Beoordelingen over Stadshotel Botterweck 3-sterren

Geleenstraat 1, 6411 HP Heerlen, Nederland

#7 van de 16 hotels in Heerlen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Top locatie

Behalve ontbijt, geen faciliteiten. Geen koffie/thee op de kamer.

Ongelooflijk vriendelijke vrouw bij de balie en het ontbijt. Lekker bed. Geweldig uitzicht op het plein!

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Veel omgevingslawaai en de kerstverlichting aan de gevel...

Veel omgevingslawaai en de kerstverlichting aan de gevel verstoorde de nachtrust. Voor mensen die van uitgaan houden is het ideaal. Parkeren in nabij gelegen parkeergarage is erg prijzig en er is geen veilige fietsen stalling bij het hotel zelf.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Aangrenzend intern te bereiken prima tapas restaurant...

De afstandsbediening van de tv die ontbrak op de kamer. Via de bar van het restaurant kregen we een andere.

Aangrenzend intern te bereiken prima tapas restaurant waarvan het hotel een welkomstdrankje aanbood

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Ze laten je 's nachts voor een gesloten deur staan en vinden dat blijkbaar normaal

Receptie is bemand tot 21u. Op zich niet erg, maar helaas stonden we 's nachts voor een gesloten deur, die niet open ging met het pasje dat we daarvoor hadden. Bellen naar het hotel leverde het antwoordapparaat op. Zelfs op het zogenaamde noodnummer. Lekker dan als je moe bent, het onderhand koud hebt en niemand kunt bereiken om bij je bed en spullen te komen. Na drie kwartier machteloos en gefrustreerd rond te hebben gelopen hadden we besloten we dat we dan maar in de auto moesten gaan slapen. Toch nog 1 belletje gewaagd en jawel, bij de 5e contactpoging kreeg ik eindelijk iemand te pakken op het noodnummer. Diegene was er vervolgens een half uur later, om ons binnen te laten. Inmiddels was het 3:45u. De volgende ochtend stond diezelfde 'redder in nood' bij het ontbijt en bij de receptie. Er is met geen woord meer over ons ongemak gerept. Er is ook niet gevraagd of het verblijf naar wens was of excuses aangeboden, of wat dan ook. Bij het uitchecken keek de man alleen of alles wel betaald was. Schandalig. We hebben 's nachts zo erg het gevoel gehad dat we nergens terecht konden omdat er niemand te bereiken was. Als ik niet zo volhardend was geweest om nog een vijfde keer te bellen dan hadden we gewoon op straat gestaan. Blijkbaar denken ze daar bij het hotel wel heel gemakkelijk over. Echt, dit kun je niet maken hoor!

Het ontbijt was prima, niet bijzonder, maar wel wat te kiezen. Bedden zijn fijn.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Waardeloos

Er was geen personeel bij het uitchecken, ook niet bij het ontbijt (dat er daardoor dus ook niet was, wel betaald). Uitchecken ging hierdoor niet waardoor ik maar gewoon ben weggegaan en per email toestemming heb gegeven mijn creditcard te belasten. Ik snap dat een hotel de kosten laag wil houden, maar hierin slaat dit hotel door, zeker gezien de prijs van €100 per nacht, wat voor een hotelletje in Heerlen nou niet echt aan de lage kant is. De receptie ligt verborgen in een hoekje op de eerste verdieping, maar je moet om er te komen door een tapas restaurant lopen en er staat nauwelijks aangegeven dat er ook nog een hotel is op de hogere verdiepingen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Redelijk voor een nacht, zeker niet voor langer verblijf

De wens van een tweepersoonskamer op rustige plek, bleek te bestaan uit eenpersoonskamer op onrustige plek(nabij voorkant met kermis op plein).

De bereidheid van receptioniste om oplossing te bedenken voor verkeerde kamer: gratis ontbijt en reactie van manager.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Heerlijk toeven in Heerlen

Ik had een eenpersoonskamer geboekt, maar bij het inchecken kreeg ik onverwacht als upgrade een tweepersoonskamer, voor dezelfde prijs. Die kamer was prima, in alle opzichten. Bovendien een uitstekende locatie, in het gezellige hartje centrum zo vlakbij de historische Pancratiuskerk. En uitermate vriendelijk hotelpersoneel

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Prima locatie, outdated hotel.

