Beoordelingen over Sheraton Amsterdam Airport Schiphol 4-sterren

#3 van de 10 hotels in Schiphol

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Never again.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het ontbreekt totaal aan communicatie in dat hotel. Geen of slechte informatie! Wij waren op de 8ste verdieping met blijkbaar een eigen ontbijtruimte die tot 11 uur geopend was. We werden op de gewoonlijke ontbijtruimte beneden letterlijk om 10u30 buiten gezet en niemand informeerde ons dat wij eigenlijk nog een andere ontbijtmogelijkheid hadden. Bovendien weinig Nederlandstalig personeel. Roomservice zeer traag en slechte service: koud eten en verkeerde wijn. Eten was reeds verorberd vóór juiste wijn arriveerde!!!!

Prima overnachting voorafgaand aan vliegreis.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lange gang en dus een ietwat lange wandel. Verder niets.

Prima locatie als vertrekpunt van een vliegreis. Aardig personeel. Fantastisch uitzicht en 0 geluidsoverlast; zelfs niet van de vlirgtuigen of het onweer dat voorbij kwam.

Prima locatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Niets. Alles was zoals verwacht: uitstekend.

De ruime kamer met prima bedden. Een mooie badkamer met een goede douche. Geen geluidsoverlast van vliegtuigen of medegasten.

Goed voor uitrusten niet voor eeten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant werd na een 20 tal minuten niet bediend bennnen ook weg gegaan hebben ergens anders gegeten ps het was niet druk in het restaurant dus erg dom geen inkomsten en wij als klante niet te vreden

Het bed was goed

Voor de locatie een dikke 10.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De chique die het uitstraalde valt in werkelijkheid een beetje tegen. Gat in het dekbedovertrek en vooral de kleine en krakende douche met weinig druk viel ons wat tegen.

Heerlijk ontspannen begin van de vakantie vanwege de locatie

Efficiënte en vriendelijke service.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sommige zaken zijn ouderwets zoals de analoge airco.

Efficiënte en vriendelijke service. Nette kamers met comfortabele bedden. Goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Goed Hotel! Waar voor je geld!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Internet, de verbinden verbrak steeds. Veel storing in de TVzenders. Putje van de douch liep niet goed door en deur van de badkamer ging niet op slot. Maar alles werd meteen opgepakt!

Top locatie en vriendelijk personeel. De kamer beschikt over alles wat je nodig hebt. Badjas, strijkijzer, broekpersmachine, kluis etc. Gratis koffie en thee. Mooi uitzicht op Schiphol!

Heel tevreden!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik ben geen fan van vloerbedekking in de kamer, maar dat is persoonlijk.

Perfecte locatie, je staat snel in de vertrek/aankomsthal van Schiphol, geen gedoe met shuttlebussen. Mooie comfortabele kamer, fijn dat er airco aanwezig is in de kamer. Ik werd heel vriendelijk ontvangen bij de receptie en er werd genoeg uitleg gegeven over het hotel. Een aanrader!

Perfecte tussenstop bij lange vluchten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vroege vlucht op drukste dag van het jaar met kinderen om 4uur opstaan om 4.30 bagage af te geven. Kan me geen betere schiphol locatie bedenken dan sheraton hotel!

Praktisch en comfortabel verblijf op de luchthaven van Schiphol!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het venster kon niet open uit veiligheid, dat is logisch. Maar wij vonden dit niet fijn. Wel goeie airco. De douchecel vonden wij echt te klein voor toch wel een dure kamerprijs.

De kamer was zo dicht bij de incheckbalie. Makkelijk om met je valiezen naartoe te stappen. Kamer had spectaculair zicht op de landingsbaan. Geen geluidsoverlast van de vliegtuigen. Heel fijn vonden wij de ijsblokjesmachine, de thee- en koffie accomodatie in de gang. Rustig hotel, alhoewel heel groot. Wij waardeerden ook bij het onthaal het frisse water met ijsblokjes, munt, gember en sinaasappelschijfjes. Wij hebben geen ontbijt genomen, aangezien we om 04:00 dienden te vertrekken.

Fijne rustplek vlakbij de hectiek van Schiphol airport.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een heerlijk verblijf in een heerlijk hotel, met zachte bedden, een luxe badkamer met regendouche en gewone douche. We hebben genoten van het luxe ontbijt met zalm, gerookte vis, kaasomelet, vers fruit etc.

