Beoordelingen over Hotel Stad en Land 3-sterren

Stationsweg 92-94, 1815 CE Alkmaar, Nederland

#13 van de 25 hotels in Alkmaar

Gezellig hotel!

Kleinigheidje, maar beeld van de tv had beter gekund.

De ligging is vlak bij het centrum. Ideaal! We kregen zonder er naar te vragen een upgrade. Wellicht een betere kamer dan we geboekt hadden. Heel vriendelijk personeel, mooie kamer en goed ontbijt.

Goed hotel indien je kan slapen aan de achterzijde
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Kleine luidruchtige kamer aan de straatkant geen airco Geen parking aan hotel Hotel bevindt zich aan het station waardoor veel lawaai

Zeer vriendelijke mensen Goed ontbijt Proper bed

Een gastvrije accomondatie vlak bij het Centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het Hotel ligt vlakbij het NS Station en het busstation en ongeveer 10 minuten lopen van het Centrum. Het ontbijt was eigenlijk boven verwachting, dus best wel uitgebreid. De bedden waren goed de kamer was wat klein, maar het was alleen maar om te slapen. Voor de rest een goede douche en badkamer. Het personeel is er vriendelijk en gastvrij. De accommodatie heeft ook een bar waar wat te drinken kan bestellen.

Prima verblijf!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Prima verblijf! Uitgebreide maaltijd & ontbijt. Voldoende lekker eten na een dag werken of om de dag mee te beginnen. Aardig en vriendelijke personeel!

Wij hebben een goed verblijf gehad in het hotel.

De douchekop is misschien wel aan vervanging toe. Zat veel kalk op en was erg beschadigd. Het licht in de douche werkt via een sensor die als je onder de douche staat op gegeven moment uitgaat. Dan moet je of iemand roepen die de deur even opdoet of je moet zelf de cabine openen en een keer bewegen zodat hij weer aangaat.

Kamer was netjes, bedden goed, en het ontbijt was prima.

Heerlijk.

Dat er geen raam open kon ivm frisse lucht. Jammer dat de prijs voor 1 persoon in verhouding net zo duur is als voor 2 personen, want ik maak regelmatig alleen uitstapjes. Nu vond ik wel een maatje maar wil ook graag alleen en goedkoper.

Aardige bediening. Welwillend. Brandschone kamer en bed.

Heerlijk no nonsens hotel. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt inclusief!

Geen negatieve zaken.

Veel hotelkamers zijn gelegen rondom het hotel. Onze familiekamer is een voormalig woonhuis die (grondig verbouwd en net nieuw) naast het hotel gelegen is. Het doet nu dus dienst als appartement/hotel kamer. Alles inclusief de bedden is nieuw. Dik voor elkaar! Het personeel is zeer vriendelijk en meedenkend. Het ontbijt is eenvoudig en goed. Bovendien wordt alles steeds aangevuld. Al met al een prima verblijf gehad!

Fantastisch hotel met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Er was op onze kamer wel ruimte voor een koelkastje. Ook een koffie/ thee apparaat zou kunnen.

Ontbijt was heerlijk, bedden zeer comfortabel , zeer schoon, ontzettend aardig personeel

Aangename overnachting bij hartje Alkmaar gehad!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Helaas geen deur of raam dat open kon. De badkamer is wat klein maar de douche is heerlijk.

We kregen zonder er om gevraagd te hebben een grotere kamer dan we geboekt en dus ook betaald hadden. Plus dat we ivm knie en heup problemen van mijn man de parkeerschijf kregen en daarmeer gratis in de buurt konden parkeren. Ik had wel vooraf aangegeven dat hiervan sprake was en dat we graag den kamer beneden wilden, maar deze service hadden we niet verwacht! Supertof! Vlakbij het centrum en het treinstation en toch heerlijk rustig. Geen enkel lawaai of trein gehoord. Prima ontbijt

Centraal gelegen, dichtbij station en parkeermogelijkheden en op loopafstand van centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Licht naast het bed. Badkamer was prima, wel iets krapjes rondom de wastafel.

