Beoordelingen over Stayokay Maastricht

Maasboulevard 101, Jekerkwartier, 6211 JW Maastricht, Nederland

#35 van de 51 hotels in Maastricht

Gebaseerd op 1369 beoordelingen over dit hostel

Toffe locatie langs het water.

Toffe locatie langs het water. Ideaal gelegen: makkelijk bereikbaar en dicht bij het centrum. Wij waren met de fiets en kregen schitterende bergingsfaciliteiten.

Precies en voldoende wat we voor dit bedrag hadden verwacht.

n.v.t.

De ligging. Heerlijk aan de maas. Het weer was bijzonder goed, om zo op het terras ons drankje te kunnen nuttigen. Het avondeten was netjes en goed. Ontbijt voor 6,50 euro: voldoende keuze, daar kun je geen luxe voor verwachten, het was goed. De bedden/matrassen lagen prettig. Ontvangst was prima. Prettig dat we bij aankomst (vóór 15.00 uur) de koffer in een afgesloten ruimte konden zetten, om zonder de stad te kunnen verkennen.

Raamscharnier stuk, het raam kon niet open ,bloedheet.Heel veel lawaai afzuiger sanybroyeur geluid of ander doorspoel geluid

Locatie en vriendelijk personeel

w

Niets, we wisten dat dit geen hotel is.

Ontbijt was voor de prijs zeer goed. Het is geen hotel maar een hostel. Het belangrijkste was aanwezig, bed, douche, toilet, wastafel.

Relaxte sfeer. Heerlijk terras aan de Maas.

Op vrijdagavond was er een salsafeest onder ons raam tot half twee 's nachts :-( En om 7 uur 's ochtends werd er hard Nederlandstalige muziek gedraaid.

Heerlijk terras aan het water. Super voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Je wordt erg vriendelijk ontvangen!

Je wordt erg vriendelijk ontvangen! Kamer zag er ruim en schoon uit en is netjes onderhouden. Leuk dat er folders liggen van activiteiten in de buurt. Erg fijne beleving! En top dat het 10 minuten ban de stad is en ligt aan de Maas.

Voor het eest in Stayokay.

Voor het eest in Stayokay. Is ons zeer goedbevallen. En zeer uitstekend en vriendelijke medewerkers. Wij kregen van de ontvangster een andere kamer met prachtig uitzicht. Uit haarzelf aangeboden👍🏾

top!

Toch aan de dure kant, gezinnen met kinderen zouden nog voordeliger op vakantie kunnen gaan. 2 nachten 315 Euro met ontbijt is echt veel.....Idee: extra keuken aanbieden voor zelf-kokers en lunch klaar maken...net als in de jeugdherberg.

vriendelijkheid personeel, ruimte in keuken/leefruimte en buiten, goed ontbijt, mag nog meer bio! En ook meer voor vegetariërs...

Leuk, fijn en heet

Onze kamer had helaas geen koud water toen we 's avonds aankwamen. Dit kon pas de volgende ochtend misschien worden gemaakt. Maar de dames hebben dit goed opgelost door ons in de ochtend een douche in een andere kamer aan te bieden. Helaas moest onze dag ondertussen echt gaan beginnen.

De locatie is fantastisch en het ontbijt was erg goed voor de prijs. Vriendelijk personeel die de tijd nemen om je te helpen. Er heerst een fijne en relaxte sfeer!

Genoten van de locatie.

Het personeel had nog even kunnen aangeven dat je handdoeken moet aanvragen.

Het is maar 10 minuten lopen van het centrum en het is aan de Maas. Prijs/kwaliteit is prima!

Prima, goede ligging, genoeg parkeerruimte, lekker ontbijt.

De warmte, op onze kamer (1.10) stond heel de dag de zon op, er was maar een raam die open kon op kiepstand. We waren met z'n vijven en konden de kamer niet echt koeler krijgen.

Prima ligging, dichtbij de stad, heerlijk ontbijt, schone kamers. De douche had niet zo'n beste stralen voor onze oudste dochter, ze kon haar lange haren niet uitgespoeld krijgen.

Super aardig en behulpzaam personeel, perfecte locatie, mooi...

