Beoordelingen over Stayokay Arnhem

#11 van de 16 hotels in Arnhem

Gebaseerd op 494 beoordelingen over dit hostel

Prima verblijf.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Ja kleine dingen, de kussens kraakte erg en de deuren op de gang van andere kamers klapte hard dicht waardoor ik steeds wakker schrok. In de douche miste ik een trekker want alles wordt nat, een losse douchekop om je vuil weg te spoelen, nu stond je in andermans vuil.. bah. Ik had bij Booking een bed in een 8 pers kamer geboekt en kwam in een 4 pers kamer, erg klein en benauwd. Dat was jammer, voor 1 nacht prima te doen.

Mooie locatie, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt.

supergezellig en als ik ooit weer de kans krijg ga ik zeker weer naar de stayokay
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

het matras had misschien wat steviger gemogen

de pub. lekker bier en er hing een groot scherm waar de halve wk-finale België-frankrijk bekeken kon worden

Prima bedden.

De rit op de fiets terug. Het is een pittige klim vanuit het centrum van Arnhem terug naar de StayOkay. Kan de StayOkay overigens niks aan doen. Maar het viel wel tegen

Prima bedden. Prettig ontbijt. Goede kwaliteit huurfietsen

Voor ons top!

Als je weet dat het een hostel is met goed bed en ontbijt, en geen luxe 3/4 sterren hotel is het voor een bezoek een prachtige locatie en vriendelijk personeel

Voor ons uitstekend gelegen ivm bezoek burgers zoo/ openluchtmuseum

Eenvoudig, maar voor die prijs prima verblijf op een uitstekende locatie.

Kamer op de bovenverdieping was erg klein door het schuine plafond.

Goede bedden en lekker ontbijt. Op loopafstand van de zoo en het openluchtmuseum, maar ook niet ver van de binnenstad.

Dit verblijf zal nog lang prettig in onze herinnering staan. Overtreft je verwachting.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

In één woord: hier is alles nog vet ok!

Wat een lokatie! Echt schitterende omgeving, zeer romantisch gelegen. Aardig gastvrouw die ons tipte op hét nieuwe filmhuis waardoor we nog op tijd waren voor díe film. Hele fijne kamer gekregen. Ontbijt lekker en bijzonder. Gastheer onderhoudend, lekkere biertjes! We hebben ons ondergedompeld in Arnhem. Kids onder de indruk van deze stad en dit super Stay Ok hotel. Dank je wel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Vanwege mijn lengte en mede-kamergenoten die erg vroeg opstonden, niet zo goed geslapen.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Het bed was helaas voor mij te kort en ik had onderschat wat het inhoudt om met 4 mensen op 1 kamer te slapen. Ik ben 2 nachten geweest en beide nachten stond er iemand om 6 uur op en ging zeer luidruchtig van alles doen. Korte nachten dus.

Ontbijt wat goed in een stijlvolle ruimte. Vooral de ligging in de prachtige natuur in Arnhem vond ik heel fijn. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Goed verblijf gehad.

De verwarming op mijn kamer deed het niet helemaal goed, dat was jammer. Maar na melding bij de receptie werd het meteen voor me opgelost.

Hele goede service! Ik heb goed geslapen en heerlijk ontbeten.

Al met al, zéér aan te raden, voor groot en klein

Zeer vriendelijk personeel en mooi gelegen, nabij burger zoo en openlucht museum. *loopafstand maar ook bushaltes in de buurt. Zowel voor ons als voor de kinderen, (2 jongens van 8) was er genoeg te doen en te beleven, zowel in de stayokay als in de nabije omgeving. Air hockey, tafelvoetbal en een Wii, voetbal of basketbal lenen voor op het sportveld buiten, of tafeltennis, geen probleem. De jongens vonden het super leuk. Het ontbijt was netjes verzorgd en goed voorzien. Eén keer in de avond mee gegeten, ook prima te doen en tot geluk van de jongens stonden er hamburgers en frites op het menu. Al met al, zéér aan te raden, voor groot en klein.

