Beoordelingen over Stayokay Noordwijk

Langevelderlaan 45, 2204 BC Noordwijk, Nederland

#10 van de 20 hotels in Noordwijk

Gebaseerd op 585 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 21 september 2018

genoten van de gastvrijheid en de goede service

De stapelbedden maken een hoop herrie als degene bovenin aan het draaien is,

Goede kwaliteit matrassen,ik ben rugpatient maar heb hier heerlijk op de matrassen kunnen slapen.

Top..!

Perfecte overnachting. Personeel erg vriendelijk. Verder is het allemaal Top geregeld. Wij hebben ter plaatse fietsen gehuurd. Het is heel goed te doen om naar Noordwijk te fietsen. 7 km op fietspaden. De accommodatie is zowel voor jong en oud een aanrader.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kleren van vorige gasten op de kamer, kast kapot. Los stopcontact in de gang waar kinderen lopen. Balie medewerker beheerste niet alle talen..

Goed ontbijt, aardige medewerkers

De mede gasten.

De mede gasten... kinderen van rond de tien die maar lawaai bleven maken, ook midden in de nacht. Geen oog dicht gedaan. Asociaal, de ouders wenstten ons succes....

De kamer was ruim genoeg.

De vloer was niet gedweild en vies. Ik liep met blote voeten het bed in vanaf de wascel. En mijn voeten waren vanonder vies geworden van de paar meter op de vloer lopen. Ook sneller last van geluidsoverlast

De kamer was ruim genoeg. Basic maar lekker ontbijt.

Lekker ontvangen en gewandeld dankzij de goede opvang van het personeel.

De douche....drukknop en de hele vloer werd nat en handdoek werd nat bij het douche. Maar verder een top locatie.

Het ontbijt was geweldig goed. De kamer schoon wn het personeel vriendelijk.

Prima! Voor herhaling vatbaar!

Doucheputje stonk, ondanks de hele schone douche.

Wat fijn dat er ook een diner (buffet) besteld kon worden. Echt een aanrader! Met volop gezonde keuzes.

Ons verblijf van afgelopen donderdag 10-5 op vrijdag 11-5 in...

Het eten 's avonds

Ons verblijf van afgelopen donderdag 10-5 op vrijdag 11-5 in Stayokay Noordwijk was qua eten een grote teleurstelling. Een aantal weken voor ons verblijf kreegen we een mail dat we ons verblijf konden upgraden met een 3-gangen diner voor 14,50 pp waarbij vermeld stond dat er altijd een keuze was tussen vis of vlees. Donderdagavond gingen we met ons vieren naar de eetzaal en daar stond alleen maar gekookte macaroni met 3 verschillende sauzen, wat salade en een courgettesoep die erg waterig was, de 3e gang was waarschijnlijk een stuk fruit, want nagerechten hebben we niet gezien. Al met al een zware teleurstelling, geen keuze tussen vlees of vis zoals we gelezen hadden, en een bezoek aan een vis en chips in Noordwijk aan zee, omdat onze zoon het eten echt niet lekker vond. Misschien had deelname aan een buffet voor 14,50 op een betere omschrijving geweest, alleen bij een buffet hebben we wel weer het idee dat er meerdere gerechten gekozen kunnen worden. Bij het melden van deze klacht bij vertrek werd ons verteld dat we dat beter de avond zelf hadden kunnen zeggen. En daarmee was het klaar. Het ontbijt daarentegen de volgende ochtend was prima voor elkaar!

Mooie binnenruimtes, heel geschikt voor gezinnen,...

Kamers zijn oke, maar wel basic.

Mooie binnenruimtes, heel geschikt voor gezinnen, vriendelijk personeel, mooie locatie naast de duinen en goed ontbijt.

Even helemaal eruit.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De bedden. Voor de jeugd prima, maar als ouders wat aan de harde kant (beiden rugpijn na twee nachten....)

De enorme kindvriendelijkheid, erg ontspannen sfeer.

Vriendelijk personeel,

In het midden van de zaterdag nacht was er veel kabaal en gebonk op deuren in de gang waardoor we gewekt werden.

Vriendelijk personeel, Kamers schoon en ontbijt was lekker.

Prima verblijf verder gehad
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Bij onze slaapkamer was een compressor. Sprong om half 7 aan en om de 10 minuten een irritant geluid. Na melding bleek er iets niet goed. Was al bekend. Ze zouden hem uitzetten maar de volgende dag begon hij om half 6. Dat is toch wel echt te vroeg met kinderen op vakantie.

De locatie en vriendelijke mensen/personerl

Voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De lift was defect, maar is goed aangepakt, zodat deze op tijd klaar was. We kregen voor het ongerief een bakje koffie aangeboden.