Er waren heel wat gezinnen met kinderen, hygiene liet zeker wat te wensen over. Veel stofwolken onder het bed en vlekken in de hoezen. Een stofzuiger door de gangen zou geen overbodige luxe zijn, iemand had een pilletje laten vallen, die heeft er twee dagen gelegen. Als ook ingezet wordt op verblijf met kinderen is dat zeker een aandachtspunt. Douche en toilet waren op de kamer wel goed schoon.

Super aardig en behulpzaam personeel, perfecte locatie, mooi terras . Ontbijt prima verzorgd.

Voor mensen met kinderen een aanrader.

Een paar haakjes bij de wastafel voor de handdoeken. Vooral met meer personen in een kamer is dat wel prettig.

Ontbijt was prima, goede sfeer in de Stayokay, vooral door het behulpzame personeel, bij mooi weer heerlijk op het terras aan het water.

De ligging en de faciliteiten!
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Veel te warm op de kamer!!!Eventuele mogelijkheid om te verluchten! De lockers op de kamers moeten inbegrepen zijn in de prijs!!

De ligging en de faciliteiten!

Prima lokatie, comfort wat minder maar daar is de prijs ook naar

dunne matrassen op de bedden en onderlakens met vlekken er op

Ligging aan de Maas op loopafstand van het centrum. Fietsen kunnen in een afgesloten ruimte geplaatst worden. Parkeerruimte (betaald €6,- p/d) gelijk er naast.

Verblijf was wat we verwacht hadden , top!

Parkeergelegenheid en afstand naar centrum kon niet beter. Ontbijt was lekker en zeker voldoende. Kamer was proper en niks op aan te merken. Wij komen vast en zeker terug. Groetjes vanuit België.

het was een rustige kamer.

badkamer. De doch had een drukknop waardoor je zo met sop je je haar zonder water stond omdat je de drukknop niet kan vinden

het was een rustige kamer. Geen last gehad van verkeer of andere gasten

Verschrikkelijk
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Er was salsa avond tot 01:45 ´s nachts en de harde salsa muziek was in de slaapzaal ook hard te horen. Je kon er niet door slapen. In de ochtend was het personeel bot en onaardig en wilden ze het wc-papier niet aanvullen.

We hadden een fijn verblijf in de Stayokay, waarvoor hartelijk dank

De matrassen en kussens hebben een afwasbare hoes, dat voelt zweterig aan en geeft toch een minder prettige indruk.

De Stayokay ligt mooi centraal en direct aan de Maas, de medewerkers zijn heel vriendelijk, aardig en hulpvaardig. De kamer is basic en schoon, helemaal prima.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het was oke.

Het ontbijt was de tweede dag karig. Geen croissantjes, geen fruitsalade zoals op de eerste dag. En het was Pasen!

Restaurant, pooltafels en game spel voor de kinderen prima.

Mooie locatie, super vriendelijk personeel, ontbijt was...

Kamers mochten net iets properder en bar sloot wat te vroeg naar mening.

Mooie locatie, super vriendelijk personeel, ontbijt was proper en naar prijs gericht! Leuke activiteiten ook voor de avond. Zeker aanrader voor vriendengroepen!

Een prima weekendje in Stayokay Maastricht voor een goede prijs.

Houd er rekening mee dat er op vrijdagavond een salsa-avond is die tot 1.30 's nachts duurt. Dit dreunt behoorlijk goed door op de kamers.

Schone kamers, prima locatie en erg vriendelijk personeel. Ontbijt was goed, veel keus.

Deze toplocatie heeft wat aandacht nodig en dan is het een prachtige plek om te vertoeven.

Geen schoonmaker in de openbare ruimten gezien gedurende 4 dagen. Zelfde vuil (eten, zakjes, stofwolken) lag dagenlang op dezelfde plek. Het stinkt in de gangen. Gebouw is afgeleefd.

Lokatie is top: langs de Maas en 5 minuten van de binnenstad. Personeel heel vriendelijk maar zeer onderbemand. Gevarieerde gastengroep. Zowel gezinnen met jonge kinderen, als wandelaars, als studentengroepen. Dat geeft een leuke mix. M.u.v. het lawaai dat de studenten in de weekendnachten maken bij terugkeer in het hostel.

