Beoordelingen over Hotel Restaurant Solskin 3-sterren

Boulevard Bankert 58, 4382 AC Vlissingen, Nederland

#8 van de 16 hotels in Vlissingen

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Voor de rust was het zeer goed
    • Penthouse Appartement

Moeilijke trap en deur(zwaar) naar boven. Vriendin zat opgesloten in de badkamer. Slot was stuk. Er hing een papiertje aan de buitenkant maar dat had ze niet gezien. Het had aan de binnenkant moeten hangen maar eigenlijk moest dit probleem opgelost zijn voor ze opnieuw vakantiegangers hadden. Geen koffie voor voorzien bij aankomst. We kregen een parking kaart maar was niet gezegd dat we hiervoor moesten betalen. Beneden was het mooi verzorgd maar kamer is aan renovatie toe.

ontbijt ok. Personeel ok. Uitzicht op zee .

Genoten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Geen lift: lastige trappen, doch dat gaf ook iets charmants.

Kamer met loggia, waarvan de ramen naar buiten open konden, waardoor rustig zonnen mogelijk was en fraai uitzicht op de Scheldemond. Last but not least: voortreffelijk diner. (zat niet in de prijs)

Was voortreffelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Ik ben er maar 1 nacht geweest dus dat kan ik niet beoordelen maar die 1 nacht was het prima in orde. Er is niets wat me tegen viel.

Het ontbijt was goed de kamers schoon alleen de tv hangt op een verkeerde plaats is niet draaibaar. Het diner daar ook genomen en was ook prima in orde, personeel vriendelijk en de parkeerkaart is een uitkomst.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Leuk weekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De kamer is beetje in verval. Spotjes/lampen stuk. Badkamer is wel goed. Maar het is allemaal wat gedateerd! Ontbijt had ik ook wat beter verwacht.

We hadden een kamer met balkon en zeezicht. En dat vonden wij SUPER!! Daar hebben wij erg van genoten!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

De snelheid waarmee het allemaal ging .De tweede avond ondanks dat we gereserveerd hadden duurde het 25 minuten voordat er gevraagd werd of we alvast wat te drinken wilden

Het diner was perfect

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prima hotel direct aan de boulevard met heerlijk ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Via badkamer betreed je de slaapkamer. Badkamer zeer ruim, schoon en kompleet, maar gedateerd.... Slaapkamer aan de kleine kant.

Fantastisch uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Slaapkamer en badkamer zeer compleet.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Prima verblijf, voor herahling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Water in de douche liep niet goed weg.

Vriendelijke ontvangst. De kamer was prima voor ons doel. Schoon en netjes. 's Avonds diner in het hotel gebruikt: lekker gegeten. Het ontbijt was prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Uitzicht op zee met veel langskomende schepen pal voor het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Uitzicht op zee met veel langskomende schepen pal voor het hotel. Kamer met zeezicht met beschut balkon ideaal. Badkamer up to date. Kamer vrij sober ingericht.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Een heerlijk verblijf direct aan de boulevard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Een steile trap naar de etage van onze kamer, geen lift aanwezig. Het ontbijt was erg standaard.

De sfeer was uiterst prettig en personeel erg vriendelijk. We hebben s’avonds heerlijk gegeten, echt een aanrader.

Precies wat ik verwachtte.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Was gewoon goed. Nette, ruime kamer. Netjes, opgemaakt en schoon. Hotel ligt prima aan de weg langs zee. Parkeren (kaart voor 5 euro) vond ik echt prima geregeld zo. Eenvoudig ontbijtje.

Heerlijke locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

TV hangt aan zijwand hetgeen vanuit bed niet makkelijk kijkt.

Prachtige locatie aan de Boulevard en dichtbij oude centrum met veel horeca en bezienswaardigheden.

Goede locatie en prima verblijf gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Ouder hotel, echter regelmatig vernieuwd, op de rede van Vlissingen. Onze kamer lag op de achterzijde (langs de stadskant) waardoor schaduwrijk in de namiddag/avond. Grote badkamer (bad en douche) en groot terras. Fietsen konden binnen de omheining van het (die avond gesloten) restaurant geplaatst worden. Prima ontbijt.

Super hotel, gezellig en gastvrij.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Een airco was wel fijn geweest. Gelukkig zaten we aan de achterkant van het hotel waar alleen 's ochtends de zon op staat.

