Beoordelingen over Sense Suites 3-sterren

Jeroen Boschplein 6, 5211 ML Den Bosch, Nederland

#7 van de 19 hotels in Den Bosch

Vriendelijke en persoonlijke binnenkomst.

Vriendelijke en persoonlijke binnenkomst. Lekker ontbijt. Kamer leuk en gezellig, fijn dat de airco al aanstond bij binnenkomst. Service dat je naar je kamer gebracht wordt en daar uitleg over de kamer krijgt. Gastvrouw zichtbaar en terecht trots op het hotel. Ligging is ideaal

Jammer!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Een zomerse dag. Een Kleine , zeer warme zolderkamer. Slecht werkende ventilator. Personeel heeft er ook niet aan gedacht om de ramen te verduisteren enof de ruimte te luchten voordat ik aankwam. De hal voelde al aan als een sauna. Geen oog dicht gedaan vanwege de herrie die de ventilator maakte en door het missen van een hor voor het raam: muggen!

De badkamer is ruim en schoon. Bedden zijn prima.

was onaangenaaqm

een benauwd eenpersoonskamertje onder de balken voor 85 euro, en niet eens ontbijt erbij. Moest zowel bij in- als uitchecken wachten op dienstdoend personeel

De ligging in het centrum

Wij zijn tevreden!

Eigenlijk was alles okay maar als ik toch iets moet noemen; 1,5 rol toiletpapier met 4 vrouwen is net iets te weinig... Tip voor andere touristen: Deze zondag tussen 14:00 en 22:00u was er geen personeel maar wij wilden nog even onze bagage stallen zodat we nog langer konden genieten van het mooie centrum . Onze bagage konden we toch in het centrum bij de bewaakte fiersenstalling in een locker bewaren.

De mogelijkheid om met 4 personen op 1 kamer te verblijven en de mogelijkheid om om te boeken naar een latere datum omdat vanwege dat er iemand uit het reisgezelsschap de week voor de reserveringsdatum ziek was geworden. Top service!

Lekker bed, goede locatie en de openhaard voegt echt wat toe.

1 punt van kritiek: veel geluidsoverlast in de nacht door dronken mensen

Lekker bed, goede locatie en de openhaard voegt echt wat toe. Ook heerlijk gegeten in het restaurant sense

Prima locatie. Heerlijke grote en luxe kamer (met open haard). Ontbijt kon beter.

Hoewel wij van te voren aangegeven hadden hoe laat we wilden ontbijten (op verzoek van het hotel), was het enige dat warm had kunnen zijn, de eitjes, al koud. Wij waren de enige gasten aan het ontbijt, met ook nog precies aangegeven hoe laat, en dan nog moet er stofgezogen worden tijdens het ontbijt. Er is ook niet gevraagd hoe we het eitje wilden (zacht/hard/gebakken/omeletje). is toch jammer als je ontbijt in hetzelfde Michelin-ster restaurant waar je 's avonds eet.

De gashaard op de kamer was erg lekker. Op een regenachtige dag in Den Bosch kun je nog lekker met een boekje voor de open haard zitten. Met de auto geparkeerd op het Transferium (€4 / dag inculief OV) is het een kort ritje met buslijn 70 naar het hotel (nog 80 m lopen). Ideal. Het centrum is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Heel wat hotelkamers bezocht maar deze was erg bijzonder
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Een gratis update naar een bijzondere suite, waar maak je dat mee. De vergeten electrische tandenborstel werd door de kamerdame gevonden en hierover werd een mail gestuurd. Een prettig verblijf in een bijzonder hotel.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

We hebben 's avonds genoten van een heerlijk 5 gangen...

We hebben 's avonds genoten van een heerlijk 5 gangen diner (arrangement) in het restaurant. Echt geweldig en zeker de moeite waard. We hebben geslapen in 1 van de suites. Een mooie ruime kamer met gezellige gas-openhaard. De badkamer was ook erg ruim met dubbele wasbak, ruim bad en mooie douch. Alles bij elkaar een mooi verblijf gehad

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Vöor een fijn hotel bent u hier op het juiste adres !!!

Alles beviel prima!