Al met al was het een prima hostel, ik had niet verwacht dat...
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Ik het best wel duur voor een hostel maar dat komt ook omdat ik a) student ben en b) prijzen van 15 euro voor een bed op een 6 kamerhostel gewend ben en dit was ruim het dubbele. Verder had ik wel verwacht dat er een handdoek bij de service zou zitten en dat was niet zo. Je moet zelf je bed opmaken maar dat vond ik niet zo erg. Ik vond het ontbijt best wel duur voor 6,50.

Al met al was het een prima hostel, ik had niet verwacht dat er op vrijdag een salsaavond was dus dat was een welkome verrassing.

Goede locatie maar erg basic!

Het is allemaal erg basic. Prijs/kwaliteit valt dan ook tegen, voor paar tientjes meer zit je in een goed hotel.

Locatie is prima voor een weekendje weg.

Matig over de hele linie.

De 2 persoons kamer viel erg tegen. Douche was slecht en matige inrichting. Bleek gewoon een 6 persoonskamer te zijn die naast een hele drukke zaal lag waar veel evenementen plaatsvinden. Kamer 004.

De ligging is supercentraal. Prijs ontbijt van 6,50 is prima in verhouding tot wat je krijgt.

Niet voor herhaling vatbaar.Hele weekend verpest doordat we niet fatsoenlijk hebben kunnen slapen

Dit is beslist geen hotel voor ouderen.Het is meer een jeughotel.Hele nacht wakker gelegen van herrie op de gang.Slechte bedden die je zelf op moet maken.Geen handdoeken op de kamer.Ook geen televisie en koffie of thee.Slechte matrassen en kussens.heel simpel ontbijt.

Wat ons het beste beviel is de zeer gunstige ligging.Vriendelijk personeel.Kregen kosten ontbijt terug vanwege de herrie op de gang de hele nacht.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima! Voor herhaling vatbaar!

Toplocatie t.a.v. het centrum en de Pietersberg. Mooi terras aan de Maas. Bijzonder vriendelijk personeel, zowel aan de balie , in het restaurant, als s’nachts de nachtportier. Geen luxe, maar prima prijs/kwaliteit verhouding.

Degelijk ontbijt.

Eénpersoonskamer bleek een kamer met meerdere stapelbedden te zijn. Kamer was koud en niet geluidsdicht.

Degelijk ontbijt. Mooie zalen ter beschikking.

slecht

Kamer aan 70 euro is veel te duur voor deze basic faciliteiten Heel sober ontbijt Fruitsap had een rare flauwe smaak Tempereatuur op kamer echt wel koud, niet aangenaam

Mooie locatie voor een goede prijs/kwaliteit verhouding

Kamers niet super comfortabel. Het was erg koud op de kamer en niet goed warm te krijgen met de kleine radiator.

Mooie locatie aan het water en dicht bij het centrum. Aardig personeel en leuke sfeer.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prima voor een nachtje, zeker na een stapavondje.

Op sommige lakens en matrassen zaten wat gekke vlekken. Ook waren ze wel erg karig met het wc-papier. Een rolletje op 6 man is niet echt voldoende. Maar goed, dat zijn details. Jammer dat het standaard om 10 uur uitchecken is, dat mag van mij wel een uurtje later.

De kamers zijn netjes en groot. Zelf opmaken, dus zeker dat je schone lakens hebt. Hostel is echt superprima voor een nachtje. 10 minuutjes lopen vanaf het centrum, dus goed te doen na een stapavondje. Voor zo'n groot hostel is het er superrustig, ook een plus.

Gezellig, comfortabel en afwisselend.

De kamers waren erg gehorig. De douche bleef wel heel kort aan met de drukknop.

Goed ontbijt, gezellige sfeer met alle kinderen en tafelspellen, schitterend uitzicht op de Maas vanuit onze kamer.

Het was prima!

Helaas is de accommodatie gehorig. Wij hebben genoten van het gesnurk van iemand in de kamer naast ons. En van luidruchtige jonge kinderen.

Wij hadden een mooie kamer!