Het was schoon. Vooral de badkamer en het bed vind ik belangrijk, deze waren dan ook keurig.

Heerlijk ontspannen en genieten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Eigenlijk niks, maar een kamer mag wel verbouwd worden, maar dat staat blijkbaar al op hun planning.

Super aardig personeel en 's ochtends wakker worden met de ruisende zee op de achtergrond is toch top! met gratis parkeren zowat voor de deur!

vlissingen is een verblijf meer dan waard.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Er valt niet veel aan te merken op Solskin. Wie een lift zoekt, komt bedrogen uit. Die is er niet. Wie goed ter been is heeft die ook niet nodig. Als ik een hele kleine kanttekening mag maken: er is niets mis met een vriendelijke lach op je gezicht. De dames en heren die er werken mogen iets mee plezier uitstralen. Beleeft is men zeker.

De accommodatie voldeed volledig aan onze verwachting. Het was netjes, schoon. Een goed bed. Fijne douche . Kortom helemaal oké. Wij hadden een overdekt balkon met uitzicht op zee en dat was perfect. Het ontbijt wordt geserveerd in een 'huiskamer'-gedeelte van het restaurant. Verwacht geen intercontinentaal ontbijt. Daar is het de locatie ook helemaal niet naar. Het is huislijk ingericht. Met een goed, gezond en vers Nederlands ontbijt. Goede koffie en thee en vers fruit. Geen poeha. Een aanrader. Wij hadden een heerlijk kort verblijf in Vlissingen

Tevreden met verblijf, prima uitvalsbasis voor de fietsers

Geen airco op de kamers, bij warme temperaturen kan dat een probleem geven indien kamer met zicht op zee Geen WiFi op de kamers, enkel in de gemeenschappelijke ruimtes Kamer en badkamer proper, kamer wel vrij stoffig Ontbijt basic en lekker maar zeker niet uitgebreid. Gebakken eitje zou bvb welkom zijn en het croissantje of boterkoekje mocht dagelijks. Opvolging koffie op de kamer en de handdoeken kan beter Geen lift aanwezig

Geweldig restaurant, maar hoewel detail toch tip, vraag tijdig extra frites, wij kregen bij onze 4 hoofdschotels enkel 1 schaaltje met wat frites opgediend voor 4 personen. Onze opmerking hierover kon op geen begrip rekenen. Mogelijkheid tot stallen electrische fiets (zelfs in restaurant savondsna sluitingstijd ) is pluspunt Heel vriendelijk personeel Mooi restaurant binnenshuis

Fijne zonnige vakantie in een prettig hotel met enkele beperkingen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

In de omschrijving staat alle kamers met balkon. Wel onze kamer had een vierkante ruimte met een tafel en twee stoelen waar je maar net op kon zitten en na een flinke regenbui hebben wij 3 dagen helemaal geen gebruik kunnen maken van deze kleine ruimte omdat er ongeveer 4cm water op stond wat niet weg kon. De aanduiding balkon was voor deze kamer geen goede benaming zet dan in de advertentie diverse kamers met balkon. Wij zaten twee hoog en moesten met twee zware koffers een tweede trap op wat een soort kleine wenteltrap was. Voor personen boven de 70 was dat geen pretje.

Ontbijt Goed. Kamer was goed met een vreemde indeling, Slaapgedeelte redelijk, badkamer danspaleis. Een avond gegeten en dat was uitstekend, heerlijk op het terras.

Uitzicht en de lighing
    • Penthouse Appartement

Smoezelig en oud. Verlichting badkamer niet netjes. Keuken niet fris. Tafel balkon los en tegels op de vloer lagen los en bewogen als je er op ging staan

Uitzicht en de lighing

Korte break bij Solskin
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Eigenlijk niets, alles zag er precies zo uit als in de beschrijving stond.

Het eten was echt voortreffelijk! De badkamer was zeer royaal dat is echt een pluspunt!

Een heerlijk hotel met aardig personeel op een superlocatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Je kon koffie en thee maken op de kamer. Lepeltjes waren vies

Uitzicht vanuit de kamer was geweldig. Mooi balkon wat met een raam wat afgesloten kon worden. Badkamer was nieuw, zag er prima uit. Fijne werkplek , prima bedden en een heerlijk ontbijt.

