Beoordelingen over Hotel SnowWorld 4-sterren

#3 van de 5 hotels in Landgraaf

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Heerlijk rustig
    • Comfort Kamer

De vruchtensappen bij het ontbijt waren echt vies.

Ik was voor zaken dus heel blij met de rust en schone grote kamer. Lekker bed. Grappige sfeer als je niet komt om te skiën.

Het verblijf was prima.
    • Comfort Kamer

Alle bijkomende kosten. Is niet duidelijk in de omschrijving opgenomen. 12,50 huisdier. 5 euro parkeren. 15 euro voor ontbijt erg duur. Roerei was koud.

Het verblijf was prima. Skiën was leuk.

Sfeervolle kamers en heerlijke bedden
    • Comfort Kamer

* klein koelkastje was handig geweest

*Smakelijk ontbijt * airco * inrichting * schoon * direct een andere kamer gekregen na klacht over (het enige) geblindeerd(e) raam

Goed hotel met vriendelijk personeel en lekker eten zowel ontbijt als diner.
    • Comfort Kamer

Snowworld ligt best afgelegen en wij waren met het openbaar vervoer. De bus stopt wel redelijk dichtbij maar zonder eigen vervoersmiddel kom je nergens. Ik had het fijn gevonden als er een fietsverhuur aanwezig was. Hiernaast waren de eenpersoonsbedden niet erg couple vriendelijk. De bedden lagen tegen elkaar aan maar verschoven steeds.

De klantenservice van het hotel ben ik erg tevreden over. We wilden klimmen in het nabijgelegen klimpark. Maar er was iets misgegaan met onze reservering waardoor we een dag later moesten. Na dit uitgelegd te hebben aan de receptie kregen we een gratis late checkout. Zodat we nog even konden douchen en rusten. Een lifesaver! De restaurants in snowworld zijn ook aan te raden. Niet duur, vlotte en vriendelijke bediening en heerlijk eten.

De prijs en de locatie voor mijn reisdoel
    • Comfort Kamer

Inrichting en sfeer, maar is ook niet het echte seizoen voor snowworld. Zou daar alleen verblijven als je van snowworld gebruik maakt

De prijs en de locatie voor mijn reisdoel

L

De kamer was echt veel te warm en niet koel te krijgen. Dat volgens ons er het ontbijt in zat. Maar bij aankomst bleek dit niet het geval te zijn. Dat had ik het via een andere site kunnen boeken dat goedkoper was.

De roddelbaan... het tafelbbq

Prima kamer, bed en geluiddicht.
    • Comfort Kamer

Verplichte parkeerkosten a 5 euro viel mij tegen. Personeel was daarin heel strak. Incheckbalie voor hotel stond niet duidelijk aangegeven, waardoor vele meters voor niks gelopen. Vandaar de totale beoordeling naar beneden bijgesteld.

Prima kamer, bed en geluiddicht. Goed ontbijt

Bed was goed, geen geluidsoverlast en goede maat tv.
    • Comfort Kamer

Het ontbijt kost E 15 pp en roomservice een extra E 5. Er was maar 1 kopje thee en kopje koffie, ik had minstens een potje verwacht. Geen boter, geen vruchtensalade, geen Crackers, waar ik om had gevraagd. Voor die prijs erg mager. De douche was klein en op diverse plaatsen was het plastic op het glas afgescheurd.

Bed was goed, geen geluidsoverlast en goede maat tv.

Over het algemeen is dit een goed hotel.
    • Comfort Kamer

Tot 3 keer toe konden wij met onzes Keycards het hotel niet in en moesten we naar de receptie om een en ander aan te geven en om nieuwe cards te halen.

Zowel de kamer als het ontbijt waren prima.

Ga er weer naar toe als ik echt ga skiën. Niet als ik wil fietsen
    • Comfort Kamer

Drukte en rumoer, leek wel een après ski aangelegenheid... 1 lift is te weinig, sta te lang te wachten. Ontbijt past niet bij de prijs die gevraagd wordt.

Zeer mooie kamer. Modern en slim ingericht. prima bed.

