Beoordelingen over Hotel Spoorzicht & SPA 3-sterren

Molenweg 11, 9919 AE Loppersum, Nederland

#1 van de 1 hotels in Loppersum

Ga naar Loppersum

Helemaal niks. Gewoon geweldig

Vriendelijk personeel. Heerlijke bedden. Geweldig ontbijt. Fijne omgeving. Voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker terug.

Ons verblijf was aangenaam en relaxed, je komt er echt van bij!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst hebben we wat gedronken in het restaurant en wat vragen aan het personeel gesteld; de bejegening mag en kan beleefder.

Het diner in het meer dan prachtige en sfeervolle restaurant was heerlijk! Parkeergelegenheid is bij of dichtbij het hotel en dit is heel praktisch.

Ondanks de zware periode was ons verblijf goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Toegang tot Spa (2 Volwassenen)

Wat wij miste was een kleine koelkast op de kamer en een hoor voor het raam. Nu muggen op de kamer.

Om heel goed te beschrijven wat ons het meest beviel is lastig mede ook omdat we daar heen zijn gegaan om even tot rust te komen na een zware periode.

het is goed toeven in dit hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt Fijne ruime kamer op begane grond met deur. snel effe buiten peukje roken. Bed was voor mij iets aan de zachte kant maar toch goed geslapen. voor herhaling vatbaar en we komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Goed Hotel en Spa.

Jammer dat je als hotelgast 6 euro huur voor een badjas moet betalen.

Als gast kun je gebruik maken van de wellness. Mooie badkamer. Hotel ligt vlakbij het station.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

perfekt gaan op korte termijn zeker weer.heerlijk zwembad waar je ook bloot mag zwemmen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was voor ons slecht te vinden.tom tom gaf geen goede informatie.hotel gebeld en men kende dit verschijnsel.postcode moet ingebracht worden.ze hebben ons goed geholpen.

ontbijt perfekt.veel keuze

Vriendelijk personeel en goed eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De technische installatie, de hotelschakeling werkte niet. De tv was deels kapot. De verwarming werkte pas nadat een monteur was geweest. Er was geen licht waarbij goed was te lezen. De buitendeur kon niet op slot

De rust.

Het ontbijt was goed en gevarieerd.

De kamer was in het oude gedeelte en aan de straatkant, klein en minimaal van comfort voorzien.

Het ontbijt was goed en gevarieerd. Beste vanille ijs dat ik ooit gegeten heb.

Sfeer, rust, ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

onze kamer was een van de weinige kamers in het oude gedeelte: sommigen minder comfortabel dan de grotere kamers in de nieuwbouw; de 7 kamers in het oude gedeelte zijn allemaal anders van grootte en comfort: met/zonder stoelen, hangkast.

Sfeer, rust, ontbijt De wellness hebben wij niet gebruikt, maar maakte een erg fraaie indruk.

Ontbijt voldoende.

Bediening moest zich inwerken. Al met al deed en ieder zijn/haar best

Ontbijt voldoende. Diner goed en voldoende keus. Hotel in combinatie met Spa.

Zonder meer een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De matrassen vonden wij aan de zachte kant. Verder lag het hoofdbord van het bed in de aangrenzende kamer blijkbaar tegen het onze aan, waardoor soms de muur schudde als de buren in of uit bed stapten.

We hadden een erg fijne, ruime kamer met kleine zitgelegenheid, rustig gelegen aan de achterkant. We konden er thee en koffie zetten. De badkamer was ook ruim. In Nederlandse hotels kan merkwaardig genoeg nogal eens een frituurlucht hangen, hier was dat niet het geval. Het ontbijt was zonder meer prima. Het inpandige restaurant serveert tamelijk eenvoudige en smakelijke maaltijden en is niet al te duur. We hebben tegen bijbetaling gebruik gemaakt van de sauna. Hoewel er meerdere sauna's zijn, vonden wij het geheel wat aan de eenvoudige kant, maar tegelijk ook heel prettig, zeker als het doel is om na een dag fietsen twee uurtjes uit te rusten in de sauna. Verder vonden wij het fijn dat we fietsen konden huren in het hotel. Het station ligt werkelijk op een steenworp. Het hotel is daarmee een fijne uitvalsbasis om de provincie te verkennen. Voeg hierbij de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel en je hebt alle ingrediënten voor een prima verblijf.

op een enkele aandachtspuntje na was het een prima verblijf voor ons in Spoorzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om acht uur werd er aan de deur geklopt of wij nog iets nodig hadden. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt in een hotel. Dus de volgende nacht het kaartje opgehangen van Niet Storen . Klaar!!!