Ontbijt was heel goed, locatie uitstekend en de ontvangst ook heel goed

Ontspannend en aangenaam

De locatie. Had het dichter bij het strand verwacht.

Het was er mooi schoon. Op de kamer en in de douche en toilet. Het ontbijt was uitgebreid en goed

Voor herhaling vatbaar!

Bij het ontbijt was 1 koffie/ thee automaat. De gordijnen in de slaapkamer waren niet lichtdicht en er stond wel een lantaarn voor het raam. Het trappetje van het stapelbed is voor kinderen lastig te beklimmen.

Wij waren met 8 gezinnen, die apart van elkaar geboekt hadden. De flexibiliteit van het hostel personeel was fantastisch; al onze vragen waren bespreekbaar (een apart zaaltje, kamers bij elkaar, drank op rekening per kamernummer, BBQ) Je verwacht in een hostel veel geluid, maar ondanks de redelijk volgeboekte hostel hoorden we geen enkel geluid. Prachtige ligging nabij bos, duinen en strand.

Super!

Prima ontvangst, vriendelijk behulpzaam personeel. Ruime mooie functionele schone slaapkamer. Mooie recreatiezaal en uitgebreid ontbijt. Super ervaring!

In Texel waren wij ook geweest ,en die was zeker uitgebreider.Maar daar is de prijs ook naar.Prima vermaakt

Dat de kinderen zich altijd goed vermaken bij een stay okay hotel

Zeer de moeite waard en ik kom graag terug.

Badkamerlamp stuk en er stonden 2 zaklantaarns. Na melding hiervan heeft men dit heel serieus genomen en ons een terugkomnacht aangeboden, dus dit is ruimschoots goed gemaakt.

Prima ontbijt, gezellige locatie.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prima locatie als uitvalsbasis voor bezoek aanstaand en stad

Ontbijt viel tegen, hardgekookte eieren, op moment dat er veel mensen zijn is er onvoldoende eten en moet je wachten tot het aangevuld wordt. Een van de nachtlampjes was kapot en ondanks verzoek werd hier niks aan gedaan.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

We hadden nu misschien wat pech met onze kamer,het had goed kunnen zijn.

Bij aankomst lag er wc papier in het toilet en was de vloer ook niet helemaal schoon voor de het toilet, dat vonden we onprettig. Helaas hadden wij ook de pech dat de wc lamp de hele nacht aan en uitging waardoor we slechte nachtrust hebben gehad. We waren de volgende dag van plan meer te doen maar helaas brak de moeheid op waardoor we niet overal aan toe zijn gekomen. Dat vinden we heel jammer. Maar we kregen wel excuses bij het uitchecken en er zal naar gekeken worden werd gezegd. De douche ging om de 20 seconden uit, ondanks dat wij best milieu bewust zijn vinden we dat toch wel erg snel.

De keus bij het ontbijt was uitgebreid en de broodjes waren vers. Het personeel was vriendelijk.

Prima low-budget verblijf

Tijdens ons verblijf was het overal in het hostel erg koud. De straal van de douche was erg zwak. Het ontbijt is erg eenvoudig.

Het hostel ligt in een mooie omgeving, vlak aan de duinen. Vanuit hier kun je heerlijk door de duinen naar het strand wandelen. Weinig luxe, maar dat verwacht je ook niet in een hostel.

Heerlijk verblijf voor gezinnen!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

iets meer personeel om schoon te maken, nu 1 personeelslid die alles moest doen. Echt een topper!

Ontbijt prima! Kinderen hebben ruimte om te kunnen spelen.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Heel goed.

Kan ik zo niet bedenken.

Ik houd niet van verspilling. Het principe van dit hotel sluit daar goed bij aan. Alles is aanwezig wat een mens nodig heeft. En het was keurig schoon.

Super gehad met mijn gezin voor een laag budget.

Croissantjes bij het ontbijt.

Ontbijt was goed. Eerste kamer was verlichting in de badkamer kapot. Na het melden kregen we al snel een vervangende kamer. Dit was Een 6 persoonskamer, super geregeld. Vriendelijk personeel. Mooie locatie. Schone kamers.

Ok maar niet veel meer dan dat

Kleine kamer (minder dan beloofd) met piepende bedden. Zeer basic badkamer (zwembaddouche). Koude ontbijtruimte

Lekker ontbijt. Leuke speeltuin. Goede ligging. Gratis babybed + onverwacht ook verzorgingskussen + doekjes. Vriendelijk personeel.

Prima.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De vloeren waren niet schoon. Op de kamer niet maar ook niet in de algemene ruimtes.