De vriendelijkheid en de onverwachte up great van kamer naar suite wat we hebben ervaren als een cadeau! Ontbijt prima verzorgt en heerlijke koffie! Een fantastisch hotel kunnen wij van harte aanbevelen !🎂🙌🌝🆗⭐⭐⭐⭐⭐⭐ Inge&Peter

Bij een top locatie een prima en ruim familiekamer gekregen in hartje den bosch

WiFi zeer slecht op nieuwe iPhone s niet bereikbaar, zeer jammer en ook geen broodjes bij het ontbijt

Locatie was top, gastvrijheid en kamer was prima met gezin en heerlijke badkamer met ruimte, helaas kluis niet te gebruiken en geen broodjes bij ontbijt, de rest van het ontbijt was prima

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Eigenlijk niet noemenswaardig, omdat dit voor ieder anders is. Maar enige wat ik persoonlijk minder prettig vind is zo'n zacht kussen om op te slapen, maar er lag een reserve in de kast dus "probleem" opgelost.

Super verblijf gehad. Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Erg met ze gelachen. Kamer was uitstekend voor een weekendje weg. Simpel maar schoon en van alle gemakken voorzien. Matrassen waren echt perfect! Heerlijk op geslapen!

Hartelijk en centraal

Verlichting kan beter. Badkamer beetje koud.

Midden in het centrum. Ontzettend hartelijke ontvangst. Lekkere thee en koffie op de kamer. Staand had je uitzicht op sint Jan. Rustig.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Top locatie hotel in de stad

Ontbijt erg prijzig, elders in de stad ontbeten. In de map zou er een welkomstdrankje worden aangeboden, hier niets van vernomen.

Fijne kamer om met 4 personen te slapen, 4 volwaardige bedden.

Goed geslapen op leuke lokatie, maar ontbijt had het leuker gemaakt.

Ontbijt: dat wil zeggen dat ik niet gereserveerd had ("maar 1 persoon kon er nog makkelijk bij..."). Ontbijt zou van 8 tot 10 zijn. Eenmaal beneden voor het ontbijt was de deur naar de ontbijtzaal dicht want " de meeste gasten wilden toch vanaf 9 uur ontbijten". Zonder mededeling, zonde overleg. Er stonden nog 2 dames die wilden ontbijten . Die hadden de dienstmededeling over het verschuiven van de ontbijttijd ook niet gead, maar die hebben geacht. Ik ben weg gegaan. Ik moet op tijd naar de trein. Ik vind dit ongepast.

Inrichting en comfort

Gezellig geslapen in Den Bosch
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Ontbijt zou tussen 8 en 10 zijn, maar als je aangaf om 9 uur te willen ontbijten en je was te vroeg kreeg je ook echt geen ontbijt. Qua service kon dat wel beter.

Mooi uitzicht uit kamer. Hotel ligt op een mooie plek in de stad achter de kathedraal. Heel goed restaurant (1 ster), heel lekker gegeten. Vriendelijke ontvangst.

Tegenvallende ervaring

De ontvangst was rommelig en de receptionist moet gezocht worden. De kamer is 1 persoons maar toch wel erg krap. Het bed viel ook wat tegen maar het meest storende is het straatlawaai van langsrazend verkeer en de tegenover gelegen kroeg.

De entree is netjes en biedt toegang tot bar en een fraai restaurant. Het hotel ligt naast het Jeroen Bosch centrum, wellicht een leuk uitstapje.

Vriendelijke ontvangst, behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Kamer is iets gedateerd, maar wij horden dat dit volgend jaar aangepast wordt. Wij hadden verwacht dat het ontbijt beter zou zijn, aangezien in de avond met 1 ster wordt gekookt.

Vriendelijke ontvangst, behulpzaam. Mooie bar + welkomst drankje.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Zeer leuk ontbijt, leuk kader.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Enige probleem ontbijt slechts open vanaf 08.00 u en is half uur te laat. Kamer ok enkel TV heel klein en slechte positie

Zeer leuk ontbijt, leuk kader. Ligging

Centrale locatie, vriendelijk personeel

De kamer was erg warm, er was geen airco. Hierdoor moesten wij de hele nacht het raam open laten staan en sliepen wij pas na drie uur omdat het toen pas stil werd op straat. Een heel groot nadeel!

Leuke locatie in hartje Den Bosch. Nadeel: tot diep in de nacht lawaai van stappers.

