Beoordelingen over Stayokay Rotterdam

Overblaak 85- 87, 3011 MH Rotterdam, Nederland

#34 van de 58 hotels in Rotterdam

Gebaseerd op 2288 beoordelingen over dit hostel

Ideale locatie, bijzonder gebouw, sleep-only faciliteit.

De kamer voelde meer als een gevangenis. Heel klein, geen gordijnen, geen handdoeken. Echt een hostel dus, geen hotel.

De locatie is geweldig, dicht bij Parking Markthal en je stapt zo over op het OV. Ook het ontbijt was prima.

De kubuswoningen zien er leuk uit.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Door het design van de kubussen hebben de ramen geen gordijnen. Op een zomerdag is het om 5u30 dus al erg licht in de kamer. Er zijn wel slaapmaskertjes om dit ietwat te compenseren. Het was zeer warm in de kamer (ook wel een warme zomerdag geweest). De mobiele airco bood weinig soelaas en was nogal luidruchtig.

De kubuswoningen zien er leuk uit. Het ontbijtbuffet bood voldoende variatie. Ook rijstwafels voor wie geen gluten mag, bijvoorbeeld. Veel gasten, maar toch weinig lawaai 's nachts/'s ochtends. Propere kamer. Vriendelijk personeel.

Heel leuk om de kubuswoning te hebben kunnen ervaren.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Wat mij echter tegenviel was dat er in de kamer 'deels' sprake was van gordijnen. Na die klacht te hebben gedeeld is daar adequaat op ingesprongen.

Ontbijt was prima, veel variatie, lees ; goed buffet, en prettige plek, vrolijk en netjes, om ontbijt vervolgens te nuttigen. Positief was te concluderen dat van veel verschillende leeftijden sprake was. Niet alleen tieners maar zeker ook gezinnetjes. Ik verbleef er met mijn dochter, neefje en twee nichtjes.

Fietsen waren top!

Kamer was erg gehorig, hierdoor slecht geslapen. Toilet rook niet hygiënisch en er hing geen gordijn waardoor het erg licht in de kamer was

Fietsen waren top!!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Locatie is goed.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Jammer dat ze niet aangeven bij het inchecken dat je handdoeken moeten huren. Als ik geweten had , had ik handdoeken pakketten erbij genomen. Mijn gasten moeten douchen zonder handdoeken, zeep en shampoo. Kleine moeite om dit bij te doen.

Locatie is goed. Ik woon 5 min vandaan. Dat was toen de reden dat ik voor stayokay koos.

Mooie plek in het centrum van de stad, interessante bouw, die we een keer gezien wilde hebben.

Ontbijt was zondag redelijk, maandag minder en dinsdag pover. Ik moet bekennen dat wij niet bekend zijn met dit type verblijf, dus viel het comfort tegen, maar de ligging en de tweede kamer maakten dat weer deels goed. Om lekker te slapen heb je verduistering nodig, maar er zijn delen van vensters die GEEN gordijn hebben.

Uiterst behulpzaam personeel aan de receptie. Na een nacht in een zeer teleurstellende sombere kamer, met uitzicht op daken, precies naast de lift, kregen we alle medewerking om een andere kamer uit te zoeken, nu met uitzicht en ruimer van indeling.

Fijn verblijf in hartje Rotterdam

Toch wel beetje spartaanse inrichting. Had iets meer sfeer verwacht...

Voor de centrale locatie, de bijzondere kubus-ervaring en het goede ontbijt is de prijs/kwaliteitsverhouding prima in orde. Kamers zijn echter functioneel en eenvoudig. Aardig en behulpzaam personeel.

Het ontbijt was basic maar in orde, de bar was gezellig.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De kamer die we kregen viel tegen, niet het uitzicht zoals gehoopt en zoals op de foto's te zien. Er hing in de kamer een riool-lucht.

Het ontbijt was basic maar in orde, de bar was gezellig. De mensen die er werken zijn vriendelijk. Het gebouw is echt de moeite om te bezoeken. De omgeving is ook leuk.

