Beoordelingen over Hotel Konbanwa 3-sterren

Nijmeegsebaan 53, 6564 CC Heilig Landstichting, Nederland

#1 van de 2 hotels in Heilig Landstichting

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Matige accomodatie met een prima all you can eat restaurant. Voor fietsers goede uitvalsbasis.

De kamer twee hoog zonder lift met een schuin dak, waar je steeds je hoofd aanstootte en een smal bed, was geen succes. De tv op de kamer werkte niet en ontvangst op de tv was vgls. de receptie niet te krijgen. In het hotel was verder geen tv. Fietsenhok was een puinhoop.

De ligging vlakbij Nijmegen en de mooie fietsstreek met oa. Berg en Dal, Groesbeek, Maas en Waal regio beviel ons uitstekend. Het all you can eat restaurant bij het hotel was prima.

Hoofdzaak is japans restaurant wat daarnaast ook kamers...

Hoofdzaak is japans restaurant wat daarnaast ook kamers verhuurt. Kan 's avonds niet ergens beneden zitten. Alles is in gebruik als "all to can eat" restaurant.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Genoten en heerlijk gegeten.Het personeel is heel vriendelijk.

Als je als hotelgast op het terras zit is er geen of weinig bediening. Dat geldt dus ook voor passanten die even iets willen drinken

Het ontbijt was goed maar niet echt veel keus. dat kan ook niet met 17 kamers. dus wat dat betreft was het voldoende Het personeel deed hun best en was heel vriendelijk en behulpzaam. Nadat we van een laat ziekenhuis onderzoek terugkwamen mochten we toch nog iets van de lunchkaart eten voor het slapen gaan

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Hotel Konbanwa...een Aanrader

Geen lift, maar dat is dan ook het enige opstakel

Locatie is zeer perfect goede parkeergelegenheid, heerlijk ontbijt en zalige sushi bij All you can Eat. Zeer vriendelijk personeel. Zeer redelijke prijzen.

Ruime kamer met hele ruime, authentieke badkamer met dubbele...

Dubbele ramen, een aan de binnenkant en een aan de buitenkant, maakten het wat lastig de luxaflex aan te passen aan de stand van de zon. Met de bus naar Nijmegen is een dure hobby zonder OV-kaart.

Ruime kamer met hele ruime, authentieke badkamer met dubbele wastafel, bad en douche. Vriendelijk personeel en de kamers netjes en fris. Hotel ligt midden in de natuur en toch dicht bij Nijmegen centrum.

Teleurstellend, wij hebben ons bij het boeken laten beïnvloeden door de heerlijke sushi foto's.

In de loopruimte van de kamer zat een behoorlijke balk. Badkamer zeer oud, doucheruimte vlak naast toilet gescheiden door douchegordijnen. Als je op het toilet zit kijk je tegen het douche putje aan. TV alleen te bekijken door de ontvanger buiten het raam te hangen (op advies van personeel).

Ontbijt was goed. Bedden lagen prima. Vriendelijk personeel.

Hotel Konbanwa is TOPPY

Van de tv. kon volgens mij het beeld wat beter, op papier wel ,echter mijn geringe kennis van audio toestellen daalde tot 0,0. De "uit"knop toch nog gevonden!!!

Geen ontbijt geen tijd. bed redelijk maar ik slaap op de grond ook goed! de verlichting boven het bed was het einde en werkte op mijn lachspieren. Niet de badkamer veranderen, zo mooi en authentiek. het meest heb ik genoten van de stilte en het heerlijke hapje van het restaurant.

Hotel goed. Restaurant chaotisch

Restaurant is all you can eat eerste ronde duurde 40 min. Voor er iets kwam. Daarna klopte niet veel van je bestelling!!

Ruime kamer, ruime badkamer. Schoon.

Het was fijn om bij U te zijn!

Het was goed,het drukke verkeer ,maar dat was ook onze keus.

Ontbijt was prima, Het zou gezellig zijn ,wanneer er bij aankomst een consumptie word aangeboden! Oh ,ja we genoten van het eten s,avonds ,het was heerlijk,en bedienden waren heel behulpzaam,omdat dit voor ons nieuw was!