Ik voelde me n beetje op vakantie, terwijl dat niet het doel van mn reis was.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

De entree en bar vind ik wat donker, dat vind ik n minpuntje. De bedden zijn voor mij te hard. En ik sliep op de kamer met iemand die snurkte, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

De kamers waren volgens mij heel schoon, dat was fijn. En de glutenvrije bolletjes waren boven verwachting zeer smaakvol! Meestal is dat niet zo met glutenvrije produkten. Veel dank daarvoor. Ook de rest van het ontbijt was goed verzorgd, ik waande me in een echt hotel. Complimenten! Het personeel was heel vriendelijk en dat vind ik ook van belang.

Een zeer aangenaam verblijf waar je je direct op je gemak voelt.

Geen minpunten

Alles was keurig schoon en verzorgd. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en bij de prijs inbegrepen. De interieurverzorgsters waren erg aardig en attent. Er was veel vermaak (speelhal/spelletjes) voor kinderen. Grote bar met bediening.

Het vriendelijke ontvangst en de gezellige huiselijke sfeer.

Het ontbijt was iets minder luxe dan in Soest, maar dat zal te maken hebben gehad dat ik er in een stille periode was qua klanten.

Het vriendelijke ontvangst en de gezellige huiselijke sfeer.

Zelfs geen last van gehad, maar mijn medereisgenoten had last van nachtbrakers die thuis kwamen.

Aardig dat ze na 10.30u vriendelijk bleven en zelfs de yoghurt aanvulde.

Aankleding slaapkamers. Wel heel sober.

Prima basic ontbijt. Simpele kamers maar functioneel, kan wel wat gezelliger;-) Fijne plek om te overnachten en leuke plek nog even in de ontspanningsruimte na een dag in de fraaie omgeving na te genieten.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Keurige, schone organisatie, waar het goed vertoeven is voor een goede prijs.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Eigenlijk was alles wel goed. Omdat het zo gezellig was in de bar, zou het leuk geweest zijn om nog iets langer door te gaan.

Leuke gezellige bar. goed ontbijt. heel goede prijs/prestatie verhouding.

Ik kende het systeem van Stayokay al toen mijn man nog leefde. We zijn samen vaak bij Stayokays geweest. TOEN was het wel jammer dat we niet naast elkaar konden slapen, maar NU maakte dat niks uit.

De verhouding prijs/kwaliteit is boven mate goed. Voor zo'n bedrag verwacht je niet zo veel luxe, maar dat was er wel !

Goed, mooie lokatie

Stoppen waren doorgeslagen en daardoor hadden we geen licht op de kamer alleen in het halletje. Er is geprobeerd dit op te lossen maar dat is niet gelukt. Jammer dat ze hierover dan geen terugkoppeling hebben gegeven of een andere kamer aangeboden.

Goed ontbijt

Reservering ging goed
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Na velen boekingen werd ik voor het leven daar verbanden omdat mij salaris te laat binnen was kreeg een mailtje daarover snap er niks van helaas was erg teleurgesteld was ook geprobeerd om te praten maar was niet tot een oplossing mogelijk

Reservering ging goed

gaan we vaker doen

Ik vond het jammer dat er maar 2 stoelen op de kamer waren, Zet er dan 2 klapstoelen bij. Doordat we een 7 jarige bij ons hadden moesten we wel op tijd in de kamer zijn en kon er 1 persoon niet aan tafel zitten om mee te doen aan een kaartspelletje

Prima hostel in een prachtige omgeving. Heel dicht bij Burger' zoo (de reden dat we hier geboekt hadden) Hele vriendelijke mensen die er alles aan deden om het ons naar de zin te maken (ivm een stroomstoring op de kamer)

het ontbijt was prima.
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

geen plastic om de mastras erg zweterig. Er kwamen om 4:00 gasten in de slaapkamer binnen hadden waarschijnlijk in Nijmegen gefeest. dit was niet zo bevorderlijk voor de nachtrust van de 4daagse lopers.

het ontbijt was prima. veel keus.

Alles was goed geregeld voor mijn verblijf als loper tijdens...
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Alles was goed geregeld voor mijn verblijf als loper tijdens de vierdaagse. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Prachtige locatie, gezellige pub, relaxte sfeer in en rond het hostel.