Gezellige vriendelijke ontvangst , maar de kamer is toe aan een opknapbeurt
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal (8 Volwassenen)

De slaapkamer was veelste licht , daardoor sliep ik slecht en dat komt , omdat er geen gordijnen hingen . De badkamer plafond zat met schimmel , en het plafond moet nodig opnieuw gewit worden , want de verf liet los .

De service van het restaurant , vond ik heel goed, omdat ik om half 10 s'avonds nog een heerlijk groot bord pasta pesto kon eten

Leuk verblijf voor 2 nachten in geweldige stad.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

We dachten in een leuke kubus te overnachten, maar helaas was het een minder creatieve kale kamer met enkel 3 stapelbedden. Zelfs geen tafeltje, dus wel heel erg basic.

Locatie pal in het centrum is ideaal. Rotterdam heeft veel te bieden! Prima ontbijt.

Fantastische locatie in het centrum.

Fantastische locatie in het centrum. Goede prijs voor de netheid van het hostel en het luxe ontbijt. Hadden een extern bedrijf ingehuurd voor een workshop en het was mogelijk om die op locatie te laten doen plaatsvinden. We waren met een groep van 20 dames en allen stuk voor stuk tevreden.

Kamers waren erg net!
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal (8 Volwassenen)

Te weinig waterdruk bij de douche.. onmogelijk om haar te wassen! De algemene toiletten op de eerste verdiepingen waren niet ok!

Kamers waren erg net! Top om allemaal samen te slapen.. lekker ontbijtje!

Prima verblijf voor 1 nacht.

Er waren geen gordijnen (of iets anders) voor de ramen en hierdoor vroeg wakker.

Het verblijf is ons goed bevallen. Wij hebben van een prima ontbijt genoten.

Zeer goed ontbijt voor een hostel, alleen maar vriendelijk...
    • Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Gehorigheid vanaf de straat en ook op de gang.

Zeer goed ontbijt voor een hostel, alleen maar vriendelijk personeel ontmoet, bed lag prima, kamer an sich (met de kamergenoten) was proper maar goed, rustig. Ligging tegenover station Blaak.

de locatie, vlot bij centrum, start marathon
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

lichtinval + geluid van de kamers, toch tegengekomen dat er nog om 23 u40 deuren dichtgeslaan werden. Geen gordijn in de kamer, dus al lichtinval van rond 6u

de locatie, vlot bij centrum, start marathon

Niet duur, comfortabel en op een toplocatie gelogeerd. Volgende keer weer!

Op onze kamer was weinig plek voor onze spullen en één stoel voor vier personen. Wanneer je ergens anders wil zitten dan op je bed dan moet je naar de hal/lobby van het hotel (dat kon prima).

Het ontbijt was verrassend compleet, diverse soorten brood en alle soorten beleg. De kamer was sober maar de bedden sliepen goed en alles was uitstekend schoon. Verder bevindt het hotel zich bij het 41 km punt van de marathon van Rotterdam, dat is natuurlijk helemaal top.

Verder alles uitstekend

Er hangt een beetje een luchtje in receptieruimte. We misten een tafel op onze 4-persoonskamer (kr. 103) en er waren ook maar 2 of 3 stoelen

Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prettig, goede locatie, fijn ontbijt.
    • Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Niet boven elk bed was een kastje met lamp en stekkerdoos. Op tijd inchecken en dan alvast je bed opmaken is wel prettig. Niet iedereen op de slaapzaal doet dat overdag en dan is het in de nacht wel eens lawaaiig

Het ontbijt was prima, lekkere koffie, warm brood, lekkere yoghurt. Locatie is heel prettig als je met de trein reist, vlakbij Rotterdam Blaak.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Geslaagd!

Wij vonden de kamer ietwat tegenvallen. De kamer was smal en lang met een klein raampje. Wij hadden wat meer ruimte verwacht. Alles was basic maar dat wisten wij van tevoren.

Ontbijt was goed. Gezellig beneden kunnen zitten en een spelletjes gespeeld, echt een hostel gevoel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Super gezellige hostel in een bruisende stad
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

herrie van de airco/verwarming , het was heel heet op de kamer. Miste een zitje of iets van een stoel op de kamer.