Heerlijk, makkelijk én gezellig met mijn gezin op vakantie! Personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Top verblijf! Prima prijs kwaliteitsverhouding.

De douche had iedere minuut een druk op de knop nodig om aan te blijven.

Vrienden van ons gingen trouwen in Noordwijk en wij zochten een hotel met een groep om te overnachten. Via booking.com terecht gekomen bij dit StayOkay hotel en het heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Vriendelijk en behulpzaam personeel (ook in de nacht), prima bedden, voldoende ruimte en een zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

De locatie is geweldig, duinen en strand vlakbij.

De locatie is geweldig, duinen en strand vlakbij. Perfect om met een grote groep hier met elkaar een leuke tijd te maken / hebben! Met een eigen plein om spelletjes te doen, te basketballen etc.

• Familiekamer (6 Volwassenen)

Gehorig Konden 's avonds op de kamer de mensen buiten goed horen. Na 22.00 u wel rustiger. 'S morgens hoorden we het schuiven vd stoelen in het restaurant.

Zeer vriendelijk personeel Op loopafstand van het strand Centrale ruimte / bar, gezellig ingericht Prima ontbijt

Voor 1 of 2 nachten prima.

Erg gehorig hoorden tot in de nacht geluiden van schuivende stoelen etc.

Ontbijt genoeg maar sober, geen spek of eieren. Kamer geen luxe maar goed genoeg voor 1 nacht.

Personeel was erg vriendelijk, er werd veel moeite gedaan om...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De matrassen waren slecht. Het eten was goed maar heel simpel. Bij de receptie/bar was het te donker.

Personeel was erg vriendelijk, er werd veel moeite gedaan om aan mijn dieetwens te voldoen. Accommodatie is op loopafstand van het strand.

Prijskwaliteit verantwoorde tussenstop

Ladder van het stapelbed piept en kraakt. Geen afscheiding van het toilet en de slaapkamer. Beide zaken maken je medereisgenoten 's nachts wakker. Bedden zijn ook redelijk smal.

ruime parkeergelegenheid en speelplein

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Leuk hostelletje

De douche,de straal van de douche was heel zacht

1 nachtje verbleven,leuk simpel hostelletje,ontbijt was goed,we miste wel de spek en ei.De kids vonden het heel leuk daar!! Wij zijn zeker van plan om er nog eens gebruik van te maken,voor een paar daagjes! 15min loop je al naar de zee

Kort verblijf

Er hing een ontzettende rioolgeur. Echt heel vies. Nodigt niet uit om in het hotel te blijven zitten. Ik ben allergisch voor huisstofmijt. Hoewel alles in het hotel met nat te poetsen was. Matrassen een hoes hadden, had ik toch veel last van mijn allergie. Het zag er schoon uit het hotel maar toch is mijn indruk niet fris vanwege bovenstaande. Het was in zijn geheel zelfbediening, hierdoor vond ik de prijs toch wat aan de hoge kant.

Dat er een betaalbare slaapplek was in de buurt van de AWD en de bloembolvelden.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

De geweldige barman (zijn naam ontglipt me) zorgde niet...

De geweldige barman (zijn naam ontglipt me) zorgde niet alleen voor leuke bediening en sfeer, hij maakte 's avonds ook met plezier een ontbijtpakket voor me klaar. Ik moest de volgende ochtend vroeg vertrekken en zou het ontbijt dus niet halen, maar dat was bij deze snel opgelost.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima overnachting met kids voor twee dagen Zuid Holland!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Ivm uitje Corpus en de volgende dag een dagje Den Haag hadden wij een familiekamer voor twee nachten geboekt. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt prima! Stukje lopen naar het strand, maar met kids in leeftijd 10/13 prima te doen. Heerlijke dagen gehad!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goede overnachting met uitgekiende, sobere inrichting.

Wij hadden niet begrepen dat je zelf handdoeken mee moest nemen. Daar moet je extra voor betalen. Ook geen zeepjes of shampoo. Geen probleem, maar 't is maar dat je het weet. Bij de douche geen afscherming, dus heel de badkamer was nat.

De sfeer en de hartelijke ontvangst bij binnenkomst waren heel prettig. We wisten van tevoren dat we een stapelbed zouden krijgen en de consequenties zijn wat dit betreft voor ons. Zelf bed opmaken met nette en schone materialen. Rustige omgeving, ook in huis. Heel vriendelijk personeel, behulpzaam en toegewijd. Goed ontbijt voor 3,50.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Goed voor één nacht.