Makkelijk te bereiken, zeer vriendelijk, zelfs een zitje buiten op het platje; gezellig barretje waar ook het ontbijt is. Ondanks de ligging zeer rustig.

Fijn en relaxt

Geen

Hele gastvrije ontvangst met kopje koffie en aardig en behulpzaam personeel die het je echt naar de zin willen maken. Ontbijt was prima en familiekamer op zolder royaal met 2 aparte slaapkamers. Kamer netjes en schoon!

Simpel maar gezellig hotel in hartje Alkmaar
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Mijn kamer lag direct aan de straatkant, waardoor het wat rumoerig was, maar dat viel op zich wel mee. De badkamer was nog vrij ouderwets.

Super vriendelijke medewerkers, een schone en comfortabele kamer en het is op loopafstand van Alkmaar CS en van Poppodium Victorie; vanaf dit hotel is het ook goed te doen om naar de binnenstad te lopen. Ook 's avonds voelt de omgeving nog redelijk veilig, omdat er altijd nog mensen op straat zijn.

vriendelijk personeel schone kamer dat in verhouding staat met de prijs.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Kamer ietwat klijn stopcontact haardroger zit vlakbij de water kraan lijkt mij gevaarlijk verder ok in verhouding tot prijs.

Locatie en vooral ontbijt was geweldig.

Gezellig verblijf in het centrum van Alkmaar

Goed en gezellige ontvangst. En een uitgebreid ontbijt. We hadden een nieuwe kamer, dus heerlijk nieuw bed, lekker verend tapijt en schone nieuwe badkamer. Verder een leuke barman die ons tips gaf over de vele lekkere restaurantjes in Alkmaar. Ook dichtbij de auto kunnen parkeren voor € 9,00 voor 24 uur. Het hotel is een aanrader en ook Alkmaar is zeker de moeite waard. We gaan hier nog wel een keer naar terug!!

Goed hotel dichtbij openbaar vervoer en centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Bovenkamer wordt iets warm in de zomer, een groter kiepraampje met dievenklem zou fijn zijn om 's nachts goed te ventileren

Ondanks de liggen dichtbij spoor/centrum erg rustig! Heerlijk geslapen, goede bedden + Koffie van het huis bij incheck!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Heel vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede ligging.

De foto van de badkamer kwam niet overeen met de realiteit. Kamer was gerenoveerd maar de badkamer niet.

Heel vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede ligging.

hotel geschikt voor één overnachting. Zeer basic.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Basic-hotel. Basisaccomodatie op kamer. Weinig verlichting. Geen kluis. Weinig opbergruimte. Badkamer aan renovatie toe. Haardroger defect.

De kamer was netjes. Ontbijt was goed verzorgd. vriendelijk personeel.

geweldig. mooi punt om Noord Holland te verkennen.

broodjes bij ontbijt waren soms te gehaast afgebakken waardoor deegklomp intern. is er geen goede bakker in de buurt om afspraken mee te maken?

uitstekend personeel, alert, dienstbaar. schone handdoeken elke dag. Huurprijs e-bikes zeer interessant.

De gastvrijheid.

De gastvrijheid. Je voelt je er meteen thuis.. wij waren met 4 stellen... de telefoon leeg... Sander leent zo zijn eigen Powerbank uit.. we willen kaarten... Sander zorgt dat er kaarten komen ...wij willen er warm eten... vader Richard gaat heerlijk koken en sander zorgt ervoor dat we ook gebakken aardappelen en frites krijgen ... en ook nog n soort verse groenten naar keuze... want sander gaat snel even naar de jumbo ... helemaal top... super lief.. en vader zet 2 dagen achter elkaar een heerlijke maaltijd voor ons op tafel.. De jonge dame van het ontbijt is ook super aardig... je komt niks tekort.. alles super vers.. en vooral de vers afgebakken broodjes.. helemaal top .. Sander .. Richard ... mevr... van het ochtenontbijt... allemaal super bedankt.. jullie verdienen een pluim... Heel veel succes in de toekomst ... Groetjes van de 8 brabanders .... xx

Het personeel 😀

Licht van de badkamer heeft een sensor, hetgeen inhoudt dat als je doucht het licht uitgaat. Je moet dan in het donker ( opstapje) onder de douche vandaan om de sensor weer te activeren.