• Comfort Kamer

Rumoerig hotel. Veel jongeren en tot laat in de nacht lawaai op de gangen. Dit verblijf is naar mijn mening eerder een hostel ipv een hotel door de primitieve kamers.

Lokatie

Ik ben zeer benieuwd naar de volgende keer dat we hier logeren.
    • Comfort Kamer

Door een foutje werden we aan die kant van het hotel geplaatst, waar 's nachts de oude sneeuw van de piste gestort werd. Dat zorgde voor overlast - het grootste deel van het gezelschap sliep door, maar niet iedereen. Toen ik daarover een klacht indiende, werd die zeer correct afgehandeld. Tip: informeer naar de locatie van je kamer, en of ze van plan zijn om de sneeuw te verversen.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, de bediening vriendelijk. De kamer was mooi en goed verzorgd. Mijn klacht achteraf (zie 'minpunten') werd correct en vriendelijk opgelost.

Redelijk goed, want nachtrust wordt flink verstoord door de sneeuwschuiver.
    • Comfort Kamer

Het geluid van de sneeuwschuiver 's nachts was erg. Ook de karretjes die rond reden maakten veel herrie, die kunnen wel elektrisch!

Ontijt was zeer goed. Kamer zeer goed.

Prima verblijf in mooie, leuke en sportieve omgeving
    • Comfort Kamer

Wij waren er voor kort verblijf maar ook prima voor als je langer wilt blijven en van bijbehorende faciliteiten gebruik wilt maken, zoals skibaan, klim park of rodelen (of dingen in omgeving wilt bezoeken). Nette kamer en vriendelijk personeel, was prima!

Prachtige locatie,
    • Comfort Kamer

De bedden waren eerst niet opgemaakt voor 4 personen. Na dit aangegeven te hebben toch nog een andere kamer gekregen! Een fijne oplossing! Bij de boeking kun je begane grond kamers aanklikken. Echter heeft het hotel geen begane grond kamers beschikbaar

Prachtige locatie, Ruime kamers Fijne bedden Mooie badkamer, goede douche

Leuk en handig, zeker als je gebruik maakt van de faciliteiten. Maar het geld vliegt je zak uit....
    • Comfort Kamer

Kamers verdienen toch wat aandacht. Vooral gebruikersslijtage valt op. Deuken en krassen etc.

Had een standaard kamer geboekt, maar bood weinig comfort (privacy) ten opzichte van het aantal personen. Je moet er van houden, maar douche en toilet waren afgescheiden door middel van glas bedekt met folie. Keuze gemaakt voor een upgrade en die beviel beter. Hetzelfde, maar dan met een extra verdieping en balkon. Balkon, met name het vlonderterras, verdient wel wat aandacht. De onderbodem was rot waardoor de blanken los kwamen te liggen. Dit is door mij doorgegeven aan de receptie. Het hotel nijgt naar 4 sterren, maar ik geef het 3+. Faciliteiten waren natuurlijk dik in orde. Maar dat staat los van de hotelbeoordeling. Personeel heel vriendelijk en ontbijt dik in orde.

Een prima maar lawaaierig verblijf!
    • Comfort Kamer

Onze kamer zat precies op de hoogte van de grote afzuigers van de overdekte skihal. Die maakte een enorm oorverdovende herrie. Terwijl het hotel niet uitverkocht was. Toen we bij het uitchecken, daar een klacht over indiende. Hebben we daar wat genoegdoening voor gekregen.

De kamers zijn heel goed, redelijk groot en handig ingericht. Het sanitair, fantastische douche. Prima ontbijt. En een diner met een tafelbarbecue, prima verzorgt, heel veel eten en je kunt ook nog bij bestellen. Heel vriendelijk en attent personeel.