Tevreden gast

Ik zou het niet weten

De vriendelijkheid van het personeel. Het is een eenvoudig hotel, maar de prijs is dat ook. Het is super schoon en fris,ze hebben heerlijke koffie en een lekker terras. Het ontbijt is simpel, maar goed. Lekkere broodjes en " de koffie " Wij hebben in het bijbehorende restaurant sushi gegeten en dat was ongelooflijk lekker. ( we zijn liefhebbers van sushi, vergelijkingsmateriaal genoeg )

Het waren heerlijke dagen samen met mijn zus.

Gebrek aan lift

Goed voorzien ontbijt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. In de onmiddellijke nabijheid heel wat wandelmogelijkheden midden in het groen

Prima voor ons doel, voldoende en netjes.

Het was allemaal wat gedateerd en klein. Betrof echter aanbieding en voor het betaalde bedrag mochten wij niet anders verwachten. Geen lift naar bovenverdieping.

Ontbijt was prima. Gebruikten het hotel puur als uitvalsbasis. Voor ons was het late avond-/nachtverblijf en het ontbijt prima en voldoende.

Basiskamer was prima.

Badkamer was klein. Douche een toilet dicht op elkaar met 2 douche gordijnen er tussen.

Basiskamer was prima. Niet groot maar wel schoon. Badkamer is klein.

Kamer is keurig schoon en vriendelijk ontvangst.

De bezopen buren die in de nacht om 04.30 met veel kabaal thuis kwamen.

Kamer is keurig schoon en vriendelijk ontvangst. Ruime parking .goed ontbijt .

Belangrijkste van dit hotel is de locatie gekoppeld aan de...

Een ietsje pietje meer aandacht aan de tuin en terras.

Belangrijkste van dit hotel is de locatie gekoppeld aan de prijs. Goed om Nijmegen te bezoeken, te wandelen in de bossen. En daarnaast ook nog eens all-you-can-eat-sushi en bitterballen ;-)

Hotel geboekt ivm bezoek aan museum Orientalis. Was op loopafstand. Wij hebben genoten.

Wij hadden een mooie en zeer ruime kamer op de eerste verdieping. Het Aziatische restaurant hanteert een All you can eat concept. Het was op deze woensdagavond zeer druk maar dat was niet storend. Voldoende ruimte, ook op terras en voldoende aandacht van het personeel. Het ontbijt was ook prima.

Mooie ruime schone kamer, douche was klein maar verder prima...

Ivm ligging naast rotonde was de kamer gehorig dus wel onrustig geslapen.

Mooie ruime schone kamer, douche was klein maar verder prima, airco en rolluik een mega pluspunt vooral met warm weer.

Basic en goed voor een weekend, maar niet voor langere periode

De wel erg kleine kamer. niet comfortabele zitstoelen. De wel erg kleine badkamer. Minder geschikt voor 60+

Ontbijt was heerlijk. Het personeel heel vriendelijk. ligging mooi. Alles heel schoon.

Het ontbijt was prima en het restaurant uitstekend.

We kregen een kamer op de bovenste verdieping met een laag schuin dak en geen lift, dat is voor oudere mensen niet zo prettig. We konden niet een verdieping lager terwijl vrienden van ons later kwamen en die wel een kamer op de verdieping lager kregen......... De toegewezen verdieping en de niet meedenkende persoon bij de receptie !!!!! Kan dit komen door onze korting via booking.com ????

Het ontbijt was prima en het restaurant uitstekend. De kamer was prima schoon.

Goede plek voor een overnachting.

Afmeting kamer is wat klein. Airco op de kamer is een uitkomst. En alles is aanwezig.

Ontbijt was ruim voldoende. Er was meer dan voldoende voor een ieder, niet alleen in hoeveelheid, maar ook in variatie. Voor elk wat wils.

voor ons doel goed genoeg voor langer verblijf niet aan te raden

lokatie

kamer was voldoende wel gedateerd hotel is echt overnachtingshotel bij een drukke weg Je kan er heerlijk sushi eten. Personeel is heel vriendelijk en de hond mag mee, maar verwacht geen vijfsterrenhotel met alle faciliteiten voor een paar nachten oke

ontbijt was prima, personeel aardig, kamers wel iets...

ontbijt was prima, personeel aardig, kamers wel iets gedateerd maar wel schoon en geen dingetjes stuk. ook heerlijk gegeten 'savonds. Prima prijs kwaliteit verhouding

Locatie was prima, maar ongezellige sfeer in het hotel.