Prima prijs/kwaliteit en uitstekende ligging

Dunne matrassen (rugpijn), de kamer was slechts oppervlakkig schoongemaakt (er lagen nog vuile sokken van een vorige gast in een hoekje), behoorlijk gehorig (je deur sluiten veroorzaakt een stevige dreun voor de hele gang)

Vriendelijk personeel, mooie locatie, dicht bij invalswegen en toch midden in het groen, gezellige bar, veel plekken om buiten te zitten, ontbijtbuffet met voor elk wat wils, mogelijkheid om fietsen te huren

We kennen stay okay noordwijk en die op ameland.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

We kennen stay okay noordwijk en die op ameland. Daarom kozen we opnieuw voor stay okay, maar deze viel wat tegen qua sfeer. Die in Noordwijk en ameland zijn veel gezelliger en minder ''donker bruin café achtig''.

Hostel ligt in een prachtige omgeving, rustig gelegen tussen...
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

De hoogte/ligging van hostel: erg steil om met de fiets of lopend er te geraken. De douche: het kleedgedeelte werd kliedernat, hierdoor kon je je in de doucheruimte niet afdrogen. Misschien handig om rest van de opening met een gordijn af te schermen. Tijdens mijn ontbijt werd het beddengoed afgehaald en meegenomen, alleen heeft men de kamerdeur open laten staan. Niet fijn aangezien mijn persoonlijke bezittingen er nog lagen.

Hostel ligt in een prachtige omgeving, rustig gelegen tussen de bossen. Wel een stuk vanaf centrum Arnhem. Dat er een raam open kan :-)

verkwikkend verblijf in een groen kader

Heerlijk ontspannen sfeer en zeer gemoedelijk door de kleinschaligheid en het vriendelijke personeel. Fantastische groene ligging. Zalig aanbod qua ontbijt. Fijn dat men de fiets er veilig kan stallen tijdens het verblijf.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Goede ontvangst.

Wat ik jammer vind is dat de kamers nogal onpersoonlijk zijn. Niets aan de muur, stapelbedden. Wel schoon, maar ik mis de sfeer. Nu ze zich ook ouderen en gezinnen richten zouden bv ook een tweepersoonsbed in zo'n kamer mogen plaatsen. Maar misschien hebben ze wel kamers met zo'n bed en zaten wij in een te goedkope kamer.

Goede ontvangst. Heel anders dan in een hotel, vinden ze het hier wel leuk om een praatje met je te maken. Dat maakt het persoonlijker. Dat bevalt ons. Je kunt aangeven of je diner wilt eten. Voor 16 euro per persoon drie gangen. Er is maar 1 menukeuze, deze keer was het Mexicaans. Niet luxe, maar wel goed verzorgt, smaakte prima. Personeel deed veel moeite om voor mijn partner (suikerallergie) suikervrij te koken. Prima gelukt. Goede sfeer in Stayoke. Wat me opviel is dat er tegenwoordig meer ouderen en ouders met kinderen dan jongeren in de jeugdherberg verblijven. Dat ging overigens prima samen. Een betere prijs dan bij een StayOke is bijna niet te vinden. Als ze nu ook de kamers nog wat sfeervoller maken.

Leuke plek op mooie locatie (oa.

Wij vonden de sobere kamer op zich prima, maar relatief duur in vergelijking met familiekamers in gewone hotels - waar je dan vaak gewone bedden krijgt ipv twee stapelbedden.

Leuke plek op mooie locatie (oa. Sonsbeekpark op loopafstand). We waren met ons gezin en de kinderen hebben zich goed vermaakt met airhockey, pingpong en tafelvoetbal. Zeer vriendelijke personeel, fijne sfeer.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima verblijf voor een weekendje weg met vrienden/familie in de buurt van Arnhem.

Het was soms vrij koud op de kamer. Waterdruk van de douche viel tegen.

Kamers waren simpel maar doeltreffend. De waterdruk op de douche was zwak, waardoor shampoo uitspoelen erg lastig ging en langer duurde. Ontbijt was simpel, maar er was voldoende keuze. Bruine brood was erg lekker. Afwisseling tussen speciale broodjes (croissantjes, kaiserbroodjes). Mooie, rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Fijn verblijf!

