1. Startpagina hotelbeoordelingen

Beoordelingen over Sistazz Bed&Breakfast

Zandwal 1, 7383 RP Bussloo, Nederland

#3 van de 3 hotels in Bussloo

Gebaseerd op 147 beoordelingen over deze B&B

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 februari 2019

Mooie locatie.

Verlichting buiten bij aankomst. Het was donker en veel regen en buiten geen verlichting.

Mooie locatie. Goed ontbijt. Alles wat je nodig hebt voor kort verblijf is aanwezig. Gecombineerd met een bezoek aan Thermen Bussloo.

• Beoordeeld op: 3 februari 2019

Heerlijke relaxed verblijf!

Het enige minpuntje was het formaat van het dekbed.

De grote van de kamer, de voorzieningen en het ontbijt! Heerlijk dichtbij gelegen aan de thermen in Bussloo, makkelijk te combineren dus!

• Beoordeeld op: 6 januari 2019

Schandalig dat je voor een dichte deur staat, gewoon al betaald en wel!

Klantvriendelijkheid, aangegeven in de opmerking dat we bij thermen bussloo waren en dus geen telefoon bij hadden, we zouden inchecken om 23u, mevrouw heeft gebeld rond 23u, dat ze nog 10min zou wachten en dan genoodzaakt was om de deur dicht te doen?? Maar als we dit geweten hadden, waren we voor de sauna in komen checken. Nu hadden we de telefoon in de auto liggen, bij de kassa was het erg druk, zaten we in de auto om 23.15 en waren we rond 23.20 bij de B&B. Schandalig dat men ons dan gewoon voor de deur laten staan!

Niets wij waren ongeveer 20min later, en is de deur dicht gedaan

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

Prima B&B op een mooie en rustige locatie

Kan eigenlijk niets bedenken dat voor verbetering in aanmerking kwam. Hou er rekening mee dat je een wat steile strap moet beklimmen om op de kamer te komen.

Mooie ruime kamer. Prima ontbijt. Hele mooie omgeving. Badkamer met douch en toilet.

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Gezellig

Vrijwel alles was in orde. Alleen het toiletpapier was op, maar dat werd ook opgelost.

Het was netjes. We werden keurig opgevangen, ook was het vrij laat op de avond.

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Ontspannen verblijf in ruime kamer met heerlijk ontbijt.

Jammer dat er geen uitzicht was door dakramen.

Heerlijk ontbijt. Ruime kamer. Mooie ligging in recreatiegebied en dicht bij Thermen Bussloo. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Grote ruime kamer.

Jammer dat de ramen zo hoog zaten, zo doende konden we niet genieten van het prachtige uitzicht.

Grote ruime kamer. Heel fijn dat onze hond welkom was!

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Prima verblijf.

Spijtig is dat er geen WiFi is. Luchtverfrisser was niet aangenaam. Wij houden meer van natuurlijke geuren.

Vriendelijk ontvangst . Uitgebreid ontbijt .Koffie en thee faciliteiten op de kamer.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Klantgerichtheid.

Niets. Maar als je van reuring houdt moet je hier niet zijn. Er is ook geen wifi maar de 4g dekking is uitstekend

Klantgerichtheid. Stilte. Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Heerlijk verblijf, vlakbij Thermen Bussloo, een aanrader!

Het dekbed was wel erg smal voor 2 personen, ws een eenpersoons dekbed ;-)

Vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt op de kamer. Kamer was heel schoon en mooi.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Absolute aanrader.

De kamer ligt op zolder en de trap naar boven is behoorlijk stijl.

Service en gastvrijheid, kamer, bedden en badkamer, ontbijt, rust. Eigenlijk alles.

Ideale locatie in combinatie met bezoek aan Thermen Bussloo”

Badkamer was schoon maar de zit/slaapkamer was niet stofvrij. Erg warm omdat je onder het dak slaapt. De dakramen konden wel open maar hier zaten geen horren in dus muggen en vliegen hadden hierdoor vrije toegang!