Een prima verblijf met perfecte ligging, alleen die trappen.......
    • Penthouse Appartement

Het aantal steile trappen die nodig waren om het penthouse te bereiken, niet te doen voor oudere gasten. De keuken kon wat schoner en het aanrecht ziet er niet zo appetijtelijk uit.

Penthouse geweldig, uitzicht schitterend, ligging perfect

De uitbaters van dit B&B en restaurant zijn super...

Helemaal niets. Maar wellicht handig om een trekker in de douche te zetten om het overtollige water weg te wissen (maar dit is geen klacht).

De uitbaters van dit B&B en restaurant zijn super aardige en gastvrije mensen. Ook de kwaliteit van het restaurant eten is TOP. Echt een aanbeveling voor Vlissingen! De kamers zijn schoon en voorzien van een ruime badkamer.

Toch een leuke 2 dagen in Vlissingen gehad. Vriendelijk personeel en prima lokatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Voor een Deluxe kamer was deze erg klein. Raam kon niet open, dus geen ventilatie genoeg in de kamer. Bad was onbruikbaar. Steile trappen. Als geste voor het onbruikbaar zijn van het bad had ik een korting verwacht op de prijs. Niet om gevraagd, want dan hoeft het niet meer voor mij.

Lokatie en restaurant

Te duur voor wat t was.

Kamer 3 ronduit slecht ! Klein,volgepropt,toe aan renovatie. Uitzicht op brandtrap! Raam kon niet open! Badkamer aftands. Kraan van bad was eraf! Kapotte tegels. Zwarte randen aan douche. Smalle trappen naar boven. We voelden ons echt weggestoken ! Onze vrienden hadden kamer met zeezicht. Vraag een kamer met zeezicht anders word je teleurgesteld! Ontbijt zeer sober. Geen verse broodjes. Onvoldoende voorraad. Alleen gekookte eitjes.

Het restaurant was heel goed. Super lekker gegeten. Personeel en baas zeer vriendelijk.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Bij aankomst wordt een parkeerkaart aangeboden waarmee men in heel Vlissingen gratis parkeren kan. Bij vertrek wordt men pas geïnformeerd dat deze kaart 5 euro per dag kost!

Prima kamer en prima ontbijtje, vriendelijk en hulpvaardig personeel, goede ligging t.o.v. strand en centrum, uitzicht op zee vanuit de kamer!

Uitzicht en locatie top.
    • Penthouse Appartement

Te veel overbodige prullaria, niet royaal ontbijt en personeel rustig, bij uitchecken werd bijv niet gevraagd hoe het verblijf geweest was. Voelde erg koel.

Uitzicht en locatie top.

We waren maar 1 nachtje in het penthouse.
    • Penthouse Appartement

We waren maar 1 nachtje in het penthouse. Heel ruim, prachtig uitzicht op de druk bevaren zee. Het appartement was van alle gemakken voorzien. We hebben genoten.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Collega's maakte een beetje ruzie tijdens ontbijt. Er was geen pro actieve uitleg over parkeren. Parkeervergunning werd netjes beschikbaar gesteld. Netjes, maar geef aan dat daar kosten aan zijn verbonden (bedrag was echter niet hoog) Bad in badkamer (natuurlijk) miste de kraan welke, uit elkaar, op de vensterbank lag. Bij terugkomst op de kamer waaide de achterdeur (trappenhuis buiten) open, was blijkbaar niet op slot waardoor men bij mijn spullen kon zonder dat ik dit door had 😳

Ruime badkamer, mooie locatie en simpel maar prima ontbijt.

Helaas voor een hotel op zo'n mooie locatie, niet weer!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ontbijt vanaf 07.30 maar niemand aanwezig, alles donker, er kwam pas iemand om 07.45! Vanwege de terug reis naar Duitsland dus geen ontbijt gehad, kon wel 5 euro van de prijs afgehaald worden nadat ik er wat van zei, schandalig!! Parkeren drama, ik snap dat het vanwege 5 mei helemaal lastig is maar ik had verwacht dat het hotel ook eigen parkeerplaatsen zou hebben ( ook aangevraagd maar geen reactie op gehad) schimmel tussen de tegels in de badkamer en douchebak die niet goed wegloopt. Dit was helaas 1 x en nooit meer, je betaald over de 100 euro voor een overnachting dan mag je daar iets meer van verwachten!!