De kamers zijn aan renovatie toe. Mijn kamer had geen raam naar buiten, was muf en donker. De bijgeplaatste staande IKEA-lamp en ventilator verhielpen dat niet. Bij het ontbijt waren de borden niet 100% schoon.

Goede service van het personeel, locatie is prachtig.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Kamers aan de vooramt zijn niet zo geluidsarm als aangegeven...

Kamers aan de vooramt zijn niet zo geluidsarm als aangegeven op de site. Daarnaast is de ingang via een restaurant met je koffer langs etende mensen slepen niet ideaal.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Bij het ontbijt was het brood op en waren alleen broodjes aanwezig. Die lust ik echter niet. Er werd op vrrzoek wel voor brood gezorg maar dat moest nog afgebakken worden en dat duutde lang.

Alles was in verhouding tot de prijs. Ontbijt ruim.voldoende maar niet bijzonder. Was echte, gelet op de prijs, ook niet te verwachten. Kamer eenvoudig maar zuiver en netjes.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Een goed degelijk hotel midden in Heerlen

Heerlijk degelijk hotel waar wij vaker komen als we in Heerlen moeten zijn. Midden in het centrum en op loopafstand van het station. Lekkere douche en goed ontbijt. Het restaurant beneden biedt erg lekkere tapas. Het dessert is ook in hapjes/tapas vorm. Mis dat niet!

Heerlijk verblijf pal in het centrum van Heerlen

De buiteningang naar de eerste verdieping (waar de lift zit) is vrij steil; je kunt overdags overigens ook met je bagage door het restaurant naar boven. Geen hangkast, maar haken in de verder frisse kamer.

De centrale ligging, leuke ontbijtzaal en bovenal de gastvrije en gezellige behandeling door de gastvrouw zorgen er voor dat wij zeker een keer terugkomen. Winkels, restaurants en bioscoop allemaal superdichtbij.

Prettig hotel hartje centrum

Kamer 301, water wastafel liep niet weg. Heb ik gemeld dd 18 aug, dus ik neem aan inmiddels opgelost

Superfijn, schoon, nieuw hotel, naast de kathedraal, boven heerlijk tapas restaurant. maar als je t raam dicht doet hoor je niks van de loeiharde klokken buiten ! Hartje Heerlen, midden in plein met terrassen

Verblijf in kamer 506

Het was warm op de kamer. De vloer en die van de naastgelegen kamer kraakte storend.

We kregen een lunchpakket per persoon mee ter compensatie want de boiler was ook kapot. Die was echter snel gemaakt zodat we toch konden douchen

Verder zag alles er prima uit heerlijke bedden.

Viel niet echt tegen maar we zaten aan een erge drukke straat. Hebben het raam dicht gedaan savonds en de airco aangezet.

Verder zag alles er prima uit heerlijke bedden.....en schoon.....en dat vind ik erg belangrijk.

Centrale ligging.

De hele nacht luidde de klok van de naastgelegen kerk, dus elk half uur wakker. Onbegrijpelijk waarom de klok ook in de nacht herrie moet maken.

Centrale ligging.

Prima voor een paar dagen.

Vond er wat weinig kastruimte aanwezig. Miste een scheerspiegel in de badkamer. In ons geval konden we niet met de auto voor de deur komen.

Tja, de bedden waren prima. Eenvoudig maar alles keurig netjes en schoon.

Goed en mooie plek en fijne bedden

Het was erg warm op de kamer en het ontbijt was sober. Aan vriendelijjheid geen gebrek!

Vriendelijke ontvangst met gezellig gratis drankje bij onderliggend restaurant. Prachtige plek aan de markt met veel gezelligheid.

Prima bedden, uitgebreid ontbijt en fijn personeel.

Veel kerk- en uitgaansgeluid van buiten; we moesten de raam dicht doen, anders was het erg luidruchtig.

Prima bedden, uitgebreid ontbijt en fijn personeel.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! We hadden erg veel vertraging vanwege grote OV storing, maar personeel loste onze situatie goed op. Goed ontbijt bovendien.