Goed en prettig hotel op een uitstekende locatie

Alles was goed

Kleinschalig hotel midden in het centrum. We hadden uitzicht op de sint Janskathedraal. De kamer was ruim met een grote badkamer. Het ontbijt was prima. Het personeel is heel vriendelijk. Zeer aan te raden hotel.

Zeer aangenaam en voor herhaling vatbar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Het parkeren en de wifi ontvangst op de kamer waarop wij verbleven

de enorme gastvrijhheid, kwaliteit van de accomodatie en de smaakvolle inrichting van het geheel.

Het eten in het restaurant was perfect.
    • Suite met Uitzicht op de Stad

De stijl van de bosch suite kan wat moderner in vergelijking met het restaurant.

Het eten in het restaurant was perfect. Ook werden we vriendelijk ontvangen in het hotel.

Fantastisch. Must stay als je in 's Hertogenbosch bent. Bedankt!

De weersomstandigheden ;)

De locatie midden in het centrum is prachtig. Al het moois van 's Hertogenbosch ligt op loopafstand van het hotel. Wat me - naast de mooie kamer en het heerlijke ontbijt - opviel was de warme gastvrijheid van de hoteleigenaar (Astrid). Zij is een schoolvoorbeeld van gast'heer'schap. In alles straalt ze uit dat het om de jou gaat en niet om het geld dat je meeneemt. Hier kom ik absoluut terug. Sterker nog, ik kwam diezelfde dag nog terug voor een tweede verblijf.

Alles was naar mijn wens, had gehoopt op ligbad en dat kreeg...

Alles was naar mijn wens, had gehoopt op ligbad en dat kreeg ik die. kon heerlijk baddeeren met tv die ik kan kantelen van slaapkamer naar de badkamer kunnen draaien. Service is goed. ik kreeg netjes uitgelegd door de dame van hotel. ze vertelde me bijna alles hoe het allemaal werkte. op de koffieapparaat na :)

Echt aan te raden voor een citytrip.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Op de plaatjes staat altijd de mooiste kamer afgebeeld. Ik denk dat ik nog nooit zo'n kamer heb gehad. Maar de kamer die we kregen was ook prima.

De gastvrouw was perfect en zeer behulpzaam. De locatie was ook prima. Midden in het centrum.

Een goed Hotel met wat kleine minpuntjes die niet onoverkomelijk zijn.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Het toegangssysteem voor de lift doormiddel van een pasje werkte vaak wat lastig!! En de sleutel voor toegang tot de slaapkamer was ook wel wat apart en een beetje lastig.

Het feit dat het Hotel tot laat in de nacht toegankelijk is!!

Fantastic

Er was 1 ding , graag iemand 's-morgen vroeg om mensen te helpen of uitchecken.

Alles , het was een geweldig verblijft en iedereen was herl vriendelijk en klaar om je te helpen dat is goed.

Top verblijf in het midden van Den Bosch.
    • Suite met Uitzicht op de Stad

Parkeren bij het hotel zelf zou nog beter zijn, alhoewel de parkeergarage ook maar 10 minuutjes lopen was.

De kamer was super. De badkamer was heerlijk met een goed ligbad, douche en infrarood sauna. Dat laatste is vooral heerlijk na een dagje winkelen als je rug wat stroever is. De service was geweldig en in de ochtend een heerlijk ontbijt..wat wil een mens nog meer :-)

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Uitstekend hotel

Uitstekend netjes schoon, mooie setting en ideaal in het centrum. Bijzonder aardig personeel. Mogelijkheid om te dineren in restaurant met 1 Michelin ster.

Uitstekende lokatie, hele vriendelijke bediening, keurige...

De prijs van € 360 euro voor een 4 persoonskamer vind ik wel fors. Mede gelet dat het hotel verder geen voorzieningen heeft en praktisch op dat moment meer had van een bed and breakfast. Prima hoor, daar niet van. Je betaalt dus voor het gemak van een hotelkamer in de binnenstad.

Uitstekende lokatie, hele vriendelijke bediening, keurige kamer. Prachtig ingerichte lounge. Persoonlijk ontbijt.

Zeer centraal gelegen, persoonlijk hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

De kamer was erg warm, maar er stond wel een ventilator klaar. Het bed en kussen waren ook erg warm.