Heerlijk ontbijt en een super mooi uitzicht

voor 2 overnachtingen was het voor ons voldoende.

Service: onze bedden waren niet opgemaakt en er lagen geen handdoeken klaar. Eén handdoek per persoon is wat weinig. We kregen wel de kosten van het servicepakket terug.

het ontbijt was prima

Geweldige locatie.

Geboekt voor o.a. het uitzicht en het licht in de 4 persoonskamer, zoals te zien op boeking.com. Bij aankomst bleken we een donkere 6 persoonskamer te hebben. Dit was wel even jammer voor de beleving van slapen in een kubuswoning.

Geweldige locatie. Dichtbij de Markthal.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Teleurstelling vanwege lawaai

Lawaai van andere gasten tot half vier 's nachts. Niet geslapen hierdoor. Drie keer in de nacht melding gemaakt bij receptie hiervan. We hebben ons geld teruggekregen gelukkig.

Ontbijt prima

Bijzondere locatie waar je absoluut geweest moet zijn.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Vonden het raar dat het licht in de douche/toiletruimte de hele nacht bleef branden. De cocktails die bij de bar werden aanbevolen, waren niet leverbaar :-). Heel bijzonder. Toen zelf een cocktail bedacht.

Aardig personeel. Ontbijt was uitstekend. Heerlijke broodjes, voldoende beleg. Locatie is uitermate uniek. Kamers heel bijzonder. Locatie hartje Rotterdam gelegen. Bij de foodmarket, lijnbaan, de oude haven. Top locatie. Parkeren met de auto. In en uitrijkaart online gekocht. Voor 15 euro 24 uur geparkeerd. Wij hebben genoten, komen zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Hele fijne locatie! met kinderen een aanrader maar vraag naar de juiste kamer!

We hadden een familiekamer geboekt en kregen twee keer een stapelbed. De klimaatbeheersing op onze kamer was stuk waardoor het 25 graden was. Dit aangegeven bij de receptie en toen zijn we omgeboekt naar wel een familiekamer. Dus lage bedden. Die nacht was prima. Het schoonmaakwerk mag echt beter. Je vindt haren in wc en badkamer die je met je blote oog meteen ziet. ook langs deurgrepen is het niet allemaal even schoon. De gangen waren ook erg vies.

Ontbijt was prima. Locatie is super. gebouw is leuk.

De locatie is fantastisch.

De locatie is fantastisch. We hadden een mooi uitzicht op de Markthal. De kamers zijn vrij basic, maar voor een nachtje prima. Het ontbijt is heerlijk en het personeel was erg aardig.

Super locatie inclusief goed ontbijt om Rotterdam te verkennen

We hadden tot laat geluidsoverlast van de nabijgelegen kroeg

De locatie is een super uitgangspunt om Rotterdam te gaan verkennen. Het ontbijt was grandioos. Met rondom de jaarwisseling oliebollen en appelflappen. Top!

Een eenvoudig, maar beregezellig verblijf met het gezin.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Wij verbleven in een 6 pers. kamer met onze 3 kinderen van 4,8 en 10 jaar. Het liefst waren zij de hotelkamer niet uitgekomen, want er waren stapelbedden! Kamer was basic, schoon en personeel erg vriendelijk. Een succes dus!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Bijzondere accommodatie.

Bijzondere accommodatie. Goed ontbijt, vriendelijke personeel en fantastische ligging. Auto via hotelparking geparkeerd onder de markthal. Kostte voor een heel weekend 35 euro, waarbij je onbeperkt in- en uit kon rijden.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Stay sort of okay.
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal (8 Volwassenen)

Leidingen maken behoorlijk lawaai. Piepen maakte me regelmatig wakker. Verder,..op een zaal met 4 snurkende mensen is geen pretje. 2 snurkten doordat ze gewoon zat of stoned waren. Het laat inchecken van mensen op de slaspzaak is ook kastig omdat ze dan eerst nog zelf hun bed op mieten maken.

Top Locatie. Prima ontbijt. Personeel zeer aardig.