De locatie, vriendelijk personeel, zeer geschikt voor kinderen, gezellige bar, prima ontbijt, houden goed rekening met diverse allergieen en dieeten, kamers zijn basic en proper. Standaard reservering in privekamer indien overnachting met jong kind.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Geen instructies voor ongemakken 's nachts
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Ik sliep op een kamer met een gast die me wakker hield. (Dit ging verder dan snurken en was zorgwekkend.) Deze persoon was niet aanspreekbaar en ik wist niet bij wie ik terecht moest voor hulp. Er waren geen instructies gegeven voor het oplossen van dergelijke problemen, wat de situatie bepalend maakte voor mijn verblijf; ik ben uiteindelijk in de lobby op een bank wezen slapen.

De gastvrijheid bij incheck en bar was super!

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Ideaal voor 1 nacht
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Locatie is heel rustig, parking is goed in de straat. Maar is zo net iets te ver van het centrum om te voet te gaan.

Prijs/kwaliteit zeer goed! Leuke bar!

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prima accommodatie zonder pretenties
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De (stapel)bedden zijn aan vervanging toe! Piepen en kraken en als één van de twee zich omdraait, deint de ander heen-en-weer. Matrassen bieden wel voldoende comfort. Uiteindelijk toch best een flink bedrag betaald, maar dat was ook inclusief diner (vast menu). Badkamer (eigenlijk gewoon een ruimte waar wastafels aan de muur hangen) en aparte douche zijn erg verouderd en spartaans.

StayOkays verschillen onderling nogal. Deze locatie is weliswaar ietwat gedateerd, maar prachtig gelegen; vanuit de kamer uitzicht op bos. Die vriendelijke en humoristische staf geeft je een welkom gevoel. Heerlijke pretentieloze plek om met kinderen te verblijven, gezellig met z'n allen op een (privé)kamer. In het cafégedeelte volop mogelijkheden voor vertier (pooltafel, airhockey, dartbord etc.)

Kamers en ontbijt niks van te zeggen, waren okay, schoon en...

Wij kregen een aanbod om vervoer te regelen naar Geldre Dome en terug ivm piratenfestijn. Dit was een fiasco. De chauffeur van de heen weg wist niet waar hij heen moest, dus heeft ons voor Geldre Dome afgezet, dus de terugweg wisten wij niet waar we moesten staan. Terwijl dit nu anders geregeld zou zijn als vorig jaar. We zaten op een gegeven moment toch in een taxi van Van Linssen voor de terugweg. Daar zijn we na 5 min weer uitgezet want hij ging niet naar Stay-okay. Na 3 kwartier wachten in de kou en 5 verschillende taxi's aangehouden te hebben van Van Linssen ( iedere keer een verkeerde???). Niet 1 chauffeur was op de hoogte van de regeling van Stay-Okay, en 3 x gebeld te hebben met Stay-okay ,met het antwoord terug te worden gebeld ( dus Niet), hebben we uiteindelijk toch een taxi gekregen. Denk je dat je het vervoer goed hebt geregeld en betaal je 11 euro pp hiervoor, werd het een drama. Toen we in het hostel aankwamen was er niemand meer bij de balie dus we konden onze frustratie niet kwijt. S'morgens wederom niemand aan de balie voor die klacht. Erg slecht. De accommodatie zelf is niks van te zeggen maar die service van het vervoer was uitermate slecht. We hebben met 4 personen 44 euro betaald voor een erg slechte vervoersregeling. Dit was het echt niet waard. Een vergoeding zou hier op de juiste plaats zijn voor ons ongemak. Graag ontvang ik reactie hierop.

Kamers en ontbijt niks van te zeggen, waren okay, schoon en groot genoeg voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Spartaans en te duur

Geene enkele service. En dat voor die prijs. Bedden zelf opmaken en weer afnemen. Geen handdoeken. Geen prettige stoelen om even te chillen. Raam kon niet open. Spartaans. Prima, maar doe het dan voor minder geld.

Mooie omgeving. Goede receptie, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima locatie voor overnachting met vriendengroep.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Prima locatie voor overnachting met vriendengroep na een vrijgezellenfeest. Prima bedden + ontbijt voor een goede prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Een ontspannen weekendje Arnhem en omgeving in de StayOkay was meer dan okay.

Alles was goed.