Ontbijt was ruim voldoende. De kamer was goed en de bedden waren prima.

Aanrader voor als je op doorreis bent
    • Budget Eenpersoonskamer

Geen teletekst (niet al te veel zenders en slechte beeld kwaliteit) Is geen minpunt maar jullie vragen wel wat er tegen viel.

Goede kamer, douche voldeed. Ontbijt was goed

Al met al 'n plek om terug te komen.
    • Budget Eenpersoonskamer

Er is 'n behoorlijk steile trap naar de 1ste. verdieping, had het fijn gevonden als de 'gastheer' had aangeboden om mijn koffertje naar boven te brengen. Helaas was de sauna en het restaurant vanaf 16.00 uur gesloten ivm personeelsuitje, wat overigens 3 dagen voor aankomst per mail was meegedeeld, maar toch! In de kamer lag 2 dagen n dode wesp, niet gezogen??? in de rieten stoelzitting zat ´n gat ter grootte van 2 vuisten, ´n behoorlijk gat in de vitrage, al met al 'n beetje 'verwaarloosde' indruk.

Personeel heel vriendelijk, het ontbijt was uitstekend en de omgeving 'prachtig'.

Niet erg rustig op

Heel erg lawaai tot laat 's nachts; niet erg wellness. Ook was de zaal waar het ontbijt werd geserveerd erg vies. Hoewel het lekker weer was, was het terras niet geopend om te ontbijten.

Sauna

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Kan veel beter met iets meer inspanning.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een kleine muffe kamer aangeboden, terwijl mijn familie een grote schone kamer kreeg voor dezelfde prijs. 15 euro retour is ook nooit ontvangen. Wel als ik persoonlijke credit card gegevens geef, dat is niet van deze tijd. Dus een slechte reclame van booking.com 2 keer een mail naar booking gestuuurd nooit een mail terug ontvangen.

Goede locatie. Veel ruimte voor de auto.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Zeer rustig, restaurant aanwezig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel maar in tegenstelling tot wat je eventueel zou verwachten is het geen oud sfeervol pand, maar 'een standaard' hotel.

Zeer rustig, restaurant aanwezig

Was rustig, dus kregen een gratis upgrade naar een grotere...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niks. Alles was prima in orde!

Was rustig, dus kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer omdat dit gunstiger was voor de schoonmaaksters. Kamer was netjes schoon en van alles voorzien. Goede bedden. Lekkere douche. Ontbijt was echt super compleet en lekker! Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Geen aanrader dit hotel, sorry
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het putje van de afvoer was zo verstopt , hier werd heel laconiek over gedaan toen ik dit melde, het ontbijt was 1 groot drama, geen vorken, geen kaas, geen koffie geen sap. Personeel liep niet echt vrolijk rond.

Rustige omgeving, diervriendelijk!!

Het hotel, sfeer en het personeel waren gewoon goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De waterdruk was weg. Dus een bad of douche 's morgens was niet te doen. De druk was zo laag dat de zeep niet eens uit de haren kon worden gespoeld. Nu werd dat wel financieel opgelost, maar toch maakt dat het gemis van een goede douche niet goed

Het hotel, sfeer en het personeel waren gewoon goed. Daarbij was het eten top

• Beoordeeld op: 1 april 2017

aangenaam verrast door de sauna faciliteiten
    • Budget Eenpersoonskamer

Kamers zijn wat aan de saaie kant en een bureau + bureaustoel + bureaulamp zouden welkom zijn.

Direct aan het hotel ligt een klein sauna complex, voorzien van 4 sauna's turks stoombad en klein zwembad. Als saunaliefhebber is dit dus een heerlijke plek om te overnachten na een lange werkdag. Al met al juiste prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Pareltje in Loppersum
    • Budget Eenpersoonskamer

Badkamer van kamer 4 is klein. Een klein tafeltje naast het bed zou handig zijn. Verder zou een paar haakjes om je kleding op te hangen nog een tip zijn.