De enige pluspunten: prachtig uitzicht op zee en een koelkastje in de kamer.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

matig

Kamer (behalve badkamer) en balkon

IK had kamer 7 aan de achterkant; eerst smalle trappen oplopen. Als je vanaf de gang binnenkomt sta je gelijk in de badkamer/toilet. Vanuit de badkamer moet je naar het slaapgedeelte. Badkamer is groot en heel mooi. Slaapgedeelte klein, nauw en somber; daaraan een balkon wat totaal niet onderhouden wordt. Veel onkruid e.d. tussen de stenen.

Ontbijt goed, diner prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Helaas waren een aantal zaken in de kamer en in de badkamer toe aan reparatie, al hadden we daarvan niet veel overlast. We hebben het gemeld en het wordt meegenomen in al bestaande plannen tot renovatie/herindeling in andere delen van het gebouw.

Ontbijt goed, diner prima! Bediening heel aardig en belangstellend. Badkamer zeer ruim, kamer zelf voldoende.

Heerlijk genieten van het uitzicht en de ruimte.
    • Penthouse Appartement

We misten in de avond wat lampen, defect. Van de twee grote bedden was het leeslampje stuk en is niet vervangen na melding. Jammer, maar van ondergeschikt belang. Alhoewel, je betaalt veel en dan mag het ook perfect zijn.

Heerlijk ruim met een goed voorziene keuken. Prachtig uitzicht. Er zijn drie tv’s aanwezig, maar het mooiste beeld is het uitzicht. Aparte opgang is ook prettig.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het was fantastisch, mede door het vriendelijke personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Een verblijf in een hotel aan de boulevard was één van onze wensen. Het heeft ruimschoots aan onze verwachtingen voldaan en is voor herhaling vatbaar!

Lekker gegeten en slecht geslapen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

De badkamer had wel kleiner gekund en de kamer groter. Was ook heel vreemd dat je van de gang in de badkamer stond. Wij vonden persoonlijk de bedden te zacht.

Het eten was heerlijk. De bediening uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed ontbijt en mooie lokatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Wij zijn hier al meer geweest en toen in prima kamers geslapen.Alleen deze keer in nr 7 en die kamer zat raar in elkaar.Je komt binnen in de grote badkamer,wat geen gevoel van privacy geeft en dan in de hotelkamer die in vergelijking erg klein is.Weinig ruimte om het bed heen.Jammer want de andere kamers zijn erg ruim met een moderne badkamer.

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf en gaan zeker terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Aan het eten kan wat meer aandacht worden besteed, de menukaart was zeker goed.

het ontbijt was heerlijk, de kamer was goed de locatie was super direct aan de boulevard.

Ik heb zelf een verkeerde kamer geboekt, maar van de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Ik heb zelf een verkeerde kamer geboekt, maar van de hoteleigenaar toch een prachtige suite gekregen met zicht op zee. Dit is al meer een belevenis dan een gewone hotelovernachting !

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Fantastische ligging en heel vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ontbijt was heel matig in verhouding tot de prijs van de kamer. Kon beter.

Fantastische ligging en heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk aan de boulevard in een rustig, wat verouderd hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

De badkamer was oud en een aantal dingen waren kapot (knop van bad, deur van toilet, raam dichtgeschroefd). Een stuk onderhoud is echt nodig.

Het personeel was vriendelijk, het hotel rustig en de locatie prachtig.

We komen graag weer terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ontbijt vond ik minder, weinig (gezonde) keuzes.

Fantastische kamer met balkon waar je ook in de winter goed kunt zitten door grote glazen ramen, prachtig uitzicht op elk moment van de dag. Zeer vriendelijk personeel, aardig en attent.

Ondanks de kou (maar met schitterend weer) heerlijk een 'weekendje wèg' geweest.....
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ik kan me voorstellen, dat minder mobiele personen misschien enige moeite met de trappen hebben. Zoals eerder aangegeven : behalve de hoofdverlichting en de bedlampjes zou een extra lichtpunt boven het bureautje wat sfeervoller kunnen werken om bijv. van de TV te kunnen genieten.