Perfecte ligging vlakbij het centrum. Goede bedden. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Parkeergarage dichtbij

Op loopafstand van de Sint Jan
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

We kunnen eigenlijk niets verzinnen. Het hotel is zeer elegant ingericht en van alle gemakken voorzien.

De kamer hebben een rating van 3 sterren, maar alleen omdat het nog zo nieuw is. De faciliteiten geven zeker recht op 4 sterren. De kamers zijn zeer compleet ingericht en hebben een koffieautomaat met overheerlijke koffie. Het ontbijt is niet zo uitgebreid maar daarvoor zijn er zeer goede producten waar je uit kunt kiezen. Het enige dat wellicht gemist zou kunnen worden us het gebakken ei in de ochtend. Dit werd ons niet gevraagd en ook nietvaangeboden.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

duur hotel, net buiten het centrum van de stad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Klein zolderkamertje, die erg warm was. Geen uitzicht, behalve als je op het bed ging staan kon je wat daken zien. Geen lekkere stoelen om te zitten Veel geld voor een kamertje op zolder Sober ontbijt

Ontzettend vriendelijk personeel. Kamer was schoon. Ruime badkamer

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Heerlijke lokatie in prachtig Den Bosch
    • Suite met Uitzicht op de Stad

Te dikke dekens, sfeer/architectuur in de ontbijtzaal/restaurant, dat we niet iets eerder in de kamer konden

Prachtige lokatie, mooi gebouw, ruime suite, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Het is een prima hotel, met een super verzorgd ontbijt waar...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Alhoewel beloofd, was het ontbijt er om 7u30 nog niet...... dus voor een strakke zakelijk (vroeg) ingerichte dag liep dat even niet helemaal..... maar het verse en verzorgde ontbijt is dan ook graag iets waar je bij Sense gewoon tijd voor moet nemen! Dus graag de gasten hierover goed informeren!

Het is een prima hotel, met een super verzorgd ontbijt waar je graag wat tijd voor neemt (als dat past in je werk- en dagschema); plan dus geen drukke dag die om 8u30 begint, maar geniet en start een rustige en heerlijke dag!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Een overnachting en toch een zeer hartelijke ontvangst in trendy hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Pech data Wifi op onze kamer toevallig die dag niet werkte vanwege aanpassingen in de slimme routers. Lijkt echt een incident.

Een mooi, trendy hotel. Ontvangst was allerhartelijkst en de uitleg professioneel. De ontbijtzaal was prachtig, evenals de wijze waarop we bediend werden. De kwaliteit was zeer goed. We komen zeker nog een keer terug. We zijn benieuwd naar de kookkunsten van de kok (hadden helaas geen tijd om het restaurant te bezoeken).

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Super goed verzorgd weekend gehad bij Hotel Sense (voormalig stadshotel Jeroen)!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Het enige wat wij misten was een spiegel op de kamer (in de badkamer zat er wel 1 maar een 2e in de kamer zou ideaal zijn) en de gordijnen verduisteren bijna niet (maar dat is natuurlijk maar net wat je gewend bent)....

We zijn nog nooit zo hartelijk ontvangen in een hotel, dankjewel Astrid voor de goede service..... Alles is super goed geregeld, de ontvangst in het hotel, de kamer was heel schoon, het ontbijt was goed verzorgd, vriendelijk personeel, de locatie is ook ideaal... Kortom wij hebben genoten en komen hier zeker nog eens terug!!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Geen leeslampjes bij het bed, doordat het bed niet tegen de muur stond en er geen achterwand was viel een paar keer per nacht het hoofdkussen weg. Kamer wat aan de kleine kant en ook nog schuin onder het dak.