Een goed verblijf indien men 's morgens om 6 uur met het vliegtuig vertrekt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijzen in het restaurant. Die vind ik absoluut veel te hoog. Maar we hebben wel gezellig gegeten.

De ontvangst was prima. Alles relaxed . Het merendeel van het personeel is buitenlands waardoor de sfeer erg internationaal is.

Het beviel ons het meest dat we gewoon naar clubkamer konden...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na het ontbijt konden we onze kamer niet meer in, dat heeft toch wel voor n beetje stress gezorgd, daar er beloofd was dat er iemand kwam kijken. ...ik ben echter zelf naar beneden gegaan, omdat op de clublounge niemand aanwezig was. En we moesten toch nog n vlucht halen.

Het beviel ons het meest dat we gewoon naar clubkamer konden upgraden

Bij inchecken wordt gevraagd naar je paspoort (id bewijs) en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij inchecken wordt gevraagd naar je paspoort (id bewijs) en de naam waaronder is geboekt. Dit moet met elkaar overeenkomen. Dit was bij mij niet het geval. Dit gaf de nodige problemen bij het inchecken omdat de naam waaronder was geboekt mijn roepnaam en de naam van mijn man is. Op mijn paspoort staat mijn officiële naam en meisjesnaam. Na veel discussie konden we toch alsnog inchecken.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De manier waarop gebruik gemaakt kan worden van het wifi netwerk is ronduit waardeloos. Steeds opnieuw moeten inloggen en kiezen voor betaald of free internet lijkt erop gericht dat gasten een keer een fout maken en bij het uitchecken merken dat ze nog €20 extra moeten betalen.

De locatie en het comfort waren heel goed.

Goed om vroeg te vertreken
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben nog iets gedronken in de bar. De barman heeft bij mijn zus een glas sinaas ingeschonken. Dit ging op zo on gelovelijke lompen wijze dat het glas randje brak. Dit hadden we niet direct in de gaten. Maar kwamen we later achter. Deze man was chagrijnig, had wijnig oog voor ons. Niet leuk.

Het was ideaal om vroeg te vertreken.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen thee of koffie op de kamer

De kamers zijn prima. Thee of Koffie voor in de nacht of de vroege ochtend, op de kamer zou het helemaal compleet maken.

standaard hotel op praktische plek
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het diner, de informatieverstrekking over het brandalarm, de prijs is hoog.

De ligging is erg goed: binnendoor naar vertrekhal Schiphol. Het diner was matig. Wij werden door brandalarm gewekt: iedereen via de trappen naar beneden, buiten een half uur wachten en toen via de trappen terug naar de kamer: niemand heeft iets uitgelegd.

De ligging is super.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Uitzicht op Luchthaven

Voor deze prijzen zou een ontbijt inclusief mogen zijn.

De ligging is super. Je wandelt zo het hotel uit en de vertrekhal in. En een kamer met uitzicht nemen is het geld waard.

Ideaal verblijf voor mensen met een overstap of een vroege vlucht op Schiphol
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamer met goede bedden. Ideaal verblijf voor een overstap op Schiphol of een vroeg vertrek. Geen pendelbus nodig. Genoeg eetgeleden in de buurt op Schiphol Plaza.

Het was gewoon super.
    • Club Tweepersoonskamer met Queensize Bed of 2 Aparte Bedden - Toegang tot de Lounge

Heb hier niets aan toe te voegen lijkt mij.

Het was gewoon super. Geen ontbijt gehad ivm zeer vroege vlucht. In het vervolg bij vroege vlucht neem ik dit hotel. Gegeten in het restaurant was absoluut top.

Locatie (meteen in de vertrekhal van Schiphol) en bed...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche wel érg klein, alhoewel waterstraal heerlijk was. Parkeertarief zou 48,- voor 1 nacht en 24,- voor de 2de nacht zijn. We kwamen op dag 1 om 22.45 uur en vertrokken dag 3 (2 nachten) weer om 23.30. We moesten €96,- betalen. Een erg dure 3 kwartier!

Locatie (meteen in de vertrekhal van Schiphol) en bed (lekkere zachte matras)

Er zat een kakkerlak in onze kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zat een kakkerlak in onze kamer. 1 van de verantwoordelijken is langsgekomen, maar we hebben achteraf niets meer van hen gehoord! Een kleine compensatie leek ons op zijn minst gepast.

Prijs-kwaliteit verhouding klopt niet.

Hygiëne en onderhoud

Prijs-kwaliteit verhouding klopt niet. Overpriced. Luxe hotel, maar kamer stoffig en kan onderhoud verdienen. Heel goed bed. Ruime kamer.