Genoten van heerlijk uitgebreid ontbijt op het buitenterras met uitzicht over het meer, we hoorden alleen het geluid van vogels, krekels prachtig! Mooie en rustige ligging, daardoor wel moeilijk te vinden, blij dat we navigatie hadden.

Heerlijk ontspannen genoten van de omgeving en de rust.

Dunne hoofdkussens op het bed. Geen bad. De cocktailbar ging om 20.00 dicht, wij kwamen toen net aan en hadden daar wel zin in. Geen deur tussen de badkamer/toilet en de slaapkamer, maar een gordijntje. Ikzelf vind het niet prettig om naar het toilet te gaan terwijl er alleen een gordijntje tussen hangt. Geen uitzicht vanaf de kamer door hoge schuine ramen.

Ruime kamer. Rustige/mooie omgeving. Aardig/behulpzaam personeel. Vrolijke gezellige mensen die ons een welkom gevoel gaven. Het voelde alsof we thuis waren. Lekker en uitgebreid ontbijt, dat op de kamer werd gebracht, uiteindelijk heerlijk buiten in het zonnetje ontbeten.

Een fantastische ervaring in een al even fatastische lokatie

De kamer had iets schoner kunnen zijn .. er viel iets achter het bed en het stof kwam je tegemoet. Verder enkele vliegen (maar ja het is en blijft een boerderij :-) Verder staat er als welkom een fles prima huiswijn, die bij nadere inspectie 20 euro moest kosten (in de winkel ca 5 a 6 euro). Ik zou dat óf weghalen óf gratis neerzetten!

De hartelijke ontvangst, de prachtige locatie en de nabijheid van bossen, stilte en rust ... Het bed is van prima kwaliteit, de douche ziet er prachtig uit met veel, heel veel warm water en op de kamer zijn faciliteiten voor koffie en thee. TV staat er ook, alsmede een gezellig zitje. Het ontbijt (je mag zelf kiezen hoe laat ongeveer gebracht wordt) is he-le-maal super, werkelijk alles staat op het dienblad. Wij hebben deze locatie gebruikt nadat we de sauna in Bussloo bezocht hebben (nog geen 10 minuten reizen met de auto). Kortom: een absolute aanrader!!!

De ligging aan een groot recreatiemeer.

Geen deur tussen toilet en kamer.... geen uitzicht (hoog geplaatste dakramen). Er werd bij het ontbijt niets met dieetwensen gedaan.

De ligging aan een groot recreatiemeer.

-Vriendelijke mensen

-Bedden werden niet opgemaakt. -Geen haardroger. -Wat stoffig onder bed.

-Vriendelijke mensen -Lekker mooi gepresenteerd ontbijt -Mooie en praktische ligging -Rustig -Nette badkamer -Goed bed -Grote en mooie kamer (mooier in het echt dan op de fotos) -We vroegen of we het aanwezige badlinnen mochten gebruiken in de nabijgelegen thermen, dit was absoluut geen probleem, wat we geweldig waren gezien we met de motor waren en beperkt waren in onze bagageruimte.

Uitstekende locatie, goede kamer en een top-gastheer.

Ventilatie in de kamer, maar het was ook wel erg warm buiten. Airco zou wel lekker zijn. Dat je de hond niet mag uitlaten in de buurt.

De gastvrijheid en het ontbijt.

Zeer goed verzorgd verblijf

Ik miste mijn eitje bij het ontbijt :)

Het strand bij het meer en de superluxe cocktailbar en een restaurant op loopafstand van de b&b. De kamer was boven verwachting mooi!

Perfecte lokatie vlakbij Thermen Bussloo, zeer ruime kamer, hartelijke gastheer en gastvrouw

Niets, dikke 10 voor deze B&B

Een aparte lokatie, even goed zoeken. Maar het is de moeite waard. Een zeer ruime kamer, suite-achtig zelfs. Goed uitgerust, ruime badkamer met inloopdouche. De gastheer en gastvrouw zijn uiterst hartelijk en vriendelijk. Het ontbijt wordt op de kamer gebracht (zodat je lekker in de badjassen die klaar hangen aan tafel kunt) en is zéér royaal. Tip: neem ruim de tijd om te ontbijten, het is de moeite meer dan waard ! Wij combineerden het met een dag Thermen Bussloo (nog geen 5 min rijden), maar deze B&B ligt aan het strand Bussloo, dus strand voor er deur. En ook het naaktstrand Bussloo is vlakbij. Kortom: ideale lokatie. Wij komen zeker nog een keer terug hier.