Goede locatie, mooie badkamer, fijn dat er koffie, thee en waterkoker was op de kamer.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Een heerlijke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Alles was goed, de kamer was super, we hadden twee eenpersoonsbedden gevraagd. Onze verrassing was groot toen bleek dat ze ook apart stonden en dat de kamer zo knus was, maar wel met alles erop en eraan. Ook de badkamer was een aangename verrassing, zeer schoon en mooi. Ontbijt was helemaal geweldig, geen buffet maar een meergangen ontbijt opgediend door een bijzonder vriendelijke gastvrouw. Het personeel was zeer voorkomend. Ook het interieur van het hele hotel was bijzonder, alles prachtig op elkaar afgestemd. Kortom echt een aanrader

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Bijzonder aardige dame die hielp
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Ik waardeer de kamer als oubollig en bedden niet van deze tijd

Bijzonder aardige dame die hielp Kamer was niet zoals besproken telefonisch Dat heeft ze goed opgelost

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Top locatie, heel ruime suite.
    • Suite met Uitzicht op de Stad

Beperkte incheck tijd, buiten deze tijd kosten. Matig ontbijt, geen verse sap, filter koffie. Gezien hoge prijs, meer kwaliteit/service verwacht. Ligt schijnbaar aan verbouwing, verbazend om kosten op gast af te wentelen.

Top locatie, heel ruime suite. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Was prima
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

De pech was dat er verbouwd werd en daardoor was er geen 'echte' mogelijkheid om even buiten de kamer te zitten voor een gesprek met college. Hele begane grond ws niet bruikbaar. Het ontbijt was in een ander pand (was wel goed verzorgd). Ze hadden dit wel even kunnen melden bij de bevestiging aan de secretaresse .

Hotel op zich (kamer en gebouw) en locatie.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Comfortabel, gezellig

Stootte m'n kop tegen het schuine dak bij de wasbak: beter voor gasten tot 1.75 m, deze (bad)kamer.

Ligging, personeel, badkamer, ontbijt, uitzicht op st. Jan, restaurants op loopafstand, prijs-kwaliteit.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Wel aardig.

Het was niet mogelijk om de twee eenpersoonsbedden tegen elkaar te schuiven. Bij gebrek aan een tweepersoonskamer zou dat een alternatief zijn geweest, maar helaas.

Locatie van het hotel is prima.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Afrader, veel te duur en ongezellig

Junior Suite op eerste etage heeft enkel glas, gedurende de nacht tot 05:00 uur wakker geschreeuwd door mensen buiten. Auto's scheuren door de straat. Kortom enorm veel overlast Kamer is deprimerend, zeer verouderde inrichting. Alleszins sfeervol. Bovendien is er verbouwing bezig; met geen enkel woord over gesproken op de site. Simpel ontbijt extern. Geen €215,- waard!! Als ik bovenstaande had geweten, had ik kamer niet geboekt.

Hotel zit in centrum

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Korte trip NL
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Er ontbrak een lekkere zitstoel en de TV hangt onmogelijk hoog om nog redelijk te kunnen kijken. De raambedekiing is lichtdoorlatend.

Vriendelijke ontvangst en prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Tegengevallen

Was een verbouwing, daardoor geen ontbijt en/of lunch of diner mogelijk. Alles extern. We zouden het prettig gevonden hebben als dit op de site kenbaar was gemaakt. Dan hadden we deze keuze niet gemaakt.

Het ontbijt was vanwege een verbouwing in een tegenover...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Wij sliepen in de Mercatorsuite welke direct aan de drukke Hinthammerstraat is gelegen. Gezien het weekend; veel uitgaanspubliek, was het tot diep in de nacht erg lawaaierig. Vanwege de monumentale status van het pand, bleken de vensters van enkel glas te zijn. Dit helpt natuurlijk weinig tegen lawaai.

Het ontbijt was vanwege een verbouwing in een tegenover gelegen restaurant. Het ontbijt was heerlijk. De ontvangst allerhartelijkst en uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Zeer gastvrij en netjes, doch nogmaals prijs/kwaliteit niet goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

De prijs/kwaliteit is niet goed, we betaalden per zolderkamer € 133,-- incl ontbijt, dit vinden wij echt te duur!!

De kamers waren super kleine zolderkamers! De verlichting op de badkamer was minimaal. Het ontbijt was echter prima.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Niet aan te bevelen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Geen gezamenlijke ruimte. Ontbijt buiten aan de overkant bevroren brood,beperkt broodbeleg.geen receptie niemand aanwezig.wat als ik mijn sleutel op de kamer vergeet?? Geen bar aanwezig wij vonden de prijs veel te hoog vergeleken de faciliteiten.sorrie 1keer maar nooit meer.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Een duidelijke plek om de auto even neer te zetten om in en uit te laden ontbreekt.

