Beoordelingen over Stayokay Terschelling

't Land 2, 8881 GA West-Terschelling, Nederland

#11 van de 14 hotels in West-Terschelling

Gebaseerd op 526 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Tevreden met als kritisch punt wat meer comfort op de slaapkamers.

Wat meer comfort qua zitcomfort vooral met de mooie uitkijk naar de Waddenzee. Geen gelegenheid om zelf een kopje thee of koffie te maken.

Alles was prima maar de slaapkamer is niet zo gezellig.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

het avondeten en ontbijt waren erg lekker prijsverhouding,...

De kamer vond ik erg gedateerd en vies , in verhouding tot het Stay okay hotel op Texel waar ik die week ervoor was geweest, die was schoner en netter, wel klein ook maar dat weet van een sty okay

het avondeten en ontbijt waren erg lekker prijsverhouding, De locatie was top

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het uitzicht was prachtig!

Er was een school aanwezig tijdens ons verbljf. Het personeel van het hotel heeft blijkbaar de docenten van deze school een pas gegeven van alle kamers, zodat zij makkelijk de kamers van alle kinderen in konden. Echter kwam de docent (waarschijnlijk perongeluk) ook onze kamer binnen 's ochtends om half acht. Dit betekent dat StayOkay hun eigen gasten toestemming geeft om in privékamers van andere gasten te komen en zelfs de sleutel geeft! Dit is geen getraind personeel en gasten kunnen zo bijvoorbeeld persoonlijke eigendommen meenemen uit enkele hotelkamer die zij willen! Je spullen zijn dus totaal niet veilig in dit hostel. Dit is echt not done.

Het uitzicht was prachtig!

Dicht bij t centrum, wad , En de boot.

Dat er op een 4 persoonskamer maar 2 stoelen stonden. Ivm ruimte misschien 2 klapstoelen aan de muur hangen (ziekenhuis idee) miste een kraantje bij de ingang/uitgang buiten voor eventueel afspoelen van schoenen(zand/modder)

Dicht bij t centrum, wad , En de boot. Overzichtelijk. Schone kamers

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Op het ontbijt na, slecht

Hadden een 2 persoonkamer geboekt. Maar kregen bij aankomst pas te horen dat we een kamer kregen met 2 stapelbedden. Niet erg romantisch. Konden dus niet omboeken naar een ander hotel. Hadden niet voor stapelbedden geboekt.

Ontbijt was goed geregeld

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ondanks (persoonlijke) minpuntjes erg genoten van ons verblijf en het weerzien (voor mij) na 50 jr!

- De lawaaíigheid van de eetzaal vond ik wat minder. De ruimte galmt enorm, het schuiven van stoelen én luidkeels orerende medegasten maakte meestal dat ik mn maaltijd in recordtijd naar binnen wilde werken... Dat was jammer...! - Kussens zijn een soort ballon,.. tegen de tijd dat ik daaraan enigzins gewend was gingen we helaas naar huis... - Snoep en frisdrankautomaten nog op contant geld...? Ik heb dat nog zelden op zak... (goed om te vermelden?) - Mijn zoontje was niet erg blij met het avondeten,.. Een alternatief voor kinderen was welkom geweest... ;-)

Heerlijk no-nonsense hotelletje en toch van alle gemakken voorzien ;-) Relaxt gelegen buiten de drukte... En wát een aardige mensen die daar werken... Mooie vertrekpunt voor dagtochtjes in alle richtingen van het eiland! Mn zoontje (10) wil volgend jaar heel graag weer hierheen!!!

Een prima plek om te overnachten en de rest van de dag lekker elders te besteden
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Een kamer met 6 bedden is in werkelijkheid een kamer met 11 bedden. Dat is stiekem toch een aanzienlijk verschil.. Voor die elf bedden zijn twee stopcontacten, om de een of andere reden tegen het plafond aan.

De locatie is erg mooi. Ontbijten op het terras, met uitzicht op zee. Erg fijn!

Prima te doen voor een lang weekend of midweek.

Wij hadden een kamer in het zijgebouw. De slechte ventilatie van de kamer (klein raam, beperkt open, kamer voor 4 personen) en de gehorigheid. Je kon mensen in de kamers naast ons letterlijk horen inclusief gepiel met mobieltjes. Ook de ligging van de kamer (geen zeezicht, aan druk fietspad) was teleurstellend. De mooiste kamers zitten in de punt van het hoofdgebouw en natuurlijk zie je die alleen in het fotooverzicht. Echter dat zijn er maar een stuk of 4. Het zijgebouw heeft de meeste kamers, ongeveer 20.