Prima voor een overnachting maar zou er niet langer blijven
    • Comfort Kamer

Bedden sliepen niet lekker. Vind de toilet te open in de kamer. Met inchecken ging het niet Goes waardoor ik uiteindelijk tot 3 keer tussen de kamer en de receptie mocht heen en weer lopen en in de rij staan. Ontbijt is op zich ok maar vind 15 euto per persoon teveel losten

Mooie omgeving, vriendelijk personeel

Geen oog dicht gedaan
    • Comfort Kamer

Airco maakt voortdurend geluid in de kamer waardoor je slecht kan slapen. Tijdens ons laatste verblijf waren ze de HELE NACHT bezig met de pistenbully om sneeuw uit de hal naar buiten te schuiven. ECHT hoe bedenk je dat!!! Geen oog dicht gedaan. Uiteindelijk om 3.30 de receptie gebeld en erover geklaagd. Na ongeveer een half uur stopten ze.

Locatie bij de sneeuwhal.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Leuke accomodatie!
    • Comfort Kamer

Ik kon op de bovenverdieping met het schuine dak niet naar buiten kijken. Door de indirecte verlichting in de kamer vond ik het soms net te donker bijvoorbeeld als je voor de spiegel stond.

Rustige kamer met voldoende parkeergelegenheid. Je krijgt het vakantiegevoel door de hele ambiance en ook al heb je niet geskied of gesnowboard, dan kun je toch het apres ski gevoel krijgen en bij de bar lekker wat eten of drinken met uitzicht op de pistes. Lekkere XL-schnitzel gegeten zoals in Oostenrijk! :-)

Snowworld ga ik zeker nog een keer terug je kan er veel leuke binnen/ buiten activiteiten doen
    • Comfort Kamer

Bij in en uitchecken mag je voor de prijs wat je betaald wel wat vriendelijker ontvangen worden of als je weg gaat meer dankbaarheid.

Die bedden liggen echt mega relax!!

Prima accommodatie als je wedstrijden in SnowWorld hebt.
    • Comfort Kamer

Te dikke deken, had t bloedheet. 15 euro per persoon voor ontbijt en 5 euro om te parkeren beetje overdreven.

Ruime, schone kamer en lekker ontbijt. Handige locatie in verband met wedstrijden.

We hebben zeer genoten van het ontbijt!
    • Comfort Kamer

We vonden het spijtig dat er geen kleine ijskast op de kamer was.

We hebben zeer genoten van het ontbijt! De kamers voldeden ook aan onze verwachtingen.

Eenmalig met mijn gezin wel genoten

Prijs kwaliteit.

Kamer was prima. Prijs kwaliteit was niet goed. Erg commercieel. Een weekendje voor 4 is verschrikkelijk duur. Vooral als je gebruik maakt van piste, eten etc. Zou daarom nooit weer komen.

goed geamuseerd en net alsof je op wintersport bent.
    • Comfort Kamer

bedden waren niet erg comfortabel. Synthetische dekbedden zijn ontzettend warm. Zou leuk zijn als er een weekend skiarrangement zou zijn. Nu erg kostbaar om als familie 2 dagen te gaan skieeen.

Goed ontbijt, mooie omgeving en echt gevoel op wintersport te zijn

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Heel fijn verblijf met veel comfort en vriendelijkheid. We komen zeker nog een keer terug
    • Comfort Kamer

Prijs voor de kaasfondue (ik meen 23,50 pp) vonden wij flink aan de prijs voor wat je erbij kreeg. zwembad zou fijn zijn als bonus maar geen must voor een fijn verblijf. Helaas alleen losse bedden in de kamers dus geen tweepersoonsbedden en de bedden schuiven vrij makkelijk uit elkaar dus midden in de nacht klem tussen de bedden

Hele nette en schone en moderne kamers, spa was ook heel netjes met vriendelijk personeel, bij de receptie en het restaurant ook heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Bedden heel comfortabel. Vooral heel fijn na een inspannende dag op de piste. Gratis parkeren voor hotelgasten

Matige en oncomfortabele hotelkamer
    • Comfort Kamer

Kamers waren wel schoon maar bedden oncomfortabel. Te warme dekbedden en 3e en 4e bedden (slaapbank) heel wiebelig en oncomfortabel. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Gang en lift waren vis. Kamer voelen benauwd uit en slechte energie in de kamer. Wc en badkamer niet praktisch en iedereen kan je zien in de douche of in de wc. Geen privacy.

Direct bij Snowworld

Hotel nooit meer!
    • Comfort Kamer

De kamer waren oudbollig .. niet schoon en de bedden waren waardeloos. Iedereen had na de nacht last van zijn rug vd bedden. Op wintersport nooit last van gehad!