Zou leuk zijn als minder herrie in de gang zijn , jij hoor...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zou leuk zijn als minder herrie in de gang zijn , jij hoor alles van de kamer naast en geluiden in de gang Schoonmaaksters moet meer opletten op spullen van gasten als ze iets vergeten . Gewoon naar receptie brengen in plaats van weg gooien

Zeer fijne kamer; geen vliegtuiggeluid hoorbaar. Uitgebreide keuze televisiezenders

Geen opmerkingen

Snelle incheck en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden slechts 1 overnachting; vroege vlucht vanaf Schiphol in de ochtend.

Best ok.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bediening in de bar was slecht. Ruim 15 minuten moeten zwaaien voor een tweede biertje. En als je dan EUR 8,10 moet betalen voor een fles Corona, mogen ze van mij wel iets beter opletten.

Locatie top. Ideaal. Kamers zoals in elke Sheraton: Netjes, rustig, schoon.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat de airco niet aanstond,zodat wij (om 2.00 uur ‘s nachts in een te warme kamer moesten slapen. Het tapijt is niet echt geschikt om je koffers over te vervoeren.

Directe nabijheid van Schiphol. Rust en stilte van omgeving kamer.

Mooi hotel, prima verblijf !
    • Deluxe Queen Kamer met Uitzicht op de Luchthaven

snachts beetje te warm, er kan natuurlijk geen raam open, maar de airco werkte niet echt goed.

Goed bed, mooi uitzicht op de luchthaven, je zit al op schiphol (hoeft niet meer naar buiten)

Korte nachtrust...om tijdig in te checken voor onze reis naar Texas!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles O K. Jammer genoeg konden we weinig gebruik maken van de accomodatie omwille van stroompanne bij het spoor en daardoor veel later aankwamen in het hotel!

uitstekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vind dat ze voor de prijs van de kamer wel een beter gratis internet aan kunnen bieden

super ligging en heel schoon en beschikt over veel faciliteiten

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

prima kort verblijf
    • Deluxe Queen Kamer met Uitzicht op de Luchthaven

internet had gratis kunnen zijn maar verder prima

Prima hotel zeker als je een vroege vlucht hebt, wel prijzige kamers en dan moet je nog los voor internet betalen.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima overnachting voorafgaand aan vroeg vertrek volgende ochtend vanaf Schiphol.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor de prijs die je betaalt, mag je wel een fohn op de kamer verwachten. Ontbijt € 29 pp overdreven duur. Diverse mogelijkheden op Schiphol om heerlijk te ontbijten voor normaal tarief.

Prima kamer. Vriendelijk personeel bij receptie.

Ontbijt was prima maar wel erg duur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijzen, het blijft gewoon ontzettend duur op schiphol en dat merk je ook het hotel. Jammer en teleurstellend.

Ontbijt was prima maar wel erg duur. 29,-- per persoon staat niet in verhouding.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heel vriendelijk ontvangst bij de receptie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel vriendelijk ontvangst bij de receptie. Kregen een mooie kamer met uitzicht op schiphol. Ruime kamer en badkamer. Koffie en thee faciliteiten op de gang. Ideaal als je de volgende ochtend vroeg met het vliegtuig vertrekt!

voldoet op doorreis naar andere oorden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen koffie, thee op de kamer zelf en free wifi waarbij je steeds weer een flink aantal handelingen moet doen om op internet te komen.

Fijn dat je na een lange vlucht zo uit het vliegtuig de straat oversteekt en je bed in kunt duiken. Prima bed en douche, de uitchecktijd van 12 uur was zeer welkom

Prima locatie zeer kort op de Schiphol trein en terminals
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi viel tegen. Als je niet oppast log je in en moet je betalen voor 1 dag gebruik. Vier uur gebruik is gratis maar iedere keer als je telefoon/laptop uitgaat moet je opnieuw inloggen.

Kamer en locatie goed. Ontbijt niet genomen erg duur.

Locatie op de luchthaven
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer niet echt schoon, schimmel in de douche, afvoerputje verstopt en daardoor liep het water niet weg.

Locatie is ideaal voor een een vroeg vertrek vanaf Schiphol. Vriendelijk personeel, goed bed.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

De ligging op Schiphol is ideaal.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2 kleine aanmerkingen: - een ontbijt voor € 29 pp is wat aan de dure kant. Overigens makkelijk op te lossen op de terrasjes in de hal van Schiphol; - de lamp naast/ gedeeltelijk boven het bed is fors en niet weg te klappen. Dat kan "aanvaringen" opleveren.