Locatie hotel is geweldig met fraai terras. Ontbijt is uitstekend, diner hebben we 1x gehad en voor het geld prima. De kamer was zoals je van een herberg kunt verwachten, kaal en doelmatig. Stayokay is een prima hotel voor een lang weekend, een midweek of voor rondtrekkende mensen. Ook met kinderen (veel gezinnen in het hotel). Voor langere verblijven zou ik wat anders uitzoeken (voor zover mogelijk, vrijwel alles zat vol).

het was een fijn verblijf met vriendelijke medewerkers op een geweldige plek.

De douche was erg klein en een klein straaltje water.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met geweldig uitzicht. Een gezellige gemeenschappelijke ruimte waar je spelletjes kon doen in een heel gemoedelijke sfeer.

Het ontbijt was erg goed en de locatie was goed

Prijs kwaliteit stond hier niet in verhouding. De kamers waren niet heel schoon. Zelf bedden opmaken en afhalen. 75 euro betaald voor 2 personen terwijl een hotel met bad 90 euro voor dezelfde nacht was. Een 2 persoonskamer is hier blijkbaar altijd 2 stapelbedden??

Het ontbijt was erg goed en de locatie was goed

Prachtige locatie en prima prijs kwaliteit!
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Het was erg warm ten tijde van ons bezoek en het was niet mogelijk om de kamer te luchten.

Last minute een 4persoonskamer gekregen. Geweldige service Paula! We hadden een nieuwe kamer met een prachtig uitzicht.

heel goed.

Van ons had de douchekop meer naar het midden van de muur gemogen.

Heel kort gezegd wij vonden alles dik in orde. De stay o kay ligt op een mooie plek. Het personeel was netjes en vriendelijk De kamers waren netjes en schoon.

Ik vond het personeel bijzonder vriendelijk, verzorging goed...

Ik vond het toilet erg stinken (kamer 10). Ook na de schoonmaak. Mogelijk geur in de vloer getrokken. Daarbij op de vloer in de kamer veel vlekken. Is aan vervanging toe. Uit de site op boeking .com was niet duidelijk dat ik voor 4 pers heb betaald terwijl ik voor 2 had geboekt. Had een 4 pers kamer omdat er geen 2 pers meer vrij was.

Ik vond het personeel bijzonder vriendelijk, verzorging goed en de locatie was super.

Voor herhaling vatbaar!

Niets viel tegen. De verhouding tussen wat geboden wordt en de prijs is heel goed.

De goede sfeer, er kan veel. Een fantastisch uitzicht vanaf het terras op het Wad. Het uitgebreide ontbijt. Verschillende ruimtes met elk een eigen sfeer waar je kan verblijven. Kind vriendelijk.

Leuk vriendinnenweekend

De kamer was wat krap, zeker als je de kamer zou delen met onbekenden. Er waren ook wat weinig ventilatiemogelijkheden.

Goede locatie. Heel vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet. Genoeg plekjes om gedurende de dag of de avond te kunnen zitten.

Het was erg gedateerd.

Alles eigelijk.

Het was erg gedateerd. Schimmel in de douche en toilet. Zonde, want de locatie is perfect. Je kan er iets moois van maken. Gr Verwijs

De ligging van stayokay helemaal top

2 nachten niet geslapen door rondrende jongeren en heel veel herrie tot diep in de nacht😡 Alles gemeld Mocht eerder op andere kamer maar dat volstaat niet tegenover 2 nachten niet slapen. Erg teleurstellend en ik hoef dit ook niet anoniem te versturen Mijn naam is Yvonne Hijman

De ligging van stayokay helemaal top

Locatie en restaurant top, kamer viel vies tegen

De kamer was echt een bezemkast. Het enige raam was een Velux klapraampje. De bedden waren vrij klein en we konden ze ook niet naast elkaar zetten. Op zich is dit alles niet erg voor een hostel, maar voor €80 per nacht vinden we dat je toch iets meer mag verwachten.

De ligging van het hostel en het grote terras aan de zeezijde. Dat was prachtig om te ontbijten.

Mooie locatie, direct aan de jachthaven en op 20 minuten...