De skibanen

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

• Comfort Kamer

Zie hierboven. Geeft elke kamer om de zoveel tijd een grote schoonmaakronde En €5 per bestelling van de roomservices vind ik ben de prijzen van de kaart echt geen services

De combinatie van plezier en verblijf is prima. Interieur is mooi en nieuw, de schoonmaak heeft waarschijnlijk te weinig tijd. In hoekjes, achter föhn in de luchtroosters veel stof. Algemeen wel netjes en schoon

een prima verblijf jammer dat we 2 uur moeten rijden om er te komen
    • Comfort Kamer

het ontbijt was voortreffelijk op de kamer vond ik dat er in de nacht teveel licht aan moest om naar het toilet te gaan een lampje in de buurt van het toilet was wel prettig geweest de douche was heerlijk het personeel bij het ontbijt en de receptie was buitengewoon vriendelijk

Het feit dat je zo vanuit je kamer de pistes opwandelt.
    • Comfort Kamer

De familiekamer was erg krap. De temperatuur in de kamer was hoog en de lucht droog en benauwd. De volgende ochtend hadden we last van hoofdpijn. Dit was ons tweede verblijf hier en beide keren waren onze sleutelkaarten niet goed geregeld, waardoor je met al je spullen strandt bij de zij-ingang van het hotel en iemand weer apart naar de receptie moet lopen (om het gebouw heen) en (weer) aan moet sluiten in de rij. Heel vervelend.

Het feit dat je zo vanuit je kamer de pistes opwandelt. En dat je een kluis krijgt als hotelgast waar je je skischoenen, helms etc. in kunt achterlaten. Dat scheelt een boel gesleep met je spullen. het ontbijt is goed en uitgebreid.

Heerlijk onspannen en sportief weekje weg.
    • Comfort Kamer

Ik vond de glazen deur bij de wc wat ongemakkelijk

Mooie kamer met prachtig uitzicht, en ideaal dat je binnendoor naar de piste kan. Goed ontbijt met verse vruchten en lekker vers brood

leuk en aangenaam maar vrij duur
    • Comfort Kamer

kamer was ok maar miste wel een koffie-apparaat met de mogelijkheid om een tasje koffie te zetten op de kamer wat in de meeste hotels toch wel het geval is. Prijs-kwaliteit toch wel aan de hoge kant. Geen gebruik gemaakt van ontbijt want moest dan nog eens apart bijbetaald worden

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

mwah...
    • Comfort Kamer

het personeel was niet erg behulpzaam, er ging een hoop fout, voor het ontbijt wat we niet bij de kamer geboekt hadden moisten we eerst het hele hotel door om het bij de receptive bij te boeken om daarna weer terug te lopen naar de ontbijtzaal. Het inchecken verliep ook niet zonder problemen, was erg jammer, kostte een hoop tijd.

ontbijt was prima

Gang was een zooitje op zaterdag en zondag.
    • Comfort Kamer

Gang was een zooitje op zaterdag en zondag. We hadden geen ontbijt geboekt en konden dit niet bij ontbijtzaal regelen wat niet echt klantvriendelijk over kwam. Prijs kwaliteit beetje uit proportie

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

top heb er van genoten vooral op maandag en dinsdag de skipiste met heel weinig volk
    • Comfort Kamer

de wellness had me als singel dame graag verwent met een verzorging en massage ..kon helaas niet doorgaan wegens personeel tekort jammer

het was een toffe combinatie fitness en skieen de doorgand hotel tot de skihal vond ik super ontbijt was top ..

Erg praktisch om te overnachten bij de skihal.

Geen zitgelegenheid in de kamer behalve een zitbankje bij toilet/douche. Temperatuur kamer slecht te regelen.

Erg praktisch om te overnachten bij de skihal. Goed ontbijt

leuk hotel, jammer dat we op 1 avond 5 keer naar de receptie hebben moeten gaan
    • Comfort Kamer

Geboekt voor 3 personen, slechts bedden gedekt voor 2, toegangskaartjes voor de kamerdeur tot 2 maal toe moeten laten vervangen wegens defect, afstandsbediening TV werkte niet

Ontbijt was erg uitgebreid -spek eieren zalm fruit pannekoekjes croissants ...