Een goede ligging om centrum te bezoeken

Hygiëne kamer vuile sokken,snoep,en een vreemde drinkbeker onder bed Douchen schimmelvorming op tegels en plafond Geen parkeerplaats voor auto (extra kost van 45 euro voor anderhalve dag)

De ligging van het hostel

Locatie is ideaal, in centrum en per trein uitstekend...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Prijs/kwaliteit. Hele basic kamer en in verhouding tot 'normale ' hotels waar je meer comfort hebt erg duur.

Locatie is ideaal, in centrum en per trein uitstekend bereikbaar.

De locatie was super!

De faciliteiten in de kamer maar ik snap dat dat niet kan ivm de prijs die je betaald.

De locatie was super! Gaaf ook om een keer in een kubus te slapen. Alleen de kamer zelf was minimaal maar voor een nacht is het prima.

Ideaal verblijf voor stedentrip Rotterdam
    • Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 4 Bedden

De bewegwijzering naar het hostel ontbrak.

Uitgebreid ontbijt. Handig om bij je bedlampje direct een stopcontact te hebben. Ligging is ideaal, veel bezienswaardigheden onder handbereik en openbaar vervoer dichtbij.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Aardig verblijf
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal (8 Volwassenen)

Slechts één stopcontact op de 6-persoons slaapkamer gevonden... Constante muziek in zit- / ontbijtruimte. Een beetje rust zou prettiger zijn. Waarom geen kluisjes op de kamer?

Basic ontbijt Prima bedden

• Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Het slapen op een gemengde slaapzaal beviel niet goed. Enorme zweet lucht en hard snurkende mensen.

Het ontbijt was heerlijk. De bedden sliepen heerlijk. Lokatie was perfect.

aangenaam verblijf met super ligging
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal (8 Volwassenen)

De douche had een enorme putjesgeur (kamer 304) die tot in de kamer doordrong. Hopelijk wordt dit opgelost.

kamers zijn basic maar goed, uitgebreid ontbijt, vooral de broodjes zijn lekker (ter plaatse afgebakken en dus nog warm). Ligging is super. Veel drink- en eetgelegenheden rond het hotel, en toch was het stil in onze kamer.

Ideale locatie / goed voor vriendenbezoek / ervaring om in een kubuswoning te zijn

Geen dichte parkeergelegenheid / je moet betalen om je bagage er te plaatsen

Locatie is super / zicht op de Markthal / dicht bij de oude haven / heel goed ontbijt

Je krijgt waar je voor betaalt

Het dak liep schuin en er waren geen gordijnen hierdoor waren we vroeg wakker. Als de zon in de kamer schijnt wordt het in de bovenste stapelbedden erg warm.

Goede locatie en vriendelijk personeel schoon hostel. Ontbijt is simpel maar degelijk.in het algemeen goede prijs kwaliteit

Uitdagend en zeker tot wederziens
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

We hadden gehoopt echt in de kubus te mogen logeren. We zaten in een pijler.

Het ontbijtbuffet was heerlijk en zeer gevarieerd! De kamer prima in orde. Wel wat warm en de ramen open laten staan was wat lastig, aangezien we boven de weg zaten met onze kamer. Toch hebben we goede nachten gehad. Vooral de centrale ligging is een voordeel.

Een ervaring rijker
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

1.Douchen steeds klikken 2.Verwarming die Standaard uit staat en wij ook niet aankregen. Na een regenbui en natte kleren wilt men wel wat warmte. 3. Geen koelkast. (Handig voor medicijnen en lang verblijf)

Ontbijt was goed. Prijs kwaliteitsverhouding. Echt vriendelijk personeel. Werken echt hard. Achter balie daarna in de keuken. Petje af!. Alleen jammer dat er geen koelkast is. En men niet zelf kan bepalen als de verwarming aan kan. Die staat blijkbaar standaard uit bij jullie. Maar na een regen dag wil je wel graag wat warmte en droge kleren. Wat wij wel erg storend vinden is de douche. Steeds klikken echt heel irritant!. Wij hebben genoten maar om deze 3 punten denken wij helaas geen gebruik meer te maken van deze Hostel.

Je moet niet claustrofobisch zijn en geen intimiteit met je gezin verwachten.