Een herhalingscursus klantvriendelijkheid is nodig

het ontbijt was pas om 09:00 terwijl ik om 07:30 al weg moest. Ook stond dit niet vermeld op de site van Booking.com. service en een factuur op naam. Voor die prijs mag je wel iets meer verwachten...

Geweldig mooie locatie, vriendelijke gastheer Emilio en zeker de moeite waard!

Niet echt iets wat tegen viel, maar de algemene afwerking van de kamer is niet helemaal op orde. Puntjes op de 'i' missen hier en daar. Wel is het dekbed precies even breed als de box spring. Hiervan mag wel verwacht worden dat deze aan beide zijden ruim over de rand van het bed valt.

Het ontbijt was heerlijk, vers gebakken croissants en harde broodjes. Heerlijke espresso, verse aardbeien en vruchtenyoghurt. We hebben alleen een gekookt eitje gemist. Mogelijkheid tot zelf koffie/thee zetten is erg prettig.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Schitterende lokatie, een oase van rust, prachtige omgeving, vriendelijk personeel/eigenaar.

Jammer dat je vanuit de kamer niet kunt genieten van de prachtige omgeving, doordat het een monumentaal pand is mag daar helaas niets aan veranderd worden, je kunt wel van de omgeving genieten d.m.v. een wandeling.

Heerlijk rustig, fijn bed en het ontbijt was met verse afgebakken broodjes prima in orde. Vriendelijk behulpzaam personeel/eigenaar, wij hebben erg genoten.

Heerlijk genoten

Douchekop ja erg klein en omdat er geen deur zit heb je het koud tijdens het douchen. Hadden 2 frisdrank gekregen en kostte €5 zou eerder de prijs iets hoger doen en het als service erbij geven.

De ruimte van de kamer

Heerlijk om de omgeving van Bussloo te ontdekken

Geen shampoo aanwezig en geen afvalbakje bij het koffie zet apparaat. Beetje onhandig koffie zetten met de TV erboven. Maar toch genoten hoor.

Rustig en mooie kamer op heel korte afstand van Thermen Bussloo. Heerlijk ontbijt op de kamer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Gezellig zolder verblijf op bijzondere plek in NL gerund door lieve, ondernemende mensen

bij aankomst leek de wijnfles met mooie glazen op tafel een leuk welkom (dat wij al eens eerder hadden mogen meemaken) ; echter toen wij later een kaartje omdraaiden bleek de fles wel 19,50euro te kosten...ai

warm onthaal Ontbijt was heerlijk, uitgebreid, verrassend, leuke presentatie. bed was heel comfortabel, lekker donker en bijzonder stil 's nachts: super! badkamer heerlijk schoon.

Een aanrader

Prachtige locatie, nette en complete moderne kamer, heerlijk ontbijt op de kamer geserveerd en hele leuke eigenaars. Op hele korte afstand van de thermen en het meer is prachtig om langs te lopen.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima overnachting bij gastvrije familie. Uitstekend prijs- kwaliteit.

Gordijn ipv deur van badkamer/wc naar kamer. Iets meer privacy zou fijn zijn. Geen uitzicht op de prachtige omgeving ivm dakraam.

Ruime en schone kamer. Veel privacy. Prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima ontbijt.

Dekbed was erg klein, wel extra dekbedden beschikbaar, dus daarmee opgelost en sochtends aangegeven bij de eigenaar. De badkamer is netjes, maar staat in open verbinding met de kamer, alleen een gordijn tussen. Prijs aan de hoge kant tov de vrij basic kamer.