Schone kamers, goede bedden en keukens en zeer vriendelijk...

Enige nadeel is als ramen open zijn dan hoor je het geluid van cafe en restaurantbezoekers.

Schone kamers, goede bedden en keukens en zeer vriendelijk personeel, midden in winkelcentrum, genoeg winkels en restaurants.

Ideaal kortverblijf (Limburgs Mooiste)

Het straatlawaai, tot laat in de nacht, zelfs met vensters dicht, maar dat namen we er bij, gezien de perfecte locatie. Geen kastje of afgesloten opbergruimte op de kamer, en... slechts 3 kapstokjes aan haakjes. Lavabo met sterke afvoerstank ! Ontbijt 2e ochtend, broodjes die steenhard waren... gelukkig was er vers donkerbruin brood & croissantjes.

Het personeel was vriendelijk ; er was 'n voorziene ruimte voor fietsen (Limburgs Mooiste !) Overdekte (betalende) parking op 2min.loopafstand

We komen zeker nog een keertje terug. Wellicht volgend jaar met Limburgs Mooiste.

Het avondeten. Het Tapaz gebeuren. Garnalen bv dreven in de olie. Opgewarmd in de magnetron? Er ging nogal iets mis met de onderlinge communicatie bij het bediend personeel. Kregen meerdere keren de niet bestelde Tapaz op tafel

De vriendelijkheid van het personeel, vooral de dames van het ontbijt. Men had zich duidelijk voorbereid op een grote groep fietsers.

Super hotel!

Het was warm en geen airco op de kamer. Wel is er gedacht aan een ventilator!

Lokatie is perfect, personeel is super! Kamers zijn schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt.

Het tarief van t hotel en die vn booking.com com. komt niet overeen met het tarief van t hotel. Booking.com heeft de prijs van het hotel onjuist aangeboden. Het was bekend en aagegeven toen ik boekte bij booking.com dat ik Alleen reisde. Ik betaalde meer dan 68 euro wat mij was aangeboden via online. Voorts werkt de liften uitsluitend tijdens openingstijden van het restaurant begane grond. Dit was niet fijn toen ik op 4de etage een kamer kreeg en slecht te been ben. Ik werd voor t feit gezet. Dit was geen leuke ervaring. Dat was naadje. Het hotelpersoneel en van het Spaans Rest. Was heel vriendelijk en service gericht. Het ontbijt was niet inbegrepen bij de kamer die mij 81 € kostte incl. Tax. Rest.verkocht in de ochtend geen losse items als koffie of croissant. Heel ontbijt was te veel voor mij. Mijn koffie en croissant kreeg ik dan ook gtatis aangeboden. Vond ik een gastvrij gebaar.

Niet genomen

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Bij het bureau geen stekker om de laptop op aan te sluiten, prullenbak bij bureau waardoor stoel niet goed aangeschoven kon worden, leek net niet helemaal goed over nagedacht

De kamer oogde vrij nieuw, prima bed en badkamer, schoon. Gelegen boven een restaurant, wat handig is en waar je verder geen last van hebt.

'Heel centraal gelegen vriendelijk personeel, eenvoudig, maar prima ontbijtbuffet

De openingstijden van de receptie waren beperkt, zodat er pas vanaf 15.00 ingecheckt kan worden en maar tot 21.00

Het hotel heeft de meest centrale ligging in de stad die mogelijk is.

De locatie is super

Erg veel lawaai ‘s nachts van zowel buitenaf als in het hotel zelf ( dichtslaande deuren en houten vloeren geluid ). Voor rust raad ik dit hotel niet aan.

De locatie is super

Locatie is super.

Let op: ontbijt doordeweeks is tot 10.00 (in tegenstelling tot wat in de folder staat). Dit wisten wij niet, waardoor we het bijna gemist hadden en hierover in discussie moesten met een medewerker.

Locatie is super. Ontvangst ook goed.