Grootte van de kamer. Als gezin in stapelbedden. Geen gezelligheid op kamer. Geen uitzicht. Geen raam om open te zetten. Erg benauwend.

Personeel vriendelijk. Schoon.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Matig verblijf, vriendelijke staff

De kamer was niettemin sober. Vieze ramen, veel lawaai aan de straatzijde, niet opgemaakte bedden bij de binnenkomst, geen tv.

De ligging is ideaal. Op wandelafstand van de oude haven en de markthal. Het ontbijt was goed maar misschien toch wat aan de "basic" kant

Prima hostel, goede locatie.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De kamer is erg licht, door de schuine wanden is het lastig goede gordijnen op te hangen. Het is allemaal wat ouder. Wel schoon

Goede locatie, kamer voor 7 man. Eerst had ik voor 6 gereserveerd, maar gelukkig kon er nog een kamer voor 7 worden geregeld door wat te schuiven.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

zeer tevreden met Stayokay
    • Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 6 Bedden

het is wat warm op de kamer.

elke nacht een vriendelijk persoon achter de balie. ontbijt was super. lokatie is bijzonder en dichtbij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

de bedden!

Ontbijt tot 10 uur? In het weekend??? Dat mag wel een uurtje verlengd worden hoor, tot 11 uur.

de bedden! Heerlijk geslapen ondanks dat het een kleine kamer voor 4 bedden (2 stapelbedden) was, maar dat laatste is prima in verhouding met de prijs die we betaalden.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Aangenaam

Propere kamer, prima ontbijt, goede ligging( centrum), vriendelijk onthaal , prijs- kwaliteit dik in orde! Met de app Park mobile en Parkbee, kan je op loopafstand van de stayokay goedkoop parkeren, wij betaalden een kleine 10 euro voor ongeveer 31u te parkeren

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Hele leuke ervaring, superlocatie x 2

Het was erg warm en er kon maar 1 heel klein raampje open op een 4 persoonskamer. Daardoor niet zo goed geslapen.

De locatie op 2 manieren: de plaats waar de STayokay ligt, maar ook de locatie zelf. Super om de kubus eens van binnen te zien en in te slapen :-)

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prima, van alle gemakken voorzien. Voor een hostel een uitstekende kwaliteit.
    • Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Gordijnen ontbraken op onze kamer (3e verdieping) en het kan aardig warm worden 's nachts.

Voldoende bedden en genoeg ruimte in de kamers. Ontbijt was erg goed, mooie locatie in hartje Rotterdam en op 2min lopen van OV

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Goede locatie maar er zijn betere hotels in ds ze buurt te vinden met veel betere faciliteiten.

Niet schoon. Licht in badkamer/toilet op timer dus je zit regelmatig in het donker. Watertoevoer in de douche ook op timer. Dus steeds weer de knop indrukken voor water. Superirritant. Milieubewust zijn is ok maar men slaat nu een beetje door. Plastic matrassen en kussens niet comfortabel. Geen gordijnen (erg raar). We waren met 3 personen voor €100 pn. Niet echt goedkoop. Er zijn betere hotels te vinden voor dit geld.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Met vrienden in hartje Rotterdam.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Wist niet dat je eigen handdoeken mee moest nemen. Maar konden we huren dus probleem snel opgelost.

Locatie top. Ontbijt voldoende en prima. Prijs/kwaliteit is top

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

We hadden 2 4-persoonskamers met 8 dames voor een...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Doordat er grote ramen in de kamer zijn en geen gordijnen is een oogmasker handig.

We hadden 2 4-persoonskamers met 8 dames voor een vrijgezellen. We konden direct om 14u inchecken en alles verliep vlot. Vriendelijk personeel en een super ontbijt voor een hostel.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Geweldige ervaring op perfecte locatie.

Alles was perfect schoon behalve in de algemene ruimte was het achter de verwarminfsradiatoren erg vies en er lag ook van alles in de radiatoren.

Zeer goed ontbijt maar wat echt super was was de medewerkster die het ontbijt verzorgde, wat een geweldige gastvrouw, zij heeft ons verblijf echt tot een super ervaring gemaakt. Super lief voor mijn dochter.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Uitstekend verblijf op een mooie locatie
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Niets, Dit is geen 4 sterren hotel maar zeker wel een 4 sterren hostel!