Het raam kon maar een stukje open. We waren er met extreme hitte en t was erom af te knappen; zeker wanneer er net met 4 personen gedouchet is.

Mooie locatie, direct aan de jachthaven en op 20 minuten wandelen van de haven (en t centrum van West Terschelling). Behulpzaam personeel en leuk georganiseerde activiteit voor de kinderen (krabben vangen).Verder is het echt een ruimte met 2 stapelbedden, een tafel en 2 stoelen; niet meer en minder. Maar dat weet je van te voren. Je moet geen luxe verwachten. Het ontbijt daarentegen was erg netjes en best uitgebreid en de prijzen van snoep en ijs waren erg netjes: 1 euro voor een calippo bijv.

Prachtige plek!

Kamer was wel heel erg klein met een heel klein dakraampje, maar ach, je bent er toch alleen om te slapen.

De locatie, het terras en het vriendelijke behulpzame personeel

Fijn verblijf op Terschelling. Meer dan oké bij Stayokay
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Het was erg jammer dat de ramen in de slaapzaal niet geheel open konden (beveiligd). En dat er maar 1 stopcontact op de gehele slaapzaal was te vinden?

Lief en jong personeel! Schone zaal met schoon linnengoed. Het ontbijt was goed en het uitzicht op de Waddenzee is fantastisch

Mooi rustig eiland met de stayokay op toplocatie

Wij hadden een twee persoonskamer gehuurd en deze was zeer gedateerd. Een stapelbed die los naast elkaar waren geplaatst voorzien van rubber matras en kussen hoezen.Prijs 80,- per nacht staat niet in verhouding tot wat je krijgt.

Terschelling ,mooi eiland ,prachtig om te fietsen, mooie stranden, leuke en gezellige dorpjes. Stayokay heeft een fantastische locatie en een goed ontbijt met diverse soorten brood en vers fruit.

Ligging, terras

Stapelbed super slecht, trapje kan je als volwassene niet normaal op komen, tredes veel te smal en hard. Kamer ontzettend klein voor het geld. Douche uitermate slecht, hele badkamer zeiknat na douchen. Rolgordijn slecht, kamer volledig verlicht in de ochtend. Zeer gehorig. Geen sfeer in kamer.

Ligging, terras

Dat ga ik vaker doen.

Erg dun wandje tussen de kamers, ik hoorde de buren plassen, telefoneren e.d. Gelukkig had ik oordopjes mee.

Het lounge-terras met uitzicht op de wadden is fantastisch. De kamer is sober maar schoon en het bed was prima. Een fijne bar, heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

We hadden een 6 en 4 persoons kamer.

Het enige puntje zou kunnen zijn dat er dus ook groepen komen die nogal luidruchtig kunnen zijn.

We hadden een 6 en 4 persoons kamer. Bed even zelf opmaken en klaar. Beddengoed lag op bed. Ontbijt was prima en we hebben prima geslapen. Voor ons was het puur dat we een bed nodig hadden omdat we de hele dag en avond op pad waren.

Fantastisch uitzicht en een fijne accomodatie

De douche straal was niet zo hard waardoor je tegen de thermostaat aan stond.

Fantastisch uitzicht, super aardig personeel, leuke bar, prima.ontbijt. en alles voor een hele vriendelijke prijs!!!

Terschelling was heel leuk, hostel valt zeer tegen

Toen we aankwamen stonden onze koffers al heel de ochtend en middag buiten. De kamer voldeed niet aan de prijs-kwaliteit verhouding. Uit de douche kwam maar een heel zwakke straal. De bedden waren oncomfortabel met een harde stalen rand tussen de 'matrassen'.

Het is een leuke, laagdrempelige, en lekker informele plek.

En Stayokay is natuurlijk basic (zelf je bed opmaken, geen schoonmaak tussendoor, basic ontbijt), wat op zich juist ook leuk is, maar naar verhouding is het wel erg duur. Je betaalt natuurlijk voor de plek, maar naar onze mening zijn dit niet echt jeugdherberg-prijzen!

Het is een leuke, laagdrempelige, en lekker informele plek. Het personeel is super-vriendelijk en de ligging is prachtig! Je kijkt zo over de Waddenzee en slaapt in onder het licht van de Brandaris.

Uitzicht op zee bij ontbijt.