Heel aardige ontvangst.

Wifi was een beetje moeizaam omdat je met een bestaand account moest aanmelden, bijv. Facebook, maar daar had ik zo niet mijn wachtwoord van paraat. Gewoon een lokaal password voor wifi bij inchecken zou handiger zijn.

Heel aardige ontvangst. Ontbijt was prima! Kamers ook rustig, wel rather basic. Bedden redelijk simpel, maar goed. Douche en wc schoon en prima werkend.

Zeer tevreden!

Helaas geen lift aanwezig

Vriendelijk personeel, snelle incheck, ruime kamer alleen betreden via trap. Kinderwagen mocht bij receptie staan de hele nacht. Top service!

Gastvrij, leuke sfeer, heerlijk ontbijt en op mooie locatie.

Gehorig,erg zachte matrassen.

Mooie plek aan de Maas, goed ontbijt met oog voor lokale en biologische producten. Parkeren om de hoek voor maar 6,- euro per dag.

lokatie

Zelf bed opmaken(wisten we niet), Geen handdoeken aanwezig (wisten we niet) Heel gehorig, we hoorden de bovenburen woordelijk Rommelige kamer, mijn kinderen vonden het op een bunker lijken

lokatie

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Zoals de naam zegt: Niet super, niet slecht. Gewoon okay.

Kamers vrij spartaans, evenals de gangen. Geen middelen zoals zeep en shampoo. Geen tv oid. op de kamer. 2 personen op een 4-persoons kamer, maar wel privé. Koude kamer. Direct zicht in de kamers tegenover.

Ontbijt was goed, bedden prima, locatie fantastisch. Stroom vlak bij het bed. Bureautje en stoeltje, mocht er werk gedaan worden. gezellige gezamenlijke ruimte. goede service. Automaten met eten en drinken voor een snelle snack.

Genoten!

Ontbijt was goed en de receptie medewerkers super vriendelijk. Locatie ligt gunstig. Het zou voor hun een uitkomst zijn als ze een eigen parkeerterrein zouden hebben. dan zou het ideaal wezen.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

We hadden een prima verblijf !!

Schuifdeur naar badkamer erg gehorig . Ook het openen en dichtslaan van deuren van andere kamers gaf veel lawaai .

Aardig personeel . Er werd glutevrij brood geregeld . Het ontbijt was prima ! Schitterende locatie

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Het was een heel prettig verblijf. Niet in de laatste plaats vanwege de mooie lokatie .

De kamercwas wat fris. Werd niet helemaal warm genoeg. Ook niet nadat we de verwarming op de hoogste stand hadden gezet Misschien niet goed geïsoleerd? Het

Het ontbijt was prima. Voldoende keuze. De kamer was ruim. Mooi uitzicht. Sanitair schoon en ruim. We konden allebei inbeen benedenbed slapen.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Top.

Geen bekers op de kamers en weinig uitleg over wat het hotel biedt aan extra's. Zoals activiteiten en diner.

Goed ontbijt en lekker dicht bij het centrum voor een zeer schappelijke prijs.

Prima budget verblijf tegen een redelijk tarief in bijna hartje Maastricht

De matrassen waren wel wat aan de dunne kant.

Eenvoudig parkeren bij het hotel. Je weet dat dit een budgethotel is, dus dat de kamer dan eenvoudiger is, als ook het ontbijt, maakt het verblijf zeker niet minder. Je loopt vanuit het hotel zo het centrum in, of zoals in ons geval ook naar het MECC.

Heerlijk!

Niks eigenlijk. Ja, misschien de douche. Goed dat er op water bespaard wordt, maar nu moest je de knop wel erg vaak indrukken om water te krijgen.

Ontzettend vriendelijk personeel dat zelfs onze kamer had versierd voor de verjaardag van onze zoon. Ligging is fantastisch, op loopafstand van het centrum van Maastricht. Parkeren kan om de hoek voor 6 euro per dag. We hebben drie heerlijke dagen in Maastricht gehad!

Hotel: Erg basic, maastricht en omgeving uiteraard goed!