Een prima locatie met een mooie spa. Fijn en enthousiast personeel. Goed restaurant. Kortom een pareltje in het Noorden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Karakteristiek pand (voorkant).
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was jammer genoeg wat hard.

Karakteristiek pand (voorkant). Rustige straat met parkeergelegenheid. Prettige ruime kamer en badkamer. Heerlijke douche. Het was geen enkel probleem voor ze om rekening te houden met mijn dieetwensen en een lunchpakket te verzorgen. Heel fijn.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Fijn weekend

Bij de sauna miste een bubbelbad. Kamer was nogal gehorig. Geluiden van de buren in andere kamers kostte wat nachtrust.

Fijne combinatie sauna, hotel en goed restaurant.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima kamers in nieuwbouw-deel en zeer vriendelijk personeel.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamers oude deel veel inder luxe dan nieuwbouw-deel. Ik weet niet of het brandmeld- en ontruimingsalarmsysteem wel voldoen (ben zelf inspecteur). Zou graag een kopie van het inspectiecertificaat zien.

Prima kamers in nieuwbouw-deel en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima hotel met vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Interieur van de kamer vond ik persoonlijk te donker, uitzicht vanuit kamer is matig.

Hotel ligt mooi in het centrum van het dorp, vriendelijk personeel, mooie ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Het eetcafé in de buurt van het hotel: de Lopster Kroon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vrijwel alles. Voor de prijs die gevraagd wordt, is de kwaliteit heel laag. De kamers zijn niet schoon. Het toilet heeft een enorme kalkrand. De stofwolken hangen achter de gordijnen. De kamer is ook erg sober.Niet een leuk extraatje. ook een groot nadeel is dat de kamers zeer gehorig zijn. Wij komen niet meer terug.

Het eetcafé in de buurt van het hotel: de Lopster Kroon. Daar maakten ze van ons bezoek aan Loppersum een feestje.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Ruime kamer met voorziening voor mindervaliden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens ontbijt zie je geen (vorige keer) of weinig personeel. Achtergrondmuziek mag wat rustiger genre...

Ruime kamer met voorziening voor mindervaliden. Behulpzaam personeel na val.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Ontbijt goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Persoonlijke interesse van de leiding,men vroeg wel maar luisterde niet. Zitcomfort op de kamer matig, je improviseert met een steeds stijver wordende rug. Waarom op de TV ook geen radiomogelijkheid !?

Ontbijt goed. Een diner met een keuze uit voor ons twee hoofdgerechten in 3 dagen hield in dat we het vanaf dag twee elders gezocht hebben. Spoorverbinding naar Groningen fantastisch, wat hebben we ook genoten van de "Ommelanden".

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Door brand mindere faciliteiten in SPA maar de prijzen niet aangepast
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alleen beneden verdieping was open, 1e en 2e verdieping waren gesloten, brand gehad, maar de hotel prijzen zijn er niet op aangepast. Voor massages en andere behandelingen werden we naar de andere filiaal gestuurd, 80km heen en terug, zonder korting of compensatie, klopt niet ! Ook voetenbad had nu geen functie zonder zout. Vorige keren kreeg je een bekertje voetenzout en deden we t in de voetenbad..dat was lekker..nu niks ! GEEN LIFT aanwezig !

Bekend hotel, bekend ligging, bekende kamer en de omgeving van de eerdere bezoeken..mist nog steeds een koelkast op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Volgende keer toch maar weer naar de stad Groningen.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ontbijt was matig, maar de kwaliteit van het eten in het restaurant was heel slecht. Probleem is dat er in de buurt nauwelijks alternatieven zijn.

Kamer was prima evenals de wifi.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Ruime kamer en het bed

Viel tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de site wordt een luxe geinsinueerd die in werkelijkheid erg tegenvalt! E.e.a. oogt als “vergane glorie”.

Ligging ten opzichte van station
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer, badcel , geen lift, vriendelijk maar vergeetachtig personeel, witte stoel met grote vlek, beperkte menukaart .

Ligging ten opzichte van station

Nette kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zware koffers naar boven sjouwen. Soms geen warm water. Ontbijt koffieautomaat geknoeip

Nette kamer.