De plastic matras en kussen. Het was al erg warm in de kamer en dan zweet je je bed uit. (Wel goed schoon te maken dus hygiënisch)

Uitzicht op zee bij ontbijt. Weinig overlast ondanks verblijf van bijna 50 scholieren. Waar wij overigens, keurig via de mail, over waren geïnformeerd.

Een paar fijne dagen door gebracht, we waren er even helemaal uit.

Op een 4 persoons kamer kun je maar met twee personen zitten en door de hoge ramen in de kamer en doordat je niet vanuit de kamer naar buiten kan geeft de kamer een benauwend gevoel.

De ligging is geweldig, een prachtig uitzicht vanuit de eetzaal en vanaf het terras over West en over het wad.

Tot de volgende keer!!

De douchestraal was heel wijd, waardoor je met moeite de shampoo uit je haren kon spoelen.De straal was wel hard genoeg.

prima ontbijt, heerlijke bedden!!

Geweldig genoten

Tijdens het diner weinig opties voor vegetariers

Eten en gezelligheid, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, ideale vakantiebestemming voor gezinnen met jonge kinderen

Basic op fantastische locatie

Kamers erg basic in vergelijk met de prijs( boek direct bij stayoke en niet via booking voor korting)

De locatie is nauwelijks te overtreffen en de sfeer is rustig en zeer geschik voor gezinnen met jonge kinderen. Gelukkig geen groepen jongeren.

Toplocatie alle basis benodigdheden aanwezig en top ontbijt

De douchestraal was erg zacht en wij hadden een twee persoonskamer waar een soort stalen frame pp het bed zat wat niet zo fijn was.

Vriendelijk personeel, toplocatie en uitgebreid ontbijt

Heerlijk verblijf gehad op fantastische lokatie op een prachtig Terschelling..

Kleinigheden. De douche had wat weinig water. Maar wel heerlijk warm water. Trappetje van stapelbed was hard voor de voeten. Wel stevig genoeg voor een volwassene ook.

De lokatie is fantastisch, met mooi uitzicht in de eetzaal en bar en sommige kamers op zee en een mooie natuur en de haven vanuit andere kamers. In de avond kun je de Brandaris zien schijnen over zee en land. A-lokatie! De mensen zijn behulpzaam en de sfeer is gemoedelijk. Fijn voor jong en oud. De kamers waren prima. Goed kunnen slapen. Verder was op loopafstand een bezoek aan de bunkers uit WOII de moeite waard. En we hebben verder de gezellige dorpjes bezocht, heerlijk paard gereden op het strand bij Puur, gefietst en zeehonden gespot. De speedy watertaxi met hoge snelheid is een aanrader voor tieners!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Ontbijt en het feit dat als je alleen bent, gemakkelijk...
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Bed te hard en zweterig Drankprijzen hoog voor een organisatie met de bekende doelstellingen

Ontbijt en het feit dat als je alleen bent, gemakkelijk aansluiting vindt. Eea geholpen door accomodatie.

Het was fantastisch,het is altijd weer thuiskomen in de Stayokay!!

Ik sliep onder op een stapelbed,daar zaten 2 stangen onder voor doorzakken. De matrassen zijn wat dun en doordat ik overgewicht heb ,verneem je dat wel voor de rug. Kinderen en slanke personen hebben hier misschien geen moeite mee,maar als ik hier 4 nachten op moest slapen wordt het moeilijk.

Het ontbijt was heerlijk,ik miste wel de schapen of geitenkaas ,maar met zoveel gasten wordt dat ook prijzig natuurlijk. Verder niks te klagen over het eten.Lekker warm brood enz.

Het was super relaxt bij jullie.

niets !!!!

Accommodatie super, heel gastvrij, schoon, prima organisatie. Wij moesten vroeg met de boot en in zakken stond er een ontbijt voor ons klaar. Super geregeld.

We hebben met onze dochters zeeer genoten.

voor het diner was niet op ons gerekend, we hebben restjes gegegeten. Na klacht is het eten niet in rekening gebracht. Er is ons duidelijk uitgelegd wat de ooraak was. Hiervoor hebben we begrip getoond. We komen zeker weer.

de lokatie en het zeer attente personeel

We hebben genoten!!

De douche op onze kamer viel een beetje tegen. Het water sproeit eigeijk alle kanten op behalve naar het lichaam.

Het ontbijt was super verzorgd. Het personeel nu zonder vriendelijk en erg service gericht, fijn!!