Prijs/kwaliteit verhouding. Zelf bed opmaken en afhalen, Eigen handdoeken, Basic 6 persoons familiekamer met stapelbedden, met plasticachtig matras. Hotel richt zich op jongeren/ backpackers lijkt het, maar ik zag vooral enkele gezinnen. Ik denk dat jongeren in een airbnb zitten.

Locatie. Goed bereikbaar en dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima locatie, goedkoop parkeren.
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Horeca voor verbetering vatbaar. Van het bestellen van een simpel tapbiertje of kop thee,tot een broodje. Alledrie bleek 3 dagen lastig te zijn. Personeel beter inwerken. Daarnaast betere schoonmaak gewenst in algemene ruimtes,waaronder ontbijtzaal en toiletgroepen.

Prima locatie, goedkoop parkeren. Personeel bij ontvangst erg vriendelijk en behulpzaam.

Goede locatie, maar betaald parkeren op een erg drukje parking. Standaard geen handdoeken.

Er waren geen handdoeken op de kamer. Er was niet verteld dat je die bij moest kopen, en dat is vervelend wanneer je daar achter moet komen na het douchen.

Locatie is prima

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Fantastische locatie en ongedwongen en vriendelijke sfeer.

De zeer gastvrije ontmoeting 's morgens om 5 uur bij vertrek. Spontaan een kop koffie aangeboden en een helpende hand bij het installeren van de racefietsen op de auto. Top!

Zie vorige antwoord.

Parkeergelegenheid. We hebben de volgende ochtend een parkeerboete van € 60,- gekregen, omdat we 40 minuten te laat bij de auto kwamen. Dat was best wel zuur! Het uitzicht vanuit de kamer.

De centrale ligging en aan het water. De prijs.

Goed voor studenten, indien men plant 3-4 dagen te verblijven
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Soms worden doordeweeks ruimtes in Stay Okay verhuurt voor feesten etc. Muziek kan dan voor enige overlast zorgen tot ong. 00:30

Goed voor studenten, indien men plant 3-4 dagen te verblijven

okay
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

De kamer was verder prima, maar met nog 6 wandelaars wat weinig ruimte voor je bagage. Met name als het regenachtig weer is en je wilt je spullen drogen Kamers waren snachts vrij warm.....(maar ja wat wil je in augustus.....) Het is even behelpen (qua ruimte) als iedereen tegelijk wil opstaan.

Het ontbijt was heerlijk, personeel was erg aardig en behulpzaam. Ik was als enige dame ingeboekt in een kamer met 5 mannen, dat was jammer, maar gelukkig was er nog een bed vrij in een kamer met alleen dames. Mooi gelegen aan de Maas en vlakbij het winkelcentrum en treinstation

Heerlijk verblijf voor ons vrijgezellenfeest of anderszins.

Ontbijt prima! Voor 6,50 euro meer dan voldoende aanbod. Wij sliepen met 6 vriendinnen in een 6 persoons kamer en er was ruimte genoeg. Dame bij de receptie was erg behulpzaam en vriendelijk. Mooi hotel met Nog veel mooiere ligging, namelijk aan het stadpark van Maastricht. Je kunt heerlijk buiten zitten aan het water.

slecht.
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

De kamers en de douche en het dekbed en de matras. De matras was erg slecht is aan vervanging toe. en de dek bedden zaten bloed en andere vlekken in. Het was echt smerig. Je mag mij echt wel een bos bos bloemen toe sturen.

het ontbijt was echt goed maar de rest was slecht.

Ondanks een paar schoonheidsfoutjes een geweldige locatie en supervriendelijke personeel!!

Bij het ontbijt gebruikte iemand voor ons de laatste confituur en er was geen meer in voorraad terwijl we bij de eerste aan het ontbijt waren. Cafetaria sluit om 23u. Full option is te duur!

De gratis afgesloten fietsenstalling was zeker een meerwaarde. De ligging kort bij het centrum, zalig!

Heerlijke sapjes te koop.

Dat er buiten werd gerookt en dat die stank zelfs de eetruimte binnen inging, plus het heel onaangenaam maakte om buiten te zitten.

Heerlijke sapjes te koop. Ping pong tafel. Lekker rustig zitten op het rivier terras.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding .

Buiten terras vuil,vooral veel sigaretten peuken en buitenverlichting mag ook wel eens gereinigd worden.

Uitstekende ligging vlak bij het centrum en tegenover het park en terras aan de Maas. Parkeren om de hoek d.m.v. Een dagkaart a 6€ .let op wel de volgende dag voor 08.00 uur vervangen .

Alles was uitstekend: personeel en accommodaties !
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Niet boeken rechtstreeks op " Stayoké website " maar via internationale hostelling waar men dan als " international member card in de meeste gevallen een korting krijgt !

Alles was uitstekend: personeel en accommodaties !

De afstand tot Maastricht centrum

Alles Maar wij hadden Stayokay geselecteerd op de parkeergelegenheid. Die er niet was. Douche is vreselijk. Heel klein raampje dat open kon, in een kamer zonder airco die bloedheet werd. Prijs kwaliteit klopt gewoon niet.

De afstand tot Maastricht centrum

prima ontbijt, de kamers waren schoon, maar erg warm (weinig...
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

van te voren was het niet duidelijk dat er "gemengde" kamers waren. Een betere aanduiding dat een kamer voor alleen dames of alleen heren of gemengd is, geeft de mogelijkheid te kiezen. gelukkig begreep de dame van de receptie het probleem en heeft het opgelost.

prima ontbijt, de kamers waren schoon, maar erg warm (weinig mogelijkheid tot ventilatie), de medewerkers van het restaurant hebben erg hun best gedaan om mij mijn dieet voor te schotelen.

Was een prima verblijf en de locatie top met echt fantastisch personeel!!!

Enige, zou een lift kunnen zijn voor de oudere onder ons! Verder niets negatiefs of wat teven viel tijdens dit verblijf!

Nog nooit in een Stayoke hotel verbleven! Wat een ontzettend vriendelijk en service gericht personeel. We hebben ontbeten en er werd totaal niet moeilijk gedaan, tien we buiten de tijd on nog een kopje koffie hebben gevraagd! Heerlijke locatie zo aan de Maas. Zeker voor herhaling vatbaar!👍

Renovatie van de kamers of prijsverlaging is hard nodig!

Kamers vreselijk: heel erg warm, raam kon alleen op een kleine kiepstand. Te weinig licht. Vies onder de bedden. Slechte douchekop. Voor wat wij betaald hebben was het comfort zwaar onder de maat.

Geweldige ligging met terras aan het water! Dicht bij het centrum en gemakkelijk te bereiken met de auto. Ontbijt eenvoudig maar prima.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima voor 1 nacht als je alleen een slaapplaats zoekt. Goedkoop altern. op loopafstand vh centrum

Comfort van de bedden (vooral de kussen zijn erg slap) en interieur is beetje gedateerd

Moet het vooral van de ligging hebben, maar was wel schoon en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Dat we konden poolen en aan het water koffie konden drinken

Oudbollig, mega veel geld voor zon verschrikkelijke hostel, geen tv, geen handdoeken en shampoo geen glazen om water te drinken, allemaal spinnen op de kamer, geen ontbijt bij de prijs in, geen parkeer plaats die vrij was..wij hebben hem op de stoep moeten parkeren

Dat we konden poolen en aan het water koffie konden drinken

Prima voor 1 nacht op doorreis met gezin in combinatie met een stadsbezoek

Voor de prijs van 180€ per nacht exclusief ontbijt had ik toch een handdoek/zeep verwacht en een opgemaakt bed. De warmte die in de kamer hangt , krijg je niet weg door een raam te openen.

4-persoonskamer, wandelafstand centrum

Voor een kort verblijf prima.

De kamers waren erg warm, raam kan maar klein stukje open en niet alle matrassen even goed. Wij hadden eerst een kamer boven de afzuiginstallatie van de keuken, zaten in de frietstank, het was erg warm en het raam kon daardoor niet open. Maar het personeel zorgde direct voor een andere kamer. Jammer dat de douchekop niet van de muur kan. Erg veel geld betaald voor een niet fijne kamer.

Ontbijt was heerlijk, personeel erg vriendelijk en behulpzaam, op loopafstand van het centrum.