De ligging op Schiphol is ideaal.

Kan beter
    • Deluxe Queen Kamer met Uitzicht op de Luchthaven

Nu voor de tweede keer stond in de middag wederom de gang vol met lege borden, ontbijt, etc, etc. Ik snap niet waarom dat niet netjes wordt opgeruimd. Daarnaast werd de bar gerenoveerd. Had ik graag bij de boeking geweten.

Ligging op Schiphol

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

absolute aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig vriendelijke ontvangst. De dames weten persoonlijke benadering en humor met efficiëntie te combineren. Er was meteen een kamer beschikbaar ondanks mijn vroege aankomst. Uitstekende snelle wifi. Het bed was perfect, de kamer met uitzicht op de luchthaven groot genoeg.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goed toeven op Schiphol
    • Deluxe Queen Kamer met Uitzicht op de Luchthaven

Prima ontvangst, stond een fles wijn op de kamer, omdat mijn man jarig was. In en uitchecken ging super snel. Kamer prima, leuk uitzicht, Lekker dicht bij het inchecken op Schiphol. Alleen het rook beleid vind ik niets, je moet naar de pakkeerplaats om te roken.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Super accomodatie als je relaxt op vakantie wil gaan
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor ons viel er niks tegen, het is altijd goed

Wij moesten vroeg vliegen en hebben dus niet van het ontbijt kunnen genieten maar ben ervan overtuigd dat het altijd goed is, wij zijn hier al verschillende keren geweest.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Een interessante ervaring.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

We misten plafond verlichting (we zijn al in de 80). Niet onder de indruk van zeebaars gerecht.

Interessante architectuur. Lijkt ons geschikt voor de meeste gasten. Wij moesten even wennen. Efficientie en vriendelijkheid van de staf.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer, geen minibar, alleen drankenautomaat op de gang, zelfs geen fohn. Heerlijke bedden en fijne kamer maar een beetje beperkt comfort in de standaard kamer

De locatie en de heerlijke sauna

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Alkes prima maar ik vind het ontbijt aan de dure kant.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alkes prima maar ik vind het ontbijt aan de dure kant. Ik eet meestal s,ochtends alleen yochert met muesli en wat fruit enndan is 30 euro veel te duur.

Vriendelijke service en perfecte locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer is wat verouderd, wat te merken is aan de badkamer. Het was schoon, maar het verouderd sanitair is lastiger schoon te maken/houden, dus bijvoorbeeld aanslag in de wc pot en douchecabine.

Locatie is perfect voor reizigers met een vroege vlucht vanaf Schiphol, vriendelijke service en comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heerlijk als je, zoals wij, een hele vroege vlucht hebt

De prijs.

De ligging van het hotel en vooral het bed; een stevig doch comfortabel matras. Ik heb heerlijk geslapen en probleemloos mijn vlucht gehaald van 06.00 uur.

Op de luchthaven
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vroeger kon je bij hotel parkeren en is nu opgeheven dus heeft het geen zin meer te boeken. Je moet nu op p3 parkeren.was zinloos, geen slaap/parkeerarr.meer behalve valet en dat kost kapitalen.

Op de luchthaven

Perfect, dichtbij Schiphol en geen stress doordat je er al bent.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, alles was goed geregeld, en mijn verblijf was te kort om daar iets over te vertelen.

Kamer geweldig met een mooi uitzicht op schiphol. Geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten. Maar het personeel erg professioneel en aardig. Goede

De beste locatie als je de volgende ochtend vroeg op het vliegveld moet zijn!

---

Alles was OK maar het allerbelangrijkste is de locatie van dit hotel t.o.v. incheckbalies op het vliegveld. Binnen 10-15 minuten ben je daar, in alle rust als je natuurlijk een goede nacht gehad hebt in het hotel....

Toiletborstel niet aanwezig. Toilet was niet erg schoon.Voor de rest geven wij toch nog een 7.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan de balie kon niet in het nederlands worden gecommuniceerd worden. Door ons wel maar niet door de baliemedewerker. Schiphol ligt toch in Nederland, nederlands is naar mijn mening een taal die de baliemedewerker toch enigszins moet beheersen.