Prima ontbijt. Aardige ontvangst, werd zelfs nog iets te drinken aangeboden wat we op onze kamer gebracht kregen. Prima bed.

Locatie is geweldig.

´s Avonds erg donker. Moet uitkijken waar je loopt en slot kun je niet vinden in het donker. Lang leve de zaklamp op de telefoon. Blijkbaar was de verlichting buiten uit. Kamer is wel ruim wat erg prettig is. Afwerking is niet zo best maar niet storend. Wel stoffig onder en achter het bed. Hele nacht niet geslapen doordat de verwarmingsketel geluid bleef maken. En niet een klein beetje maar flink hard. Jammer dat er niet echt een fijne reactie kwam toen we hier een melding van maakte ´s morgens. Als klap op de vuurpijl kwam het ontbijt. Ik weet het niet maar volgens de recensies wat we gelezen hadden zou het goed zijn maar echter bij ons was het toch triest om het maar zachtjes uit te drukken. Gewoon 4 sneetjes brood, 4 plakjes kaas,2 stuks appeltaart en 2 kleine potjes yoghurt. Wat jam en chocopasta. Jammer GEEN lekker vers broodje, GEEN vleeswaren, GEEN gekookt eitje, GEEN vers fruit, GEEN vers sap. Jammer was een echte tegenvaller. Niet echt genoten. Het zijn vriendelijke mensen maar vindt de prijs wat we er voor hebben betaald niet echt waard. Misschien ook wat aan de klachten doen of iemand goed te woord staan en verder vragen. Ook werd er niet gevraagd of alles naar wens was geweest toen we de sleutel inleverden.

Locatie is geweldig.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

perfect!!

Bij het uitchecken kon ik niemand vinden om de sleutel bij in te leveren. Uiteindelijk heb ik deze achtergelaten op de trap. We hebben niemand gedag kunnen zeggen

Mooie, ruime kamer met goeie badkamer. Ontbijt was top!

Voor 89,90 per nacht een te dure kamer

Op het bed ongestreken lakens met bleekwater vlekken. Bleekwater vlekken in de handdoeken. Bij het ontbijt alleen sap uit een pak, bij de vraag om koffie bleek deze later op de rekening te staan. Koffie/thee hoort toch bij een ontbijt??

Locatie was leuk

• Beoordeeld op: 4 november 2017

zeer mooi gelegen B&B direct aan het meer van Bussloo

we hadden misschien verwacht dat de bar en het restaurant op benedenverdieping zou open zijn geweest.

Alles was aanwezig in het ontbijt: brood , kaas hesp confituur, vers fruitsap eitjes yoghurt platte kaas +...

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Geen verwarming aanwezig maar een klein kacheltje die je aan kan zetten.

Het ontbijt was voortreffelijk, twee ochtenden afwisselend. Bed was prima, nette badkamer. Vriendelijk eigenaren.

Heerlijk verblijf gehad

Aangezien wij in het donker aankwamen was het bijna niet te vinden (ligt midden in de bossen) maar na een telefoontje met de eigenaresse meteen opgelost

Prachtige ruime en zeer schone kamer en badkamer met heerlijk ontbijt

Heerlijk tot rust komen.

Ontvangst was heel hartelijk, begeleiding en uitleg over de spullen in de kamer, en een heerlijk uitgebreid ontbijt op de kamer. Kamer is netjes en heel sfeervol ingericht. Voelde echt als thuiskomen.

wauw!! Wat een sfeer, gezelligheid en pracht!!

Er was niet echt iets dat tegen viel maar als ik iets zou moeten benoemen zou ik een groter dekbed op het bed doen 😊

De sfeer rondom de gehele accommodatie

Het was onze eerste B&B ervaring en die ging al onze verwachtingen te boven.

Op de kamer was geen uitzicht op mooie omgeving. Was goed mee te leven omdat er buiten de kamer allerlei mogelijkheden waren om te genieten.

De vriendelijkheid van de gastheer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Een heerlijk verblijf in een prachtige omgeving!