Uitstekend hotel voor voordeling prijs.

Geen opmerkingen, we waren dik tevreden over het hotel gezien de prijs/kwaliteitsverhouding.

De kamer (familiekamer voor 6 personen) was prima, alleen veel te warm. De ventilatie was onvoldoende. Het ontbijt was prima.

We hadden n familie kamer en die was mooi ruim, alles...

Toevallig was het die dag/nacht heel warm en omdat het hostel een plat dak heeft was het vrij warm in de kamer maar we hebben evengoed goed geslapen. Goede bedden!

We hadden n familie kamer en die was mooi ruim, alles aanwezig.

Geweldige ligging maar nooit meer boeken

Doucheputje graag haarvrij; douche graag schimmelvrij, gebruikte condooms+ pleisters graag opruimen.

Ontbijt+ ligging prima. Verder is alles echt low budget, loei warme kamer die niet te koelen was( raam kon niet behalve in kantelstand..ga dan maar eens een kamer boven de 30 graden afkoelen met 6 volwassenen) Geen airco, geen lift. Ondanks geweldige ligging en kunnen ontbijten aan de Maas boek ik dit niet meer, achteraf vond ik 249 euro ex toeristenbelasting te duur

Goed voor 1 of 2 nachten.

Te weinig frisse lucht. Duur als Andre Rieu in Maastricht concerten geeft.

Ontbijt was prima. Bedden en douche prima. Alleen -puntje de raam kan niet ver genoeg open voor frisse lucht. Het was daarom heel warm op de kamer. Wij hadden geboekt via Booking-com en de prijs was 175,-- euro voor een nacht . De medewerker van Stayokay heeft de prijs teruggebracht naar 75,-- en erbij gezegd dat we beter voortaan rechtstreeks kunnen boeken. Dat vonden wij heel vriendelijk. Dus geen Booking-com meer.

Prima verblijf voor weinig geld.

De kamers waren erg warm (het was buiten ook erg warm). De ramen kunnen alleen kantelen vanwege de veiligheid, dus er was weinig ruimte voor doorwaaien.

Ontbijt is optioneel en prima. De basis kun je er verwachten en is goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan in de buurt van het hostel op een betaalde parkeerplaats. Er is in de eetzaal ook een groot buitenterras gelegen direct aan de Maas. Leuke plek voor een terras. Fietsverhuur hebben ze ook.

Niet aan te bevelen: matig comfort en toch aan de prijs

De badkamer: ingericht voor invaliden. Op zich prima maar voor personen zonder beperking zijn wastafel en spiegel te laag; 2e spiegel te hoog. Slechte verlichting bij spiegel. Geen stopcontact (haardroger/föhn) bij spiegel. Het ontbijt: sober en rommelig gepresenteerd. Prijs/kwaliteit verhouding: 166 € voor 3 personen ( op privékamer voor 4/5 personen ) waarbij men zelf het bed moet opmaken en eigen handdoek mee moet brengen.

De locatie! Op loopafstand van het centrum en mooi gelegen aan de rivier de Maas

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

het was maar voor en nachtje, dus niets te klagen

nvt

DE mensen waren bij de receptie erg vriendelijk en gaven goeie uitleg. Ik heb alleen een overnachting gehad, geen ontbijt. Was achteraf wel blij dat ik met twee duitse dames op kamer 110 lag en dat er niet totaal 6 mensen lagen. het was zooo warm en zo had je ook iets meer de ruimte met alles.

Redelijk

Het personeel bij het ontbijt, en dat er geen bekertje op de kamer was. En ook voor handdoek en washandje apart bij moest betalen

Gewoon simpel voor een redelijke prijs Alleen s, morgens zeer ongeïnteresseerd personeel. Leek of ze na een avondje laat naar bed gegaan met pijn en moeite uit hun bed zijn gekomen

OK
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

De mensen op de kamer. Maar daar kan het hostel weinig aan doen.

Wat mij blij verraste was dat elk bed op de kamer een apart stopcontact en lampje had, met USB aansluiting. Ideaal voor solo reizigers die hun telefoon 's nachts moeten opladen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Stayokay Maastricht