Een heerlijk ontbijt met streekprodukten, een ruime schone 2 persoonskamer inclusief toilet en douche, mogelijkheid om fietsen te huren en vriendelijk personeel. Zeer tevreden!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

schitterende plek met veel uitstap mogelijkheden
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

misschien meer stopcontacten in de slaapruimtes.. met 6 mensen op kamers maar 1 stopcontact

gastvrijheid, sfeer , informatie over uitstapjes personeel heel vriendelijke en behulpzaam

Prima verblijf!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Ver van het centrum, wel prima te bereiken met OV

We hadden de familiekamer, was voorzien van eigen badkamer en toilet! Lekker ontbijt!

Het was precies wat je van een herberg/hostel verwacht.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De douche was heel erg klein en ook niet al te schoon

Het was precies wat je van een herberg/hostel verwacht.

Voor herhaling vatbaar, leuke locatie en leuke mensen

Brande een lamp op de kamer, kregen we niet uit

• Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

De rust en stilte in de omgeving

Niks aan toe te voegen, gewoon goed

Niks aan toe te voegen, gewoon goed

Hele mooie plek en zeer leuk personeel.

Hele mooie plek en zeer leuk personeel.

Schone kamers, goede bedden, rustige omgeving, goed ontbijt

Inrichting van de kamers is enigszins gedateerd

Schone kamers, goede bedden, rustige omgeving, goed ontbijt

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Rustig omgeving toch vlak bij het centrum

Gemoedelijke sfeer

Rustig omgeving toch vlak bij het centrum

Fijn verblijf, mooi gekregen.

De ventilatie in de kamer is wat matig. Er kan 1 raampje open. Verder erg gehorig.

De ligging. Met de fiets ben je zo in het centrum.

Herbeleven van jeugdherbergtijd

Jammer dat op ons moment het café verbouwd werd

Het personeel

gemakkelijk

Het principe van het bed opmaken/afhalen

Super locatie in het bos

De trap naar boven was wen beetje vies

Mooie locatie. Lekker eten en ontbijt. Gezellige bar, poolbiljart, airhockey, veel spelletjes. Aardig personeel

• Familiekamer (6 Volwassenen)

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Bedden sliepen prima, ontbijt met heerlijk vers brood.

Mooie ervaring

Mede kamer genoot stonk

Meer dan goed!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Kan niet zo gauw iets bedenken

Prima bed, prima ontbijt. Prima verblijf!!!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Gezamenlijke ruimtes en gezelligheid

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima hostel

Nuets

Kamer was prima Ontbijt goed!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Mooie locatie

Mooi gelegen.

Jeugdherberg zonder al te veel voorzieningen, sober.

Geen handdoeken Toilet waar je niet met de deur dicht op kan zitten 4 persoonskamer, twee stapelbeden

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima voor 1 nachtje voor dit geld.

Prima voor 1 nachtje voor dit geld. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

goed gelegen accomodatie voor het geld.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Was bekend maar wel vervelend :zelf handdoeken meebrengen!

ontbijt

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Ok voor 1 zakelijke nacht. Nooit voor fun

Erg koud en kil op de kamers. Geen enkele vorm van service in de vorm van beker op de kamer voor tandenpoetsen bijvoorbeeld.

Prima ontbijt, leuke bar, rustig, veel spelletjes, boeken,...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Prima ontbijt, leuke bar, rustig, veel spelletjes, boeken, pooltafel enz

Ver weg maar toch vertrouwd

Gehorig, volgens mijn kinderen: dat we er maar 1 nachtje waren

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel, prima ontbijt

Prijs van de overnachting .

Karig ontbijt. Rumoer op de gang. Hard geluid in de bar vd tv

Prijs van de overnachting . Omgeving

• Beoordeeld op: 15 december 2017

• Familiekamer (6 Volwassenen)

Wat privé in de badkamer voorbeeld gang een gordijn

Er was niets op aan te merken.

Er was niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooie ligging, uitgebreid ontbijtbuffet.

Mooie ligging, uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Groep v/d Werf

Geen idee

Locatie + Bar + Tafeltennis

Relaxed.

Zag er erg gezellig uit. Waar voor je geld.

Topservice, vriendelijke medewerkers

Topservice, vriendelijke medewerkers

Prima verblijf op een top locatie
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

De gemeenschappelijke ruimtes oogten niet helemaal schoon.

Super locatie en heel vriendelijk en sociaal personeel

verrassend
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Zeer aardige en behulpzame medewekers