Leuk voor hooguit twee nachten
    • Comfort Kamer

De glazen schuifdeuren in wc en douche. Enorme herrie op vrijdag van lokale bewoners die gaan apres skien en n kamer boeken. Geen toezicht op niveau skiërs en snowboarders. Veel uitval van rolliftjes, zonde van tijd !

Skibaan was oké en het ontbijt redelijk. Goede douche

Een wintersportvakantie in 1 dag!
    • Comfort Kamer

(Het eten in) het zelfbedieningsrestaurant viel erg tegen: vet, stinkende frituur en slechte producten.

De combinatie met een dagje wintersport onder hetzelfde dak vonden we geweldig. We dachten ook nog wel even een uurtje te kunnen skiën na het ontbijt maar het beviel zo goed dat we de hele dag gebleven zijn!

kwaliteit kon beter

we hadden de studio geboekt maar buiten slaapgelegenheid en een badkamer is er geen mogelijkheid. er is geen tafel waar je kan aan zitten. je kan eten op je kamer bestellen maar je moet het opeten op je bed. er is geen keuken ... niks. het extra bed was een canape. het donsdeken dat er op lag was heel dun. totaal niet de kwaliteit van de andere donsdelkens. dus eentje had het altijd fris of de andere 2 te warm. heel jammer want we betalen toch evenveel voor ale gasten. online boeken van de skipassen met korting werkte niet . het duurde 2 dagen voor we een antwoord kregen en het antwoord was ontoereikend. de prijzen. Gezond en/of vegetarisch eten is beperkt. alles wordt gefrituurd en leunt heel dicht bij fast food aan. ook in de betere bistro waar het eigenlijk het zelfde eten is maar op een ander bord. tussen kerst en nieuw zijn alle prijzen duurder maar die ontdek je pas aan de kassa want de affiches tonen de oude prijzen.

Het personeel is uiterst vriendelijk en servicegericht.
    • Comfort Kamer

De kamer was wat krap bemeten voor vier personen. We misten echt iets te drinken op de kamer (waterkoker?) en de bedden waren niet geweldig.

Het personeel is uiterst vriendelijk en servicegericht. Het eten was uitstekend

Voor herhaling vatbaar (zeker als de kamer koeler kan zijn)
    • Comfort Kamer

Heerlijk comfortabele dekbedden...voor een ijskoude vriesnacht, maar helaas veel te warm in de te warme kamer.

Kamers heel leuk ingericht, heel goede bedden. Bistro restaurant uitstekend!

zeer goed ontbijt buffet , goede bedden , lekkere fondue ,...
    • Comfort Kamer

hou er rekening mee dat je overal extra voor moet betalen zelfs parkeren bij het hotel is €5 per dag en als je in het hotel logeert geen korting krijgt op ski pas. Comfort kamer is redelijk klein

zeer goed ontbijt buffet , goede bedden , lekkere fondue , iedere dag schoonmaak kamer, mooie fitness, grote indoor skipistes, leuk hotel met veel faciliteiten voor jonge en oudere kinderen

Leuk ontspannend eindejaarsweekendje weg met het gezin.
    • Comfort Kamer

Geen antwoord op mail en telefoon over boeking en extra's. Was uiteindelijk wel in orde bij aankomst.

Lekker uitgebreid ontbijt, combinatie met kindjes die hebben leren skiën, het eindejaarsevenement was top !!!

Prijs-kwaliteit is vooral gebaseerd op ski faciliteiten en niet op hotel
    • Comfort Kamer

Slecht WIFI ontvangst (was druk in hotel wellicht was dat de oorzaak) Parkeren (voor elektrische auto) Kluis (gedoe met sleutel en borg is niet van deze tijd)

Fitness en gezellige bar/restaurant

Goede formule om na wat skipret ter plekke een fijne avond te hebben.
    • Comfort Kamer

Kamer pas vanaf 15:30 beschikbaar.

