reserveren en betalen is nooit inclusief administratieve kost, toerist.belasting of ontbijt. Men denkt dan een goede deal te hebben gedaan, maar bij aankomst of bij uitcheck kwam er nog eens 178 euro boven op de al 370 euro betaald via booking.com --) dus nog eens de helft erbovenop.

Rustig gelegen, vriendelijk personeel

Helaas geen airco, ik heb astma dus had ontzettend last van de warmte, kreeg het s'nachts heel erg benauwd. Het raam kon niet verder open dan een 10 cm opening.

Mooie complete kamer

De boeking prijs zo laag om te lokken, de tijd van check-in...

De boeking prijs zo laag om te lokken, de tijd van check-in is na 12.00u. sinds de incasso was al gebeurt in the ochtend. Na check-in pas wetten dat: BTW moet bij betalen, ontbijt moet bij betalen. Een twee personen kamer moet nog €37,-bij betalen na boeking met betalen is niet een eerlijke zaken doen, meen ik!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

De service was super, onze aankomst na 23.

Bedden waren voor ons wat hard en de kussens juist weer te zacht. Maar prima voor 1 nachtje

De service was super, onze aankomst na 23.00uur was geen probleem. Ontbijt erg lekker en gevarieerd. Super hotel

oké voor 1 overnachting
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Heel het hotel is no smoking, maar we konden 's nachts bijna niet slapen van de stank van de sigaretten. Afstand naar het centrum is te voet niet haalbaar.

Prijs-kwaliteit en gratis parkeren bij de accomodatie

kon veel beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kamer was niet zo proper en klein bad restaurant niet beschikbaar wegens huwelijk en in de hotel louche was het eten niet lekker zeer harde en luide muziek tot 2 uur s' nachts en om 12 uur vuurwerk ,hotel kon er wel niets aan doen was bij de buren maar toch niet veel geslapen

zeer goed ontbijt, grote kamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Traditioneel geval van 'op de foto's ziet het er mooier uit'.

Verder in het hotel begint het masker van de mooie entree af te brokkelen. Mijn kamer was op de 5e verdieping. Oud tapijt en achter in de gang een muffe lucht. In mijn kamer dezelfde lucht. Het meubilair was van lage kwaliteit, oud en beschadigd. Deurtjes hingen scheef in de kastjes. Het tapijt zat vol met vlekken. In het stucwerk van de muren zaten putten van meubels die er tegenaan gestoten waren. Her en der vlekken op de muren. De airco unit die buiten stond was in de kamer ingeplugd. Met een stekker waarvan de draden zichtbaar waren. Zeer onveilig. Het bed was hard en oncomfortabel. In de hele kamer was één bruikbaar stopcontact en die stond een meter of drie van het bed af. Al het plastic aan het plafond (airco, spotjes, brandmelder) was vergeeld. Volgens de website zou mijn kamer een bad hebben. Deze had een douche. Al met al een zeer teleurstellende ervaring en dit hotel zou ik hooguit twee sterren geven ipv vier.

Het personeel was erg vriendelijk en de entree ziet er chique uit. Badkamer was schoon.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima Hotel op een strategisch punt. Van daar uit zo op de snelweg.

De ruimte waar het ontbijt opgesteld stond, dus.

De kamer was ruim te noemen en heel netjes. En ook niet te vergeten het bed, erg fijn geslapen. De badkamer was zeer ruim en de geboden verzorgingsartikelen voldeden volledig, daar kunnen andere Hotels een voorbeeld aan nemen. Het ontbijt was prima verzorgd, alleen de ruimte waar het opgesteld staat is ontzettend klein. De andere gasten liepen je over de tenen. Maar het ontbijt op zich, prima!

Ruime kamers

Wij houden niet zo van een douchegordijn; zag er ook wat gelig uit aan de onderzijde. Bij het ontbijt enkel sappen met citrusvruchten erin. Als je allergisch daaraan bent - of het gewoon niet zo graag lust - heb je pech. Wil je een ander drankje, dan moet je dit extra betalen. Niet alle broodjes smaakten even vers. Rest van ontbijt wel lekker en voldoende keuze.

Ruime kamers, netjes en vriendelijk personeel. Wij vonden de mogelijkheid om fietsen te huren fijn. Voldoende keuze bij ontbijt. Ligging op zich niet erg charmant, maar je krijgt er wel gratis parking voor in de plaats. Zeker ook een gezellig stadje dat eens een bezoekje waard is.

Ruime kamers en veel comfort

Het bed is groot (1.80 breed), er wordt uitstekend schoongemaakt en de ruimte in de kamers is gigantisch! Het personeel is behulpzaam en de faciliteiten zijn allemaal aanwezig.

Mooi hotel en top locatie

De service was absoluut niet slecht, maar een van de medewerkers was wat onduidelijk aan de telefoon betreffende de airco en in het dim Sum restaurant werd je ook niet zo snel geholpen

Je kan bij het hotel parkeren, wat super handig want het centrum is op 20 minuten loop afstand. Er zit een leuk park in de buurt waar je in het meer met een bootje kan varen. Daarnaast was het hotel heel mooi en zit er een Dim Sum restaurant waar je heerlijk kan eten.

Dit hotel is zeker een aanrader!

Mini bar niet opgeruimd

Heel erg positief verrast door het medewerking van de receptie. Zeer beleeft en behulpzaam. Grote kamer met een mooie badkamer.

Prachtige kamer, chique hotel.

Het ontbijt beter aanvullen. Voor de prijs is er enigszins beperkte keuze aan brood.

Kamers waren prachtig. Dame aan receptie uitermate vriendelijk. Goede tips over omgeving gekregen en zeer warm ontvangen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Shanghai Hotel Holland