Ontbijt viel tegen. Ook de ruimte waarin ontbeten werd was ongezellig. Bedomptheid in kamer. Ramen gingen niet goed open.

De locatie van het hotel. De grootte van de kamer en badkamer was prettig.

Gevraagd begane!geen kamers beneden,we zouden een kamer krijgen op de tweede en dat hebben we geweigerd! Kregen toen een kamer op de eerste! Goed opgelost!

Alles prima in orde.

Ok, maar onvoldoende voor frequenter zakelijk verblijf, hiervoor te weinig rust.

Vriendelijk ontvangst, maar hotelreceptie is ook ontvangt allyoucaneat-restaurant. Hierdoor relatief weinig aandacht voor hotelgast. Restaurant is erg druk, hotelkamers erboven voelen als 'dingetje erbij', hierdoor niet het ontspannen hotel dat ik in het groen had gehoopt te treffen (ik had niet zelf geboekt, misschien bij beter inlezen te voorzien) Hotelkamer (2e verdieping) voelde klein, als een zolderkamer. Was warm, ik kon kiezen tussen airco (fijn dat die optie wordt geboden, maar ben geen airco-fan) of raam open, maar raam open betekende wel lawaai van de aanliggende weg. Alarm dat om half 7 in de ochtend loeihard af ging (en bij later die ochtend uitchecken niet genoemd)

Goed bereikbaar Prima parkeergelegenheid

Prima en netjes hotel

Storing aan de airco Deze lekte water Na een melding om 19:00 kwam er iemand om 22:15 kijken maar ja toen lagen wij al te bed :)

Beetje personeel te kort

Geschikt voor de verkenning van een stukje heuvelachtig Nederland

Douchen in badkuip eerder onveilig: geen handgrepen, geen thermostatische kraan Wc niet in badkamer Geen lift (2 verdiepingen)

Vriendelijk en behulpzaam personeel Goede ligging voor fietstochten en bezoek aan Nijmegen (4km) Ruime kamer, goed bed/matras Goed ontbijt Goede wifi Geen last in de kamer van het drukbezochte restaurant Alles is goed onderhouden, maar een grondige renovatie lijkt aangewezen

Piepklein kamertje

Een piepklein kamertje op zolder met 2 losse bedjes onder schuine wanden. Een badkamer waar alles blank staat na het douchen. Geen koelkastje of koffie/thee mogelijkheden op de kamer. Een tv-tje met wazig beeld. Voor 80 euro per nacht? Heb ik nog nooit meegemaakt. Dit was zogenaamd een “standaard” kamer. Komt niet overeen met de foto’s op booking.com! Wij bleven maar 1 nachtje dus was net te doen. Geen aanrader.

Vriendelijk personeel. Leuk AYCE restaurant. Ontbijt was voldoende.

Prettig hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Onze kinderen sliepen in een andere kamer, waar de hele nacht een piepgeluid uit de kast kwam. Dit was niet stop te zetten. Het bleek later afkomstig van een lege batterij in de kluis. 's Nachts is er in het hotel niemand van de receptie aanwezig. Neem voor de zekerheid dus oordoppen mee.

Prettig, kleinschalig familiehotel dat gevestigd is boven een all you can eat Japans restaurant. Karakteristiek pand en prima kamer. Goed ontbijt. Groene omgeving.

Viel zwaar tegen

Booking.com had moeten vermelden dat er geen lift aanwezig was. We moesten 4 trappen opklimmen met smalle treden om bij de zolderkamer uit te komen. We moesten wel voor 1 nacht 75 euro betalen

We hebben het verblijf moeten afbreken, we hebben hier niet geslapen, dus wij hebben geen oordeel kunnen vellen.De eigenaren hebben ons geholpen om de kamer te annuleren.

Al jaren mijn favoriet!

De televisie ontvangst is niet best , heb daarentegen weer eens een boek gelezen....

Ik kom hier al jaren en vind het een zeer prettig hotel . Kon door omstandigheden pas laat inchecken en werd toch zeer vriendelijk ontvangen met een gratis drankje van het hotel. De historie van het hotel is bewaard gebleven ondanks de transitie naar een Aziatisch restaurant. TOP!

Verblijf voldeed aan de verwachtingen.

Geen lift.