Geweldig genoten!

Eigenlijk kende ik stay ok niet en wist ik niet vd kamers met stapelbedden. Dat is misschien enige wat tegen viel, maar ik heb een super vakantie gehad.

Ontbijt was top, heerlijk dat verse warme brood en voldoende keus in beleg. Gewoon super.

Prachtig verblijf, zeer vriendelijk personeel!!
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Het raam op onze kamer kon niet open, dat zou wel fijn geweest zijn. Dan konden we de kamer luchten. Ook kon het gordijn maar half dicht omdat het een driehoekig raam was.

Onze kamer overtrof alles. Zes losse bedden, eigen badkamer en een prachtig uitzicht!

Prima accommodatie op Terschelling

Er waren een paar lampjes kapot. Deze werden wel vervangen. Douche sproeide alle kanten op.

Prima, en gezellige accommodatie voor een weekendje Terschelling. Lekker ontbijt. En een fijn terras met uitzicht op zee. Mooie ligging vlakbij West.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Het ontbijt was perfect.

Het aantal elektra aansluiting is wel erg beperkt in de kamers no 31 en no 34 De douche was in kamer 34 niet goed te gebruiken.

Het ontbijt was perfect. Ook het dinee was goed verzorgt.

In een gastvrije omgeving op de mooiste plek van het eiland!

Geen punt te bedenken!

Wij komen voor onze fietsevenementen op de Waddeneilanden al jaren in verschillende Stayokay’s. De fantastische gastvrijheid, gemoedelijkheid, goedel ligging en bereikbaarheid zijn voor ons reden steeds weer terug te komen. Veel lof en complimenten dus!

Super weekend super hostel

Basic kamer. Maar wat wil je voor de prijs van een kamer. Dus eigenlijk viel niets ons echt tegen.

Het meest beviel ons de omgeving en het uitzicht. Verder lekker vers en uitgebreid ontbijt. Leuke bar met veel spelletjes om te spelen, mooie "woonkamer" waar je tv kan kijken. De beden sliepen ook erg lekker.

Goed hotel.

Er is geen tv op de kamer. Wel is er tv in een soms lawaaiige speellokaal. We hadden een zolderkamer met alleen een klein dakraam.

Een mooie lokatie met zicht op de waddenzeee en de haven.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Familie bezoek

Vanaf het dorp/haven geen verlichting langs de weg, wij waren lopend naar het Hotel gegaan omdat het nog geen 10 min is, dit kan zeker beter goed dat we het licht hadden van de Brandaris.

Kamer was simpel maar voldoet voor alleen slapen daar is de prijs ook naar,maar het uitzicht in kamer nr 9 echt prachtig uitzicht op zee, hoezo heerlijk wakker worden. Ontbijt was dik in orde. Prima personeel

Tja, Moeilijk. Niet noemenswaardig in ieder geval

De kamer was netjes, schoon. Prima bedden, 3 stapelbedden. De kamers zijn wel redelijk gehorig, maar verder geen probleem. Het ontbijt is geweldig! Een volwaardig ontbijtbuffet met alles er op en er aan. En dan het uitzicht. Geweldig! Vanuit de kamer uitzicht op het Wad en over West. Ook vanuit de ontbijtzaal een geweldig uitzicht. Het personeel is meer dan vriendelijk. Vriendelijker dan het overdreven gedoe is veel "echte" hotels. Twijfel? Doen! Boeken!

Geslaagd!!

De badkamer: muren en deur werden zeer vochtig tijdens het douchen. Handdoeken en kleding werden daardoor ook vochtig/nat.

De ligging van het hostel en het uitzicht van onze kamer. Goede en vriendelijke service!

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Verwarming in de kamer had bij binnenkomst al wat hoger mogen staan (was winter)

Ontbijt was goed geregeld. Prima ontvangst en bar service. Mooi uitzicht over het water (Waddenkant) Airhockey spel :)

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Super prijs/kwaliteit met top personeel!

Niets, want de prijs/kwaliteit is uitstekend. Kamer is heel basic, beetje internaatachtig,maar daar is de prijs ook naar.