Het personeel 😀

Prima citybreak bij zee en duinen

Door de ligging tegenover station ook veel drukte rond het hotel

Zeer vriendelijk personeel Klantvriendelijk Uitgebreid en smakelijk ontbijt Ook nog goede menukaart Gunstig gelegen, op loopafstand van het stadscentrum en op fietsafstand van zee en duinen

Goede locatie op loopafstand van het centrum.

Goede locatie op loopafstand van het centrum. Ontbijt was prima! Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. S'avonds nog een afzakkertje gedronken met barman Sander die vriendelijk en attent was. Al met al een aanrader om een leuk weekendje Alkmaar te beleven.

ontbijt was prima, kamer was erg klein.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

scheiding tussen toilet en douche.

ontbijt was prima, kamer was erg klein. geen stoel in de kamer, maar er is ook geen plaats om een stoel neer te zetten. Wel haakjes aan de deur om je kleding aan op te hangen. Prima badcel, echter jammer dat er geen gordijn of wand tussen de douche en het toilet is geplaatst. Verder was de kamer goed schoon. Personeel is heel vriendelijk. Prima hotelkamertje om 1 dag te overnachten.

Goede sfeer . Goed.

Geen tegenvallers.

Het was een heel gezellig familie hotel. Ontvangst was heel hartelijk Ontbijt was erg goed. Met veel soorten echte verse broodjes en ruim beleg. Er was een goede sfeer. Kamer was goed,fris en schoon. Hotel ligt heel dicht bij centrum (loopafstand) We komen hier graag nog eens terug

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prima schoon hotel.

De kamer iets aan de kleine kant, maar voor 2 nachten was dit oké voor ons. Geen parkeergelegenheid direct in de buurt, hiervoor moest je ca 5 min lopen en elke dag opnieuw voor 09:00 uur een bonnetje halen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prima schoon hotel. Op loopafstand van het oude centrum. Lekker ontbijt.

Prima gezellig knus hotel, met persoonlijke aandacht.

Niets, we komen zeker terug als we in Alkmaar komen.

We hadden in eerste instantie de zolder kamer, we gaven aan dat t er wel erg warm was. Gelijk werd ons een andere kamer aangeboden met. Ook het persoonlijke vonden wij erg prettig.

Het is voor hehaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De behoorlijk steile trap naar de eerste etage, maar daar zal weinig aan gedaan kunnen worden.

Ontbijt was zeer goed.personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Mooie ruime kamer met zelfs een kleine binnentuin.

Geen kasten om kleren op te bergen en een douchegordijn zou handig zijn. Nu werd de hele badkamer nat.

Mooie ruime kamer met zelfs een kleine binnentuin. Super vriendelijk personeel en een lekker en continue aangevuld ontbijt. Ook de ligging is perfect (totaal geen last van het station) en parkeren 300 meter verder voor 4 euro per dag.

Niet voor herhaling vatbaar. En veel te duur voor wat je krijgt.

Erg basic allemaal, s'nachts veel herrie op straat en met de raam dicht was het veel te benauwd. Ook kwamen er rond twee uur in de nacht een aantal jongelui thuis met veel kabaal.

eigenlijk niets

Personeel was super vriendelijk, ontbijt was top. Jammer dat de kamer niet helemaal deed aan onze ve

Toch wel een hele kleine kamer, weinig sfeer, felle lampen, heel de badkamer/toilet nat als je onder de douche gaat, geen douche scherm. Hele smalle trap naar boven , veel lawaai van buiten.

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Interieur is wat gedateerd. Steile trap naar boven, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Vriendelijk personeel, schoon, goede locatie, prima bed. Ik had een kleine kamer geboekt, er was een grotere beschikbaar, die kreeg ik aangeboden.