Totaal plaatje was boven verwachting ,zeer goed hotel en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Totaal plaatje was boven verwachting ,zeer goed hotel en zeer betaalbaar!!!

Heerlijke rust op het Groningse platteland, en dat nog wel in het epicentrum vh aardbevingsgebied.

Leuke locatie

Koude douche

Koude douche

Het is daar echt genieten

Geen minpunten

De rust. De spa, want daar gingen we voor. Alles was compleet verzorgt. De vriendelijkheid van het personeel.

Sauna bij het hotel

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Ontbijt was ok.

Hoger niveau ontbijt

Ontbijt was ok. Beetje rommelig. Veel geknoei met sinaasappelsap

Goede sauna en goed eten

Ontbijt en communicatie receptie

Sauna landschap

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

De kamer.

Het ontbijt kon beter.

De kamer.

bijzonder plezierig!

Plezierig, aardige mensen, heerlijk (kerst)-diner en een verrassing in het hoge noorden van Groningen!

het diner
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de matrassen waren te zacht en er waren geen losse bedden.

het diner

• Beoordeeld op: 13 december 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime, comfortabele kamers, goed eten

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Rustig en vriendelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De snelheid van bedienen in het restaurant

De Sauna.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima hotel met bijbehorende spa
    • Budget Eenpersoonskamer

Kamers in het oude gedeelte zijn vrij klein

De bijbehorende spa sauna

Prima geslapen, veel geld
    • Budget Eenpersoonskamer

WiFi code was niet aanwezig op de kamer, er was alleen maar analoge tv en de kamer was erg klein

Ontbijt was prima

Het was goed vertoeven in hotel spoorzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed. De kamers waren goed, de bedden lagen heerlijk.

prima!

geen glutenvrij brood

ruime ontbijtzaal'rustige kamer

Relaxed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was minimaal goed genoeg

Ontzettend vriendelijk personeel Lekker diner en prima ontbijt buffet. Mooie ruime kamer

de afwezigheid van een spa

ontbijt was heerlijk

De rust

Het eten

De rust

Het was om 6 uur al heel erg luidruchtig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was om 6 uur al heel erg luidruchtig!

Ontspannend en chill. Heerlijk rustig schattig dorpje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Stopcontakten, wel wat maar niet genoeg.

Hoekbad!, en erg flexibel in verlenging.

Prima de prima, kom hier al jaren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk om te verblijven, heel rustig, geen vreselijke muziek op de achtergrond

ontbijt was eenvoudig maar wel goed,had alleen wat langer...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was eenvoudig maar wel goed,had alleen wat langer open mogen zijn tot 10.00 is wat kort. het personeel was behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

het was er goed.

ik kan niets bedenken

het ontbijt was heerlijk, en de kamer was schoon en netjes en eenvoudig

De prettige ontvangst en de rust.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prettige ontvangst en de rust.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Heerlijk genieten

Geen commentaar

Compact maar compleet

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Heerlijk relax moment

Dat ik geen rijst kon bestellen ipv friet/aardappelen. Zonder opgave van reden.

Uitloop naar half 11 bij het ontbijt was super!, rustige kamer

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Kamer was ruim, maar een beetje bouwvallig

Kamer was ruim, maar een beetje bouwvallig

Mooie kamers en mooi hotel

Mooie kamers en mooi hotel

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ruime kamer en vlakbij het station.

Rustige ligging, vriendelijk personeel

ontbijt was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine kamer en nog kleinere badkamer. geen ruimte om kleren op te hangen

ontbijt was prima

Ontbijt niet slecht maar kan beter

Goed bed in rustige ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

om 6:45 kwam de vuilniswagen onder ons raam de keukencontainers legen

er werken echte mensen

Bedden te laag
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waterdruk in de badkamer bij het douchen. Ontbijt werd te laat aangevuld. Bed heel erg laag dat is erg jammer.

Spa heerlijk. Wij hebben genoten.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Restaurant en lokatie uitstekend
    • Budget Eenpersoonskamer

Sanitair ver onder de maat . Geen water genoeg om te doucen

Restaurant en lokatie uitstekend

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima verblijf op korte afstand van station

Niets. Prima!

Keurige kamers. Rustig gelegen. Alleen elk uur en half uur de klok van de kerk te horen.