Vriendelijk personeel. Schone kamer en badkamer en een prima ontbijt. De ligging in een mooie omgeving met het museum Orientalis op loopafstand.

heel prettig en precies wat we zochten voor dit uitstapje

nette en schone kamer, bedden zijn goed, de douch/bad en toiletfaciliteiten goed. Ontvangst en verdere support goed; ontbijt lekker en genoeg.

De algemene indruk van dit hotel is goed.

De tv zenders werkten niet, en toen ik dit ging melden kreeg ik een lulverhaal te horen over slecht weer. En dat terwijl wij 2 kamers hadden gehuurd en op de andere kamer wel alle zenders beschikbaar waren.

Het ontbijt en de sushi was lekker.

Vriendelijk personeel.

Tv deed het niet en was technisch nogal klungelig. Losse draden en scart die niet paste en er uitviel.

Vriendelijk personeel. Heerllijk ontbijt. Oud maar gezellig hotelletje.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Tegenvaller.

Koude kamer en gang. Kleine douche. Gordijn sloot niet. Geen extra deken. Kleine douche met douchegordijn, waarin water verder liep in en je voor de wasbak in het water stond. TV met slecht beeld.

Zeer aangenaam, sfeer prima, eten perfect!

1e nacht: de oude airco (waarin verwarming) was een ramp, want die maakte zo veel geluid dat ik van 23-4 uur niet kon slapen. Toen hebben we hem maar helemaal uitgezet, hoewel de warmte eigenlijk nodig was omdat het te koud op de kamer was. 2e nacht tevoren (tijdens het diner) de airco alvast aangezet zodat de kamer niet te koud zou zijn als wij naar bed wilden gaan. De "feestverlichting" achter het bed hoeft van ons niet en we drukten steeds op de verkeerde Feest-knop (de andere knop was voor het handige led-leeslampje). Een lift had ik wel fijn gevonden bij de trap met erg smalle treden (voor Japanse voetjes?) .

Fijn dat we een sleutel meekregen om er 's avonds later in te kunnen. Ideaal dat het grondlicht even aangaat als je het bed in- en uitgaat. Schone en verzorgde slaapkamer. Gelukkig niet van die nare vaste hangertjes in de kledingkast waar alles weer meteen vanaf valt.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Er was een sterke Chinese etenslucht. de TV ontvangst was niet goed. heb 4 kamers gehad voordat er een goede ontvangst was, er is geen lift, hele smalle trap, lastig met koffers, ontbijt was matig,

Was geen prettig verblijf.

Rustige sfeer, sfeervol gebouw.

Oud gebouw - mooi maar wel erg gehorig. 's Nachts draait er een zware motor - pomp of zoiets. Geen lift - lastig voor oudere en minder valide gasten.

Rustige sfeer, sfeervol gebouw.

We komen nog een keer terug

Geen Invalide kamer begane grond,.....Overigens prima alternatief aangeboden, zo dicht mogelijk op 1e verdieping (mooie kamer). Hostmannship!

Combi met uitstekend Sushi restaurant

De douche was heel fijn, hoewel de badkamer simpel en vrij...

De douche was heel fijn, hoewel de badkamer simpel en vrij klein is. De ramen konden open, prettige kamer, al waren er schuine balken. Personeel heel vriendelijk. Toen de tv het niet deed hebben ze dat tijdens onze afwezigheid meteen in orde gemaakt. Er stond een flesje water op de kamer. Er stond ook een klein bureautje. Wel gehorig. Als iemand om 4 uur s nachts in bad gaat hoor je het water stromen, maar dat is in bijna elk hotel. Er was airco, niet gebruikt, koud genoeg :) Ontbijt werd goed bijgevuld, brood croissantjes, 3 soorten kaas, zoetigheid, scrumbled eggs en spek, sapjes, yoghurt en toebehoren, wat smakelijk vers fruit en tomaatjes en komkommer. Lekkere koffie. We hebben om een tweede kopje gevraagd en dat op het terras gedronken. Bij mooi weer moet het helemaal gezellig zijn. Vlak bij de stad en het Afrikamuseum.

Er was geen ontbijt bij, dus we moesten totaal 83,50 betalen...