Prima verblijf en wij komen zeker terug

Klein terras voor het hotel

Het ontvangst was heel fijn, kregen gelijk een kop koffie aangeboden. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kamer was keurig schoon en goede bedden. Ontbijt prima en locatie van het hotel ook prettig tegenover het station en de bushaltes.

De kamer en badkamer.

De kamer en badkamer. Schuine zolderkamer waar je gebukt om het bed moet lopen, geen lamp in de schemerlamp op nachtkastje, kast met kleine douche en toilet en wastafel op slaapkamer waar een extra bed voor staat, zodat je er niet recht voor kunt staan.

Prima hotel op een goede ligging. Fijn dat er een parkeerplaats in de buurt is.

De badkamer had iets meer aangekleed mogen zijn. Enkele plankjes om toilettassen op te zetten. En een nachtkastje aan iedere kant van het bed.

Goed ontbijt en een ruime kamer.

een fuctionele locatie , creatief in de opbouw van het hotel.

Ik vond het tegenvallen dat er een trapje in de kamer zelf was, dat er niet naast elk bed een bedlampje was. dat verschillende matrassen als zeer zacht werden ervaren. Dat er op de attributen( spiegels en lampen) in de kamer erg veel stof lag.

De bediening en de hartelijkheid van het personeel.

Uitstekende ligging en bereikbaarheid.

Het ontbijt was vrij basic. Verder was onze kamer te bereiken met uitsluitend twee hele stijle trappen. Wij betaalde relatief veel voor niet al te veel comfort.

Uitstekende ligging en bereikbaarheid. Goed alternatief voor een parkeerplaats en vriendelijk personeel

Super gunstige ligging tov het centrum.

De ouderdom van de kamers en miste ook wel enigszins sfeer op de kamer . Prima voor een nachtje maar zeker niet voor een langere tijd. Prijs - kwaliteit is goed te noemen maar verwacht zeker geen luxe . Badkamer was nog bijna te klein voor 1 persoon! Dat had gezien de ruimte van onze kamer ( No 20 ) echt anders gekund. Maar nogmaals super goed hotelletje voor even te slapen. Ontbijt was zeer goed.

Super gunstige ligging tov het centrum.

Goed, vriendelijk personeel en schoon

2 van de 4 kamers waren veel te klein. Goed opgelost met prijsvermindering! Maar meer dagen/ nachten niet.site is misleidend qua grote vd kamers

Sfeer was goed. Dichtbij strand bergen en Stad Alkmaar

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima ontbijt.

Er hing een gekke lucht in het pand. Was het wiet? Verder twijfelde ik over de veiligheid bij bijv. brand. Er was genoeg bewegwijzering en er hing een brandblusser maar de kamer was slechts bereikbaar en te verlaten via een smalle trap. Er was geen extra uitgang via een brandtrap o.i.d.

Prima ontbijt. Voor een overnachting voor een zakenreis is dit een prima hotel. Met mijn gezin zou ik niet zo snel voor deze locatie kiezen.

Schoon, goed genoeg en goede ligging t.o.v. het centrum.

De verwarming maakte herrie. Er zaten gaten in de hoeslakens.

Het was er schoon! Vriendelijk personeel! De locatie is perfect t.o.v. het centrum. Ondanks dat het station tegenover ligt, toch rustig aan de achterzijde van het hotel kunnen slapen.

Vriendelijke mensen

Kamer wel wat sober. Badkamer echt te klein. Geen koffie of thee op kamer. Al is het maar een waterkokertje met wat oploskoffie. Was mooi geweest.

Vriendelijke mensen

Uitstekend gastheerschap van Karin en Richard en heel vriendelijk personeel bij het ontbijt!.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het weer, het was erg koud buiten!!