Bij Hilton hotel ontbeten, veel goed koper en heel buffet ontbijt (moet u zelf maar eens naar toe )

Overpriced

Zie hierbovenven

Kamer ok. Vreselijk dekbed, loodzwaar, uit de hoes moeten halen en vervangen door handdoek! Lege mini bar, self service automaat op de gang zonder instructies. Idiote prijzen voor de roomservice, geen gebruik van gemaakt.

schandalig en goor, voor notabene een Sheraton Hotel op Schiphol...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Stinkende badkamer: de zilvervisjes liepen door de badkamer...brrrrrr, te vies voor woorden. Een Sheraton hotel.....en écht geen goedkoop kamertje!!!!

ligging aan de luchthaven

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Een fantastisch verblijf gehad, veel te kort! Komen zeker terug!!
    • Deluxe Queen Kamer met Uitzicht op de Luchthaven

De kamer was prachtig, we kregen een gratis upgrade, wat echt geweldig was. Gratis hapjes en drankjes en een geweldig uitzicht op de bovenste etage, we hebben genoten!!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Sheraton is en blijft één van favoriete hotels op mijn...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Uitzicht op Luchthaven

Sheraton is en blijft één van favoriete hotels op mijn verlanglijstje en ja Sheraton heeft mij weer niet teleurgesteld met zijn kwalitatief goede service op hoog niveau. De ideale plek om ontspannen te vertrekken op reis. Had naar de accommodatie gemaild dat ik een nachtje had geboekt voor ons Huwelijksreis naar Curassao. We zijn verwend geweest. En ja wat een luxe en rust. Je hoort niks van de vliegtuigen. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Zeer praktisch voor één nacht vlak bij de luchthaven. Alles overdekt!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen trap van de eerste verdieping naar de begane grond. Ik moest dus met de lift, terwijl ik angst heb in de lift.

Niet ontbeten in hotel, wegens andere afspraak. Heerlijk geslapen! Ruime kamer en aangepaste badkamer.

Flitsbezoek aan Nederland
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het niet kunnen openen van een raam zorgde voor een bedompte atmosfeer tijdens de nacht

Ik ben maar 24 uur in Nederland geweest dus het was heel efficiënt al mijn afspraken in het hotel te plannen

Lekker een dag eerder begonnen met onze vakantie door te overnachten op Schiphol.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke hotelbar waar we in rust de avond voor een lange vlucht hebben doorgebracht onder het genot van hapje en drankje. Volgende ochtend op ons gemak naar de vertrekhal. Super relaxed.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heerlijke relaxe start van vakantie

de prijzen zijn wat aan de hoge kant maar daar krijg je veel service voor.

Ik boek altijd dit hotel als ik vanaf schiphol vertrek. Heerlijke relaxe start van je vakantie. Weliswaar niet goedkoop ( doordeweeks ) in wknd stuk goedkoper trouwens. Ook een boeking met toegang tot de lounge zeer aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goed voor een nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de hotelkamer voor niet-rokers hing een sterke rooklucht. De kamers zijn behoorlijk prijzig en enigszins gedateerd.

Locatie is geweldig. Je loopt via een overdekte gang van Schiphol naar het hotel. Het Sheraton Hotel is vlakbij de entree gevestigd. Het personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Voor herhaling vaatbaat mits betere nachttemperatuur
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een kamer met 2 losse bedden gereserveerd, maar kreeg een kamer met 1 2 persoonsbed, en in de nacht was het te warm wat het slapen behoorlijk belemmerd heeft voor beiden. Het lukte niet de temp bij t stellen naar beneden.

De stilte....

mooi verzorgd hotel,wel aan de prijs, perfecte locatie, makkkelijk bereikbaar, ook het vliegveld.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alle bijkomende kosten , ontbijt, niet inbegrepen. toeristenbelasting . Het is een ontzettend duur hotel. Maar wel perfect gelegen! Voor een gezin met 3 kinderen 500 euro betalen voor 1 nacht en dan geen ontbijt....

Dat het op het vliegveld is. Makkelijk te bereiken!! mooi uitzicht kamer.

helemaal in orde we komen terug

dat de bar al gesloten was om 12.45 voor Schiphol locatie is dit matig

bereikbaarheid naar terminal en incheck tijd in de nacht kamer was netjes klaar gemaakt met extra bed en handdoeken klasse

Goede overnachting voor ochtendvlucht, meer niet
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het personeel in de bar was erg onpersoonlijk, de heer achter de bar op het onvriendelijke af. ik verwachtte meer gastvrijheid/klantvriendelijkheid. €7.50 voor een glas huiswijn is hoog maar prijs/kwaliteit was prima. €29 voor een ontbijt is echter exorbitant!