Er kwam een enorme putlucht uit de doucheruimte, zodra je de deur open deed vulde de hele ruimte zich met deze geur...brrrrr

Goed voor één nacht. We kwamen alleen om te slapen, dan is zo'n accomodatie goed genoeg.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Keurige accommodatie, ruime kamer, heerlijk ontbijt
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Veel geluid door schurende stoelen in restaurant, sliepen er recht onder.. Bij aankomst zand in de kamer op de vloer.

Keurig nette accommodatie

Gehorig

Goed verblijf voor een aantal dagen.

Avondeten. Slecht en dat voor 14.50 pp.

Ontbijt was simpel maar genoeg. Kamers schoon en groot genoeg.

Prachtige locatie

Prachtige locatie

Personneel

De stank in de badkamer was vreselijk.

Leuke locatie, heerlijk verblijf

Het personeel. Het ontbijt.

Wij komen zeker weer

om de ....zoveel sec op de knop te drukken om de douche aan de praat te houden

De ruimte buiten om te relaxen en te sporten . Erg aardig personeel 👍🏻

Nette accommodatie, prima ontbijt

Zelf bed opmaken :(

Leuke accommodatie!

Locatie, lekker ontbijt

De matrassen waren erg hard voor mij

Locatie, lekker ontbijt

Ontbijt prima, kamers ruim.

Geen handdoeken, dat had ik niet verwacht.

Ontbijt prima, kamers ruim.

Heerlijke ligging, lekker buiten, leuke ontvangst, fijn...

Heerlijke ligging, lekker buiten, leuke ontvangst, fijn personeel , heel toegankelijk.

Zuiver. En goedkoop

Schoolkamp

Prijs

Goed ontbijt, behulpzaam personeel

Goed ontbijt, behulpzaam personeel

Erg licht en gehorig

Ontbijt prima...al qua hygiëne...meer aandacht nodig

De service

De service

Prijs/kwaliteit was prima.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Prijs/kwaliteit was prima. Goed ontbijt, mooie omgeving en prima bedden.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Heel goed

Lawawee

ontbijt heerlijk

boven verwachting!

Dikkere matrassen

Ontbijt was boven alle verwachtingen!! Ook de faciliteiten voor de kinderen waren super! De speelvelden, BBQ, WiFi

Gehorig s nachts

Omgeving en ontbijt

prima verblijf gezien prijs/ kwaliteit verhouding

De bedden,geen handdouche.

Vriendelijk personeel,goed ontbijt,veel recreatie ruimte binnen en buiten.

Gezellige sfeer in de inkomsthal en eetzaal

Licht wat steeds aan ging snachts. Oncomfortabele bedden. Veel geluid van andere gasten

Gezellige sfeer in de inkomsthal en eetzaal

Goede locatie .

Goede locatie . Bij strand en duinen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gewoon een eerlijk ontbijt

Ontbijt prima.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Muziek minder luid tijdens ontbijt.

Ontbijt prima. Kamerindeling oke. Beddengoed en faciliteiten prima. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima prijs kwaliteit verhouding

Kamer was ongezellig, wel netjes.

Ontbijt en de openbare ruimtes

Mooie locatie aan de rand van het bos

Het diner was heerlijk en ook het ontbijt.

Het diner was heerlijk en ook het ontbijt. Heel positief vond ik het keuze buffet Heel schoon en fris linnengoed

We hebben één nacht in de Stayokay doorgebracht en het is ons goed bevallen.

Niets eigenlijk.

Ruime, schone kamer. Goed verwarmd. (Het was -5 buiten.) Lekker ontbijt en goede ligging.

Heerlijk verblijf

Het geluid wat je hoorde als je op je kamer bent....(schuivende stoelen van boven)

Het was er heerlijk warm en een ruime kamer

Gezellige sfeer, heerlijk ontbijt, dichtbij zee.

Gezellige sfeer, heerlijk ontbijt, dichtbij zee.

Polecam. Het was geweldig.

Jak za tą cenę to wszystko Ok. Voor zo'n prijs was geweldig.

fijn een paar dagen er tussenuit

vriendelijk personeel. mooie locatie , zeker met de hond .

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Het heeft mijn verwachtigen overtroffen

Vriendelijkheid personeel. Je voelde je direct thuis.

Gezellige dagen met ons gezin

bedden kraakten, harde matras

Het ontbijt, de sportmogelijkheden, gezellige loungehoek

Prima voor ons doel.

Bed. Erg hard

Prima voor overnachting, ongezellig hotel
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De aankleding, gebouw van binnen en buiten, niet erg gezellig

Geen grote luxe maar voldoende voor het type verblijf (jeugdherberg) en scherpe prijs.

Badkamer basic.

Superontbijt !