Ontzettend hartelijke ontvangst. Prima bedden, goed verzorgd ontbijt, Als je niet in de stad wilt eten hebben ze een heerlijk aanbod van verschillende gerechten ter plekke, oa sate van kippendijvlees met patat of rijst en verse rauwkostsalade, met zorg klaargemaakt door Richard...heerlijk! Prijs/kwaliteit was prima. Groetjes uit Limburg. P.s. We komen beslist terug voor de kaasmarkt Richard!!

Prima hotel met hele vriendelijke medewerkers!

Geen echt minpunt, maar een waterkokertje en een paar theezakjes of oploskoffie op de kamer zou heel fijn zijn. Ook omdat je voor de kamers buitenom moet.

Vriendelijke medewerkers, prima bedden, grote badkamer, prima ontbijt

Gezellig.

Parkeren zou 4€ per dag zijn. Ik heb de auto op zaterdag eind van de middag geparkeerd op een grote parkeerplaats in de buurt en moest zondag ochtend 17€ betalen. Geen ramp maar ik had de auto dus net zo goed voor het hotel kunnen parkeren.

Goede locatie hotel tov centrum, Schone kamers en een zeer goed ontbijt

Super vriendelijk personeel!

Super vriendelijk personeel! Rustige kamer, geen geluiden gehoord van andere kamers of het station dat hier tegenover ligt. Gratis parkeren buiten het centrum, op 5 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Zeer gastvrij personeel!

Zeer gastvrij personeel! Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje aangeboden en er was altijd ruimte voor een praatje. Ontbijt ook super, vers en veel keus: zeer geslaagd!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima plek. Ik was er alleen voor 1 nacht + ontbijt.

Prima hotel voor 1 nacht in Alkmaar. Parkeren was niet gratis (ik dacht dat wel zo op Booking.com gezien te hebben). Maar er waren goede oplossingen. Kamer verder prima, internet, en ontbijt ook.

De mensen waren zeer hartelijk en gastvrij.

De kamers zijn in aangrenzende panden, maar alleen buitenom kan je het café/het ontbijt bereiken hetgeen bij slecht weer niet aangenaam is.

De mensen waren zeer hartelijk en gastvrij.

Schoon, prima bedden, rolluiken, prima ontbijt zeer prettige...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Waren in koude dagen daar en badkamer was erg fris( geen verwarming)?

Schoon, prima bedden, rolluiken, prima ontbijt zeer prettige vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Leuk hotel, goede plek, alleen te gehorig.

Heel gehorig. Ik heb weinig geslapen omdat er een groep dames was die hele nacht in en uitliep met veel lawaai. Dit was pas na 5 uur afgelopen. Er was kennelijk geen nachtportier. Toen ik dit meldde was de reactie van het personeel wat lauw. Wellicht is er wel iets mee gedaan, maar die indruk kreeg ik niet.

De locatie tov stad en station

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Praktische lokatie, goede verhouding prijs-kwaliteit, gezellige ontvangst.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Locatie tegenover station. Gastvrije ontvangst. Gezelligheid in het café-restaurant. Eenvoudig maar goed eten. Heel kleine kamer, geen stoel geen bureautje maar voor 1 avond ivm zakelijk verblijf geen enkel probleem. Op alle gebieden een prima prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Alles vriendelijk en gemoedelijk .

De grote van de kamer.ontbijt redelijk , klein douche geen afscherming dus bijna alles nat. Zeepbakje helemaal vol roest , was vies .

Alles vriendelijk en gemoedelijk . Vlakbij het station en de mooie stad. pluspunt waren de goede bedden.

De kamer was ruim, schoon en met lekkere bedden.

De badkamer was relatief klein maar wel schoon en netjes

De kamer was ruim, schoon en met lekkere bedden. De badkamer was relatief klein. Ontbijt was erg goed en het personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Locatie is op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Leuke stad en prima hotel.

Informatie over waar te parkeren. Dat kan namelijk wel direct bij het hotel, maar kost dan veel. Voor een ander parkeerterrein, welke prima is, moest je wel even lopen.

Ondanks dat het hotel tegenover het station lag, totaal geen geluidsoverlast. Ruime kamer, met 2 x 2 heerlijke grote bedden, voor 2 personen. Goede matrassen. Aardige mensen en lekker ontbijt. Niet duur.