Voldoet aan de verwachting qua prijs

Onze kamer was aan de kant van het plein waar op vrijdag en zaterdag nog tot laat muziek en uitgaanspubliek te horen is. Met de ramen dicht is dit prima te doen om gewoon te slapen en heb dit zelf niet als storend ervaren. Als je op zoek bent naar een stille hotelkamer dan is dit niet het hotel ik naartoe te gaan. Ik ben zelf best kang en de douche was nogal laag gemonteerd waardoor ik niet echt lekker onder de douche kon staan.

De locatie is ideaal, midden in het centrum.

Hotel is prima. Restaurant een aanrader.

' s avonds erg veel herrie van de naastgelegen horeca, harde muziek tot laat in de nacht.

Kamer was lekker fris en netjes, prima bedden, goed ontbijt

De kamers waren schoon het personeel was vriendelijk de...

Het diner was niet goed als je niet Tapa s houd dan is er geen diner dan kan misschien vermeld worden op de ap

De kamers waren schoon het personeel was vriendelijk de bereikbaar heid was goed voor het station en het teater

Gezellig plekje, dicht bij station, veel terrasjes.

Geen koffie/theefaciliteiten op de kamer, dit kan echt niet meer in deze tijd. Tegenover het hotel hing een enorme neon reclame die de hele nacht aan was en die enorm flikkerde en irriteerde (op TK Max gebouw waarschijnlijk)!

Kamers schoon, ruin en comfortabel.

De overlast in de nacht hadden we niet zo erg verwacht, muziek was tot in de kamer voelbaar .

De beperking bij aankomst dat er pas om 15.00 u iemand aanwezig is en in de ochtend niemand te zien is. Dit noem ik geen hotel maar een B&B.

Het restaurant benden en personeel, vriendelijk.

Alles was top verzorgd.

Alles was top verzorgd. Het ontbijt, met op 1e paasdag lekkere warme broodjes Restaurant een aanrader. Goed en vriendelijk personeel. Kamer goed in prijsverhouding. Alles pas opgeknapt zag er goed uit. parkeergarage op 100 mtr. En voor de hele avond en nacht 5 euro, dat is nog om te doen komen zeker nog eens terug!!

Een goede keus geweest en als ik weer in Heerlen verblijf ga ik waarschijnlijk weer naar dit hotel.

Ik had een eenpersoonskamer. Die was inderdaad zo klein als op de foto's van het hotel. Wat weinig bergruimte voor kleding etc. Maar per saldo een goede kamer. Het hotel is hagelnieuw en dat is heel fijn.

De plek in de stad vlakbij Q-parking Putgraaf. Het tapasrestaurant beneden. De plek om te ontbijten op de 1e verdieping. Prettig personeel. Ook bij het ontbijt.

Hotel midden in de stad, dicht bij winkelcentrums uitgaan gelegenheden en restaurants

Ik ben mindervalide en de toegang tot de lift na sluiting van restaurant niet meer toegangkelijk. Dit is wel het vermelden waard. Ik ben kontje na kontje om hoog de trappen op gekomen en dat is ook gelukt.

Nette kamers, lekker ontbijt en uizicht op st pancratius kerk, straat is in de avond mooi verlicht. Goede service bij receptie

Topplek midden in het centrum.

Bed was top. Kamer zeer netjes en uitstekend sanitair. Hotel ligt midden in het centrum van Heerlen op loopafstand van het theater waar we die avond 10cc bezochten. Parkeren in de buurt is geen probleem. Vriendelijke ontvangst.

Hotel ligt in het centrum nabij veel café's.

Hotel ligt in het centrum nabij veel café's. Die zijn zaterdag tot 3 uur 's nachts geopend. Dit geeft wel wat lawaai maar ook héél veel gezelligheid. Ontbijt is erg goed. Leuke medewerkers die hun werk zichtbaar leuk vinden.

prima plek

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel op prima locatie in centrum van Heerlen. Het tapas restaurant maakt deel uit van het hotel en heeft een gevarieerde menukaart. De inrichting is gezellig en de gerechten zien er mooi uit. Smaak is uitstekend.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Top nacht in een uitstekend hotel.

De lift gaat 's nachts uit en dat is lastig voor mensen die minder goed ter been zijn.

De super ligging midden in het centrum. Mooie ruime kamer met een zeer goed bed. Ontbijt prima en zeer vriendelijke medewerkers. Alleen jammer dat de lift 's nachts uitgaat en dat is lastig voor mensen die wat minder ter been zijn.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goed ontbijt, vriendelijk personeel en ruime kamer.