Zeer vriendelijke ontvangst en behandeling. Prachtige locatie, fijne kamer. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

dit hotel is zeker een aanrader voor weekend s'-hertogenbosch

3 overnachtingen lakens op bed werden niet ververst!!! (na klein ongelukje)

zeer hartelijk ontvangst 10/10 ligging 10/10 algemeen alles was prima!!!

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Zou het niet weten.

We werden hartelijk ontvangen. Een heel ontspannen en gemoedelijk gesprek volgde over wat Den Bosch te bieden had. Het ontbijt moesten we bij de buren nuttige omdat ze een verbouwing zaten (helemaal niets van gemerkt)maar allemaal top. Perfect opgelost. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Shoppen in Den Bosch

Bij aankomst bleek er slechts op 2p te zijn gerekend ipv 3 (bed was niet opgemaakt, handdoekpakket lag niet klaar). De uitbater had dit bij het inchecken wel opgemerkt maar er niks van gezegd, met als gevolg dat wij 'm zelf moesten gaan zoeken of opbellen om dit te kunnen melden. De verduisteringsgordijntjes in de kamer zijn heel erg moeilijk dicht te krijgen. 's Morgens kon er 1 van de 4 niet meer open wegens afgebroken touwtje (was al afgebroken voor onze komst).

Vriendelijke ontvangst; uitleg mocht misschien wat korter. Prima ligging in centrum van de stad, toch heel rustig. Ruime kamer met 4 comfortabele bedden. Lekker standaard ontbijt met als extraatje vers fruit.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prachtige lokatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Hadden een 2 persoons kamer geboekt voor € 135,- maar kregen een klein zolderkamertje met 2 x 1 persoons bedden met een kast ertussen. Badkamer was net zo groot als slaapkamer. Dit vond ik toch duur betaald. Weet niet of ik dan gereserveerd had.

Prachtige lokatie. Hotel heeft maar 7 kamers. Zijn nu het restaurant aan het renoveren. Ontbijt was tijdelijk aan de overkant bij Casa Verde.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Viel tegen

kamers waren sfeerloos en klein. Had ik niet verwacht voor de prijs die ik betaalde. Meubels ook zeer sfeerloos. S nachts is er niemand van het personeel aanwezig. In het hotel komt een Michelin-sterren restaurant, maar de kamers zijn daar nog echt niet op gebaseerd. Ook zijn er geen faciliteiten om beneden koffie te drinken. Ontvangst was ook warrig.

Ontbijt was goed en de bedden waren ook goed

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Geen koelkast en geen koffiemachine en dat vind ik voor een...

Geen koelkast en geen koffiemachine en dat vind ik voor een kamer die de naam 'suite' draagt toch wel een gemis. Misschien een suggestie voor de toekomst?

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

ontbijt was goed, de service en personeel was uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

De kamer was in vergelijking met het betaalde bedrag slecht. We hadden kamer nr 2 wat een heel klein kamertje was voor dat bedrag.

ontbijt was goed, de service en personeel was uitstekend.locatie was goed , vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Top-hotel, top-locatie, top-personeel, heerlijk ontbijt

Geweldige ontvangst, zeer vriendelijk! Top locatie. Fantastische kamer. Fijne bedden. Mooi en fijn ontbijt. Kortom: we komen graag nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Wij komen zeker terug!

We sliepen aan de straatkant en dat was helaas wat gehorig!

De zeer vriendelijke ontvangst; de locatie van het hotel en onze mooie suite en niet te vergeten een heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Jeroen weet hoe je het moet doen!

Receptiemedewerker stond op moment van uitchecken buiten te roken. Verder wel zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en dienstverlenend personeel. Kamers leuk en goed gafaciliteerd

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Geweldig klein hotel in het gezellige centrum

De ontvangst was helemaal super, er werd uitgebreid de tijd genomen om ons van alles te vertellen over de omgeving. Het ontbijt was ook heel erg goed, heerlijk vers geperst sap en een eitje naar keuze speciaal voor ons klaargemaakt, dat maakte ons helemaal blij!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Geen waar voor je geld te duur voor wat je kreeg tegenvaller .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

De kamers waren zeer klein. Veel betalen voor wat we hadden niet verhouding was het niet waard .ook zeer warm . En geen plek iets te drinken geen receptie Kortom alles was het net niet ontbijt weinig keus .