Super fijn plekje voor een tip weekendje!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Super gastvrij ontvangst waarbij je heel attent tot in je kamer wordt begeleid.! Ontbijt is netjes verzorgd. Uitermate vriendelijk personeel wat helpt vanaf incheck tor het vinden van een leuk eet adresje!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Fijn verblijf in centrum Alkmaar

In de badkamer zat een afzuigsysteem welke een hoop lawaai maakt. De lamp en dit systeem werken met 1 knop, waardoor je ook wanneer je niet aan het douchen was er een hoop herrie was.

Vriendelijk ontvangst, de kamers waren erg schoon en tevens een prima ontbijt de volgende ochtend.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ontbijt was lekker.

Te dun kussen, verder niets!

Ontbijt was lekker. We sliepen met z'n tweeën op de zolderkamer, maar hadden daar lekker de ruimte. Parkeren kan in de buurt voor € 4 per dag. Dichtbij het centrum

Perfect basic hotel voor zakelijk verblijf of city trip.

Ruime kamer met heerlijk bed, niet te hard, niet te zacht, precies goed. Ondanks dat het hotel vlakbij het station ligt totaal geen geluidsoverlast. De douche was in deze kamer aan de krappe kant, maar ik begreep dat er kamers zijn met een ruimere faciliteit. Op nog geen 10 minuutjes lopen van het centrum. Bij het station mogelijkheden om nog even iets in te kopen of te eten. Zeer vriendelijk personeel.

Niet wat we hadden verwacht, nooit meer.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De student die ons welkom heette op dag 1, niet echt professioneel hoewel goed bedoeld. De kamer is niet 100% proper, locatie zonder parkeren onhandig en het ontbijt wel wat simpel. Wij waren met name ontevreden over het geluidsoverlast dat door onze bovenburen vanaf 6 uur 's ochtends werd veroorzaakt. Alsof we ons in een jeugdherberg bevonden, niet echt luxe of romantisch te noemen.

De aardige gastvrouw van het ontbijt 's ochtends.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Was top en vlak bij het station

Niets alleen de föhn deed het niet maar kon wel worden vervangen

Het hotel is prima ontvangst super vriendelijk en het ontbijt was top voelde ons daar thuis en verwend

Prijsgunstig hotel met familie-achtige sfeer
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Op de eerste kamer die ik kreeg hoorde ik de watermeter tikken. Ik kreeg gelijk een alternatieve kamer aangeboden. Bij deze kamer was de badkamer (die ik wel alleen gebruikte) niet in de kamer zelf maar aan de overkant van de gang. Het was in dat kader prettig geweest als er een badjas ter beschikking werd gesteld. Om het risico te voorkomen dat deze door gasten mee wordt genomen zou hier een borg voor gevraagd kunnen worden.

Bedden waren heerlijk en vriendelijke gastvrouw. Prijs van de kamer was gunstig ten opzichte van alternatieven. Centraal gelegen direct aan overkant station.

Super verblijf !
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Super leuk verblijf gehad. Hele vriendelijke ontvangst ! Upgrade naar een supermooie kamer ! Lekker ontbijt ! Parkeren in de buurt !! Lekker centraal gelegen en op loopafstand van het centrum !!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Acceptabel
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Op foto’s lijken kamers altijd groter. Onze kamer was niet heel groot en we zijn zelfs geüpgrade naar een grotere kamer. De ventilator van de badkamer maakt veel lawaai

vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

De kamer was schoon maar klein het ontbijt was goed

de receptie was een cafe/rest De kleine kamer en de mini douch. 70 bij 2 meter met geen deur of gordijn voor de douche een mini wastafel en ook nog in die ruimte een wc. Kortom geen €90,00 per nacht waard. Ga er nooit meer heen

De kamer was schoon maar klein het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Zeer vriendelijk personeel, ruime nieuwe kamer en lekker en...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Geluidsoverlast van de kroeg onder onze kamer. De locatie is zeer centraal, letterlijk uitzicht op station. Nadeel is wel dat deze straat nogal crimineel schijnt te zijn, en ‘s avonds is het niet prettig om er doorheen te lopen.