Prima privé kamer die schoon en functioneel was. Het ontbijt was uitstekend! Vriendelijk en behulpzaam personeel op een erg leuke locatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

Reunie Korps Mariniers,

Personeel is top, waren daar met een reunie van het Korps Mariniers, alles perfect geregeld. Speciale dank gaat uit naar Micheal en Andrea Kop Jansen. Jullie hebben ons verblijf onvergetelijk gemaakt.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Voor jeugd en schoolreizen is het ideaal.

prijs-kwaliteit vond ik te duur. Het is tenslotte een hostel. Ook het ontbijt was beperkt. De stapelbedden zijn ook smal.

Toffe inrichting door de schuine muren. Ook binnenin is de structuur duidelijk. De ligging is zeer centraal. Het personeel is zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Hier komen we zeker terug!

Erg vriendelijk personeel. No nonsense aanpak maar alles verliep correct. Bijzonder leuke en aantrekkelijke architectuur: het zicht vanuit onze kamer op de markthal was fantastisch. De locatie vlakbij metro Blaak is TOP.

Prijs/kwaliteit was super, ligging toppie !

De vierpersoonskamer die we toegewezen kregen was helemaal niet gezellig, met een super klein raampje ( ligt natuurlijk wel aan de architectuur van het gebouw) het was er veel te donker. Ik ben me gaan bevragen bij de receptie als het eventueel mogelijk was om een andere kamer te krijgen, men heeft moeite gedaan om het ons zo comfortabel mogelijk te maken en dat is hen ook gelukt. Dus het negatieve ging over in positief.

Prijs kwaliteit was zeer goed ! lekker ontbijt. Het personeel heeft ons vriendelijk en goed geholpen met info te geven over de bezienswaardigheden die we zeker moesten doen ( we hadden nl. maar één dagje de tijd) ze hebben de juiste plekjes er uit gekozen. De ligging was super !!

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Er werd weinig rekening mee gehouden met gemengd slapen, 4...
    • Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Er werd weinig rekening mee gehouden met gemengd slapen, 4 mannen/ 1 vrouw. Er werd voor deze kamer niet vermeld het ging om een gemengde slaapzaal.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Was een héél leuke ervaring en is voor herhaling vatbaar.

Is aantrekkelijk voor de uitgaande jeugd, dus toch wel wat nachtlawaai gehad op de gang.

Basiscomfort hotel voor een zeer gunstige prijs, gezien centrum van Rotterdam. Leuke ervaring om in een kubuswoning geslapen te hebben. Goed ontbijtje, alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Wij hebben een geweldig weekend gehad in de mooier stay okay

In de beschrijving stond dat parkeren gratis was bij stay okay Dat klopt niet, € 21, - per 24 uur Jammer dat we dat niet wisten

Kubus vormige kamer was leuk / apart om mee te maken Ontbijt was prima!! Lokatie was geweldig, heel centraal

Leuk voor een keer vanwege de kubus

Kamer was klein en smal met schuin dak en maar 1 klein piep raampje. Bewegen was gegarandeerd hoofd stoten. Zelf je bed opmaken. Geen handdoeken (vooraf bekend)

Locatie. Gezellige bar met een lekker biertje. Aardig personeel. Leuke sfeer binnen. Prima eet gelegenheden om de hoek.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Goed voor een kort verblijf.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Er hangt een vreemde geur in de inkom en ontbijtzaal die niet fris ruikt. In de kamers heb je die geur niet. In de nok van de kamer had je een klein verdiepje waarop je niet kon komen tenzij je op het stapelbed stond. Het lag er vol met afval (oa lege blikjes drank) en waarschijnlijk ook veel stof. Dit is wat vervelend als je kinderen allergisch zijn.

Goede ligging. familiekamer : propere lakens nog verpakt. ontbijt : meer moet dat niet zijn

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Prima prijs, prima lokatie

Er waren nogal wat (Britse) hotelgasten die zich gedroegen alsof ze de enig gasten waren. Schreeuwend over de gang, slaan met deuren, etc.