Er was geen ontbijt bij, dus we moesten totaal 83,50 betalen, Ook moest er vooruit betaald worden,terwijl wij als ouders dit hotelovernachting hen als verrassing geboekt hadden. Ik heb gebeld, dat ik het de volgende dag zou komen afrekenen, we wonen er vlak bij. Maar ging niet en de verrassing was voorbijkwam ze dwongen mijndochter het te betalen. Walgelijk,ga er nooit meer heen. Gelukkig waren wijer bij en hebben alsnog betaald. Maar de manier waarop, was geen genoegen.

In een woord aan te bevelen.

Het eten s avonds. we hadden graag ook een andere kaart gehad.zodat we niet alleen Chinees of Indisch hoefden te eten.

Prima ontbijt. En fijne bedden Het was super schoon.

verblijf niet in verhouding tot kamerprijs

We waren slechts met een andere gast in het hotel en toch kregen we het kleinste kamertje hoog achter voor een forse prijs. Niet erg klantgericht.

Het ontbijt was prima, evenals het personeel dat het ontbijt serveerde.

Prettig verblijf in een prachtige groene omgeving

De badkamer is erg verouderd en de zeep/doucheschuim doet wat goedkoop aan doordat er met genummerde flessen wordt gewerkt die duidelijk nagevuld worden door het schoonmaakpersoneel (1 is handzeep, 2 is doucheschuim). Wat vooral jammer was is dat we om 5 uur 's ochtends ruim een uur lang geluidsoverlast hadden van een grote groep mannen, die buiten heel luidruchtig waren en vervolgens verder gingen op de hotelkamers boven ons. Doordat er 's nachts geen hotelpersoneel aanwezig is kon ik verder niemand waarschuwen.

Het is een prettig hotel met bijhorend sushirestaurant en in de ochtend een goed ontbijtbuffet. Ik had een grote 2-p-kamer met extra bed, en de kamer was zo ruim dat we voldoende bewegingsruimte hadden. Het gebouw staat er al sinds de jaren '50 wat zich vooral uit in de zeer gedateerde badkamer, die echter wel goed schoon was. De bedden sliepen prima.

ik heb mij prima vermaakt, aardige bediening, wilden alles voor ons regelen, kom er wel weer terug.

bij het ontbijt was scrambled egg op en de eieren waren ook op, duurde lang voor ze koffie brachten.en er waren alleen nog sinaasappelen.

goede kamers, met airco. en dit was prettig want het was vrij warm. ik miste wel een koffiezet apparaat, en koelkast.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Matig verblijf maar er wordt actie ondernomen om te verbeteren.

De kamer was niet schoon en er was ons niet verteld dat het om een rokerskamer ging wat erg onprettig was.

Nadat we op het station gestrand waren en geen bus of taxi konden krijgen naar het hotel heeft iemand van het personeel ons telefonisch heel erg goed geholpen om toch nog om 02:00 am een taxi te kunnen krijgen. De klachten die we hebben doorgegeven zijn goed opgelost en correct afgehandeld.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Zeer goed bevallen

Het hotel is iets gehorig. Koffie bij ontbijt moest om gevraagd worden, maar werd direct gebracht.

Vriendelijk personeel, schone en comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Voor de gelegenheid prima.

De bedden zijn erg smal en het douchegordijn had wel eens gewassen mogen worden.

De prijs - kwaliteitverhouding klopte. Het hotel ligt erg centraal. Je bent zo in hartje Nijmegen maar ook zo in het prachtig groene vakantiegebied.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ontbijt was goed, wat aangeboden werd in het restaurant was...

Als de totaalbestelling was gedaan werd het deze NIET compleet uitgeserveerd waardoor de maaltijd niet op elkaar was afgestemd. Door de drukte was het lang wachten op het totaal van de bestelling

Ontbijt was goed, wat aangeboden werd in het restaurant was uitstekend.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Rustgevend hotel

Gasten moeten een tijd afgeven wanneer ze de volgende dag ontbijten. Wij hadden helemaal geen zin om ons ergens toe te verplichten als we op vakantie zijn. Man bij de receptie bleef maar doordrammen toen we zeiden dat we niet wisten hoe laat we wakker zouden worden de volgende ochtend. Vervelend!

Mooie stijlvolle en ruime kamer. Vriendelijk personeel.

Goed afgewerkte kamer in mooie omgeving boven druk bezocht restaurant

Het was druk in het restaurant. Daardoor bij het inchecken wat chaotisch. De bedden waren wat aan de zachte kant.

Alles was mooi afgewerkt, netjes, schoon en ruim. Een prachtige kamer.