Zeer vriendelijk personeel, ruime nieuwe kamer en lekker en uitgebreid ontbijt!

Keurig hotel, plezierige mensen, prima ontbijt!

Niets! We komen zeker terug.

Gastvrouw was bijzonder vriendelijk, ze had duidelijk erg veel plezier in haar werk. Het ontbijt was prima, kamer ruim, schoon en gezellig. Er was gedurende ons verblijf een tijdelijke storing in het kaartsysteem, waarover we keurig werden gebeld en wat ook netjes werd opgelost.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Superaardige ontvangst en gastvrij personeel.

Superaardige ontvangst en gastvrij personeel. Ontbijt erg goed. Grote vierpersoonskamer gekregen ondanks dat we een tweepersoonskamer hadden geboekt.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Stad was geweldig!

Loctie bij station gaf overlast van treinen en luidruchtige mensen s'nachts Badkamer erg klein,ziet er op plaatjes allemaal veel mooier uit. Ontbijt matig oa geen lekkere koffie Ook bij aankomst en vertrek discussie oveŕ betaling,die al gedaan was via ideal ondanks de bevestiging die ik liet zien

Bedden waren prim en kamer was schoon!

We hadden prachtig weer , maar het is een erg drukke straat waaraan het hotel ligt.

Zie boven

Het ontbijt was voortreffelijk, de kamers zijn voor ouderen moeilijk te bereiken door de vrij hoge en smalle trap van 17 treden. De baas hield zich afzijdig en hebben we ook niet gesproken, maar hij was duidelijk aanwezig.

toch hebben we wel een prettig verblijf gehad.

De Prijs van EUR 115,00 vonden we wel wat aan de hoge kant ( 1nacht-2 personen met ontbijt), bovendien moest onze zwager hetzelfde bedrag alleen betalen en dat vonden we wel erg veel. toch hebben we wel een prettig verblijf gehad.

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel erg vriendelijk. De kamers waren voldoende voor een 3 sterren hotel, netjes en schoon.

Gezellig familie weekend gehad in gezellige, maar eenvoudige accomodatie.

Dat er niet duidelijk naar voren komt op de site dat het om, in mijn beleving, meer een bed en breakfast is dan een hotel. De kamers zijn verspreidt over meerdere panden en na 22.00 uur is alles gesloten.

Het ontbijt was prima en ruim voldoende. Mevrouw achter de bar/ontbijt super vriendelijk en zeer behulpzaam.

Zeer vriendelijk personeel, prachtige ruime nette kamer (wij...

Niets, alles was prima!

Zeer vriendelijk personeel, prachtige ruime nette kamer (wij hadden de vierpersoonskamer). Ontbijt prima, buffet met voldoende keus. Parkeren voor 4 euro in de buurt van het hotel. Hotel ligt op loopafstand van de stad.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

leuke ongedwongen mensen.

leuke ongedwongen mensen. hotel net buiten centrum wel op loopafstand. parkeergelegenheid nabij hotel (€4,-/dag). fietsenstalling bij hotel. prima ontbijtbuffet.

Wij kregen allen een heerlijke kop koffie bij aankomst.

De badkamer was erg klein. Je kon amper bewegen :(

Wij kregen allen een heerlijke kop koffie bij aankomst. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Goede ligging. Alkmaar heeft een gezellig historisch centrum. Een aanrader.

Leuke stad, leuk hotel , en vriendelijke mensen in Alkmaar!!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Charmant hotelletje met uiterst behulpzame dame aan het onthaal. Zeer goed gelegen op 5min wandelen van het oude stad center en kaasmarkt. Zeer ruime betaal parking op 5 min lopen van hotel waar 24 uren parkeren 4 euro kost. Kleine maar zeer nette kamers met alles erop en eraan. Een ruime keuze bij het ontbijtbuffet.