Goed verzorgd ontbijt. De vierpersoons kamer voldoet om te slapen, verder weinig beweegruimte. Keurig schoon en netjes. Opvallend dat ook al zit je midden in een stad, je nauwelijks iets hoort van verkeer of straatlawaai.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Een nachtmerrie. Zo op verheugd.

Sliepen in kamer 103 recht boven een soort snelweg. Geen oog dicht gedaan. Waarom geen mooie kubuskamer geven als die wel (zo bleek) vrij zijn. Je verhuurt toch eerst je mooiste kamers en zeker de kubuskamers daar kom je voor.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Goede kamer en uitstekende locatie!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Het was wat jammer dat er geen bekers waren aan de wastafel en er geen (gratis) handdoeken ter beschikking waren. De douche was niet fantastisch, maar wel voldoende.

We kregen een ruime kamer met veel licht en mooi uitzicht, alles was ook heel proper. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De locatie was uitstekend voor een stedentrip.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Goed prijs kwaliteit.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

jammer dat de douche koud was, werd niet warm. gemeld bij de receptie bij het uitchecken maar werd weinig mee gedaan.

Goed prijs kwaliteit. erg schone kamers en heerlijk basic-ontbijt. Perfecte locatie, vlakbij treinstation en tram

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

• Familiekamer (6 Volwassenen)

-drukknop op douche -licht toilet gaat na 1.5 min uit -geen handdoeken -geen opgemaakte bedden. -geen zitje op kamer -erg eenvoudig voor 173 euro per nacht

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Top voor een overnachting met vrienden!

De douche wisselde soms van warm naar koud. Verder redelijk strak maar een beetje saaie indeling. Niet een cozy backpackershostel ofzo.

Super chill ontbijt, groot buffet om van te kiezen, en heel cool om een keer in een kubus te slapen! Aardig personeel. Super goede locatie midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

• Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 6 Bedden

De medewerk deed raar omdat bij maak een grapij was niet tegen hem en hij reageren lelijk .ik zei is niet tegen jou maar toch blijf boos .dat vond ik minder

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Ideale uitvalsbasis voor een stedentrip Rotterdam...!

Gevestigd in de kubuswoningen Blaak. Er zijn daar meerdere ingangen en de bewegwijzering naar het hotel kan stukken beter. Geen gordijnen voor de ramen.

Locatie is top: in het centrum t.o. de markthal en metrostation Blaak. Ook parkeergarages zijn op loopafstand. Ontbijt was goed. Personeel was behulpzaam en aardig. Goede prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Prijs kwaliteit is goed en het hotel ligt super goed in het centrum!!

Het ontbijt was goed en de kamers schoon en goed. Als je lang bent zijn de bedden een de krappe kant maar voor 1 nacht is het goed te doen . Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

• Familiekamer (6 Volwassenen)

Matrassen vallen nogal licht uit.

Prijs/kwaliteit is dit een fantastisch hostel, vlakbij de Markthal en het centrum. Goede uitvalsbasis om alle delen van de stad te bezoeken. Alle faciliteiten zijn basis maar alles is er.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Centraal gelegen, maar matig als hotel / hostel.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De bedden waren ronduit slecht. Douche met een drukknop en de temperatuur moeilijk in te stellen. Onhandig en scheef opgehangen lamp. Niet het gevoel dat wij in de kubuswoningen verbleven. Een langzame lift voor het aantal bezoekers. Prijs / kwaliteit verhouding (6 personen, 2 nachten = ruim € 25 per persoon per nacht inclusief ontbijt) toch niet helemaal goed. Daar was het net te matig voor.

Ontbijt was uitstekend en bij de prijs inbegrepen. Locaties was uitstekend, midden in de stad. De kubuswoningen zijn een bijzondere plek. Heteluchtverwarming werkte snel en goed. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Toplocatie voor wie met basic comfort tevreden is.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Kamer was heel anders dan de foto's hier, eerder soort slaapzaaltje met weinig comfort. Dat hoort bij het concept van StayOkay, maar daardoor is de prijs niet meer in verhouding met wat je krijgt.

Perfect gelegen, prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Stayokay Rotterdam