Een prachtige ruime kamer (wel met een trap omhoog). 's Ochtends een heerlijk ontbijt buiten op het terras met een mooi uitzicht over het water. Supervriendelijk en gastvrij personeel. Het was die dag erg mooi weer, dus we hebben nog heerlijk genoten bij de Beach bar!

Gelukkig wel twee dagen heerlijk Wellness in Bussloo. Maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Alles.

In plaats van 2 nachten,maar 1 nacht gebleven. Kamer bereikbaar via een steile smalle houten trap,ramen kon je alleen de lucht zien. toilet zonder deur ongeveer naast het bed. Een ijskast met water lekker veilig,toilet artikel was een lege tube tandpasta. twee oude flesjes "douchegel " Besloten de volgende dag na ontbijt te vertrekken. Afijn ook ontbijt laten staan, niet fris alleen jus vers en de appel. En dat voor € 159.00. doodzonde van het geld. Ook het adres Zandwal 1 niet te vinden via nieuwe navigatie.ALLES

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Hele mooie locatie en kamer

Geen WiFi.

Hele mooie kamer op een prachtige locatie. Het ontbijt op de kamer was ook een pluspunt! Vriendelijke en snelle ontvangst. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

matig, wij hebben ons verder prettig vermaakt.

bed was hard. tv kreeg ik niet aan de praat. geen wifi. er was niemand om te vragen waar ik mijn elektrische auto kon insteken. geen rookmelders te vinden in het pand, dus brandveiligheid niet prettig op eerste etage. geen ramen in de kamer, alleen 2 hooggelegen dakramen. Er was wel een gevulde minibar- top, echter geen bier.

het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

geweldig

zie boven

ontbijt was goed,maar had meer gevarieerd mogen zijn,je kreeg yogurt met granen en fruit lekker voor de lief hebber, ik hou van brood,maar dat was er dan niet, of je moest het vragen denk ik. maar al bij al was het goed, kamer waren netjes

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

De B&B ligt op een hele mooie locatie om te wandelen en alles is er tot in de puntjes verzorgd.

Het was niet evident dat er geen deur in de badkamer stond, een plooideur was voldoende geweest.

Het onthaal, de grote kamer en vriendelijke bediening. Alles top.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Mooie kamer.

Vrij moeilijk te vinden in het donker. Zeker als het restaurant en de beachbar nog niet open zijn. Ontbijt wordt op de kamer gebracht. Goed het uur afspreken, bij ons was er een misverstand.

Mooie kamer. Vooral geschikt voor bruidspaar dat blijft slapen na het trouwfeest in het restaurant.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Fijn ontbijt op bed!

Geen deur in de badkamer, kan voor sommigen hinderlijk zijn.

Fijn ontbijt op bed! Lieve gastvrouw en man. Leuke omgeving. Goed te combineren met de sauna in de buurt.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

tegenvaller

een afscheiding voor de badkamer zeker voor de toilet...niet fijn dat deze geheel open in verbinding staat met de slaapkamer. het ontbijt vonden wij zeer matig...roomboter uit de koelkast was niet te smeren. totaal ontbijt had met kleine aanpassingen veel beter gekund.

de locatie was mooi...de hoeve staat prachtig aan meer van bussloo

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Lieve gastvrouw, prachtige accommodatie maar ontbijt kon beter/anders

Het bed/matras wiebelt en bij het ontbijt vond ik het brood vrij karig. p.p.2 kleine geroosterde boterhammetjes en een plakje roggebrood. Geen gekookt eitje helaas. Een smorgens zit ik niet te wachten op een petit four en een koekje

De grote kamer een het mooie sanitair. De ligging is ook mooi.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goed verblijf in B&B vlakbij Thermen Bussloo

's Avonds in donker moeilijk te vinden zonder navigatie. Betere verlichting op de toegangsweg is door de eigenaar al aangekaart bij de gemeente.

Het ontbijt was uitstekend. Brood en ruim beleg. Yoghurt met muesli. Fruit thee koffie en twee zelf gebakken appeltaartpunten.

• Beoordeeld op: 9 februari 2019

Geweldig voor herhaling vatbaar!