Leuk, maar met de nodige verbeterpunten.

Er werd ons bij aankomst gevraagd hoe laat we wilden ontbijten. Echter toen wij bij het ontbijt aanschoven op de afgesproken tijd, was zowel het spek als het ei op. Dit was de volgende dag weer het geval. Pas op aanvraag werd na lang wachten het ontbijt aangevuld. Er leek te weinig personeel bij het ontbijt te staan. Tevens is er geen drempel aangebracht in het douchegedeelte, waardoor ook de vloer van het toilet helemaal nat is.

Sushi in het restaurant was erg lekker.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

prima verblijf maar toch...

kamer is vrij sober/klein en badkamer is gedateerd. Wel schoon. Waarom moet een hotelföhn altijd zo belabberd werken?

ligging prima voor verder ondernemen van fiets- of wandeltochten / makkelijk parkeren / vriendelijk personeel / netjes

Bijzondere karakter van kamer en badkamer .

Receptie personeel van restaurant oneustigbij inchecken tijdens etenstijd

Bijzondere karakter van kamer en badkamer . Met ochtendzonnetje in gezicht in bad gelegen....

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Prima prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt

Plafond in de badkamer loopt schuin en dat is een beetje vervelend als je voor de spiegel staat.

Prima kamer, eenvoudige maar complete badkamer. Heerlijk ontbijt.

Top!. Aan te bevelen.

Geen opgaaf.

Aanwezigheid hondenkleed en hondenbak. Het is héél moeilijk om een hondenvriendelijk hotel te vinden. Zij zijn een uitzondering. Vriendelijke en behulpzame mensen. Een uitstekende keuken, echt geweldig!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Een heerlijke weekendje weg!!

De slaapkamer was erg koud en niet warm te krijgen! Piepklein tv schermpje en het douchegordijn plakt tegen je aan met douchen..

Erg vriendelijk personeel. Lekker ontbijtje en lekker rustig.. prachtige omgeving. Een zalige douchestraal Prachtige stad Nijmegen! P

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Kleine kamer op 2e verdieping, terwijl er bijna geen gasten...

Kleine kamer op 2e verdieping, terwijl er bijna geen gasten waren. Geen douchecabine : doucheruimte staat na douchen blank. ontbijt in orde , niet bijzonder

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Goed ontbijt.

Geen lift. Stond niet vermeld. Dit kan voor mensen die slecht ter been zijn, een probleem vormen

Goed ontbijt. Wat gedateerde kamer, maar zeer schoon. Sushi restaurant echt een aanrader. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Niet echt een toplokatie

Bij aankomst werd opgemerkt dat wij een hondje bij ons hadden. Dat hadden we bij de boeking moeten melden volgens de receptionist die meteen €15 in rekening bracht voor de extra schoonmaak. Wij kregen een kamer (13) op de tweede etegae wat inhield dat we met onze bagage twee steile smalle trappen moesten overwinnen. De smalle bedden stonden deels onder de schuine zoldering zodat het een sportieve uitdaging werd om in bed te komen. De TV (KPN, digitenne) werkte niet of gaf een blokkerig beeld. Bij het douchen bleek de halve badkamer onder te lopen zodat het badmatje kletsnat werd; ook niet echt comfortabel.

Het ontbijt was zonder meer royaal en de bediening daarbij vriendelijk en efficient.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

leuk ontbijt zonder overvloedige keuze wat elders soms...

Spijtig dat er geen lift was. Dit is ook niet aangeduid op het overzicht van Booking.com. Ik heb een probleem met artrose aan de knieën en een prothese. Wij kregen een kamer op de tweede verdieping via een moeilijke trap. Booking.com zou de aan- of afwezigheid van een lift moeten meedelen. Wij moesten onze bagage zelf de trap afzeulen bij vertrek.

leuk ontbijt zonder overvloedige keuze wat elders soms overdreven is

Fijn.

Het was jammer dat er geen koelkastje aanwezig was. In de doucheput lagen haren die niet van ons waren. Tv mocht voor het beter bekijken nog iets groter. Bij het ontbijt zat je best dicht op elkaar.