Badkamer was iets aan de krappe/onhandige kant, douchekop hing te laag voor meneer (1.92m)

Goed ontbijt, vriendelijk personeel en ruime kamer. Prachtig uitzicht op de kerk en het plein

Prima locatie in centrum stad

Kamer wat klein en weinig uitzicht. De vorige keer had ik een koelkastje op mijn kamer.Dat was prettig. Nu was die er niet. Mij is niet helemaal duidelijk waarom de ene keer wel en de andere keer niet (toeval?)

Locatie in centrum stad op loopafstand van station (10 min) Prima nette opgeknapte kamers.

Ik ben tevreden

Ze konden de betaling van het ontbijt niet vinden wat ik later bijgeboekt heb.dus of ik dat nog wilde betalen .ik zei dit heb ik al betaald en op mijn telefoon de afdruk laten zien . Oke dan moeat ik het smorgens bij het ontbijt maar even regelen , daar stond een andere dame en zij zei dat is oke dat was intern een probleem.en we hebben rustig ontbeten. Zoals het moest.

Goed Bed

• Beoordeeld op: 22 december 2017

het onthaal was zeer goed, het ontbijt was simpel maar...

Er was tijdens ons verblijf een soort muziekfestival wat tot laat duurde. Het geluid is goed hoorbaar in de kamer.

het onthaal was zeer goed, het ontbijt was simpel maar lekker, de slaapkamer en de douche waren zeer net.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima locatie in het centrum.

Helaas geen koelkastje in de kamer. Verder is het erg gehorig. We sliepen aan de achterkant dus geluid van de straat hadden we niet.

Prima locatie in het centrum. Baliedame was erg vriendelijk.

Matig hotel.

Het tapasrestaurant vond ik niet echt goed. Eten zozo en blij klaar geen keuze in droge witte wijn.

Alles wat gemiddeld. De afstandsbedining van de tv deed het niet.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Schone, ruime kamer met heerlijk bed!

Douchekop kan niet hoog genoeg zodat mijn man er helemaal onder kan staan...verder zou een koffie- & theefaciliteit op de kamer fijn zijn...

Schone, ruime kamer met heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Bed staat onder het raam wat maakt dat je last kunt hebben van een open raam ( ik slaap liever niet met raam dicht). Jammer dat er geen koffie/thee faciliteiten op kamer zijn

Locatie en ontbijt goed, schone badkamer, goed eenpersoonsbed

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima hotel midden in het centrum van Heerlen!

één minpuntje. Douchecabine niet erg groot en kraan van douche ging zwaar. Waterdruk viel steeds weg.

Vriendelijk ontvangst van personeel! Ingang via het restaurant naar de 1ste verdieping waar de receptie van het hotel is. Prima schone en grote kamer. Uitstekend bed!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prettig verblijf in centrum Heerlen

Zou fijn zijn geweest als er een waterkoker op de kamer aanwezig was geweest. Luid krakende houten vloeren in gangen en kamer (sorry onderburen) en douchekop hangt een beetje laag als je groter bent dan 1.75m.

Goede, rustige en nette kamer, mooie ligging in centrum Heerlen. Personeel is zeer vriendelijk en is zeer uitgebreid in het verstrekken van informatie.

Prima voor 1 nacht

Het ontbijt was niet heel uitgebreid, wat niet erg is, maar het werd ook nog heel slecht aangevuld waardoor de keuze wel heel beperkt werd. Zo waren bijvoorbeeld alle broodjes op. Op verzoek werden vervolgens nieuwe broodjes afgebakken, maar daar wil je natuurlijk eigenlijk niet eerst 20 min op hoeven wachten. Jammer dat dit niet op eigen initiatief bijgehouden wordt.

De locatie, midden in het centrum!

Lekker geslapen

Er lag een haar in de wasbak.

De vriendelijkheid van het personeel. Zelfs toen een van de andere gasten stond te dreigen met een slechte recensie over de volgens haar karige keuze van het ontbijt, bleef ze rustig.