Hotel Solskin heeft (net als collega-ondernemingen aan de boulevard in Vlissingen) een unieke ligging en dat geldt in het bijzonder voor de kamers met uitzicht op zee. Knus ingericht, keurige badkamer. Een leeslampje aan het bureau zou het qua kamerverlichting helemáál afmaken. De overdekte loggia is een heerlijke locatie om te genieten, zowel bij zonnig als regenachtig weer. Het restaurant serveert perfecte maaltijden. Eigenaar en personeel geven je het gevoel welkom te zijn. Met mijn interesse in de scheepvaart (schepen die zowat je kamer invaren) een locatie om vaker terug te komen. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

• Penthouse Appartement

Het penthouse heeft een opknap beurt nodig, vooral keuken en vloer. Willen wij ook wel komen doen tegen in woning in een weekje is het weer spik en span.

Het penthouse was ons bekend door eerdere ervaring. Tja dat uitzicht en de sfeer, geweldig personeel

Prachtig gelegen aan de boulevard, gezellige eetzaal met...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

De kraan in bad brak af waardoor er geen warm water meer in bad was. Gelukkig was er ook nog een goede (en warme) aparte douche.

Prachtig gelegen aan de boulevard, gezellige eetzaal met uitbreid ontbijtbuffet. In de slaapkamer fijne verduisterde gordijnen.

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

kamers zijn ietwat moeilijker bereikbaar voor een ouder publiek(geen lift)

Ontbijt was dik in orde De patron , en het personeel, zijn oprecht vriendelijk en gedienstig De keuken is van topkwaliteit! vergelijking prijs / kwaliteit zit zeer goed

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Attent personeel en lekker ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Had op mijn kamer alleen maar 1 bedlampje, dus het was dat of alle plafondverlichting aan, dat was jammer, maar ik heb het overleefd...

Attent personeel en lekker ontbijt.

Plek om terug te komen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De locatie van het hotel is super. Direct aan zee, we hadden een kamer met uitzicht op zee. Geweldig. Direct achter het hotel ligt een enorme bioscoop. Het centrum is ook vlakbij. Zeker een plek om terug te komen.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Fantastische ligging en heel vriendelijk personeel

Eigenlijk niet

Heel vriendelijke mensen. Zowel de eigenaar, als het personeel. Vriendelijk, gezellig mee gepraat, behulpzaam. We hebben er ook heerlijk gegeten ‘s avonds. Het ontbijt was eenvoudig. Geweldig uitzicht (hadden kamer met zicht op de Schelde) Goede service voor parkeren, voor €5 konden we de hele dag in heel Vlissingen parkeren als we dat wilden ...

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prima hotel op prachtige locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Onderhoud van de kamer, een paar jaar geleden ook hier verbleven en toen vond ik de kamers beter als ik eerlijk ben. Om een voorbeeld te geven, aan de ene kant van het bed ontbrak het nachtkastje en aan de andere kant weer het bed lampje. Verder hing er op de gang een rioollucht helaas.

De locatie is prachtig..... adembenemend.... vanuit je bed kijken naar de zee en alle schepen voorbij zien komen..... ontbijt is goed!

Slapen was goed, badkamervoorziening slecht, ontbijtruimte te koud
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Wij waren de enige gasten. De verwarming in de ontbijtzaal was blijkbaar niet aangedaan. Het was koud. Het douchescherm moest je omhoogtrekken anders sloot de deur niet. Het doucheputje was verstopt zodat je al heel gauw de kraan moest uitzetten anders liep de douchebak over.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 13 december 2017

prima voor een nacht, langer zou ik elders gaan zitten. ieta te prijzig voor het bed wat je krijgt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Bedden lagen niet prettig. Helaas was het restaurant dicht waardoor ik op zoek moest gaan naar een alternatief. Geen koffie op de kamer, wel thee.

Kamer, uitzicht aan de voorkant.

Locatie is prima, mooi direct aan de Boulevard, personeel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Kamer vreemd met de toegangsdeur in de badkamer ?? Niet handig !! ben hier eerder geweest in veel betere kamer....

Locatie is prima, mooi direct aan de Boulevard, personeel erg aardig en behulpzaam !

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prettig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Laatste dag waren mijn man en ik alleen,er waren geen andere gasten .De ontbijtruimte werd voor ons blijkbaar niet verwarmd,het was er koud.

Uitzicht op de boulevard en de Westerschelde.Werd rekening gehouden met mijn lactose-intolerantie.Erg fijn.