Een echte aanrader als je op de kamer weinig tot geen comfort verwacht. De prijs/kwaliteit is super. Het stayokay heeft een centrale ligging bij dorpje en boot. Het ontbijt is goed verzorgd met mooi uitzicht over de zee. Een vette pluim voor het personeel die super aardig en meedenkend zijn.Lekkere relaxte sdeer in de accommodatie.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Grote kamer voor 6 personen echter maar 2 stopcontacten om...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Grote kamer voor 6 personen echter maar 2 stopcontacten om telefoons op te laden, waren geen gordijnen voor de ramen. Dit gemeld bij de bar maar er was niets mogelijk, er zou in januari verbouwd worden dan wordt alles opgelost.

Fijn ruim relaxt en gezellig hostel met leuke mensen op een leuk eiland.

Het ontbijt heeft wat verbeterpuntjes. - de theezakjes zijn niet geschikt om thee van te maken - de yoghurt bij de musli leek wel gezoet, hierdoor zat er een soort kunstmatige aarbeien smaak aan de musli

Leuke plek, leuke mensen, leuk eiland. Een leuke bar waar je kan poolen en darten. We waren er met jonge kinderen (8,10) en die hebben zich ook heel erg goed vermaakt in de herberg.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Het geweldige uitzicht vanuit onze ruime kamer, het ontbijt...

Het geweldige uitzicht vanuit onze ruime kamer, het ontbijt had genoeg keus en werd goed aangevuld. De koffie en jus orange is erg lekker. De bar met lekkere drankjes en leuke spelletjes is super. Al het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Ferme locatie ... goede prijs/ kwaliteit verhouding

Stapelbedden vallen een beetje te klein uit voor mij ... maar ja dat kan ook aan mij liggen hè

Prachtige locatie .. alles wat je van Budget vriendelijk hostel mag verwachten

Zeker aan te raden.

Er meeste haakjes om spullen op te hangen in de kamer. Wij hadden ook graag gezien dat je ergens een kast had om spullen in te leggen.

Het ontbijt was goed, de kamer was netjes. De bedden sliepen goed.

Ok, omdat het gecompenseerd werd door het geweldige uitzicht op het terras

De prijs voor 2 personen was in verhouding veel te hoog, bijna net zoveel als een hotel maar je moet wel zelf je bed indekken en opmaken. Bedden waren hard en de muren dun ( veel geluid van feestende jongeren) Hoe een klacht over iets anders achteraf werd behandeld door het management was heel slecht. Al zouden zij gelijk hebben, ga je nog niet zo met een klacht om. Wij gaan niet terug

de locatie was perfect en het ontbijt goed. Het personeel was aardig en hulpvaardig.

ligging van de accommodatie

Receptie personeel is niet aardig. Koffers werden geleverd en die hadden buiten in de regen laten liggen. Kortaf en geïrriteerd

ligging van de accommodatie

Een heerlijk verblijf op een prachtige plek

Het personeel was heel vriendelijk en geïnteresseerd. Hoewel we maar een nacht bleven waren ze heel klantvriendelijk en behulpzaam. We hadden niet veel verwachtingen voor de prijs, maar de kamer was prima, de locatie fantastisch en het ontbijt heerlijk!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Fantastisch!

Ze gaan de boel opknappen, dus dat belooft alleen maar goeds voor de toekomst. Niets is tegengevallen.

Alles wat je nodig had, was beschikbaar, zelfs een bar met een heerlijk witbiertje. Verrassend hadden wij bedden naast elkaar en een balkonnetje aan de kant van de Waddenzee, de 'bruidsuite' zoals ze het zelf noemen. Ontzettend mooi uitzicht. Het ontbijt was erg goed, duurzaam en uitgebreid. En het personeel is erg vriendelijk.

Prima accommodatie op een fantastische locatie.
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

De privacy op een zaal van 11bedden is nihil. Maar ja, dat kan je verwachten in een Stayokay.

Prima ontbijtbuffet en voldoende mogelijkheden voor het avondeten.

De overnachting was niet duur.
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

De overnachting was niet duur. Weliswaar slaap je met andere personen op een kamer met 10 bedden. Ze hebben ook 2 persoonskamers die je kan boeken.Ontbijt is buffet,gewoon goed.

Heerlijk ontspannen verblijf op ons favoriete eiland op een toplocatie!

Bovenste bed moeilijk bereikbaar. stopcontact bij het bed zou handig zijn. (jeugd wil hun tel. steeds bij zich) Bij regen of minder weer toch mogelijkheid om buiten te kunnen zitten. Parasol tegen regen misschien?