De kamer was ruim en het bed uitstekend. Kamer was schoon en helemaal op orde. Inchecken en uitchecken ging vlot en correct. De lobby was leuk en hoewel de huiswijn prijzig was, was deze zeer goed

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Super relexed als je de volgende dag gaat vliegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn vrij hard, de dame aan de balie die wees ons niet de weg en vertelde ons ook niet wanneer en waar we konden ontbijten de volgende dag.

Het ontbijt was super, vanaf 06.00 konden we er terecht.

We komen hier regelmatig dus dat betekend dat we redelijk tevreden zijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verlichting op de kamer zou beter kunnen ( leeslamp ) en de temperatuur op de kamer is slecht te regelen, het is vooral s' nachts te warm.

de kamer op zich is goed en het is heel prettig zo dichtbij de luchthaven te zijn

Prima om een nacht te verblijven voor vertrek vanuit Schiphol Airport
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje aan de prijzige kant voor een kamer die vrij compact is en slechts zicht op het atrium heeft.

Hotel is heel gemakkelijk bereikbaar per trein en je bent in 1 minuut in Schiphol Airport. Ontbijt is heel uitgebreid en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Met de trein ben je ook in 15 minuutjes in Amsterdam centrum, dus ideaal om nog een dagje Amsterdam aan je verlof te plakken.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Kamers prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een telefoonoplader laten liggen op de kamer. Heb direct gebeld en met house keeping contact gehad. Ze zouden direct gaan kijken en mij terug bellen. Ik heb nooit meer wat gehoord. Dat valt mij behoorlijk tegen, aangezien de oplader op de grond aan de linker bed kant lag. Dat heb ik heel duidelijk verteld was niet te overzien. Heb gevraagd of ze die mij wilde toesturen naar Enschede op mijn kosten. Je rijd niet even terug is niet naast de deur. Was allemaal geen probleem alleen nooit meer wat van jullie gehoord. Dat vind ik een hele slechte service.

Kamers prima

• Beoordeeld op: 14 september 2017

We hebben hier overnacht omdat onze vlucht vroeg vertrok.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg warm op de kamer ( zelfs met airco). Voor ons te warm om goed te kunnen slapen.

We hebben hier overnacht omdat onze vlucht vroeg vertrok. De wekdienst belde keurig op tijd en was erg vriendelijk. Sleutelkaart inleveren en rekening ontvangen ging snel. Geen ontbijt gebruikt. Geen geluidsoverlast van de luchthaven.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Ideaal voor als je een vroege vlucht heb; was een relaxed begin van onze vakantie naar New York
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Net als verleden jaar alleen logies geboekt, vind eerlijk gezegd 30 Euro pp voor een ontbijtje wat veel. Personeel zeer vriendelijk, vroegen waar we heen gingen uit belangstelling.

de kamer was uitstekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- De betaling was vooruit gedaan, evengoed moest er nog een borg van €130,00 worden betaald, waarvan de toeristenbelasting ingehouden zou worden. Het afboeken gaat pijlsnel, het terugboeken laat op zich wachten. - In verband met onze leeftijd zijn we een dag voor onze vlucht naar Schiphol gegaan. Na aankomst in het hotel zouden we gaan rusten. Helaas werd dit onmogelijk gemaakt door het geluid van klopboren.

de kamer was uitstekend

Ibis heeft gratis WiFi die ook nog eens niet voortdurend uitvalt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs is belachelijk hoog en dan ook nog €19 moeten betalen voor WiFi. Straks vragen ze ook nog geld voor het badwater. Kamers mogen voor deze prijs ook niet meer zo gedateerd zijn.

Perfecte locatie vlak bij het vliegveld. Zeer vriendelijk personeel.

Gelegen op schiphol, zeer schone badkamer,praktisch...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vaste vloerbedekking icm airco leverde mij een stof allergie op( maar dat is mijn probleem)

Gelegen op schiphol, zeer schone badkamer,praktisch ingericht en alles aanwezig. Goede bedden, alleen dekbed was voor ons aan de warme kant.

Hotel voorafgaand aan vliegreis
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niets, het was wat we kenden en verwachtten.

we logeren hier graag als we gaan vliegen vanaf Schiphol. Je logeert als het ware op de runway. Zo heet het restaurant trouwens ook.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sheraton Amsterdam Airport Schiphol