Super en we komen nog terug !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Vooral de ligging ,kamer met zeezicht het terras dat helemaal dicht is gemaakt en waar je in de winter aangenaam van het zonnetje kunt genieten en naar de boten kunt kijken !Vriendelijke ontvangst en lekker ontbijt .

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Het uitzicht op zee is prachtig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het ontbijt was wat karig; afbakbroodjes en weinig keus aan kaas en vleeswaren. De kamer zelf was eigenlijk heel basic, weinig sfeervol. Maar dat maakte het uitzicht ruimschoots goed.

Het uitzicht op zee is prachtig. Het personeel zeer vriendelijk. Goede bedden.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Als het raam van de loggia open stond gingen de plafondplaten in de kamer wel eens klapperen. Maar ja, het waaide op dag 2 van ons verblijf dan ook wel erg hard en elk voordeel (vrij uitzicht op de Westerschelde) heeft soms zijn nadeel (in dit geval bij harde wind de directe gevolgen daarvan).

Het uitzicht en de parkeergelegenheid vlak bij het hotel (in het naseizoen...).

Top locatie, ruime kamer met prachtig zeezicht en het eten is voortreffelijk. Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De eerste ochtend hadden we rioollucht in de badkamer. Als je de kamer uitstapte kon je niet goed de overgang zien van de overloop en de eerste tree naar beneden, dit kwam door de vloerbedekking. De trap was direct naast de uitgang van de kamer. Dit kan een gevaarlijke situatie opleveren. Trap is daarbij ook nog eens vrij stijl.

De locatie is geweldig, aan het water gelegen. Vlak bij de binnenstad.Ruime kamer met apart zitje en balkon, ruime badkamer.

Mooi uitzicht; ontbijt mag wel wat luxer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

het ontbijt was vrij eenvoudig; viel wel tegen in relatie tot de prijs van van de kamer.

De ligging aan de boulevard, vlak bij centrum. De kamer had een mooi afgeschermd balkon.

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Gelet op de prijs (2 persoonskamer incl. ontbijt 2 personen: 103,--) viel niets tegen!

Bovenal een goede prijs kwaliteit verhouding. Kamers prima, maar niet luxe. Bedden prima! Ontbijt voor ons prima (we zijn niet van die uitgebreide ontbijters). Bediening bijzonder vriendelijk en correct!

Uitstekende uitvalsbasis voor een weekend Walcheren
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

De ventilatie van de kamer. De enige mogelijkheid van ventilatie met buitenlucht was de balkondeur openzetten.

Gastvrije ontvangst. Op verzoek kregen we een kamer met bad. Mooie locatie aan de boulevard. Heerlijk diner en eenvoudig maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Geweldig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ontbijt had beter gekund en daar was het personeel niet echt spraakzaam, beetje stug.

De kamer was geweldig! We hadden een kamer aan de zeezijde met inpandig balkon, echt fantastisch! We wilden eigenlijk niet meer weg. Het ontbijt zou iets luxer mogen met warme eieren, gebakken eieren en bacon ofzo voor de rest was het perfect! Ook kun je hier heerlijk dineren, verrassend ten opzichte van het ontbijt!

Om te overnachten en weer verder te gaan oké

Ontbijt viel tegen met andere verblijven in en buiten nederland,betaalde parkeerplaats vergunning 5€per dag andere hotels op 300 meter afstand gratis alleen instant koffie en thee op de kamer

Het uitzicht,dicht bij restaurantjes ,bioscoop ,strand ,centrum Vlissingen alles op loop afstand,parkeervergunning + dar je er overal in vlissingen mee kon parkeren maar alles is op loop afstand

• Beoordeeld op: 27 september 2017

weinig woorden nodig; fnatastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ontbijt goed, mooie kamer, parkeren voor het hotel weinig plaats maar aan de achterkant volop. personeel vriendelijk . Paar fijne dagen gehad , niets

Toplocatie met bijzonder attente medewerkers
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Prima locatie aan de boulevard, goed ontbijtbuffet en bijzonder vriendelijk personeel dat me belde toen bleek dat ik een vest was vergeten in de kast ! Ook een uitstekend restaurant !

Geweldig levendig uitzicht, goed rustpunt, eten bij de buren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De trappen in hotel, donker en kleine tree oppervlak ( geen lift aanwezig), slot van deur in kamer erg krap om dicht te draaien.