Kort

Het ontbijt, dat toch €10 pp kostte, was heel slecht: we hebben 15 minuten moeten wachten op broodjes, kaas, brood en eieren waren op. Medewerker was wel vriendelijk maar dat compenseerde onvoldoende.

Redelijk

Bij Boeking.com aangegeven dat alles op rekening moest. Hier geen reactie over geweest vanuit het hotel, echter na inchecken bleek dat het hotel niets met rekeningen deden. Alle overige kosten moesten ter plaatsen worden afgerekend. Dit vind ik geen goede actie, en haalt de waardering in mijn ogen zeker naar beneden.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Met 1,75 m kan je net niet onder de douche staan. Rond 10:00 kan je in het restaurant helaas geen enkel hapje bestellen, alleen drinken.

Schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Voor een nachtje op zakenreis goed te doen.

het ontbijt was nogal basic, had wat uitgebreider gekund - gesneden en meer divers fruit bv. , een vers croissant. De douche was lastig te bedienen en stond erg heet afgesteld. Er was geen mogelijkheid om op de kamer een kopje koffie/thee te maken.

Wifi was prima, kamer was ruim, goed bed, het personeel zeer attent en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Schoon en redelijk hotel in centum Heerlen

Het was koud op de kamer (kleine radiator voor een grote kamer) er was geen mogelijkheid om in de badkamer je spullen te stallen.

De locatie midden in het centrum was fantastisch en het personeel was meer dan vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Vriendelijk personeel, geen probleem om de bagage na het...

De verwarming deed het niet en de kamer was erg koud (en tochtig).

Vriendelijk personeel, geen probleem om de bagage na het uitchecken nog even te laten staan.

Prima hotel maar geen oog dichtgedaan.

De thermostaatkraan van de douche werkte niet goed, het ontbijt was goed maar er was weinig keuze (minder dan we gewend zijn bij een hotel van deze orde). Er was een festival in het centrum van de stad, waardoor we geen oog dicht gedaan hebben. Van te voren gevraagd om een 'rustige kamer'. We zijn niet op de hoogte gesteld van de pokkeherrie (het was van te voren bekend dat er van 23 uur tot 3 uur in de nacht knalharde muziek zou zijn) en hadden een kamer precies aan de herrie-zijde. Als we weer naar deze stad gaan zouden we alleen buiten het weekeinde weer voor dit hotel kiezen.

Goede ontvangst, uitermate vriendelijk personeel, goede informatie en schone kamer.

wij waren erg tevreden

Toegang door een restaurant was wat minder (wel vriendelijk personeel). Lift is niet te gebruiken na 23.00 uur. Moesten 4 trappen omhoog naar kamer. ff wat minder. Voor ouderen niet echt een aanrader dan.

De kamers waren fris, modern ingericht, comfortabel. Prijs kwaliteit was goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kleine donkere kamer iets te prijzig

Donkere ongezellige kleine kamer met weinig verlichting en straatlawaai. Te duur voor het gebodene. Entree door tapasrestaurant geeft geen frisse indruk

Lokatie in centrum

Matig, geen faciliteiten ontbijt heel gewoontjes. Personeel was wel vriendelijk. Leuk voor jonge men

Kan niet voor het hotel parkeren om te lossen. Ze kunnen beter vertellen dat je het best gelijk in garage de klomp kan parkeren (kosten 8euro per dag) en dan met je koffer lopend naar het hotel kan gaan om in te checken. Minpunt is ook dat het restaurant niet bij het hotel hoort, toen wij een biertje wilde drinken op het terras werd ons te kennen gegeven dat het terras alleen voor eters van Buenos was.

De omgeving was gezellig.

Net hotel maar door de geluidsoverlast komen wij hier niet meer

Ontzettend veel geluidsoverlast van de cafés op het plein tot zondagochtend 5 uur. Vrijwel niet geslapen. Isolatie vd hotelkamers is echt nodig.

Nette schone kamers

Goede locatie, op loopafstand station, veel cafe's en...

Keerzijde van de centrale ligging is het geluid van uitgaanspubliek, muziek uit cafe's en disco's. Oordoppen mee!