De ligging van het hotel .

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Den Bosch is een heel leuke stad. Perfect voor een weekendje weg!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Onze mede-hotelgasten die nacht... Dan is het jammer dat er geen "nachtwacht" is die in kan grijpen.De volgende morgen werden de gasten er wel op aangesproken.

De ontvangst.Nog nooit eerder ben ik zo persoonlijk en zó vriendelijk welkom geheten. Met een drankje van het huis en de kaart van de stad op tafel werden we wegwijs gemaakt en kregen we allerlei leuke tips.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Zeer charment verlijf en zeer vriendelijke ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Het kamertje op de 3e verdieping onder het dak kan erg warm worden. Ik heb begrip ervoor dat het voor hotels in een historisch stadscentrum soms erg moeilijk is om airco's aan de gevels op te hangen.

Ontbijt was zelfs nog beter dan vorige keer.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Zeer vriendelijke ontvangst. Ontbijt was goed verzorgd met vers fruit. Ligging prima en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

fijn verblijf met wat minpuntjes
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

's avonds na 6 uur is alles gesloten. Dan is er geen drankje of hapje te koop. 1 slaapkamer was erg klein, daardoor te duur omdat voor de grote kamer hetzelfde werd berekend

Ontbijt was super. Gastheer en gastvrouw waren vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Bijna perfect!
    • Suite met Uitzicht op de Stad

Wij verbleven in een warm weekend. Gezien de kamer op de bovenste verdieping lag, was het erg lastig om de kamer wat koeler te krijgen. De slaapkamer had geen raam wat het onprettig maakte. Zou er een airco aanwezig zijn geweest, dan hadden wij een perfect verblijf gehad!

Het personeel was erg vriendelijk en er hangt een zeer gemoedelijke sfeer. De suite was lekker ruim en de badkamer is erg mooi.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Tis altijd een keuze maar doechen in het bad vind ik niet zo fijn. Voor de rest alleen maar lof

Kamer was heerlijk ruim en schoon. Zeer goede bedden. heerlijke ruime badkamer van alle gemakken voorzien. Veel......heel veel informatie van de binnen stad door de (lopende) receptie van het hotelover alles wat er in de stad te doen,te zien,en te eten want omkomen van de honger zal je in Den Bosch niet. Heerlijk gewandeld door alle smalle straatjes en pleinen. En een mooie vaartocht door de binnen Diesen. Genieten met een grote G

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Top hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Heel mooi klein hotel in het centrum. Ontzettend aardig personeel. Bij het inchecken werd echt de tijd genomen en werd aan de hand van een plattegrond allemaal erg leuke tips gegeven. Kamer was erg mooi met een hele fijne badkamer. In de ochtend genoten van een lekker en uitgebreid ontbijt. Er werd zelfs nog een eitje gebakken voor ons.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Prima verblijf voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Niets maar wees er van bewust dat er na 18.00 uur geen personeel meer aanwezig is. Er is wel altijd een personeelslid beschikbaar op afroep d.m.v. een mobiel nummer!

Kamer was goed, schoon en ruim! Ontbijt ok en locatie op loopafstand van het centrum en daarmee de horeca en winkels. Om de hoek van de Sint Jans kathedraal.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Even in het buitenland in Den Bosch
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Prachtige en centrale lokatie in de stad met uitzicht op de kathedraal. Mooie schone en moderne kamer met goede bedden. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Dit hadden we nooit verwacht bij nederlanders
    • Suite met Uitzicht op de Stad

Na een uitstekende ontvangst naar een fantastische suite, een super ontbijt gebracht door attent personeel hebben we genoten !! Blij verrast bij het afscheid met een streekprodukt

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Leuk hotel met vreselijk aardige mensen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Zolderkamer was erg klein en benauwd, maar een raam open zetten laat het lawaai weer binnen. Daarom slecht geslapen.

Leuk hotel met vreselijk aardige mensen.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Mooie verblijfplaats voor bezoek den Bosch
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

Zolderkamers erg warm, wel ventilator beschikbaar maar niet geklimatiseerd. Veel lawaai op straat.

Zeer Vriendelijk, mooi en goed ontbijt, goede ligging

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sense Suites