Kamer was in orde, lekker zacht bed. geschikt voor bezoek snowworld met kinderen en uitstapje naar Valkenburg. Ook Aachen, Heerlen en Maastricht zeer dicht in de buurt. Fondue arrangement overtrof de verwachting, lekker, snelle bediening en zoveel je maar wou al was de eerste portie voldoende.

Kamers waren groot.

Als gast van het hotel vonden we betalen voor de parking eigenlijk niet OK. De prijs voor het ontbijt is te hoog in vergelijking met wat je krijgt. Miste leeslampje aan bed.

Kamers waren groot. Proper sanitair.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Het ontbijt was goed en de skipiste met funpark was super!

Wij hadden een suite voor 5 personen en misten hierin een badkamer met wat meer privacy. De douche en wc zijn een cabine met een glazen wand in de inkom van de kamer... er hingen ook heel wat spinnenwebben. Verder was het personeel in het buffetrestaurant (Melanie en Sally) zeer onvriendelijk, deze twee dames werkten hier duidelijk tegen hun zin!

Het ontbijt was goed en de skipiste met funpark was super!

Het verblijf was tof 👍
    • Comfort Kamer

Het jammere was..ik had aan de receptie door gegeven dat mijn dochter jarig was,daarmee dachten we s’morgens bij het ontbijt een klein verrassing ofzo maar toch niets 😕

Het kerstfondue was heel lekker,de kamers waren proper,zeker voor herhaling vatbaar !

Mooie kamer, prima bedden
    • Comfort Kamer

Bij aankomst/toen we op een oor lagen bleek raam los te zitten, scharnier lag eraf. Met behulp van vriendelijke receptie medewerker kregen we een nieuwe kamer. Verhuizing 's avonds laat en zelf opmaken van 3e bed (uitklapbed), waar een van de kinderen 's nachts ook nog hand aan scherpe rand heeft opengehaald.Maar voor de rest prima en net verblijf...gewoon pech gehad:(

Mooie kamer, prima bedden

Leuk voor weekendje maar zeker niet langer en zeker niet voor zakelijke doeleinden
    • Comfort Kamer

* Laadpalen bij hotel voor 2e week al stuk en er wordt geen actie ondernomen * kamers gedateerd en gehorig * geen kluisje waar laptop in past

Fitness

Gaaf om te skiën en te verblijven. Leuke herinnering.

Gelukkig alleen wat kleine ongemakken: De deursleutelkaarten raakten uitzonderlijk snel gedemagnetiseerd. Er is maar één lift die ook wel eens buiten dienst is of geblokkeerd wordt. Vooraf driedubbel telefonisch contact. Rommelig en inefficiënt. Deed vrezen voor chaos tijdens verblijf, maar dat kwam gelukkig niet uit.

Restaurant-diner en ontbijt, dik in orde. Onze kamer (5e verd.) was anders-dan-anders qua indeling (niet per sé handig, maar wel apart) én modern. Het personeel draagt door enthousiasme en gezelligheid echt bij aan een goede beleving, ook aan receptie ondanks ongemak, prima geholpen. Mag Snowworld ze trots op zijn.

Mooie kamers, ruim en modern.
    • Comfort Kamer

Wel wat massaal, groot en onpersoonlijk. Sauna is maar 1 hok en vaak druk. Geen handdoeken of badjas daar dus neem die zelf mee.

Mooie kamers, ruim en modern. Gratis sauna en fitness.

Heerlijk.
    • Comfort Kamer

Aangeven hoe je naar hotel moet rijden. Beter vermelden waar je je als hotelgast moet melden.

Ontbijt uitstekend. Hotel heeft wel een opknap beurt nodig. Verf en vloerbedekking. Douchedeur en wc deur een beetje apart.

Prima overnachtingshotel
    • Comfort Kamer

Restaurant was een zooitje. Bediening goed maar er werd niet goed schoongehouden. Alle tafels van zelfbediening/bar waren vies en er lag rotzooi.

Centrale locatie tussen Aken en Maastricht.