Wij hadden een 4 persoonskamer met ons 2 tjes. Lekker ruim en een fantastisch uitzicht! Dat was echt ontzettend mooi. Het was een fijne schone kamer. Bedden lagen prima. Buiten terras was superfijn!

Ligging was goed! Bedden erg slecht

De matrassen waren slecht! Geen ademend materiaal waardoor het veel te warm was. Ook stonden er maar 2 stoelen in een 4 persoons kamer.

Het ontbijt was goed (helaas geen croissants, maar de andere broodjes waren ook lekker).

Een uitstekende accommodatie op een prachtig eiland!
    • Bed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Een kamer met 10 personen vereist wel wat aanpassingsvermogen, van iedereen.

Het ontbijt was geweldig; uitzicht op het terras was prachtig; ook het weer was (en is heel vaak) heel goed! Mensen waren gezellig en de sfeer was goed. Ook de mooie bar is een pre.

Verbeter punten. Maar voor uitzicht komen we gegarandeerd keer terugz

Het beddengoed, matras en kussens zijn aan vervanging toe. Daarbij is een matras zonder hoes erg onprettig om te slapen en de dekbedden waren ronduit goor (gele randen en vlekken). Bij stayokay Texel en sier aan zee Ameland zit badstof om matras. Misschien tip. Verder vond ik personeel bij ontbijt onvriendelijk. Zoals 2 jaar geleden bij Oerol ook. Ontbijt is in vergelijking stayokay Texel minder van kwaliteit.

Locatie, locatie, locatie! Mooiste terras van Nederland. Daarbij vooruitgang wat betreft glutenvrije ontbijtproducten.

Prima ontbijt

Te hoog dakraam kon niet naar buiten kijken zonder op bed te staan

Kamer klein maar geen probleem , mooie locatie op een schitterende plek dat vonden wij belangrijker

Prima voor 1 nachtje, gauw weer met de boot mee :)

de kamers zijn echt heel basic. Geen schilderijtje aan de muur of niks. Prima voor 1 nachtje low-budget maar voor sfeer en gezelligheid hoef je hier niet heen :). De kamers zijn de vergelijken met een ziekenhuis (maar dan dus zonder schilderijtjes, bloemen of een tv)

de prijs. We hebben 69 euro voor een nacht betaald (met 2 personen). Was een lekker goedkoop weekendje weg!

top

we hadden op een eitje gehoopt maar door de eierenkwestie waren die er niet. Verder prima ontbijt! Verse broodjes. Mooi uitzicht

de ligging is prima, het uitzicht. Heerlijke hangmatten

heerlijke plek met prachtig terras en heel mooi uitzicht, vlak bij de boot

toilet- en doucheruimte waren wat verouderd en leken daardoor wat groezelig

De lokatie kon niet beter. Lekker ontbijt. En voor de prijs die we betaalden en voor het idee 'hostel' kregen we erg veel waar voor ons geld.

Voor een dag prima. Prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Wij moesten vroeg weg..........dus konden we niet deelnemen aan het ontbijt. Voor een tasje met ontbijtspullen was gezorgd. PRIMA!!! Wij misten alleen wel een kop koffie. Dit kun je niet op je eigen kamer maken, maar er is ook geen koffieautomaat.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Fijne vakantie op een toplocatie
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De kamers zijn nu echt aan een opknapbeurt toe. Gedateerd, stinkende afvoer, gehorig, gaten in de lakens krakende stapelbedden.

Ontbijt is heerlijk, de locatie ook.

fijne gezinsaccomodatie

Dit is een hostel, geen hotel. Wij hadden een gezinskamer dus prive bad/douche maar het is allemaal heel simpel en de kamer heeft alleen stapelbedden. De foto's zijn heel duidelijk dus we hadden ook niet anders verwacht. De douche heeft niet veel waterdruk en ziet eruit als de douche in een zwembad of sportschool.

Het ontbijt is zeer goed, lokatie is fantastisch, personeel supervriendelijk. Leuk om savonds nog even in de bar te zitten met de babyfoon aan. Leuk speeltuintje voor het gebouw.

Erg mooie lokatie en prima prijs/kwaliteit!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Kamer had schoner gekund, spinnewebben in de hoek Familiekamer was best warm om met vijf personen in te slapen

Ligging en omgeving Heerlijk terras Erg vriendelijk personeel