Goede locatie, op loopafstand station, veel cafe's en restaurants in directe omgeving en met uitzicht op het prachtige Schunck-gebouw

Aanrader, prima verblijf

De tv op plafondhoogte en de douche hing iets te laag voor mij

Schoon en comfortabel, goed bed. De ligging ook midden in het centrum met heel gezellig restaurant. Het plein met verschillende terrassen die tevens in de avond leuke uitgaansplekken zijn is top!

Prima plek, prettig personeel en een goede plek om te eten.

Beetje een basic kamer, verlichting niet helemaal in orde en wat lawaai van buiten (Horeca)

Prima plek, prettig personeel en een goede plek om te eten.

de combinatie met het restaurant BUENO is heel goed.

de combinatie met het restaurant BUENO is heel goed. Fijn en gezellig personeel zowel in restaurant als hotel. Al met al een prima verblijf waar we zeker terugkomen.

Ligging was prima en bedden ook

Er zit geen airco op de kamers en het was een warme nacht. Dan slaapt het minder lekker en wordt de prijs/kwaliteit verhouding al snel minder. Maar als het niet warm is, is het een prima locatie in het centrum om heerlijk te slapen. Eigenlijk zou men de prijs op de omstandigheden moeten afstemmen.

Ligging was prima en bedden ook

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Zeer behulpzaam personeel, moesten een dag heel vroeg weg en...

n.v.t.

Zeer behulpzaam personeel, moesten een dag heel vroeg weg en toch werd alles qua ontbijt klaargezet. Het verzoek om voor een persoon lactosevrij ontbijt te regelen is heel serieus genomen, een ruime keuze. Mooie locatie in hartje centrum.

Hotel voor noodzakelijke overnachting

Inchecken is volgens booking.com tussen 15 en 21 uur, toen we er om 19 uur nog niet waren hadden we al een voicemail bericht. Er werd ons ook verteld dat de kamers maar tot 18 uur vastgehouden werden en daarna eventueel naar iemand anders zouden gaan. Dat voelt wel een beetje raar, zeker als het zo niet vermeld staat op booking.com en als dat meteen de binnenkomer is bij aankomst in het hotel. Er was geen shampoo op de badkamer Bij uitchecken was er niemand aan de balie, wat een beetje onpersoonlijk is.

De kamer was ruim en het was er schoon. Het bed was ook prima.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Redelijke prijs-kwaliteit verhouding (mede door de...

Het gebouw kan nog wel een opknapbeurt gebruiken. Beetje krap, steile trappen, beetje onhandig ingedeeld / onlogische looproutes (niet altijd duidelijk welke deur je wel/niet door kan / mag, zit er nu wel of geen alarm op?). Het ontbijtaanbod viel een beetje tegen, niet zoveel keus, voor de ontbijtprijs (9,50) zou ik iets meer verwachten.

Redelijke prijs-kwaliteit verhouding (mede door de aanbieding, locatie vlakbij station en met veel horeca en winkels dichtbij. Hoewel locatie ook tegen kan vallen als je op de verkeerde dag / nacht er bent; het zit aan het drukste uitgaansplein van Heerlen, dus het kan 'avonds / 's nachts lawaaiig zijn (maar deze avond viel het mee).

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima hotel voor een nachtje Heerlen.

Het ontbijt was goed, maar niet erg uitgebreid. Dat kan beter maar is zeker niet slecht.

Alles was schoon en fris. Het personeel is echt heel erg aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Fijn dat er een nieuwe eigenaar is. Deze begrijpt hoe het werkt. Is goed geweest.

Het ontbijt had iets meer gevarieerd gemogen...

Wij waren er voor een daagje Pinkpop op maandag en dan doet het hotel gewoon goed waar het voor geboekt is. Prijs/kwaliteits ervaring is dan naar onze mening ok.

Alles was schoon.

Tot ver na middernacht heel harde muziek.midden tussen allerhande luidruchtige kroegen en dat op zondag!! Ontbijt binnen een half uur tot driemaal op. Houdbare melk. Koud ei. En telkens lang wachten tot de nieuwe afbakbroodjes klaar waren. Maar vooral de geluidsoverlast tot midden in de nacht!

Alles was schoon.

Resultaat 1 – 75