Goed ontbijt, lekkere bedden
    • Comfort Kamer

Inchecken kon pas vanaf 3 uur terwijl onze skiles om 1 uur was afgelopen, we hadden een weekend cursus dus het was wel fijn geweest om de mogelijkheid te hebben om eerder in te checken.

Goed ontbijt, lekkere bedden

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Matig. Veel geld voor relatief weinig comfort.
    • Comfort Kamer

Kamer was erg koud, werd laat opgelost dmv heater maar geen compensatie. Zelfs geen warme drank van de zaak. Trappenhal stinkt naar sigarettenrook. Oude onscherpe tv. Geen koffie/thee faciliteiten op kamer. Geen mini-bar. Receptie zowel met intern bellen als extern bellen vrijwel niet te bereiken. Heel lang wachten!

Zeer confortabel wij komen hier zeker terug
    • Comfort Kamer

De receptie was niet al te vriendelijk. Er kon geen lachje af. De prijs van het skyen voor de kleine kinderen is vrij hoog.

Het ontbijt was duur maar goed. De bedden waren heel goed

Goede faciliteiten.
    • Comfort Kamer

Bij badkamer en toilet was hygiëne matig. Voor hotelgasten rekenen ze 5€ per nacht parkeerkosten. Twee losse bedden naast elkaar, welke steeds van elkaar vandaan schuiven.

Goede faciliteiten. Vriendelijk personeel.

Heerlijk skieen en overnachten in Limburg
    • Comfort Kamer

Stevige prijs voor het ontbijt. Niet zozeer voor onszelf, maar meer voor de kinderen. De incheckbalie voor het hotel valt niet zo op en waren wij dus compleet voorbij gelopen. Met als gevolg dat we met onze spullen onnodig hebben lopen rondzeulen.

Alles onder één dak. Handig dat je zo vanuit je hotelkamer binnen 2 minuten bij de pistes bent. Fijn ook dat je als hotelgast een extra grote locker kunt huren, zodat je (huur)ski's en skischoenen daar in kunnen en deze dus niet in de hotelkamer hoeven. Verder een goed ontbijt in een sfeervolle accommodatie.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mits het aanbod ook beschikbaar te maken, kan dit ook voor niet-skiers een aangenaam verblijf worden
    • Comfort Kamer

Slechts 1 restaurant was beschikbaar (normaal 4). Gevolg: weinig gezonde voeding voor de kinderen te verkrijgen. En dit midden een vakantie ! Après ski bar - midden de skipiste - was niet open! Alle buitenactiviteiten gesloten. Dure lockers. Eenmaal dicht = geld kwijt. En met kinderen moet je die regelmatig opendoen! Vooraf gereserveerde ski-les voor de kids wordt uitgesteld...

De wintersfeer op de skipistes! Mooie kamers met goede bedden.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Waardeloos!
    • Comfort Kamer

We hadden een half jaar geleden een kamer geboekt vanwege het NK skien. Maar vanwege problemen met kamers werden we elders ondergebracht. Gasten die veel later geboekt hadden konden wel gewoon in het hotel verblijven. Ik vind het een grote schande en snowworld is nog niet van me af!!!

Ondanks het dure eten en drinken, fijn verblijf! Kids hebben genoten van het skiën en snowboarden.

Alles heeft een prijs en is dan in zijn totaliteit te duur. Bijv ontbijt: €15,00 pp. Bovenop de toch wel hoge kale kamerprijs, vind ik het te duur. Ook jammer dat er geen koelkast in de junior suite is en geen mogelijkheid voor koffie/thee. Het eten in het hotel is prima maar prijzig.

Personeel en uitstraling van het hotel zijn zeer vriendelijk!!!

leuk! om terug te doen
    • Comfort Kamer

het eten in het restaurant is niet van heel goede kwaliteit. kindermenu werd vergeten, kaasfondue kwam uit een pakje.

hotel aan de piste is super, je kan bij een drinkpauze ook kijken naar de skiers. ruime moderne kamers.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Leuke locatie, maar hotel verdient meer aandacht
    • Comfort Kamer

Schimmel in de douche. Televisie werkt niet. Lawaaiige koelinstallatie voor indoor skihal, duidelijk hoorbaar in de kamer.