Iets groter dekbed

De gastvrijheid en het overheerlijke ontbijt op de kamer

• Beoordeeld op: 5 februari 2019

Ontbijt was heerlijk.

Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 4 februari 2019

Het bed

Het bed

• Beoordeeld op: 18 januari 2019

Fijn en rustig verblijf voor goede prijs

Dekbed wat aan de kleine kant

Vriendelijkheid, ruime slaapkamer en goed bed

• Beoordeeld op: 18 januari 2019

Mooie lokatie en ruime kamer

Te klein dekbed in verhouding voor het grote bed

Mooie lokatie en ruime kamer

• Beoordeeld op: 14 januari 2019

Super te combineren met Thermen Bussloo

De bijzonder mooie én gunstige ligging in combinatie met een bezoek aan Thermen Bussloo.

• Beoordeeld op: 7 januari 2019

Heel fijn!

Het bed was voor mij wat te hard. Een topmatrasje erop zou het perfect maken!

Mooie ruime kamer met moderne badkamer. Goeie locatie.

• Beoordeeld op: 26 december 2018

de stranden wel gezien, maar was het weer niet naar.

de stranden wel gezien, maar was het weer niet naar. mooie ruime kamer met eigen badkamer.

• Beoordeeld op: 20 december 2018

Heerlijk rustige locatie, super sfeervol ingericht, lekker ontbijtje, vriendelijk personee. Helemaal

Erg dunne kussens om op te slaprn maar das persoonlijk.

Zeer sfeervol ingericht!

• Beoordeeld op: 24 november 2018

heel goed

heel goed

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Ontbijt, roomservice

Ontbijt, roomservice

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Uitzonderlijke locatie en waar voor je geld

Er is geen WiFi. Verwarming is beperkt.

Uitzonderlijke locatie! Heel vriendelijke, behulpzame en gastvrije eigenaars. Prachtige en gezellige kamer.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Fantastische locatie!

Geen badkamer deur maar gordijn. Matige waterstraal onder de douche.

Fantastische locatie! Hele mooie kamer en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Mooie locatie, vriendelijke ontvangst en heerlijk ontbijt. Voor deze prijs ecbt een mooi verblijf!

Bed was ok, niet perfect.

Ontvangst was zeer hartelijk. Ontbijt was heerlijk!

Fantastisch verblijf! Hier kan de rest nog wat van leren!

Niets viel ons tegen

De locatie en gastvrijheid was perfect. En dan heb ik het eten nog niet eens genoemd!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima verblijf!

Prima verblijf! Erg mooie locatie en het ontbijt was heerlijk!

Mooie B en B in een prachtige omgeving.

Super mooie locatie en accommodatie, heerlijk ontbijt en vriendelijk ontvangst. Heerlijk om hier een nachtje te mogen vertoeven.

Het ontbijt was subliem!

Een hor in de ramen zou met dit weer een perfecte aanvulling zijn tegen de muggen.

Het ontbijt was subliem! Heerlijk, maar voornamelijk in overvloed!

Zeer goed

Kamer was prima en zeer comfortabel !

Prachtige ruime kamer. Zeer schoon heerlijke omgeving

Koelkastje zou heel fijn zijn

Prachtigelocatie, zalig ontbijt

Het is aangenamer als er een deur zit in de wc in plaats van een gordijn.

Bed en breakfast

Geweldig ontbijt, op de kamer gebracht.

Geweldig ontbijt, op de kamer gebracht. Mooie grote kamer en goede sanitaire voorzieningen.

Rust en ruimte.

Eigenlijk niets.

Schoon en vriendelijke eigenaren en medewerkers.

Overal was het leuk en de mensen waren heel vriendelijk

De kamer kon wel een opknapbeurtje gebruiken

Het ontbijt en de omgeving

We hebben het heerlijk gehadt en zeer mooie locatie.

Vriendelijke eigenaars ,ontbijt was meer dan genoeg en heerlijk.

Helemaal top

Na prijs helemaal prima hele

Ontbijt super goed

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!