Ontbijt was heerlijk uitgebreid, kamer was bij aankomst heerlijk warm, er konden aan beiden kanten ramen open wat wij als zeer prettig ervaarden. Bedden lagen heerlijk en geen overlast van het geluid van buiten.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Voor 1 nachtje slapen, dineren en ontbijten is het ons heel goed bevallen. We gaan zeker nog 1 keer.

Beetje onhandig die smalle trap naar de 2e etage en dan nog die deur. Erg onhandig. En het bed was minder maar voor een standaard kamer, ach kon er mee door.

Service was goed, ook het ontbijt. De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Harige bedoeling..

Op de site staat dat er een bad aanwezig is. Dit is niet het geval. Er was een kleine douche aanwezig en het putje zat vol met haren waardoor het water niet weg spoelde. Ook zaten er haren op de muur van de douche en het toilet. Het scherm voor het raam sprong iedere keer open. Er waren 2 honden aanwezig op dezelfde verdieping die de hele avond hebben lopen janken en blaffen. Ik heb tot 2 keer toe de receptie gebeld, maar de situatie bleef onveranderd. Tot overmaat van ramp werden we de volgende morgen om half 9 al wakker van het geblaf en gejank van de honden. Kortom geen prettig verblijf en voor mijn gevoel teveel betaald!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Eten ( echt niet lekker), comfort slecht( hadden eerst een koude kamer)geen waterkoker koffie/thee aanwezig, ramen kunnen niet open, geen koelkastje, stonk op de gang, vies tapijt in de hal, vloeren kraakte. Te weinig licht. Geen bodylotion aanwezig.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goed verblijf en prima prijs kwaliteit verhouding

Geen luchtaanzuivering of een raam dat open kan in de badkamer. Badkamer was daarom rook daarom wat muf. Verlichting in de slaapkamer en badkamer deed het niet overal goed.

erg schoon en heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Goed en zeer schoon hotel op prima locatie.

Kluisje op de kamer was defect, gelegen aan zeer drukke kruising.

Vriendelijk personeel, prima locatie met voldoende gratis parkeergelegenheid, ruime kamer en zeer schoon, goed ontbijt, goed restaurant, goede geluidsisolatie, bushalte naar centrum Nijmegen voor de deur.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Mooie ambiance

De bedkussens waren te hoog. De koffie (espresso) en thee bij het ontbijt moesten via het personeel gevraagd worden. Het ontbijt was gewoontjes voor € 10,00

Mooie schone kamers. Leuk restaurant, niet gegeten. Prettige sfeer.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

een prettige plek om te verblijven.

De handdoeken.

Mooie kamer, prettig ingericht, schoon sanitair. Het hotel is makkelijk te bereiken met de auto en er was voldoende parkeerruimte. Enige tip: de handdoeken waren aan vervanging toe.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Goed voor één nachtje!

Het hotel ligt wel dicht bij een bos maar eerst heb je nog een druk kruispunt waar het hotel ligt. De kamer is echt piepklein, maar ze is wel heel netjes. De douch en badkamer zijn netjes maar heel erg verouderd.Het is een kamer onder het dak, dus het wordt er wel warm. Je hebt de airco, maar die is moeilijk te regelen in deze kleine ruimte en met een raam open heb je al het lawaai van de drukke straat.Een koelkastje had ook nog leuk geweest. De tv op de kamer was echt heel klein en een slechte ontvangst voor sommige posten..

De ligging van het hotel overal vrij dichtbij was wel prima. Het bed is echt supergoed! Het ontbijt was basic maar wel lekker en er werd altijd bijgevuld.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Fijn hotel met goede service

slechts een klein puntje: een trekker (grondwisser) in de badkamer zou handig zijn (er was nl geen douchebak / gordijn)

Zeer vriendelijke medewerkers. De luxe kamer was inderdaad ook erg luxe en de hygiene was top!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Prima prijs - kwaliteit verhouding

Badkamer was klein en donker. Ontbijt was niet goed geregeld, veel was al op terwijl we wel gereserveerd hadden en er niet veel andere gasten waren op dat moment.

Personeel was behulpzaam en namen initiatief. Ruime gratis parkeergelegenheid.

Prima hotel in mooie omgeving

Badkamer was 1 open ruimte dus na het douchen was de hele vloer nat wat niet echt handig werkt.

Nette kamer, prima ontbijt.

Redelijk

De ramen op de kamer en de ramen op de gang zouden wel 'n keer schoongemaakt kunnen worden.

Ontbijt prima.