Mooi ingerichte kamer. Leuke locatie.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Hoe je verblijf verpest kan worden
    • Comfort Kamer

Waterleiding storing gedurende avond en nacht, storende buitenschilders vroeg in de ochtend ondanks afspraak hierover en de compensatie die voorlopig uitblijft

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Super om na een werkdag de skilatten aan te binden en te genieten van een comfortabel mooi hotel
    • Comfort Kamer

De airco en de luchtverversing in de kamer is te luidruchtig waardoor dit storend is bij het slapen.

Mooie omgeving , makkelijk bereikbaar , de aanpalende skipiste en het interieur gaven direct een vakantiegevoel . Gezellige kamer ,zeer degelijk ontbijt , vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Aardig personeel, leuke en comfortabele inrichting van de...
    • Comfort Kamer

Geen uitzicht. We keken op een muur en als het raam open was hadden we veel last van herrie van airco/ventilatie.

Aardig personeel, leuke en comfortabele inrichting van de kamer. Schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

SnowWorld Landgraaf, bedankt voor het vergallen van onze eerste vakantiedag..
    • Comfort Kamer

Telefonisch gemaakte afspraken over accommodatie werden bij aankomst niet erkend, waardoor we ter plekke werden geconfronteerd met hoge bijkomende kosten. Uiteindelijk maar 1 dag verbleven en de rest van de vakantie op een andere locatie doorgebracht (wat ons veel beter beviel). Verder was de (op dat moment reeds ge-upgrade) kamer voor een zogenaamd 4-sterren hotel vrij pover.

De gym, buitenterras en rodelbaan

De hygiëne van de kamer liet bij ons bezoek te wensen over op 2 pumten. Verder leuk verblijf gehad met 2 kinderen

Doucheput vol met haren van vorige "bewoners". Extra bed/bank beneden zat nog een onderhoes op van een heel vorige keer gezien aan de stof en vuil wat erop zat (grijze bank/witte hoes)

Vriendelijk personeel. Leuke sfeer. Redelijke kamer met 2 minpunten

Functioneel door locatie maar niet meer dan dat.
    • Comfort Kamer

Wij zijn hier eerder verbleven. Deze keer was het ontbijt niet lekker; de kwaliteit van het gebodene vonden wij minder. Wij konden geen gebakken ei krijgen ivm de aanwezigheid van vele raceteams. Het hotel zou hier iets op moeten verzinnen. Dan de raceteams maar geen gebakken ei en voor ons in de keuken klaarmaken. Het geschreeuw op de gangen en herrie in de kamers door italiaanse raceteams tot midden in de nacht heeft ons uit de slaap gehouden. Personeel in de bar lijkt altijd wel chagrijnig te zijn.

Locatie.

Mooie Kamers voor een nachtje, Mooie locatie, en het was er...
    • Comfort Kamer

Het uitzicht in onze kamer was naar stalen buizen op het dak. en in de bediening op het terras ging het 1 en ander fout, er is zelfs door het iemand van het personeel beloofd dat het volgende drankje gratis zou zijn, nadat hij dit gezegd had zagen we hem opeens zelf op het terras zitten met collega's en hij was dus klaar met werk, nooit meer de service gehad die beloofd werd. helaas verder top!

Mooie Kamers voor een nachtje, Mooie locatie, en het was er heerlijk rustig.

Toffe locatie zo aan de voet van de sneeuwhelling ;
    • Comfort Kamer

Op de kamer zelf was sprake van wat achterstallig onderhoud. Of dat op alle kamers het geval is weten wij niet. Bij het restaurant gedeelte ging met de bestelling het nodige mis, wij miste enige supervisie / management aldaar.

Toffe locatie zo aan de voet van de sneeuwhelling ;)

goed voor 1 nacht als je deze sport niet uitoefend
    • Comfort Kamer

brunch viel een beetje tegen. We wouden binngengaan in de fitness daar we recht op hadden om eens te kijken maar we moesten eens een voucher aan de receptie gaan halen. PAY TV ging niet en niemand kon ons helpen en daar zaten we dan op de kamer. s'nachts en 's morgens heel vroeg véél lawaai

het uitzicht