Het uitzicht (zeezicht)was geweldig, overdekt balkon, ijskastje op kamer.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Dat er niet een raam open kan op de kamer. Er was alleen een balkon deur.

De ligging van het hotel perfect zo aan de boulevard. En niet ver van het centrum.

Genieten van de nabijheid van de zee. Kamer met zicht op zee is zeket het prijsverschil waard.

Onze kamer leek iets aan de ouder kant, maar gezien de ruimte en goede hygiëne is dit eigenlijk te verwaarlozen.

Kamer met zee uitzicht was zeer goed in de smaak gevallen daar de zee zo kort bij is. Kamer met land uitzicht had een zeer ruime badkamer wat ook zeer goed was. De boekingopmerking om 1 kamer op 1ste verdieping te hebben was correct uitgevoerd. De mogelijkheid om voordeliger te parkeren (5 ipv 8.5 is meegenomen) Het restaurant is aan te bevelen alsook het gezellige terras. Vriendelijke ontvangst alsook goede beding in het restaurant. Er was en ijskast op de kamer zodat je wat drank koel kon houden. Er was ook de voorziening om een kopje thee/koffie te drinken op de kamer. In de nabij omgeving is het heerlijk om te wandelen, het stadje even verder te verkennen. Ook een boottocht naar Breskens is meegevallen met aldaar een wandeling. (Parking bij het station is gratis)

Iets verouderd hotel. Goede locatie. Matig ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Badkamer kon beter. Putje van wasbak en douche liep niet door. Dit was al bekend bij eigenaar maar tijdens ons verblijf niets aan gedaan

Ligt aan de boulevard

Genoten van de fijne locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De verlichting in de kamer. Alleen grote verlichting, in de serre geen lamp. De nachtlampjes bij het bed deden het niet. Dit gemeld, maar was de volgende dag nog niet verholpen.

Aardig personeel, fijne grote kamer met een geweldig uitzicht. Het ontbijt was simpel, wel goed!

De locatie was heel mooi!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

We kregen bij het ontbijt water voor de thee uit een kan waar ook koffie in had gezeten. Jammer, we hebben later om water in theeglazen gevraagd.

De locatie was heel mooi!

Uitzicht op de kamer ok voor de rest teleurstellend

Hygiene heel ondermaats

Spijtig dit was geen penthouse dringend aan opfrisbeurt toe!!! hygiene een nul ramen vuil vies zelfs nog vuil afwas in machine en ontbijt ook een nul de koffie lauw en vuil tassen nee enigste was uitzicht zee

Heerlijke dagen in Vlissingen e.o. gehad....helemaal top!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Deze kamer was wel gehorig. Miste een trekker op badkamer (douce gedeelte), het water blijft daar staan.

De ligging van het hotel met het fantastische uitzicht! En de parkeergelegenheid.

Het was in orde voor die prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Een gebakken eitje bij het ontbijt zou leuk geweest zijn,en de kamer was zuiver maar heeft een opknapbeurt nodig

Het was een basic ontbijt,goede broodjes,beleg,fruitsap,,in het restaurant serveren ze uitstekend eten.

prima verblijf zolang je niet met het personeel voor ontbijt in aanraking komt
    • Penthouse Appartement

Behandeling personeel. Hardop vooroordeel uitspreken over hoeveelheid ontbijt er gegeten zou worden terwijl onze kinderen dik zijn door een ziekte.

Geweldig luxe penthouse met uitzicht over de westerschelde, recht aan de boulevard, goede bedden, goed ontbijt

Net wat ik nodig had. :)
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden met uitzicht op het land

Het is een eenvoudig hotel, maar alles is prima in orde. Sanitair is vernieuwd, kamers mogen een opfrisbeurt krijgen. De kaart in het restaurant is beperkt maar zeer lekker en verzorgd. De lekkerste mosselen ooit gegeten. Het personeel is super. Oprecht vriendelijk. Al vaak naar Zeeland gegaan maar hier kom ik waarschijnlijk een keertje terug.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Gezellig en knus hotel met een super uitzicht!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Schoonmaak kan in mijn ogen wat beter. Tapijt had beter gereinigd kunnen worden.

Het uitzicht op de zee was helemaal top! Het is een ruime kamer en het personeel is erg vriendelijk.